Αυγουστίνος Καντιώτης



ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΑΒΑΜΕ

date Αυγ 28th, 2011 | filed Filed under: ΜΗΝΥΜ. ΠΑΡΑΛ. ΠΡΟΩΘ.

ΤI EINAI AYTOΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ;

Ο σεβαστός αείμνηστος γέροντας επίσκοπος Φλωρίνης π. Αυγουστίνος Καντιώτης είχε μία αρχή· Να χτυπά το κακό όσο ψηλά και αν βρίσκεται, αλλά να μην αναμειγνύεται με την πολιτική και με τα κόμματα, γιατί έλεγε · «Η Εκκλησία είναι κλώσσα και αγαπάει όλα τα παιδιά της· άσπρα, μαύρα, κόκκινα, κίτρινα…»·

Σήμερα όμως δεν έχουμε μπροστά μας κάποιο κόμμα, αλλά κάποιους επικίνδυνους ανθρώπους, που κινούνται από μασονικές λέσχες και από σκοτεινά ξένα κέντρα για να αφελληνίσουν και να αποχριστιανίσουν και να καταστρέψουν την Ελλάδα. Αν ο Ελληνικός λαός, που είναι φύλακας του Συντάγματος και του Ελληνικού έθνους δεν ξεσηκωθεί, τα επικίνδυνα αυτά άτομα θα ριμάξουν την Ελλάδα.

Η ΕΡΤ καταργεί τη Θεία Λειτουργία!

  • Του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου Η κατάργηση της ΕΤ1 από την Κυβέρνηση και τον αρμόδιο Υπουργό κ. Μόσιαλο παρασύρει σε κατάργηση τη μετάδοση της Θείας Λειτουργίας και άλλων λατρευτικών εκδηλώσεων της Εκκλησίας! Πρόκειται για πολύ σοβαρή εξέλιξη γιατί για πρώτη φορά από την ίδρυση της η ΕΡΤ καταργεί την εκπομπή που έχει  απήχηση μεταξύ των Ελλήνων σε όλο τον κόσμο και είναι η παρηγοριά χιλιάδων πιστών που δεν μπορούν για διαφόρους λόγους να βρίσκονται στην Εκκλησία.

  • Διαβάστε περισσότερα: http://aktines.blogspot.com/2011/09/blog-post_710.html

959

Θ. Πάγκαλος: «Η κατασκευή του τεμένους, αναβαθμίζει την Αθήνα»

http://www.newsbomb.gr/politikh/story/77453/th-pagkalos-h-kataskeyh-toy-temenoys-anabathmizei-thn-athhna

959

Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΚΠΕΜΠΕΙ SOS

O MΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΟΝΙΤΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΜΙΛΑ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΙΕΡΑΡΧΗΣ

Δεν θα τον μιμηθούν άλλοι επίσκοποι;

_______

______

ΤΡΕΜΟΥΝ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΚΑΛΩΝ  ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ

Η ομιλία του επισκόπου Κονίτσης Ανδρέου τους αναστάτωσε. Φοβούνται μήπως βρεί μιμητάς. Αν είχαμε καλούς επισκόπους δεν θα βρισκόμασταν σ’ αυτό το χάλι. Εκκλησία έχει δύναμη και την φοβούνται οι άθεοι.

Συντονισμένη επίθεση σε βάρος του μητροπολίτη Κονίτσης Ανδρέα από Κυβερνητικές Ιστοσελίδες και κανάλια

Διαβάστε περισσότερα: στο http://antiparakmi.blogspot.com/2011/09/blog-post_04.html

959

OTAN OI KAKOI ΠΟΙΜΕΝΕΣ ΜΕΤΑΤΡΑΠΟΥΝ ΣΕ ΛΥΚΟΥΣ

Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΡΟΣΙΖΕΤΑΙ!!

Tου Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου Με αναταράξεις ξεκίνησε τις εργασίες της η Διαρκής Ιερά Σύνοδος υπό τη νέα της σύνθεση. Την 1η Σεπτεμβρίου, πρώτη ημέρα της θητείας της, η Συνοδική Επιτροπή Τύπου εξέδωσε Ανακοίνωση, με το οποίο άφησε ακάλυπτο τον Μητροπολίτη Κονίτσης κ. Ανδρέα, για την με βαρείς χαρακτηρισμούς ομιλία του κατά της πολιτικής της κυβέρνησης και έδειξε μια «θετική ουδετερότητα»  προς τον Γ.Γ. Θρησκευμάτων κ. Καλαντζή, που επετέθη κατά του εν λόγω Μητροπολίτου. Η Συνοδική Επιτροπή προχώρησε στην ενέργεια της αυτή χωρίς να πάρει την έγκριση της ΔΙΣ, κάτι που προκάλεσε την έντονη δυσφορία των μελών της…

Περισσότερα: http://aktines.blogspot.com/2011/09/blog-post_2786.html

ΘΑΡΑΛΕΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΟΝΙΤΣΗΣ

«Ας γνωρίζουν στην Ιερά Σύνοδο και στο Υπουργείο Παιδείας όπως και τα διάφορα «αλαλάζοντα κύμβαλα» … ότι η πολεμική τους δεν με φοβίζει καθόλου, διότι ως διάδοχος του μεγάλου και ηρωικού Ιεράρχου ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΟΥ βάζω τις αρχές μου πάνω από χίλιους θρόνους. Και όπως ετόνισα στη λιτανεία του Αγίου Κοσμά ( 23 Αυγούστου) μόνον ο θάνατος θα μου κλείση το στόμα»

697172959

Κερδοσκοπία του έλληνα πρωθυπουργού σε βάρος της χώρας του

———- Προωθημένο μήνυμα ———-

Διαβάστε το αποκαλυπτικό κείμενο που προέρχεται από την επίσημη ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Η απίστευτη ερώτηση για τον Έλληνα πρωθυπουργό κατατέθηκε στις 27 Ιουνίου 2011. Ποιο κανάλι, εφημερίδα ή άλλο μέσο έκανε έστω και μία αναφορά; Γιατί τέτοια συγκλονιστική ερώτηση έχει κρυφτεί από τον Ελληνικό Λαό; Ποιος θα ισχυριστεί τώρα ότι τα ανώνυμα blog δημιουργούν και διαδίδουν ψεύτικες ειδήσεις. Η είδηση είναι από την πλέον επίσημη ευρωπαϊκή πηγή… Ευχαριστούμε τον ακροατή μας Β.Κ. που μας έστειλε αυτή την τόσο απίστευτη είδηση που  θα διαβάσετε στη συνέχεια. Αν είναι αλήθεια τα όσα ρωτάει ο Ευρωβουλευτής Andreas Molzer  τότε έχουμε την πιο άρτια κατασκευασμένη απάτη σε βάρος του Λαού μας… Χωρίς άλλα σχόλια!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT+WQ+E-2011-006139+0+DOC+XML+V0//EL

959

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Με την ευλογία της Ι. Μητροπόλεως Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος το Τοπικό Παράρτημα της Ενώσεως Θεολόγων νομού Πιερίας διοργανώνει εκδήλωση για την Κάρτα του Πολίτη στις 18/9/2011.

Διαβάστε περισσότερα: http://aktines.blogspot.com/2011/09/blog-post_7348.html
___________

_________

697172959

_____

Και ενώ ο αρχιεπίσκοπος σιωπά…ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ, για τζαμί άνευ μιναρέ χωρητικότητας 350 ατόμων θα πληρώσουν οι Έλληνες φορολογούμενοι 12 εκατ. ευρώ!

Ακριβώς 190 χρόνια μετά την επανάσταση του 1821, η Αττική αποκτά το πρώτο της τζαμί! Σήμερα, ψηφίζεται -ως τροπολογία- στη Βουλή η δημιουργία τζαμιού στην Αθήνα.  Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Παιδείας, Γ. Καλαντζής, το τζαμί που θα ανεγερθεί στον Βοτανικό, σε χώρο που ανήκε στο … Πολεμικό Ναυτικό (που είσαι Κανάρη και Κουντουριώτη να θαυμάσετε τα έργα των απογόνων σας…) και τουλάχιοστον θα είναι μικρότερο σε έκταση από την αρχική πρόβλεψή του και δεν θα έχει μιναρέ για να μην προκαλεί. Θα είναι χωρητικότητας 350 ατόμων και όχι 500 που ήταν η αρχική πρόβλεψη.
Τον ιμάμη θα τον διορίζει η κυβέρνηση, η οποία θα αναλάβει και τα έξοδα μισθοδοσίας του.

959

ΧΩΡΙΣΜΟΣ;

100_1082aἩ ἐκπτώχευσις καί ἡ μεθοδευμένη ἀπομείωσις τῶν ἀξιῶν, πού συγκροτοῦν τήν ἑλληνοχριστιανική ὑποδομή καί παράδοσι τῆς Χώρας αὐξάνεται μέ γεωμετρική πρόοδο ἀπό τούς ἐγκαθέτους τῆς Νέας Τάξεως, ἀπό τούς διατάκτες καί τούς ὑπεργολάβους τῶν Μ.Μ.Ε., πού πριμοδοτοῦνται ἀπό τόν διεθνιστικό παράγοντα ἀλλά καί ἀπό τά «περιώνυμα» μυστικά κονδύλια τῶν κρατικῶν ἐντεταλμένων ὑπηρεσιῶν. Στό πλαίσιο αὐτό ἐντάσσονται ἡ καταστρατήγησις τῶν διατάξεων τοῦ Συντάγματος καί ἡ δῆθεν πλουραλιστική καί πολυπολιτισμική ἐκκοσμίκευσις πού στοχεύει στήν διάλυση τῶν δεσμῶν κοινωνίας καί ἀλληλοπεριχωρήσεως τοῦ Ἔθνους καί τῆς Ἐκκλησίας. Μέ τό πρόσχημα τῆς δῆθεν βελτιώσεως τῶν ὅρων ἀντιμετωπίσεως τῶν ἐξαρτησιογόνων οὐσιῶν καταστρατηγεῖται ἡ σοφή ἐπιστημονική θέσις, ὅτι δέν ὑφίσταται διαχωρισμός μεταξύ τῶν λεγομένων «μαλακῶν» καί «σκληρῶν» ναρκωτικῶν οὐσιῶν, διότι τά πρῶτα ἀναποδράστως ὁδηγοῦν στά δεύτερα καί ἡ ἐξάρτησις καί ὁ ἐθισμός ἀποτελοῦν τήν βάσι τῆς θανατηφόρου πρακτικῆς τῶν ἐξαρτησιογόνων οὐσιῶν. Ἡ ἀποδοχή ἀπό τήν θεσμοθετημένη Πολιτεία μέ τήν πομπώδη νομοθετική πρόβλεψη τοῦ διαχωρισμοῦ «σκληρῶν» καί «μαλακῶν» ναρκωτικῶν οὐσιῶν πού ἐξαγγέλει ἡ σημερινή Κυβέρνησις ἀποτελεῖ κακούργημα εἰδεχθέστατο σέ βάρος τῆς νέας γενεᾶς διότι καθιερώνει ἀξιακή κλίμακα στό πασίδηλο θανατηφόρο γεγονός τῶν ναρκωτικῶν μέ ὀλέθρια τά ἀποτελέσματα καί μετατρέπει τά κέντρα τῶν μεγάλων ἀστικῶν πόλεων σέ κέντρα ἐλεύθερης διακίνησης ἐξαρτησιογόνων οὐσιῶν γιά νά ἀπονευρώσει τήν ἠθική αὐτοσυνειδησία τῆς νέας γενεᾶς καί νά καταστείλει τήν σύμφυτη μέ τό νέον ἄνθρωπο ἀντίδρασι στήν καταδολίευση τῶν ἀνθρωπίνων ἀξιῶν.

Ταὐτοχρόνως ἡ δημοσιοποιηθεῖσα ἀπό τά Μ.Μ.Ε. λειτουργία νομοπαρασκευαστικῆς ἐπιτροπῆς ὑπό τόν ἕως σήμερα εὐπρεπῆ Ὑπουργό Δικαιοσύνης κ. Μιλτ. Παπαϊωάννου γιά τήν ἐπαίσχυντη, χυδαία, ποταπή καί βορβορώδη νομοθετική πρωτοβουλία γιά τήν θεσμοθέτηση ἀπό τό Ἑλληνικό Κοινοβούλιο τῆς τραγικότητος τῆς ὁμοφυλοφιλίας καί τῆς ἀνατροπῆς τῆς ἀνθρωπίνης ὀντολογίας μέ τήν ἀναγνώρισι ἀνυπάρκτου ἑτέρου «γενετησίου προσανατολισμοῦ» καί τῆς φθοροποιοῦ ψυχικῶς καί σωματικῶς καί ἄκρως ἰατρικῶς ἐπικινδύνου παραχρήσεως τῶν ἀνθρωπίνων σωματικῶν ὀργάνων, ἐν συνδυασμῷ μέ τήν μετατροπή τοῦ «ψιλικατζίδικου» τῆς γειτονιᾶς σέ κέντρο ψυχοπαθολογικῆς ἐξαρτήσεως ἀπό τόν τζόγο, μέ τήν φρικώδη ἐπάνοδο τῶν «κουλοχέρηδων», παρά τίς νωπές ἀκόμη πληγές στό κοινωνικό σύνολο ἀπό τήν φθοροποιό τους δρᾶσι, ἀποτελεῖ δόλιο ἐκρηκτικό μεῖγμα γιά τήν ἐκθεμελίωσι τῶν ἰδεωδῶν τοῦ Γένους καί τῆς πίστεως καί γιά τήν ἀποσάρθρωσι τοῦ κοινωνικοῦ ἱστοῦ.

Γιά ὅλα αὐτά, ὁ διϊστορικός καί διαχρονικός λόγος τῆς Ἐκκλησίας περιφρονεῖται ὡς πασιδήλως ἀπεδείχθη μέ τό θέμα τῆς νομοθετικῆς πρωτοβουλίας τῆς Κυβέρνησης γιά τήν μεταμόσχευσι τῶν ὀργάνων καί τήν φασιστικῷ τρόπῳ, ἐπιβολή τῆς «εἰκαζομένης συναίνεσης» καί καθυβρίζεται χυδαιότατα κυρίως ἀπό ἐκείνους πού ἔχουν ἐργολαβικά ἀναλάβει τήν ἀποδόμησι τῆς χώρας, ἀπειλώντας εὐκαίρως ἀκαίρως μέ τό δῆθεν «μπαμπούλα» τοῦ χωρισμοῦ Ἐκκλησίας καί Πολιτείας, χωρισμοῦ πού ἔχει ἤδη ἐπισυμβεῖ μέ τούς διακριτούς ρόλους πού καθιέρωσε τό ἰσχῦον Σύνταγμα τοῦ 1975, ἄλλως δέν θά ἦτο δυνατή ἡ ἐκδίωξις τῶν Κληρικῶν ὡς Πνευματικῶν Συμβούλων ἀπό τήν Πρωτοβάθμια καί Δευτεροβάθμια Ἐκπαίδευση πού ἐπέβαλε ἡ προηγουμένη Κυβέρνησις, οὔτε θά καθιεροῦτο ὁ πολιτικός «Γάμος», ἡ πολιτική «Κηδεία», ἡ ὀνοματοδοσία στό Ληξιαρχεῖο, τό «Σύμφωνο συμβιώσεως» καί ἡ ἀσύδοτη ἐξάπλωσις καί δρᾶσις ψευδοθρησκειῶν ὡς τό Ἰσλάμ, σεκτῶν ὡς οἱ μάρτυρες τοῦ Ἰεχωβᾶ καί παραθρησκειῶν ὡς οἱ Τεκτονικές Στοές-Κέντρα τοῦ Ἑωσφορισμοῦ, τοῦ Γνωστικισμοῦ καί τῆς πανθρησκείας.

Ἁπτό παράδειγμα τῶν ἀνωτέρω, ἀποτελεῖ ἡ δημοσίευσις στίς 4/9/11 τοῦ δημοσιογραφικοῦ ὀργάνου «ΑΥΓΗ» τοῦ Συνασπισμοῦ τῆς λεγομένης Ἀριστερᾶς καί Προόδου καί εἶναι «λεγομένη» γιατί ἀρνουμένη πεισμόνως τήν θεϊστική ἀναγωγή τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου ἀναποδράστως τό φυλακίζει στήν σχετικότητα, τήν ἔλλειψη καί τό ὅριο καί γιατί ὁ ἀληθής κοινωνισμός καί ἡ πρόοδος εἶναι μόνο τό Εὐ-αγγέλιο καί τό κοινωνικό συμβόλαιο Αὐτοῦ πού διασαλπίζουν: «εὐκοπώτερον γάρ ἐστί κάμηλον διά τρυμαλιᾶς ῥαφίδος εἰσελθεῖν ἤ πλούσιον εἰς τήν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ εἰσελθεῖν» (Λουκ. 18:25), πού παραδόξως γιά ἔντυπο ἀθεϊστικῆς ἰδεοληψίας, ἀνεφέρετο στήν ψευδοθρησκεία τοῦ Ἰσλάμ μέ συνεντεύξεις καί εἰκόνες ἀπό τήν λήξη τοῦ Ραμαζανίου, σέ μία χώρα πού εἶναι ἀκόμη νωπό τό χῶμα ἀπό τό αἷμα τῶν ἀχράντων καί ἁγίων σφαγίων τοῦ Γένους καί τῆς πίστεως, τῶν χιλιάδων ἐνδόξων νεομαρτύρων, ἀγοριῶν καί κοριτσιῶν πού κατακρεουργήθη-σαν ἀπό τούς ὁμοπίστους τῶν ἐπήλυδων Μουσουλμάνων, κατευθυνομένων ἀπό τά γνωστά κέντρα γιά τήν δημογραφική ἀλλοίωσι τοῦ τόπου, μέ προφανέστατη αἰτία τοῦ δημοσιεύματος τό δόγμα: «ὁ ἐχθρός τοῦ ἐχθροῦ μου εἶναι φίλος μου».

Διαδίδεται μετ’ ἐπιτάσεως ὅτι ἡ ἑπομένη Βουλή θά εἶναι Συντακτική καί ὅτι θά ἐκθεμελιώσει τούς λεγομένους διακριτούς ρόλους τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματος μεταξύ Ἐκκλησίας καί Πολιτείας καί θά μεταβάλλει τήν Ἐκκλησία-Κιβωτό τοῦ Γένους, ἕνεκεν τῆς ὁποίας δέν ἀποτελεῖ σήμερα ἡ Ἑλλάς τό ὑπόλοιπον τῆς Εὐρωπαϊκῆς Τουρκίας, τή στιγμή πού οἱ Μουσουλμανικές Μουφτεῖες καί τό Κεντρικό Ἰσραηλιτικό Συμβούλιο εἶναι Ν.Π.Δ.Δ., σέ ἕνωσι προσώπων ἰδιωτικοῦ ἐνδιαφέροντος, μέ ἐπιδιωκόμενες συνέπειες κατά τούς ἀθλίους ἐμπνευστάς τοῦ ἀνοσίου αὐτοῦ σχεδιασμοῦ, τήν διαγραφή ἐκ τῶν ψυχῶν τῶν ἀνθρώπων τῆς μεταφυσικῆς προοπτικῆς καί ἀναζητήσεως, τήν περιθωριοποίησι τῆς Ἐκκλησίας στόν ἐθνικό, κοινωνικό καί πολιτικό βίο τῆς χώρας, τήν διακοπή τῆς συμβατικῆς ὑποχρεώσεως τοῦ Κράτους γιά τήν μισθοδοσία τοῦ Κλήρου καί γιά τήν λειτουργία τῶν Ἐκκλησιαστικῶν καί Θεολογικῶν Σχολῶν καί τήν μετατροπή τῆς Ὀρθοδόξου θρησκευτικῆς παιδείας σέ θρησκειολογικό συμπίλημα συγκρητιστικῆς θολοκουλτούρας μέ ὀρίζοντα τήν πανθρησκεία καί τήν δουλεία στήν Νέα Ἐποχή.

Θά πρέπει ὅμως νά ὑπομνήσουμε στούς ἡμιμαθεῖς σχεδιαστάς ὅτι ἡ ἀπομείωσις καί ἀποδόμησις τῆς Ἐκκλησίας στίς ψυχές τῶν ἀνθρώπων δέν κατορθώθη ἐπί 2.000 χρόνια, παρ’ ὅτι ἐπεστρατεύθησαν ρωμαϊκές ἀρένες, σφαγές, διωγμοί, ἀσύλληπτης φρίκης πολυώδυνα βασανι-στήρια, ποταμοί αἵματος, διαβρωτικές αἱρέσεις, ψυχιατρεῖα, γκουλάγκς, ἀτελεύτητες δηλητηριώδεις ἐπιθέσεις μέ τήν πένα ἤ τίς διαδόσεις καί τούς συγχρόνους τρόπους προπαγάνδας, μέ τήν ἐπίκλησι ψευδοεπιστημονικῶν δῆθεν ἀνακαλύψεων καί ἀσφαλῶς δέν θά ἐπισυμβεῖ μέ τό, ἄν παρ’ ἐλπίδα, καταργηθεῖ ὁ θρησκευτικός ὅρκος στά δικαστήρια καί στήν ἀνάληψι κρατικῶν καθηκόντων ἤ ἄν ἀπέχουν οἱ πολιτειακές ἀρχές ἀπό τίς δοξολογίες γιά τίς ἐθνικές ἐπετείους τῆς χώρας ἤ δέν προσκαλοῦνται οἱ ἐκπρόσωποι τῆς Ἐκκλησίας στίς 2 ἤ 3 παρελάσεις πού κατ΄ ἔτος λαμβάνουν χώρα. Στόν πνευματικό γενετικό κώδικα τοῦ Ἕλληνος, ὅσον καί ἄν ἀγωνίζονται οἱ ἀντίθεες σκοτεινές δυνάμεις, ἡ ὀρθόδοξος παρακαταθήκη τῆς ἀμωμήτου πίστεως, τά σεβάσματα καί τά χαριτόβρυτα καί θαυματουργοῦντα ἱερά λείψανα τῶν Ἁγίων, ἀψευδῶν εἰκόνων καί ὁμοηθῶν προσώπων τοῦ αἰωνίου Θεοῦ καί ἡ φρυκτωρός μετοχή στό ζωοποιό Σῶμα καί τό πανακήρατο Αἷμα τοῦ ἐσφαγμένου ἀμνοῦ τοῦ Θεοῦ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ πού προσφέρει ἡ ἀκαινοτόμητος καί ἀδιαίρετος Ὀρθόδοξος Καθολική Ἐκκλησία, δωρίζουσα ἀφειδῶς τήν θέωση καί τήν ἀναγωγή, ἐναργῶς ζοῦν καί ἀνακόπτουν τήν φθορά καί περιορίζουν τήν ἀντίθεη δαιμονική παραφωνία σέ ἀπειροελάχιστα ποσοστά τοῦ κοινωνικοῦ σώματος.

Ὅσον ἀφορᾶ στήν τυχόν κατάργησι τοῦ θρησκευτικοῦ ὅρκου στίς δικαστικές αἴθουσες καί τῆς θρησκευτικῆς ὁρκοδοσίας κατά τήν ἀνάληψι τῶν καθηκόντων τῶν κρατικῶν λειτουργῶν πρέπει νά τονισθεῖ ὅτι ἡ Ἐκκλησία στοιχοῦσα στήν Εὐαγγελική ἐντολή κατ’ οἰκονομίαν ἀποδέχεται τόν θρησκευτικό ὅρκο, πού ἐξυπηρετεῖ οὐσιωδῶς τήν Πολιτεία, διότι ἀτυχῶς ἡ ἐπίκλησις μόνης τῆς τιμῆς καί τῆς συνειδήσεως δέν ἀποτελεῖ ἰσχυρό ἀποτρεπτικό γιά τήν ψευδορκία καί ἡ ἔλλειψις μεταφυσικῆς ἀναφορᾶς καί προοπτικῆς δέν παρέχει πνευματικό ἐφαλτήριο καί τά ἐχέγγυα στόν κρατικό λειτουργό γιά τήν ἐπιτέλεσι τῶν πολυευθύνων καθηκόντων του, ἰδιαίτερα στό στράτευμα πού ἀπαιτοῦν πολλάκις στόν ὕψιστο βαθμό ἀλτρουϊσμό καί αὐτοθυσία.

Στήν προβαλόμενη ἀπό ἀμοίρους νομικῆς παιδείας διακοπή τῆς συμβατικῆς ὑποχρεώσεως τοῦ Κράτους γιά τήν μισθοδοσία τοῦ Κλήρου καί τήν λειτουργία τῆς Ἐκκλησιαστικῆς Ἐκπαιδεύσεως χρειάζεται νά ἀπαντηθεῖ ὅτι ἀπό τό ἔτος 1835 μέχρι σήμερα τό 96% τῆς Ἐκκλησιαστικῆς περιουσίας ἔχει μέ πολλούς τρόπους οὐσιαστικά δημευθεῖ ἀπό τό Ἑλληνικό Δημόσιο καί εἰς ἀντίδοση ἔχει ἀναλάβει συμβατικῶς τίς ὡς εἴρηται ὑποχρεώσεις καί ἑπομένως ἐάν ἐπιθυμεῖ νά ἀποστεῖ ἀπό αὐτές, θά πρέπει νά ἐπιστρέψει στό ἀκέραιο αὐτή τήν περιουσία ἤ νά τήν ἀποζημιώσει οἰκονομικῶς. Ἔνιοι ὁπλισμένοι μέ μόνο τό θράσος τῆς ἀγνοίας τους, εὐτελίζονται ἰσχυριζόμενοι ὅτι δῆθεν ἡ Ἐκκλησία ἡ ὁποία ἔχει δισχιλιετῆ παρουσίας στόν τόπο αὐτό, δέν ἔχει δῆθεν νομίμους τίτλους κυριότητος. Ἀγνοῦν ὅμως ὅτι τό ἄρθρο 51 τοῦ εἰσαγωγικοῦ Νόμου τοῦ ἐν ἰσχύι Ἀστικοῦ Κώδικος τῆς χώρας, προβλέπεται σαφῶς ὅτι: «ἡ ἀπόκτηση κυριότητας ἤ ἄλλου ἐμπραγμάτου δικαιώματος πρίν ἀπό τήν εἰσαγωγή τοῦ Ἀστικοῦ Κώδικα κρίνεται κατά τό δίκαιο πού ἴσχυε ὅταν ἔγιναν τά πραγματικά γεγονότα γιά τήν ἀπόκτησή τους». Νά γιατί ἔχουν ἰσχύ οἱ τίτλοι κυριότητος τῶν Βυζαντινῶν Αὐτοκρατόρων καί τῶν Σουλτάνων. Νά ποιά ἦταν ἡ νομική βάσις τῆς δικαιώσεως τῶν Ἱερῶν Μονῶν ἀπό τό Εὐρωπαϊκό Δικαστήριο μέ τίς γνωστές Ἀποφάσεις μετά τήν περιλάλητη ἐπίθεση τοῦ λεγομένου Νόμου Τρίτση στήν ἐναπομείνασα Μοναστηριακή περιουσία καί βέβαια τό Ἑλληνικό Δημόσιο ἀτάκτως ὑπανεχώρησε διότι θά ἔπρεπε νά καταβάλλει δισεκατομμύρια πρός ἀποζημίωση. Ἑπομένως ὁ χωρισμός Ἐκκλησίας καί Πολιτείας πού ἐκζητοῦν οἱ ἄφρονες, δέν συνεπάγεται τήν διακοπή τῆς μισθοδοσίας τοῦ Κλήρου καί τῆς Ἐκκλησιαστικῆς Ἐκπαιδεύσεως ἐκτός καί ἄν ἡ Ἑλληνική Πολιτεία δύναται νά ἐπιστρέψει τήν Ἐκκλησιαστική περιουσία ἤ νά ἀποζημιώσει σχετικῶς καί ἐννοεῖται ὅτι τό τίμημα εἶναι ἀνυπολόγιστο. Μόνο ἡ περιουσία πού ἐδημεύθη ἀπό τήν Ἑλληνική πολιτεία τῆς Ἱ. Μονῆς Ἁγίου Σπυρίδωνος Πειραιῶς ἐκτείνετο σέ ὅλη τήν Πειραϊκή χερσόνησο. Ἀντιλαμβάνεται κανείς ἑπομένως τά μεγέθη. Τῶν 250 περίπου ἑκατομμυρίων κατ’ ἔτος πού ἀπαιτοῦνται γιά τήν μισθοδοσία τοῦ Κλήρου μέ τούς γλίσχρους μισθούς καί τήν λειτουργία τῶν ἐκκλησιαστικῶν ἐκπαιδευτικῶν ἱδρυμάτων καί τῶν τρισεκατομμυρίων Εὐρώ πού θά ἀπαιτηθοῦν γιά τήν ἀποζημίωσι τῆς ἁρπαγείσης ἐκκλησιαστικῆς περιουσίας.

Τέλος, ὁ χωρισμός Ἐκκλησίας καί Πολιτείας, διάβαζε καλύτερα Ἔθνους, πού προβάλλεται εὐκαίρως ἀκαίρως θά ἔχει καί μία ἄλλη παράμετρο πού δέν ἔχουν ὑπολογίσει. Θά καταργήσει αὐτοδικαίως τό ἀσυμβίβαστο τῶν κληρικῶν νά μετέχουν στήν κεντρική πολιτική σκηνή. Ἐάν ἐπιθυμοῦν στό ἐθνικό Κοινοβούλιο 82 Μητροπολίτας βουλευτάς νά εἶναι βέβαιοι ὅτι θά τό ἐπιτύχουν!

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

959

Κρίσιμα ερωτήματα για Χρυσόστομο Σμύρνης

ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΜΠΕΛΑΚΙΩΝ 7/9/2011

Εἶναι ἀνάγκη νὰ δημοσιευθουν  οἱ παροῦσες σκέψεις, ἐξ αἰτίας τῆς ἐπικειμένης ἑορτῆς, τὴν ὁποία ἐθέσπισαν πρόσφατα οἱ Ἐπίσκοποι, τοῦ Χρυσοστόμου Σμύρνης καὶ τῶν ὑπολοίπων πεσόντων στὴν Μικρασιατικὴ καταστροφή. Ὁ λόγος εἶναι ὅτι μὲ τὰ πανηγύρια καὶ τὶς φιέστες προσπαθοῦν κάθε χρόνο οἱ δεσποτάδες νὰ ἐπιβάλλουν στὸν λαὸ αὐτὴν τὴν παράνομη ἁγιοποίησι καὶ μὲ τὸ πέρασμα τοῦ χρόνου νὰ θεωρηθῆ τὸ γεγονὸς τετελεσμένο καὶ μάλιστα ὅτι ὁ Χρυσόστομος Σμύρνης ἀναγνωρίστηκε ὡς ἅγιος μὲ τὴν συγκατάθεσι τοῦ λαοῦ.
Δὲν θὰ ὑπῆρχε κανένα πρόβλημα ἂν ὁ Χρυσόστομος Σμύρνης ἐτιμᾶτο, ὅπως συνέβαινε μέχρι πρότινος, μόνο ὡς Ἐθνομάρτυς. Διότι εἰς  αὐτὴν τὴν περίπτωσι τὸ μόνο ποὺ ἐξετάζεται εἶναι ἡ προσφορὰ στὴν πατρίδα καὶ ἡ θυσία δι’ αὐτήν, τὰ ὁποῖα ὄντως ὑπῆρχαν στὸν Χρυσόστομο Σμύρνης εἰς μέγιστο βαθμό. Ἀπὸ τὴν στιγμὴ ὅμως ποὺ θέλησαν οἱ Ἐπίσκοποι, ὑπακούοντας προφανῶς στὴν Μασονία, νὰ τὸν κατατάξουν στὸ ἁγιολόγιο τῆς Ἐκκλησίας, τὰ πράγματα εἶναι τελείως διαφορετικά. Διότι ἐδῶ πρέπει νὰ ἐξετασθῆ ἂν ἡ ἁγιοποίησις αὐτὴ συνᾴδει μὲ ὅλη τὴν ὀρθόδοξο διαχρονικὴ Παράδοσι. Ἂν δηλαδή, γιὰ νὰ μιλήσουμε πιὸ συγκεκριμένα, ὁ Χρυσόστομος Σμύρνης εἶχε ὀρθόδοξο πίστι καὶ φρόνημα ἢ διακατείχετο καί διεκήρυττε ἀπροκάλυπτα αἱρέσεις, ἂν εἶχε σχέσεις μὲ σκοτεινὲς δυνάμεις (Μασονία), ἂν εἶχε κοσμικὸ φρόνημα, ἂν εἶχε εἰδωλολατρικὲς καὶ πανθεϊστικὲς ἀντιλήψεις κλπ. Ἀκόμη πρέπει νὰ ἐξετασθῆ ἂν τὸ μαρτύριό του ἔγινε ἀποκλειστικῶς καὶ μόνο γιὰ τὴν πίστι στὸν Χριστὸ ἢ ἔγινε γιὰ πατριωτικοὺς ἢ ἄλλους λόγους, ἂν ὁ Θεὸς ἔδειξε μὲ κάποιο σημεῖο (θαῦμα) τὴν ἁγιότητα τοῦ προσώπου αὐτοῦ, καὶ ἂν ὁ λαὸς εἶχε συνειδητοποιήσει τὴν ἁγιότητα αὐτή, ἐν ὅσῳ ζοῦσε καὶ μετὰ θάνατο.
Ἡ ὀρθόδοξος λοιπὸν Παράδοσις ἀπαιτεῖ, προκειμένου νὰ καταγραφῆ κάποιος στὰ συναξάρια τῆς Ἐκκλησίας καὶ νὰ τιμᾶται ὡς ἅγιος, νὰ μὴν πληροῖ μόνο κάποιους ἀπὸ τοὺς προαναφερθέντας ὅρους, ἀλλὰ ὅλους. Δηλαδὴ ἂν καὶ ἕναν ὅρο δὲν πληροῖ δὲν καταγράφεται στὰ συναξάρια ὡς ἅγιος. Τὸ παράδοξο λοιπὸν καὶ συγχρόνως πρωτάκουστο καὶ πρωτοφανὲς διὰ τὴν ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας εἶναι, ὅτι ὁ Χρυσόστομος Σμύρνης ἁγιοποιήθηκε χωρὶς νὰ πληροῖ οὔτε ἕναν ἀπὸ τοὺς προαναφερθέντας ὅρους. Καὶ τὸ τονίζουμε αὐτό, ΟΥΤΕ ΕΝΑ. Ἐκεῖ δηλαδή ποὺ καὶ ἕνας ὅρος νὰ λείπη δὲν ἁγιοποιεῖται κάποιος, ἐδῶ ἁγιοποιήθηκε ἔχοντας ὅλα τὰ ἀντίθετα (κουσούρια), θὰ λέγαμε εἰς πεῖσμα τῶν Ὀρθοδόξων, εἰς ἐξευτελισμὸ τῆς ὀρθοδόξου Παραδόσεως, εἰς δόξα τῆς παντοδυνάμου Μασονίας, εἰς ἀπόδειξι τῆς συμπορεύσεως τῆς Ἐκκλησίας μὲ τὴν Νέα Ἐποχή, τὴν Μασονία καὶ τὸν Ἀντίχριστο, καὶ εἰς ἐπαλήθευσι τῆς κατὰ τὰ ἔσχατα χρόνια ἥττας τῶν ἁγίων, σύμφωνα μὲ τὴν προφητεία τοῦ Δανιὴλ (Δαν. 7,25).  Ἅγιοι ἐδῶ ἐννοοῦνται οἱ κατὰ τὰ ἔσχατα χρόνια ἀληθινοὶ Ὀρθόδοξοι, στοὺς ὁποίους πλέον θὰ ἐπιβληθοῦν ὡς ἅγιοι οἱ Μασόνοι, οἱ Οἰκουμενιστές, οἱ χλιαροὶ καὶ ἀδιάφοροι περὶ τὴν πίστι καὶ εἰδωλολάτρες κατὰ τὴν ἀντίληψι, οἱ ἐκσυγχρονιστὲς καὶ μοντέρνοι, δυτικομανεῖς καὶ δυτικόπληκτοι καὶ κοντολογὶς νεοεποχίτες ἅγιοι, ποὺ τὰ πιστεύω τους ταιριάζουν μὲ ὅλους καὶ μὲ ὅλα.
Ἐπειδὴ  στὴν ἀντιπαράθεσί μου γιὰ τὴν ἐν λόγῳ ἁγιοποίησι τοῦ Χρυσοστόμου Σμύρνης, ὑπάρχουν καὶ κάποιοι κληρικοί, οἱ ὁποῖοι θέλοντας νὰ κάνουν τυφλὴ ὑπακοὴ στους προϊσταμένους των καὶ προφανῶς γιὰ νὰ ἔχουν τὴν εὔνοια των ὡς πρὸς τὴν περαιτέρῳ σταδιοδρομία των, γράφουν κατὰ καιροὺς ὑπερασπιζόμενοι τὴν ἁγιότητά του, θέλω νὰ τοὺς ὑποβάλω κάποιες συγκεκριμένες ἐρωτήσεις, σχετικὰ μὲ τὴν ἁγιοποίησι αὐτή, διότι ἡ ἁγιότης κάποιου κρίνεται μὲ βᾶσι τὴν ὀρθοδοξο διαχρονικὴ Παράδοσι καὶ δὲν στηρίζεται σὲ συναισθηματισμοὺς ἢ μοιρολόγια, οὔτε σὲ δικτατορικὲς ἀποφάσεις κάποιας Συνόδου καὶ σὲ διαστροφὴ τῆς ἀληθείας.
Ἐρωτῶ λοιπὸν τὰ ἑξῆς:
1. Διατὶ μέχρι σήμερα δὲν δέχθηκαν καμμία συζήτησι ἐπὶ τοῦ θέματος (δημόσιο διάλογο, δημόσια ἀνατροπὴ τῶν ἐπιχειρημάτων μας, διαφάνεια ἐπὶ τοῦ θέματος κλπ), τὴν στιγμὴ κατὰ τὴν ὁποία κάθε φορὰ τοὺς τὸ προτείνουμε καλοπροαίρετα, γιὰ νὰ φανῇ ἡ ἀλήθεια;  Εἶναι γνωστὸ τοῖς πᾶσι ὅτι εἶναι εὔκολο νὰ ὁμιλεῖ κανεὶς χωρὶς ἀντίλογο καὶ μάλιστα στηριζόμενος στὴν ἐξουσία καὶ δυσκολο ὅταν ὑπάρχει ἀντίλογος ἀπὸ ἀνθρώπους μάλιστα ποὺ ἔχουν ἀσχοληθεῖ μὲ τὸ θέμα. Αὐτὴ ἡ κυνικὴ ἀδιαφορία γιὰ διαφάνεια καὶ δημόσιο διάλογο εἶναι γνώρισμα τῶν ὁλοκληρωτικῶν καθεστώτων, τῆς Μασονίας καὶ τῶν Μαρτύρων τοῦ Ἰεχωβᾶ καὶ ὄχι τῆς Ὀρθοδοξίας, ἡ ὁποία πάντοτε ταυτίζεται μὲ τὴν ἀλήθεια.
2. Ὑπάρχει στὸ ὀρθοδοξο ἁγιολόγιο ἄλλη περίπτωσις (ἔστω καὶ μία) ἁγίου, ὁ ὁποῖος ὀνομάζεται «ἐθνοϊερομάρτυρας», δηλαδὴ πατριωτικὸς ἅγιος ἢ ὁ Χρυσόστομος Σμύρνης εἶναι ὁ μοναδικὸς καὶ ἄρα δὲν ταιριάζει μὲ κανένα ἅγιο;
3. Ὑπάρχει στὸ ὀρθόδοξο ἁγιολόγιο ἄλλη περίπτωσις ἁγίου, ὁ ὁποῖος μέχρι τὸ τέλος τῆς ζωῆς του ἦτο ἐμπλεκόμενος σὲ σκοτεινὲς δυνάμεις (Μασονία) ἢ καὶ ἐδῶ ὁ Χρυσόστομος Σμύρνης εἶναι μοναδικός;
4. Ὑπάρχει στὸ ὀρθόδοξο ἁγιολόγιο ἄλλη περίπτωσις ἁγίου, ὁ ὁποῖος ὄχι ἁπλῶς εἶχε κάποια αἱρετικὰ φρονήματα, ἀλλὰ κυριολεκτικῶς δὲν εἶχε κανένα ὀρθόδοξο, σὲ σημεῖο (εἶναι λυπηρό) ποὺ νὰ μὴν μπορεῖ κανεὶς νὰ διακρίνη τί ἐπίστευε καὶ ποῖον Θεὸ προσκυνοῦσε;
5. Ὑπάρχει τέλος, γιὰ νὰ μὴν μακρηγοροῦμε, στὸ ὀρθόδοξο ἁγιολόγιο ἄλλη περίπτωσις ἁγίου, ὁ ὁποῖος εἶχε εἰδωλολατρικὲς καὶ πανθεϊστικὲς ἀντιλήψεις, κοσμικὸ φρόνημα, δυτικὰ πρότυπα γιὰ τὸν «ἐκσυγχρονισμὸ»  τῆς Ἐκκλησίας, ἀντιμοναχικὲς ἰδέες, ἢ ἅγιος ὁ ὁποῖος ἐλάτρευε τὴν πατρίδα σὲ βαθμὸ παραλογισμοῦ, θυσίαζε τὴν ἀρχιερωσύνη του χάριν αὐτῆς, ὑπετάσσετο χάριν τῆς πατρίδος στὰ πολιτικὰ κόμματα καὶ θεοποιοῦσε τοὺς ἰσχυροὺς τῆς γῆς ἢ τέλος διέστρεφε τὶς προφητεῖες τῆς ἁγ. Γραφῆς καί τὶς προσάρμοζε στὰ στρατιωτικὰ γεγονότα τῆς ἐποχῆς του;
Ἄν, οἱ ὑπερασπιστὲς τῆς ἁγιοποιήσεως βροῦν ἔστω καὶ κάποια ἀπὸ αὐτὰ τὰ στοιχεῖα ποὺ συνθέτουν τὴν προσωπικότητα τοῦ Χρυσοστόμου Σμύρνης νὰ ὑπάρχουν καὶ σὲ ἄλλους ἁγίους, ἐμεῖς θὰ σταματήσουμε τὸν δημόσιο ἔλεγχο, ὄχι φυσικὰ γιατὶ ὁ Χρυσόστομος Σμύρνης εἶναι ἅγιος, αὐτὸ εἶναι ἡλίου φαεινότερο, ἀλλὰ διότι αὐτοὶ ποὺ τὸν ἁγιοποίησαν πλανήθηκαν ὡς ἄνθρωποι. Ἂν ὅμως δὲν βρεθεῖ οὔτε ἔνας ἅγιος τῆς Ὀρθοδοξίας ποὺ νὰ ἔχη αὐτὰ τὰ κουσούρια, τότε σημαίνει ἀφ’ ἑνὸς μὲν ὅτι ὁ Χρυσόστομος Σμύρνης δὲν ταιριάζει στὸ ὀρθόδοξο ἁγιολόγιο, ἀλλὰ μᾶλλον στὸ Παπικὸ (ἐκεῖ ἁγιοποιοῦνται μὲ τὴν βούλα τοῦ Πάπα ἀκόμη καὶ οἱ δολοφόνοι ὁλοκλήρου λαοῦ), ἀφ’ ἑτέρου δὲ ὅτι οἱ ἁγιοποιήσαντες αὐτὸν Ἐπίσκοποι καὶ οἱ ἀκολουθοῦντες αὐτοὺς ἔχουν ἤδη χαράξει ἄλλη πορεία καὶ ἀγωνίζονται νὰ ὁδηγήσουν εἰς αὐτὴν καὶ τὸν λαό.
Κλείνοντάς τὶς παροῦσες σκέψεις καὶ εὐχαριστώντας γιὰ τὴν φιλοξενία των, σας ἀναφέρω τὰ χαρακτηριστικὰ λόγια τοῦ ὁσίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, τὰ ὁποῖα δύνανται νὰ καθοδηγήσουν ἐπὶ τοῦ θέματος κάθε καλοπροαίρετο ἀνθρωπο.
«Οὐδεὶς ἅγιος τὸν τοῦ Θεοῦ νόμον παραβέβηκεν, οὐδὲ παραβὰς δύνασθαι καλεῖσθαι ἅγιος» (P.G. 99,1048 B).

Ἱερομόναχος ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.