MHNYMATA ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΑΒΑΜΕ
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ !!!
http://sites.google.com/site/xrestia/anartiseisall/32
Στην Ελλάδα όλα γίνονται.
Ο γνωστός για την αφθαρσία του λειψάνου του
π. Βησσαρίων της Ιεράς Μονής Αγάθωνος είπε κάποτε:
» Παιδί μου για να προχωρήσει το κακό δεν χρειάζεται τίποτα άλλο παρά την αμέλεια των πιστών «.
(XΡIΣTIANIKH ΕΣΤΙΑ ΛΑΜΙΑΣ)
__________________
http://1myblog.pblogs.gr
Η Εκκλησια της Ελλαδος εχει παρει αποφαση απο 1998
για τις «νέες» ηλεκτρονικες ταυτοτητες
Χωρίς Σχόλια
Η Εκκλησία της Ελλάδος έχει πάρει απόφαση απο 1998 για τις «νέες» ηλεκτρονικές ταυτότητες
Εφ΄όσον η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος δεν έβγαλε καμία απολύτως απόφαση για την «Κάρτα του Πολίτη» ,αν και απο παντού της ζητήθηκε να λάβει θέση, εμείς οφείλουμε να υπακούσουμε στην απόφαση της Εκκλησίας μας που ελήφθη το 1998 και της οποίας το περιεχόμενο δεν αναιρείται απο μεταγενέστερες αποφάσεις . Ελπίζουμε όταν η «διαβούλευση» για την «Κάρτα του Πολίτη» ολοκληρωθεί και πριν την ψήφιση του σχετικού νόμου, η Ιεραρχία της Εκκλησίας έχοντας πλέον αποκτήσει την απαιτούμενη «ευρεία» γνώση για αυτό το μείζον Εκκλησιαστικό ζήτημα ,να λάβει τις αποφάσεις της και να προστατεύσει το ποίμνιό της όπως απαιτεί το καθήκον της Αποστολικής διαδοχής. Για όσους αναγνώστες δεν θυμούνται παραθέτουμε την ΙΣΧΥΟΥΣΑ απόφαση της Ιερά Συνόδου του 1998 που ειδοποιεί και προφυλασσει τους πιστούς Χριστιανούς απο τις συνέπειες της παραλαβής μιας ηλεκτρονικής ταυτότητας , που σήμερα τα επιτελεία της «Νέας Εποχής» ονομάζουν «Κάρτα του Πολίτη»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ THΣ EKKΛΗΣIAΣ THΣ EΛΛΑΔΟΣ (1998)
Προς Τον ευσεβή ορθόδοξον ελληνικόν λαόν.
Τέκνα ημών εν Κυρίω αγαπητά,
Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, εξ΄αφορμής της …..προσφάτου ενάρξεως, από 8ης Δεκεμβρίου 1997, της μερικής εφαρμογής της…. Συνθήκης Σένγκεν, για την Ελλάδα, και εν όψει της επικειμένης ενάρξεως και της συνολικής εφαρμογής της, κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους 1998, απευθύνεται προς εσάς, για να σας διαφωτίση και στηρίξη πνευματικώς, εν σχέσει προς τις ανησυχίες και απορίες πολλών, που σχετίζονται με την εφαρμογή της. Οι ανησυχίες αυτές ξεκινούν αφ΄ενός μέν από την έλλειψη σαφούς και σφαιρικής ενημερώσεως του λαού για την Συνθήκη αυτή, τον σκοπό που υπηρετεί και τα μέσα που χρησιμοποιεί, αφ΄ετέρου δε από την βάσιμη υποψία, ότι δι΄αυτής επιχειρείται η επιβολή ολοκληρωτικού συστήματος ελέγχου επί της ιδιωτικής ζωής, που προσβάλλει το ανθρώπινο πρόσωπο. Πέραν αυτών, με την εφαρμογή της Συνθήκης αυτής, έχουν συνδεθή σοβαρότατα πνευματικά ζητήματα, ως το περί του Αντιχρίστου και του χαράγματός του, καθώς και του δυσωνύμου αριθμού 666, που προκαλούν εύλογη ανησυχία και πολλαπλά ερωτήματα του πιστού λαού, ο οποίος αξιώνει από την πνευματική του εκκλησιαστική ηγεσία αυθεντικές τοποθετήσεις και απαντήσεις.
-Α-
1. H Ιερά Σύνοδος δεν δύναται να μην επισημάνη την απουσία ευρείας δημοσιότητος και λεπτομερούς ενημερώσεως του λαού, κατά την διαδικασία κυρώσεως υπό της Βουλής της Συνθήκης Σένγκεν.
2. Σκοπός της Συνθήκης αυτής, όπως ορίζεται στις διατάξεις της, είναι η εξασφάλιση της διακινήσεως ανθρώπων και αγαθών, μεταξύ των κρατών που συμβάλλονται, μετά το » άνοιγμα των συνόρων » και την κατάργηση των δια-συνοριακών ελέγχων. Η Συνθήκη αυτή κατά ταύτα αποσκοπεί στην μείωση και τον έλεγχο του οργανωμένου εγκλήματος και στην προστασία των νομοταγών πολιτών.
3. Παρά τα προσδοκώμενα όμως αγαθά αποτελέσματά της η εφαρμογή της Συνθήκης κρίνεται ότι στηρίζεται σε μεθόδους και μηχανισμούς δυσμενείς για τις ελευθερίες και τα δικαιώματα των πολιτών. Το ηλεκτρονικό Σύστημα Πληροφοριών Σένγκεν (Σ.Π.Σ.) αποσκοπεί στην συλλογή, καταγραφή, επεξεργασία και χρησιμοποίηση πληροφοριών και στοιχείων της προσωπικής ζωής των πολιτών, που θεωρούνται ή είναι ύποπτοι για την ασφάλεια. Με τις διατάξεις επίσης της Συνθήκης εισάγονται νέα δεδομένα στον χώρο του δικαίου, ως λ.χ. η μέθοδος της » διακριτικής παρακολουθήσεως ατόμων που θεωρούνται ύποπτα να διαπράξουν στο μέλλον αξιόποινες πράξεις», ή καταρτίζονται κατάλογοι «ανεπιθυμήτων προσώπων» που δεν γίνονται δεκτά στις χώρες που εφαρμόζεται η Συνθήκη Σένγκεν, δηλ. της Ευρώπης, μόνον με υπόνοιες.
4. Πέραν των σημείων τούτων, τα οποία έχουν σοβαρές επιπτώσεις επί της ελευθερίας του ανθρωπίνου προσώπου και επί του σεβασμού των δικαιωμάτων του, ειδικότερα για μας τους Ορθοδόξους Έλληνες συντρέχουν και άλλοι λόγοι ανησυχίας από την εφαρμογή της Συνθήκης. Στην νέα «καθεστηκυία τάξη», που εδραιώνεται, η Ορθοδοξία κινδυνεύει να αποβή μία ελεγχόμενη μεονοψηφία που θα είναι έρμαιο αντορθοδόξων και ανθελληνικών παραγόντων. Τα πρώτα δείγματα άλλωστε της εφαρμογής αυτής φανερώνουν τον κίνδυνο της αποκοπής μας από τους ομοδόξους λαούς των Βαλκανίων.
5. Για την μη εφαρμογή άλλωστε της Συνθήκης Σένγκεν έχουν εκφρασθή πολιτικά κόμματα, κοινωνικοί φορείς και προσωπικότητες τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Ευρώπη. Το ίδιο το Ευρωπαικό Κοινοβούλιο σε μια σειρά Εκθέσεών του από το 1992 μέχρι το 1997 στιγματίζει την » έλλειψη διαφάνειας και δημοκρατικού ελέγχου στην εφαρμογή της Συνθήκης » και ζητεί την λήψη μέτρων προς αποφυγή παρομοίων περιστατικών.
6.Κατά συνέπεια η Ιερά Σύνοδος επιμένει επί παλαιοτέρας τοποθετήσεως της και διακηρύσσει και υποστηρίζει την ανάγκη διασφαλίσεως της προστασίας της προσωπικότητος, της ιδιωτικής και οικογενειακής ζωής και του απορρήτου της επικοινωνίας, τα οποία πλήττονται από την Συνθήκη Σένγκεν και ζητεί την άμεση βελτίωση του Ν. 2472/97.
-Β-
1.Η Συνθήκη όμως αυτή συνδέεται άμεσα και με την έκδοση των νέων ηλεκτρονικών ταυτοτήτων και την χρήση σ΄αυτές του αριθμού 666, πού είναι ο αριθμός του ονόματος του Αντιχρίστου, σύμφωνα με το θεόπνευστο κείμενο της Αποκαλύψεως, και όχι ένας τυχαίος αριθμός. Η Ιερά Σύνοδος σε προηγούμενη Εγκύκλιό Της (7-4-1997) είχε τονίσει την πνευματική σημασία του αριθμού 666 και ζητούσε «να μη γίνει δεκτός ως κωδικός αριθμός των κρατικών ηλεκτρονικών συστημάτων για την προστασία του ανθρώπου». Και «για κανένα λόγο να μην εφαρμοσθή σαν κωδικός αριθμός ο αριθμός 666 στο νέο σύστημα ταυτοτήτων της Χώρας μας και το θρήσκευμα να συμπεριλαμβάνεται υποχρεωτικά στα αναγραφόμενα στοιχεία των νέου τύπου ταυτοτήτων «. Τα πράγματα έδειξαν ότι δεν εισακούσθησαν οι εκκλήσεις αυτές της Εκκλησίας.
2.Εάν επομένως και εφ΄όσον οι νέες ταυτότητες μέλλουν να χρησιμοποιήσουν σαν κωδικό αναγνώσεως τους από ηλεκτρονικά μηχανήματα τον δυσώνυμο και απαράδεκτο αριθμό 666, τότε η Ιερά Σύνοδος θεωρούσα ότι παραβιάζεται η θρησκευτική συνείδηση των ορθοδόξων πιστών, συνιστά στους πιστούς να μη δεχθούν τις νέες ταυτότητες. Στην περίπτωση αυτή οφείλει η Κυβέρνηση να θεωρήση τους πιστούς αυτούς ως προβάλλοντας λόγους συνειδήσεως και να ρυθμίση με άλλο τρόπο την έναντι της Πολιτείας τακτοποίησή τους.
3.Το ζήτημα εξ΄ άλλου του «χαράγματος», περί του οποίου λέγονται και γράφονται επ΄εσχάτων πολλά και ποικίλα, που έχουν διαταράξει την ψυχική ηρεμία των πιστών και δημιουργήσει ταραχή, αγωνία και σάλο μεταξύ πολλών υπευθύνων και ανευθύνων, δεν είναι προφανώς θέμα ούτε δημοσίων συζητήσεων και αντεγκλήσεων ούτε πολύ περισσότερο ατομικών ή συλλογικών «αυθεντικών» τοποθετήσεων. Οι άγιοι Πατέρες μετά δέους άπτονται των ζητημάτων της Αποκαλύψεως και με περισσή προσοχή αποφαίνονται, συνιστώντες σε όλους επαγρύπνηση και νηφαλιότητα προς έγκαιρη, με τον φωτισμό του Αγίου Πνεύματος, διακρίβωση της ταυτότητος των βιουμένων ιστορικών γεγονότων προς τα προφητικώς περιγραφόμενα στην Αποκάλυψη. Το «χάραγμα», είτε αυτό θα είναι το όνομα του Αντίχριστου, είτε ο αριθμός του ονόματός αυτού, όταν έλθη ο καιρός να επιβληθή στον άνθρωπο, τότε μόνο συνεπάγεται την άρνηση του Χριστού και την σύνταξη με τον Αντίχριστο, εφ΄όσον συντρέχει εκουσία αποδοχή του από τον άνθρωπο. Η εκουσία δε αποδοχή του «χαράγματος», που αποτελεί σαφή άρνηση του Χριστού, καθιστά τη Θεία Χάρη ανενεργόν, εφ΄όσον ο ίδιος ο άνθρωπος με την θέλησή του δεν γίνεται συνεργός αυτής της Χάριτος και επιμένει αμετανοήτως στην απάρνηση αυτής.
Τέκνα εν Κυρίω αγαπητά,
Η εποχή μας χαρακτηρίζεται από την έκπτωση των πνευματικών αξιών και τον κίνδυνο αλλοιώσεως του ορθοδόξου φρονήματος. Ιδιαιτέρως ανησυχητικά είναι τα φαινόμενα που παρατηρούνται στο διεθνές πνευματικό και κοινωνικό στερέωμα, όπου η ιδέα της «συγκρητιστικής» παγκοσμιοποιήσεως τείνει να επιβληθή χωρίς καμμία διάκριση μεταξύ Ορθοδοξίας και αιρέσεως, αληθείας και πλάνης, υγιούς και νοσηρού φρονήματος. Ο συνδυασμός όλων αυτών, καθώς και η επιμονή για την χρησιμοποίηση του αριθμού 666 μας καλούν σε αφύπνιση, νήψη, πνευματική εγρήγορση και αμετάθετον ελπίδα στη νίκη του Χριστού. Διό και πατρικώς προτρεπόμεθα πάντας με τον αποστολικό λόγο «Μη θροείσθε»(Β’ Θεσσαλ. 2,2). Να στηρίζεσθε στην πίστη και να εμπιστεύεσθε τον Θεόν. Στήκετε και κρατείτε την πίστη, με την Χάρη του Κυρίου. Αυτού η δύναμις και το άπειρον έλεος είη μετά πάντων υμών.
+ Ο Αθηνών Σ Ε Ρ Α Φ Ε Ι Μ, Πρόεδρος+ Ο Αιτωλίας και Ακαρνανίας ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ+ Ο Πατρών ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ+ Ο Ύδρας, Σπετσών και Αιγίνης ΙΕΡΟΘΕΟΣ+ Ο Λευκάδος και Ιθάκης ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ+ Ο Καρυστίας και Σκύρου ΣΕΡΑΦΕΙΜ+ Ο Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως+ Ο Σερρών και Νιγρίτης ΜΑΞΙΜΟΣ+ Ο Μηθύμνης ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ+ Ο Ελευθερουπόλεως ΕΥΔΟΚΙΜΟΣ+ Ο Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ+ Ο Κίτρους και Κατερίνης ΑΓΑΘΟΝΙΚΟΣ+ Ο Διδυμοτείχου και Ορεστιάδος ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ
Ο Αρχιγραμματεύς+ Ο Διαυλείας Δαμασκηνός
πηγη
http://orthodox-watch.blogspot.com/2010/10/1998.html
ΑΦΕΛΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
ΘΕΜΑ ΑΚΥΡΟΤΗΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
* Έγινε γνωστό ότι στην Επιτροπή της Κάρτας Πολίτη συμμετέχει ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος, ο οποίος διετύπωσε την αιρετική θέση ότι η Εκκλησία δεν είναι μία (όπως ως τώρα πιστεύαμε και ομολογούσαμε στο Σύμβολο της Πίστεως), αλλά αντίθετα, κατά την παράλογη και κακόδοξη θέση του Μεσσηνίας κ. Σαββάτου, η Εκκλησία είναι «Μία και διηρηρημένη»!
Όταν, λοιπόν, σε μια Επιτροπή συμμετέχει ένα επίσκοπος που διατυπώνει αιρετικές θέσεις, ποια εγκυρότητα έχει αυτή η επιτροπή και οι αποφάσεις της;
* Ανακοινώθηκε ότι η Ι. Σύνοδος, χωρίς ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας να μετανοήσει και να ζητήσει συγγνώμη για τις αιρετικές ασυναρτησίες του, τον δικαίωσε και τον ΒΡΑΒΕΥΣΕ, ορίζοντάς τον στην Επιτροπή για την Κάρτα του Πολίτη.
Όταν, λοιπόν, μια «Ιερά» Σύνοδο δικαιώνει τις αιρετικές θέσεις ενός αιρετίζοντος Μητροπολίτη και τον τοποθετεί στην Επιτροπή για την Κάρτα του Πολίτη, πόσο ορθόδοξες μπορεί να είναι οι αποφάσεις αυτής της Επιτροπής;
* Πώς είναι δυνατόν ο Καθηγητής Δογματικής που κατήγγειλε τον Μεσσηνίας για αίρεση και διετύπωσε την θέση, ότι αν επιμείνει ο Μεσσηνίας πρέπει να καθαιρεθεί, αυτός ο καθηγητής να συμμετέχει στην Επιτροπή αυτή; Έβαλε κι αυτός κρασί στο νερό του;
O tempora, o mores!
Λεόντιος Διονυσίου
______________
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΤΩΝ «ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΝ» ΔΙΑΛΟΓΩΝ
Απατηλές οι προσδοκίες από τους ‘θεολογικούς’ διαλόγους
Ποιοί είναι οι βασικοί υποκινητές των διαλόγων και κύριοι χρηματοδότες των διαχριστιανικών φόρουμ;
Είναι αλήθεια ότι οι απόψεις περί της σημασίας που αποδίδονται στην ανάπτυξη διαχριστιανικών η διαθρησκειακών διαλόγων προκαλούν διχασμό στο χριστεπώνυμο ποίμνιο. Οι υποστηρικτές των διαλόγων με πρώτο τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο κρίνουν αυτούς αναγκαίους και απαραίτητους, επισημαίνοντας ότι συμβάλουν στην διαλεύκανση παρεξηγήσεων και στην περαιτέρω σταδιακή προσέγγιση χριστιανικών Εκκλησιών και θρησκειών. Οι πολέμιοι αυτών ωστόσο, μιλούν για την ανάπτυξη ενός νοσηρού οικουμενισμού που εμπεριέχει τον κίνδυνο αλλοίωσης της αλήθειας και της πίστεως. Έτσι δημιουργείται μία εσωτερική πάλη, η οποία διαιρεί τις Εκκλησίες προκαλώντας οξύνσεις και έντονους ενίοτε διαξιφισμούς.
Ποιοί ωφελούνται όμως, από τον τρόπο διεξαγωγής των διαλόγων και την πάλη αυτή; Ποιοί είναι οι βασικοί υποκινητές των διαλόγων και κύριοι χρηματοδότες των διαχριστιανικών φόρουμ; Ποιοί προωθούν ιδέες περί διασποράς της αλήθειας (Θεωρία των Κλάδων) σε χριστιανικά δόγματα και θρησκείες. Ποιοί ενώνουν στην πράξη με τη θεωρία αυτή τις θρησκείες; Ποιοί ευνοούνται από τη σπορά των αμφιβολιών στους συμμετέχοντες; Σπορά που εμφανώς προκαλεί μία εμφανή χαλαρότητα στην πίστη, η οποία καταδικάζεται ευθαρσώς από τον τριαδικό και μόνο αληθινό Θεό (βλ. Αποκάλυψη).
Η μύχια αφετηρία των διαλόγων και η οικονομική βάση τους βρίσκεται καλοί μου σύνδουλοι στις γνωστές στοές των ανόμων κέντρων. Η υπόθαλψη λοιπόν των διαλόγων αυτών υποτιθέμενων θεολογικών η αποσκοπούντων στη ειρήνη γίνεται άπό συγκεκριμένους τεκτονικούς κύκλους. Έχει μάλιστα ως κινητήριο μοχλό την μασωνική φιλοσοφία της εξοικείωσης. Δηλαδή εξοικειώνεται μέσω των συναντήσεων αυτών η αλήθεια με το ψεύδος δημιουργώντας τον αχταρμά της αμφιβολίας, ο οποίος σπρώχνει ασυνείδητα η και συνειδητά πολλούς στην αποδοχή θέσεων και απόψεων ξένων προς τον ευαγγελικό λόγο, όπως αυτός γνήσια εκφράζεται από την Ορθοδοξία.
Τα νήματα των διαλόγων τα κινούν οι Ισραηλίτες γιατί έχουν την εντύπωση ότι είναι ο εκλεκτός λαός του Θεού και γι’ αυτό άλλωστε έχουν μεγάλη έπαρση. Έφθασαν μάλιστα στο σημείο να πείσουν τον νυν Πάπα, να διατυπώσει γραπτώς σε βιβλίο του το εξής εξωφρενικό. Δηλαδή το πως οι αναφορές του Ιουδαϊσμού στον επερχόμενο Μεσσία, μπορεί να βρίσκονται σε σωστό δρόμο!!! Δηλαδή να αμφισβητήσει τον ίδιο τον Μεσσία Ιησού Χριστό. Είναι ένα απλό παράδειγμα της πολιτικής εξοικείωσης που εφαρμόζουν.
Μέσα στο πνεύμα αυτό άλλωστε ο νυν Πατριάρχης Βαρθολομαίος κοινώνησε Παπικούς στη Ραβέννα! Μέσα στο πνεύμα αυτό ο ιερέας που προσφάτως κατήγγειλε ο Μητροπολίτης Γλυφάδας Παύλος έλαβε την όστια! Μέσα στο πνεύμα αυτό Μητροπολίτης της Εκκλησίας της Ελλάδος, ένθερμος υποστηρικτής των διαλόγων αυτών προέβη σε απαράδεκτες πράξεις για να ευαρεστήσει τις λεγόμενες Επισκοπίνες του παραπαίοντος προτεσταντισμού;
Οι απλές λοιπόν ανούσιες συναντήσεις διαλόγου, που ολοένα και περισσότερο πληθαίνουν βλάπτουν και δεν ωφελούν, αφού απομακρύνουν στην κυριολεξία τους εκφραστές και υποστηρικτές αυτών από την οδό της αγιότητας και της σωτηρίας. Και η οδός αυτή είναι ο μοναδικός τρόπος προσέγγισης με τον λανθάνοντα στην ορθή πίστη άνθρωπο. Με την πλύση εγκεφάλου λοιπόν που εντέχνως δέχονται καταντούν τελικά πειθήνια όργανα των ανόμων κέντρων της διαφθοράς και του σκότους και ενίοτε εχθρεύονται μανιωδώς, ως ο Βελζεβούλ τους λοιπούς Ορθοδόξους αδελφούς τους.
Μην απορείτε καλοί μου σύνδουλοι για τις ανωτέρω θέσεις. Αρκεί μία ειλικρινής ματιά από μέρους του κάθε πιστού στα αποτελέσματα των μακρόχρονων αυτών διαλόγων με τον Παπισμό, τον μουσουλμανισμό, τον Ιουδαϊσμό και τον αχταρμά του προτεσταντισμού για να αποδείξει περίτρανα όχι μόνο το διαβρωτικό επιζήμιο χαρακτήρα τους αλλά και την καλλιεργούμενη αποδυνάμωση της πίστης, εκφραζόμενη ως εμπιστοσύνη στον τριαδικό και μόνο αληθινό Θεό. Τα χρόνια αυτά, πρέπει να καταλάβουμε η πάλη είναι μεγάλη για την επικράτηση της τριαδικής θρησκείας. Είναι η μόνη καθαρή και γνήσια. Αλλά στο τέλος θα δείτε πως ο Θεός θα φέρει πάλι τον κόσμο να θυμηθεί πως ο τριαδικός Θεός και Δημιουργός επιθυμεί και θέλει την ολοκλήρωση. Γι’ αυτό έστειλε και τον μονογενή Υιό Του Ιησού Χριστό και Σωτήρα για να ολοκληρώσει το έργο Του.
Και γι’ αυτό μέσω των δαιμονικών διαλόγων της ιδιοτέλειας παλεύουν οι διάφορες θρησκείες να βρουν τρόπο να φέρουν στα μέτρα τους και να νοθεύσουν τις αναλλοίωτες στον χρόνο αλήθειες της πίστεως. Δεν θα τους περάσει όμως, γιατί ο Κύριος είναι μαζί μας.
Πολύ σύντομα θα διαπιστώσετε την τροπή που θα λάβουν οι περίφημες αυτές συνεστιάσεις κατανάλωσης νόστιμου φαγητού και αρίστης οινοποσίας, για να χρησιμοποιήσουμε τον χαρακτήρα που έδιδε στους διαλόγους γνωστός Μητροπολίτης που εκπροσωπούσε επί σειρά ετών ένα από τα Ελληνορθόδοξα Πατριαρχεία μας. Τροπή που θα αποδείξει πόσο θαυμαστά επεμβαίνει ο Θεός και διαλύει τα σχέδια των δήθεν «εκλεκτών» του καταστρέφοντας ολοσχερώς την έπαρση τους.
Φόρουμ με Παπικούς στη Ρόδο, διαθρησκειακή συνάντηση στο Κατάρ
Μέσα λοιπόν στο πλαίσιο που ήδη περιγράψαμε πραγματοποιήθηκαν το 2ο Φόρουμ Διαλόγου μεταξύ, των Ορθοδόξων Εκκλησιών στην Ευρώπη και του Συμβουλίου των εν Ευρώπη Επισκοπικών Συνελεύσεων της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας στη Ρόδο καιώς και οι εργασίες του 8ου Διεθνούς Συνέδριο επί του διαθρησκειακού διαλόγου με το Ισλάμ στο Κατάρ και μιας διεθνούς συνάντησης στη Μαλαισία.
Στη πρώτη συνάντηση έλαβαν μέρος 35 Ορθόδοξοι και Παπικοί ιεράρχες, θεολόγοι, ειδικοί επιστήμονες και κληρικοί. Βασικό θέμα του Φόρουμ είναι «Οι σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας, από ιστορικής και εκκλησιολογικής απόψεως».
«Το Φόρουμ Διαλόγου συνεστήθη το 2008, είναι άτυπο, έχει ως αντικείμενο την εξέταση επικαίρων κοινωνικών θεμάτων που αντιμετωπίζουν οι Εκκλησίες σήμερα στην Ευρώπη και κατά κανένα λόγο δεν αντικαθιστά τον ήδη επίσημο Διεθνή Θεολογικό Διάλογο μεταξύ των δυό Εκκλησιών», δήλωσε ο Μητροπολίτης Ρόδου Κύριλλος.
Υπό την αιγίδα του Εμίρη του Κατάρ Χαμάντ Μπιν Χαλίφα Αλ Θάνι πραγματοποιήθηκε το δεύτερο φόρουμ. Οργανώθηκε από το Υπουργείο Εξωτερικών του Κατάρ, το Διεθνές Κέντρο για το διαθρησκειακό διάλογο και το Κολέγιο Σαρία και ισλαμικών σπουδών (Πανεπιστήμιο του Κατάρ). Είχε ως θέμα την «Διαπαιδαγώγηση της νέας γενιάς επί τη βάση των αξιών και παραδόσεων: θρησκευτικές προοπτικές»!!!
Να αναφερθεί ότι στο φόρουμ συμμετείχαν εκπρόσωποι Χριστιανισμού, Ισλάμ και Ιουδαϊσμού από διάφορες χώρες του κόσμου. Ανάμεσα στους συμμετέχοντες ήταν ο Γραμματέας του Παπικού Συμβουλίου για το διαθρησκειακό διάλογο Αρχιεπίσκοπος Πιέρ Λουίντζι Τσελάτα, ο Σεΐχης Ταϊσίρ Αλ Ταμίμι (Παλαιστίνη), ο Πρόεδρος του Χριστιανο-ιουδαϊκού Φόρουμ ραβίνος Γκέρσελ Γκλιουκ (Μεγάλη Βρεταννία), ο Γενικός Γραμματέας του Διεθνούς Οργανισμού «Θρησκείες για την ειρήνη» Ου. Ουένδλι (ΗΠΑ) κ. α.
Το Συνέδριο εγκαινίασε ο Υπουργός Δικαιοσύνης του Κατάρ Χασάν Μπιν Αμπντουλά Αλ Γκανίμ, ο οποίος τόνισε τη σημασία αυτού για την οικοδόμηση ειρηνικών σχέσεων ανάμεσα στους λαούς.
Διεθνές διαθρησκειακό συνέδριο και στη Μαλαισία
Με τη συμμετοχή 60 και πλέον θεολόγων και μελετητών της θρησκείας(!), επιστημόνων, κορυφαίων φιλοσόφων, σημαινόντων πολιτικών και κορυφαίων παραγόντων του Διεθνούς Δικαίου πραγματοποιήθηκε, στην πρωτεύουσα της Μαλαισίας Κουάλα Λουμπούρ από τις 3 έως τις 7 Οκτωβρίου διεθνές διαθρησκειακό συνέδριο με θέμα: «Πίστη, Κοινή Σοφία και Διεθνές Δίκαιο» (Faith, Shared Wisdom and International Law). Η παρουσία και οι ομιλίες του πρωθυπουργού της Μαλαισίας, των τέως πρωθυπουργών της Αυστραλίας και της Νιγηρίας, καθώς και των επιτετραμμένων του Γενικού Γραμματέα του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών έδωσαν ιδιαίτερη αίγλη στη συνάντηση!!!
Συντάκτης: Δ.ΜΑΚΡΗΣ
Πηγή: ΣΤΥΛΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2010
Πηγή: http://www.orthodoxia.gr/show.cfm?id=1511&obcatid=4
Add A Comment
You must be logged in to post a comment.