ΜΗΝΥΜΑΤΑ
ΜΑΣ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΑΪΟΙ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΝΟΣ ΤΡΕΛΛΟΥ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ
(απλοποίηση ελληνικής γλώσσας)
ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ
Την απλοποίηση της ελληνικής γραφής ζητά ο κύπριος ευρωβουλευτής Μάριος Ματσάκης, με σχετική εισήγηση που υπέβαλεπρος τον υπουργό Παιδείας της Κύπρου Ανδρέα Δημητρίου.
Την πρόταση το κοινοποίησε και στους Έλληνες ευρωβουλευτές.
Ο κ. Ματσάκης προτείνει στον Κύπριο υπουργό τη σύσταση μιαςολιγομελούς επιτροπής γλωσσολόγων, οι οποίοι θα μπορούσαν, εμπεριστατωμένα να ενδιατρίψουν επί του θέματος και να δώσουν μια επιστημονικά έγκυρη πρόταση για τον εκμοντερνισμό/ απλοποίηση της Ελληνικής γραφής..
Στην επιστολή του ο Κύπριος ευρωβουλευτής παραθέτει ως τροφή για σκέψη τα εξής:
1.Να καταργηθούν τα γράμματα ‘η’ και’υ’ και να αντικατασταθούν από το γράμμα ‘ι’.
2.Να καταργηθεί το γράμμα ‘ω’ και να αντικατασταθεί από το γράμμα’ο’.
3.Να καταργηθούν οι εξής συνδυασμοί γραμμάτων και να αντικατασταθούν ως εξής:
‘αι’—> ‘ε’,
‘ει’—>’ι’
‘οι—>ι’,
‘υι’—>’ι’,
‘αυ’—>’αβ’,
‘ευ’—>’εβ’
4.Να καταργηθεί η χρήση του ‘γγ’ και να αντικατασταθεί από το ‘γκ’.
5.Να καταργηθεί το τελικό γράμμα ‘ς’ και να αντικατασταθεί από το γράμμα ‘σ’.
Ως αποτέλεσμα των ανωτέρω αλλαγών, αναφέρει o ευρωβουλευτής, το Ελληνικό αλφάβητο θα έχει μόνο 21γράμματα (α, β, γ, δ, ε, ζ, θ, ι,κ, λ, μ, ν ,ξ , ο ,π, ρ, σ, τ, φ, χ, ψ) και ένα μόνο δίψηφο (το ‘ου’).
Ο κ. Ματσάκης υποστηρίζει ότι η απλοποίηση της Ελληνικής γραφής καθίσταται αναγκαία μέσα στα πλαίσια μιας τάσης ενωτικής πορείας των γλωσσών στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Επιπλέον, μια τέτοια αλλαγή θα καταστήσει την Ελληνική γραφή πιο απλή και πολύ πιο εύχρηστη. Ιδιαίτερα όσον αφορά την χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και σε σχέση με μεγάλο αριθμό ατόμων που έχουν διάφορες μορφές δυσλεξίας.
Προωθήστε το mail αυτό για την ενημέρωση του κόσμου για τη νέα αυτή και δόλια ανθελληνική επίθεση, με το πρόσχημα δήθεν του εκσυγχρονισμού της (ήδη επικίνδυνα ρημαγμένης τα τελευταία χρόνια) γλώσσας μας!
Υ.Γ. ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΧΕΝΡΙ ΚΙΣΣΙΓΚΕΡ:Ο Ελληνικός λαός είναι δυσκολοκυβέρνητος και γι’ αυτό πρέπει να τον πλήξουμε βαθιά στις πολιτισμικές του ρίζες. Τότε ίσως συνετισθεί.
Εννοώ δηλαδή, να πλήξουμε
1.τη γλώσσα,
2.τη θρησκεία,
3.τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητα του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει για να μη μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, να μη μας παρενοχλεί στην Ανατολική Μεσόγειο, στη Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή σε όλη αυτή τη νευραλγική περιοχή μεγάλης στρατηγικήςσημασίας για μας, για την πολιτική των ΗΠΑ.
Θα ήθελα να προσθέσω και τα εξής:
Ας τολμήσει κάποιος ξένος να προτείνει σε Γάλλο να εξαλείψει τους τρεις τόνους, ή ναγράψει το beaucoup – bocou, ή το couteau -couto.
Aς τολμήσει να προτείνει σε ένα Aγγλο να γράψει αντί thought – thot, αντί wrought – rot, ή σε ένα Γερμανό να γράψει αντί Gemutsbeschaffenheit -Gemutsbesafenheit ,ή αντί Erbschleicher – Erbsleiher και θα δούμε τι θα γίνει!
ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
ΣΕ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟ
ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΕΡΧΕΤΑΙ – Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΑΝΕΤΑΙ!
ΟΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑΝ ΣΗΜΑΣΙΑ!
ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΔΕΝ ΑΣΤΕΙΕΥΕΤΑΙ!
______Τις τελευταίες αυτές ημέρες έχουμε γίνει μάρτυρες του μοχθηρού προσώπου, που έχει το Ισλάμ ως θρησκεία! Στίς 12 Οκτωβρίου ε.ε. στη μικρή πόλη Κανάτα, κοντά στη Δαμασκό, από Ισλαμιστές αντάρτες κατακρεουργήθηκε, τυφλώθηκε και στραγ- γαλίσθηκε ο Ορθόδοξος ιερεύς π. Σωτήριος. Τα περισσότερα θα διαβάσετε στο τέλος του παρόντος σημειώματός μας.
_______Εξ άλλου τον Σεπτέμβριο 2012, αν ενθυμείσθε, σε όλες σχεδόν τις Χώρες έγιναν… Tην συνέχεια στο ιστολόγιο: http://mkka.blogspot.com
Καὶὁ Μητροπολίτης Πατρῶν ὑπὲρ τῶν μεταμοσχεύσεων
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΝΕΟΤΑΞΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ
ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ
ἩἹ. Σύνοδος στὴ δίνη τῆς παγκοσμιοποιήσεως
Ἡ ἐπίσημη Ἐκκλησία εἶναι ἀποῦσα ἀπὸὅλα τὰ κρίσιμα θεολογικὰ θέματα ποὺἀπασχολοῦν τοὺς πιστούς, ἀλλὰ καὶ τὸν σύγχρονο κόσμο. Συζητᾶ χωρὶς νὰἀποφασίζει. Ὁρίζει ἐπιτροπὲς γιὰ τὰ θέματα ποὺ δὲν θέλει νὰ πάρει ἀπόφαση. Συνεδριάζει χωρὶς νὰ γνωρίζει τὸ πλήρωμα τῆς Ἐκκλησία τί συζητᾶ, ποιό εἶναι τὸ περιεχόμενο τῶν συζητήσεων, ἀφοῦ –περίτρομη– ἀπαγορεύει τὴ δημοσιοποίησή τους. Ποιός πιστὸς γνωρίζει ποιά εἶναι ἡ θέση τῆς Ἱεραρχίας γιὰ τὸν Παπισμὸ καὶ τὸν Οἰκουμενισμό; Εἶναι ἢ δὲν εἶναι αἱρέσεις; Ποιά θέση ξεκάθαρη καὶ δυναμικὴ πῆρε γιὰ τὸ μάθημα τῶν θρησκευτικῶν; Ποιά θέση πῆρε γιὰ τὸ θέμα τῆς ἐκλογῆς ἐπισκόπων, ποὺ κατὰ δήλωση πολλῶν θεολόγων καὶἘπισκόπων, μὲ τὸν τρόπο ποὺ πραγματοποιεῖται, ἐμπαίζεται τὸἍγιο Πνεῦμα; Ποιά γενναία θέση πῆρε στὴ βλάσφημη παράσταση «Corpus Christi»; Ποιά ξεκάθαρη θέση πῆρε γιὰ τὸ θέμα τοῦἐγκεφαλικοῦ θανάτου καὶ τῶν μεταμοσχεύσεων. Ἕνας ἑρμαφροδιτισμὸς διέπει τὸ σῶμα τῶν Ἐπισκόπων.
Ἀφορμὴ γιὰ τὸ παρὸν εἶναι ἕνα ἄρθρο τοῦ Μητροπολίτου Πατρῶν κ. Χρυσοστόμου ποὺ δημοσίευσε στὴν ἐφημ. «ὉἘκκλησιολόγος» Πατρῶν (10/11/2012, φ. 276). Ὁ τίτλος τοῦἄρθρου εἶναι: «Ὁἄγγελος ποὺ φεύγοντας γιὰ τὸν οὐρανό χάρισε ζωή».
Μιλᾶ γιὰἕνα παιδὶ ποὺ κτυπήθηκε ἀπὸ αὐτοκίνητο, καὶ λέγει: «Ὁ μικρός μας ἄγγελος πέταξε γιὰ τὸν οὐρανό, ἀλλὰἤδη ζεῖ καὶἐδῶ στὴ γῆἔχοντας χαρίσει ζωὴ σὲἄλλους συνανθρώπους του, τόσο στὴν Ἑλλάδα, ὅσο καὶ στὸἐξωτερικό, ἀφοῦἡ καρδιά του κτυπάει στὸ σῶμα ἑνὸς ἄλλου παιδιοῦ καὶ διάφορα ἄλλα ὄργανά του ἤδη πάλλουν χαρίζοντας δύναμη καὶ ζωντάνεια σὲἀρκετοὺς συνομιλήκους του».
Τὸ παιδὶ αὐτὸ«ἦλθε στὸν κόσμο ἀπὸ σπάνιους, πιστεύω, γονεῖς, οἱὁποῖοι ἐπιβεβαίωσαν τὴν ἀνθρωπιά τους καὶ τὴν ἀγάπη τους, τόσο πρὸς τὸ παιδί τους, ὅσο καὶ πρὸς τὰ πάσχοντα ἄλλα παιδιά, λαμβάνοντας τὴν μεγάλη ἀπόφαση, τὴν πολὺ μεγάλη ἀπόφαση νὰ χαρίσουν τὰὄργανά του παιδιοῦ τους»
Καὶ συνεχίζει παραθέτοντας (ὑποτίθεται) τὶς θέσεις τῆς Ἐκκλησίας:
«ἩἘκκλησία μας μὲ πολλὴ σύνεση ἀσχολήθηκε μὲ τὸἐν λόγῳ ζήτημα… Μάλιστα ἔχει συσταθῆἀπὸ τὴν ἱερὰ Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος εἰδικὴἘπιτροπὴ, ἐκείνη τῆς Βιοηθικῆς… Παρακολουθοῦμε ἐκ τοῦ σύνεγγυς τὴν ὅλη πορεία ἐπὶ τοῦ θέματος, καὶ μὲ κατάλληλες παρεμβάσεις, ἐρειδόμενες ἐπὶ τῆς διδασκαλίας τοῦ Κυρίου, βοηθοῦμε ὥστε νὰἐξάγονται τὰἀπαραίτητα συμπεράσματα. Θὰἀναφερθῶ μόνο σὲἕνα σημεῖο, ἀπὸὅσα περιλαμβάνονται στὸ κείμενο τῆς ἱερᾶς Συνόδου μὲ τίτλο “Βασικὲς θέσεις ἐπὶ τῆς ἠθικῆς τῶν μεταμοσχεύσεων”: “ἩἘκκλησία μπορεῖ νὰ δεχθῆ τὶς μεταμοσχεύσεις μόνο μέσα σὲἀτμόσφαιρα ἀγάπης…, ἐνίοτε αὐτοθυσιαστικοῦ φρονήματος, ἐξόδου ἀπὸ τὸν κλοιὸ τῆς φιλαυτίας… Κατόπιν τούτου οἱ μεταμοσχεύσεις προσεγγίζονται ὡς ἀφορμὴ μετάδωσης ζωῆς σὲ μερικοὺς ἀνθρώπους, κυρίως ὅμως ὡς εὐκαιρία μετάγγισης πνευματικοῦἤθους στὴν κοινωνία».
Ἀλήθεια, πότε ἡἹ. Σύνοδος, μὲ ποιά Ἐγκύκλιό της καὶ μὲ ποιές λέξεις πῆρε τελεσίδικη θέση ὑπὲρ τοῦἐγκεφαλικοῦ θανάτου καὶ δὲν τὸ καταλάβαμε; Ἢ –κατὰ τὸν Μητροπολίτη Πατρῶν– τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τὴν ἐκφράζουν κάποιες γνῶμες ἢ κάποιες ἀμφισβητούμενες μελέτες ἐπισκόπων καὶἰατρῶν; Καὶ οἱἀντίθετες γνῶμες ἰατρῶν, χριστιανῶν ἐπιστημόνων, ἁπλῶν πιστῶν, Ἐπισκόπων, Πατριαρχείων, Συνόδων ἄλλων τοπικῶν Ἐκκλησιῶν διαγράφονται μὲ μιὰ μονοκονδυλιά; Μήπως ἐπειδὴἔπεσε θύμα καὶὁ Πατρῶν κ. Χρυσόστομος (ὡς ἀρχιγραμματέας τῆς Ἱ. Συνόδου τότε) τοῦἀρχιεπ. Χριστόδουλου, ποὺἐπέλεξε νὰ κινήσει τὶς διαδικασίες ἐπιβολῆς τῶν μεταμοσχεύσεων καὶὅδευσε ἀνεπιτυχῶς πρὸς μεταμόσχευση στὴν Ἀμερική;
Παραθέτω τὴν γνώμη τοῦ λόγιου Μητροπολίτου Ναυπάκτου, ὁὁποῖος μελέτησε τὸ θέμα καὶἐξέδωσε καὶ βιβλίο. Ὁ Μητροπολίτης Ναυπάκτου, λοιπόν, ἔχει διατυπώσει γιὰ τὸ θέμα μιὰἐντελῶς διαφορετικὴἄποψη. Συγκεκριμένα: Στὴν εἰσήγησή του στὴν Ι.Σ.Ι. τῆς Ε.Ε., ἐπὶ τοῦ θέματος γράφει: «Τὴν ὥρα ποὺ χωρίζεται ἡ ψυχὴἀπὸ τὸ σῶμα, τότε γίνονται πολλὰ πράγματα, καὶ τὸ μυστήριο τοῦἀποχωρισμοῦ εἶναι φοβερὸ καὶἄγνωστο τώρα στὰἀνθρώπινα δεδομένα. Καὶ τότε, πῶς ἐπεμβαίνουμε βίαια σὲἕναν ἄνθρωπο τοῦὁποίου δὲν λειτουργοῦν μερικὲς ἐγκεφαλικὲς λειτουργίεςἀλλά, ἐπειδὴ λειτουργεῖἡ καρδιὰὑπάρχει ἀκόμη ἡ ψυχή; Μήπως στὴν κατάσταση ἐκείνη τῆς διαδικασίας ἐξόδου, ποὺ γίνονται καὶ πολλὰ πνευματικὰ γεγονότα, στεκόμαστε ἀνάλγητοι, ὅταν λαμβάνουμε τὰὄργανα τοῦ σώματος, ἐνῷὡς πρόσωπο ζεῖὁἄνθρωπος»!
Ἄραγε, μπορεῖ νὰ μᾶς πεῖὁ κ. Χρυσόστομος πότε ἀποχωρεῖἡ ψυχή ἀπὸ τὸ σῶμα; Μπορεῖ νὰ μᾶς παρουσιάσει ὁ Μητροπολίτης Πατρῶν, τί λένε σχετικὰ οἱ Πατέρες; Νὰ μᾶς παρουσιάσει ἂν ἀποδέχεται σύμπασα ἡὈρθόδοξη Ἐκκλησία τὶς μεταμοσχεύσεις –πλὴν τῶν διπλῶν ὀργάνων– καὶ τὴν Νεοταξικὴἔννοια τοῦἐγκεφαλικοῦ θανάτου;
Περιμένουμε μὲ σοβαρὸ ἐνδιαφέρον.
Σημάτης Παναγιώτης
__
Add A Comment
You must be logged in to post a comment.