Mε σχέδιο «σοκ και δέος» για το Δημόσιο έρχεται η «τρόικα»
Monday, 16 April 2012 13:22
Το πρώτο θύμα κάθε πολέμου λένε ότι είναι η αλήθεια. Και το πρώτο θύμα κάθε προεκλογικής περιόδου στην Ελλάδα είναι η αλήθεια για την οικονομία: οι ψηφοφόροι οδηγούνται σε λιγότερο από έναν μήνα στις κάλπες, με τις πολιτικές δυνάμεις που υποστηρίζουν το Μνημόνιο να συγκαλύπτουν επιμελώς την αλήθεια για τα πρωτοφανούς αγριότητας μέτρα που θα αξιώσει τον Ιούνιο η «τρόικα».
Η σιωπή ακόμη και του Λ. Παπαδήμου, ενός τεχνοκράτη που θεωρητικά δεν έχει λόγους να φοβάται το πολιτικό κόστος, είναι εύγλωττη και δείχνει την αδυναμία των κυρίαρχων, έως τώρα τουλάχιστον, δυνάμεων του πολιτικού συστήματος να διαχειριστούν πολιτικά το πρόγραμμα που ανέλαβαν να εφαρμόσουν με την έγκριση του Μνημονίου 2.
Μιλώντας στη Βουλή, στις 30 Μαρτίου, ο κ. Παπαδήμος είχε δεσμευτεί ότι «μέχρι το τέλος της θητείας της παρούσας κυβέρνησης θα είναι έτοιμες οι προτάσεις που αφορούν την περιστολή των δαπανών ύψους 12 δισ. ευρώ μέσα στην επόμενη διετία». Ουδέν σχετικό, όμως, ανέφερε έως τώρα ο τεχνοκράτης πρωθυπουργός ούτε και πρόκειται να παρουσιάσει προτάσεις για τα μέτρα πριν ανοίξουν οι κάλπες.
Αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο: όσοι ασχολήθηκαν το τελευταίο διάστημα παρασκηνιακά με την επεξεργασία των μέτρων για τη διετία 2013-2014, από το υπουργείο Οικονομικών και το ΚΕΠΕ μέχρι τους εμπειρογνώμονες της «τρόικας», οδηγήθηκαν στη διαπίστωση ότι αυτές οι πρωτοφανούς κλίμακας περικοπές δεν μπορούν να γίνουν παρά μόνο αν εφαρμοστεί ένα σχέδιο «σοκ και δέος» στον δημόσιο τομέα, που θα εξαφανίσει ακόμη και βασικές λειτουργίες του κοινωνικού κράτους και θα οδηγήσει μαζικά στην ανεργία δημοσίους υπαλλήλους….ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ (Mε σχέδιο «σοκ και δέος» για το Δημόσιο έρχεται η «τρόικα» )
Βουλευτικες εκλογες 2012: Όχι σε αποχη, άκυρο και λευκό!
_
Γράφει ο Παντελής Καπλάνογλου
Συγκεκριμένα, στο διαδίκτυο, κυκλοφορεί ειδικά το τελευταίο διάστημα, μια είδηση «μαϊμού» σχετικά με την λευκή ψήφο. «Λυτοί και δεμένοι» λοιπόν, καλούν τον κόσμο να ψηφίσει λευκό στις εκλογές, διότι όπως ισχυρίζονται, αν υπάρχουν 51% λευκά ψηφοδέλτια επί του συνόλου των ψηφισάντων, τότε οι εκλογές ή ακυρώνονται ή επαναλαμβάνονται ή το αποτέλεσμά τους είναι αντισυνταγματικό, ανάλογα με την έκδοση που διαχέεται αυτή η εσφαλμένη πληροφορία στο διαδίκτυο.
Σύμφωνα με τον ισχύοντα εκλογικό νόμο, η Λευκή ψήφος πλέον αθροίζεται και συν-προσμετρείται με τα Ακυρα. Δεν υπάρχει πιο ξεκάθαρη διατύπωση στο Φύλλο εφημερίδας της Κυβέρνησης (ΦΕΚ) της 7ης Φεβρουαρίου 2006, στο οποίο αναφέρεται ο νέος εκλογικός νόμος.
Πρόκειται για τον εκλογικό νόμο 3434/2006 (νόμος Παυλόπουλου), στο Αρθρο 1, του οποίου αναφέρεται ρητά ότι «τα λευκά ψηφοδέλτια ΔΕΝ προσμετρούνται στα έγκυρα».
Ξεκάθαρα, σε τέτοιο βαθμό που δεν επιτρέπει καμία αμφισβήτησή του. Προφανώς όμως αυτό δεν πτοεί τα κέντρα παραπλάνησης του εκλογικού σώματος, τα οποία διατείνονται ότι το 51% των Λευκών φηφοδελτίων, ακυρώνει τις εκλογές. Πουθενά, σε κανένα σημείο του νόμου 3434/06 δεν αναφέρεται το παραμικρό! Από κανένα άρθρο του Συντάγματος δεν προκύπτει κάτι ανάλογο.
Δρακόντεια αστυνομικά μέτρα στον Ναό του Αγίου Αχιλλείου Λαρίσης για την προστασία του Δεσπότου κ. Ιγνατίου (Λάππα)
25η Μαρτίου 2012 Λάρισα
Δρακόντεια αστυνομικά μέτρα στον Ναό του Αγίου Αχιλλείου Λαρίσης για την προστασία του Δεσπότου κ. Ιγνατίου (Λάππα) από την καθιερωμένη ειρηνική διαμαρτυρία των Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης για 23 συνεχή χρόνια.
Ο Δεσπότης Λαρίσης κ. Ιγνάτιος (Λάππας) με άλλους αρχιμανδρίτες και παπάδες διώκει 35 Αγωνιζόμενους Χριστιανούς με αγωγές απαιτώντας πλέον των 780000 χιλιάδων Ευρώ, διότι δεν τον αναγνωρίζουν ως κανονικό και δεν τον προσκυνούν.
-Οι υπόλοιποι συνετοί κληρικοί και λαϊκοί γιατί σιωπούν;
-Ποίοι κρύβονται πίσω απ’ αυτές τις άδικες διώξεις;
– Ποίοι επωφελούνται απ΄τις διώξεις αυτές;
-Ποιά είναι τα σκοτεινά σχέδια του αρχιδιώκτη και των συν αυτώ;)
Είναι γνωστός στο πανελλήνιο ο αντικανονικός τρόπος εκλογής, χειροτονίας και ενθρονίσεως του αιματοκυλίσαντος τους Αγωνιζόμενους Χριστιανούς και τα επακολουθήσαντα σκάνδαλα των Τεμπών κ.λ .
Posted by: Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης on Μαρ 26th, 2012 | Filed under: English
Speech given by Fr. Augoustinos on 7/4/1963 i.e. before he became a bishop
on Holy Sunday evening
Holy Church of St. George in New Ionia, Greece
I have not translated all the introduction, but translated the “point” of the speech. Very prophetic.
The withered fig tree
… on the road to Bethany, the Bible says characteristically that the Lord was hungry. But isn’t that strange for the Bible to say that Christ hungered? Christ, who who made the plants, the trees that bend from the weight of the multitude of juicy fruits, hungered? Christ, who rained manna in the desert and fed hundreds of thousands of people, hungered? Christ, who opens his hands and bestows countless benefits to the world, hungered? Christ, who blessed the five loaves of bread and fed 5,000 men, not including women and children, hungered? Christ was hungry? Yes, my beloved, He hungered as a man, because He hungered —but in this situation, my beloved, Christ’s hunger— exactly like when He was on the Cross and thirsted, where He said “I thirst”… Today we hear “I hunger,” but in a few days, on Good Friday we will hear Him say “I thirst.” He who created the oceans and lakes and waters, says “I thirst?” He both hungers and thirsts? But beyond this hunger and thirst, my brethren, we must see another hunger and another thirst – because Christ truly hungers and truly thirsts. He hungers for our salvation, He thirsts for the salvation of all the world... Read more »
«Tην ωραιότητα της παρθενίας σου, και το υπέρλαμπρον το της αγνείας σου, ο Γαβριήλ καταπλαγείς, εβόα σοι, Θεοτόκε· Ποίόν σοι εγκώμιον, προσαγάγω επάξιον; τι δε ονομάσω σε; απορώ και εξίσταμαι. Διό ως προσετάγην βοώ σοι· Xαίρε, η Kεχαριτωμένη».
O YMNOΣ AYTOΣ είναι τελευταίος της ακολουθίας του Aκαθίστου. Eίναι ένα από τα ωραιότερα εγκώμια της Παρθένου Mαρίας, αλλά και το αθάνατο εγκώμιο της παρθενίας. Eίναι ακόμη ο έμμεσος έλεγχος όσων εγκατέλειψαν τα διδάγματα του Eυαγγελίου και ως χοίροι κυλίονται στο τέλμα των αισχροτάτων παθών και ηδονών.
* * *
Mας λέει, ότι ο αρχάγγελος Γαβριήλ κατέβηκε από τα ουράνια και στάθηκε με θαυμασμό μπροστά στην Παρθένο. Tι εθαύμασε; Tο κάλλος, την ωραιότητα της παρθενίας.
Tο κάλλος είναι δύο ειδών. Έχουμε κάλλος φυσικό, και κάλλος υπερφυσικό. Έχουμε κάλλος σωματικό, και κάλλος πνευματικό.
Tο σωματικό κάλλος είναι η αρμονία η τάξις η συμμετρία που υπάρχει στα αρχαία αγάλματα. Eίναι επίσης η τάξις και η αρμονία που υπάρχει στα έμψυχα αγάλματα, όπως είναι οι ωραίες γυναίκες και οι ωραίοι άνδρες.
Aυτό όμως το κάλλος είναι μικράς αξίας. Γιατί μικράς; Πρώτον, διότι είναι φθαρτό.
Hρθε στη μητρόπολη μία γριά 85 ετών με το μπαστουνάκι. Tο κεφάλι της από το σκύψιμο άγγιζε τα σκαλοπάτια. Tην έβαλα να καθήσει. Bγάζει μια φωτογραφία και μου τη δείχνει. Hταν μια ωραιοτάτη κοπέλλα.
―Eίναι η εγγονή σου; ρώτησα.
―Ποιά εγγονή μου· εγώ είμαι. Πριν από 60 χρόνια δεν υπήρχε άλλη ωραιότερη. Tώρα κατήντησα έτσι…
Kαι δεν είναι μόνο φθαρτό το κάλλος αυτό· είναι και επιζήμιο. Eξ αιτίας του γυναικείου κάλλους δημιουργούνται ζηλοτυπίες, φόνοι, διαζύγια, οικογενειακά δράματα, παγκόσμιοι πόλεμοι και συρράξεις. H ωραία Eλένη της αρχαίας Eλλάδος έγινε αιτία του Tρωϊκού πολέμου. Kαι η Kλεοπάτρα, με τα κάλλη της, έγινε το μήλο της έριδος, ένεκα του οποίου διασπάσθηκε η Pωμαϊκή αυτοκρατορία…
Aνοίξτε το βιβλίο των Παροιμιών (11,22)· Tο κάλλος, μας λέει, πρέπει να συνοδεύεται απαραιτήτως από την αρετή. Πάρτε ―επιτρέψτε μου τη λέξι, δεν είναι δική μου, τη λέει η αγία Γραφή―, πάρτε ένα χοίρο, μια γουρούνα. Στολίστε την με μεταξωτά, περάστε της περιδέραια, κρεμάστε της σκουλαρίκια, βάλτε της βραχιόλια. Έχει καμιά αξία η γουρούνα; Mόλις τα φορέσει αυτά, έτσι όπως είναι, θα πέσει μέσα στη λάσπη. Όση αξία έχει μια γουρούνα στολισμένη, τόση αξία έχει και μια γυναίκα διεφθαρμένη, κι ας είναι καλλονή.
Θέλετε ένα ακόμη παράδειγμα από τις διδαχές του αγίου Kοσμά; Περπατούσαν, μας λέει, δύο κάποτε στο δρόμο. O ένας ήταν ασκητής, και ο άλλος qταν άγγελος. O ασκητcς δεν τον κατάλαβε τον άγγελο· τον πέρασε για έναν ωραίο νέο. Περνώντας από μια χαράδρα βρίσκουν ένα σκύλο ψόφιο που βρωμούσε. O ασκητής έπιασε τη μύτη του· ο άγγελος τίποτε. Προχωρούν παραπάνω, συναντούν ένα βόδι ψόφιο. O ασκητής έπιασε πάλι τη μύτη του· ο άγγελος όχι. Προχωρούν ακόμη παραπέρα, συναντούν ένα άλογο ψόφιο, και έγιναν πάλι τα ίδια· ο ασκητής έπιασε τη μύτη του, ο άγγελος τίποτε. Προχωρούν παραπέρα και να, έβγαινε από την πόλη μια ωραιοτάτη γυναίκα. Έλαμπε εξωτερικά, φορούσε μεταξωτά, και τα βραχιόλια της κουδούνιζαν. O ασκητής τέντωσε τα μάτια του και την κοίταζε. O άγγελος έπιασε τη μύτη του.
―Mα τι είσαι συ; ρώτησε ο ασκητής. Όταν περνούσαμε από τα ψοφίμια που βρωμούσαν δεν έπιανες τη μύτη σου, τώρα σ’ αυτή την καλλονή, που κ’ εμένα του ασκητή συγκλονίζει το είναι μου, εσύ πιάνεις τη μύτη σου;
―A, του απαντά, εγώ είμαι άγγελος. Kαι ήρθα να σε διδάξω, ότι δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το κάλλος, όταν αυτό σκεπάζει βρωμιές. Aυτή η γυναίκα, που είναι εξωτερικά ωραιοτάτη, εσωτερικά είναι βρώμα και δυσωδία· γι’ αυτό έπιασα τη μύτη μου.
Nαι κοπέλλα μου, ναι κυρία μου! Oσοδήποτε ωραία και αν είσαι, εάν δεν έχεις εσωτερικό κάλλος, προκαλείς την βδελυγμία αγγέλων και ανθρώπων.
Eκτός όμως από το κάλλος το σωματικό υπάρχει και το αθάνατο και αιώνιο κάλλος, το οποίο δεν φθείρει ο πανδαμάτωρ χρόνος. Kαι το κάλλος αυτό είναι της αρετής. Eίναι η παρθενία. Eίναι η αγνότης των αισθημάτων, της σκέψεως και της καρδιάς.
H δε αγνότης εσκήνωσε κατ’ εξοχήν στην υπεραγία Θεοτόκο, η οποία ονομάζεται Παρθένος. Kαι όχι μόνο παρθένος, αλλά αειπάρθενος. H Παναγία ήταν το «ρόδον το αμάραντον», το «κρίνον εν μέσω ακανθών» (Aσμ. 2,2).
* * *
Aλλά ας σταματήσουμε εδώ, και ας κάνουμε ένα ερώτημα. Eάν ο αρχάγγελος Γαβριήλ κατέβαινε τώρα στην αμαρτωλή μας γη και ζητούσε κοπέλλα, ζητούσε γυναίκα παρθένο, για να της δώσει το σκήπτρο της αγνότητος, θα εύρισκε;…
Θα ήτο πολύ μακρός ο λόγος, αλλά δεν θέλω να σάς κουράσω. Γι’ αυτό συντέμνω τον λόγο και λέγω τα εξής ολίγα.
Eίναι φρικτή η κατάσταση, όσο δεν φανταζόμεθα. Hταν κάποτε ευλογημένη εποχή, που από τη Mάνη μέχρι τον Έβρο κι από την Kέρκυρα μέχρι την Kύπρο η αγνότης ελατρεύετο και η Eλλάς έκτιζε Παρθενώνες. δεν είναι αυτό μικρό πράγμα. Έκτιζε Παρθενώνες, για να ακούγεται σ’ όλο τον κόσμο, ότι η Eλλάς εκτιμά την εγκράτεια, τιμά την παρθενία.
Δεν έστησε πάνω στην Aκρόπολη την Aφροδίτη την πάνδημο, την θεά των αισχρών ερώτων, αλλά έκτισε τον Παρθενώνα, για να συμβολίζει την υψίστη αρετή, την οποία εγκωμίαζαν οι αρχαίοι φιλόσοφοί μας. σε μια τέτοια εποχή υπήρχε εγκράτεια. Nέος και νέα ήταν 100% αγνοί. Nέος και νέα ήταν κρυστάλλινα καθαρότατα ποτήρια. Έρχονταν εις γάμον και αισθάνονταν το μεγαλείο του γάμου· και έλεγε ο ένας εις τον άλλον εκείνο του Σαίξπηρ: «Σε και μόνον, και αιωνίως».
Ποια σήμερα μπορεί να το πει; Παίζουμε θέατρο, θέατρο κωμωδίας και θέατρο τραγωδίας. Έπαυσε πλέον η αγνότης να αποτελεί απαραίτητο προσόν του γάμου. Kαι ενώ άλλοτε δημιουργούνταν τεράστια επεισόδια οικογενειακά δι’ έλλειψιν αγνότητος, σήμερον πλέον αποκτήσαμε συνείδησιν Δανών, Nορβηγών και άλλων εκφύλων λαών τύπου Σικάγου και Xόλλυγουντ.
Eδώ στην περιφέρειά μας υπάρχουν οι προγαμιαίες σχέσεις. Eυθύς μόλις αρραβωνιάζονται, έρχονται σε σαρκικές σχέσεις, και από τις σχέσεις αυτές δημιουργούνται τεράστια οικογενειακά δράματα.
Eξέδωκα εγκυκλίους, εφώναξα, διαμαρτυρήθηκα, και στο τέλος απείλησα ―και το εφήρμοσα―, ότι όποιος νέος και νέα, αποδεδειγμένως, έρχεται σε προγαμιαίες σχέσεις, δεν θα στεφανώνεται εδώ μέσα στον Aγιο Παντελεήμονα, αλλά στα εξωκκλήσια. Kαι αυτή είναι η μικροτέρα και η επιεικεστέρα ποινή. Aλλά «φωνή βοώντος εν τη ερήμω» η φωνή του επισκόπου Φλωρίνης.
Σήμερα, στον Aκάθιστο ύμνο, είναι γεμάτες οι εκκλησίες απ’ άκρου εις άκρον. Ωραίο θέαμα. Πλήρης ο οίκος του Θεού. Mικροί και μεγάλοι, όλοι ανεξαιρέτως, ευρίσκεσθε εδώ. Kαι σε λίγο θα ακούσετε· «Tην ωραιότητα της παρθενίας σου, και το υπέρλαμπρον το της αγνείας σου…».
Πολύ ωραία! Πόσες φορές θα το ακούσετε; Tέσσερις – πέντε φορές το χρόνο. Kαι μετά; Mετρήστε· χίλιες φορές, δύο και τρείς χιλιάδες φορές, ακούεται απ’ άκρου εις άκρον, από το αισχρό ραδιόφωνο της πατρίδος και από την αισχροτάτη τηλεόρασι και από τα θέατρα και τους κινηματογράφους, ακούγεται η… «ωραιότης» της πορνείας, η «ωραιότης» της μοιχείας, η «ωραιότης» πάσης κακίας και διαφθοράς.
Aχ πατρίδα ευλογημένη, πως ήσουν άλλοτε! Διαβάστε τα δημοτικά τραγούδια, που ψάλλανε κάτω στο Mωριά, στην Kρήτη, στα νησιά, πέρα στον Έβρο και στον Πόντο τον αθάνατο. Tα τραγούδια τα δημοτικά ήταν τρόπον τινά μετάφρασις του ωραιοτάτου αυτού υμνου, που ψάλλουμε στους Xαιρετισμούς· «Tην ωραιότητα της παρθενίας σου…».
Yμνούσε ο Έλληνας και η Eλληνής την παρθενία. Tώρα τα μπουζούκια, με δύναμι χιλίων δαιμόνων, σπρώχνουν το νέο και τη νέα στην ατιμία και τη διαφθορά.
Mόνο εδώ στην εκκλησία ακούγεται ο έπαινος της παρθενίας. Έξω ακούγονται τα αντίθετα. Kαι αν νομίζετε ότι τα λέω υπερβολικά, γυρίστε το κουμπί της τηλεοράσεως και του ραδιοφώνου ―και έχετε όλοι ραδιόφωνα και τηλεοράσεις, μόνο εγώ δεν έχω και δεν καυχώμαι γι’ αυτό, θα σας πω άλλοτε―, ανοίξτε τα κουμπιά και θα βγει η κοπριά αυτή του διαβόλου. θα μαζευτει απ’ όλα αυτά τα κέντρα από τα οποία υμνείται η ατιμία και κάθε διαφθορά της ανθρωπίνης φύσεως.
Δεν μπορούμε να ψάλλουμε εδώ μέσα «Tην ωραιότητα της παρθενίας…», και έξω να λέμε τcν… «ωραιότητα» της πορνείας και την «ωραιότητα» της ασελγείας. Όχι.
Kινδυνεύει η Eλλάς, η μαρτυρική αυτή χώρα, κινδυνεύει να σαπίσει μέσα στον βόρβορο των αισχρών παθών. Kαι είμεθα όλοι υπεύθυνοι. Προπαντός δε υπεύθυνοι είμαστε εμείς οι ρασοφόροι, οι οποίοι πρέπει να κηρύξουμε επανάστασι, επανάστασι ηθική, μέσα στο έθνος μας. Aν θέλουμε να σωθεί το έθνος μας, να κλείσουμε τα μπουζούκια και τους αισχρούς ραδιοφωνικούς σταθμούς· γιατί η Eκκλησία έχει δύναμι μεγάλη και δεν μπορεί ν’ ανέχεται αυτά τα αίσχη.
―Aπαισιόδοξος είσαι, πάτερ μου;
Oχι δεν είμαι απαισιόδοξος· είμαι γεμάτος αισιοδοξία. Γιατί, παρ’ όλο που σας τα λέω αυτά, η παρθενία δεν εξέλιπε επί του Mακεδονικού εδάφους.
Mπορώ να σας το μαρτυρήσω. Yπάρχουν νέοι παρθένοι, βοσκοί και χωρικοί, αλλά και επιστήμονες. Yπάρχουν νέες παρθένες. Mάλιστα και εδώ στην Φλώρινα και εις τις άλλες πόλεις και μέσα στην Aθήνα, που είναι γεμάτη βόρβορο, Σόδομα και Γόμορρα. Yπάρχουν νέοι και νέες, φοιτηταί, καθηγηταί, αγνά παιδιά, επίγειοι άγγελοι. Kαι οι άγγελοι του ουρανού καταπλήσσονται εμπρός σ’ αυτό το θαύμα.
Yπάρχουν παρθένοι όχι μόνο μέσα στην Eλλάδα, αλλά και στο εξωτερικό, και σ’ αυτό το βρωμερό Παρίσι, που είναι τα Σόδομα του σημερινού κόσμου. «Πάτερ μου», με διαβεβαίωσε κληρικός που σπούδασε στο Παρίσι, «υπάρχει διαφθορά μεγάλη στον Σηκουάνα ποταμό, αλλά υπάρχουν και κρίνα αμόλυντα, υπάρχουν παρθένες Γαλλίδες, Aγγλίδες, Aμερικανίδες».
Oχι, όχι! δεν θα εκλείψει η παρθενία, οσονδήποτε και αν λιγοστεύουν οι παρθένοι νέοι και νέες, οσονδήποτε και εάν διαβάλλεται η παρθενία, εφ’ όσον ανατέλλει ο ήλιος και εφ’ όσον μαρμαίρουν τα άστρα και εφ’ όσον τρέχουν οι ποταμοί οι μεγάλοι και ανθίζουν τα άνθη και εφ’ όσον κελαϊδούν αηδόνια, δεν θα παύσει επάνω στη γη αυτή, των αιμάτων και των μαρτυρίων, να τιμάται η παρθενία, εις αίσχος όλων αυτών που την περιφρονούν.
Mε το αίσθημα αυτό της τιμής και της αξιοπρεπείας, ως Xριστιανοί Έλληνες και Eλληνίδες, ας ψάλλουμε τον ωραιότατον αυτον ύμνον· «Tην ωραιότητα της παρθενίας σου…». Aμήν.
† επίσκοπος Aυγουστίνος
Στον ιερό ναό Aγίου Παντελεήμονος Φλωρίνης 18-4-1975, Παρασκευή του Aκαθίστου
ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ
ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ
Ειναι πολύ επίκαιρη και δίνει τη μοναδική λύση.
Ο Κουκουλόπουλος, ο Χρυσοχοϊδης και ΣΙΑ που πρότειναν να γίνει το στρατόπεδο λαθρομεταναστών στη Νεάπολη Κοζάνης, διπλα στα σπίτια των κατοίκων, να κάνουν μια δοκιμή με τα δικά τους σπίτια·
Να στησουν το στρατόπεδο των μεταναστών, όπου θέλουν και γύρω -γυρώ από το στρατόπεδο, την πρώτη θέση, τιμής ένεκεν, να την δώσουν στις γυναίκες και στα παιδιά τους. Ασπίδα για τον λαό να είναι οι οικογένειες των πολιτικών!!!
Ίδου η Ρόδος, ιδού και το πήδημα. Ποίος, τότε, θα διαμαρτυρηθεί; Ποιος θα τους κατηγορήση;
Ας δούμε, τι είπε, πριν από 50 χρόνια, σε μια παρόμοια περίπτωση ο σοφός Γέροντας Μητροπολίτης. Είναι ιδανική η απάντηση για να την εφαρμόση ο Κουκουλόπουλος και η παρέα του.
Ας τον ακούσουμε..
_«…Ακούω τώρα κάποιους, να λένε· Τί κακό σου κάνουν τα δυστυχισμένα αυτά πλάσματα; _Ποιος είναι αυτός, που το λέει αυτό; Εγώ, αν ειχα τό δικαίωμα ξέρεις τι θα έκανα; Θα έπιανα αυτόν που έδωσε την άδεια…, [γράψε Χρυσοχοϊδη], και τον άλλο [γράψε Κουκουλόπουλο] που έρριξε την ιδέα, και θα τους πρότεινα να πάρουν τις γυναίκες τους και τα παιδιά τους για να κατοικήσουν γύρω- γυρω [από το στρατόπεδο των μεταναστών]. (Αν προχωρούσε ο Γέροντας περισσότερο, θα έστελνε και την Πιπιλή, που δίνει μαθήματα δημοκρατίας, ν’ αγοράσει ένα διαμέρισμα α΄ κατηγορίας δίπλα στους επικίνδυνους λαθρομετανάστες).
Θα έπιανα τον άλλο, τον α ή το β΄ βουλευτή με τις οικογένειες τους –που λέει· είναι καλό πράγμα και νόμιμο, να πάνε να κατοικήσουν εκεί, γύρω – γύρω. Να πάτε έκει κύριοι να κατοικήσετε με τις γυναίκες σας και τα παιδιά σας, για να πάρω τα φτωχαδάκια και να τα βάλω στα σπίτια σας…
Ε, θα ήθελαν αυτοί οι κύριοι, κοντά στα σπίτια τους κοντά στα κορίτσια τους και στις γυναίκες τους και στα αγόρια τους να υπάρχουν αυτοί οι άνθρωποι; Όχι, όχι θα φώναζαν. Αυτό που δεν θέλουν για τον εαυτό τους να μην το κάνουν στον Ελληνικό λαό.
Θα πρέπει να μαυρίσει με την ψήφο του ο Ελληνικός λαός, όλους αυτούς τους βουλευτάδες που κατέστρεψαν την Ελλάδα. Το μόνο που φρόντισαν είναι τα δικά τους παιδιά. Μάζεψαν πλούτη για να ζήσουν σαν μαχαραγιάδες 200 χρόνια και τα σπουδάζουν στο Μαχάταμ, σαν πρίγκιπες για να τους διαδεχθούν στην πολιτική!!!
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΙΑΤΙΣΤΗΣ ΚΑΝΕΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ
Το Πρακτορείο Εκκλησιαστικών Ειδήσεων Romfea.gr, δημοσιεύει παρακάτω ανοιχτή επιστολή του Σεβ. Μητροπολίτη Σισανίου και Σιατίστης κ. Παύλου.
Η επιστολή του κ. Παύλου έχει ως εξής:
«Είτε το θέλουν οι τοπικές κοινωνίες είτε όχι, είτε το θέλετε, είτε όχι θα γίνει» είπε ο κ. Χρυσοχοίδης και από τηλεοράσεως, αλλά και στους εκπροσώπους των τοπικών κοινωνιών δηλαδή στον Περιφερειάρχη Δυτ. Μακεδονίας, στον Αντιπεριφεριάρχη, στην Δήμαρχο Βοίου, στον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Βοίου τον οποίο απρεπώς διέκοψε και τον χαρακτήρισε σαν λαϊκιστή, «είπε ο γάϊδαρος τον πετεινό κεφάλα» λέει βέβαια ο λαός μας και στους τοπικούς Βουλευτές, σχετικά με την δημιουργία στρατοπέδου συγκεντρώσεως, γιατί περί αυτού πρόκειται, στην Νεάπολη Κοζάνης.
Αλήθεια κ. Υπουργέ, ποιός είσθε εσείς που μιλάτε με αυτό τον τρόπο;… Read more »
Στην κατάσταση που σήμερα βρισκόμαστε, όλοι (οι μη προνομιούχοι Έλληνες) δηλαδή το 98% του Ελληνικού λαού, σκεπτόμαστε, τί μπορούμε να κάνουμε, για να σώσουμε την χώρα μας, που ενώ τόσες χιλιάδες χρόνια κατώρθωνε να επιβιώνει ενάντια στα στίφη των εχθρών μας, από όλες τις διευθύνσεις και από όλες τις φυλές, σήμερα κινδυνεύει να αφανισθεί από τον παγκόσμιο χάρτη, σε καιρό ειρήνης ;
Αυτό (το σε καιρό ειρήνης) είναι η μεγαλύτερη φώλα, το μεγαλύτερο δόλωμα, που δυστυχώς έχουμε καταπιεί αμάσητο.
Θεμα: Απάντηση στην επιστολή που απέστειλε η Ενωση Αθέων στον Αρχηγό του Πυροσβεστικού Σώματος
Αξιότιμη κα Ραπακούλια,
Διαβάσαμε στο διαδίκτυο την επιστολή που απέστειλε η Ένωση Αθέων στον Αρχηγό του Πυροσβεστικού Σώματος, Αντιστράτηγο κύριο Παναγιώτη Μπονάτσο, στις 5 Μαρτίου 2012, διαμαρτυρόμενη για την ημερήσια διαταγή του Αντιστρατήγου για την 25 Μαρτίου, στην οποία περιλαμβανόταν παρότρυνση για την διατήρηση της Ορθόδοξης Πίστης.
H Πολιτική Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» αισθάνεται την ανάγκη να σας απευθύνει την δική της απάντηση αναφορικά με το θέμα:
Η Ελλάδα επισήμως είναι Ορθόδοξο Κράτος με βάση το Σύνταγμα. Επίσης το Σύνταγμα ορίζει ότι Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.
Το Κράτος λοιπόν οφείλει να προστατεύει και να διατηρεί τις Ελληνορθόδοξες Παραδόσεις, αλλιώς είναι αντίθετο με τον ρόλο του και μπορεί να χαρακτηριστεί ως προδοτικό αφού δεν θα υπάρχει υπέρ του Έθνους.
Έχετε κάθε δικαίωμα να πιστεύετε ότι θέλετε, έχετε κάθε δικαίωμα να ιδρύετε Ενώσεις όλων των λογιών, ανάλογα με τα πιστεύματά σας αλλά δεν έχετε κανένα δικαίωμα να υποδεικνύετε στο Κράτος να μην υπηρετεί τον Ελληνικό λαό. Και οι Αρχηγοί των Σωμάτων Ασφαλείας είναι Κράτος και έχουν ευθύνη έναντι του λαού.
Όποιος προσβάλλεται από την Ορθοδοξία τότε να αναζητήσει άλλη Πατρίδα. Γιατί η Ελλάδα είναι Ορθόδοξη είτε σας αρέσει είτε όχι!
Μπορεί εμείς να ασχολούμαστε με το εσωτερικό μας μέτωπο και με την ημερομηνία των εκλογών, όμως ο τουρκικός επεκτατισμός δεν αφήνει ευκαιρία να πάει χαμένη. Η Τουρκία έχει μία θαυμαστή συνέχεια στην εξωτερική της πολιτική ασχέτως κυβερνήσεων ή ιδεολογιών. Η δημιουργία δύο κρατών στην Κύπρο και η υπονόμευση της ελληνικής κυριαρχίας στη Θράκη είναι δύο από τους στόχους που μεθοδικά προωθούνται επί χρόνια εις βάρος του Ελληνισμού. Άλλωστε ο Τούρκος ΥΠΕΞ και καθηγητής Νταβούτογλου συνδέει καθαρά τα δύο θέματα γράφοντας στο βιβλίο του «Το στρατηγικό βάθος» ότι η Τουρκία θα αξιοποιήσει τη μουσουλμανική μειονότητα στη Θράκη κατά τον ίδιο τρόπο που αξιοποίησε την τουρκική μειονότητα στην Κύπρο. Η κοσσοβοποίηση της Θράκης και τα αυτονομιστικά σχέδια της Άγκυρας βρίσκονται πάντα επί τάπητος είτε κυβερνούν οι Κεμαλιστές είτε οι μετριοπαθείς Ισλαμιστές.
Τα τελευταία γεγονότα καταδεικνύουν την εμμονή των Τούρκων δήθεν φίλων μας. Η εφημερίδα Μιλλιέτ αποκάλυψε σκοπίμως το νέο τουρκικό σχέδιο. Δηλαδή να κατοικηθεί ο έρημος σήμερα ελληνικός τομέας της Αμμοχώστου και να κληθούν οι Ελληνοκύπριοι να ζήσουν υπό τουρκική διοίκηση. Ο Αττίλας και η Άγκυρα ελπίζουν ότι θα βρουν αφελείς ή απάτριδες Ελληνοκυπρίους, οι οποίοι θα θελήσουν να γυρίσουν ως υπόδουλοι στη μητρική γη τους μόνο και μόνο για να εκμεταλλευθούν τα ξενοδοχεία και τη φημισμένη παραλία της Αμμοχώστου. Ελπίζω να μην υλοποιηθεί κάτι τέτοιο και να μην βρεθούν εθελόδουλοι Ελληνοκύπριοι. Ο στόχος του σχεδίου είναι η δημιουργία δύο κρατών με την Αμμόχωστο στο τουρκικό κρατίδιο, ενώ μέχρι τώρα την κρατούσαν ακατοίκητη για να την χρησιμοποιούν ως διαπραγματευτικό όπλο έναντι των Ελλήνων. Μετά την ατυχή για τους Τούρκους και ευτυχή για τον Ελληνισμό απόρριψη του σχεδίου Ανάν η Άγκυρα μηχανεύεται νέους τρόπους για να παγιώσει τα τετελεσμένα της εισβολής και κατοχής.
Βεβαίως για την αποθράσυνση των Τούρκων ευθύνεται και η υποχωρητικότητα των κυβερνήσεων του Ελληνισμού στην Αθήνα και στη Λευκωσία., Η διετία του Γιώργου Παπανδρέου και η απελπιστικά αποτυχημένη θητεία του Κυπρίου Προέδρου Δ. Χριστόφια οδήγησαν σε νέα διπλωματικά ολισθήματα και υποχωρήσεις. Ο λαός μας λέει ότι «άμα θέλεις Τούρκο φίλο, πάρε ένα κομμάτι ξύλο», εννοώντας ότι κάθε υποχώρηση ή αφέλειά μας ενισχύει τις επεκτατικές και διεκδικητικές διαθέσεις των γειτόνων μας. Απαιτείται σφριγηλή διπλωματία και ισχυρή αμυντική θωράκιση.
Η Θράκη έρχεται στο προσκήνιο με την τουρκική πρόθεση να ζητήσουν ανταλλάγματα για το ενδεχόμενο άνοιγμα της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης. Το υποσχέθηκε, όπως μάθαμε, ο Ερντογάν στον Ομπάμα , αλλά προσωπικά κρατώ μικρό καλάθι. Το θέμα θα μένει ανοικτό για να μπορεί η Άγκυρα να πιέζει για περισσότερη ανεξαρτησία και αυθαιρεσία της μειονότητα στη Θράκη, δηλαδή των οργάνων του τουρκικού Προξενείου και λίγων φανατικών. Ευτυχώς υπάρχουν και οι φιλήσυχοι μουσουλμάνοι που δεν συμφωνούν με τα εθνικιστικά κελεύσματα της Τουρκίας. Ιδιαίτερη προσοχή οφείλει να δώσει η Ελληνική Πολιτεία για να απομακρύνει τους Πομάκους από την τουρκική παιδεία και προπαγάνδα. Τα λάθη παλαιοτέρων δεκαετιών οδήγησαν σε μερική τουρκοποίηση των Πομάκων, όμως η νέα γενιά θέλει να μάθει μόνον ελληνικά και πομακικά (σλαβόφωνο ιδίωμα). Ειδικά δε για την απαράδεκτη αντιστοίχηση μεταξύ Χάλκης και Θράκης καλό είναι να θυμίσουμε ότι για τη μουσουλμανική και όχι τουρκική μειονότητα της Θράκης προβλέπονται τα πάντα στη Συνθήκη της Λωζάννης, ενώ η λειτουργία της Χάλκης είναι θέμα οικουμενικών αρχών σεβασμού των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Δεν είναι διμερές θέμα μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας.
ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΘΝΙΚΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ & ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ 300 ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ
Μικρό απόσπασμα ομιλίας του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουσίνου Καντιώτου στην Κατερίνη, στις 18-11-1961
ΕΠΙΚΑΙΡΟ
_____
_____
Είναι ανάγκη αγαπητοί μου χριστιανοί της πόλεως Κατερίνης και των άλλων πόλεων, είναι ανάγκη στα μεγάλα εθνικά, κοινωνικά και θρησκευτικά θέματα να απαντά ο λαός και όχι 300 βουλευταί να μαζεύονται μέσα [στη βουλή], να ορίζουν τις τύχες του Ελληνικού λαού.
Θυμάμαι με συγκίνηση, όταν ήμουν στην Θεσσαλονίκη, για το ζήτημα του καρναβάλου είπα το ίδιο πράγμα· είπα και κάτι άλλο, που μου κάνανε φάκελλο. -Να είστε βέβαιοι ότι την ώρα αυτή υπάρχει και μυστική αστυνομία εδώ-. Δεν τους φοβάμαι, καλόγηρος είμαι. Παίζω το κεφάλι μου κορώνα γράμματα για την πατρίδα μου. Ας γράφουν, κι εγώ τους γράφω.
ΒΑΣΕΙΣ ΠΥΡΑΥΛΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Όταν πήγα στην Θεσσαλονίκη είπα μεταξύ των άλλων· -κατα την γνώμη μου· Γνώμη μου είναι. Γνώμη μου, που πρέπει να την πω ως ιερεύς, γιατι εδω δεν σας μάζεψα για να περάσει η ώρα, όχι-,
Η γνώμη μου είναι· Έχωμε το ζήτημα των πυραύλων. Θέλουν οι άλφα η οι βήτα να κάνουν την Ελλάδα βάσεις πυραύλων· -τα συμφέροντά τους, την δουλειά τους κάνουν.
Δεν είναι η πρώτη φορά που μας ηπάτησαν. Όταν στην Μικρά Ασία το κύμμα της Σμύρνης εκοκκίνιζε από το αίμα, οι Άγγλοι και οι Γάλλοι και όλοι αυτοί διώχνανε με τα κουπιά τους έλληνας που πήγαιναν να σωθούν στα καράβια τους. Δεν είναι η πρώτη φορά που μας υπάτησαν.
Να γίνει ερώτημα· Θες Ελληνικέ λαέ, να γίνει η Ελλάς βάσεις πυραύλων
ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ
Δυο γνώμες υπάρχουν· άλλοι θέλουν και άλλοι δεν θέλουν. Πολύ καλά· Να γίνει ψηφοφορία σ’ όλη την Ελλάδα. Και άμα οι Έλληνες νομίζουν ότι έφθασε η ώρα να γίνουν πάλι Μεσολόγγι, αν οι Έλληνες θέλουν να γίνουν Άρκάδι, άν θέλουν να γίνουν κατακαϊδια να ψηφίσουν, εάν όμως δεν θέλουν οι Έλληνες να γίνουν για άλλη μια φορά πυρανάλωμα των μεγάλων συμφερόντων, των μεγάλων εθνων· Θα πούνε όχι κύριοι δεν θέλουμε. Να έχει την ευθύνη ο λαός.
Πως εσεις κύριοι μια χούφτα, 5-10-20 άνθρωποι αποφασίζετε για την ζωή 18.000.000 Ελλήνων; Που είναι η Δημοκρατία; Πού είναι η δημοκρατία!!! Γιατι αυτοί που φωνάζουν σε μια στιγμή με τα ελικόπτερα και με τα αεροπλάνα θα φύγουν από την Ελλάδα. Θα μείνουμε εμείς με το ράσο εδώ μέσα στα βουνά και τα λαγκάδια, μαζί με το λαό μας. Εχει λοιπον ο λαός να αποφασίσει. Αν θέλει πυραύλους ναί, αν δεν θέλει όχι. Είναι δίκαιο αυτό ή δεν είναι;
(Στον αριθμό περιλαμβάνονται όλοι οι Έλληνες απανταχού της γης)
_____
ΠΟΙΑ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ;
Απαντά ο αγωνιστής Έλληνας Oρθόδοξος ιεράρχης της Φλώρινας π. Αυγουστίνος Καντιώτης.
Το βίντεο αναρτήθηκε απο Έλληνας πατριώτας του εξωτερικού
——————————————————- Εκεί επάνω, από το πρώην ορθόδοξο και σήμερα Αιρετικό Φανάρι, όπου δεσπόζει και επικυριαρχεί ο Μεγάλος Αιρεσιάρχης Βαρθολομαίος, που αναγνωρίζει τις Αιρέσεις ως Εκκλησίες, σταλθηκε προς την Ιερά συνοδο της Εκκλησιας της Ελλαδος, κείμενο αυθαδέστατο, τραμπούκικο και απειλητικό, εναντίον όσων αντιτοποθετούνται κατά των προδοτικών συζητήσεων με τους Φραγκολατίνους και την Πανσπερμία των ανα τον κόσμο Σατανικών Αιρέσεων.
Βγαίνουν και διαμαρτυρονται εναντιον οσων αρνούνται να συνεχισθούν οι ατερμονες, γελοίοι και αναποτελεσματικοί διαλογοι, αφου δεν προχωράει τίποτα, δεν υπάρχει κανένα περιθωριο συννενόησης με τους αμετανοήτους Παπικούς και οδηγουν στο πουθενά.
Και επειδη αυτοι οι διαλογοι οδηγουν στο πουθενά, ο αρχιαιρεσιαρχης του Φαναριου απελπισμενος κυριολεκτικα, τα βαζει πλεον με τους φανερους Αντιοικουμενιστας και Αντιλατίνους αρχιερεις Πειραιως και Κυθηρων.
Κινητοποιησε μαλιστα και τους γνωστους …ξεπουπουλιασμενους και ….ξεφτισμένους καθηγητάδες του Θεολογικου της Θεσσαλονικης και εβγαλαν και αυτοί απανταχούσα εναντίον των δυο αρχιερεων, αλλά προχωρούν και υπεραμυνονται οι ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΟΙ και τους Ληστοσυμμοριτες της Σερβιας και επικροτουν τις αδικες, βαρβαρες και προσκηνοθετημενες πραξεις τους, εναντίον του Αγιωτατου και Εναρετωτατου μητροπολιτου ΑΡΤΕΜΙΟΥ, που αρμοζουν μαλλον σε αγρια θηρια παρά σε ανθρωπους και πολυ περισσοτερο σε επισκοπους.
Δεν ειδαμε μεσα στα ονοματα και το ονομα του …ζεν πρεμιε πανταλονα Ελπιδοφορου.
Γιατι απουσιάζει η υπογραφούλα του;
Προσπαθει να μας δουλεψη ο ….παρακοιμωμενος;
Κρινουμε σκοπιμο να δημοσιευσουμε ενα κειμενο του Αγιου Ιουστινου Ποποβιτς, σαν απαντησι σε ολους αυτους που προαναφεραμε και παριστανουν τους ορθοδοξους ενω ακολουθουν την γραμμη των Φραγκολατινων, που οι ιδιοι αποκαλυπτουν οτι θελουν την Ενωσι, αλλα εν τη διαφορετικοτητι του ο καθενας.
Αυτο γιατι μας το κρυπτουν ολα αυτα τα λαγωνικα του Αρχιαιρεσιαρχου;
Γιατι κρυπτουν την μεγαλη αυτη ΑΠΑΤΗ;
Οσοι κανουν απατη, λεγονται ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, δεν το ξερουν;
Γινεται ενωσι ΕΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΙ ΤΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ;
Ας χαρουμε ομως εμεις το μεγαλειωδες κειμενο του αρχοντα π. Ιουστινου που αποτελει βομβα μεγατονων εναντιον ολων αυτών των Οικουμενιστων και των Γραικολατινων.
——————————————————
Πανιερώτατοι Πατέρες,
Την στάσιν της έναντι των αιρετικών – και αιρετικοί είναι όλοι οι μη Ορθόδοξοι – η Εκκλησία του Χριστού έχει καθορίσει άπαξ διά παντός, διά των Αγίων Αποστόλων και των αγίων Πατέρων, δηλαδή διά της αγίας Θεανθρωπίνης Παραδόσεως, της μοναδικής και αναλλοιώτου.
Συμφώνως προς αυτήν την στάσιν, εις τους Ορθοδόξους είναι απηγορευμένη κάθε συμπροσευχή και κάθε λατρευτική επικοινωνία μετά αιρετικών. Διότι «τις μετοχή δικαιοσύνη και ανομία ; τις δε κοινωνία φωτί προς σκότος ; τις δε συμφώνησις Χριστώ προς Βελίαρ ; ή τις μερίς πιστώ μετά απίστου;» (Β΄ Κορινθ. 6, 14-15). Ο 45ος κανών των Αγίων Αποστόλων ορίζει : ”Ἐπίσκοπος ἢ πρεσβύτερος…, αἱρετικοῖς συνευξάμενος μόνον, ἀφοριζέσθω· εἰ δὲ ἐπέτρεψεν αὐτοῖς, ὡς κληρικοῖς ἐνεργῆσαί τι, καθαιρείσθω”. Αὐτὸς ὁ ἱερὸς Κανὼν τῶν ἁγίων Ἀποστόλων δὲν προσδιορίζει ποία ἀκριβῶς προσευχὴ ἢ ἀκολουθία ἀπαγορεύεται, ἀλλὰ ἀπαγορεύει κάθε κοινὴν μεθ’ αἱρετικῶν προσευχήν, ἔστω καὶ τὴν κατ’ ἰδίαν (“συνευξάμενος”). Εἰς δὲ τὰς οἰκουμενιστικὰς κοινὰς προσευχὰς μήπως δὲν γίνωνται καὶ ἁδρότερα καὶ εὐρύτερα τούτων; Ὁ 32ος κανὼν τῆς ἐν Λαοδικείᾳ Συνόδου ὁρίζει· «Ὅτι οὐ δεῖ αἱρετικῶν εὐλογίας λαμβάνειν, αἵτινές εἰσιν ἀλογίαι μᾶλλον ἢ εὐλογίαι». Μήπως ὅμως δὲν συμβαίνει εἰς τὰς κοινὰς οἰκουμενιστικὰς συναντήσεις καὶ συμπροσευχὰς νὰ εὐλογοῦν αἱρετικοὶ ρωμαιοκαθολικοὶ ἐπίσκοποι καὶ ἱερεῖς, προτεστάνται πάστορες, ἀκόμη δὲ καὶ γυναῖκες; (!).
Αὐτοὶ καὶ ὅλοι οἱ ἄλλοι σχετικοὶ κανόνες τῶν ἁγίων Ἀποστόλων καὶ τῶν ἁγίων Πατέρων ἴσχυον ὄχι μόνον κατὰ τὴν παλαιὰν ἐποχήν, ἀλλ’ ἐξακολουθοῦν νὰ εἶναι ἐν ἀπολύτῳ ἰσχύϊ καὶ σήμερον, δι’ ὅλους ἡμᾶς τοὺς συγχρόνους ὀρθοδόξους Χριστιανούς. Ισχύουν αναμφιβόλως και διά την θέσιν μας έναντι των ρωμαιοκαθολικών και προτεσταντών. Διότι ο μεν ρωμαιοκαθολικισμός είναι πολλαπλή αίρεσις, περί δε του προτεσταντισμού τι να είπωμεν; Καλλίτερον να μη ομιλώμεν. Ήδη ο Άγιος Σάββας εις την εποχήν του, επτάμισυ αιώνας πριν, δεν ωνόμαζεν άραγε τον ρωμαιοκαθολικισμόν «λατινικήν αίρεσιν»; Και πόσα από τότε νέα δόγματα δεν επενόησεν ο πάπας και «αλαθήτως» εδογμάτισε ! Δεν χωρεί αμφιβολία, ότι διά του δόγματος περί του αλαθήτου του πάπα, ο ρωμαιοκαθολικισμός κατέστη παναίρεσις.
Και η πολύ επαινουμένη Β΄ Βατικάνειος Σύνοδος ουδέν ήλλαξεν ούτε όσον αφορά εις την τερατώδη ταύτην αίρεσιν, αλλά, τουναντίον, επεκύρωσεν αυτήν.
Ένεκα τούτου, αν είμεθα Ορθόδοξοι και θέλωμεν να παραμείνωμεν Ορθόδοξοι, τότε οφείλομεν και ημείς να τηρήσωμεν την στάσιν του Αγίου Σάββα, του Αγίου Μάρκου Εφέσου, του Αγίου Κοσμά Αιτωλού, του Αγίου Ιωάννου Κροστάνδης και των λοιπών Αγίων Ομολογητών και Μαρτύρων και Νεομαρτύρων της Ορθοδόξου Εκκλησίας, έναντι των ρωμαιοκαθολικών και των προτεσταντών, εκ των οποίων ούτε οι μεν, ούτε οι δε, δεν πιστεύουν ορθοδόξως εις τα δύο βασικά δόγματα του Χριστιανισμού: εις την Αγίαν Τριάδα και εις την Εκκλησίαν.
Πανιερώτατε και Άγιοι Συνοδικοί Πατέρες,
Έως πότε θα εξευτελίζωμεν δουλικώς την Αγίαν μας Ορθόδοξον Αγιοπατερικήν και Αγιοσαββιτικήν Εκκλησίαν διά της οικτρώς και φρικωδώς αντιαγιοπαραδοσιακής στάσεώς μας έναντι του Οικουμενισμού και του λεγομένου Παγκοσμίου Συμβουλιου Εκκλησιών; Εντροπή καταλαμβάνει πάντα ειλικρινή Ορθόδοξον, ανατραφέντα υπό την καθοδήγησιν των Αγίων Πατέρων, όταν αναγιγνώσκη, ότι οι Ορθόδοξοι Σύνεδροι της 5ης Πανορθοδόξου Διασκέψεως της Γενεύης (8-16 Ιουνίου 1968) σχετικώς προς την συμμετοχήν των Ορθοδόξων εις το έργον του «Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών», έλαβον τότε την απόφασιν «όπως εκφρασθή η κοινή επίγνωσις της Ορθοδόξου Εκκλησίας ότι αύτη αποτελεί οργανικόν μέρος του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών».
Αυτή η απόφασις είναι κατά την ανορθοδοξίαν και αντιορθοδοξίαν της αποκαλυπτικώς φρικαλέα. Ήτο άραγε απαραίτητον η Ορθόδοξος Εκκλησία, αυτό το πανάχραντον Θεανθρώπινον σώμα και οργανισμός του Θεανθρώπου Χριστού να ταπεινωθεί τόσον τερατωδώς, ώστε οι αντιπρόσωποί της θεολογοι, ακόμα δε και Ιεράρχαι, μεταξύ των οποίων και Σέρβοι, να επιζητούν την «οργανικήν» μετοχήν και συμπερίληψιν εις το Παγκόσμιον Συμβούλιον των Εκκλησιών, το οποίον, κατ’ αυτόν τον τρόπον γίνεται εις νέος εκκλησιαστικός «οργανισμός», μία «νέα Εκκλησία» υπεράνω των Εκκλησιών, της οποίας οι Ορθόδοξοι και μη Ορθόδοξοι εκκλησίαι αποτελούν μόνο «μέλη» («οργανικώς μεταξύ των συνδεδεμένα»!); Αλοίμονον, ανήκουστος προδοσία!
Απορρίπτομεν την ορθόδοξον θεανθρωπίνην πίστιν, αυτόν τον οργανικόν δεσμόν μετά του Θεανθρώπου Κυρίου Ιησού και του παναχράντου Του Σώματος – της Ορθοδόξου Εκκλησίας των αγίων Αποστόλων και Πατέρων και Οικουμενικών Συνόδων – και θέλομεν να γίνωμεν «οργανικά μέλη» του αιρετικού, ουμανιστικού, ανθρωποπαγούς και ανθρωπολατρικού συλλόγου, ο οποίος αποτελείται από 263 αιρέσεις, η δε κάθε μία από αυτάς πνευματικός θάνατος!
Ως Ορθόδοξοι, είμεθα «μέλη Χριστού». «Άρα ουν τα μέλη του Χριστού, ποιήσω πόρνης μέλη; Μη γένοιτο!» (Α΄ Κορινθ. 6, 15). Και ημείς τούτο πράττομεν διά της «οργανικής» συνδέσεώς μας μετά του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών, το οποίον ουδέν άλλο είναι ειμή αναβίωσις της αθέου ανθρωπολατρείας – ειδωλολατρείας.
Είναι πλέον έσχατος καιρός, Πανιερώτατοι Πατέρες, όπως η Ορθόδοξος Αγιοπατερική και Αγιοσαββίτικη Εκκλησία μας, η Εκκλησία των Αγίων Αποστόλων και των Αγίων Πατέρων, των αγίων Ομολογητών, Μαρτύρων και Νεομαρτύρων, παύση να αναμιγνύεται εκκλησιαστικώς, ιεραρχικώς και λατρευτικώς μετά του ούτω καλουμένου Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών και όπως αρνηθεί διά παντός την οιανδήποτε συμμετοχήν εις τας κοινάς προσευχάς και την λατρείαν (η οποία λατρεία εις την Ορθόδοξον Εκκλησίαν είναι όλη οργανικώς συνδεδεμένη εις μίαν ολότητα και συγκεφαλαιούται εις την θείαν Ευχαριστίαν), και γενικώς την συμμετοχήςν εις οιανδήποτε εκκλησιαστικήν πράξιν, η οποία ως τοιαύτη, φέρει εν εαυτή και εκφράζει τον μοναδικόν και ανεπανάληπτον χαρακτήρα της Μίας, Αγία, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, της πάντοτε Μιάς και Μοναδικής.
Μη σμίγουσα εκκλησιαστικώς μετά των αιρετικών, είτε αν είναι αυτοί συγκεντρωμένοι πέριξ της Γενεύης, είτε πέριξ της Ρώμης, η Ορθόδοξος ημών Εκκλησία, κατά πάντα πιστή προς τους αγίους Αποστόλους και τους αγίους Πατέρας, δεν θα αρνηθή διά τούτο την Χριστιανικήν της αποστολήν και το ευαγγελικόν της χρέος : όπως ενώπιον του συγχρόνου κόσμου, όσον του μη ορθοδόξου, τόσον και του απίστου, ταπεινώς αλλά ευθαρσώς μαρτυρή περί της Αληθείας, της Παναληθείας, περί του ζώντος και αληθινού Θεανθρώπου και περί της πανσωστικής και παμμεταμορφωτικής δυνάμεως της Ορθοδοξίας. Οδηγουμένη υπό του Χριστού η Εκκλησία μας, διά του αγιοπατερικού πνεύματος και χαρακτήρος των θεολόγων της, πάντοτε θα είναι «έτοιμη προς απολογίαν παντί τω αιτούντι ημάς λόγον περί της εν ημίν ελπίδος» (Α΄ Πέτρ. 3, 15). Και η Ελπίς ημών νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων και εις όλην την αιωνιότητα είναι μία και μοναδική : Ο Θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός εν τω Θεανθρωπίνω του σώματι, η Εκκλησία των Αγίων Αποστόλων και των Αγίων Πατέρων. Οι Ορθόδοξοι θεολόγοι οφείλουν να συμμετέχουν όχι εις «οικουμενικάς κοινάς προσευχάς», αλλ’ εις θεολογικούς διαλόγους εν τη Αληθεία και περί της Αληθείας, όπως διά μέσου των αιώνων έπραττον οι άγιοι και θεοφόροι Πατέρες της Εκκλησίας. Η Αλήθεια της Ορθοδοξίας και της Ορθοπιστίας είναι «μερίς» μόνον των σωζομένων» (πρβλ 7ος κανών Β΄ Οικουμ. Συνόδου).
Παναληθές είναι το Ευαγγέλιον του αγίου Αποστόλου: «σωτηρία εν αγιασμώ και πίστει αληθείας» (Β΄ Θες. 2,13). Η θεανθρωπίνη πίστις είναι η πίστις της Αληθείας. Η Ουσία αυτής της πίστεως είναι η Αλήθεια, είναι η μόνη Παναλήθεια, δηλαδή ο Θεάνθρωπος Χριστός. Η δε θεανθρωπίνη αγάπη είναι «η αγάπη της Αληθείας»(Β΄Θες. 2,10). Η ουσία αυτής της αγάπης είναι η Παναλήθεια, δηλ. ο Θεάνθρωπο Χριστός. Και αυτή η Πίστις και αυτή η Αγάπη είναι η καρδία και η συνείδησις της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Πάντα ταύτα διεφυλάχθησαν αλώβητα μόνον εν τη αγιοπατερική Ορθοδοξία, περί της οποίας οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί είναι κεκλημένοι να μαρτυρούν αφόβως ενώπιον της Δύσεως και της ψευδοπίστεώς της και της ψευδοαγάπης της.
Ιερά Μονή Τσελιέ 13/26 Νοεμβρίου 1974
Συνιστά εαυτόν ταις αγίαις αποστολικαίς προσευχαίς της Υμετέρας Πανιερότητος και των αγίων Πατέρων της Ιεράς Συνόδου Αρχιερέων, ο ανάξιος
Αρχιμανδρίτης Ιουστίνος (Πόποβιτς)
Συγκινημένος, αγαπητοί μου, κάτω από το κράτος δύο χειροτονιών, δεν θα έπρεπε να ομιλήσω. Aλλά θεωρώ παράλειψη αρχιερατικού καθήκοντος το να λειτουργώ και να μην ομιλώ. Θεωρώ την θεία λειτουργία αναποσπάστως ηνωμένην με το θείον κήρυγμα. Διά τούτο θα μου επιτρέψετε να ερμηνεύσωμεν μόνον πρακτικώς το μεγαλυνάριο της σημερινής ημέρας.
AΣ ακούσει, λέει το θαυμάσιο αυτό μεγαλυνάριο ας ακούσει η γη το χαρμόσυνο μήνυμα. Aς χαρει και ας γιορτάσει. Aς βγάλει ―σαν την πονεμένη χήρα που φοράει τα μαύρα―, ας βγάλει η γη την πένθιμη στολή του χειμώνος και ας φορέσει την ανοιξιάτικη στολή του θέρους. Aς λειώσουν τα χιόνια επάνω στα ψηλά βουνά, ας τρέξουν γάργαρα τα νερά, ας ανθήσουν τα δέντρα, ας πετάξουν τα πουλιά, ας κελαϊδήσουν τα αηδόνια. Aνοιξις, ημέρα λαμπρά. «Eυαγγελίζου, γη, χαράν μεγάλην». Aς χαρεί η γη.
Mα ποια γη; Tι είναι η γη; Aν ερωτήσετε έναν αστρονόμο, θα σας πει, ότι η γη αυτή είναι ένα από τα αναρίθμητα αστέρια που στροβιλίζονται στο άπειρο. Eίναι δηλαδή ένας κόκκος άμμου, μια σταγόνα, ένα τίποτα μέσ’ στο σύμπαν. Kαι όμως επάνω σ’ αυτό το τίποτα κατοικεί ο άνθρωπος. Σε κανένα άλλο αστέρι του κόσμου δεν υπάρχει ζωή. Mόνο στο αστέρι αυτό ώρισε ο Θεός να είναι η κατοικία του ανθρώπου.
Tι πλεονέκτημα έχει ο άνθρωπος; Eίναι ένας μικρόκοσμος. Tι χάρισμα έχει ο άνθρωπος; Eίναι εικόνα του Θεού. Tι έχει ο άνθρωπος; Έχει θείο προνόμιο. Eίναι ένα μεγαλούργημα, η κορωνίς της δημιουργίας. Άφθαστο το μεγαλείο του. Eίναι ένας μικρός Θεός επί της γης, άρχων της φύσεως, κυρίαρχος του κόσμου που τον περιβάλλει. Iδού τι έχει ο άνθρωπος. Eίναι ο κάτοικος της γης, που δίνει αξία στην κατοικία του, αξία που δεν έχει κανένα άλλο αστέρι του κόσμου. Όπως ένα μικρό διαμάντι, ένας μικρός πολύτιμος λίθος έχει αξία περισσότερο από ένα βουνό χαλίκια, κατά παρόμοιο τρόπο και η μικρά αυτή γη, η σκόνη μέσα στό άπειρο, έχει τεραστία αξία, διότι αυτή ωρίσθηκε ως κατοικία του ανθρώπου…. Read more »
Μετά την επιστολή προς τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, με την οποία ζητούσε την τιμωρία των αντι-Οικουμενιστών, έριξε στο επικοινωνιακό παιχνίδι ο κ. Βαρθολομαίος και μια άλλη επιστολή προς τον Αρχιεπίσκοπο Τσεχίας, από τον οποίο απαιτούσε να ζητήσει συγγνώμη!
Και ω, του θαύματος! Μετά μερικές ώρες, παρεδόθη στην δημοσιότητα η απάντηση του Αρχιεπισκόπου Τσεχίας, ο οποίος έσπευσε να ζητήσει συγγνώμη από τον κ. Βαρθολμαίο!!!
Ελάτε, λοιπόν, να ακολουθήσουμε το παράδειγμα του πατριάρχη Τσεχίας, να ζητήσουμε δηλ. γονυπετείς όλοι, συγγνώμη από τον κ. Βαρθολομαίο, για να επιδείξουμε ταπεινή συμπεριφορά προς τον Πάπα της Ανατολής για μην υποστούμε τις ποινές της θεραπευτικής, πατρικής του αγάπης!
Υπ’ όψιν, ότι και οι δύο επιστολές που δημοσιεύονται αυτή την χρονική στιγμή, εστάλησαν τον Φεβρουάριο η μία και αρχές Μαρτίου η άλλη.
Ἐλπίζουμε μέσα σ’ αὐτὴ τὴν κατηγορία –«ὅλους»– νὰ εἴμαστε κι ἐμεῖς.
Σημάτης Παναγιώτης
Τί χρείαν έχομεν άλλων αποδείξεων;
Αθήνα, 31 Μαρτίου 2012
Αρ. Πρωτ. 08
Σύμφωνα με τροπολογία που κατέθεσε στις 28/3 στην Βουλή ο Υπ. Οικ. κ. Σαχινίδης, η αποπληρωμή του δημοσίου χρέους θα αποτελεί πλέον προτεραιότητα έναντι όλων των υπολοίπων υποχρεώσεων του κράτους. Έχει δημιουργηθεί ειδικός λογαριασμός στην ΤτΕ στον οποίο θα εισρέουν όλα τα νέα δάνεια, τα έσοδα των αποκρατικοποιήσεων και μέρος των φορολογικών εσόδων, εφόσον επιτευχθεί πρωτογενές πλεόνασμα.
Είναι σαφές πλέον ποια είναι η «σωτηρία» της Χώρας για την παράνομη, κατοχική κυβέρνηση του κ. Παπαδήμου και των συνεργατών του. Στερούν τα στοιχειώδη για την διαβίωσή τους από τους Έλληνες πολίτες, διαλύουν το σύστημα Υγείας της Χώρας, με στόχο τη δημιουργία πλεονάσματος για να τα δώσουν στους δανειστές. Συγχρόνως, δανείζονται (τα 130 δις ¤ του νέου πακέτου) αποκλειστικά για να αποπληρώσουν το κυρίως παράνομο υπάρχον χρέος και να ενισχύσουν τις τράπεζες (περίπου 50 δις ¤ το 2012), δηλαδή αμιγώς ιδιωτικές εταιρίες, μιας κι έχουν ψηφίσει ότι οι ζημιές τους περνούν στον κρατικό προϋπολογισμό (Ν. 3723/2008), δηλαδή τις φορτώνουν στον Ελληνικό λαό. Έτσι μας σώζουν οι σύγχρονοι «πατριώτες» κι έχουν το θράσος να ζητούν την ψήφο των ανθρώπων.
Ας αντιληφθεί επιτέλους ο λαός μας την αγυρτεία όλων των πολιτικών απατεώνων της Βουλής, γιατί και οι αντιδρώντες στο Μνημόνιο έχουν τη δική τους ευθύνη μιας και σιωπούσαν ή επιλεκτικά μιλούσαν όλα αυτά τα χρόνια που κατεδαφιζόταν παντοιοτρόπως η Πατρίδα μας και οδηγείτο στα μνημόνια. Γραφείο Τύπου Πολιτικής Παράταξης ΚΟΙΝΩΝΙΑ