Οι αναποδοι επανασυμβολισμοι του Τιμιου Σταυρου. 2) Το προπαγανδιστικο σοου του Ναπολεοντος-Μητσοτακη στην 88η ΔΕΘ
Κ. Βαθιώτης: Ο μύθος του χταποδιού του Κόντογλου σε παραλλαγή για τον 21ο (απατ)αιώνα, Μυτιλήνη 2024
https://youtu.be/Qp3yya-opmM?si=rbzw5tt-UYRoiP4R
Οι αναποδοι επανασυμβολισμοι
του Τιμιου Σταυρου
Το επάρατο όργανο της αρχαιότητας που έγινε σωτήριο σύμβολο αλλά στις μέρες μας κατήντησε περιττό και ανεπιθύμητο
Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης
Σε ένα πόνημα 70 σελίδων του εμβληματικού εκπαιδευτικού, θεολόγου και συγγραφέως Χρήστου Μ. Ενισλείδου (1895-1985), με τίτλο «Ο Σταυρός εις την Ιστορίαν, την Πίστιν, την Λατρείαν» (έκδ. «Ενορίας», Αθήναι 1953· οι φωτογραφίες που ακολουθούν έχουν αντληθεί από το συγκεκριμένο βιβλίο), περιέχονται σκέψεις που μας συνδέουν με την περίφημη θεωρία του Θαυμαστού Ανάποδου Κόσμου, η οποία επαληθεύεται ολοένα και συχνότερα στις μέρες μας… (Πατῆστε τον ἐπανω τίτλο για την συνέχεια)
Το προπαγανδιστικο σοου του Ναπολεοντος-Μητσοτακη στην 88η ΔΕΘ
Μαθήματα εφαρμοσμένης προπαγάνδας / Μάθημα 35ο
Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης
ΔΟΞΑΣΤΕ ΜΕ!
O έμπλεος αλαζονείας και έπαρσης Κυριάκος Μητσοτάκης ξεκίνησε την ομιλία του στην 88η ΔΕΘ με την εξής εγωπαθητική φράση:
«Βρίσκομαι και πάλι στη Θεσσαλονίκη και στη Διεθνή Έκθεση για 6η χρονιά ως πρωθυπουργός».
Αμέσως μετά, άρχισε να κοιτάζει αυτάρεσκα το ακροατήριό του αριστερά και δεξιά, σαν Ρωμαίος αυτοκράτορας που θέλει να φωνάξει:
«Δοξάστε με!»….(Πατηστε τον τίτλο για τη συνέχεια)
«Θα ενθυμείσθε ωσαύτως, Μακαριώτατε, και το επεισόδιον το λαβόν χώραν κατά την αποφράδα ημέραν της 22-5-1974. Κατά την δραματικήν εκείνη συνεδρίαν των Επισκοπικών εκλογών συνέβη κάτι το απίστευτον: Αι εκλογαί διεκόπησαν αιφνιδίως λόγω παρεμβάσεως της Κ.Υ.Π. (!), η οποία δια να ματαιώση την προαγωγή «διαβεβλημένων» κληρικών, επενέβη δυναμικώς την 12ην παρά εν λεπτόν, δια του παρισταμένου εν τη συνεδρία Υπουργού των Θρησκευμάτων, αξιώσαντος, παρά τας διαματυρίας των συνέδρων (!!!) και τελικώς επιτυχόντος την αναβολήν των εκλογών δια δύο Μητροπόλεις…».
Να πληροφορήσουμε τον λόγιο κληρικό της Ι. Μ. Δημητριάδος, ότι: «η πλέον συγκλονιστική επιβεβαίωση της αποκοπής αυτής του αρχιεπισκόπου (Σεραφείμ) από την ορθόδοξη πνευματικότητα και το εκκλησιαστικό ήθος αποτελεί ασφαλώς, η χρησιμοποίηση απ’ αυτόν βωμολοχιών, αισχρολογιών, αγοραίων και χυδαίων εκφράσεων ακόμη και κατά την τέλεση των ιερών ακολουθιών» (Κων. Δωρ. Μουρατίδης).
Οι ύβρεις ακούσθηκαν πανελλαδικά από τα μικρόφωνα του ραδιοφώνου.
Η διατεταγμένη ευγένεια του πνεύματος με εμποδίζει να αναφέρω (επί λέξει) τις συγκεκριμένες ύβρεις – βωμολοχίες του. (τέλος σχολίου)
Η Μασονία παρουσιάζεται ως η πραγματική φιλοσοφία – θρησκεία. Δυστυχώς, επάνω στον εσφαλμένο αυτό δρόμο βαδίζουν πολλοί πολιτικοί, έμποροι, ιεράρχες και πλούσιοι άνθρωποι. Τα οργανωμένα συμφέροντα σ’ ένα Κράτος, συγκλίνουν στη θρησκευτικότητα της Μασονίας, αφού πρώτα φροντίζουν να είναι ασφαλή και κατοχυρωμένα νομικά στον κοινωνικό χώρο (δομή).
Ο μακαριστός Νικόλαος Στ. Ψαρουδάκης έχει αποδείξει ότι «Η Μασονία ως νομική κατασκευή αποτελεί καθαρή απάτη»∙ (βλέπε βιβλίο του «ΟΙ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ», σελ. 28-63).
Γράφει αποκαλυπτικά – αφυπνιστικά:
«Η Μασονία, ως σκοτεινή δύναμη έχει καταγγελθεί στον τόπο μας από πολύ παλιά. Εξέχοντα και εκλεκτά πνεύματα κατά καιρούς ήγειραν φωνή αφυπνίσεως του Έθνους από τον ενεδρεύοντα κίνδυνο».
Αναφέρει τους: Κοσμά Φλαμιάτο, Απόστολο Μακράκη, Π. Τρεμπέλα, Π. Μπρατσιώτη, τον Αγιορείτη Μοναχό π. Αρσένιο Κοττέα, τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο, τον π. Χριστόφορο Καλύβα, τον Φλωρίνης Αυγουστίνο και τον π. Χαράλαμπο Βασιλόπουλο. Υπογραμμίζει ιδιαίτερα την απόφαση της Εκκλησίας (12/10/1933) και την ιστορική υπ’ αριθμ. 2060/1969 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, που καταγγέλλει την Μασονία ως «θρησκεία άγνωστη μη προστατευομένη υπό του συντάγματος» (Σελ. 28).
2ο Σχόλιο:
Στις 28 Νοεμβρίου 1972 με πρόταση 12 Μητροπολιτών συγκλήθηκε η Ιεραρχία, για να ασχοληθεί με τον Τεκτονισμό – Μασονισμό και Ρόταρυ. Πράγματι ο Ιερώνυμος Α΄ σύστησε επιτροπή και ασχολήθηκε (καταδικαστικά) με την Μασονία.
Επικρότησε την υπ’ αριθ. 2060 της 1ης Δεκ. του 1969 απόφαση του Πρωτοδικείου (Πολυμελούς) Αθηνών και τόνισε (συνοδικά):
«Εμμένουμε (η Ιεραρχία) απολύτως εις τα εν τη πράξει οριζόμενα περί Μασονίας και διακηρύσσει αύθις ότι η Μασονία είναι αποδεδειγμένη θρησκεία∙ Μυστηριακή προέκταση των παλαιών ειδωλολατρικών θρησκειών, όλως ξένη και αντίθετος προς την εξ Αποκαλύψεως σωτηριώδη αλήθειαν της Αγίας ημών Εκκλησίας».
Άξιο παρατηρήσεως, ότι ο Ιωαννίνων (τότε) Σεραφείμ αντέδρασε στην απόφαση και ζήτησε από τους Ιεράρχες να μην εγκρίνουν την απόφαση! (τέλος σχολίου)
Οι Ιεράρχες Λαρίσης Θεολόγος και Δημητριάδος Ηλίας διακρίνονταν για την άριστη θεολογική τους συγκρότηση και, το κυριότερο, για την πηγαία ορθόδοξη πνευματικότητά τους. Προσπάθησαν για την αναζωπύρωση της εκκλησιαστικής – πνευματικής ζωής.
Γνώριζαν και το απέδειξαν, ότι Ορθοδοξία και πνευματική (εν Χριστώ) ζωή δεν μπορεί να υπηρετούν (υλιστικά) την εξουσία, διότι τότε δεν εκπληρώνουν – ως Ορθόδοξοι Ιεράρχες – το χρέος τους απέναντι στο Θεό και στον άνθρωπο.
Εν καιρώ, θα παραθέσουμε και στοιχεία αναιρέσεως της συκοφαντίας, ότι ο Ιερώνυμος Α΄ ακολούθησε τον στραβό-χουντικό δρόμο, όπως ο Σεραφείμ.
Με τη ζωή τους – αφιλοχρήματοι, ελεήμονες, ηθικοί και πράγματι ορθόδοξοι ποιμένες – άρχισε η ιστορική αναμέτρησή τους με την Μασονία.
Είναι αλήθεια, ότι η ορθόδοξη πνευματικότητα δεν μπορεί να συμβαδίζει αρμονικά με το πνεύμα της δικτατορίας και της Μασονίας.
Ο Χρίστος Δεληνικόπουλος, τ. Επιθεωρητής Δημοτικών σχολείων του Βόλου, γράφει (Αθήνα – Χριστούγεννα 1997): «Κάποτε βρέθηκε (ο π. Ηλίας) σε πολύ δύσκολη θέση… Ένας πολύ καλός ορθόδοξος Διευθυντής υπηρεσίας, ζήτησε τη συμπαράστασή του, γιατί ο Υποδιευθυντής ήταν παιδί της Μασονίας και η Μασονική Στοά ήθελε να τον προαγάγη, εις βάρος του διευθυντού. Ήταν εποχή που οι σκοτεινές αντίχριστες δυνάμεις άρχισαν να δραστηριοποιούνται… Τότε με κάλεσε στη Μητρόπολη ο Σεβασμιώτατος και μου είπε:
«Χρίστο, βρίσκομαι σε πολύ δύσκολη θέση και είναι πολύ σοβαρή η περίστασι. Αντέχουν τα κότσια σου να χτυπήσουμε τις αντίχριστες σκοτεινές δυνάμεις που είναι σε κατάσταση δραστηριοποιήσεως και να τις αποκαλύψουμε;». Εγώ αμέσως συμφώνησα. Τότε πρότεινε να καλέσουμε τον συγγραφέα θεολόγο Νικόλαο Σωτηρόπουλο, που ήταν ειδικός και μαχητικός».
3ο Σχόλιο: Η θαρραλέα – αγωνιστική ομιλία του Νίκου Σωτηρόπουλου, πραγματοποιήθηκε στον κινηματογράφο «ΛΙΝΤΟ» τον Μάρτιο του 1970 (ήμουν μαθητής τότε, της τελευταίας τάξης του Πρακτικού τμήματος στο 1ο Γυμνάσιο Αρρένων Βόλου).
Ήμουν παρών στην ομιλία∙ Εκεί η ορθόδοξη καρδιά ζεστάθηκε και η Μασονική πάγωσε.
Η Μασονία «μαζεύτηκε» από τον αγωνιστή Ιεράρχη Ηλία∙ από την μεγαλειώδη αυτή συγκέντρωση των 2500 (περίπου) χιλιάδων ατόμων! «Εβάλαμε το χέρι μας εις μίαν σφηκοφωλεάν, χειροτέρα της σφηκοφωλεάς είναι η μασονική στοά» τόνισε ο π. Ηλίας. (Συνεχίζεται)
ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
Add A Comment
You must be logged in to post a comment.