ΠΑΛΙΝΩΔΙΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗΣ ΑΣΥΝΕΠΕΙΑ ΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΩΝ§
Το μεγαλείο του Βυζαντίου και η συνέπειες της άλωσης της Κωνσταντινούπολης
Ομιλία του π. Θεοδώρου Ζήση Ομοτίμου Καθηγητού της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ. στη λέσχη αξιωματικών Θεσσαλονίκης, με πρόσκληση του Συνδέσμου Εφέδρων Αξιωματικών Θεσσαλονίκης και με θέμα: «Το μεγαλείο του Βυζαντίου και η συνέπειες της άλωσης της Κωνσταντινούπολης». Αρχείο mp3 – Διάρκεια 01:03:47 Μέγεθος 36,5 MB
**********************
____________________________________
ΝΕΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ
ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
Οι συνεχείς δηλώσεις του Σεβασμιότατου Πειραιώς κ. Σεραφείμ, σχεδόν σε όλα τα θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας, είναι βάλσαμο παρηγοριάς στους πιστούς, οι οποίοι είναι αποκαρδιωμένοι με την ένοχη σιωπή ή και την απροκάλυπτη συμπαράταξη πολλών πνευματικών τους πατέρων με τους εχθρούς του Ευαγγελίου.
Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΕΝΟΧΛΕΙ
______________
Ο Σεβασμιότατος Πειραιώς έγινε κυριολεκτικά το κόκκινο πανί σε πολλούς επειδή καταρχήν τους ελέγχει συνεχώς για όλες τους τις παρανομίες. Με άλλα λόγια, επειδή, ως χριστιανός ορθόδοξος ιεράρχης, επιτελεί το ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟ καθήκον του έναντι του Χριστού και της Εκκλησίας Του.
ΟΙ ΜΙΚΡΟΨΥΧΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
_______________
Υπάρχει και μια άλλη ομάδα μικρόψυχων ανθρώπων οι οποίοι αντί μάννα προσφέρουν χολή και όξος στο Σεβασμιότατο επειδή επειτελεί το επιβεβλημένο καθήκον του. Οχι κατ’ ανάγκην, πάντοτε, επειδή ο έλεγχός του τους αφορά άμεσα, αλλά επειδή επισκιάζει τη δική τους μετριότητα ή επειδή χαλά τα άνομα τους σχέδια ή επειδή οι προβλέψεις του πολλές φορές επιβεβαιώνονται από τα γεγονότα.
Ο ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΕΛΕΓΧΟ
___________________
Ο Αγιος Πειραιώς υποπίπτει σε λάθη. Ο ελεγκτικός λόγος του έχει παραλείψεις. Υπάρχουν ασυνέπειες στη διακονία του. Εχει αδύνατα σημεία η παρουσία του. Δεν βρίσκεται υπεράνω κριτικής ασφαλώς. ΟΥΔΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΚΡΙΤΙΚΗΣ. Ούτε είναι, ούτε πρέπει να είναι, ούτε πρέπει να δίνει την εντύπωση ότι ενοχλείται επειδή οι άλλοι δεν τον αφήνουν στο απυρόβλητο. Είναι διαφορετικό, όμως, να του ασκείται κριτική για τα σφάλματά του και εντελώς διαφορετικό να γίνεται συστηματική προσπάθεια από ορισμένους να του υποσκάψουν το κύρος του από μικροψυχία και μικροπρέπεια.
ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ
______________
Πρέπει να έχει κανείς πολλά αποθέματα ταπείνωσης για να δέχεται κριτική χωρίς να ταράζεται και χωρίς να ενοχλείται. Δυστυχώς ανησυχούμε οι πλείστοι όχι για τη συνείδησή μας αλλά για την υπόληψή μας. Ετσι μας βάζει ο διάβολος να σκεφτόμαστε για να κάνει τη δουλειά του ανενόχλητος!
ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΙΕΡΟΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
_____________
Οι κληρικοί είναι ακόμη πιο ευάλωτοι στην κριτική που τους ασκείται. Λένε ορισμένοι: Μα εμείς είμαστε πνευματικοί ποιμένες. Είμαστε αυτοί που καθοδηγούμε. Αν η κριτική που μας ασκείται μας υποβιβάζει στη συνείδηση των πιστών τότε κινδυνεύει (άκουσον! άκουσον!) το έργο της Εκκλησίας!!! Προσέξατε τι ωραία που τους υποβάλλει ο διάβολος το λογισμό ότι είναι στο απυρόβλητο της κριτικής για να συνεχίσουν την πορεία ολέθρου που ακολουθούν; Αντί να αλλάξουν την αντιχριστιανική τους συμπεριφορά, ώστε να δοξάζεται το όνομα του Θεού με τη στάση τους, προσπαθούν να συνεχίσουν την αντιχριστιανική πολιτεία τους επισείοντας τον κίνδυνο της ιεροκατηγορίας σε όσους τους ελέγχουν.
ΠΟΙΟΣ ΥΠΟΣΚΑΠΤΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΝΟΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥ;
________________
Σύμφωνα με αυτή την παπική και σατανική λογική το έργο της Εκκλησίας ΔΕΝ κινδυνεύει επειδή ένας κληρικός παραβιάζει τους Κανόνες της Εκκλησίας, επειδή καταπατά τις αλήθειες της πίστεως, επειδή ζει με εξώφθαλμα αντιευαγγελικό τρόπο, αλλά ΟΤΑΝ ελέγχεται για την αντιχριστιανική του συμπεριφορά! Είδατε λογική; Ούτε ο Εωσφόρος δεν θα κατάφερνε τόσο καλά να κατασιγάσει τη συνείδηση ενός κληρικού! Δεν υπάρχει χειρότερη συνταγή καταστροφής για να συνεχίσει ένας κληρικός να πολιτεύεται ανενόχλητος αντιχριστιανικά.
Ο ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΑΠΤΟΗΤΟΣ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ
____________________
Ευτυχώς ο Αγιος Πειραιώς δεν έχει υιοθετήσει αυτή την κυριολεκτικά σατανική θεολογία και έτσι ο ελεγκτικός λόγος του παραλαμβάνει κανονικά όλους (ή για να ακριβολογούμε σχεδόν όλους) και τους συγυρίζει δεόντως.
Ιδού μια πρόσφατη ανακοίνωση που εξέδωσε αναφορικά με τις δηλώσεις που έκανε με τις οποίες συνεχάρη όσους αρχερείς της Εκκλησίας της Κύπρου εξεδήλωσαν καταρχήν την πρόθεση να απόσχουν απο τις οικουμενιστικές ασχημίες της υποδοχής του Πάπα στην Κύπρο.
Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
________________
“Επί επιμόνων δημοσιευμάτων σχετικών με τήν δημοσιοποίησιν της γνώμης μου αναφορικώς προς την επίσκεψιν του Αρχηγού της Παπικής θρησκευτικής κοινωνίας Βενεδίκτου 16ου εις την μεγαλόνησον Κύπρον, έχω να παρατηρήσω ότι ατυχώς εξελήφθη αύτη, ως δήθεν επέμβασις εις τα εσωτερικά ετέρας αυτοκεφάλου Εκκλησίας διότι η έννοια της επεμβάσεως προϋποθέτει ενέργειαν εν χώρω και χρόνω προσδιοριζομένην και επιδίωξιν συγκεκριμένου σκοπού.
Εις την περίπτωσιν μου όμως εξεφράσθη η γνώμη μου δια το προκύψαν θέμα που εντός του ενός και μοναδικού σώματος της μιας και αδιαιρέτου Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας και θεμιτόν και επιτρεπτόν είναι.
Η Ορθόδοξος Εκκλησία ως σώμα Χριστού είναι μία και ενιαία ασχέτως εάν δια διοικητικούς λόγους διακρίνεται εις κατά τόπους αυτοκεφάλους Εκκλησίας και κατά ταύτα έκαστον μέλος αυτής δικαιούται «δια να ομιλή» ως το συνοδικόν σύστημα του θεοσδότου πολιτεύματος Αυτής προβλέπει, άλλως δεν έχωμεν Ορθόδοξον Εκκλησίαν αλλά συγκεντρωτικόν και απολυταρχικόν παποκαισαρισμόν.
Επιπροσθέτως ίσως ενόχλησε ότι η ταπεινή μου πρόβλεψις δια την πομφόλυγα της επισκέψεως εδικαιώθη πληρέστατα, διότι ο δόλιος εκπρόσωπος του αιρετικού Παπισμού δεν άρθρωσεν ουδεμίαν λέξιν δια την αληθή τραγωδίαν της μεγαλονήσου και το διαρκές έγκλημα της τουρκικής εισβολής και κατοχής που έχει καταγνωσθή υπό του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών με αλλεπάλληλα ψηφίσματα.”
__________
Ο Π. Γ. ΤΣΕΤΣΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ
ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
- Η αναγνώριση των αποστολικών καταβολών της Εκκλησίας Κύπρου και ειδικά η Πάφος, ως χώρος από τον οποίο άρχισε να διαδίδεται το αποστολικό κήρυγμα στον τότε γνωστό κόσμο.
- Η ανάγκη να ξεπεράσουν οι Εκκλησίες τις διαφορές τους και να αγωνισθούν για την αποκατάσταση της πλήρους ορατής ενότητάς τους, που είναι θέλημα Θεού.
- Η αναγνώριση πως ο δρόμος προς τον στόχο της πλήρους κοινωνίας έχει δυσκολίες.
- Η Εκκλησία της Κύπρου ως γέφυρα συμφιλίωσης μεταξύ Ανατολής και Δύσης.
- Ο εμπλουτισμός της Ευρώπης από την πνευματική και πολιτισμική κληρονομία της Κύπρου, που βρίσκεται στο σταυροδρόμι τριών ηπείρων, Ευρώπης, Ασίας και Αφρικής.
Τέλος, ο π. Γεώργιος Τσέτσης σημείωσε την πεποίθηση, που εξέφρασε ο Πάπας Βενέδικτος 16ος πως στην Μέση Ανατολή, «η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, που είναι ριζωμένη από αιώνες, έχει αναντικατάστατο ρόλο στην εμπέδωση της ειρήνης και της συμφιλίωσης των λαών της περιοχής».
Add A Comment
You must be logged in to post a comment.