ΦΩΝΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
ΦΩΝΗ ΛΑΟΥ ΟΡΓΗ ΘΕΟΥ
Ετοιμος ο λαός της Ελλάδος να εκραγεί από τα σκληρά μέτρα λιτότητος
___
_______
Επιστολή λεβέντη δασκάλου από τη Λακωνία
προς την (μέχρι χθες)Υπουργό Παιδείας
Προς: Την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, κα Άννα Διαμαντοπούλου–Αθήνα.
ΚΟΙΝ.:
- 1. Αναπληρωτή Υπουργό Παιδείας κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο
- 2. Υφυπουργό Παιδείας κ. Εύη Χριστοφιλοπούλου
- 3. Δ.Ο.Ε.
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,
Είθισται να μονοπωλούν τις συζητήσεις, τις διαμαρτυρίες, τα ψηφίσματα, και τις απεργιακές κινητοποιήσεις θέματα ακραιφνώς οικονομικού περιεχομένου. Ίσως είναι η ώρα να ασχοληθούμε και με υψηλά και βαθύτερα ζητήματα.
Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε το γεγονός της μη αποστολής χαιρετιστήριου-εορταστικού μηνύματος από μέρους σας επί τη εορτή των Τριών Ιεραρχών, την εορτή των γραμμάτων όπως την αποκαλεί ο λαός μας. Κι αυτό διότι μας έχετε συνηθίσει ακόμη και σε παγκόσμιες ημέρες να συντάσσετε ανάλογα μηνύματα. Αρχίζω να πιστεύω πως εάν υπήρχε Παγκόσμια ημέρα Μπαταρίας, κάτι θα εφευρίσκατε για να γράψετε. Σε αντίθεση με εσάς, η Κίνηση των Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Λακωνίας, διένειμε 1.200 εικόνες των σεπτών Ιεραρχών σε Λάκωνες μαθητές.
Είναι ηλίου φαεινότερο ότι τα τελευταία χρόνια το Υπουργείο (Εθνικής το εξάλειψε η πονηρία) Παιδείας, ό,τι του μυρίζει πατρίδα, έθνος, γλώσσα, ιδανικά, ιστορία, «πιστεύω», δηλ. τις πιο ευωδιαστές μυρωδιές, προσπαθεί να εξαφανίσει με τους απορροφητήρες της νέας εποχής. Υπάρχουν τεκμήρια για του λόγου το αληθές, όπως (1) το ανιστόρητο βιβλίο ιστορίας της κας Ρεπούση (βλ. πόρισμα Ακαδημίας Αθηνών), (2) οι δηλώσεις της πρώην ειδικής γραμματέως σας, κας Δραγώνα, να καταστεί μάθημα επιλογής αυτό της Ιστορίας, αλλά και (3) τα ανδραγαθήματά της σχετικά με την ηρωίδα δασκάλα Χαρά Νικοπούλου, (4) η εισήγηση της συμβούλου σας (αποσπασμένης δασκάλας), κας Ελένης Μπούντα να μην εκτυπωθεί (όπως κι έγινε) το νέο βιβλίο ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού, το οποίο εγκρίθηκε από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και διορθώνει με βάση πληροφορίες τα ανυπόστατα του αποσυρθέντος βιβλίου (βλ. Εφημ. Παρόν 17-7-2011), (5) ο Προγραμματισμός του 2011 που προέβλεπε διορισμό 250 ιεροδιδασκάλων στις μουφτείες της Θράκης ενώ συγχρόνως διορίζατε μόνο 52 δασκάλους για τα Δημοτικά όλης της Ελληνικής επικράτειας (βλ. Πρώτο Θέμα 10-07-2011), (6) η σχεδιαζόμενη αλλαγή του βιβλίου των Θρησκευτικών της Β΄ Γυμνασίου, για το οποίο η Υφυπουργός Παιδείας, κα Χριστοφιλοπούλου απέφυγε να απαντήσει σε επερώτηση βουλευτού αν όντως αληθεύει ότι δεν θα υπάρχει στο συγκεκριμένο πόνημα καμία αναφορά στο πρόσωπο της Παναγίας, και πάρα πολλά άλλα, τα οποία επιλείψει με ο χρόνος διηγούμενον.
Η παρούσα γραπτή επικοινωνία μας, δεν έχει σκοπό να σας πείσει για κάτι. Αμάν κάναμε για να καταλάβετε ότι πρέπει να καταργηθεί η τριετής παραμονή των εκπαιδευτικών, και τώρα επιμένετε στην διετία· έχει μπλοκάρει το θέμα της αναμοριοδότησης των σχολικών μονάδων· δεν ικανοποιείτε δίκαια αιτήματα μεταθέσεων και αποσπάσεων, ακόμη κι όταν συντρέχουν σοβαροί λόγοι για τους εκπαιδευτικούς μας.
Ο Έλληνας εκπαιδευτικός, όπως κι ολόκληρη η Ελληνική κοινωνία, καταρρακώθηκε οικονομικώς και κοινωνικώς. Στο ερώτημα γιατί φτάσαμε ως εδώ, η παπαδιαμάντειος περιγραφή καθίσταται αποστομωτική: «κάτω, εις την συσσωρευμένην κόνιν τριών δεκαετηρίδων, έβοσκον χιλιάδες βλατούδες, ψαλίδες, αλογάκια και άλλα ζωύφια και εχόρευον μυριάδες ποντικοί»! Υλικός εξευτελισμός επήλθε, δεν θα επιτρέψουμε και τον πνευματικό.
- Εμπόδιο στην αποψίλωσή σας, το φύτεμά μας.
- Εμπόδιο στο γκρέμισμά σας, το κτίσιμό μας.
- Εμπόδιο στον παραλογισμό σας, η λογική μας.
- Οι αμυγδαλιές άνθισαν, έρχεται Άνοιξη…
- Εκζητών επί τούτοις τις πρεσβείες των Αγίων Τριών Ιεραρχών,
Νικόλαος Παν. Αντωνόπουλος
Προϊστάμενος Δημοτικού Σχολείου Αλίκων Μάνης
Υ.Γ.: Σας εσωκλείω ένα κλωνάρι αμυγδαλιάς από τα ακριτικά Άλικα. Βέβαια, όταν θα το παραλάβετε, θα έχει μαραθεί. Δεν πειράζει όμως· με αντιπαραβολικό τρόπο θα εννοήσετε πως τα αποτελέσματα των ενεργειών σας μαραίνονται σύντομα…
Πηγή: http://pekp.gr/?p=11692
________
Το αδιέξοδο της σημερινής «Δημοκρατίας»
και η ελπίδα της Ρωμιοσύνης.
του κ . Ηλιάδη Μιχαήλ στο antibaro
Αυτό επετεύχθη μέσω της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας. Του νεοφιλελεύθερου δηλαδή μοντέλου της Νέας Τάξης που έχει ως βασική αρχή την μεγιστοποίηση του ατομικού συμφέροντος και στηρίζεται στην ιδεολογία της ελευθερίας, δηλαδή ασυδοσίας των αγορών. Υπάρχει μία οικονομική ελίτ η οποία ελέγχει τη ροή του χρήματος και προσπαθεί να ελέγξει τόσο τους ενεργειακούς πόρους της γης, όσο και την διατροφική αλυσίδα των ανθρώπων. Συγχρόνως, προσπαθεί να ελέγξει την καθημερινή τους ζωή, όχι μόνον οικονομικά, μέσω των τραπεζών, αλλά και κάθε πτυχή και έκφραση αυτής με τη χρήση της τεχνολογίας. Η χρήση κάθε μορφής βίας, συμπεριλαμβανομένων των στρατιωτικών επεμβάσεων, είναι το μέσο επιβολής στους «απείθαρχους», είτε άτομα είναι αυτά, είτε λαοί. Έχει προηγηθεί βεβαίως, η εξοικείωση των ανθρώπων και κυρίως της νεολαίας, με την βία μέσω των τρομοθεαμάτων, των τηλεσκουπιδιών, αλλά και των «παιδικών» υποτίθεται ταινιών.
Τα ανωτέρω σε συνδυασμό με την αποδόμηση των Εθνικών Παραδόσεων, τον εκφυλισμό της Εθνικής Παιδείας, της γλώσσας και της ιστορίας των λαών, μας προϊδεάζουν για το που οδηγούν τον κόσμο. Σε μία παγκόσμια κυβέρνηση, μίας κοινωνίας απόλυτα ελεγχόμενης. Μιας κοινωνίας εργαζομένων – καταναλωτών με κατευθυνόμενη – μέσω των ελεγχόμενων ΜΜΕ – ακόμη και τη σκέψη.
Στην πατρίδα μας, την Ελλάδα, σαν ένα κομμάτι του κόσμου, σαφώς και συμβαίνουν τα ανωτέρω. Υπάρχουν όμως, δύο ιδιαιτερότητες. Μία πολιτική και μία πολιτισμική.
Η πρώτη είναι ότι η χώρα κυβερνάται από ένα σαθρό και διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα. Αυτό είναι απόλυτα ελεγχόμενο και χειραγωγούμενο από τα ξένα κέντρα εξουσίας και πλούτου. Συγχρόνως, η προσπάθεια του να διατηρηθεί πάσει θυσία στην εξουσία, μέσω του ρουσφετιού και της κομματοκρατίας, δημιούργησε τεράστιες στρεβλώσεις. Οδήγησε στην αποβιομηχάνιση της χώρας και την διάλυση του παραγωγικού της ιστού. Οδήγησε στην κατάλυση της ίδιας της Δημοκρατίας, αφού η διαπλεκόμενη με τους ισχυρούς του χρήματος και των ΜΜΕ πολιτική εξουσία, ελέγχει απόλυτα την εκτελεστική και σχεδόν απόλυτα την δικαστική εξουσία.Οδήγησε σήμερα, με σκόπιμα «λανθασμένες» επιλογές, στην οικονομική υποδούλωση την πατρίδα μας και στην εξαθλίωση τον λαό μας. Η κοινωνία στενάζει κάτω από τη δυσβάσταχτη οικονομική πραγματικότητα. Τα συσσίτια των Ενοριών και των Δήμων στις γειτονιές αποτελούν πλέον υπαρξιακό προαπαιτούμενο για πολλούς Έλληνες. Η ανεργία και οι δραστικές περικοπές των μισθών και των συντάξεων οδηγούν μεγάλες μάζες του Ελληνικού πληθυσμού στην ανέχεια. Η βίαιη εσωτερική υποτίμηση περικόπτει βασικές κοινωνικές παροχές, όπως η περίθαλψη και η μόρφωση. Η σύγχυση και ο φόβος που κυριαρχεί και ενσπείρεται στην κοινωνία από την τηλεόραση, αναμειγνύεται με την καταρράκωση της αξιοπρέπειας των ανθρώπων οι οποίοι δεν μπορούν πλέον να τα «βγάλουν πέρα» και δημιουργεί μία διάχυτη δυστυχία, μία απογοήτευση για όλους και για όλα. Άλλες πάλι φορές η κοινωνία έχει ξεπεράσει αυτήν την αγανάκτηση και βρίσκεται στο στάδιο της οργής και του θυμού, από την συλλογική έκφραση των οποίων κάποιοι προσπαθούν να επωφεληθούν, γι’ αυτό βλέπουμε νέες συσπειρώσεις να εμφανίζονται στο πολιτικό προσκήνιο.Το σχέδιο της οικονομικής υποδούλωσης της χώρας, το οποίο με συνέπεια υπηρετούν όλες οι κυβερνήσεις μετά την μεταπολίτευση, εξελίσσεται με ταχείς πλέον ρυθμούς. Με αφορμή την οικονομική εξάρτηση, έρχεται η εκχώρηση της Εθνικής Κυριαρχίας της χώρας, καθώς και η υπαγωγή όλων των περιουσιακών στοιχείων και των πλουτοπαραγωγικών πηγών της Ελλάδας στους δανειστές.Το πλάνο εξαθλίωσης της πατρίδας μας περιλαμβάνει και την μετατροπή της από χώρα σε «χώρο» μετεγκατάστασης χιλιάδων λαθρομεταναστών, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν σήμερα ένα ποσοστό άνω του 15% του πληθυσμού. Η εισβολή τους στην Ελλάδα επιφέρει βραχυπρόθεσμα εγκληματικότητα και ανεργία – το 80% των εγκλημάτων διαπράττονται πλέον από αυτούς – ενώ μεσοπρόθεσμα μουσουλμανοποιεί τη χώρα και αλλοιώνεται έτσι επικίνδυνα η εθνολογική σύνθεση και η κοινωνική συνοχή. Η οικονομική κρίση, σε συνδυασμό με την ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση διαλύει όλες τις δομές της χώρας.
Παρατηρώντας τις εξελίξεις διαπιστώνουμε και άλλες συνέπειες της κρίσης. Βλέπουμε ότι αρκετοί γύρω μας αντιλαμβάνονται την πνευματική της διάσταση και δεν στέκονται μονάχα στις οικονομικές επιπτώσεις. Συνειδητοποιούν δηλαδή, ότι χάσαμε τις αρχές και τις αξίες μας και γίναμε ατομιστές, αμοραλιστές και αγελαίοι καταναλωτές. Παρατηρούμε ακόμη, ότι οι οικογένειες γίνονται μια γροθιά απέναντι στις δυσκολίες. Βλέπουμε στις ενορίες και στις γειτονιές να φουντώνει η προσπάθεια για βοήθεια στους ανήμπορους συνανθρώπους μας. Όσο γινόμαστε πιότερο άνθρωποι φουντώνει η ελπίδα.
Η ελπίδα όμως, γίνεται όραμα όταν ο στόχος του αγώνα, που όλοι πρέπει να δώσουμε, γίνει πλέον ξεκάθαρος. Όταν συνειδητοποιήσουμε ότι πρέπει να απαλλάξουμε την πατρίδα μας από το πολιτικό κατεστημένο που την οδήγησε στην καταστροφή. Δυστυχώς, αυτό που ζούμε σήμερα δεν είναι ένα κακό όνειρο. Ευτυχώς όμως, που η πατρίδα μας έχει και μιαν άλλη ιδιαιτερότητα.
Η Ελλάδα έχει μία τεράστια πολιτισμική παράδοση.
Αν στραφούμε στον πολιτισμό των Δυτικοευρωπαίων, θα δούμε ότι πέραν της αναμφισβήτητης τεχνολογικής προόδου, είναι πολιτισμός ανθρώπων που ο καθένας πιστεύει την δική του αλήθεια. Που πιστεύει ότι αξία είναι η ευτυχία, η οποία μετριέται με το χρήμα και τη δόξα, που πιστεύει ότι «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα». Η ματαιοδοξία, ο άκρατος καταναλωτισμός, ο ατομικισμός είναι συνεπακόλουθα, απτές συνέπειες και τρόπος ζωής, ο οποίος εδώ και πολλά χρόνια έχει εισβάλλει και στην Ελληνική κοινωνία, μέσω των ηλεκτρονικών μέσων, αλλά και των περιοδικών του “lifestyle”. Αυτός ο πολιτισμός, με κέντρο τον άνθρωπο, απλά εξυπηρετεί τον ανθρώπινο εγωισμό και οδηγεί στις ζοφώδεις καταστάσεις που προανέφερα. Είναι ο πολιτισμός της υλιστικής ευδαιμονίας – όταν αυτή υπάρχει – αλλά και της πνευματικής ένδειας, της εφήμερης χαράς, αλλά και των άστεγων και των πεινασμένων.
Η δική μας Ρωμαίικη Παράδοση, ο δικός μας Ελληνορθόδοξος πολιτισμός, έχει κέντρο τον Χριστό και δεν μπορεί να ανεχθεί τον υπέρμετρο πλουτισμό και τη χλιδάτη ζωή από τη μια και τα εκατομμύρια άστέγων και πεινασμένων από την άλλη. Ο δικός μας πολιτισμός δεν προσπαθεί να παραβιάσει την ελευθερία των ανθρώπων και να τους καλουπώσει, αλλά να καταλάβει τις ανάγκες τους και να τους δώσει ό,τι χρειάζονται. Είναι ο πολιτισμός της Ρωμιοσύνης, που πιστεύει στην πραγματική ανεξιθρησκία, σεβόμενος τα πιστεύματα των άλλων. Είναι ο πολιτισμός που έδινε το αλφάβητο, τη γλώσσα, την κουλτούρα στους λαούς, σε αντίθεση με την πολεμική μηχανή που στέλνει η Δύση. Γιατί η οικουμενικότητα του Ελληνισμού έχει πνευματικό χαρακτήρα και όχι επεκτατικό.
Ο δικός μας πολιτισμός είναι πραγματικά φτιαγμένος για τον άνθρωπο γιατί πατάει σε άλλα ουράνια θεμέλια.
Θεωρούμε ότι η Ελλάδα πρέπει να κυβερνηθεί με μία πολιτική που είναι αρχές, είναι παιδεία, είναι πολιτισμός.
Πρέπει να κινηθούμε στην κατεύθυνση της δημιουργίας ενός σύγχρονου κρατικού μηχανισμού, μέσα όμως στο σκεύος της Ρωμαίικης Παράδοσης. Αυτή πρόσφερε πρότυπο κοινωνικής ζωής, αλλά και οικονομικής ζωής, με τη μορφή συντεχνιών εμπορικού χαρακτήρα. Αυτή ενίσχυε ανέκαθεν τους κοινωνικούς δεσμούς και την συναδέλφωση του λαού.
Σήμερα βρισκόμαστε εγκλωβισμένοι σε υποχρεωτικές επιλογές του πολιτικού χώρου στον οποίο «πρέπει» να ανήκουμε. Καλούμαστε να τοποθετηθούμε στο πολιτικό φάσμα από τα «δεξιά» έως τα «αριστερά», βάσει της υποκειμενικής αντίληψης του καθενός μας για τον τρόπο που αντιλαμβάνεται τη βίωση της καθημερινής του ζωής, βάσει της κοσμοθεωρίας του. Αυτός ο ξενόφερτος υποχρεωτικός αυτοπροσδιορισμός, δημιουργεί στον Έλληνα ένα άγχος, για το καλούπι που θα διαλέξει τελικά να τον χωρέσει, ακριβώς γιατί είναι ξένο προς την παράδοσή του την Ρωμιοσύνη.
Η Ρωμιοσύνη είναι ο συνδετικός κρίκος του Ελληνισμού από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Είναι ο συνδυασμός της ιστορικής, εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας μαζί με την Ορθόδοξη Πίστη.
Οφείλουμε να εκφράσουμε την πολιτική πρόταση της Ρωμιοσύνης, σαν μια άλλη αντίληψη της πολιτικής σε αντίθεση με την προτεσταντική αντίληψη για τις δομές της κοινωνίας που επικρατεί σήμερα.
Στο σημερινό πολυεπίπεδο αδιέξοδο που βιώνει η πατρίδα μας, η λύση είναι να στηριχθούμε στις παραδόσεις, στις ρίζες του Γένους μας. Να επαναφέρουμε την πατρίδα μας στην τροχιά της Ρωμιοσύνης. Να εκλέξουμε πολιτικούς άρχοντες ανθρώπους με ήθος, εντιμότητα και αξιοσύνη για να υπηρετήσουν την πατρίδα μας και τότε θα δοθούν λύσεις. Γιατί λύσεις υπάρχουν. Δεν εφαρμόζονται γιατί τα κόμματα είναι εξαρτημένα και οι αρχηγοί τους απλοί εντολοδόχοι ανόμων συμφερόντων, πράγμα που επιβεβαιώθηκε για άλλη μία φορά την Κυριακή στις 12 Φεβρουαρίου.
Πρέπει άμεσα να προχωρήσουμε σε εκλογές, γιατί η παράνομη σημερινή κυβέρνηση δεν αντιπροσωπεύει τον Ελληνικό λαό και δεν μπορεί να δεσμεύει την Ελλάδα. Τα υπογραφέντα πρέπει να ακυρωθούν και οι όποιες διαπραγματεύσεις πρέπει να γίνουν με την νέα, μετά τις εκλογές, κυβέρνηση. Το πρόβλημά μας δεν είναι το Μνημόνιο. Το πρόβλημα είναι να κάνουμε άμεσα το μνημόσυνο του κατεστημένου πολιτικού συστήματος που προκαλεί τα μνημόνια.
Ας αναλογιστούμε ποιων απόγονοι είμαστε και ας αποτινάξουμε το διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα, αυτό που εξευτελίζει την Ελλάδα μας και μετατρέπει μέρα με τη μέρα τους Έλληνες από νοικοκύρηδες σε ζητιάνους.
Μιχαήλ Ε. Ηλιάδης
_________
Οι χριστιανοί ψηφίζοντας παράταξη πιστών διχάζονται ;
Ο π. Βασίλειος υπενθυμίζει πως μετά την δολοφονία του Ιωάννη Καποδίστρια , επιβλήθηκε στην Ελλάδα από τις ξένες δυνάμεις , όπως και σήμερα, τρόικα , οι Βαυαροί, που σκοπό τους είχαν τον αφανισμό της πατρίδας μας. Κατάλοιπο της Βαυαρικής κηδεμονίας έμεινε η αντίληψη ότι η πολιτική είναι μια άλλη εξουσία και πως οι πολιτικοί είναι ανεξάρτητοι από την Εκκλησία, καθιερώνοντας τους ως αφεντικά της . Η αδιαφορία και η ανυπαρξία των εκκλησιαζομένων ανθρώπων συντηρεί αυτή την νοοτροπία. Πολλοί μάλιστα λένε πως δεν πρέπει να υπάρχει μια παράταξη πιστών πολιτικών γιατί διχάζεται ο λαός. Όμως αυτός ο ισχυρισμός είναι εντελώς λάθος . Τα υπάρχοντα αθεϊστικά κόμματα είναι αυτά που σχίζουν και διαχωρίζουν τον ορθόδοξο λαό. Μια παράταξη πιστών πολιτικών ενώνει όλους τους χριστιανούς στον κοινό τους σκοπό, που είναι η εξασφάλιση του βιωματικού ορθόδοξου τρόπου ζωής.
Απόσπασμα από την εισήγηση του π. Βασιλείου Βολουδάκη , στην παρουσίαση του βιβλίου του «Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗ » στη Λάρισα .
______
Add A Comment
You must be logged in to post a comment.