Αυγουστίνος Καντιώτης



1. Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ 2. Ἐπιστολη Ορθοδοξων πολιτων προς την Ιερα Συνοδο για αναληψη ευθυνων 3. Ο ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

date Μαι 3rd, 2016 | filed Filed under: ΜΗΝΥΜ. ΠΑΡΑΛ. ΠΡΟΩΘ.

ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ, ΔΟΞΑ ΣΟΙ Ο ΘΕΟΣ ΗΜΩΝ ΔΟΞΑ ΣΟΙ!!!!

1. Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΘΑ ΑΠΕΧΕΙ

ΑΠΟ ΤΗΝ «ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ» ΣΥΝΟΔΟ ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΕΙ:

«Εκτός από την Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία δεν υπάρχουν άλλες εκκλησίες, αλλά μόνο αιρέσεις και σχίσματα»

Ὁλόκληρο τὸ ἄρθρο διαβάστε το ἐδω://yiorgosthalassis.blogspot.com/2016/04/blog-post_558.html

Σήμερα, η Ιερά Σύνοδος, πρωτ. νουμ. 9 εν ολομέλει«ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟΣ»α, υπό την προεδρία της Αυτού Αγιότητος του ο Πατριάρχης Βουλγαρίας Νεόφυτος, πραγματοποιήθηκε τακτική συνεδρίασή της, κατά την οποία συζητήθηκαν θέματα και έγγραφα που σχετίζονται με την επικείμενη Πανορθόδοξη Σύνοδο που προβλέπεται να πραγματοποιηθεί στην Κρήτη από τις 16 έως τις 27 Ιουνίου του τρέχοντος έτους…..
Μετά από ψηφοφορία η Ιερά Σύνοδος αποφάσισε ομόφωνα:
Εν σχέση με το άρθρο 4 του κειμένου «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν Χριστιανικόν κόσμον»
Στην Ορθόδοξη Εκκλησία υπό της «των πάντων ενώσεως» πάντοτε εννοείτο ότι εκείνοι που έχουν πέσει σε αίρεση ή σχίσμα, πρέπει πρώτα να επιστραφούν στην Ορθόδοξη πίστη και να αποδείξουν υπακοή προς την Αγία Εκκλησία και στη συνέχεια, μέσω της μετάνοιας, μπορούν να ενταχθούν στην Εκκλησία.
Εν σχέση με το άρθρο 5: «Η σύγχρονοι διμερείς θεολογικοί διάλογοι.. επί τω τέλει της αναζητήσεως …της απολεσθείσης ενότητος των Χριστιανών».
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Αγία Ορθόδοξος Εκκλησία, η οποία είναι η μόνη και η ενωμένη, ποτέ δεν απώλεσε την ενότητα της πίστεως και την κοινωνία εν Άγιω Πνεύματι μεταξύ των Χριστιανών και επειδή αυτή θα θριαμβεύει ως το τέλος του κόσμου, όπως είπε ο Κύριος «καὶ πύλαι ᾅδου οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆς» (Ματθ. 16,18), αυτή η κοινωνία επίσης πάντα θα θριαμβεύει.
Εν σχέση με το άρθρο 6, 16 και άλλα:
Εκτός από την Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία δεν υπάρχουν άλλες Εκκλησίες, αλλά μόνο αιρέσεις και τα σχίσματα, και να ονομάζονται οι τελευταίες «Εκκλησίες» είναι από θεολογική, δογματική και κανονική άποψη εντελώς λανθασμένο.
Εν σχέση με το άρθρο 12:
Στο άρθρο 12 αναφέρεται ότι «κατά την διεξαγωγήν των θεολογικών διαλόγων κοινός στόχος πάντων είναι η τελική αποκατάστασις της εν τη ορθή πίστει και τη αγάπη ενότητας» και αυτό είναι εντελώς λανθασμένο και απαράδεκτο, διότι πρέπει να διευκρινιστεί και να τονιστεί ότι η επιστροφή στην ορθή πίστη είναι για τους αιρετικούς και τους σχισματικούς και σε καμία περίπτωση δεν σχετίζεται με την Ορθόδοξη Εκκλησία.
Δόξα τω Θεώ ότι η Βουλγαρική Ορθόδοξη Εκκλησία το 1998 εξήρθε από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών, με το οποίο εξέφρασε τη δική της αποδοκιμασία για την λειτουργία του, δεδομένου ότι δεν μπορεί να είναι μέλος μιας οργάνωσης στην οποία αυτή θεωρείται ως «μια εκ των πολλών ή ως κλάδος της μιας Εκκλησίας που ψάχνει και αγωνίζεται για την πραγμάτωση της στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών».
Ένας είναι ο Κύριος, μία είναι η Εκκλησία, όπως λέγεται στο Σύμβολο της Πίστεως.
Η παραπάνω απόφαση της Ιεράς Συνόδου να υποβληθεί, συζητηθεί και να υπερασπίζεται ως τελική, επίσημη και αμετάβλητη θέση της ΒΟΕ-ΒΠ σχετικά με το κείμενο «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν Χριστιανικόν κόσμον» της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθόδοξου Εκκλησίας στην Κρήτη το 2016.

* * *

2. Ἐπιστολή Ὀρθοδόξων πολιτῶν πρός τήν Ἱερά Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος γιά τήν ἀνάληψη τῶν εὐθυνῶν της πρό τῆς ἐπερχομένης «Πανορθοδόξου» Συνόδου στήν Κρήτη, γιά τήν ἀναπάντητη πρώτη Ἐπιστολή!

http://kaiomenivatos.blogspot.gr/2016/04/blog-post_20.html

* * *

3. Ο ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Του Καθηγητου Δρος Νικολαου Χ. Χαρακακου
Καθηγητου Θεολογιας- φιλολογου
Διδακτορος Θεολογιας και Φιλοσοφιας

Ο Ελληνοχριστιανικος Πολιτισμος, αποτιμωμενος και ως Ελληνορθοδοξος, ειναι ο γονιμος συγκερασμος Θεολογιας και Φιλοσοφιας, εφαρμοσιμων πολιτικων, κοινωνικων και οικονομικων θεωριων και των εμπρακτων υλοποοησεων των, Θειας εν Χριστω Αποκαλυψεως και γονιμης συμπραξεως Αγαπης και Αρετης. Αποτελει τον Φωτοδοτη του ευρωπαικου πολιτισμου, κυριως οταν αυτος ητο ακομη ανεπηρεαστος απο την αθειστικη και ορθολογιστικη »καταιγιδα» του »διαφωτισμου», που προεκυψε ως συνδυασμος δρασεως σκοτεινων δυναμεων και κοντοφθαλμης αντιδρασεως στην διαστρεβλωσι του Χριστιανισμου απο τον παπισμο. Ο Ελληνορθοδοξος, επομενως, Χριστιανικος Πολιτισμος ειναι η Ευλογια του Παανυπερτελειου Τριαδικου Θεου στον μεταπτωτικο ανθρωπο για την ολοπλευρη πνευματικη αναδιαταξι του.
Αποτελει Μεταδιανοησι διοτι αποσκοπει οχι μονον να συλλογισθη ο διανοουμενος για τα μεγαλα κοσμολογικα και ανθρωπολογικα προβληματα, αλλα και να διοχετευθη η σοφια, ως γνωσις, στην προσπαθεια ηθικης και κοινωνικης ανωτερευσεως του ανθρωπινου εμφρονος και ελλογου οντος.
Ειναι Φιλοσοφια διοτι υπερβαινει το επιπεδο της αφηρημενης σκεψεως και προχωρει στην διατυπωσι Ιδεων, βασει των Αποκεκαλυμμενων Αληθειων της Ορθοδοξιας, για τον κοσμο και τους ανθρωπους.
Ο Ελληνοχριστιανικος Πολιτισμος ως Μεταδιανοησις και Φιλοσοφια προσεγγιζει αποτελεσματικως την δημιουργηθεισαν απο τον Θεο Μακροκοσμικην και Μικροκοσμικην Ουσιαν. Αρνειται την πολιτισμικη και καθε αλλη νοθευσι ακριβως διοτι κατεχει τους τροπους προσεγγισεως της ανωτερω Ουσιας. Το ζητουμενο για τον Ελληνορθοδοξο Πολιτισμο ειναι να γινη ο κοσμος Ελληνορθοδοξος και οχι να παραμερισθη ο ιδιος ο Ελληνορθοδοξος Πολιτισμος »θυσιαζομενος» στον »βωμο» μιας οσημεραι αφανιζομενης »ευρωπαικης ενοποιησεως» και »πολυθρησκευτικης», »πολυεθνικης», »πολυφυλετικης ομογενοποιησεως».
Η καρποφορια του Ελληνοχριστιανικου Πολιτισμου, ως Χριστιανικης Αποκαλυψεως και Αρχαιας Ελληνικης Πνευματοκρατικης Φιλοσοφιας, εσστιαζεται στην επεκτασι της Οντολογιας του στην Ενεργο Πολιτικη. Εξ αλλου η Ανθρωπολογια του εφηρμοσθη επιτυχως στην Βυζαντινη Εθνοκρατικη Διακυβερνησι με Επικεντρα τον Πατριαρχη και τον Αυτοκρατορα. Και οι δυο ως Ηγετες δεν διοικουσαν απλως τον Λαο, αλλα τον εξεφραζαν. Τον εκπροσωπουσαν διχως φαυλους κοινοβουλευτικους ψευδοαντιπροσωπους. Τον ενωναν ως Εθνοκοινωνια χωρις διαλυτικες για το Εθνος, το Κρατος και τον Λαο, κομματικες διαιρεσεις. Ο »δημος» εξουσιαζε μεσω της Πνευματικης Ηγεσιας του Πατριαρχου και της Εθνοκοινωνικης Ηγεμονιας του Αυτοκρατορος. Δεν εξουσιαζοταν απο τα πολιτικα κομματα οπως αυτο συμβαινει στην αντιχριστη κλεπτοκρατικη ψαυδοδημοκρατια, την οποιαν στηλιτευε με τον πυρινο κηρυκτικο και συγγραφικο λογο του ο Εθνεγερτης Γερων Επισκοπος Αυγουστινος Καντιωωτης.
Στα Ελληνικα δεδομενα της εποχης μας ο Ελληνορθοδοξος Πολιτισμος γινεται Ελληνοχριστιανικος Ξεσηκωμος. Μετουσιωνεται εις Ελληνορθοδοξον Εθνικην Δρασιν για να καταργηση την αντεθνικη, αντικοινωνικη, εθνοδιαιρετικη πολιτικη, που, επι των ημερων της αθειστικης και αντεθνικης μαρξιστικης κυβερνησεως του ΣΥΡΙΖΑ τεινει να διαλυση καθ ολοκληριαν το Χριστιανικο Ελληνικο Εθνος. Σε εν Χριστω Ειρηνικη Επαναστασι, υποδαυλιζομενη απο μια Εθνικη Εσωτερικη Εξαναστασι, που δημιουργει την Ορθοδοξον Νεαν Ελλαδα της Αξιοπρεπειας και της παντοτε συγχρονης Πατρογονικης Πνευματικοτητος. Η Αξιοπρεπεια οδηγει στην Αξιοκρατια και η Πατρογονικη Πνευματικοτης ωθει στην Αριστοκρατια του Πνευματος, που, με την σειρα της, εγκαθιδρυει την Εναρετη Χριστιανικη Εθνικη Φιλοσοφικη Διακυβερνησι.
Βασει των παραγγελματων του Γεροντος Επισκοπου Αυγουστινου Καντιωτου, ο Πνευματικος Οικοδομος της Ελληνοχριστιανικης Ειρηνικης Εθνικης Επαναστασεως ειναι και ο Πολιτικοκοινωνικος Οικοδομος της. Μαχεται διαρκως οχι μονον εναντιον του παλαιου πολιτικου φαυλοκρατικου αντιχριστιανικου περιβαλλοντος, αλλα και για να μην αναφανουν νεα παρομοια περιβαλλοντα. Διατηριεται εν Χριστω Ειρηνικος Επαναστατης και οταν ακομη αναλαμβανη την Εξουσια. Δεν φθειρεται απο την ενασκησι της. Δεν διαφθειρεται απο τα διαπλεκομενα συμφεροντα, που, αμεσως μετα την επικρατησι της Χριστιανικης Ειρηνικης Ελληνορθοδοξου Επαναστασεως, τιθενται υπο ελεγχον. Ορθωνει το Ελληνορθοδοξο πνευματικοπολιτικο ειρηνικο επαναστατικο αναστημα του ενωπιον της εποφθαλμιουσης να διαβρωση την Ελληνορθοδοξον Ειρηνικην Εθνικην Επαναστασιν διαφθορας. Γινεται εκμηδενιστης της ιδεολογικης και πολιτικης αφερεγγυοτητος και οχι μηδενιστης. Αλλωστε τον μηδενισμο επιδιωκει να συντριψη. Την ανηθικοκρατια να κονιορτοποιηση. Την Χριστιανικη Απολυτη Δικαιοκρατια ηγεμονικως να αναδειξη.
Ως Ελληνορθοδοξος Ειρηνικος Επαναστατης ειναι Φυλαξ της Ελληνορθοδοξου Παραδοσεως, μα οχι ο μαλθακοποιημενος και στατικος »χλιαρος» φορευς της. Τουναντιον αυτη η Πιστις εις αυτην την Παραδοσι τον κανει Ριζοσπαστη Μεταρρυομιστη καθε ατακτης νοσηροτητος. Αμεταπειστο Πατριδαμυντορα. Συνεχη Διαγγελεα της Καθαρσεως καθε ανομιας. Διορθωτη καθε αδικιας. Συνεχιστη του Τιτανιου Εργου του Γεροντος Επισκοπου Αυγουστινου Καντιωτου!
Φρουρει το Εθνος και τον Λαο. Επαναστατει και μεσα στα πλαισια της Χριστιανικης Ειρηνικης Επαναστασεως οταν επισημαινη υποβολιμαιες διαβρωτικες κινησεις, που επιδιωκουν να την εκτρεψουν απο τον αρχικο εξυγιαντικο προορισμο της. Κανει διαρκη αυτοκριτικη για να μπορη, ετσι, να ασκη κριτικη στις αντεπαναστατικες παρεκτροπες. Ανθισταται σε καθε ωφελιμοθηρικο πειρασμο, σε πασης φυσεως δωροληψια, στον πολυμορφο σκανδαλογονο παραγοντισμο. Ο Χριστιανος Ειρηνικος Επαναστατης ειναι Τηρητης της Αρετης.
Εχει τοποθετησει την Ελληνορθοδοξον Ειρρηνικην Επαναστατικην Μεταβολην μεσα στο ενδον ειναι του. Υπερανω και του ιδιου του εαυτου του. Το εγω του εχει δρομολογηθη στην τροχια της ανυστεροβουλης αφοσιωσεως του στην ευημερια και ευτυχια του εν Χριστω ενοποιημενου εθνοκοινωνικου συνολου.
Ειναι ο Επιστημων της Αμεσου Διοικησεως. Μα κατ ουσιαν διοικουν το Ελληνοχριστιανικο Εθνος και ο Λαος. Ειναι ο Φιλοσοφος της Λυτρωτικης Πραξεως. Ειναι ο Αυθεντικος Χριστιανος Ειρηνικος Επαναστατης.
Προσφερει και αυτοπροσφερεται. Αναλωνεται στην Υπηρεσια του Δρωντος Αγαθου. Ελεγχεται αδιαλειπτως απο την συνειδησι του. Διοτι εχει γινει Ελληνοχριστιανικη Εθνικη Συνειδησις!
Δινει καθε στιγμη του στην Ελληνοχριστιανικη Ειρηνικη Επαναστατικη Μαχη. Ξεδιπλωνει τον εσωτερο εαυτο του δια να ομιλη σε καθε ενεργεια του η αβιαστη ειλικρινεια. Ξετυλιγει το κουβαρι των δεξιοτητων του στην προωθησι της Χριστιανικης Εναρετης Εθνικης Ειρηνικης Επαναστατικης Διακυβερνησεως. Η Ελληνορθοδοξος Εναρετος Διακυβερνησις αποτελει το Κεντρο Σκεψεως του Χριστιανου Ελληνος Ειρηνικου Επαναστατου.
Συνδυαζει, στην εμπρακτη υλοποιησι των σχεδιασμων του, την φαντασια με την υφισταμενη πραγματικοτητα. Ετσι χαλιναγωγει την φαντασια για να διορθωνη τις ατελειες της υπαρκτης πραγματικοτητος. Ειναι ρεαλιστης και ρομαντικος. Ρεαλιστης για να μη παρασυρεται στην ουτοπια. Ρομαντικος για να μη κυριαρχηται απο απογνωσι οταν, προς στιγμην, τον κατατρυχουν οι μικροτητες και οι αναξιολογες παρεμβασεις.
Αντλει διδαγματα απο το παρελθον. Μα δρα στο παρον. Εξασφαλιζοντας το μελλον.
Εχθροι του οι ποικιλωνυμοι αποδομηται των Ελληνορθοδοξων Ηθικων και Πατριωτικων Αξιων!

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.