Αυγουστίνος Καντιώτης



ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΑΒΑΜΕ

date Οκτ 20th, 2011 | filed Filed under: ΜΗΝΥΜ. ΠΑΡΑΛ. ΠΡΟΩΘ.

Επιστολή πιστών προς το Μητροπολίτη Πρεβέζης Μελέτιο

για την τελεση της Θειας Λειτουργιας στη δημοτικη

πηγή: Ιερό Βήμα

Επιστολή προς τον Σεβ. Μητροπολίτη Νικοπόλεως και Πρεβέζης κ. κ. Μελέτιο έστειλαν ενορίτες του Αγ. Γεωργίου Φιλιππιάδος, με την οποία εκφράζουν την δυσαρέσκειά τους και τον προβληματισμό τους για την ανάγνωση των ευχών της θείας Λειτουργίας εις την Δημοτικήν. Οι ενορίτες μάλιστα έφθασαν στο σημείο να αποχωρήσουν από την εκκλησία, κάτι που έκαναν με βαριά καρδιά. Οι δυσαρεστημένοι ενορίτες θέτουν μια σειρά ερωτημάτων προς τον μητροπολίτη κ. Μελέτιο, ο οποίος επιμένει χωρίς την έγκριση της Ιεράς Συνόδου, να τελείται στη Δημοτική γλώσσα η Θεία Λειτουργία. Η επιστολή έχει ως εξής:

  • Άγιος Γεώργιος 15 Οκτωβρίου 2011
  • ΠΡΟΣ: Τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Ιεράς Μητροπόλεως Νικοπόλεως και Πρεβέζης κ. κ. Μελέτιο.
  • Σεβασμιότατε!
  • Συμμετέχοντες στη Θεία Λειτουργία της περασμένης Κυριακής (09.10.2011) ακούσαμε, για πρώτη φορά, τον κατά πάντα άξιο Ιερέα μας πατέρα Ανδρέα, να διαβάζει τις ευχές στη Δημοτική γλώσσα…
  • Προ αυτής της δυσάρεστης, για μας, έκπληξης μερικοί από μας, αντιδρώντας στην αιφνίδια αυτή «καινοτομία», δεν καταφέραμε να συγκρατήσουμε τον εαυτόν μας και αποχωρήσαμε…
  • Περισσότερα· http://thriskeftika.blogspot.com/2011/10/blog-post_8330.html

69717295

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ Ο ΠΑΠΑΣ

ΠΡΟΔΤο Βατικανό δημοσίευσε έκθεση προτείνοντας Παγκόσμια Κυβέρνηση για έξοδο απ’ την κρίση

Μπορεί να ακούγεται απίστευτο αλλά είναι απολύτως αληθινό: Σε έκθεση για την κρίση, τις αιτίες δημιουργίας και τον τρόπο αντιμετώπισης της που δημοσίευσε μόλις το Βατικανό, αναφέρεται πως χρειαζόμαστε μία παγκόσμια αρχή και μία παγκόσμια τάξη προκειμένου να βγούμε από την οικονομική κρίση – Η έκθεση που μπορείτε να βρείτε εδώ, περιγράφει με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες ένα σχέδιο για τη σταδιακή δημιουργία μίας υπερεθνικής αρχής, ενώ σημειώνει πως η παγκοσμιοποίηση, αν και θεωρείται πως είναι κάτι αρνητικό, στην πραγματικότητα ενώνει τους ανθρώπους και προφανώς αποτελεί θέλημα .. Θεού.

XrimaNews.gr

Διαβάστε περισσότερα http://news.kozaninet.gr/?p=22783#ixzz1bovlnue6

959

ΠΟΙΗΜΑ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ

-σατ.ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ

Ὑπάρχουν κάποιοι Ἐπίσκοποι πού Θεόν δέν φοβοῦνται,
τόν σατανᾶ ὑπηρετοῦν καί τοῦτον εύλαβοῦνται.

Εἶναι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ πιστοί κι᾽ἀφωσιωμένοι,
καί εἰς τήν Νέαν Ἐποχή εἶναι ἀδελφομένοι.

Γιά τοῦτο καί ὅποιος πιστός μιλήσει γιά Ἐκκλησία,
διά Κανόνες Ἱερούς, καί γιά Ὀρθοδοξία,
μ᾽ ἀφορισμό τόν ἀπειλοῦν ἐάν τό ξανακάνει.

Ἄν κι᾽ ὁ αφορισμός αὐτός εἶναι γι᾽ αὐτόν στεφάνι
εἶναι τό πιστοποιητικόν αὐτό πού βεβαιώνει,
πώς στήν Ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ ὅλα τ᾽ αφιερώνει.

Γιά τοῦτο πρέπει οἱ πιστοί συχνά νά ὁμολογοῦμε
τήν πίστη μας εἰς τόν Χριστόν ὅτι κι᾽ ἄν ὑποστοῦμε.

Γιατί καί ὅλ᾽ οἱ Ἅγιοι ἔζησαν μέ ἀγῶνες
μέ χίλιους δυό κατατρεγμούς σέ ὅλους τούς αἰῶνες.

Ἄν λοιπόν πρόσωπον Θεοῦ νά δοῦμ᾽ ἐπιθυμοῦμε,
θά πρέπει τούς ἀγῶνές τους πιστά νά μιμηθοῦμε.

Μ.Κ.  10-10-2011

959

Νυν υπερ παντων αγων

Ανατριχίλα! Reuters :

Ετοιμάζεται άνευ προηγουμένου παρέμβαση της Ευρώπης στην Ελλάδα – Η Ελλάδα θα γίνει αποικία με ξένη αστυνομική δύναμη!

TIDEON :  Παραθέτουμε για ενημέρωση τα ελληνικά και το αγγλικό δημοσίευμα καθώς και την διάψευσή του από την Κομισιόν.  Επειδή πολλά διαψεύστηκαν μέχρι τώρα και κατόπιν έγιναν, βρισκόμαστε σε επιφυλακή. Αν μείνουμε άπραγοι, τα παιδιά μας, ως σκλάβοι, αύριο θα μας φτύνουν, διότι δεν φανήκαμε αντάξιοι των προηγουμένων ηρωϊκών γενεών.
Ανατριχίλα! Reuters : Ετοιμάζεται άνευ προηγουμένου παρέμβαση της Ευρώπης στην Ελλάδα – Η Ελλάδα θα γίνει αποικία !
– »Κατεβάζουν πρόταση να τεθεί η Ελλάδα υπό εποπτεία με περιορισμό της εθνικής κυριαρχίας της»
– » Ή θα γίνει αυτό, ή οι Έλληνες δεν θα λάβουν άλλα χρήματα»
– »Η επίσημη εξουσία δεν θα είναι πλέον στα χέρια τους, οι Έλληνες πρέπει να το δεχθούν αυτό»
– Ώρα 17.20 Μέρκελ : Να μείνει μόνιμα η Τρόικα στην Αθήνα!

Εαν αληθεύει το δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters, τότε η χώρα μας περνάει σε ξένα χέρια, 70 χρόνια μετά την γερμανική κατοχή και 190 χρόνια μετά την επανάσταση κατά του Τουρκικού ζυγού…..

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ· http://www.tideon.org/index.php?option=com_content&view=article&id=2595

959

Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ

Τι σημαίνει Αποστολική Διαδοχή; Γιατί μόνο οι Ορθόδοξοι έχουμε Αποστολική Διαδοχή;

Απ. Π.Π.Χωρίς αποστολική διαδοχή δεν μπορεί να νοηθεί ορθόδοξος επίσκοπος και πολυ περισσότερο Ορθόδοξη Εκκλησία.
Για να υπάρξει διαδοχή η Εκκλησία θέτει ως απόλυτα κριτήρια κανονικότητας του επισκόπου την ορθότητα της πίστεως και την κανονική σχέση του με την Εκκλησία, δηλαδή:

1. Εκλογή από κανονική επισκοπική Σύνοδο.
2. Χειροτονία από τρεις τουλάχιστον κανονικούς επισκόπους.
3. Αναγνώριση και αποδοχή του νεόυ επισκόπου από όλους (κλήρο και λαό).
4. Ενθρόνιση στην επισκοπική του έδρα.

Όμως είναι μόνον αυτό; Αρκεί δηλαδή απλώς μια χειροτονία και η ιστορική συνέχιση της αποστολικότητας; Γιατί δεν έχουν και οι κληρικοί του Βατικανού, Αποστολική Διαδοχή;
Ας δούμε κάποια κείμενα του Σεβ. Μητροπολίτου Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιεροθέου:

Οι Ορθόδοξοι Επίσκοποι δεν έχουν σχέση μόνον με την διαδοχή του θρόνου, αλλά και με την μετοχή του τρόπου των Αποστόλων. Είναι χαρακτηριστικό το απολυτίκιο που αναφέρεται σε Ιεράρχες: “Και τρόπων μέτοχος και θρόνων διάδοχος των αποστόλων γενόμενος, την πράξιν εύρες, θεόπνευστε, εις θεωρίας επίβασιν, δια τούτο τον λόγον της αληθείας ορθοτομών, και τη πίστει ενήθλησας μέχρις αίματος, Ιερομάρτυς...”. Άλλωστε, είναι γνωστόν ότι η αποστολική διαδοχή δεν είναι μόνον μια σειρά χειροτονιών, αλλά διαδοχή και στην αποκαλυπτική αλήθεια. Σήμερα ομιλούμε για αποστολική διαδοχή και την συνδέουμε μόνον με την διαδοχή χειροτονιών χωρίς να βιώνουμε την πράξη και την θεωρία. Και το χειρότερο είναι ότι αυτήν την εσωτερική διάσταση της αποστολικής διαδοχής την θεωρούμε ευσεβιστική ερμηνεία. Έτσι, αυτό το “τρόπων μέτοχος και θρόνων διάδοχος”, αντικαταστάθηκε με τις “φήμες”, τους πολυχρονισμούς κλπ., τα οποία, βέβαια, δεν είναι άχρηστα, όταν διασώζεται η όλη εκκλησιαστική παράδοση…

Μιλώντας για αποστολική παράδοση εννο­ούμε την ορθόδοξη πίστη και ως δόγμα και ως ζωή, και μιλώντας για αποστολική διαδοχή εννοούμε την μετάδοση της Ιερωσύνης από τους Αποστόλους μέχρις ημών. Εφ’ όσον λοι­πόν στον Παπισμό έχουμε αλλοίωση της απο­στολικής παραδόσεως και αποκοπή από την Εκκλησία, δεν μπορούμε να κάνουμε λόγο για αποστολική διαδοχή. (απο το βιβλίο «Γέννημα και θρέμμα Ρωμηοί»)

Επίσης στην Εκκλησιαστική Παρέμβαση τον Μάρτιο του 2001 ο ίδιος αναφέρει:
Αποστολική διαδοχή και Παπισμός

Επειδή εκτός της Εκκλησίας δεν υπάρχουν μυστήρια, γι’ αυτό και οι Κληρικοί των Παπικών και αυτός ο Πάπας, για μας τους Ορθοδόξους, δεν έχουν ιερωσύνη, δηλαδή έχει διακοπή σε αυτούς η Αποστολική Διαδοχή.
Αυτό, βέβαια, μπορεί να ακούγεται λίγο παράξενα, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα, βάσει της Ορθοδόξου Θεολογίας.
Η αποστολική διαδοχή δεν είναι απλώς μια σειρά χειροτονιών, αλλά συγχρόνως και μετοχή στην αποκαλυπτική αλήθεια.

(Σημ. Νικ. Σαββόπουλος: Όπως αναφέρει ο Μητρ. Ναυπάκτου εις το άρθρο «Η ιστορική σχέση της Ορθοδοξίας με τον παπισμό» δεν υπάρχει κάν σειρά χειροτονιν εις τον Παπισμό:

Έτσι στην Δύση μέχρι τον 8ο αιώνα μ.Χ. υπήρχαν από την μια πλευρά οι Ρωμαίοι, με έδρα την Παλαιά Ρώμη, που ήταν Ορθόδοξοι και ενωμένοι με την Ορθόδοξη Ανατολική Εκκλησία, και από την άλλη οι Φράγκοι, που είχαν δική τους Ιεραρχία και επεδίωκαν να κυριαρχήσουν στο δυτικό μέρος της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας.

Το γεγονός, πάντως, είναι ότι ο χωρισμός της Παλαιάς από την Νέα Ρώμη έγινε με την κατάληψη του παπικού θρόνου από τους Φρά­γκους. Γι’ αυτό λέμε ότι ο σύγχρονος Παπι­σμός δεν είναι η Παλαιά Ορθόδοξη Ρωμαϊκή Εκκλησία, με έδρα την αρχαία Ρώμη, αλλά οι αιρετικοί Φράγκοι που μισούσαν και μισούν ακόμη την Ορθόδοξη Εκκλησία.)

Όταν μια Εκκλησία αποκόπτεται από τον κορμό της Ορθοδόξου Εκκλησίας, λόγω δογματικών διαφορών, αυτό σημαίνει ότι υπολείπεται και στο μυστήριο της ιερωσύνης. Δηλαδή, όταν χάνεται η αποκαλυπτική αλήθεια και υιοθετούνται αιρετικές απόψεις, αυτό έχει συνέπειες και στην αποστολική διαδοχή. Διότι οι άγιοι Απόστολοι μετέδιδαν το χάρισμα της ιερωσύνης, αλλά ταυτόχρονα παρέδιδαν, δια της αναγεννήσεως, και όλη την αποκαλυπτική παράδοση.
Στο σημείο αυτό πρέπει να υπενθυμίσουμε την διδασκαλία του αγίου Ειρηναίου Επισκόπου Λυώνος, στην οποία φαίνεται καθαρά ότι η Εκκλησία συνδέεται στενώτατα με την Ορθοδοξία και την θεία Ευχαριστία, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι όταν χάνεται η Ορθόδοξη πίστη, τότε δεν υπάρχει ούτε Εκκλησία ούτε και θεία Ευχαριστία. Οπότε ο Κληρικός που χάνει την ορθόδοξη πίστη αποκόπτεται από την Εκκλησία καί, βεβαίως, τότε δεν υφίσταται και η αποστολική παράδοση και αποστολική διαδοχή. Το ότι ο άγιος Ειρηναίος συνδέει την αποστολική διαδοχή όχι μόνον με την χειροτονία, αλλά και με την διατήρηση της αληθούς πίστεως, φαίνεται από ένα χωρίο: “Δια τούτο τοις εν τη Εκκλησία πρεσβυτέροις υπακούειν δεί, τοις την διαδοχήν έχουσιν από των αποστόλων, καθώς επεδείξαμεν, τοις σύν τη επισκοπική διαδοχή το χάρισμα της αληθείας ασφαλές, κατά την ευδοκίαν του Πατρός ειληφόσι”.
Επειδή, λοιπόν, δεν υπάρχει ιερωσύνη στους Παπικούς, γι’ αυτό και δεν υπάρχουν μυστήρια, και όσα τελούνται δεν είναι αγιαστικά μυστήρια. Εάν όμως, όπως ισχυρίζονται μερικοί, ο Πάπας έχει ιερωσύνη, τότε το μυστήριο της θείας Ευχαριστίας είναι έγκυρο και ο άρτος ο ευρισκόμενος στην Αγία Τράπεζα είναι ο Χριστός, οπότε περιπίπτουν σε δύο σφάλματα, ή να κοινωνούν των αχράντων μυστηρίων, παραβαίνοντας πληθώρα ιερών Κανόνων ή να αποστρέφωνται τον Ίδιο τον Χριστό, ευρισκόμενον κατ’ αυτούς πάνω στην Αγία Τράπεζα.
Γενικά, πρέπει να πούμε ότι το Βατικανό δεν είναι Εκκλησία, αλλά ένα πολιτικοοικονομικό σύστημα, ευρισκόμενο εκτός της Εκκλησίας, και ο Πάπας, καθώς και όλοι οι “Κληρικοί” του Βατικανού δεν είναι διάδοχοι των Αποστόλων, δεν έχουν αποστολική παράδοση και διαδοχή.
Επομένως, πρέπει να υπογραμμισθή ότι εμείς οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί είμαστε και Ρωμαίοι – Ρωμηοί, δηλαδή απόγονοι της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, και Καθολικοί, δηλαδή Ορθόδοξοι, διότι ο όρος Καθολικός δηλώνει το καθ’ όλου, το ορθόδοξο. Οι Παπικοί είναι Φραγκολατίνοι, μετά την κατάληψη του θρόνου της Ρώμης από τους Φράγκους, καθώς επίσης και αιρετικοί.
Σε καιρό συγχύσεως, όπως η εποχή μας, πρέπει να είμαστε ομολογητές της Πίστεως, μάρτυρες της αληθείας και ποιμένες που θα ποιμαίνουμε τον λαό του Θεού με κριτήρια και προϋποθέσεις εκκλησιολογικές, οι οποίες οδηγούν στην σωτηρία.

http://orthodox-answers.blogspot.com/2007/09/blog-post_25.html

____


     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.