MHNYMATA
Απειλησαν δασκαλο στην Τουρκια γιατι δηλωσε πως ειναι Ρωμιος
Νίκος Χειλαδάκης – Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
http://anavaseis.blogspot.gr
Μια καταληκτική περίπτωση που δείχνει για άλλη μια φορά το καθεστώς της καταπίεσης που υπάρχει στην Τουρκία για όσους τολμούν να αρνηθούν την κατεστημένη τουρκική ταυτότητα, η οποία για πολλούς είναι ένα πλαστό δημιούργημα, αποκαλύπτει η ίδια η τουρκική εφημερίδα, Radikal, σε δημοσίευμα της στις 3/1.
Η περίπτωση αφόρα τον Ahmet Sarıtaş, δάσκαλο σε ένα δημοτικό σχολείο της περιοχής του Pentik, στην ασιατική περιοχή της Κωνσταντινούπολης.
Ο Sarıtaş, όπως αναφέρει το κατηγορητήριο που του απεδόθη από την Διεύθυνση Εκπαίδευσης της Κωνσταντινούπολης, στην έναρξη του σχολικού έτους 2011-2012, στην ετήσια συγκέντρωση των εκπαιδευτικών, είχε δηλώσει πως είναι Έλληνας, ότι ξέρει ρωμαίικα, και πως παρά την μεγάλη κρίση που διέρχεται η Ελλάδα στην Ελλάδα υπάρχει περισσότερη ελευθερία για τους δάσκαλους και τους καθηγητές και δεν υπάρχει η καταπίεση που ασκείτε στα τουρκικά σχολεία! Τις ίδιες απόψεις είχε εκφράσει επανειλημμένα και κατά την διάρκεια του εκπαιδευτικού έτους.
Mάλιστα ο εν λόγω δάσκαλος, όπως αναφέρουν οι κατηγορίες εναντίον του, είχε ισχυριστεί πως για τον ίδιο θα ήταν πολύ καλύτερο να διδάσκει σε ελληνικά σχολεία γιατί εκεί δεν θα ήταν αναγκασμένος να κρύψει την ταυτότητα του και ότι στην Τουρκία δεν υπάρχει ελευθερία για να δηλώσεις μια ταυτότητα διαφορετική από την επίσημη κατεστημένη τουρκική ταυτότητα.
Οι δηλώσεις αυτές που έγιναν γνωστές στην Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης της περιφέρειας της Κωνσταντινούπολης, προκάλεσαν την έντονη αντίδραση με συνέπεια να του αποσταλεί έγγραφη προειδοποίηση να ανακαλέσει τις δηλώσεις του και την δημόσια τοποθέτηση του ότι είναι Έλληνας γιατί σε αντίθεη περίπτωση θα υποστεί τις κυρώσεις προσβολής της επίσημης τουρκικής
ταυτότητας.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του İhsan Koç, διευθυντή του σχολείου που διδάσκει ο Ahmet Sarıtaş, ζητήθηκε από τον δάσκαλο να προβεί σε γραπτή μεταμέλεια για ότι έχει δηλώσει δημόσια, δηλαδή για τους ισχυρισμούς του ότι είναι ελληνικής καταγωγής. Η προειδοποίηση που του απεδόθη αναφέρει ότι το τουρκικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν ανέχεται τέτοιες δηλώσεις που προσβάλουν τις βασικές αρχές του, οι οποίες βασίζονται στην αποδοχή μιας επίσημης τουρκικής ταυτότητας.
Το εντυπωσιακό είναι, όπως αποκαλύφτηκε από Eyüp Atasoy, τον Διευθυντή Εκπαίδευσης της περιοχής του Pentik, της ασιατική ακτή της Κωνσταντινούπολης, ο οποίος έψαξε για την καταγωγή του δασκάλου που έκανε αυτές τις δηλώσεις, ο Ahmet Sarıtaş κατάγεται από την Τραπεζούντα, είναι δηλαδή Πόντιος.
Η αποκάλυψη αυτή, παρά τους ισχυρισμούς των Τούρκων ότι ο δάσκαλος δεν είναι Έλληνας αλλά… Πόντιος, είναι άλλο ένα στοιχείο που έρχεται να προστεθεί σε τόσα άλλα που δείχνουν πως ειδικά για τη περιοχή του Πόντου υπάρχει ένα κλίμα αμφισβήτησης της επίσημης τουρκικής ταυτότητας και μια αναζήτηση της πραγματικής ρωμαίικης ταυτότητας των κατοίκων της περιοχής.
Αυτή η ρωμαίικη ταυτότητα, μετά από τόσες δεκαετίες από την ανταλλαγή των πληθυσμών και την αποχώρηση από τον Πόντο των Ελλήνων, φαίνεται πως ξαναβγαίνει στην επιφάνεια με όλες τις συνέπειες μιας τέτοιας «σεισμικής» εξέλιξης, για όλο το πλαστό κρατικό οικοδόμημα της σύγχρονης Τουρκίας.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΙΑ
Ὁ Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ἱερόθεος Βλάχος… την συνέχεια στην ιστοσελίδα: http://apotixisi.blogspot.gr/2013/01/view-on-scribd.html#links
_
Απάντηση του Προέδρου της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» σε συκοφαντικά δημοσιεύματα για το θέμα των εκτρώσεων
Με αφορμή ακατανόητα και αδικαιολόγητα σχόλια που δημοσιεύθηκαν στο διαδίκτυο, αναφορικά με τον Χριστουγεννιάτικο Χαιρετισμό του Προέδρου της Παρατάξεώς μας, ο κ. Ηλιάδης προέβη στην ακόλουθη επεξηγηματική δήλωση:
Η Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», για το θέμα της ποινικοποιήσεως των εκτρώσεων, θα διενεργήσει πανελλήνιο δημοψήφισμα (έως ότου επιτευχθεί η πλήρης απεμπλοκή και διαφοροποίηση της Πατρίδος μας από το Διεθνές Δίκαιο, με βάση τις πνευματικές Παραδόσεις της Ορθοδοξίας), ώστε όλος ο ελληνικός λαός να αναλάβει τις ευθύνες του επί του θέματος αυτού.
Η Παράταξή μας θεωρεί ότι οι εκτρώσεις είναι έγκλημα και η ποινικοποίησή τους θα ήταν ενδεδειγμένη λύση αν δεν είχε αλλάξει η σύνθεση του ελληνικού πληθυσμού λόγω της αμοραλιστικής πολιτικής που ασκείται στην χώρα μας επί 200 χρόνια.
Η Παράταξή μας, ως πρώτο μέτρο έως το δημοψήφισμα, θα θεσπίσει την κατάργηση της κρατικής νοσοκομειακής καλύψεως των εκτρώσεων.
Το μέτρο αυτό απαλλάσσει τον ελληνικό λαό από την σημερινή κατάσταση της απολύτου συνενοχής, δεδομένου ότι ο ελληνικός λαός φορολογείται σήμερα για να γίνονται οι εκτρώσεις δωρεάν, άρα ο λαός συμμετέχει ενεργά, παρά τη θέλησή του, στις εκτρώσεις.
Η διακοπή της κρατικής καλύψεως των εξόδων νοσηλείας για εκτρώσεις απαλλάσσει τον ελληνικό λαό από τη συμμετοχή του σ’ αυτές και το κράτος, τα χρήματα που προϋπολογίζει για την κάλυψη των εκτρώσεων, θα τα προϋπολογίζει ως επίδομα υπέρ των πολυτέκνων.
Συνεπώς, αδυνατούμε να κατανοήσουμε τα αρνητικά σχόλια κατά της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» επί του θέματος αυτού, τα οποία οφείλονται στην τελεία άγνοια της μέχρι σήμερα συμμετοχής του ελληνικού λαού, μηδέ του κλήρου εξαιρουμένου, στο έγκλημα των εκτρώσεων, αφού, όπως προείπαμε, ολόκληρος ο λαός μας φορολογείται και γι’ αυτές.
Τα σχόλια περί «ματωμένων χρημάτων» ως επιδότηση των πολυτέκνων, είναι εντελώς συκοφαντικά και ανυπόστατα αφού η Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» θα προϋπολογίζει επίδομα υπέρ των πολυτέκνων, πράγμα που η πρόβλεψη για τις εκτρώσεις εμποδίζει σήμερα το κράτος να το πράξει.
Ο Πρόεδρος της Παρατάξεως
Μιχαήλ Ηλιάδης
Λειτουργικὴ Κίνησις Οἰκουμενισμὸς
καὶ στὸ βάθος Ἕνωση Ἐκκλησιῶν ὑπὸ τὸν Πάπα
Ἡ ἐξαπάτηση τῶν Ὀρθοδόξων ἀπὸ τοὺς Δυτικοὺς συνεχίζεται μὲ τὴν συνειδητὴ –πλέον– συνεργασία τῶν ἡγετῶν τους
Τὸ παρὸν εἶναι ἀπόσπασμα ἀπὸ τὴν εἰσήγηση τοῦ Ἀρχιμανδρίτου Νικοδήμου Μπαρούση (ἡγουμένου τῆς Ἱ. Μ. Παναγίας Χρυσοποδαριτίσσης Πατρῶν) μὲ τίτλο: «Ἡ “Λειτουργικὴ Κίνησις” τῆς Δύσεως καὶ ὁ Οἰκουμενισμός».
Ἡ εἰσήγηση πραγματοποιήθηκε στὴν Θεσσαλονίκη τὸ 2004, στὸ Διορθόδοξο Θεολογικὸ Συνέδριο, «Οἰκουμενισμός, (Γένεση-Προσδοκίες-Διαψεύσεις)».
Τὰ πάντα, λοιπόν, «γυμνὰ καὶ τετραχηλισμένα» ἐνώπιόν μας κι ἐμεῖς, μοιραῖοι, ἢ τοὺς ἀκολουθοῦμε εὐπειθῶς ἢ τοὺς ἀνεχόμεθα ἐνόχως καὶ περιδεῶς!
Ἡ «Λειτουργικὴ Κίνησις», ἀρχικῶς μὲν ἕνα ὅραμα κάποιων διακεκριμένων βενεδικτίνων μοναχῶν…, σὺν τῷ χρόνῳ ἀπέκτησε τὴν μορφὴ μιᾶς καλῶς ὀργανωμένης προσπαθείας, ἡ ὁποία ἔλαβε τὸ χαρακτηριστικὸν ὄνομα, «Ἡ Κίνησις», καὶ τῆς ὁποίας ὁ σκοπὸς ἔλαβε τὸ ἐπίσης ἰδιαίτερον ὄνομα, «Τὸ Ἔργον». Αὐτὸ τὸ «ἔργο», ἦταν ἡ ἐλπὶς ὅλων διὰ τὴν ἀναζωπύρωσι τῆς πίστεως, (κατὰ τὴν ἐκτίμησι πολλῶν), καὶ ἡ ἀσφαλὴς προσδοκία τῆς Ἑνώσεως τῶν Ἐκκλησιῶν, (κατὰ τοὺς ἐκπροσώπους τῆς «Κινήσεως»)…Ἡ «Λειτουργικὴ Κίνησις» διεπίστωσε ὅτι ἡ δημιουργία τῶν σχισμάτων ἔχει ὡς ἀποτέλεσμα τὸν περιορισμὸ τῆς παγκοσμιότητος τῆς παπικῆς ἐξουσίας. Ἐπειδὴ ὑπεστήριζε ὅτι ἡ ἑνότης τῆς Ἐκκλησίας πραγματοποιεῖται διὰ τῆς τελέσεως μιᾶς λειτουργίας καὶ τῆς ἑνώσεως μεθ’ ἑνὸς παγκοσμίου πατρός, τοῦ Πάπα τῆς Ρώμης, διεκήρυξε, ἀφ’ ἑνός μὲν τὴν ἀνάγκη προσεγγίσεως τῶν λειτουργικῶν πηγῶν, ἀφ’ ἑτέρου δὲ τὴν ἀνάγκη ἐξευρέσεως νέας ἑρμηνείας τοῦ παπικοῦ ἀλαθήτου, ὥστε τοῦτο νὰ καταστῇ εὔληπτον ὑπὸ τῶν «σχισματικῶν» Ὀρθοδόξων…
Ἐγνώριζε ἐπαρκῶς τὴν προσήλωσι τῶν Ὀρθοδόξων εἰς τὴν λατρεία καὶ ἀπεφάσισε νὰ τοὺς πλήξῃ εἰς τὸ σημεῖο αὐτό. Ὡς δέλεαρ ἐπαρουσίασε τὴν ἐπιστροφὴν εἰς τὰς πηγάς…
Πρότυπο τοῦ «ἔργου τῆς Κινήσεως» ἦσαν οἱ Συνομιλίες εἰς τὴν πόλι Μαλῖνες τοῦ Βελγίου ὑπὸ τὸν Καρδινάλιο Mercier, τὸ ἔτος 1909. Κατόπιν τῶν Συνομιλιῶν …μεταξὺ Ρωμαιοκαθολικῶν καὶ Ἀγγλικανῶν, διεπιστώθη ὅτι ὁ καλύτερος τρόπος προσεγγίσεως τοῦ ἐν διαστάσει εὑρισκομένου χριστιανικοῦ κόσμου εἶναι ἡ «ἀρχὴ» πὼς «ὅλα εἶναι θέμα ἑρμηνείας». Κάθε διαφορὰ ἠμπορεῖ νὰ ἐξομαλυνθῇ διὰ μιᾶς ἄλλης ἑρμηνείας, μία ἀντίληψις ἡ ὁποία εἰσήγαγε τὴν διγλωσσία εἰς τὸν χῶρο τῆς πίστεως, …εἶχε δὲ εὐρτάτη ἐφαρμογὴ εἰς τοὺς κόλπους τῆς Ὀρθοδοξίας.
Βάσει τῆς ἀρχῆς αὐτῆς, οἱαδήποτε αἵρεσις ἦταν δυνατὸν νὰ διακηρυχθῇ δίχως νὰ κινδυνεύῃ ὁ ἐκφραστὴς αὐτῆς νὰ χαρακτηρισθῇ ὅτι κηρύσσει τὴν αἵρεσι «παρρησίᾳ ἢ γυμνῇ τῇ κεφαλῇ», κατὰ συνέπειαν δίχως νὰ ἐμπίπτῃ εἰς τὰ ὑπὸ τῶν ἱερῶν Κανόνων προβλεπόμενα. Ἔτσι ἡ κρίσις κάποιων «εἰδικῶν» ἐτέθη ὑπὲρ τὴν θεοπνευστία τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων, καὶ ἐπροπαγανδίσθη ἡ ὑποκειμενικότης τῶν θεολογικῶν κριτηρίων.
Δυστυχῶς, οἱ ἀντιλήψεις αὐτὲς …ἐπέτυχαν τὴν βαθμιαία ἐξάντλησι καὶ ἀποδυνάμωσι τοῦ ἀμυντικοῦ συστήματος τοῦ ὀρθοδόξου ἐκκλησιαστικοῦ ὀργανισμοῦ…, μὲ ἀποτέλεσμα τὴν δημιουργία λειτουργικῆς ἀνομοιογενείας καὶ μεταξὺ τῶν Ὀρθοδόξων. Καὶ ὄχι μόνον αὐτό, ἀλλὰ παραλλήλως ἐπετεύχθη καὶ ἡ ἀναγνώρισις λειτουργικῶν πράξεων τῶν αἱρετικῶν, οἱ ὁποῖες εἶχαν Συνοδικῶς καταδικασθῇ.
Η ΕΝΩΣΙΣ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ
Οἱ τῆς «Λειτουργικῆς Κινήσεως», ὑπὸ τὸ πρόσχημα τῆς ἀρχαίας παραδόσεως, βασικὸ στοιχεῖο τῆς ὁποίας, κατ’ αὐτούς, ἦταν καὶ τὸ παγκόσμιο πρωτεῖο τῆς Ρώμης, ἀπέβλεπαν κυρίως εἰς τὴν Ἕνωσι τῶν Ἐκκλησιῶν. Ἀντελαμβάνοντο, βεβαίως, ὅτι τοῦτο ἀποτελεῖ ἰσχυρὸν ἐμπόδιο δι’ ἡμᾶς —τοὺς σχισματικούς, κατὰ τὴν ἰδική τους ἐκτίμησι—, γι’ αὐτὸ καὶ εἶχαν ἀναλάβει τὴν προσπάθεια ἀποφορτίσεως τῶν ἐντυπώσεων ἐκ τοῦ καινοφανοῦς τούτου δόγματος, λέγοντες ὅτι τὸ πρωτεῖο τῆς Ρώμης «πρέπει νὰ ἰδωθῇ μέσα ἀπὸ ἕνα καινούργιο φῶς» καὶ νὰ συζητηθῇ ἀργότερα ὑπὸ τῆς ἑνωμένης πλέον Ἐκκλησίας.
…Ἔτσι, ὡς ἔλεγαν, μετὰ τὴν Ἕνωσι τῶν Ἐκκλησιῶν καὶ τὴν αἴτησι συγγνώμης τῆς μιᾶς Ἐκκλησίας ἀπὸ τὴν ἄλλην, θὰ συζητηθῇ καὶ τὸ δόγμα τοῦ παπικοῦ ἀλαθήτου, κατὰ τὸ πρότυπο τῆς Συνόδου Φερράρας-Φλωρεντίας.
Διὰ νὰ προχωρήσῃ τὸ «ἔργο τῆς Ἑνώσεως» ἐστρέφοντο πλέον πρὸς τοὺς Ὀρθοδόξους …μὲ σεβασμό. Ἀρχικῶς ἐπερίμεναν «νὰ καθαρίσῃ ἡ ἀτμόσφαιρα», ἀποκρύπτοντες ἐπιμελῶς ὅ,τι χωρίζει τοὺς Ρωμαιοκαθολικοὺς ἀπὸ τοὺς Ὀρθοδόξους. Ἐν συνεχείᾳ ἐφηῦραν νέον τρόπο· τὴν δημιουργία φιλικοῦ κλίματος μεταξὺ τῶν Ἐκκλησιῶν καὶ τὴν ἕνωσι τῶν καρδιῶν καὶ τῶν συναισθημάτων μεταξὺ αὐτῶν, γι’ αὐτὸ καὶ ἐφήρμοσαν εὑρύτατα τὴν λεγομένη «ψυχολογικὴ μέθοδο».
… Ὁμιλοῦσαν μὲ πολὺ θαυμασμὸ διὰ τὴν γοητεία καὶ τὴν μεγαλοπρέπεια τῆς βυζαντινῆς λειτουργίας, ἐξέφραζαν τὴν βαθειά τους νοσταλγία πρὸς τὴν ἀρχαιοπρεπῆ λειτουργικὴ παράδοσι τῆς Ἀνατολῆς…
Μάλιστα τὰ μέλη τῆς «Κινήσεως» ἔλαβαν ἐμπεριστατωμένες συστάσεις νὰ ἐπιζητοῦν τὴν μαθητεία παρὰ τοὺς πόδας τῶν Ἀνατολικῶν ἐπὶ θεμάτων λατρείας, προσκαλώντας παραλλήλως καὶ κάποιους ἐξ αὐτῶν εἰς τὴν Δύσι, διὰ νὰ τοὺς γνωρίσουν τὸν λειτουργικὸ πλοῦτο τῆς ἀκαινοτομήτου Ἀνατολῆς. Ἦσαν βέβαιοι ὅτι καρπὸς αὐτῆς τῆς ἀλληλογνωριμίας θὰ ἦταν ἀσφαλῶς ἡ δημιουργία μιᾶς ὁμοιομόρφου λειτουργικῆς πράξεως, Ἀνατολῆς καὶ Δύσεως.
Ἀσφαλῶς, αὐτὴν «τὴν φοίτησι», ὡς ἔλεγαν, «εἰς τὸ σχολεῖο τῆς Ἀνατολῆς» ἐθεωροῦσαν ἀναγκαία ὄχι διὰ νὰ μεταβληθοῦν οἱ Λατῖνοι εἰς Ἀνατολικούς, ἀλλὰ διὰ νὰ κερδίσουν τὴν ἐκτίμησι καὶ τὴν ἀποδοχὴ τῶν Ὀρθοδόξων, καὶ μάλιστα τῶν Ρώσσων, οἱ ὁποῖοι εὑρίσκοντο ὑπὸ τὰ δεινὰ τοῦ κομμουνιστικοῦ διωγμοῦ. Προσεπάθουν μακροπροθέσμως νὰ κερδίσουν τὴν ἐμπιστοσύνη τῶν Ὀρθοδόξων, ἀναμένοντες ὅτι θὰ καμφθοῦν ἀπὸ τὴν γλυκύτητα τῶν λόγων των περὶ τῶν θησαυρῶν τῆς Ἀνατολικῆς Ἐκκλησίας, ὥστε οἱ ἴδιοι νὰ τοὺς ἀνοίξουν μόνοι τους τὴν θύρα, διὰ νὰ τοὺς ὁδηγήσουν μὲ ἀσφάλεια εἰς τὴν Ἕνωσι μετὰ τοῦ Πάπα.
Εἶχαν ἀντιληφθῇ ὅτι ἡ ἀξίωσις τοῦ Πάπα Πίου Θ΄, νὰ προηγηθῇ ἡ αἴτησις συγγνώμης τῶν Ὀρθοδόξων καὶ μετὰ νὰ πραγματοποιηθῇ ἡ Ἕνωσις, δὲν τελεσφοροῦσε πλέον. Διεβεβαίωναν λοιπὸν τοὺς Ὀρθοδόξους ὅτι ἡ Ἕνωσις, κατὰ τὰ δεδομένα τῶν Συζητήσεων εἰς τὶς Μαλῖνες, δὲν ἐσήμαινε τὴν ἀφομοίωσι τῶν Πατριαρχῶν τῆς Ἀνατολῆς ὑπὸ τοῦ Πάπα τῆς Ρώμης, ἀλλ’ ἕνωσι μετ’ αὐτοῦ κατὰ τὸ πρότυπο τῶν Οὑνιτῶν. Ἔτσι ἡ Ἕνωσις τῶν Ἐκκλησιῶν θὰ πραγματοποιεῖτο κάποια στιγμὴ de facto καὶ χωρὶς σκληρὲς διαδικασίες, οἱ ὁποῖες συνήθως φέρουν ἀντίθετα ἀποτελέσματα, ὁ δὲ Πάπας θὰ ἀπεκαθίστατο ὡς παγκόσμιος ἐπίσκοπος.
Ὁλόκληρη τὴν εἰσήγηση μπορεῖτε νὰ τὴν βρεῖτε στὴν διεύθυνση:
www.alopsis.gr/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=164
Add A Comment
You must be logged in to post a comment.