Αυγουστίνος Καντιώτης



ΜΗΝΥΜΑΤΑ

date Μαρ 26th, 2013 | filed Filed under: ΜΗΝΥΜ. ΠΑΡΑΛ. ΠΡΟΩΘ.

ΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

( ΒΙΝΤΕΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!!!!)

https://www.youtube.com/watch?v=f0r82H7c26I

5300646801

Ομιλία του Δ. Νατσιού στον Ι.Βυζ.Ναό Προφήτου Ηλιού Θεσ/νίκης:

«Η παιδεια του Γενους και το σημερινο παιδομαζωμα»

Την Τετάρτη 17 Απριλίου 2013, στις 7.00 μμ, στο ενοριακό πνευματικό κέντρο του Ιερού Βυζαντινού Ναού Προφήτου Ηλιού της Ι.Μ. Θεσσαλονίκης (Ολυμπιάδος 53, απέναντι από το Ναό)

Ο γνωστός αγωνιστής εκπαιδευτικός κ. Δημήτριος Νατσιός, σε μία άκρως ομολογιακή, αποκαλυπτική και ανατρεπτική Ομιλία με θέμα: «Η παιδεία του Γένους και το σημερινό παιδομάζωμα».

εκ του Ι. Ναού, τηλέφωνον 2310273790

5300646801

Το Σάββατο του Ακαθίστου Ύμνου, η Ιερά Αγρυπνία του μηνός Απριλίου,

του Ι.Ν. Αγίου Νεκταρίου Βούλας

Τo Σάββατο του Ακαθίστου  Ύμνου 20 Απριλίου 2013, στον Ιερό Ναό Αγίου Νεκταρίου Βούλας, θα τελεστεί Ιερά Αγρυπνία όπου θα ξεκινήσει στις 9.30 μ.μ. λίγο μετά το τέλος της Ακολουθίας του Ακαθίστου Ύμνου της Παναγίας μας , τη Παρασκευή 19 Απριλίου και θα τελειώσει περίπου στις 12.30 π.μ το Σάββατο 20 Απριλίου τα ξημερώματα .
Παρακαλούνται οι ενορίτες και όσοι άλλοι Χριστιανοί επιθυμούν, να μετέχουν της Ιεράς Αγρυπνίας. 
 
                         Εκ του Ιερού Ναού

___5300646801

Η ΛΥΜΗ ΤΟΥ ΝΕΟΝΙΚΟΛΑΙΤΙΣΜΟΥ ΝΑΡΚΟΘΕΤΕΙ

ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ

O νεονικολαιτισμός εντός των κόλπων της Εκκλησίας μας αποτελεί δυστυχώς μία θλιβερή πραγματικότητα. Τόσο σε επίπεδο ποιμένων όσο και σε επίπεδο ποιμνίου. Υπάρχουν κληρικοί όπως για παράδειγμα ο γνωστός και μη εξαιρετέος και «αγαπημένος» κάποιων συστημικών ΜΜΕ π.Φιλόθεος Φάρος που σε δημοσιογραφικές του συνεντεύξεις υποστηρίζει εντελώς αντιευαγγελικά ότι οι προγαμιαίες σχέσεις δε συνιστούν αμαρτία. Την ίδια ετεροδιδασκαλία προέβαλε και κάποιος επίσης γνωστός και μη εξαιρετέος μητροπολίτης προ ετών σε συνένετευξή του σε βρωμερό περιοδικό κατασκανδαλίζοντας τους πιστούς.Αλλά και κάποιοι πανεπιστημιακοί, θεολογούντες φιλόσοφοι ή φιλοσοφούντες θεολόγοι (διαλέγετε και παίρνετε) γνωστοί στους» παροικούντας την τοπική εκκλησιαστική Ιερουσαλήμ», φρονούν τα ίδια με τους προειρημένους όπως τυγχάνει ευρέως γνωστό. Επίσης υπάρχουν πνευματικοί που αμνηστεύουν τις εν λόγω σχέσεις και οι οποίοι θα δώσουν λόγο εν ημέρα κρίσεως αφού «παίρνουν στο λαιμό τους» κατά το κοινώς λεγόμενο μυριάδες ψυχών υπέρ ων Χριστός απέθανεν! Αλλά αυτό που πυροδοτεί την αγανάκτηση των πιστών εν προκειμένω δεν είναι τόσο η φρικαλέα ετεροδιδασκαλία, αυτή καθ εαυτήν, όσο  η ένοχη αδιαφορία της ποιμαίνουσας Εκκλησίας απέναντι στο θλιβερό αυτό φαινόμενο . Δε θα έπρεπε η εκκλησιαστική διοίκηση να ανακαλέσει στην τάξη τους τοιαύτα φθεγγομένους; Πρόκειται για κλασσικής μορφής αδιαφορία, για συγκάλυψη των ενόχων για λόγους σκοπιμότητας, για συμβιβασμό με τον κόσμο και το φρόνημά του, για ανθρωπαρέσκεια ή για συνδυασμό των πιο πάνω αναφερθέντων παραγόντων; Ιδού τα ερωτήματα που απασχολούν και συνέχουν τον πιστό λαό! Προ ετών και συγκεκριμένα εν έτει 1988 ευσυνείδητοι ποιμένες, οι μακαριστοί Φλωρίνης Αυγουστίνος, Σιδηροκάστρου Ιωάννης και Δρυινουπόλεως Σεβαστιανός, αγωνιώντες για την παραφθορά του εκκλησιαστικού ήθους που συνεπάγεται η εισήλαση του αιρετικού νεονικολαιτισμού στην εκκλησιαστική ζωή, έθεσαν το θέμα εν συνόδω. Δυστυχώς, υπαιτιότητι του νυν αρχιεπισκόπου, η τότε ΔΙΣ κώφευσε. Στο μεταξύ το νεονικολαιτικό νεόπλασμα εξαπλώνεται ταχέως εντός του εκκλησιαστικού οργανισμού και προκαλεί αφάνταστη πνευματική ζημία. Πότε επιτέλους θα αφυπνισθούν οι ποιμένες; Μάλλον, «ενύσταξαν οι ποιμένες», Ναούμ Γ, 18. Δε μιλάμε βέβαια και για τις μονίμως υπνώττουσες επί πνευματικών ζητημάτων θεολογικές μας σχολές. Αυτών η μέριμνα είναι άλλη. Πώς θα απαξιώσουν θεολογικά τους αντιοικουμενιστές κληρικούς και λαικούς όπως κατέδειξε και η κατάπτυστη περσινή παρέμβασή τους υπέρ του παραπαίοντος σε θέματα Ορθοδόξου Πίστεως Φαναρίου και σε βάρος των ομολογητών μητροπολιτών Πειραιώς και Κυθήρων, πώς θα καλλιεργήσουν το πνεύμα του οικουμενιστικού συγκρητισμού όπως φανερώνει η συμμετοχή τριών πανεπιστημιακών καθηγητών Θεολογίας σε επαίσχυντη οικουμενιστική συμπροσευχή σε παπικό ναό τον παρελθόντα Ιανουάριο στη Θεσσαλονίκη, πώς θα πλειοδοτήσουν σε αντιχρυσαυγιτισμό (σαφώς καταδικαστέον από χριστιανικής πλευράς) σιωπώντας ταυτόχρονα αιδημόνως για τη λυσσώδη επιχείρηση του εθνικοθρησκευτικού μας αποχρωματισμού την οποία απεργάζονται τα πρώην απο-κόμματα και νυν κόμματα των Τσιπροαλαβανοκουβέληδων, διοργανώνουσες επί πλέον και σχετικά συνέδρια και υπηρετούσες το διαβόητο politically correct, πώς θα συγκαλύψουν αιρετικές διδασκαλίες διδασκόντων σ αυτές, πώς θα νοθεύσουν τη θεολογία αναμειγνύοντάς τη με τη φιλοσοφία και τις προσωπικές ιδεοληψίες κάποιων θεραπόντων της πρώτης, πώς θα συμβάλλουν στην αλλοίωση του χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών όπως αποκαλύπτει η σχετική δραστηριότητα κάποιων προφεσσόρων κ.ο.κ. Απομένει οι υγιώς φρονούντες επίσκοποι, ιερές μονές, ιεραποστολικές αδελφότητες, διακεκριμένοι κληρικοί-πνευματικοί, χριστιανοί επιστήμονες, θεολόγοι και μη, θρησκευτικά ιστολόγια και άλλοι παράγοντες να αγωνισθούν με σθένος κατά της λύμης του νεονικολαιτισμού που ναρκοθετεί την πνευματική ζωή των πιστών και ματαιώνει τη σωτηρία τους.Το θέμα είναι σοβαρό και απαιτεί

την εγκατάλειψη της σιωπής και του συμβιβασμού. Οι υγιώς φρονούντες επίσκοποι θα πρέπει να επαναθέσουν το όλο θέμα εν συνόδω. Κατ αυτόν τον τρόπο θα αποδείξουν ότι η επίσημη Εκκλησία δεν είναι απλώς διοικούσα αλλά κυρίως ποιμαίνουσα.

Υ.Γ. Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια τόσο στο μητροπολίτη Κονίτσης Ανδρέα όσο και στον ιεροκήρυκα της μητροπόλεώς του π.Ιωήλ Κωστάνταρο γιατί συχνά-πυκνά διαφωτίζουν με τα κηρύγματά τους το ποίμνιό τους σχετικά με τον επάρατο νεονικολαιτισμό. Υπάρχουν βέβαια και άλλοι επίσκοποι και ιεροκήρυκες που πληροφορούν επαξίως τη διακονία τους σχετικώς. Απαιτείται όμως μαζικότερη και πιο συντονισμένη δράση και προπαντός εκ νέου ενέργειες προκειμένου το όλο ζήτημα να τεθεί στην σύνοδο της Ιεραρχίας.

Λ.Ν.

5300646801

Κατήφορος παραπληροφόρησης  π. Παύλου

Παρα-πατερικές επιθέσεις ἀρχιμανδρίτη

Σ διάφορα στολόγια εδαμε μι νέα δημοσίευση τορχιμανδρίτη τοντιαιρετικο γραφείου τς . Μητροπόλεως Πειραις, π. Παύλου Δημητρακόπουλου. Τιτλοφορεται: «Δν συγκλονίζεται λοιπν εραρχία μας;»

Τ θέμα του εναι Οκουμενισμς καδιαφορία τς ερς Συνόδου γι τν πέκτασή του. Μ τν φορμμως ατή –κα «τεχνηέντως»– βρκε τρόπο νπιτεθε κα πάλι ναντίον σων χουν διαχωρίσει τν θέση τους π τν Οκουμενισμό, χι θεωρητικά, λλμπράκτως, κολουθώντας τν διαχρονικ Παράδοση τς κκλησίας.

τσι –δυστυχς– π. Παλος συνεχίζει τν κατήφορο τς μπαθος παραπληροφόρησης. ναφέρεται σ’ μς πο διακόψαμε τ σχέση μας π τος Οκουμενιστές, παραθέτει κα μερικς προτάσεις π τ κείμενο ποτειχίσεώς μας, καπευθυνόμενος στος πισκόπους τος ρωτ:

«Δν πον λοιπν κα δν δύρεται εραρχία μας πρ ατο του τραγικο φαινομένου, δν σπαράσσεται ν βλέπη τ λογικά της πρόβατα νποσχίζονται κα νποχωρίζονται π τν μάνδρα της;».

Πάτερ μου, γράψατε μιθλια κριτικ γι τ βιβλίο το π. Εθύμιου Τρικαμην περ τς Διακοπς Μνημοσύνου κα τς ποτειχίσεως. Σς πάντησε π. Εθύμιος μ συντριπτικ στοιχεα, ντλώντας π τν γιοπατερική μας ρθόδοξη Παράδοση κα δν καταλάβατε τίποτα; ποδέχεσθε π. Παλε, τι Πρωτοδευτέρα Σύνοδος εναι ρθόδοξη κα ΙΕ΄ . Κανόνας θεσπίστηκε π ατή;

σχέτως, ν σες δν θέλετε νποτειχιστετε γι τος λόγους σας, δυνατετε νντιληφθετε τ στοιχειδες, πο π. πιφάνιος Θεοδωρόπουλος τ διδάσκει δ κα δεκαετίες; τι δηλαδ Διακοπ Μνημοσύνου (κατ τν π. πιφάνιο) προβλέπεται π τν ΙΕ΄ Κανόνα τς Πρωτοδευτέρας Συνόδου;

Χρησιμοποιετε στ βιβλίο σας ς αθεντία τν π. πιφάνιο. π. πιφάνιος, μως, λέγει: τι, ποιος θέλει νφαρμόσει τν ποτείχιση, εναι λεύθερος ν τ κάνει. Τοτο εναι ρθόδοξη πράξη κα δν τν βγάζει π τν κκλησία. νήκει στν κκλησία, ντιστεκόμενος κα διαμαρτυρόμενος γι τν αρεση. ρκε ν μ προχωρήσει περαιτέρω, ν μ δημιουργήσει δηλαδή, πως ο Παλαιοημερολογτες λλη Σύνοδο-κκλησία. Τί παραπάνω κάναμε κα μς κατηγορετε; Γιατί παραπλαντε σους γνοον τ θέμα κα μς βγάζετε κτς κκλησίας;

[Παραθέτω κανα τμμα π τ κείμενα το π. πιφάνιου κα το π. Θεόκλητου Διονυσιάτη: «ν τις κληρικός, λέγει Κανών, ποκοππ τοιούτου πισκόπου “πρ συνοδικς διαγνώσεως”, οδαμς παρανομε, δι κα δν πόκειται ες πιτίμησιν, λλ μλλον ξιος παίνου εναι παύων τ μνημόσυνον το οκείου πισκόπου Κληρικός, ρκεται ες τοτο, ποφεύγει ν μνημονεύση τέρου καναμένει ν ρεμί συνειδήσεως τν κρίσιν τς Συνόδου» (Θεοδωρόπουλου πιφάνιου, Τ δύο κρα, σελ. 75-76).  Κα π. Θεόκλητος Διονυσιάτης σημειώνει: «πομένως ν περιπτώσει αρέσεως … ποκόπτων τ μνημόσυνον χωρς νναμείνη τν πόφασιν τς κκλησίας τοι πρν κδοθπόφασις Συνοδικ …οτος ν τάξει εναι, μάλιστα τελευταος οτος κα τιμς ξιος εναι» (Διονυσιάτου Θεόκλητου, “θωνικνθη”, τόμ. Ι, σελ. 125)].

Εναι γνωστό, τι ο δύο παραπάνω πατέρες, δέχονται τδυνητικ τς ποτειχίσεως, πο δν σχολιάζω, φο δν πρόκειται περ ατοδ. Δέχομαι μως, χάριν τς συζητήσεως, τι εναι δυνητικφαρμογ το ΙΕ΄ Κανόνος, πως ποστηρίζετε (καχι ποχρεωτική). σες, μ ποι λογικποστηρίζετε τι, μες ποποτειχιστήκαμε, «δυνητικά» στω, εμαστε ξω π τν μάνδρα τς κκλησίας; πορρίπτετε τν θεωρία κα το π. πιφανίου; Καταργετε, τώρα, κόμα κα τ δυνητικόν το. Κανόνος; Μήπως σς ρθε «νέο φς», πως κατ καιρος δέχονται κα ο Μάρτυρες τοεχωβ;

Κα καλ δν δέχεσθε τς θέσεις μας, οτε τς κατοχυρωμένες μκατοντάδες πατερικ κείμενα ξηγήσεις το π. Εθύμιου Τρικαμην. Μ ποιά λογική, μως, μς συκοφαντετε ς «κτς κκλησίας», κόμα κα καθόσον κολουθομε τν θέση-ρμηνεία το π. πιφάνιου; Γιατί θέλετε νκολουθήσουμε τς καινοφανες καναπόδεικτες δικές σας θεωρίες; κόμα κι ν δεχθομε ν συζητήσουμε τς θέσεις σας, σπου ν διευκρινιστον κα ν φανε, ν χετε σες δίκιο π. πιφάνιος, ποις σς δίνει τ δικαίωμα ν γράφετε τι εμαστε «κτς κκλησίας»;

Κα στ κάτω-κάτω, φο κόπτεστε στ βιβλίο σας πρ το Συνοδικο συστήματος, γιατί φαρπάζετε τν κρίση τς Συνόδου κα δν φήνετε ατν νποφασίσει;

Νομίζετε, πάτερ, τι π μόνος σας εστε μία Οκουμενικ Σύνοδος;

Σημάτης Π.

___________________

  • Υ.Γ.: Εναι κα πολλλλα σημεα τορθρου σας, π. Παλε, μ τποα διαφωνομε. πειδπάντηση το π. Εθυμίου (κοντ στς εκοσι συνέχειες πο δημοσιεύτηκαν) εναι παρκής, δν πεκτεινόμαστε. Μόνο μιρώτηση σ μι φράση σας.  Γράφετε:
  • «κενοι γι ν διαφυλάξουν ατ τν πίστη θυσίασαν θέσεις κακκλησιαστικξιώματα, μητροπολιτικος κα πατριαρχικος θρόνους, πέστησαν ξορίες, διωγμούς, φυλακίσεις, βασανιστήρια, κόμη θυσίασαν κα τν δια τν ζωή τους».
  • Πράγματι, πάτερ, τσι πως τ λέτε εναι. κενοι, πρν συγκληθε Σύνοδος –γι νκδιώξει τος αρετικούς– διέκοψαν τν «κοινωνία» μαζί τους, κι ατγινε φορμ ν θυσιάσουν κόμα κα τ ζωή τους, πειδ κάποιοι λλοι Πατριάρχες –προκάτοχοι στ θρόνο κα στν αρεση το κ. Βαρθολομαίου– πως Νεστόριος, Πύρρος, Καλέκας, Βέκκος, δν νέχονταν τν ποτείχισή τους.
  • σες πολέγχετε τν σύγχρονη Σύνοδο, γιατί δν τος κολουθετε;
  •  (*) Τ κείμενο το π. Παύλου, μπορετε ν διαβάσετε στό:

 http://aktines.blogspot.gr/2013/04/blog-post_4312.html

 

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.