ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΝΤΙΔΡΑ
Ο ΟIΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ
ΔΙΕΤΑΞΕ ΤΗΝ ΑΠΕΛΑΣΙ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ ΒΛΑΣΙΟΥ
- Εκτος απο τις αποδοκιμασιες των γενναιων Αγιορειτων, αμα τη αφιξει στις Καρυες του θλιβερου Βαρθολομαιου, εκτος απο την αποδοκιμασια του απο τους 7 Λαυριωτες πατερες και μαλιστα απο δυο προϊσταμενους, ειχαμε και μια αλλης μορφης αποδοκιμασια.
- Γνωστος ο θαρραλεος μοναχος Βλασιος της Βιγλας του Αγιου Ορους.
- Τοποθετησε στον δρομο προς την Μεγιστη Λαυρα πανω με το συνθημα «ο Παπισμος ειναι αιρεσι, ο Οικουμενισμος Παναιρεσι».
- Aυτό το ορθόδοξο σύνθημα θεωρήθηκε επικίνδυνο, για το Περιβόλι της Παναγιάς! Και η αστυνομια το βρηκε και το κατασχεσε.
- Ο π. Βλασιος εγραψε τα συνθηματα σε ξυλινα στηριγματα, απο οπου θα περνουσε ο Βαρθολομαιος, αλλα και παλι η αστυνομια τα εσβησε και οχι μονον αλλα με εντολη του πατριάρχου Βαρθολομαιου βιαιως τον συνελαβαν και τον απελασαν προσωρινα στην Ουρανουπολι χωρις να του επιτρεψουν να παρη ουτε τα ρουχα του, ουτε δεκαρα στην τσεπη του.
- Aπορίας άξιο είναι· πως αυτά τα ανέχονται οι ορθόδοξοι ηγούμενοι του Αγίου Ορους, που βρίσκονται εκεί ως πρόμαχοι της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ;
- Πως υποδέχονται έναν τέτοιο πατριάρχη που ενοχλείται από ορθόδοξα σύνθημα!!!
- «ο Παπισμος ειναι αιρεσι και ο Οικουμενισμος Παναιρεσι». Αμφιβάλουν;
- (150 αστυνομικοί μετέβησαν στο Άγιον Όρος για να φυλάγουν από τους άοπλους καλογήρους τον πρωθυπουργό και τον πατριάρχη Βαρθολομαίου!).
ANAKΟΙΝΩΣΗ
Γενικό Ιερατικό Συνέδριο από τη Μητρόπολη Φλώρινας
Ὅπως κάθε χρόνο, ἔτσι καί ἐφέτος, ἡ Ἱερά Μητρόπολίς μας διοργανώνει τό ἐτήσιο Γενικό Ἱερατικό Συνέδριό της. Τό συνέδριο θά πραγματοποιηθῆ τήν Δευτέρα 10 Ὀκτωβρίου ἐ.ἔ. καί ὥρα 10.30 π.μ. στό Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Φλώρινας, μέ γενικό θέμα:«Παλαιά καί νέα ποιμαντικά προβλήματα » Ἐν Φλωρίνῃ τῇ 5ῃ Ὀκτωβρίου 2011 Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ, ΠΡΕΣΠΩΝ & ΕΟΡΔΑΙΑΣ Θ Ε Ο Κ Λ Η Τ Ο Σ
Διαβάστε τα σχόλια από την ιστοσελίδα http://florineanews.blogspot.com/2011/10/blog-post_4727.html
Σχόλιο της ιστοσελίδος μας
- Άραγε πια προβλήματα υπερτόνισαν στο συνέδριο, τα παλιά ή τα νέα;
Τα παλιά προβλήματα ήταν πολλά, αλλά είχαν γέροντα μεν, αλλά γενναίο Μητροπολίτη στο τιμόνι και τ’ αντιμετώπιζε.
Τα νέα προβλήματα που είναι απείρως περισσότερα και ο κόσμος αναστενάζει, ποιος θα τα αντιμετωπίσει;
Με τα πανηγύρια και με το κοσμικό πνεύμα που πνέει, δεν λύνονται πνευματικά προβλήματα.
Με το να τρέχουμε πίσω από τον οικουμενιστή πατριάρχη Βαρθολομαίο, δεν λύνεται το πρόβλημα του οικουμενισμού και της πανθρησκείας, που είναι αιτία όλων των δεινών της ανθρωπότητας. Ο Μητροπολίτης Φλωρίνης π. Αυγουστίνος έκοψε το μνημόσυνο του πατριάρχη Αθηναγόρα το 1971, μ’ άλλους τρεις Μητροπολίτες, για τα οικουμενιστικά του ανοίγματα και σκεφτόταν, όπως μας έλεγε, να κόψει και το μνημόσυνο του πατριάρχη Βαρθολομαίου. Πόσο άλλαξαν τα πράγματα στην Μητρόπολη Φλωρίνης από τότε!!!
Γιατί, λοιπόν, επιλέγονται τέτοια θέματα στο συνέδριο; Και για ποια προβλήματα συζητούν;
ΣTON ΑΠΟΗΧΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ
Του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου
aktines.blogspot.com
Η φετινή τακτική ετήσια συνέλευση της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος ανήκει στο παρελθόν. Τα θέματα της, όπως είχαμε σημειώσει, ήσαν αδιάφορα για το λαό και τοπικού ενδιαφέροντος ήσαν οι εκλογές των Μητροπολιτών Χίου και Ζακύνθου. Στον μικρόκοσμο της ποιμαίνουσας Εκκλησίας και όσων ενδιαφέρονται για τα θέματα της Εκκλησίας πολλές συζητήσεις προκάλεσαν η ομιλία του Αρχιεπισκόπου στην Ιεραρχία, την οποία σχολιάσαμε, και η αθρόα και εντός τριών ημερών εγγραφή του 35χρονου Αρχιμανδρίτου Γαβριήλ Παπανικολάου στον κατάλογο των εκλογίμων, εκλογή του στο Επισκοπικό διακόνημα και προαγωγή του στο αξίωμα του Αρχιγραμματέα της Ιεράς Συνόδου. Έως την εκλογή του ήταν Πρωτοσύγκελος της Αρχιεπισκοπής και στενός συνεργάτης του Αρχιεπισκόπου και αμέσως μετά την εγγραφή και εκλογή του ο Αρχιεπίσκοπος συγκάλεσε εκτάκτως τα μέλη της Διαρκούς της Ιεράς Συνόδου και εισηγήθηκε την προαγωγή του, που, φυσικά, έγινε δεκτή. Κατά την πανηγυρική και με την συμμετοχή 25 Μιτροφόρων Μητροπολιτών (Σ.σ. Ο πομπώδης «Βυζαντινισμός» για την περίπτωση επιτρέπεται – τρεις είναι απαραίτητοι για τη χειροτονία Επισκόπου…) χειροτονία του κ. Γαβριήλ ο Αρχιεπίσκοπος προσφωνώντας τον ανέφερε το λόγο του Αποστόλου Παύλου προς τον μαθητή του Απόστολο Τιμόθεο, «μηδείς σου της νεότητος καταφρονείτω». Ο λόγος αυτός του Αποστόλου Παύλου αφορά προσωπικά τον στενό συνεργάτη του. Στην ίδια επιστολή ο Παύλος αναφέρει τα γενικά προσόντα που πρέπει να έχει ένας Επίσκοπος, και, μεταξύ αυτών, ότι δεν πρέπει να είναι «νεόφυτος» στην Εκκλησία, και εξηγεί «ίνα μη τυφωθείς εις κρίμα εμπέση του διαβόλου«. Και ο 12ος Κανόνας της Λαοδικείας είναι σαφής, ότι οι Επίσκοποι πρέπει να εκλέγονται «όντες εκ πολλού δεδοκιμασμένοι εν τε τω λόγω της πίστεως, και τη του ευθέος βίου πολιτεία».
Η εκλογή του κ. Γαβριήλ, Επισκόπου Διαυλείας πλέον, συνδυάστηκε με την προηγούμενη εκλογή του Επισκόπου Φωτικής εις Μητροπολίτη Ζακύνθου. Είχαμε γράψει ότι η εκλογή του εν λόγω κληρικού είναι ψήφος εμπιστοσύνης προς τον πρώην Μητροπολίτη Ζακύνθου, που τον προωθούσε. Από τα πράγματα αποδείχθηκε ότι δεν ήταν ψήφος ευνοϊκή μόνο για τον πρώην Ζακύνθου, αλλά και για τον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο, ο οποίος ήθελε την εκλογή του Επισκόπου Φωτικής, για να κενωθεί η θέση Βοηθού Επισκόπου στην Αρχιεπισκοπή και να την καταλάβει ο Πρωτοσύγκελος του και στενός του συνεργάτης π. Γαβριήλ! Έτσι στην εκλογή για τη Μητρόπολη Ζακύνθου είχαμε σύμπτωση επιδιώξεων και συνένωση δυνάμεων του Αρχιεπισκόπου με τον πρώην Μητροπολίτη Ζακύνθου, κάτι που δεν συμβαίνει για πρώτη φορά. Οι Μητροπολίτες, μέλη της Ιεραρχίας, με τη νοοτροπία που κυριαρχεί, στον μεν πρ. Ζακύνθου μπορούσαν να αντισταθούν, αλλά πολύ δύσκολα στον Αρχιεπίσκοπο. Πάντως οι 49 ψήφοι που πήρε στο τριπρόσωπο ψηφοδέλτιο ο Αρχιμανδρίτης Τιμόθεος Άνθης και οι 26 που δεν ψήφισαν τον Επίσκοπο Φωτικής στην τελική ψηφοφορία είναι ένα μήνυμα ότι στην Ιεραρχία υπάρχουν Μητροπολίτες που έχουν άποψη, διαθέτουν παρρησία και μπορεί να συγχωρούν, αλλά δεν ξεχνούν. Είναι ενδεικτικό ότι το αποτέλεσμα ενόχλησε τον πρώην Ζακύνθου, ο οποίος καταφέρθηκε εναντίον όσων δεν ψήφισαν τον εκλεκτό του, αλλά και κατά ….του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου! Ο πρώην Ζακύνθου συμμετέσχε στις δύο χειροτονίες ( Χίου και Διαυλείας) όχι ως σχολάζων, και στη σειρά πίσω από όλους τους εν ενεργεία Μητροπολίτες, αλλά, κατά παράβαση του ισχύοντος Τυπικού, στη δεύτερη θέση, μετά τον Μητροπολίτη Φιλίππων, και βέβαια ο Αρχιεπίσκοπος δεν θέλησε να τον βάλει – κυριολεκτικά – στη θέση του! Σημειώνεται ότι και κατά την εκλογή του Επισκόπου Διαυλείας υπήρξαν 26 αρνητικές ψήφοι ( 23 λευκές και τρεις άκυρες) και κατά τη χειροτονία του συμμετέσχον οι Μητροπολίτες πρώην Αρχιγραμματείς ή πρώην στελέχη της Ιεράς Συνόδου και όσοι συνδέονται στενά με τον Αρχιεπίσκοπο και μαζί του. Στην ψηφοφορία για τη Μητρόπολη Χίου ο Αρχιγραμματέας π. Μάρκος Βασιλάκης, γέννημα – θρέμμα του νησιού, όπου εργάσθηκε ως καθηγητής φιλόλογος και ως κληρικός με πανθομολογούμενη επιτυχία, εξελέγη σχεδόν παμψηφεί ( έλαβε στην τελική ψηφοφορία 75 ψήφους επί 79 ψηφισάντων Μητροπολιτών, πράγμα που σπανίως συμβαίνει). Ατυχής εξάλλου ήταν η επιλογή ως θεμάτων προς συζήτηση στην Ιεραρχία της αναγνώρισης ως 8ης Οικουμενικής Συνόδου της Συνόδου της συγκληθείσης, στην Κωνσταντινούπολη στα έτη 879/880 και ως 9ης της επίσης εις Κωνσταντινούπολη συγκληθείσης Συνόδου το 1351. Και ήταν ατυχής διότι είναι γνωστό πως κάθε Οικουμενική Σύνοδος επικυρώνει ως Οικουμενική την προηγούμενη και αυτό δεν έγινε για την 7η Οικουμενική Σύνοδο από αυτήν που κάποιοι την χαρακτηρίζουν ως 8η, ούτε αυτή που έγινε το 1351 και θεωρείται 9η επικύρωσε κάποια από τις δύο προηγούμενες. Αυτός είναι και ο λόγος που η επικύρωση της 7ης Οικουμενικής Συνόδου εκκρεμεί ακόμη και σήμερα και οι δύο προηγούμενες παραμένουν ως Τοπικές Σύνοδοι, εκτός αν άλλως αποφανθεί η μέλλουσα να συγκληθεί Πανορθόδοξη Σύνοδος. Επίσης η επικύρωση μιας Οικουμενικής Συνόδου δεν είναι δυνατό να γίνει από μια τοπική Εκκλησία, όπως της Ελλάδος, και προκαλεί εντύπωση πώς το Οικουμενικό Πατριαρχείο δεν επενέβη σε ένα τόσο σοβαρό ζήτημα. Πριν από ελάχιστα χρόνια οι παρατηρήσεις του Φαναρίου γίνονταν επανειλημμένως για πολύ υποδεέστερα ζητήματα, που θεωρούσε ότι το θίγουν, κάτι που προφανώς εκτίμησε ότι δεν συμβαίνει με την ενδεχόμενη αναγνώριση από την Εκκλησία της Ελλάδος δύο Συνόδων ως Οικουμενικών.-
ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΖΕΤAI ΑΠΟ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ
Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ
Προβάλουν ακόμη και υποδέχονται ορθόδοξοι μητροπολίτες και αγιορείτες τον οικουμενικό πατριάρχη Βαρθολομαίο!!!
Τι άλλο περιμένουν να κάνει, για να τον χαρακτηρίσουν ως αιρετικό και αλλόθρησκο;
Φιλοπαπικός και οικουμενιστής είναι, κοράνια μοιράζει, στην τελετή του ραμαζάνι εφέτος πήγε, από την μεγάλη συναγωγή των Εβραίων της Αμερικής τιμήθηκε, συμπροσευχήθηκε στην Γροιλανδία με εκπροσωπους 12 θρησκειων μπροστα σε αγαλμα της θεας γαιας με θεμα και αιτημα της συμπροσευχης τη σωτηρια του Βορειου Πολου και των παγετωνων του!!!
Οι Ιεροί κανόνες τον καταδικάζουν, αλλά οι επίσκοποι και οι αγιορείτες τον τιμούν!!! Ωραία ορθοδοξία πρεσβεύουν!
Μέσα όμως στο σύνολο των αγιορειτών υπάρχουν και κάποιοι που διαμαρτύρονται.
Στο Άγιο Όρος και παλαιότερα ένας γέροντας άγιος μοναχός ήλεγξε δριμύτατα τον πατριάρχη Βαρθολομαίο όταν πήγε να τον επισκεφθεί στο κελί του. Τώρα άλλοι θαραλέοι αγειορίτες μοναχοί, που γνωρίζουν την αποστολή τους, τον αποδοκίμασαν φωνάζοντας· προδότη της Ορθοδοξίας.
Και ερωτούμε αυτούς που τον υποδέχονται: Γιατί πήγαν στο Άγιον Όρος και έγιναν μοναχοί και ηγούμενοι για να περνούν καλά και να λένε και στον άγγελο και στον διάβολο καλημέρα; Αν αυτοί δεν φυλάξουν τον θησαυρό της Πίστεώς μας, ποιοί περιμένουν να το κάνουν;
Παρ’ όλες όμως τις φανταχτερές υποδοχές και τις κωδωνοκρουσίες των μεγάλων υπάρχει το μικρό ποίμνιο που θλίβεται και αντιδρά.
Στρατιώτης αρνήθηκε να παραστεί σε άγημα στρατιωτικό που θα παρευρίσκετο στην υποδοχή του πατριάρχου και είπε στον διοικητή του. «Είμαι ορθόδοξος χριστιανός, αλλά δεν θέλω να πάω στην υποδοχή του πατριάρχου Βαρθολομαίου», και εξήγησε τους λόγους. Και ο διοικητής του συμφώνησε μαζί του και είπε· «Και εγώ αν ήμουν στην θέσι σου το ίδιο θα έκανα».
Ας δούμε τι γράφει η «ΡΟΜΦΕΑ»
- Το Πρακτορείο Εκκλησιαστικών Ειδήσεων «Romfea.gr», εξασφάλισε πριν από λίγο βίντεο από την φραστική επίθεση που δέχθηκε ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, στις Καρυές του Αγίου Όρους.
- Όπως γράψαμε νωρίτερα το απόγευμα της Παρασκευής, ο Προκαθήμενος της Ορθοδοξίας δέχθηκε φραστική επίθεση από ζηλωτές, φωνάζοντάς τον προδότη και εγκάθετο του Πάπα.
- Όπως θα δείτε και στο σχετικό απόσπασμα, η Αστυνομία έσπευσε αμέσως και απομόνωσε τους ζηλωτές, οι οποίοι συνέχιζαν να φωνάζουν «προδότες της ορθοδοξίας».
_
__
Add A Comment
You must be logged in to post a comment.