ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΚΑΙ ΟΙ“ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ”(κ. Βασιλείου Π. Μακρή μέλους της Κ.Ε. της “ΚΟΙΝΩΝΙΑ”
Μαρ 9th, 2012 | Filed under: ΜΗΝΥΜ. ΠΑΡΑΛ. ΠΡΟΩΘ.
ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΚΑΙ ΟΙ“ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ”(κ. Βασιλείου Π. Μακρή μέλους της Κ.Ε. της “ΚΟΙΝΩΝΙΑ”
- Επειδή γίνεται αρκετός θόρυβος τώρα τελευταία με τις “θρησκευτικές ανάγκες”των μουσουλμάνων στη χώρα μας, σας στέλνω ένα link που αλίευσα στο διαδίκτυο. Είναι χαρακτηριστική η σύγχυση που κυριαρχεί , αλλά και σκοπίμως καλλιεργείται. Αποστέλλω επίσης και ένα σχόλιο-άρθρο δικό μου.
Ακολουθεί σχόλιο-άρθρο δικό μου.
ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΚΑΙ ΟΙ “ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ”
Τελικά στο διαδίκτυο βρίσκει κανείς τα πιο απίθανα στοιχεία. Τι ανακάλυψα; Στο site της Διοίκησης της Εκκλησίας της Ελλάδος, υπάρχει link που παραπέμπει στην εισήγηση της κ. Ευαγγελίας Δουρίδα – επιστημονικής συνεργάτιδος του Κ.Σ.Π.Μ. (Κέντρο Στήριξης Παλινοστούτων Μεταναστών)- “Συνοπτική παρουσίαση του σχεδίου δράσης : ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗΣ” (με τους μουσουλμάνους εννοείται). Η εισήγηση της κ. Δουρίδα έγινε στο πλαίσιο της ημερίδας “Το Ισλάμ στην Ελλάδα : θρησκευτική ταυτότητα και πρακτική μεταξύ αυτοχθόνων και μουσουλμάνων μεταναστών”.
Ας σημειωθεί ότι το Κ.Σ.Π.Μ. υλοποιεί και πραγματοποιεί δράσεις – κοινοτικές ντιρεκτίβες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και μάλιστα στα πλαίσια της πρωτοβουλίας “equal”. Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής ήταν να καταπολεμηθεί ο ρατσιστικός ξεοφοβισμός και η θρησκευτική μισαλλοδοξία των αυτοχθόνων κατά των μουσουλμάνων. Βέβαια όλες αυτές οι συνάξεις , οι ημερίδες, η υλικοτεχνική υποδομή για το “κτίσιμο” και την “καλλιέργεια” του αναλόγου παγκοσμιοποιούντος χυλού δεν γίνοται με το αζημίωτο. Φαίνεται ότι ρέει άφθονο χρήμα για την διάπραξη τέτοιων αθεμιτουργιών.
Το όλο πνεύμα της εισήγησης της κ. Δουρίδα χαρακτηρίζεται από τις γνωστές ανούσιες επικλήσεις στην πολυπολιτισμική επιτακτική ανάγκη για την χυλοποίηση των “αυτοχθόνων” (αλήθεια τώρα είμαστε απλώς αυτόχθονες) με μοναδική μέριμνα – πρεμούρα για το πώς οι μουσουλμάνοι θα εξασφαλίσουν την απρόσκοπτη εκτέλεση των θρησκευτικών τους καθηκόντων. Ενώ είναι σαφές ότι οι ελληνικοί νόμοι , αλλά και η διεθνής πρακτική λένε και ονοματίζουν απλά , αλλά πολύ διαφορετικά τα πράγματα. Όποιοι θέλουν να εγκαθιδρίσουν κατά τα πατροπαράδοτα θρησκευτικά τους θέσμια την ιδιαίτερή τους θρησκευτική κοινότητα και να ασκήσουν την “λατρεία” τους σε τεμένη, τότε ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ , ΑΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΟΥΝ ΙΔΙΑΙΣ ΔΑΠΑΝΑΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΤΕΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ. Τότε και μόνον τότε είναι δυνατή η λειτουργία τεμένους κα μάλιστα με την προϋπόθεση ότι η διαχείριση του τεμένους, τα οικονομικά, τα κηρύγματα του εκάστοτε ιμάμη θα αναφέρονται και θα εγκρίνονται από προϊσταμένη αρχή αμιγώς εξ Ελλήνων αποτελουμένη. Επίσης όλες οι δαπάνες και τα έσοδα των τεμένων αυτών θα ελέγχονται και θα υφίστανται τον εξονυχιστικό έλεγχο της προϊσταμένης-ελέγχουσας ελληνικής αρχής. Οποιαδήποτε καταστρατήγηση εκ μέρους των μουσουλμάνων έστω και του παραμικρού όρου των συμφωνηθέντων θα συνιστά και λόγο διακοπής λειτουργίας του τεμένους. Αυτά έτσι απλά, κοφτά και ξάστερα γιατί αρκετά με όλη αυτόν παγκοσμιοποιητικά εμέσματα που επιπίπτουν έφ’ όλων ημών.
Το όλο πνεύμα της εισήγησης της κ. Δουρίδα χαρακτηρίζεται από τις γνωστές ανούσιες επικλήσεις στην πολυπολιτισμική επιτακτική ανάγκη για την χυλοποίηση των “αυτοχθόνων” (αλήθεια τώρα είμαστε απλώς αυτόχθονες) με μοναδική μέριμνα – πρεμούρα για το πώς οι μουσουλμάνοι θα εξασφαλίσουν την απρόσκοπτη εκτέλεση των θρησκευτικών τους καθηκόντων. Ενώ είναι σαφές ότι οι ελληνικοί νόμοι , αλλά και η διεθνής πρακτική λένε και ονοματίζουν απλά , αλλά πολύ διαφορετικά τα πράγματα. Όποιοι θέλουν να εγκαθιδρίσουν κατά τα πατροπαράδοτα θρησκευτικά τους θέσμια την ιδιαίτερή τους θρησκευτική κοινότητα και να ασκήσουν την “λατρεία” τους σε τεμένη, τότε ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ , ΑΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΟΥΝ ΙΔΙΑΙΣ ΔΑΠΑΝΑΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΤΕΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ. Τότε και μόνον τότε είναι δυνατή η λειτουργία τεμένους κα μάλιστα με την προϋπόθεση ότι η διαχείριση του τεμένους, τα οικονομικά, τα κηρύγματα του εκάστοτε ιμάμη θα αναφέρονται και θα εγκρίνονται από προϊσταμένη αρχή αμιγώς εξ Ελλήνων αποτελουμένη. Επίσης όλες οι δαπάνες και τα έσοδα των τεμένων αυτών θα ελέγχονται και θα υφίστανται τον εξονυχιστικό έλεγχο της προϊσταμένης-ελέγχουσας ελληνικής αρχής. Οποιαδήποτε καταστρατήγηση εκ μέρους των μουσουλμάνων έστω και του παραμικρού όρου των συμφωνηθέντων θα συνιστά και λόγο διακοπής λειτουργίας του τεμένους. Αυτά έτσι απλά, κοφτά και ξάστερα γιατί αρκετά με όλη αυτόν παγκοσμιοποιητικά εμέσματα που επιπίπτουν έφ’ όλων ημών.
Βασίλης Π. Μακρής
μέλος της Κ.Ε. της “ΚΟΙΝΩΝΙΑ”
Απο : olympia
Add A Comment
You must be logged in to post a comment.