Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ, Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΕΤΗ ΤΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΩΝ & ΔΙΕΘΝΙΣΤΩΝ, ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ & ΣΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ & ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ Μιλτενμπεργκ & ΤΗΣ Ε.Ε.!!! ΟΙ φυσιολογικοι Ελληνες ειναι δευτερας κατηγοριας στα ανωμαλα μυαλα τους. 2) ANOIKTH EΠΙΣΤΟΛΗ «Προς εκπεσοντα Αρχιμ. Ανδρεαν Κονανον»
1. ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΟΥΣ
Εκεῖνο το αμαρτημα που η Αγία Γραφή καταδικάζει και εξαφανιζει δυο μεγαλεις αρχαιες πόλεις, τα Σοδομα και τη Γομμόρα, οι παγκοσμιοποιητες, το προβάλλουν σαν κατόρθωμα και μεγαλο προσον, για να στρωσουν το χαλι του Αντιχριστου!!! Το γραφουν & στον βιογραφικο τους! Ο Στεφανος παντρευεται με αντρα, υποδύεται την Στεφανια. Καμαρωνει για το παραφυση αμαρτημα του και προωθειται για αρχηγος κόμματος!!! Ο άλλος αφου βρωμίση προωθειται απο την μασονια για δεσπότης!!! Ο άλλος για κάποια άλλη υψηλη θεση. Ταλαιπωροι ανθρωποι ακουστε τι λέει η Αγία Γραφη:
-
«...26 δια τουτο παρεδωκεν αυτους ο θεος εις παθη ατιμιας αι τε γαρ θηλειαι αυτων μετηλλαξαν την φυσικην χρησιν εις την παρα φυσιν 27 ομοιως τε και οι αρσενες αφεντες την φυσικην χρησιν της θηλειας εξεκαυθησαν εν τη ορεξει αυτων εις αλληλους αρσενες εν αρσεσιν την ασχημοσυνην κατεργαζομενοι και την αντιμισθιαν ην εδει της πλανης αυτων εν εαυτοις απολαμβανοντες…» (Ρωμαιους κεφ. α)
2. Alexander Dugin: η πολιτικη αλλαγης φυλου στοχευει στο επομενο σταδιο στην αλλαγη ειδους στον μετανθρωπο. Σατανισμος: μια αντιεκκλησια, «μαυρη εκκλησια» που ενσωματωνεται στη συγχρονη δυτικη κουλτουρα, στην επιστημη, στην εκπαιδευση, στην πολιτικη!
3. Μαζικη διαδηλωση στις Βρυξελλες κατα της σεξουαλικης αγωγης στα σχολεια την ωρα που η Εκκλησια Κυπρου την ευλoγησε! ΒΙΝΤΕΟ
4. ANOIKTH EΠΙΣΤΟΛΗ
«Προς εκπεσόντα Αρχιμ. Ανδρέαν Κονάνον»
Σας παρακολούθησα (με λύπη) στο διαδίκτυο, σε μια σειρά από λόγια σας «φιλικά» υπέρ της ομοφυλοφιλίας, σε συμφωνία με τη ζωή σας, έξω από την Πίστι και την Λατρεία της Εκκλησίας, ως άρνηση του Πνεύματος∙ λόγια κατά του εαυτού σας στην πραγματικότητα, σε προβολή «φτου, ξελευτερία».
Ανάμεσα στα συγκεχυμένα λόγια της συνείδησής σας άκουσα και τη λέξη «Θεός»∙ όχι, βέβαια, ως αδιαλλαξία έναντι του ψεύδους και ως ασυμβίβαστη ζήτησι της αλήθειας.
Ποιον Θεό εννοείτε;
Αυτόν για τον οποίο σε πολλές αγρυπνίες ξενυχτήσατε; Τον Θεό αγίων μορφών που προλάβατε και αγγίξατε (για ευλογία) το ράσο τους; Μάλλον εννοείτε έναν ιδιόπλαστο Θεό, γενναιόδωρο στις επιλογές σας!
Γνώθι (μάθε), ότι ο Αληθινός Θεός, σαν να μην ήθελε να το πιστέψει, ότι εις την Πεντάπολιν συντελείται η παρά φύσιν αμαρτία, ως έξαρση ακολασίας, εκατέβη μόνος Του για να ιδή:
«Είπε δε Κύριος∙ κραυγή Σοδόμων και Γομμόρας πεπλήθυνται προς με, και αι αμαρτίαι αυτών μεγάλαι σφόδρα. Καταβάς ουν όψομαι, ει κατά την κραυγήν αυτών την ερχομένην προς με συντελούνται, ει δε μη, ίνα γνω» (Γεν. 18, 20-21).
Στις μάχες της ερήμου, οι Πατέρες εδέχθησαν και αυτοί βίαιες επιθέσεις του δαιμονίου της αρσενοκοιτίας. Με τρικυμισμένη τη συνείδησή τους από τις πειρασμικές επιθέσεις, νίκησαν μόνο αυτοί που είπανε: «Του Θεού ειμί». Στο αρχαίο κείμενο του «Γεροντικού», διαβάζουμε:
Α) «Ουδείς απείραστος δυνήσεται εισελθείν εις την βασιλείαν των ουρανών. Έπαρον γαρ, φησί, τους πειρασμούς, και ουδείς ο σωζόμενος» (Μ. Αντώνιος) (Πρβ. Πραξ. 14, 22: δια πολλών θλίψεων δει ημάς εισελθείν εις την βασιλείαν του Θεού).
Β) Στην ενότητα «Περί του αββά Αχιλλά», στην παράγραφο (στ΄), διαβάζουμε: «άλλοτε πάλιν μέγας γέρων παρέλαβε τω αββά Αχιλλά από Θηβαΐδος και λέγει αυτώ∙ Αββά, πολεμούμαι εις σε. Ο δε λέγει αυτώ∙ Ύπαγε και συ, γέρον, εις εμέ άρτι πολεμή; Ο δε γέρων από ταπεινώσεως είπε∙ Ναι, αββά. Ην δε εκεί επί τη θύρα καθήμενος γέρων τυφλός και χωλός. Και λέγει αυτώ ο γέρων∙ Ήθελον καθίσαι μικράς ημέρας, και δια τον γέροντα τούτον ου δύναμαι καθίσαι. Ακούσας ουν ο αββάς Αχιλλάς εθαύμασε την ταπείνωσιν του γέροντος και έλεγεν∙ Αύτη ουκ εστι πορνεία, αλλά φθόνος εστί των πονηρών δαιμόνων».
Μετάφραση (υπό Βασιλείου Πέντζα) – Εκδ. οίκος ΑΣΤΗΡ (Σελ. 282): «Άλλοτε πάλι, ένας μεγάλος γέρων πήγε στον Αββά Αχιλλά από τη Θηβαΐδα και του λέγει: «Αββά, έχω πειρασμό σχετικά με σένα». Και εκείνος του λέγει: «Πήγαινε στο καλό, γέροντα, σ’ εμένα βρήκες να πειρασθής τώρα;». Ο δε γέρων, από ταπείνωση, είπε: «Ναι, Αββά». Ήταν δε εκεί, κοντά στη θύρα, ένας γέρων τυφλός και χωλός. Και του λέγει ο γέρων: «Ήθελα να μείνω λίγες μέρες, αλλά εξ αιτίας αυτού του γέροντος δεν μπορώ να μείνω». Ακούοντας λοιπόν ο Αββάς Αχιλλάς θαύμασε την ταπείνωση του γέροντος και έλεγε: «Αυτό δεν είναι σαρκική αμαρτία, αλλά φθόνος των πονηρών δαιμόνων».
Όπως βλέπετε, είναι παλιά η αντίθεση μεταξύ του αυτοκαθορισμού που δίνει η χάρις του Χριστού και του «ντετερμινισμού» των δύο (2) βασικών ενστίκτων, της αυτοσυντήρησης και της αναπαραγωγής που (μεταπτωτικά) μάχονται την υγεία της ψυχής.
Τα δύο αυτά ένστικτα αλλοιώνονται χρηστικά, όταν υποδηλωθούν στην αμαρτία∙ τότε, συνήθως, εκδηλώνονται και στους απογόνους, ως αρνητική κληρονομικότητα (φιληδονία, ομοφυλοφιλία, εγκληματικότητα, κλπ). Να θυμηθείτε, ότι ο Δαυίδ ομολογεί: «Ιδού γαρ εν ανομίαις εσυνελήφθην και εν αμαρτίαις εκύσησέ με η μήτηρ μου».
Ίσως ισχυρισθήτε, ότι η προσωπική σας ύπαρξη – υπόσταση είναι (αυτή) η ίδια η ταυτότητά σας∙ τότε αποδίδετε την όποια απόκλιση εκ της φυσικής λειτουργίας του φύλου στον δημιουργό Θεό. Άπαγε της βλασφημίας!
Νιώθει κανείς να πνίγεται, όταν βλέπει και «επισκόπους» να διατηρούν επίπεδο συνηγορίας προς την ομοφυλοφιλία∙ επίπεδο αθέσπιστων υπό του Θεού κλίσεων – αμαρτιών.
Εάν δεχθεί κάποιος ανυπαρξία Θεού, τότε τα αίτια της ομοφυλοφιλίας συγκεντρώνονται στη Φύση, έτσι έχουμε την εξής δαιμονική περιχαράκωση του ανθρώπου σ’ όλες τις διακριτές παραβατικές περιπτώσεις, δηλ. θα ισχυρισθεί:
«τι φταίω για το έγκλημα, για την κλοπή, για τον βιασμό, για τα βασανιστήρια κλπ, αφού η «φυσική ταυτότητα» με τοποθετεί σε ορισμένες μορφές συμπεριφοράς∙ εκεί με οδηγεί η φυσικο-χημική λειτουργία του εγκεφάλου».
Αυτή η βιοπορία, ως καθοριζόμενη μόνο από βιολογικούς – σωματικούς παράγοντες, είναι η βιοθεωρία σας;
Η επιστημονική γνώση, το επιστημονικό αντίκρισμα, δεν λύνει το πρόβλημα – φαινόμενο της ομοφυλοφιλίας στη ζωή των ανθρώπων.
Στην Ορθόδοξη Εκκλησία δίνεται κατηγορηματική και καθολική απάντηση∙ «όποιος δεν έχει περάσει στην κάθαρσι της ψυχής από τα πάθη και δεν έχει φθάσει σε κατάστασι φωτισμού με την Χάρι του Αγίου πνεύματος είναι ψυχοπαθής (π. Ιωάννης Ρωμανίδης).
Άκουσε τους λόγους του Μ. Βασιλείου, όσο είσαι στη ζωή: «Οίδεν ανορθούν κατερραγμένους ο Κύριος∙ Φεύγε μη μακράν, αλλά προς ημάς ανάδραμε. Ανάλαβε πάλιν νεανικούς πόνους, δευτέροις κατορθώμασι διαλύων την χαμαίζηλον και γλοιώδη ηδονήν. Ανάνευσον εις την του τέλους ημέραν, ούτω προσεγγίσασαν τη ζωή ημών… μη σε η φρικωδεστάτη εκείνη καταλάβη απόφασις, ότι «ουκ οίδα υμάς τίνες εστέ».
Ερμηνεία
«Ο Κύριος γνωρίζει ν’ ανορθώνη τους πεσμένους. Μη φύγης μακρυά, αλλά γύρισε πάλιν προς ημάς. Ανάλαβε πάλιν νεανικούς κόπους, δια να διαλύσης με δεύτερα κατορθώματα την χαμερπήν και γλοιώδη ηδονήν. Κύτταξε προς την ημέραν του τέλους, που είναι τόσον κοντά εις την ζωήν μας … μήπως σε καταλάβη η φρικωδεστάτη εκείνη καταδικαστική απόφασις: «Δεν γνωρίζω ποιοι είσθε» (Λουκ. 13, 27) (Μ. Βασίλειος – «Προς Μοναχόν εκπεσόντα» – Ε.Π.Ε. 3).
ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
«αὐτοὶ ποὺ ἔχουν σεξουαλικὲς ἰδιαιτερότητες.»
Ἀπόσπασμα ἀπὸ παλαιὰ ὁμιλία τοῦ μακαριστοῦ π. Κωνσταντίνου Στρατηγόπουλου γιὰ τὰ αἴσχη τοῦ Σάμπεζυ μὲ πρωταγωνιστὲς τὸν Περγάμου Ἰω. Ζηζιούλα(+), τὸν Μεσσηνίας Χρυσόστομο καὶ τὸν Δημητριάδος Ἰγνάτιο!
● Παρουσιάζουμε μία ὁμιλία τοῦ μακαριστοῦ π. Κων/νου Στρατηγόπουλου, στὴν ὁποία μίλησε γιὰ τὸ «πραξικόπημα» ὑπὲρ τῆς ὁμοφυλοφιλίας, ποὺ προσπάθησε νὰ κάνει τότε στὸ Σάμπεζυ ὁ μητροπολίτης Περγάμου κ. Ἰωάννης Ζηζιούλας, τὸν ὁποῖο οἱ Οἰκουμενιστὲς ὑμνοῦν ὡς Ἅγιο, ἔχοντας δίπλα του τοὺς γνωστοὺς καινοτόμους: τὸν Δημητριάδος Ἰγνάτιο καὶ τὸν Μεσσηνίας Χρυσόστομο!!!
● Στὴν ὁμιλία του αὐτή, ὅμως, ὁ π. Κων/νος νοιώθοντας μεγάλη ταραχὴ γι’ αὐτὸν τὸν ξεπεσμὸ τῶν παραπάνω Ἐπισκόπων, Εἶπε: «Παρακαλῶ τὸ λαὸ νὰ εἶναι σὲ ἐγρήγορση». Εὐχήθηκε, ἐφόσον τέτοια συζητοῦν στὴν τότε προετοιμαζόμενη Πανορθόδοξο Σύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου: «νὰ διαλυθοῦνε καὶ νὰ μὴ συνεχίσουνε. Ἂν ἔτσι ἑτοιμάζουνε τὴν Πανορθόδοξο Σύνοδο, νὰ μὴν τὴν κάνουν ποτέ, Θεέ μου».
Ἡ δική μας διαπίστωση εἶναι πώς, ἐνῶ ὅλοι (καὶ ὁ μακαριστὸς π. Κων/νος) ἐδῶ καὶ καιρὸ ἔβλεπαν τὸ κατάντημα τῶν Οἰκουμενιστῶν, ὅλοι ἔβλεπαν ποῦ ὁδηγοῦν τὴν Ἐκκλησία, δυστυχῶς, ὅλοι συνέχισαν, ἰδιαίτερα μετὰ τὸ Κολυμπάρι, νὰ κοινωνοῦν μὲ αὐτὸ τὸ σύγχρονο καρκίνωμα, τοὺς Οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους, ἀθετοῦντες τὴν διαχρονικὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας γιὰ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς καὶ τὴν συνοδική τους καταδίκη. Ἔτσι ὅλα τὰ οἰκουμενιστικὰ σχέδια ἔγιναν πραγματικότητα, ἐνῶ ἐμεῖς συνεχίζουμε νὰ ἐρωτοῦμε, πῶς ἔγινε αὐτό!!!
Ἂς εὐχηθοῦμε, πρὶν εἶναι πολὺ ἀργά ἔστω καὶ τώρα, νὰ ἀφυπνιστοῦν οἱ καλοπροαίρετοι ποιμένες καὶ νὰ ἀλλάξουν στάση, ὥστε μετὰ τὸν σταυρό, νὰ ἔρθει καὶ στὸ θέμα αὐτὸ ἡ Ἀνάσταση!Ἀποσπάσματα ἀπὸ την ὁμιλία τοῦ π. Κων/νου Στρατηγόπουλου
Τώρα θὰ κάνω μιὰ παρατήρηση (τὸ λέω ἀνθρωποπαθῶς) ποὺ μὲ σύγχυσε πάρα πολύ κι ἔχει σχέση μὲ τὴν ὑγιαίνουσα διδασκαλία.
Καὶ θὰ σᾶς τὸ πῶ γιὰ νἄχετε ἐγρήγορση σὲ πολὺ μεγάλα θέματα· καὶ τὸ κριτήριο πολλὲς φορὲς τῆς ἀληθείας εἶναι τὸ «τάδε λέγει Κύριος» καὶ πόσο ὁ λαὸς δὲν κοιμᾶται ὄρθιος καὶ δὲν δέχεται πλανεμένες διδασκαλίες. Αὐτὸ ποὺ θὰ σᾶς πῶ θὰ σᾶς συγχύσει. Τὸ θέμα εἶναι μεῖζον· δὲν μιλᾶμε γιὰ μιὰ κουβέντα· μιλᾶμε γιὰ τὴν μεγαλύτερη κουβέντα ποὺ μπορεῖ νὰ γίνει στὸ χῶρο τῆς Ὀρθοδοξίας.
Τὴν μεγαλύτερη κουβέντα ποὺ μπορεῖ νὰ γίνει στὸ χῶρο τῆς Ὀρθοδοξίας!
Σᾶς ἑτοιμάζω γι’ αὐτὸ ποὺ θὰ ἀκοῦστε: τὴν μεγαλύτερη κουβέντα ποὺ μπορεῖ νὰ γίνει στὸ χῶρο τῆς Ὀρθοδοξίας! Στὸ Σαμπεζὺ τῆς Ἑλβετίας αὐτὲς τὶς μέρες συνῆλθε ἡ Ἐπιτροπὴ ἡ Πανορθόδοξη, ἡ ὁποία προετοιμάζει τὰ θέματα τὰ ὁποῖα θὰ τεθοῦν στὴ μεγάλη Οἰκουμενική, ἂς τὴν πῶ, Σύνοδο (Πανορθόδοξο τὴ λένε, ἀλλὰ Οἰκουμενικῆ εἶναι) μετὰ ἀπὸ τόσους αἰῶνες. Ὑπάρχει μιὰ Ἐπιτροπή, λοιπόν, ἐκτεταμένη, μὲ ἐκπροσώπους ὅλων τῶν τοπικῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν, ἡ ὁποία προετοιμάζει τὴν θεματική…
Ἡ συνεδρίαση ποὺ ἔγινε πρὶν ἀπὸ μερικὲς μέρες, κράτησε (ἀπ’ ὅ,τι ἔμαθα) πέντε μὲ ἑπτὰ ὧρες καὶ ἔγινε μεγάλος καυγάς.Τὸ θέμα (ποὺ συζητήθηκε) τὸ εἰσηγήθηκε ἕνας Ἐπίσκοπος (ὄχι τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, γενικότερα της Ὀρθοδοξίας ‒σ.σ. εἶναι γνωστὸ ὅτι αὐτὸς εἶναι ὁ μητροπολίτης Περγάμου Ἰωάννης Ζηζιούλας) καὶ μετὰ ὑπῆρχαν ἀπὸ κάτω οἱ τοπικὲς Ἐκκλησίες. Οἱ δύο ἐκπρόσωποι (μόνο δύο ὑπῆρχαν ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος ‒σ.σ. οἱ μητροπολίτες Δημητριάδος Ἰγνάτιος καὶ Μεσσηνίας Χρυσόστομος) ἦταν σύμφωνοι μὲ τὴν πρόταση, ποὺ ἦταν τραγική. Ὅλες οἱ ἄλλες τοπικὲς Ἐκκλησίες διαφωνοῦσαν μαζί τους.
Καὶ αὐτοὶ οἱ τρεῖς ἔκαναν μεγάλο σαματὰ καὶ δὲν ἔκαναν πίσω. Θὰ δεῖτε ποιό εἶναι τὸ θέμα· μεῖζον θέμα· μεῖζον θέμα. Θὰ τὸ πῶ τὸ θέμα τώρα, μὴν πέσετε κάτω. Πῶς θὰ ἀποκαλέσουν τοὺς ὁμοφυλόφιλους, πῶς θὰ τοὺς λένε δηλαδή, καὶ πῶς θὰ τοὺς δοῦνε. Κι ἔλεγε ὁ Εἰσηγητής: θὰ λέμε, αὐτοὶ ποὺ ἔχουν σεξουαλικὲς ἰδιαιτερότητες. Καὶ οἱ δύο δικοί μας Ἐπίσκοποι (γνωστότατοι, δὲν θὰ πῶ τὰ ὀνόματά τους) συμφωνοῦσαν! Κι οἱ ἄλλοι λέγαν: μὰ τί λέτε, σοβαρὰ μιλᾶτε; Αὐτὸ τὸ θέμα δὲν τὸ κουβεντιάζουμε, λέγανε. Στὴν Οἰκουμενικὴ Σύνοδο ἔρχονται θέματα τὰ ὁποῖα πρόκειται νὰ θεολογήσουμε. Ἐδῶ δὲν ὑπάρχει θέμα, εἶναι σαφές. Τὸ θέμα τῆς ἀρσενοκοιτίας εἶναι στὴν Γραφὴ πεντακάθαρο. Ἡ Γραφὴ τὸ κρίνει. Λέει, ὅλοι πᾶνε στὴν κόλαση. Τὸ λέει ἡ Γραφή: Ἀρσενοκοίτες βασιλείαν οὐρανῶν οὐ κληρονομήσουσι. Δὲν εἶναι θέμα, δηλαδή, νὰ τοὺς δοῦμε μὲ κάποια συμπάθεια, ἐπειδὴ ζοῦμε σὲ μιὰ μοντέρνα ἐποχή. Τί θὰ πεῖ «σεξουαλικὲς ίδιαιτερότητες»;
Κι ἔλεγαν οἱ ἄλλες Ἐκκλησίες: Ὄχι, θὰ πεῖτε τὴ λέξη. Κι ἀπ’ ὅ,τι κατάλαβα δὲν κατέληξαν πουθενά. Εὔχομαι νὰ διαλυθοῦνε καὶ νὰ μὴ συνεχίσουνε. Ἂν ἔτσι ἑτοιμάζουνε τὴν Πανορθόδοξο Σύνοδο, νὰ μὴν τὴν κάνουν ποτέ, Θεέ μου. Μᾶς ἀρκεῖ αὐτὸ ποὺ ζεῖ ἡ Ἐκκλησία μας. Εὔχομαι νὰ μὴ συνεχίσουν. Νὰ διαλυθοῦν, νὰ τὰ σπάσουν ὅλα, νὰ φύγουνε καὶ νὰ μὴ ξαναβρεθοῦνε. Καὶ τὸ λέω γιὰ τὸ λαό. Ὁ λαὸς πρέπει νὰ εἶναι ξύπνιος. Γιατὶ ὁ λαὸς ποὺ τὸ μαθαίνει, πρέπει κάπου νὰ διαμαρτυρηθεῖ, γιατὶ εἶναι ὑψηλὰ θέματα…
Κι ἐκεῖ δὲν θὰ σταματήσουμε νὰ μιλᾶμε μὲ τίποτα. Δὲν ἔχουμε ἄλλο τρόπο. Ὅπου μοῦ τύχει θὰ τὸ λέω παντοῦ. Θὰ τὸ πῶ καὶ σ’ αὐτοὺς τοὺς δυό. Θὰ τὸ στείλω καὶ στὸ Ἰντερνέτ. Θὰ τοὺς πῶ, ἐμένα τὸν ἁπλὸ παπά, δὲν μὲ ἐκπροσωπεῖ ἡ φωνή σου.Τώρα, ἂν οἱ δύο Ἐπίσκοποι αὐτοὶ πᾶνε στὶς περιοχές τους καὶ λένε αὐτὰ ποὺ λένε, δὲν πρέπει κανεὶς νὰ τοὺς ἀκούσει. Οἱ δυὸ αὐτοὶ Ἐπίσκοποι ποὺ ἐκπροσωποῦν τὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος θὰ πᾶνε στὶς Μητροπόλεις τους καὶ θὰ λένε τὰ ἴδια πράγματα. Πρέπει νὰ μὴν τοὺς ἀκούσει κανείς. Προσέξτε, ὑπακοὴ ποῦ εἶναι; Ὑπακοὴ εἶναι μόνον στὴν Ἀλήθεια. Ὑπακοὴ ὑπάρχει ἄνευ ἁμαρτίας καὶ αἱρέσεως· κρατεῖστε αὐτὰ τὰ δύο. Ἄρα καὶ τὸ θέμα τῆς ὑπακοῆς δὲν εἶναι ἀπόλυτο. Ὑπακοὴ οὐσιαστικὰ κάνουμε στὴν διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας καὶ στοὺς ἱερεῖς, τοὺς Ἐπισκόπους. Ἄν (ὅμως) σᾶς πεῖ ὁ πνευματικός σας, ὁ Ἐπίσκοπός σας νὰ κλέψετε, νὰ πεῖτε μιὰ αἵρεση, δὲν θὰ τὸ δεχθεῖτε, θὰ κάνετε ἀνυπακοή…
Κι ὅπου χρειαστεῖ θὰ πᾶτε καὶ παρακάτω.
Add A Comment
You must be logged in to post a comment.