Αυγουστίνος Καντιώτης



ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΑΒΑΜΕ

date Απρ 22nd, 2011 | filed Filed under: ΜΗΝΥΜ. ΠΑΡΑΛ. ΠΡΟΩΘ.

Afissa_-_KARTA_POLITI400PX

023272093

ΟΙ ΠΑΛΛΗΚΑΡΑΔΕΣ ΤΗΣ ΝΥΚΤΑΣ

http://resistance-hellas.blogspot.com

Αναρχικοί βεβήλωσαν τον Ιερό Ναό της Αγίας Άννας στο Αίγιο

Την ημέρα που γιορτάζει η Παναγία η Τρυπητή, επέλεξαν ανεγκέφαλοι, κατευθυνόμενοι βάνδαλοι για να βεβηλώσουν με κατάπτυστο τρόπο τον Ιερό Ναό της Θεομήτορος Αγίας Άννας στο Συνοικισμό Αιγίου. Μια πράξη που όχι μόνο δε βρήκε ούτε έναν υποστηρικτή αλλά και καταδικάστηκε από όλους. Όσοι αντίκρυσαν το πρωί της μεγάλης γιορτής αυτές τις ντροπιαστικές εικόνες, με τα συνθήματα να λερώνουν τους εξωτερικούς τοίχους του ναού εξοργίστηκαν δικαίως με αυτήν την πράξη ασυδοσίας.

«Θέλουμε τζαμί και στο Αίγιο-Αναρχικοί και Μετανάστες», «Αλληλεγγύη στους Μουσουλμάνους αδελφούς» αλλά και «Γ*μώ την Ορθοδοξία και την Ελλάδα» και «Σκ*τά στις εκκλησίες», γράφτηκαν στους τοίχους και στο καμπαναριό της Αγίας Άννας, της «γιαγιάς των προσφύγων» όπως αποκαλείται από τους πιστούς, προκαλώντας φρίκη και αποτροπιασμό. Φυσικά, όπως κάθε τέτοια άνανδρη πράξη, το περιστατικό συνέβη νύχτα, από χέρια δίχως ταυτότητα και δίχως πραγματικό θάρρος γνώμης. Οι ενορίτες έσπευσαν και μέχρι το απόγευμα είχαν σβήσει τη μαυρίλα από τους τοίχους του Ιερού Ναού

46462907tinnad13

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

Ανοιχτή επιστολή στον κ. Γκρούεφσκι

Αποστομωτική απάντηση προς ανιστόρητους Σλάβους

Κύριε Πρόεδρε, με μεγάλη χαρά πληροφορήθηκα ότι προτίθεστε να τοποθετήσετε τον ανδριάντα του Μεγάλου Αλεξάνδρου σε κεντρική πλατεία των Σκοπίων. Και δικαιολογώ την χαρά μου αυτή επειδή ο λαός σας, όπως κι όλοι οι λαοί του κόσμου, υποκλίνεστε στο μεγαλείο του Έλληνα στρατηλάτη. Ασφαλώς γνωρίζω ότι έχετε αντιρρήσεις για το εάν ο Αλέξανδρος ήταν Έλληνας μα πιστεύω ότι θα πεισθείτε επειδή κατωτέρω θα παραθέσω τις αναφορές του στην ελληνική του καταγωγή. Ασφαλώς μερικά τα γνωρίζετε, αλλά επιμένω λίγο περισσότερο επειδή αγνοείτε κάποια πράγματα, και κάθε σώφρων άνθρωπος θα πίστευε τον Αλέξανδρο όταν αναφερόταν στην ελληνική καταγωγή του και θα απιστούσε σε οιονδήποτε άλλον που θα υποστήριζε κάτι διαφορετικό. Αλλά δεν σας απευθύνω την παρούσα για να σας κάνω μαθήματα ιστορίας μα για να σας επισημάνω την καταγωγή του Αλεξάνδρου και το τι εκείνος δήλωνε για την καταγωγή του.

Κύριε Πρόεδρε, όταν ο Αλέξανδρος και ο Φίλιππος και οι άλλοι Έλληνες ανήγειραν ανδριάντες ή αναθηματικές στήλες συνήθιζαν να χαράσσουν στην βάση τους και κάποια επιγραφή. Στα ελληνικά ασφαλώς αλλά εγώ προσωπικά δεν θα είχα αντίρρηση να βάλετε την επιγραφή στην σλαβική γλώσσα σας αφού προτίθεστε να τοποθετήσετε το άγαλμά του σε πλατεία της πρωτεύουσάς σας. Σας προτείνω λοιπόν να επιλέξετε κάτι από τα ακόλουθα τα οποία προκύπτουν από το πασίγνωστο βιβλίο του Αρριανού «Αλεξάνδρου Ανάβασις»:

«… θύσαι δε αυτόν και Πριάμω επί του βωμού του Διός του Ερκείου λόγος κατέχει, μήνιν Πριάμου παραιτούμενον τω Νεοπτολέμω γένει, ό δη ες αυτόν καθήκεν».

Δηλαδή, επειδή δεν γνωρίζετε αρχαία ελληνικά, την γλώσσα που μιλούσε ο Αλέξανδρος, θα σας το μεταφράσω στα νεοελληνικά και από εκεί στα αγγλικά για να έχετε μια εικόνα τού τι είδους ύβρις θα είναι να ανεγερθεί το άγαλμα χωρίς κάποια συνοδευτική επιγραφή: «Αναφέρεται ότι (ο Αλέξανδρος) θυσίασε και προς τιμήν του Πριάμου στον βωμό του Έρκειου Δία επειδή ήθελε να απαλλαγεί από τον θυμό του Πριάμου προς τον Νεοπτόλεμο κι αυτό διότι ο ίδιος (ο Αλέξανδρος) καταγόταν από αυτόν (τον Νεοπτόλεμο)». Θα μπορούσατε λοιπόν να γράψετε: Αλέξανδρος Φιλίππου ός καθήκεν το γένος εκ Νεοπτολέμου του Αχιλλέως.

Αλλά αν δεν σας αρέσει αυτό τότε λάβετε υπ’ όψιν σας το ακόλουθο το οποίο είναι πασίγνωστο: «Αλέξανδρος Φιλίππου και οι Έλληνες πλην λακεδαιμονίων από των βαρβάρων των την Ασίαν κατοικούντων». Εδώ δεν έχουμε απλή αναφορά αλλά διαταγή του Αλεξάνδρου να γραφεί αυτή η επιγραφή η οποία συνόδευε τα λάφυρα

που εστάλησαν στην Αθήνα. Όπως βλέπετε ονομάζει όλο το στράτευμά του Έλληνες. Θα μπορούσατε λοιπόν να γράψετε: Αλέξανδρος Φιλίππου ο Έλλην. Ο Αλέξανδρος θα ήθελε κάτι τέτοιο αλλά δεν γνωρίζω αν θα το επιθυμούσατε κι εσείς. Παρ’ όλα αυτά υπάρχουν κι άλλες αναφορές ακόμη.

«Παρμενίων με δη και ως παρήνει Αλεξάνδρω ναυμαχείν, τα τε άλλα κρατήσειν τω ναυτικώ τους Έλληνας επελπίζων καίτι και θείον ενέπειθεν αυτόν…». Δηλαδή: Ο Παρμενίων προέτρεπε τον Αλέξανδρο να ναυμαχήσει γιατί είχε την ελπίδα ότι θα νικήσουν οι Έλληνες όχι μόνον με τον στόλο αλλά και επειδή υπήρχε και βοήθεια από κάποιο θεϊκό σημάδι. Οπότε πάλι καταλήγουμε στο: Αλέξανδρος Φιλίππου ο Έλλην.

Κι αλλού ο Αρριανός αναφέρει:

«Εντεύθεν δε ες Μαλλόν αφίκετο και Αμφιλόχω όσα ήρωι ενήγισε… και τους φόρους ους βασιλεί Δαρείω απέφερον ανήκεν, ότι Αργείων μεν Μαλλωταί άποικοι ήσαν, αυτός δε απ’ Άργους των Ηρακλειδών είναι ηξίου». «Και από εκεί έφθασε στον Μαλλόν και έκανε θυσίες προς τιμήν του Αμφίλοχου… και κατάργησε τους φόρους που (οι κάτοικοι) πλήρωναν στον Δαρείο επειδή οι Μαλλώτες ήταν άποικοι από το Άργος κι ο ίδιος (ο Αλέξανδρος) υποστήριζε ότι καταγόταν από το Άργος και μάλιστα από το γένος των Ηρακλειδών». Οι Ηρακλείδες, όπως είναι γνωστό κύριε Πρόεδρε, περιπλανήθηκαν επί αιώνες στα εδάφη της Μακεδονίας και της Θράκης και επανήλθαν στο Άργος περίπου στα 1200 π.Χ. και η επάνοδος αυτή ονομάστηκε κάθοδος των Δωριέων. Αλλά αυτά δεν θα ήταν τόσο επίκαιρα αν η κυβέρνησή σας δεν είχε αποφασίσει να κατασκευάσει το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Το σημαντικό είναι ότι ο Αλέξανδρος υποστήριζε ότι κατάγεται από το Άργος και το γένος των Ηρακλειδών, δηλαδή των Δωριέων. Επομένως σας προτείνω, εάν κάτι από τα μέχρι τώρα προτεινόμενα δεν τύχει της ευαρεσκείας σας να γράψετε στην βάση του αγάλματος: Αλέξανδρος Φιλίππου ο Αργείος, Ηρακλείδης.

Γνωρίζω κύριε Πρόεδρε ότι τα όσα σας γράφω δεν σας είναι αρεστά επειδή δεν διευκολύνουν την πολιτική σας καριέρα. Αλλά άλλο πολιτική και άλλο ιστορία και ιστορική αλήθεια. Κι όταν ο Αλέξανδρος διατείνεται ότι είναι Έλληνας θα ήταν πραγματική πολιτική στρεψοδικία και ύβρις να υπάρχουν άνθρωποι που του αρνούνται το δικαίωμα να δηλώνει την καταγωγή του. Σημειώστε ότι όταν απηύθυνε την επιστολή-τελεσίγραφο στον Δαρείο, του λέει: «Οι υμέτεροι πρόγονοι ελθόντες εις Μακεδονίαν και εις την άλλην Ελλάδα κακώς εποίησαν ημάς ουδέν προηδικημένοι. Εγώ δε των Ελλήνων ηγεμών κατασταθείς και τιμωρήσασθαι βουλόμενος Πέρσας διέβην εις την Ασίαν…». Δηλαδή: «Οι πρόγονοί σας ήλθαν εναντίον της Μακεδονίας και της άλλης Ελλάδας, χωρίς αιτία, και έκαναν καταστροφές. Κι εγώ αφού αναδείχθηκα αρχηγός των Ελλήνων κι επειδή θέλησα να τιμωρήσω τους Πέρσες πέρασα στην Ασία…». Βλέπετε λοιπόν ότι ονομάζει την Μακεδονία τμήμα της Ελλάδος και τα στρατεύματά του ελληνικά. Επομένως επανερχόμαστε στο «Αλέξανδρος Φιλίππου ο Έλλην».

Κι όταν ο Αλέξανδρος συνέλαβε την οικογένεια του Δαρείου, ο βασιλιάς των Περσών έστειλε επιστολή στον Αλέξανδρο και του έδινε ως λύτρα για την απελευθέρωση της οικογενείας του την περιοχή ανάμεσα στον Ευφράτη και στην ελληνική θάλασσα, δηλαδή το Αιγαίο. Αυτό το λέω επειδή παρά τις θελήσεις του Αλεξάνδρου και των υπολοίπων Μακεδόνων οι οποίοι διακήρυτταν ότι ήταν Έλληνες μερικοί ιστορικοί σας υποστηρίζουν τα αντίθετα. Αλλά η ιστορία βοά και ο ίδιος ο Δαρείος ομολογεί ότι το Αιγαίο είναι ελληνική θάλασσα. Επομένως οι «Αιγαιάτες Μακεδόνες» είναι Έλληνες και απόγονοι Έλληνος ήρωος. Ωραία το αποδίδει ο Αρριανός: «… την δε χώραν πάσαν την εντός Ευφράτου ποταμού έστε επί θάλασσαν την ελληνικήν Αλεξάνδρου είναι…».

Κι αλλού διαβάζουμε ότι η μακεδονική ενδυμασία ήταν όπως και των υπολοίπων Ελλήνων διότι ο ίδιος ο Αρριανός τον ψέγει ότι προτίμησε την περσική κι όχι την μακεδονική της οποίας η απαρχή εντοπίζεται στους μυθικούς χρόνους του Ηρακλέους. Διαβάστε μαζί μου: «… εσθήτα τε ότι μηδικήν αντί της μακεδονικής τε και πατρίου Ηρακλείδης ων μετέλαβεν, ουδαμή επαινώ…». Δηλαδή: «δεν επικροτώ με τίποτα ότι φόρεσε ενδυμασία περσική αντί για την μακεδονική αυτός που από την πλευρά του πατέρα του καταγόταν από τον Ηρακλή». Επομένως κύριε Γκρούεφσκι θα ήταν καλό να σεβασθείτε τις επιθυμίες του Αλεξάνδρου και του Φιλίππου που υποστήριζαν ότι είναι Ηρακλείδες κι ότι οι Μακεδόνες όλοι είναι Ηρακλείδες και να αναγράψετε στην βάση του αγάλματος: Αλέξανδρος ο Φιλίππου Ηρακλείδης. Ηρακλείδης στα ελληνικά είναι ο απόγονος Ηρακλέους.

Αλλά δεν είναι μόνον ο Αλέξανδρος που υποστήριζε ότι είναι απόγονος του Ηρακλέους. Τα ίδια λέει και ο Ανάξαρχος (Αρριανός, βιβ. Δ. κεφ 10, εδ. 6) που αναγνωρίζει στον Αλέξανδρο την καταγωγή, εκ πατρός, από τον Ηρακλή.

Μνημειώδης είναι ο λόγος του Αλεξάνδρου προς τα στρατεύματά του όταν αυτά δυστρόπησαν και ήθελαν να γυρίσουν πίσω στην πατρίδα. Ο λόγος του που έχει καταγραφεί ολόκληρος αναφέρεται και στον Ηρακλή όχι μόνον σαν πρόγονο του Αλεξάνδρου αλλά όλων των Μακεδόνων. «… ή ουκ ίστε ότι ο πρόγονος ο ημέτερος ουκ εν Τίρυνθι ουδέ Άργει, αλλ’ ουδέ εν Πελοποννήσω ή Θήβαις μένων ες τοσόνδε κλέος ήλθεν ως θεός εξ ανθρώπου γενέσθαι ή δοκείν; Ου μεν δη ουδέ Διονύσου, ακροτέρου τούτου θεού ή καθ’ Ηρακλέα, ολίγοι πόνοι». Δηλαδή: «… ή μήπως δεν γνωρίζετε ότι ο δικός μας πρόγονος χωρίς να παραμείνει ούτε στην Τίρυνθα ούτε στο Άργος αλλά ούτε και στην Πελοπόννησο και στην Θήβα έφτασε σε τόσο μεγάλη δόξα ώστε να νομίζουν ότι είναι θεός ενώ αυτός καταγόταν από άνθρωπο; Ούτε και οι κόποι του Διονύσου που ήταν μεγαλύτερος θεός από τον Ηρακλή ήταν λίγοι». Αυτά ο Αλέξανδρος τα είπε επειδή ο στρατός ήθελε να γυρίσει πίσω στην πατρίδα. Ο Αλέξανδρος αναφέρθηκε στους κοινούς τους προγόνους για να επισημάνει ότι αυτοί δοξάστηκαν μακριά από την πατρίδα τους.

Κι όταν ο στρατός του πήρε τον δρόμο της επιστροφής ο Αλέξανδρος εθυσίασε στον γενάρχη Ηρακλή. Ο Αρριανός αναφέρει: «… επί δε Ηρακλεί τε τω προπάτορι σπείσας…». Δηλαδή: «… αφού θυσίασε και στον Ηρακλή τον προπάτορα…». Αλλά ο Ηρακλής ήταν Έλληνας. Επομένως και ο Αλέξανδρος ήταν Έλληνας. Άρα ξαναγυρνάμε στο «Αλέξανδρος Φιλίππου ο Έλλην».

Ασφαλώς υπάρχουν πλείστες όσες αναφορές στους αρχαίους συγγραφείς ότι ο Αλέξανδρος ήταν Έλληνας και είμαι βέβαιος ότι τις γνωρίζετε. Ακόμα κι ο Αρριανός προσπαθεί να αποτινάξει από πάνω την οποιαδήποτε κατηγορία θα μπορούσε να του απαγγελθεί ότι ένας, έστω, μη Έλληνας έγραψε για τον Αλέξανδρο. Λέει για την πρόθεσή του να γράψει ένα ακόμα βιβλίο για τον Αλέξανδρο: «… ταύτα ιδία αναγράψω αυτώ Νεάρχω επόμενος, ως και τήνδε είναι υπέρ Αλεξάνδρου ελληνικήν ξυγγραφήν…». «… Κι αυτά θα γράψω σε ιδιαίτερο βιβλίο ακολουθώντας (τα γραπτά) του Νέαρχου ώστε και αυτή η συγγραφή για τον Αλέξανδρο να είναι ελληνική». Τα ίδια υποστηρίζει κι ο Πολύβιος όταν λέει ότι οι Αχαιοί και οι Μακεδόνες είναι της ίδιας φυλής. Οι Αχαιοί, κ. Γκρούεφσκι, είναι οι γνωστοί Έλληνες των Τρωικών κι αναφέρονται επίσης στο χρονικό του Καντές ως Ahijawa. Πανάρχαια ελληνικά φύλα στην περιοχή, χιλιετίες πριν την κάθοδο των Σλάβων.

Κύριε Γκρούεφσκι, όλα αυτά σας είναι γνωστά. Τα γνωρίζετε μάλιστα πολύ καλά. Κι όπως υποθέτω, θα γράψετε στην βάση του αγάλματος «Αλέξανδρος ο Μακεδών». Αυτό είναι εν μέρει σωστό, ο Αλέξανδρος ήταν Μακεδών, από την Μακεδονία, της Ελλάδος. Ο ίδιος το έλεγε αυτό. Κι οι Μακεδόνες υπερηφανεύονταν ότι είναι Έλληνες, ότι κατάγονται από τον Ηρακλή και βεβαίως μιλούσαν ελληνικά. Εσείς δεν μιλάτε ελληνικά. Μιλάτε σλαβικά. Κι από όσο ξέρω ουδέποτε εντάξατε στο παρελθόν σας τον μυθικό ήρωα των Ελλήνων ούτε τον Νεοπτόλεμο ούτε τον Αχιλλέα. Ο Αλέξανδρος ο Μακεδών δεν έχει καμία σχέση μ’ εσάς εκτός του ότι κατοικείτε σε ένα τμήμα της Μακεδονίας του. Τα Σκόπια, όπου θέλετε να στήσετε το άγαλμα, δεν υπήρξαν ποτέ τμήμα της Μακεδονίας αλλά ήταν περιοχή της Παιονίας. Ασφαλώς οι Παίονες δεν υπάρχουν πια ως λαός αλλά εσείς κατοικείτε στην Παιονία και μόνο ένα τμήμα της αρχαίας Μακεδονίας κατέχετε. Το πόσο είναι αυτό το τμήμα έχει υπολογισθεί ότι δεν ξεπερνά το είκοσι τοις εκατόν της αρχαίας Μακεδονίας. Επομένως δεν είναι παράξενο που καμία αξιόλογη αρχαία μακεδονική πόλη δεν υπάρχει στα εδάφη σας και καμία πρωτεύουσα του αρχαίου μακεδονικού κράτους, όπως οι Αιγές, η Πέλλα και η Θεσσαλονίκη. Ο Αλέξανδρος δεν έλεγε Solun, έλεγε Θεσσαλονίκη. Ο απόστολος Παύλος όταν ήλθε στην Μακεδονία επισκέφθηκε τους Φιλίππους, την Βέροια, την Θεσσαλονίκη. Δηλαδή πόλεις που βρίσκονται στην Ελλάδα. Και συνάντησε μόνον Έλληνες και Ρωμαίους. Πουθενά δεν αναφέρεται ότι συνάντησε Σλάβους και ανθρώπους που το όνομά τους καταλήγει σε –φσκι, -ωφ, -ιτς κ.τ.ο. Πολύ φτωχή πράγματι η κληρονομιά την οποία διεκδικείτε χωρίς να έχετε το δικαίωμα. Αλλά παρ’ όλα αυτά χαίρομαι ειλικρινά επειδή θα στήσετε το άγαλμα, γιατί στο κράτος σας υπάρχουν πάνω από 200.000 Έλληνες με ελληνική εθνική συνείδηση, οι μόνοι που έχουν δικαίωμα στο κράτος σας να λέγονται Μακεδόνες, που θα έχουν τον Αλέξανδρο ως σημείο αναφοράς. Γιατί εμείς οι Έλληνες κάτι τέτοια μνημεία τα εκτιμούμε πολύ και, όπως ο Αλέξανδρος, τα τιμούμε ιδιαίτερα. Και το λέω αυτό επειδή ο Αλέξανδρος λίγο πριν από την εκστρατεία στην Ασία επισκέφθηκε τα Λείβηθρα του Ολύμπου, από εκεί που καταγόταν ο Ορφεύς, για να προσκυνήσει το άγαλμα του μεγάλου ποιητή τής Μακεδονίας και της Θράκης. Διότι ο Ορφεύς αναφέρεται ως Θράκας επειδή τότε, τον 7ο π.Χ. αιώνα, δεν υπήρχε Μακεδονία αλλά ο γεωγραφικός της χώρος λογιζόταν ως θρακικός. Κι αν θα θέλατε να μάθετε ποια γλώσσα μιλούσαν στα εδάφη που αργότερα ονομάσθηκαν μακεδονικά, δεν έχετε παρά να διαβάσετε τα Ορφικά. Και θα βρεθείτε μπροστά στην υπέροχη ελληνική γλώσσα. Αλλά λέγαμε για το άγαλμα και για την εκτίμηση που οι Έλληνες τρέφουν στα μνημεία. Ε, λοιπόν, αυτά μας κάνουν να αφυπνιζόμαστε και να παίρνουμε ορμή εξαιτίας τους. Κι αυτό το άγαλμα θα αποτελέσει τον φάρο για τη συγκέντρωση του Ελληνισμού γύρω από τον μεγάλο μας πρόγονο, τον Αλέξανδρο, τον γιο του Φιλίππου, δισεγγονό του Ηρακλή και εγγονό του Αχιλλέως, όπως ο ίδιος ο Αλέξανδρος δήλωνε. Κι οφείλουμε όλοι να σεβαστούμε αυτήν τη δήλωση. Άρα θα έπρεπε, από σεβασμό, να αναγράψετε στη βάση του αγάλματος όλη αυτήν τη φράση: «Αλέξανδρος Φιλίππου, δισεγγονός Ηρακλέους και εγγονός Αχιλλέως». Τότε θα είχατε σεβαστεί την ιστορία και τη θέληση του Αλεξάνδρου.

Κύριε Γκρούεφσκι, γνωρίζω πολύ καλά, κι εσείς άλλωστε, ότι η ιστορία γράφεται αλλά δεν παραχαράσσεται. Όσοι επιχείρησαν αυτό το δεύτερο υπέστησαν την μήνιν της. Χαιρετίζω την αντίδραση των 250 επιστημόνων και ακαδημαϊκών που απέστειλαν επιστολή στον Πρόεδρο Ομπάμα διαμαρτυρόμενοι για την εκ μέρους σας επιχειρηθείσα παραχάραξη της ιστορίας. Αυτή η αντίδραση είναι η αρχή μόνον της οργής της ιστορίας. Επιχειρείτε να ονομάζεσθε Μακεδόνες μα δεν είστε Μακεδόνες. Ακριβώς όπως εγώ δεν είμαι Νίκολα Γκρούεφσκι και θα γινόμουν καταγέλαστος εάν εμφανιζόμουν με το όνομά σας και διατεινόμουν ότι είμαι πρωθυπουργός των Σκοπίων. Ο καθένας είναι αυτό που είναι κι όχι αυτό που δηλώνει, εάν αυτό που δηλώνει δεν συμφωνεί με αυτό που είναι. Κι αυτό που είναι αποδεικνύεται από έναν σωρό παραμέτρους αληθείας, όπως είναι η καταγωγή, η γλώσσα κ.λ.π. Εσείς είστε Σλάβοι την καταγωγή και Σλάβοι την γλώσσα. Τα είπε ο Κίρο Γκλιγκόρωφ, τα ομολογεί η γλώσσα σας και η λαϊκή σας παράδοση. Τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού. Ασφαλώς δεν είναι απαρατήρητο ότι το τριάντα πέντε τοις εκατόν του πληθυσμού του κράτους σας είναι Αλβανοί, δηλώνουν Αλβανοί, μιλούν Αλβανικά και αδιαφορούν παντελώς στις προσπάθειές σας να εγγράψετε υποθήκη ότι δήθεν είστε απόγονος του Αλεξάνδρου. Το πολύ να δέχονταν για το κράτος σας την ονομασία Αλβανοπαιονία ή Αλβανομακεδονία. Αλλά αν υιοθετούσαν μια τέτοια άποψη, να είστε σίγουρος ότι θα προστρέχατε στην Ελλάδα άρον άρον και θα ζητούσατε να σας αναγνωρίσει με το όνομα Σλαβομακεδόνες. Διότι θα εξεγείρονταν οι Σλάβοι και θα σας κατηγορούσαν ότι με τις ενέργειές σας να ιδιοποιηθείτε ιστορία που δεν σας ανήκει ξεριζώσατε τον Σλαβισμό από ένα τμήμα των Βαλκανίων. Τότε θα σας έχει εκδικηθεί η ιστορία. Κι ο ίδιος ο Αλέξανδρος αποδοκιμάζει την προσπάθειά σας. Δηλώνει ότι είναι Έλληνας κι αν εσείς θέλετε να αυτοπροσδιορίζεστε ως απόγονός του πρέπει να δηλώσετε ότι είστε Έλληνας. Φυσικά δεν αρκεί μια δήλωση, θα έπρεπε να μιλάτε ελληνικά, τη γλώσσα του Αλεξάνδρου και του Ορφέα, και να αισθανόσαστε βαθιά στην καρδιά σας ότι είστε Έλληνας. Εσείς δεν είστε Έλληνας, επομένως δεν έχετε σχέση με τον Αλέξανδρο. Άλλωστε αν είσαστε απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων θα έπρεπε να είχατε την ελληνική γραφή, όπως είχαν κι έχουν όλες οι ελεύθερες μακεδονικές περιοχές από τα προ του Χριστού χρόνια. Εσείς όμως έχετε την κυριλλική γραφή που επινοήθηκε για αποκλειστική χρήση των νεοεισελθόντων από τον 6ο μ.Χ. αιώνα Σλάβων. Κι όχι μόνον αυτό, αλλά με οδύνη πληροφορήθηκα ότι εξτρεμιστές κάτοικοι της ΦΥΡΟΜ σβήνουν τις ελληνικές επιγραφές από τις βυζαντινές εικόνες και τις αντικαθιστούν με σλαβικές. Αυτές που εσείς θέλετε να ονομάζετε μακεδονικές.

Επανερχόμενος στον ανδριάντα, επικροτώ την απόφασή σας να τιμήσετε τον μεγάλο Έλληνα. Αλλά οφείλετε να σεβασθείτε τις θελήσεις του και να γράψετε την αλήθεια για την καταγωγή και την εθνικότητά του. Κι αν θέλετε την ταπεινή μου άποψη για την ονομασία της χώρας σας, μία χώρα με κυρίαρχες εθνότητες τη σλαβική και την αλβανική, αυτή θα έπρεπε να είναι «Αλβανοσλαβία». Κι αν θα επιμένατε η ονομασία να περιέχει τον όρο Μακεδονία, για χάρη του μικρού κομματιού της το οποίο κατέχετε και για χάρη των αληθινών Μακεδόνων που δηλώνουν Έλληνες και τους οποίους προσπαθείτε ν’ αποκρύψετε, η ονομασία αυτή θα έπρεπε να είναι «Κατεχόμενη Μακεδονία».

Με εκτίμηση

Γεώργιος Πολύμερος

Γλωσσολόγος, Ιστορικός, Συγγραφέας (εγγονός δασκάλου που δίδαξε στα εδάφη της Μακεδονίας τα έπη του Ορφέα και τις επικές πράξεις του Αλεξάνδρου)

________

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.