Αυγουστίνος Καντιώτης



ΜΗΝΥΜΑΤΑ

date Νοέ 7th, 2012 | filed Filed under: ΜΗΝΥΜ. ΠΑΡΑΛ. ΠΡΟΩΘ.

ΜΑΣ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΑΪΟΙ

ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΝΟΣ ΤΡΕΛΛΟΥ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

(απλοποίηση ελληνικής γλώσσας)

ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ

Την απλοποίηση της ελληνικής γραφής ζητά ο κύπριος ευρωβουλευτής Μάριος Ματσάκης, με σχετική εισήγηση που υπέβαλεπρος τον υπουργό Παιδείας της Κύπρου Ανδρέα Δημητρίου.
Την πρόταση το κοινοποίησε και στους Έλληνες ευρωβουλευτές.
Ο κ. Ματσάκης προτείνει στον Κύπριο υπουργό τη σύσταση μιαςολιγομελούς επιτροπής γλωσσολόγων, οι οποίοι θα μπορούσαν, εμπεριστατωμένα να ενδιατρίψουν επί του θέματος και να δώσουν μια επιστημονικά έγκυρη πρόταση για τον εκμοντερνισμό/ απλοποίηση της Ελληνικής γραφής..
Στην επιστολή του ο Κύπριος ευρωβουλευτής παραθέτει ως τροφή για σκέψη τα εξής:

1.Να καταργηθούν τα γράμματα ‘η’ και’υ’ και να αντικατασταθούν από το γράμμα ‘ι’.
2.Να καταργηθεί το γράμμα ‘ω’ και να αντικατασταθεί από το γράμμα’ο’.
3.Να καταργηθούν οι εξής συνδυασμοί γραμμάτων και να αντικατασταθούν ως εξής:
‘αι’—> ‘ε’,
‘ει’—>’ι’
‘οι—>ι’,
‘υι’—>’ι’,
‘αυ’—>’αβ’,
‘ευ’—>’εβ’
4.Να καταργηθεί η χρήση του ‘γγ’ και να αντικατασταθεί από το ‘γκ’.
5.Να καταργηθεί το τελικό γράμμα ‘ς’ και να αντικατασταθεί από το γράμμα ‘σ’.
Ως αποτέλεσμα των ανωτέρω αλλαγών, αναφέρει o ευρωβουλευτής, το Ελληνικό αλφάβητο θα έχει μόνο 21γράμματα (α, β, γ, δ, ε, ζ, θ, ι,κ, λ, μ, ν ,ξ , ο ,π, ρ, σ, τ, φ, χ, ψ) και ένα μόνο δίψηφο (το ‘ου’).
Ο κ. Ματσάκης υποστηρίζει ότι η απλοποίηση της Ελληνικής γραφής καθίσταται αναγκαία μέσα στα πλαίσια μιας τάσης ενωτικής πορείας των γλωσσών στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Επιπλέον, μια τέτοια αλλαγή θα καταστήσει την Ελληνική γραφή πιο απλή και πολύ πιο εύχρηστη. Ιδιαίτερα όσον αφορά την χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και σε σχέση με μεγάλο αριθμό ατόμων που έχουν διάφορες μορφές δυσλεξίας.
Προωθήστε το mail αυτό για την ενημέρωση του κόσμου για τη νέα αυτή και δόλια ανθελληνική επίθεση, με το πρόσχημα δήθεν του εκσυγχρονισμού της (ήδη επικίνδυνα ρημαγμένης τα τελευταία χρόνια) γλώσσας μας!

Υ.Γ. ΟΠΩΣ  ΕΙΠΕ  ΚΑΙ Ο ΧΕΝΡΙ ΚΙΣΣΙΓΚΕΡ:Ο Ελληνικός λαός είναι δυσκολοκυβέρνητος και γι’ αυτό πρέπει να τον πλήξουμε βαθιά στις πολιτισμικές του ρίζες. Τότε ίσως συνετισθεί.
Εννοώ δηλαδή, να πλήξουμε
1.τη γλώσσα,
2.τη θρησκεία,
3.τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητα του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει για να μη μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, να μη μας παρενοχλεί στην Ανατολική Μεσόγειο, στη Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή σε όλη αυτή τη νευραλγική περιοχή μεγάλης στρατηγικήςσημασίας για μας, για την πολιτική των ΗΠΑ.

Θα ήθελα να προσθέσω και τα εξής:
Ας τολμήσει κάποιος ξένος να προτείνει σε Γάλλο να εξαλείψει τους τρεις τόνους, ή ναγράψει το beaucoup  – bocou, ή  το couteau -couto.
Aς τολμήσει να προτείνει σε ένα Aγγλο να γράψει αντί thought – thot, αντί wrought – rot, ή σε ένα Γερμανό να γράψει αντί Gemutsbeschaffenheit -Gemutsbesafenheit ,ή αντί Erbschleicher – Erbsleiher  και θα δούμε τι θα γίνει!

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

ΣΕ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟ

Αν δεν ξυπνήσουμε οι Ελληνες και δεν αντισταθούμε
δεν θ’ αφήσουν τιποτε όρθιο οι μασόνοι και τα τσιράκια τους
Μετά τους αγιορείτες ηγουμένους και ο εκλεκτός θεολόγος Νικόλαος Βασιλειάδης στηλίτευσε κατά χριστιανικό πρωτίστως και δευτερευόντως κατά επιστημονικό χρέος την υπό τινων ορθοδόξων θεολόγων δυστυχώς αναληφθείσα επιχείρηση μετατροπής του χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών από ομολογιακό σε πανθρησκειακό. Ο κος Βασιλειάδης με την κρυστάλλινης διαύγειας συλλογιστική του αναδεικνύει το μέγεθος της πνευματικής ζημίας  που πρόκειται να υποστούν οι μαθητές των σχολείων μας άμα τη υλοποιήσει και εφαρμογή του νέου προγράμματος σπουδών. Με την εν θέματι παρέμβαση του εγκρίτου θεολόγου προστέθηκε μία ακόμη κραυγή αγωνίας και φωνή διαμαρτυρίας κοντά στις τόσες άλλες για την επικείμενη αρνητική εξέλιξη που συνεπάγεται όχι μόνο για τα παιδαγωγικά μας πράγματα αλλά πρωτίστως και κυρίως για την ορθόδοξη αυτοσυνειδησία των μαθητών μας η υιοθέτηση και υλοποίηση του νέου προγράμματος σπουδών. Οι διαμαρτυρίες οσημέραι πληθαίνουν και οι αντιδράσεις διογκώνονται. Διαμαρτυρίες που εκπορεύονται από επιστημονικούς φορείς και άλλες συλλογικότητες όπως η ΠΕΘ και ορθόδοξες ιεραποστολικές αδελφότητες αλλά και μεμονωμένα από ευαισθητοποιμένους ιεράρχες, καταξιωμένους ακαδημαικούς θεολόγους κληρικούς και λαικούς, σεβαστούς καθηγουμένους ιερών μονών, ιστολόγια που διακρίνονται για την προσήλωσή τους στο ορθόδοξο ήθος αλλά και από πλήθος πιστών. Αναντιλέκτως η διόγκωση της αντιδράσεως και αντιστάσεως  όπως θέλουμε  να ελπίζουμε απέναντι στην επιχειρούμενη αποορθοδοξοποίηση της χώρας μας αποτελεί παρήγορο κατ αρχήν γεγονός που χαροποιεί το λαό του Θεού και τον πληροί ελπίδων. Απ την άλλη ικανός αριθμός μελών του χριστεπωνύμου πληρώματος καταλαμβάνεται από βαθειά θλίψη που ταχέως μετατρέπεται σε αγανάκτηση αναλογιζόμενος την απουσία ουσιαστικής ενασχόλησης της πλειοψηφίας των ιεραρχών μας με το συγκεκριμένο ακανθώδες ζήτημα. Και διερωτάται κανείς! Πρόκειται για έλλειψη συνειδητοποιήσεως του ελλοχεύοντος κινδύνου και συνακόλουθη υποτίμηση της σοβαρότητας του θέματος; Πρόκειται για προσπάθεια συγκάλυψης των ενόχων που εξ όσων καταγγέλεται συγγενεύουν ιδεολογικώς με τον πρώην Θηβών και νυν Αθηνών; Διότι είναι αν μη τι άλλο αδιανόητο απ τη μια μεριά κάποιοι μητροπολίτες να εκτοξεύουν τα βέλη τους βγαίνοντας στον εξώστη της δημοσιότητας κατά των νοταλγών του χιτλερισμού και απ την άλλη να ποιούν την νήσσαν κατά το κοινώς λεγόμενο για τη διαστροφή του χαρακτήρα του θρησκευτικού μαθήματος που εξ αντικειμένου αποτελεί τον υποκάρδιο πόθο των νεοταξιτών. Δυστυχώς η πλειονότητα των εν Ελλάδι επισκόπων μας απογοήτευσε με την ηττοπαθή στάση της τόσο απέναντι στο αισχρούργημα corpus christi όσο και απέναντι στη λυσσώδη επιχείρηση εξαφάνισης της ιδιοπροσωπείας μας μία πτυχή της οποίας συνιστά αναμφιρρήστως και η υποβάθμιση των Θρησκευτικών. Άκόμη περισσότερο απογοητεύει η επιεικώς απαράδεκτη στάση των εκπροσώπων των θεολογικών μας σχολών που κατά λογική ακολουθία και όντες οι καθ ύλη αρμόδιοι επί του θέματος θα έπρεπε σύσσωμοι να αποδοκιμάσουν τα όσα τεκταίνονται από συναδέλφους τους δυστυχώς και να προτάξουν τα στήθη τους προκειμένου να αποκρούσουν και ακυρώσουν την προσπάθεια αλλοίωσης του χαρακτήρα του μαθήματος.Αντ αυτού βλέπουμε ικανό αριθμό προφεσσόρων να πρωτοστατούν στη συγκεκριμένη εξέλιξη και να προσπαθούν να την τεκμηριώσουν επιστημονικά. Και προβάλλει αμείλικτος ο ακόλουθος συνειρμός: πριν καιρό οι κυρίες και οι κύριοι προφέσσορες ουσιαστικά ζήτησαν την καφαλήν επί πίνακι των δύο ομολογητών επισκόπων Πειραιώς και Κυθήρων οι οποίοι υπείκοντες στη φωνή της επισκοπικής τους συνειδήσεως καυτηρίασαν και ήλεγξαν τις οικουμενιστικές εκτροπές υψηλόβαθμων εκκλησιαστικών αξιωματούχων στην Ελλάδα και τη Σερβία. Για το corpus christi όμως όπως και για την αποορθοδοξοποίηση της πατρίδας μας έπαθαν γλωσσοδέτη προφανώς και έκαναν τουμπεκί καταπίνοντας τη γλώσσα τους. Χαλασμός κόσμου για τον εθνικισμό και σοβινισμό και μούγκα για το διεθνισμό και την πολυπολιτισμικότητα. Αφωνία για το Μπάλαμαντ, το Πόρτο Αλλέγκρε, τη Γροιλανδία, την Ασσίζη, τις θρονικές εορτές στο Φανάρι, τα αίσχη του Γερμανίας και πλουραλισμός πύρινων λόγων απ τα ιστολόγια της γνωστής φράξιας για  τους εθνικιστές χρυσαυγίτες με τους οποίους βέβαια ο υποφαινόμενος κάθε άλλο παρά συμφωνεί ιδεολογικά. Αλλά αυτή η πρεμούρα με την επιλεκτική καταδίκη των χρυσαυγιτών δημιουργεί πολλά ερωτηματικά σχετικά με το πόσο γνήσια και αυθόρμητη είναι. Ο λαός του Θεού περιμένει απ την  επίσημη Εκκλησία και τους υγιώς φρονούντες εκπροσώπους των θεολογικών σχολών να αχοληθούν σοβαρά με το θέμα και να κόψουν το βήχα των όσων επιθυμούν να μας ομογενοποιήσουν θρησκευτικά, εθνικά και πολιτιστικά. Ειδικά απ τους ποιμένες αναμένει να αφήσουν τα συλλείτουργα που τελευταία έχουν πυκνώσει και που τόσο απωθούν και να αναλάβουν ουσιαστικό αγώνα ενάντια στους σχεδιασμούς της νέας τάξης. Ίδωμεν!
Λ.Ν.

ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΕΡΧΕΤΑΙ – Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΑΝΕΤΑΙ!

ΟΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑΝ ΣΗΜΑΣΙΑ!

ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΔΕΝ ΑΣΤΕΙΕΥΕΤΑΙ!

______Τις τελευταίες αυτές ημέρες έχουμε γίνει μάρτυρες του μοχθηρού προσώπου, που έχει το Ισλάμ ως θρησκεία! Στίς 12 Οκτωβρίου ε.ε. στη μικρή πόλη Κανάτα, κοντά στη Δαμασκό, από Ισλαμιστές αντάρτες κατακρεουργήθηκε, τυφλώθηκε και στραγ- γαλίσθηκε ο Ορθόδοξος ιερεύς π. Σωτήριος. Τα περισσότερα θα διαβάσετε στο τέλος του παρόντος σημειώματός μας.

_______Εξ άλλου τον Σεπτέμβριο 2012, αν ενθυμείσθε, σε όλες σχεδόν τις Χώρες έγιναν… Tην συνέχεια στο ιστολόγιο: http://mkka.blogspot.com

_

Κα Μητροπολίτης Πατρν πρ τν μεταμοσχεύσεων

ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΝΕΟΤΑΞΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ

ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

. Σύνοδος στ δίνη τς παγκοσμιοποιήσεως

πίσημη κκλησία εναι ποσα πλα τ κρίσιμα θεολογικ θέματα ποπασχολον τος πιστούς, λλ κα τν σύγχρονο κόσμο. Συζητ χωρς νποφασίζει. ρίζει πιτροπς γι τ θέματα πο δν θέλει ν πάρει πόφαση. Συνεδριάζει χωρς ν γνωρίζει τ πλήρωμα τς κκλησία τί συζητ, ποιό εναι τ περιεχόμενο τν συζητήσεων, φο –περίτρομη– παγορεύει τ δημοσιοποίησή τους. Ποιός πιστς γνωρίζει ποιά εναι θέση τς εραρχίας γι τν Παπισμ κα τν Οκουμενισμό; Εναι δν εναι αρέσεις; Ποιά θέση ξεκάθαρη κα δυναμικ πρε γι τ μάθημα τν θρησκευτικν; Ποιά θέση πρε γι τ θέμα τς κλογς πισκόπων, πο κατ δήλωση πολλν θεολόγων καπισκόπων, μ τν τρόπο πο πραγματοποιεται, μπαίζεται τγιο Πνεμα; Ποιά γενναία θέση πρε στ βλάσφημη παράσταση «Corpus Christi»; Ποιά ξεκάθαρη θέση πρε γι τ θέμα τογκεφαλικο θανάτου κα τν μεταμοσχεύσεων. νας ρμαφροδιτισμς διέπει τ σμα τν πισκόπων.

φορμ γι τ παρν εναι να ρθρο το Μητροπολίτου Πατρν κ. Χρυσοστόμου πο δημοσίευσε στν φημ. «κκλησιολόγος» Πατρν (10/11/2012, φ. 276). τίτλος τορθρου εναι: «γγελος πο φεύγοντας γι τν ορανό χάρισε ζωή».

Μιλ γινα παιδ πο κτυπήθηκε π ατοκίνητο, κα λέγει: « μικρός μας γγελος πέταξε γι τν ορανό, λλδη ζε καδ στ γχοντας χαρίσει ζω σλλους συνανθρώπους του, τόσο στν λλάδα, σο κα στξωτερικό, φο καρδιά του κτυπάει στ σμα νς λλου παιδιο κα διάφορα λλα ργανά του δη πάλλουν χαρίζοντας δύναμη κα ζωντάνεια σρκετος συνομιλήκους του».

Τ παιδ ατ«λθε στν κόσμο π σπάνιους, πιστεύω, γονες, οποοι πιβεβαίωσαν τν νθρωπιά τους κα τν γάπη τους, τόσο πρς τ παιδί τους, σο κα πρς τ πάσχοντα λλα παιδιά, λαμβάνοντας τν μεγάλη πόφαση, τν πολ μεγάλη πόφαση ν χαρίσουν τργανά του παιδιο τους»

Κα συνεχίζει παραθέτοντας (ποτίθεται) τς θέσεις τς κκλησίας:

«κκλησία μας μ πολλ σύνεση σχολήθηκε μ τν λόγ ζήτημα… Μάλιστα χει συσταθπ τν ερ Σύνοδο τς κκλησίας τς λλάδος εδικπιτροπ, κείνη τς Βιοηθικς… Παρακολουθομε κ το σύνεγγυς τν λη πορεία π το θέματος, κα μ κατάλληλες παρεμβάσεις, ρειδόμενες π τς διδασκαλίας το Κυρίου, βοηθομε στε νξάγονται τπαραίτητα συμπεράσματα. Θναφερθ μόνο σνα σημεο, πσα περιλαμβάνονται στ κείμενο τς ερς Συνόδου μ τίτλο “Βασικς θέσεις π τς θικς τν μεταμοσχεύσεων”:κκλησία μπορε ν δεχθ τς μεταμοσχεύσεις μόνο μέσα στμόσφαιρα γάπης…, νίοτε ατοθυσιαστικο φρονήματος, ξόδου π τν κλοι τς φιλαυτίας… Κατόπιν τούτου ο μεταμοσχεύσεις προσεγγίζονται ς φορμ μετάδωσης ζως σ μερικος νθρώπους, κυρίως μως ς εκαιρία μετάγγισης πνευματικοθους στν κοινωνία».

λήθεια, πότε . Σύνοδος, μ ποιά γκύκλιό της κα μ ποιές λέξεις πρε τελεσίδικη θέση πρ τογκεφαλικο θανάτου κα δν τ καταλάβαμε; –κατ τν Μητροπολίτη Πατρν– τν ρθόδοξη κκλησία τν κφράζουν κάποιες γνμες κάποιες μφισβητούμενες μελέτες πισκόπων καατρν; Κα οντίθετες γνμες ατρν, χριστιανν πιστημόνων, πλν πιστν, πισκόπων, Πατριαρχείων, Συνόδων λλων τοπικν κκλησιν διαγράφονται μ μι μονοκονδυλιά; Μήπως πειδπεσε θύμα κα Πατρν κ. Χρυσόστομος (ς ρχιγραμματέας τς . Συνόδου τότε) τορχιεπ. Χριστόδουλου, ποπέλεξε ν κινήσει τς διαδικασίες πιβολς τν μεταμοσχεύσεων  καδευσε νεπιτυχς πρς μεταμόσχευση στν μερική;

Παραθέτω τν γνώμη το λόγιου Μητροπολίτου Ναυπάκτου, ποος μελέτησε τ θέμα καξέδωσε κα βιβλίο. Μητροπολίτης Ναυπάκτου, λοιπόν, χει διατυπώσει γι τ θέμα μιντελς διαφορετικποψη. Συγκεκριμένα: Στν εσήγησή του στν Ι.Σ.Ι. τς Ε.Ε., π το θέματος γράφει: «Τν ρα πο χωρίζεται ψυχπ τ σμα, τότε γίνονται πολλ πράγματα, κα τ μυστήριο τοποχωρισμο εναι φοβερ καγνωστο τώρα στνθρώπινα δεδομένα. Κα τότε, πς πεμβαίνουμε βίαια σναν νθρωπο τοποίου δν λειτουργον μερικς γκεφαλικς λειτουργίεςλλά, πειδ λειτουργε καρδιπάρχει κόμη ψυχή; Μήπως στν κατάσταση κείνη τς διαδικασίας ξόδου, πο γίνονται κα πολλ πνευματικ γεγονότα, στεκόμαστε νάλγητοι, ταν λαμβάνουμε τργανα το σώματος, νς πρόσωπο ζενθρωπος»!

ραγε, μπορε ν μς πε κ. Χρυσόστομος πότε ποχωρε ψυχή π τ σμα; Μπορε ν μς παρουσιάσει Μητροπολίτης Πατρν, τί λένε σχετικ ο Πατέρες; Ν μς παρουσιάσει ν ποδέχεται σύμπασα ρθόδοξη κκλησία τς μεταμοσχεύσεις –πλν τν διπλν ργάνων– κα τν Νεοταξικννοια τογκεφαλικο θανάτου;

 Περιμένουμε μ σοβαρνδιαφέρον.

Σημάτης Παναγιώτης

_

__

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.