Αυγουστίνος Καντιώτης



ΠΑΛΙΝΩΔΙΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗΣ ΑΣΥΝΕΠΕΙΑ ΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΩΝ§

date Ιούν 3rd, 2010 | filed Filed under: ΜΗΝΥΜ. ΠΑΡΑΛ. ΠΡΟΩΘ.

Το μεγαλείο του Βυζαντίου και η συνέπειες της άλωσης της Κωνσταντινούπολης

http://www.impantokratoros.gr/9E0D3327.el.aspx

Ομιλία του π. Θεοδώρου Ζήση Ομοτίμου Καθηγητού της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ. στη λέσχη αξιωματικών Θεσσαλονίκης, με πρόσκληση του Συνδέσμου Εφέδρων Αξιωματικών Θεσσαλονίκης και με θέμα: «Το μεγαλείο του Βυζαντίου και η συνέπειες της άλωσης της Κωνσταντινούπολης». Αρχείο mp3 – Διάρκεια 01:03:47 Μέγεθος 36,5 MB

**********************

____________________________________

ΝΕΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ
ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου

Οι συνεχείς δηλώσεις του Σεβασμιότατου Πειραιώς κ. Σεραφείμ, σχεδόν σε όλα τα θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας, είναι βάλσαμο παρηγοριάς στους πιστούς, οι οποίοι είναι αποκαρδιωμένοι με την ένοχη σιωπή ή και την απροκάλυπτη συμπαράταξη πολλών πνευματικών τους πατέρων με τους εχθρούς του Ευαγγελίου.

Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΕΝΟΧΛΕΙ
______________

Ο Σεβασμιότατος Πειραιώς έγινε κυριολεκτικά το κόκκινο πανί σε πολλούς επειδή καταρχήν τους ελέγχει συνεχώς για όλες τους τις παρανομίες. Με άλλα λόγια, επειδή, ως χριστιανός ορθόδοξος ιεράρχης, επιτελεί το ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟ καθήκον του έναντι του Χριστού και της Εκκλησίας Του.

ΟΙ ΜΙΚΡΟΨΥΧΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
_______________

Υπάρχει και μια άλλη ομάδα μικρόψυχων ανθρώπων οι οποίοι αντί μάννα προσφέρουν χολή και όξος στο Σεβασμιότατο επειδή επειτελεί το επιβεβλημένο καθήκον του. Οχι κατ’ ανάγκην, πάντοτε, επειδή ο έλεγχός του τους αφορά άμεσα, αλλά επειδή επισκιάζει τη δική τους μετριότητα ή επειδή χαλά τα άνομα τους σχέδια ή επειδή οι προβλέψεις του πολλές φορές επιβεβαιώνονται από τα γεγονότα.

Ο ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΕΛΕΓΧΟ
___________________

Ο Αγιος Πειραιώς υποπίπτει σε λάθη. Ο ελεγκτικός λόγος του έχει παραλείψεις. Υπάρχουν ασυνέπειες στη διακονία του. Εχει αδύνατα σημεία η παρουσία του. Δεν βρίσκεται υπεράνω κριτικής ασφαλώς. ΟΥΔΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΚΡΙΤΙΚΗΣ. Ούτε είναι, ούτε πρέπει να είναι, ούτε πρέπει να δίνει την εντύπωση ότι ενοχλείται επειδή οι άλλοι δεν τον αφήνουν στο απυρόβλητο. Είναι διαφορετικό, όμως, να του ασκείται κριτική για τα σφάλματά του και εντελώς διαφορετικό να γίνεται συστηματική προσπάθεια από ορισμένους να του υποσκάψουν το κύρος του από μικροψυχία και μικροπρέπεια.

ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ
______________

Πρέπει να έχει κανείς πολλά αποθέματα ταπείνωσης για να δέχεται κριτική χωρίς να ταράζεται και χωρίς να ενοχλείται. Δυστυχώς ανησυχούμε οι πλείστοι όχι για τη συνείδησή μας αλλά για την υπόληψή μας. Ετσι μας βάζει ο διάβολος να σκεφτόμαστε για να κάνει τη δουλειά του ανενόχλητος!

ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΙΕΡΟΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
_____________

Οι κληρικοί είναι ακόμη πιο ευάλωτοι στην κριτική που τους ασκείται. Λένε ορισμένοι: Μα εμείς είμαστε πνευματικοί ποιμένες. Είμαστε αυτοί που καθοδηγούμε. Αν η κριτική που μας ασκείται μας υποβιβάζει στη συνείδηση των πιστών τότε κινδυνεύει (άκουσον! άκουσον!) το έργο της Εκκλησίας!!! Προσέξατε τι ωραία που τους υποβάλλει ο διάβολος το λογισμό ότι είναι στο απυρόβλητο της κριτικής για να συνεχίσουν την πορεία ολέθρου που ακολουθούν; Αντί να αλλάξουν την αντιχριστιανική τους συμπεριφορά, ώστε να δοξάζεται το όνομα του Θεού με τη στάση τους, προσπαθούν να συνεχίσουν την αντιχριστιανική πολιτεία τους επισείοντας τον κίνδυνο της ιεροκατηγορίας σε όσους τους ελέγχουν.

ΠΟΙΟΣ ΥΠΟΣΚΑΠΤΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΝΟΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥ;
________________

Σύμφωνα με αυτή την παπική και σατανική λογική το έργο της Εκκλησίας ΔΕΝ κινδυνεύει επειδή ένας κληρικός παραβιάζει τους Κανόνες της Εκκλησίας, επειδή καταπατά τις αλήθειες της πίστεως, επειδή ζει με εξώφθαλμα αντιευαγγελικό τρόπο, αλλά ΟΤΑΝ ελέγχεται για την αντιχριστιανική του συμπεριφορά! Είδατε λογική; Ούτε ο Εωσφόρος δεν θα κατάφερνε τόσο καλά να κατασιγάσει τη συνείδηση ενός κληρικού! Δεν υπάρχει χειρότερη συνταγή καταστροφής για να συνεχίσει ένας κληρικός να πολιτεύεται ανενόχλητος αντιχριστιανικά.

Ο ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΑΠΤΟΗΤΟΣ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ
____________________

Ευτυχώς ο Αγιος Πειραιώς δεν έχει υιοθετήσει αυτή την κυριολεκτικά σατανική θεολογία και έτσι ο ελεγκτικός λόγος του παραλαμβάνει κανονικά όλους (ή για να ακριβολογούμε σχεδόν όλους) και τους συγυρίζει δεόντως.

Ιδού μια πρόσφατη ανακοίνωση που εξέδωσε αναφορικά με τις δηλώσεις που έκανε με τις οποίες συνεχάρη όσους αρχερείς της Εκκλησίας της Κύπρου εξεδήλωσαν καταρχήν την πρόθεση να απόσχουν απο τις οικουμενιστικές ασχημίες της υποδοχής του Πάπα στην Κύπρο.

Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
________________

“Επί επιμόνων δημοσιευμάτων σχετικών με τήν δημοσιοποίησιν της γνώμης μου αναφορικώς προς την επίσκεψιν του Αρχηγού της Παπικής θρησκευτικής κοινωνίας Βενεδίκτου 16ου εις την μεγαλόνησον Κύπρον, έχω να παρατηρήσω ότι ατυχώς εξελήφθη αύτη, ως δήθεν επέμβασις εις τα εσωτερικά ετέρας αυτοκεφάλου Εκκλησίας διότι η έννοια της επεμβάσεως προϋποθέτει ενέργειαν εν χώρω και χρόνω προσδιοριζομένην και επιδίωξιν συγκεκριμένου σκοπού.

Εις την περίπτωσιν μου όμως εξεφράσθη η γνώμη μου δια το προκύψαν θέμα που εντός του ενός και μοναδικού σώματος της μιας και αδιαιρέτου Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας και θεμιτόν και επιτρεπτόν είναι.

Η Ορθόδοξος Εκκλησία ως σώμα Χριστού είναι μία και ενιαία ασχέτως εάν δια διοικητικούς λόγους διακρίνεται εις κατά τόπους αυτοκεφάλους Εκκλησίας και κατά ταύτα έκαστον μέλος αυτής δικαιούται «δια να ομιλή» ως το συνοδικόν σύστημα του θεοσδότου πολιτεύματος Αυτής προβλέπει, άλλως δεν έχωμεν Ορθόδοξον Εκκλησίαν αλλά συγκεντρωτικόν και απολυταρχικόν παποκαισαρισμόν.

Επιπροσθέτως ίσως ενόχλησε ότι η ταπεινή μου πρόβλεψις δια την πομφόλυγα της επισκέψεως εδικαιώθη πληρέστατα, διότι ο δόλιος εκπρόσωπος του αιρετικού Παπισμού δεν άρθρωσεν ουδεμίαν λέξιν δια την αληθή τραγωδίαν της μεγαλονήσου και το διαρκές έγκλημα της τουρκικής εισβολής και κατοχής που έχει καταγνωσθή υπό του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών με αλλεπάλληλα ψηφίσματα.”

__________

Ο Π. Γ. ΤΣΕΤΣΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ

ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====================
ΚΥΠΡΟΣ-ΠΑΠΑΣΟ Μέγας πρωτοπρεσβύτερος του Οικουμενικού Θρόνου π. Γεώργιος Τσέτσης εκπροσωπεί την ακραία πτέρυγα του σύγχρονου Οικουμενισμού και είναι τρόπο τινά ο άτυπος “κυβερνητικός εκπρόσωπος” των Οικουμενιστών. Με τη δήλωση που κατέγραψε αναφορικά με την επίσκεψη του Πάπα στην Κύπρο μας βοηθά να αντιληφθούμε ότι ο Πάπας πήρε τα πάντα, με την επίσκεψή του στην Κύπρο, και δεν πρόσφερε απολύτως τίποτα.
“Ο μέγας πρωτοπρεσβύτερος του Οικουμενικού Πατριαρχείου Γεώργιος Τσέτσης, ο οποίος γνωρίζει πολύ καλά την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία και τα του θεολογικού διαλόγου με την Ορθόδοξη Εκκλησία, μας υπέδειξε ότι τα βασικά μηνύματα από τις ομιλίες του Πάπα μπορούν να συνοψιστούν στα εξής:
  1. Η αναγνώριση των αποστολικών καταβολών της Εκκλησίας Κύπρου και ειδικά η Πάφος, ως χώρος από τον οποίο άρχισε να διαδίδεται το αποστολικό κήρυγμα στον τότε γνωστό κόσμο.
Κανονικό δούλεμα! Αναγνώρισε ο Πάπας ότι η Κύπρος έχει Αποστολικές καταβολές!!! Είδατε!; Καλωσύνη του! Ούτε που θα το γνωρίζαμε, να πάρει η ευχή, αν δεν μας το έλεγε! Ως γνωστόν δεν υπάρχει κάποιο βιβλίο της Καινής Διαθήκης που ονομάζεται Πράξεις και έτσι δεν γνωρίζαμε ότι η Κύπρος ήταν από τα πρώτα μέρη στον κόσμο που δέχτηκε το Αποστολικό κήρυγμα. Ευτυχώς, όμως, που ο Αγιότατος Πάπας πήγε στην Κύπρο και έτσι το απεκάλυψε για πρώτη φορά στην ανθρωπότητα και το μάθαμε! Μιλάμε για πολύ χοντρό δούλεμα, πατέρες και αδελφοί, και εκ μέρους του Πάπα και εκ μέρους του π. Τσέτση.
  1. Η ανάγκη να ξεπεράσουν οι Εκκλησίες τις διαφορές τους και να αγωνισθούν για την αποκατάσταση της πλήρους ορατής ενότητάς τους, που είναι θέλημα Θεού.
Ο Μέγας πρωτοπρεσβύτερος του Οικουμενικού Θρόνου, όπως και ο “Αγιότατος” Πάπας της Ρώμης, πρέπει κάποτε να καταλάβουν ότι ΔΕΝ υπάρχουν πολλές Εκκλησίες που πρέπει να ξεπεράσουν τις διαφορές τους. Υπάρχει ΜΟΝΟ μία Εκκλησία, η Ορθόδοξη, και οι κάθε λογής αιρετικοί συμπεριλαμβανομένων επομένως και των Παπικών πρέπει να επιστρέψουν στην Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία. Ούτε οι ρήσεις του αιρεσιάρχη Πάπα μας ενδιαφέρουν, ούτε οι διαπιστώσεις του λατινόφρονα π. Τσέτση μας δεσμεύουν.
  1. Η αναγνώριση πως ο δρόμος προς τον στόχο της πλήρους κοινωνίας έχει δυσκολίες.
Αν έχει λέγει δυσκολίες ο δρόμος της πλήρους κοινωνίας. Η πιο μεγάλη δυσκολία είναι το θέλημα του Θεού. Αλλά πιστεύουν στο Θεό οι Οικουμενιστές για να ενδιαφέρονται για το θέλημά Του; Προφανώς όχι! Διότι αν πίστευαν θα ακολουθούσαν τους Αγίους Πατέρες που θεωρούν τους Παπικούς αιρετικούς και όχι αδελφή Εκκλησία, όπως τους θεωρούν οι Οικουμενιστές και όπως το Βατικανό διατείνεται. Επειδή λοιπόν δεν πιστεύουν και θέλουν να επιβάλουν το ίδιο θέλημα στην Εκκλησία γι’ αυτό μας παρέχουν προβλήματα. Οσο για τις δυσκολίες που αναφέρουν οι π. Τσέτσης και Πάπας αφορούν τους παραδοσιακούς πιστούς που δεν θέλουν να πουλήσουν την πίστη τους.
  1. Η Εκκλησία της Κύπρου ως γέφυρα συμφιλίωσης μεταξύ Ανατολής και Δύσης.
Ανάξια σχολίου η ανόητη επισήμανση του π. Τσέτση. Σιγά μην δεν είναι η Κύπρος γέφυρα Ανατολής και Δύσεως. Ενα τουρκοπατημένο νησί είναι, διχοτομημένο με το δίκαιο του ισχυρού και προγεφύρωμα των Αμερικανικών συμφερόντων στη Μέση Ανατολή και επέκεινα.
  1. Ο εμπλουτισμός της Ευρώπης από την πνευματική και πολιτισμική κληρονομία της Κύπρου, που βρίσκεται στο σταυροδρόμι τριών ηπείρων, Ευρώπης, Ασίας και Αφρικής.
Ούτε τους Κάφρους δεν τους παραμυθιάζουν με τέτοιες ανοησίες. Η παράδοση της Εκκλησίας της Κύπρου είναι ορθόδοξη. Αν οι Παπικοί σέβονται την παράδοση της Κύπρου ένας τρόπος υπάρχει για να εμπλουτίσουν την παράδοσή τους οι Παπικοί: Να αποπτύσσουν τις κακοδοξίες τους και να επιστρέψουν εν μετανοία στην Ορθοδοξία.

Τέλος, ο π. Γεώργιος Τσέτσης σημείωσε την πεποίθηση, που εξέφρασε ο Πάπας Βενέδικτος 16ος πως στην Μέση Ανατολή, «η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, που είναι ριζωμένη από αιώνες, έχει αναντικατάστατο ρόλο στην εμπέδωση της ειρήνης και της συμφιλίωσης των λαών της περιοχής».

Ο Πάπας, κατά την ομολογία του π. Τσέτση, πήγε στην Κύπρο, ως εικός, για να εξασφαλίσει κέρδη για την Παπική “Εκκλησία”. Πού υπάρχει, όμως, κέρδος για την Ορθοδοξία ή για την Κύπρο; Εμμεσα ο π. Τσέτσης ομολογεί: Δεν υφίσταται ούτε κατά διάνοιαν!
Τα ακούτε αυτά αρχιερείς της Κύπρου που ατιμάσατε την εκκλησιαστική μας Ιστορία με την πρόσκληση στον Πάπα, με τις τιμές που του επιδαψιλεύσατε και με τις συμπροσευχές που κάνατε μαζί του; Του δώσατε τα πάντα και δεν πήρατε ως αντίδωρον το παραμικρό! Ποιος το λέγει αυτό; Εμείς οι στενοκέφαλοι, οι ανεγκέφαλοι, οι φονταμενταλιστές; Οχι μόνον εμείς αλλά και το καμάρι σας, ο π. Γεώργιος Τσέτσης.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΥΠΡΟΥ κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ!

Του Παναγιώτη Τελεβάντου

Παραθέτουμε πιο κάτω τις δηλώσεις του Αρχιεπισκόπου Κύπρου κ. Χρυσοστόμου αναφορικά με τους καρπούς της επίσκεψης του Πάπα Βενέδικτου ΙΣΤ΄στην Κύπρο. Οπως διαπιστώνει ο αναγνώστης, με την πρώτη ματιά, οι δηλώσεις του Μακαριότατου βρίσκονται σε πλήρη  αναντιστοιχία με τις δηλώσεις του εκπροσώπου του Βατικανού. Πρόκειται, στην κυριολεξία, για διάλογο κωφών. Ο εκπρόσωπος του Πάπα εξηγεί πώς ωφέλησε τον ποντίφηκα η επίσκεψή του στην Κύπρο, παραθέτοντας χειροπιαστά αποτελέσματα των κερδών που αποκόμισε. Και ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου εκφράζει ευσεβοποθισμούς για το τι θα ήθελε ο Πάπας να κάνει για την Κύπρο.

Ιδού οι δηλώσεις και του Μακαριότατου και του εκπρόσωπου του Βατικανού για να διαπιστωθεί του λόγου το ακριβές:

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΎΠΡΟΥ:
Ο ΒΕΝΕΔΙΚΤΟΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΝΑ ΑΠEΥΘΥΝΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ
____________________
“Ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος, σε δήλωσή του στην τηλεόραση του Βατικανoύ, ανέφερε ότι ο Πάπας και η Εκκλησία της Κύπρου έστειλαν το μήνυμα πως αγωνίζονται για την ειρήνη στην ταραγμένη περιοχή της Μέσης Ανατολής, αλλά και σε όλο τον κόσμο. Επίσης, ανέφερε ότι στη συνάντηση με τον Πάπα ο κ. Βενέδικτος υποσχέθηκε να απευθυνθεί στους Ευρωπαίους ηγέτες για να συμβάλουν ενεργά για λύση του Κυπριακού”.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΥΣΕΒΟΠΟΘΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΥΠΡΟΥ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ:
“ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ”
____________________
“Ο διευθυντής της Υπηρεσίας Τύπου της Αγίας Έδρας και εκπρόσωπος Τύπου του Πάπα, Φ. Λομπάρτι, ανέφερε στον «Φιλελεύθερο» ότι στη συνάντηση με τον Αρχιεπίσκοπο Χρυσόστομο έγινε «μια σοβαρή και σε βάθος» συζήτηση. Η Εκκλησία της Κύπρου είναι πολύ σημαντική στο χώρο της Ορθοδοξίας και αναπτύσσει θετικό ρόλο στο θεολογικό διάλογο, επεσήμανε”.

“ΑΝΘΡΑΚΕΣ Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ” ΤΗΣ ΠΑΠΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ
________________
Το μόνο λογικό συμπέρασμα που εξάγεται από την αντιπαραβολή των δηλώσεων του Αρχιεπισκόπου και του εκπροσώπου του Βατικανού στην Κύπρο για την επίσκεψη του Πάπα είναι ότι αναπτύσσεται, με πολλές φανφάρες, ένας διάλογος κωφών. “Ανθρακες ο θησαυρός”, λοιπόν, για την Κύπρο η παπική επίσκεψη.

Ρωτούμε, λοιπόν, το Μακαριότατο και τους άλλους συνοδικούς που έκαναν τους οικουμενιστικούς σχεδιασμούς: Εστω και τώρα αντιλαμβάνεστε το λάθος των υπολογισμών σας ή θα εμμείνετε στη λανθασμένη πορεία που αρχίσατε; Προσευχόμαστε για το πρώτο, αλλά δεν σας το κρύβουμε ότι φοβόμαστε για το δεύτερο.
_

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.