Νουθεσιες στον θρασυτατο, ασεβη, νεαρο Ραφαηλ Καραβασιλειαδη, ἀπο τον καθηγητη Βασιλη Κερμενιωτη.
ΝΟΥΘΕΣΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΝΕΑΡΟ ΡΑΦΑΗΛ
Αγαπητέ Ραφαήλ, διάβασα, ομολογώ με αποτροπιασμό, το χθεσινό άρθρο σου στα «Νέα της Πτολεμαΐδας».[1] Κι άλλες φορές έχεις δημοσιεύσει ανάλογης ποιότητας άρθρα, γι’ αυτό και θεωρούσα ανάξιο λόγου να ασχοληθώ μ’ αυτά γιατί, απ’ ό,τι κατάλαβα, προέρχονται από ένα νεαρό παιδί που είναι ελάχιστα ενημερωμένο για τα όσα πραγματικά συμβαίνουν τόσο στο χώρο της τοπικής μας Εκκλησίας, όσο και στο χώρο της Ορθοδοξίας. Αυτή τη φορά, όμως, ξεπέρασες κάθε όριο ασέβειας, αναίδειας και θρασύτητας. Για παράδειγμα, γράφεις ότι στη Μονή της Αγίας Παρασκευής «δυστυχώς, μοναχοί αποσχηματισμένοι και ιερείς σε διαθεσιμότητα ή καθηρημένοι βγήκαν να ελέγξουν τον Πατριάρχη, τον Επίσκοπο και όλους τους απέναντι».
Ποιοί είναι οι «αποσχηματισμένοι μοναχοί» και «καθηρημένοι ιερείς»; Δεν ντρέπεσαι να γράφεις τέτοιες συκοφαντίες; Ο Γέροντας Μάξιμος είναι 82 ετών. Όταν έδινε αγώνες για την Ορθοδοξία, εσύ ήθελες 20 χρόνια για να γεννηθείς και να δεις το φως του κόσμου.
Ο πνευματικός σου, ο π. Νικηφόρος, έχει στενή πνευματική σχέση με έναν κύριο που κατοικεί στο Δασύλλιο Γρεβενών. Παλαιότερα, αυτός ο άνθρωπος διέμενε στην Πτολεμαΐδα. Είχε πάει κάποτε στο Άγιο Όρος και επισκέφθηκε τον Άγιο Γέροντα Παΐσιο, για να τον συμβουλευτεί για κάποιο σοβαρό ζήτημα που τον απασχολούσε. «Δεν χρειαζόταν να έρθεις μέχρι εδώ», του είπε ο Άγιος. «Εκεί στην Πτολεμαΐδα έχετε έναν σοφό και σπουδαίο πνευματικό: Τον Γέροντα Μάξιμο!» Ραφαήλ, είσαι μόλις 20 χρονών. Είσαι πολύ μικρός για να υψώνεις το ανάστημά σου και να χλευάζεις ανθρώπους που στάθηκαν, με παρρησία, στην πύλη της Μονής μαζί με τον Γέροντα Μάξιμο, ζητώντας από την επιτροπή της Μητρόπολης το λόγο για τον οποίο θα πρέπει ορθόδοξοι και ομολογητές πατέρες να εγκαταλείψουν την Αγία Παρασκευή.
Γράφεις: «Δυστυχώς, λαϊκοὶ ντοπαρισμένοι επιτέθηκαν λεκτικώς με σαθρή θεολογία, συμπίλημα φανατικών κηρυγμάτων, στους πατέρες, οι οποίοι πήγαν στη μονή για κοινό εορτασμό».
Οι φωνασκίες και οι αψιμαχίες που έλαβαν χώρα στην πύλη της Μονής είναι καταδικαστέες και δεν εκφράζουν το πνεύμα του μοναστηριού. Είδες κι ο ίδιος, στο βίντεο, με πόση σύνεση, ευγένεια και ηρεμία απαντούσε ο πατήρ Μάξιμος, επιπλήττοντας εκείνους που εκτρέπονταν. Για ποιους «λαϊκούς ντοπαρισμένους» μιλάς, λοιπόν; Και «ντοπαρισμένους» από ποιούς; Δεν ντρέπεσαι να αφήνεις τέτοια υπονοούμενα για τους πατέρες;
Ωστόσο, και αυτοί οι άνθρωποι που φώναζαν έχουν κάποιο ελαφρυντικό, γιατί τους πνίγει το δίκιο. Δυστυχώς, η μητρόπολή μας παρέχει σκανδαλώδη ασυλία στους ιερείς που κακοδοξούν και δηλητηριάζουν πνευματικά τον πιστό λαό και διώκει ένα ορθόδοξο μοναστήρι του οποίου το «αμάρτημα» είναι ότι …δεν μνημονεύει τον επίσκοπο! Πράξη απόλυτα προβλεπόμενη από τους Ιερούς Κανόνες, όπως θα αποδείξουμε σε κείμενο που, προσεχώς, έχουμε υποσχεθεί να δημοσιεύσουμε (Αν δεν απατώμαι, είσαι δευτεροετής στη θεολογική σχολή του Α.Π.Θ. Θα τα διαβάσεις αυτά στο εκκλησιαστικό Δίκαιο).
Και τώρα, Ραφαήλ, θα σε ρωτήσω κάτι: Ας υποθέσουμε ότι στη θέση της Μονής της Αγίας Παρασκευής ήταν το μοναστήρι του πνευματικού σου· η Μονή του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού. Ας υποθέσουμε, λοιπόν, ότι ο π. Μάξιμος προσκυνούσε την αίρεση του Οικουμενισμού, ενώ, αντίθετα ο π. Νικηφόρος, ήταν ασυμβίβαστος και διακήρυττε με γενναιότητα: «Εμείς θα τιμήσουμε την Ορθόδοξη Παρακαταθήκη που μας άφησε ο Πατήρ Αυγουστίνος! Θα τιμήσουμε το όνομα του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού! Δεν θα τον ντροπιάσουμε τον Άγιο! Δεν θα προδώσουμε! Δεν ανεχόμαστε άλλο τις φρικτές κακοδοξίες του Πατριάρχη, ούτε μπορούμε να δεχτούμε τις αιρετικές αποφάσεις της ληστρικής «συνόδου» της Κρήτης! Αγαπούμε τον επίσκοπο και ακριβώς από αγάπη θα διακόψουμε το μνημόσυνό του για να τον βοηθήσουμε να αντιληφθεί τη λάθος πορεία που έχει πάρει το σκάφος της τοπικής μας Εκκλησίας».
Μετά απ’ αυτό, λοιπόν, ο Μητροπολίτης θα έπαυε από ηγούμενο, τον π. Νικηφόρο, θα διέταζε την εκκένωση του μοναστηριού από τους μοναχούς και θα έστελνε μία τετραμελή επιτροπή για να παραλάβει την κινητή και ακίνητη περιουσία της Μονής, η οποία δημιουργήθηκε, κυρίως, από τους μισθούς του π. Νικηφόρου και των υπολοίπων πατέρων, μια που η μητρόπολη δεν ξόδεψε ούτε ένα ευρώ! Εσύ τι πιστεύεις Ραφαήλ; Ότι την ώρα που θα ερχόταν αυτή η επιτροπή να πει στον πατέρα Νικηφόρο: «Γιατί δεν φεύγετε;» ―όπως είπε ο π. Νικηφόρος στον π. Μάξιμο, προχθές― ο πιστός λαός, που θα ήταν παρών στον περίβολο της Μονής του Αγίου Κοσμά, θα ήταν απόλυτα ψύχραιμος; Κανένας από τους παριστάμενους δεν θα εκτρέπονταν; Πάντως, αν κρίνω από το φανατισμό που ξεχειλίζει από τα άρθρα σου, πιστεύω ότι ένας απ’ αυτούς που θα φώναζαν και θα ωρύονταν θα ήσουν εσύ!
Όσον αφορά τη «σαθρή θεολογία» που έγραψες ότι έχουμε εμείς, τέτοια είναι η «θεολογία» που έχουν τα δικά σου άρθρα, καθώς και τα κείμενα των επικριτών μας. Εδώ και ένα χρόνο, εμείς έχουμε δημοσιεύσει δεκάδες άρθρα με εκατοντάδες θεολογικές παραπομπές, ενώ η αντίπαλη πλευρά μιλάει συνεχώς με ύβρεις και αερολογίες χωρίς καμία απολύτως τεκμηρίωση!
Το πιο φοβερό και φρικτό που έγραψες όμως, είναι ότι κατηγόρησες τους πατέρες και τους πιστούς του μοναστηριού ότι έκαναν ό,τι έκαναν επειδή έχουν μέσα τους …«το δαιμόνιο της φιλαρχίας»! Δεν ντρέπεσαι να γράφεις τέτοια πράγματα; Έχει το «το δαιμόνιο της φιλαρχίας» ο π. Μάξιμος, που είναι με το ένα πόδι στον τάφο; Έχει το «πάθος της φιλαρχίας» ο π. Ιγνάτιος που θα τον παραπέμψουν στη Σύνοδο για καθαίρεση; Δεν ξέρεις τι λες! Άλλη φορά, πρώτα να σκέφτεσαι και μετά να γράφεις. Αν ο π. Ιγνάτιος ήθελε να γίνει δεσπότης θα ακολουθούσε την πεπατημένη: θα ήταν ο μεγαλύτερος κόλακας του μητροπολίτη Θεόκλητου! Θα έκανε συνεχώς γνωριμίες, φιλίες και δημόσιες σχέσεις με δεσποτάδες και ιδιαίτερα με τους Οικουμενιστές που κατέχουν θέσεις-κλειδιά στη διοίκηση της Εκκλησίας!
Είσαι νεαρός και άσχετος και δεν γνωρίζεις ότι κάποιοι άλλοι αρχιμανδρίτες της μητροπόλεώς μας, δούλευαν μ’ αυτόν τον τρόπο. Άλλοι είναι εκείνοι που έκαναν, συστηματικά, δημόσιες σχέσεις με μητροπολίτες και κυρίως με τους Οικουμενιστές! Άλλοι είναι εκείνοι που τρέχανε, σαν υπάκουα μαθητούδια, να δώσουν το παρών και να χαιρετίσουν τον Πατριάρχη σε όποια πόλη της Βόρειας Ελλάδας κι αν ερχόταν! Άλλοι είναι εκείνοι που έτρεχαν μέσα στο κατασκόταδο, να υποδεχτούν τον Πατριάρχη στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», με υποκλίσεις και χαμόγελα! Ρώτησε τον π. Νικηφόρο να σε ενημερώσει. Δυστυχώς, είσαι άσχετος! Αυτοί οι άνθρωποι, λοιπόν, είναι οι υπεύθυνοι για τη διαίρεση που υπάρχει σήμερα, δυστυχώς, στην τοπική μας εκκλησία· διότι αυτοί οι ρασοφόροι έβαλαν πάνω από το Χριστό τη φιλαρχία τους. Παρέσυραν τον γηραιό επίσκοπο και θυσίασαν μία παραδοσιακή μητρόπολη στο βωμό των φιλοδοξιών τους! Κατάστρεψαν τη μητρόπολή μας και μας έφεραν την πανούκλα της αίρεσης!
Επίσης, γράφεις: «Αυτό το δαιμόνιο [της φιλαρχίας] στρογγυλοκάθισε σε καρδιές και έτσι κατάφεραν να υψώσουν λάβαρα και σημαίες εναντίον του Πατριάρχη και του Επισκόπου».
Εδώ τι θέλεις να πεις; Ότι κακώς διαμαρτυρόμαστε για τον Πατριάρχη; Είναι δυνατόν να είσαι νέο παιδί, να έχεις πρόσβαση στο ίντερνετ και να μην έχεις αντιληφθεί ακόμη ότι ο Οικουμενικός Πατριάρχης έχει ισοπεδώσει όλα τα δόγματα της Εκκλησίας; Ορισμένες από τις κακοδοξίες του τις έχω αποτυπώσει, πρόσφατα, σε άρθρο που δημοσίευσα.[2] Το έχεις διαβάσει ή χρησιμοποιείς παρωπίδες και βλέπεις μόνο αυτά που θέλεις να δεις;
Φέρεις το όνομα του Αγίου Ραφαήλ. Στη Λέσβο, η Μονή του Αγίου Ραφαήλ, Νικολάου και Ειρήνης αποτελεί σήμερα το μεγαλύτερο ίσως προσκύνημα της χώρας. Γνωρίζεις την ιστορία του Αγίου σου; Ξέρεις πώς βρέθηκε ο Άγιος Ραφαήλ στη θέρμη της Λέσβου; Ο Άγιος Ραφαήλ ήταν πρωτοσύγκελος του Πατριαρχείου. Αγανάκτησε και έφυγε από την Κωνσταντινούπολη, μαζί με το διάκονο Νικόλαο, όταν έλαβε χώρα, στο Ναό της Αγίας Σοφίας, το συλλείτουργο Ορθοδόξων και Παπικών, στις 12 Δεκεμβρίου του 1452, στο οποίο μνημονεύθηκε ο Πάπας![3] Το ανίερο αυτό συλλείτουργο ήρθε να επικυρώσει την συμφωνηθείσα Ένωση της Φεράρας-Φλωρεντίας (του 1438). Δεν άντεξε, λοιπόν, ο Άγιός σου και εγκατέλειψε τον λατινόφρονα εκείνο Πατριάρχη. Στο μεταξύ, ο Θεός οργισμένος από την ανήκουστη προδοσία της Πίστεως απέσυρε τη Χάρη Του και οι Οθωμανοί κατέλαβαν την Πόλη!
Όσον αφορά τον Ραφαήλ και τον Νικόλαο, αυτοί πρόλαβαν να διαφύγουν, αρχικά στη Μακεδονία και αργότερα, με πλοιάριο, στη Λέσβο όπου και μαρτύρησαν το 1462. Και ερχόμαστε στο σήμερα. Το ξέρεις ότι η επόμενη φορά που μνημονεύθηκε ο αντίχριστος Πάπας από ορθοδόξους ήταν το 2006 και το 2014 στο Φανάρι από τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο;[4] Και έρχεσαι τώρα εσύ, εμμέσως, να υποστηρίξεις τον αντίχριστο προκαθήμενο; Δεν καταλαβαίνεις ότι προσβάλλεις τον Άγιο Ραφαήλ που αν ζούσε σήμερα θα έκανε ό,τι έκανε και το 1452; Θα αγανακτούσε και θα έφευγε μακριά από τον νέο λατινόφρονα, τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο! Συνεπώς, Ραφαήλ, έχεις δύο επιλογές: Ή θα αλλάξεις όνομα ή θα άλλαξεις «πιστεύω»!
Φοβάμαι, Ραφαήλ, ότι έχεις ήδη δηλητηριαστεί πνευματικά από τη φοίτησή του στη θεολογική σχολή, γι’ αυτό και βλέπεις το μαύρο ως άσπρο. Αλήθεια, ο πνευματικός σου, ο π. Νικηφόρος, σε έχει ενημερώσει ότι οι θεολογικές σχολές είναι πλέον στα χέρια των Οικουμενιστών ή έχεις την ψευδαίσθηση ότι φοιτείς σε ορθόδοξη θεολογική σχολή; Μάλιστα, πρόπερσι που πέρασες στη σχολή σε υποδέχτηκε, προσωπικά, με ανοιχτές αγκάλες, ο Μητροπολίτης Προύσης Ελπιδοφόρος! Ποιος σου τον σύστησε αυτόν; Σου έχει εξηγήσει, ο πνευματικός σου, τι εστί Ελπιδοφόρος; Σε ενημέρωσε ότι αυτός ο άνθρωπος, εκτός από μέγας Οικουμενιστής, είναι και αιρεσιάρχης δύο νέων αιρέσεων: του Πρωτείου και τις επισκοποκεντρικής θεολογίας;
Το μόνο με το οποίο θα συμφωνήσω μαζί σου είναι η αποκαρδιωτική διαπίστωση: «Πού κατήντησε η Εκκλησία του Χριστού»; Όντως, κατήντησε στα χέρια, ως επί το πλείστων, αδιάφορων και επίορκων επισκόπων, επισκοπομανών αρχιμανδριτών, βολεμένων ιερέων με δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία και αθεολόγητων θεολόγων. Δεν απελπιζόμαστε όμως γιατί ο Ιδρυτής της Εκκλησίας είναι ο Θεάνθρωπος και έχει τη δύναμη να τη βγάλει από το σατανικό τέλμα. Μην ξεχνάμε άλλωστε, ότι είμαστε στα χρόνια του Αντίχριστου. Ο Άγιος Γέροντας Παΐσιος, εδώ και 30 χρόνια, έλεγε στους προσκυνητές ότι «στα χρόνια σας θα εμφανιστεί ο Αντίχριστος· στη δική σας τη γενιά».[5] Η αίρεση του Οικουμενισμού δεν είναι τίποτε άλλο παρά η προετοιμασία και ο πρόδρομος της έλευσης της δικτατορίας του Αντίχριστου.
Τέλος, αγαπητέ Ραφαήλ, μιά και έχω την ηλικία του πατέρα σου, επέτρεψέ μου να σου μιλήσω σαν πατέρας: Πήγαινε αύριο το πρωί στον πνευματικό σου, στον π. Νικηφόρο, και εξομολογήσου για το κατάπτυστο άρθρο που έγραψες με το οποίο εκτός από τον εαυτό σου πρόσβαλες τον πνευματικό σου και τον Άγιο Ραφαήλ, και από δω και πέρα να μην γράφεις τίποτα αν δεν έχεις την ευλογία του πνευματικού σου.
.Χαίρε.
31/7/2017
Βασίλης Π. Κερμενιώτης
ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ
.1. «Γίνεται διαπραγμάτευση προ του Παραδείσου»;… Γράφει ο Ραφαήλ Καραβασιλειάδης http://www.eordaia.org/index.php/21-2017-ioulios/6857-ginetai-diapragmatefsi-ston-paradeiso-grafei-o-rafail-karavasileiadis
- «Είναι «θλιβερές συκοφαντίες» όσα γράφονται για τον Οικουμενικό Πατριάρχη;»http://aktines.blogspot.gr/2017/07/b-k.html
- «Ο Άγιος Ραφαήλ και το «ενωτικό» συλλείτουργο στην Αγία Σοφία» http://aktines.blogspot.gr/2017/03/blog-post_1.html
- 29/11/2006 Φανάρι, I.N. Αγίου Γεωργίου: Πανηγυρική δοξολογία για την άφιξη του τότε Πάπα Βενέδικτου. Βλέπε από το λεπτό 19:13 και μετά: https://www.youtube.com/watch?v=szTOlcz35eQ Επίσης, την αντίστοιχη δοξολογία για την άφιξη του Πάπα Φραγκίσκου στις 29/11/2014. Από το λεπτό 18:10 και μετά: https://www.youtube.com/watch?v=W5mG_y-gQGI
- «Γέροντας Παΐσιος για όσα θα γίνουν» https://www.youtube.com/watch?v=zos4wcXhd-E&t=38s στο λεπτό 17 με 18.
Add A Comment
You must be logged in to post a comment.