ΜΗΝΥΜΑΤΑ
_
|
||||
|
ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΦΗΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΗΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡOΣ
Υπό την αναγκαία προυπόθεση, ότι αληθεύουν, τα όσα καταγγέλει, ο έγκριτος δημοσιογράφος του εκκλησιαστικού ρεπορτάζ κ. Μακρής, πρόκειται,το δίχως άλλο, για «καραμπινάτο» σκάνδαλο. Καθώς φαίνεται, ο περιπίπτων από (οικουμενιστικού)ολισθήματος εις ολίσθημα, πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος, δεν ορρωδεί προ ουδενός, στα πλαίσια της φρενήρους πορείας του για συμπόρευση με τον αιρετικό παπισμό. Καταπατεί ασύστολα τους θεόπνευστους ιερούς κανόνες που ρυθμίζουν τις σχέσεις Ορθοδόξων και αιρετικών, περιφρονεί σκαιώς την ευαισθησία, επί θεμάτων Ορθοδόξου Πίστεως, του ορθοφρονούντος ποιμνίου, πυροδοτεί σχίσματα και εντάσεις εντός των κόλπων της Ορθοδόξου Εκκλησίας, ακυρώνει στη συνείδηση των Ορθοδόξων τη μοναδικότητα της Ορθοδόξου Εκκλησίας ως αποκλειστικού φορέως της Απολύτου Αληθείας και της μοναδικής οδού Σωτηρίας, συγκαλύπτει το δόλιο πρόσωπο του δαιμονοκίνητου παπισμού τον οποίο ουσιαστικά «αμνηστεύει» για τα ποικίλα εγκλήματά του, παραθεωρεί την ύπουλη και διαβρωτική δράση της Ουνίας, θέτει τις πολιτικο-κοινωνικές και επικοινωνιακές σκοπιμότητες ύπερθεν της ιεράς υποθέσεως της προασπίσεως του Ορθοδόξου Δόγματος, υποβαθμίζει το κύρος της Ορθοδόξου Μαρτυρίας εν σχέσει με το μωσαικό των πεπλανημένων δοξασιών και αιρέσεων , ακυρώνει, στην πράξη, την αληθινή έννοια της Ιεραποστολής προς τους ετεροδόξους. Το Άγιον Όρος, που κατά παράδοσιν, αποτελεί το προπύργιο της Ορθοδοξίας, επ ουδενί θεωρείται νοητό και θεμιτό, να «αβαντάρει», εν ονόματι οιασδήποτε σκοπιμότητας, το θεοκατάρατο οικουμενισμό, καταπροδίδοντας την ένδοξη Ιστορία του και τις ιερές παρακαταθήκες που κατέλειπαν οι αγιασμένες μορφές τόσων και τόσων αμυντόρων της πατρώας ευσεβείας, που θεοφιλώς ασκήθηκαν σ αυτό, με κορυφαίο όλων, το μύστη της αληθούς Θεολογίας, άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά. «Νυν κρίσις εστί»! Όχι του πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως και των ομοφρόνων και ομοτρόπων του εκκλησιαστικών αξιωματούχων, που στη συνείδηση του θρησκεύοντος λαού έχουν, δυστυχώς, «στιγματισθεί» με το στίγμα της μειοδοσίας και προδοσίας επί θεμάτων προασπίσεως του Ορθοδόξου Δόγματος και Ήθους, αλλά των ηγητόρων του Αγιωνύμου Όρους, που θέλουμε να πιστεύουμε, ότι θα αντιτάξουν ένα σθεναρό ΟΧΙ, στη μετατροπή του αγιασμένου Άθωνα σε όχημα εξυπηρέτησης του συγκρητισμού. Ο αιρεσιάρχης της Ρώμης δεν πρέπει να πατήσει το πόδι του στα αγιασμένα χώματα του Περιβολιού της Παναγίας μας. Ούτε και σαν σκέψη, θα έπρεπε κάτι τέτοιο, να απασχολεί έναν Ορθόδοξο χριστιανικό νου. Πόσο μάλλον είναι αδιανόητη, τυχόν υλοποίηση αυτής της σκέψης. Δεν είναι ανάγκη να προσθέσουν και οι αγιορείτες τη δική τους αμαρτία σ αυτήν του προισταμένου τους. Ας διαχωρίσουν θεοφιλώς τις ευθύνες τους, έναντι οιωνδήποτε συνεπειών. Τοιουτοτρόπως αφ ενός θα συμβάλλουν στην αποτροπή ενός ανοσιουργήματος, όπως η επίσκεψη του αιρετικού Πάπα στο Αγιονόρος, και αφ ετέρου θα περισώσουν το ήδη τρωθέν, λόγω της «εκκωφαντικής» τους, μέχρι τώρα σιωπής, για τα πατριαρχικά ατοπήματα, εν αντιθέσει με όσα έπρατταν σε προηγούμενες δεκαετίες, κύρος τους.
Ας ελπίσουμε ότι η αγάπη προς τον άπεφθο χρυσό της Ορθοδοξίας δε θα υποσκελισθεί και ανταλλαγεί με την επάρατη σκοπιμότητα!
Λ.Ν.
ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΙΝΑΙ «ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ»;
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΜΑΡΙΟΝΕΤΤΕΣ;
Διαβάστε, Έλληνες αδελφοί μου, και …….ταραχθήτε!
Αν δεν είναι κάτι σαν παραμύθι, τότε πρέπει όλοι μας να ξεσηκωθούμε! Η κατάσταση φαίνεται να είναι τραγική. Από πολύ παληά είμεθα πουλημένοι! Είμεθα Εβραιοκρατούμενοι! Η «Τρόϊκα», καθώς φαίνεται, δεν θέλει να αγγίξει το Εβραϊκό κατεστημένο!
_
__
Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟΙΩΣΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ
«Πρὶν ἀλέκτορα φωνῆσαι»
Ο ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΑΛΛΑ
ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΜΕΝΟΥΣ
Στὴν ἐπιστολή του πρὸς Πατριάρχη ὁ μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφείμ καταγγέλλει
«τὴν οἰκουμενιστικὴ θεωρία περὶ διῃρημένης καί βαινούσης πρὸς τὴν ἑνότητα Ἐκκλησίας» τὴν ὁποία υἱοθετεῖ· καὶ πιὸ κάτω τοῦ γράφει: «υἱοθετεῖτε τή θεωρία περί «διῃρημένης Ἐκκλησίας, σύμφωνα μὲ τὴν ὁποία, ἡἘκκλησία εἶναι διῃρημένη σὲἐπὶ μέρους «ἐκκλησίες» (ὄχι τοπικές, ἀλλ’ ὁμολογιακές-δογματικές, βλ. τὸ κείμενο τοῦ Porto Alegre) καὶ χρῄζει ἑνώσεως. Ἡ τοιαύτη θεώρησις τοῦ θεσμοῦ τῆς Ἐκκλησίας εἶναι πέραν πάσης σοβαρῆς, ἔστω βασικῆς, κατανοήσεως τῆς ὀρθοδόξου ἐκκλησιολογίας».
Στὴ συνέχεια ἔμμεσα ὑπενθυμίζει, ὅτι αὐτὴ ἡ αἱρετικὴ θέση ἔχει ἐκφρασθεῖ στὴν Ἑλλάδα ἀπὸ τὸ «ἑξαπτέρυγο» τοῦ Πατριάρχου, τὸ μητροπολίτη Μεσσηνίας Χρυσόστομο. Καὶ ἔχει ἀναιρεθεῖ μὲν ὑπὸ τοῦ καθηγητῆ Τσελεγγίδη, τοῦ π. Θεόδωρου Ζήση καὶ τοῦ μητροπολίτη Κυθήρων Σεραφείμ, δὲν ἀνεκλήθη δὲἀπὸ τὸν ὀπαδὸ τοῦ Πατριάρχη καὶ ὁμόγνωμο στὴν αἵρεση αὐτή, τὸν μητροπολίτη Μεσσηνίας.
Αὐτὰ ἐξάγονται ἀπὸ τὴν Ἐπιστολὴ τοῦ Πειραιῶς πρὸς τὸν Πατριάρχη.
Δὲν πρόλαβε, λοιπόν, νὰ στεγνώσει τὸ μελάνι τῆς πρὸς τὸν Πατριάρχη Ἐπιστολῆς καὶ ὁ μητρ. Πειραιῶς ἔσπευσε νὰ συλλειτουργήσει μὲ τὸν υἱοθετοῦντα καὶ ἀμετανοήτως πρεσβεύοντα τὴν αἵρεση τῆς «διηρημένης Ἐκκλησίας», τὸν μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο Σαββᾶτο!
Σήμερα Κυριακή, 14 Ἰουλίου 2013 (ὅπως διαβάζουμε στὸ ἱστολόγιο “Romfea”) ἐτελέσθη «λαμπρό πολυαρχιερατικὸ συλλείτουργο, στὸν Ἱερὸ Ναὸ τοῦἉγίου Γεωργίου Καρέα».
Σ’ αὐτὸ «προεξῆρχε ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφείμ, συμπαραστατούμενος ἀπὸ τὸν Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο καὶ τὸν οἰκεῖο Μητροπολίτη Καισαριανῆς κ. Δανιήλ».
Τοῦτο ἔκανε ἐντύπωση καὶ ξένισε καὶ φλογεροὺς ὑποστηριχτὲς τοῦ μητρ. Πειραιῶς, ὅπως φαίνεται ἀπὸ σχετικὸ ἄρθρο ποὺ ἐλέγχει γι’ αὐτὴν τὴν πράξη τὸν μητροπολίτη Πειραιῶς μὲ τὸν τίτλο:
«ΑΓΙΕ ΠΕΙΡΑΙΩΣ! ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΑΣΤΑΘΕΙΑ;»!
Ἀλήθεια, πῶς μποροῦν νὰ φέρονται ἔτσι εἰς τὰ τῆς Πίστεως, ὅσοι νομίζουν πὼς τὴν ὑπερασπίζουν;
_
ΚΑΚΟ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΑΡΓΙΑΣ
ΑΛΛΑ ΟΛΕΘΡΙΟ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
Ο ένας μετά τον άλλον οι Επίσκοποι και οι Αδελφότητες, με Εγκυκλίους, επείγουσες ανακοινώσεις, Ανακοινωθέντα, επιστολές προς βουλευτές κ.λπ., αντιδρούν στην είδηση περί καταργήσεως της αργίας της Κυριακής και καταγγέλλουν τον Πρωθυπουργό και τα κόμματα γι’ αυτό.
Κατανοητή και δίκαια η αγανάκτησή τους.
Δεν τους είδαμε, όμως, να καταγγέλλουν το Πατριαρχείο και τους Πατριάρχες για την κατάργηση της Ορθοδοξίας. Δεν καταγγέλλουν επώνυμα τον αιρεσιάρχη Πατριάρχη Βαρθολομαίο για την σταδιακή αλλά με ταχύτατους ρυθμούς εγκαθίδρυση του Οικουμενισμού, με απώτερο στόχο την Πανθρησκεία.
Τι να την κάνουν όμως την Κυριακή αργία, χωρίς Ορθοδοξία;
Λεόντιος Διονυσίου
1. ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ – ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ
http://www.katanixis.blogspot.gr/2013/07/blog-post_7437.html
2. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΗΓΥΡΕΩΣ
http://katanixis.blogspot.gr/2013/07/blog-post_2305.html
_
3. Ο ΦΕΤΟΥΛΑΧ ΓΚΙΟΥΛΕΝ ΣΠΟΝΣΟΡΑΣ ΤΟΥ ΟΥ ΤΣΕ ΚΑ
ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Την εντυπωσιακή αποκάλυψη ότι μεγάλος ισλαμιστής ηγέτης Φετουλάχ Γκιουλέν, πνευματικός πατέρας του τουρκικού πολιτικού Ισλάμ και του κόμματος του Ερντογάν, είναι ο μεγάλος σπόνσορας του αλβανικού ΟΥ ΤΣΕ KA ενώ με δικά του κεφάλαια δημιουργήθηκε το τεράστιο δίχτυο των Αλβανών λαθρέμπορων ναρκωτικών στην βαλκανική και σε προέκταση σε όλη την Ευρώπη, κάνει η τουρκική εφημερίδα Aydınlık, στο φύλο της 4/7/2013.
Σύμφωνα με τις αποκαλύψεις της τουρκικής εφημερίδας, ο Wayne Madsen, πρώην υψηλόβαθμος πράκτορας της αμερικανικής NSA, αναφέρει σε απόρρητη αναφορά του για τις δραστηριότητες της Αλ Καιντα ότι ο γνωστός Τούρκος ισλαμιστής ηγέτης Φετουλάχ Γκιουλέν ήταν και εξακολουθεί να είναι ο μεγαλύτερος οικονομικός σπόνσορας του γνωστού αλβανικού Ου Τσε Κα ενώ ήταν αυτός που στήριξε οικονομικά την ανεξαρτησία του Κοσσόβου. Παράλληλα, όπως αναφέρεται στη ίδια αναφορά, ο Γκουλέν έχει στηρίξει τα τεράστια κυκλώματα του αλβανικού λαθρεμπορίου ναρκωτικών που έχει απλωθεί σχεδόν σε όλη την Ευρώπη με εκατομμύρια δολάρια ετήσιο τζίρο. Δεν είναι άσχετο με την μεγάλη στήριξη του Γκουλέν προς το Κόσσοβο ότι όταν το 2008 ανακήρυξε επίσημα τη ανεξαρτησία του με προτροπή του ο Ερντογάν και η Τουρκία ήταν η πρώτη χώρα που έσπευσε να αναγνωρίσει την ανεξαρτησία του Κοσσόβου. Επίσης πάλι με προτροπή του Γκιουλέν το καθεστώς των Αδελφών Μουσουλμάνων της Αιγύπτου έσπευσε μετά την επικράτηση του να αναγνωρίσει την ανεξαρτησία του Κοσσόβου. Στην ίδια αναφορά επισημαίνεται και η άμεση ανάμειξη του Γκιουλέν στην πολυδιαφημιζόμενη made in USA «Αραβική Άνοιξη» στηρίζοντας τα ισλαμιστικά κινήματα καθώς στον εμφύλιο πόλεμο της Συρίας υπέρ των ισλαμιστών
Αλλά για τον Γκιουλέν και για τον ρόλο του στα παγκόσμια ισλαμικά πράγματα έχουν γραφτεί κατά καιρούς στον ξένο τύπο εκτενή άρθρα. Τον έχουν αποκαλέσει «Απόστολο του Ισλάμ», «Μεσσία του Ισλάμ», Τούρκο Χομεϊνί», «Αναμορφωτή των Μουσουλμάνων». Απo το 2000 κυνηγημένος τότε από τους Τούρκους στρατηγούς ζει στις ΗΠΑ, όπου έχει τιμηθεί από πολλά αμερικανικά πανεπιστήμια. Γεγονός είναι απετέλεσε όμως μια από τις σημαντικότερες προσωπικότητες των θρησκευτικών κινημάτων της Τουρκίας. Είχε τις δικές του θεωρίες για το Ισλάμ και είχε υποστηρίξει στην εφημερίδα «Σάμπαχ», ότι το «Ισλάμ δεν εδραιώθηκε και δεν διαδόθηκε στην Τουρκία από τους Άραβες, αλλά κατά την 50η επέτειο του εορτασμού της μετάβασης του Μωάμεθ από την Μέκκα προς την Μεδίνα, (έτος εγίρας), χίλιες περίπου οικογένειες Τούρκων που ζούσαν στην κεντρική Ασία, ασπάστηκαν τον μουσουλμανισμό». Αυτή η θεωρεία είναι η απαρχή της τουρκικής εκδοχής για την ισλαμική θρησκεία, σε αντιδιαστολή με την καθαρά αραβική.
Το μεγάλο του «όπλο» είναι τεράστιο δίχτυο ΜΜΕ και εκπαιδευτικών ιδρυμάτων στην Τουρκία και σε άλλες χώρες που δραστηριοποιούνται για την προβολή της ισλαμικής του προπαγάνδας. Σύμφωνα με δημοσιεύματα της εφημερίδα Μιλιέτ, ο Γκιουλεν έχει υπό τον έλεγχο σε 80 περιοχές της Τουρκίας : 45 βακούφια, (δηλαδή οικονομικά εκμεταλλεύσιμα ιδρύματα), 18 οίκους προσευχής, 89 ειδικά κατηχητικά σχολεία, 207 εμπορικές εταιρείες, 373 διδασκαλεία και 500 μαθητικές εστίες. Στο εξωτερικό υπό την διοίκηση των Φετουλαχτσιλάρ δραστηριοποιούνται 6 θρησκευτικά πανεπιστήμια, 236 Λύκεια, 2 δημοτικά σχολεία, 2 κέντρα διδασκαλίας τουρκικής γλώσσας, 6 προπαρασκευαστικά φροντιστήρια για το πανεπιστήμιο και 21 μαθητικές εστίες. Το τάγμα του Φετουλάχ (εφημερίδα Χουριέτ), εξέδιδε 14 περιοδικά με 300 χιλιάδες φύλλα, ελέγχει την εφημερίδα «Ζαμάν», πρώτη σε κυκλοφορία στην Τουρκία, δύο εθνικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς και τον δορυφορικό τηλεοπτικό σταθμό «Σαμάνγιολού ή STV». Εκτός από τις χώρες της δυτικής Ευρώπης, ο Γκιουλέν είχε δραστηριοποιηθεί στις δημοκρατίες της τέως Σοβιετικής ένωσης, στην Βουλγαρία, Αλβανία, Ρουμανία, Σκόπια, Κριμαία, Γεωργία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη. Πολλοί πολιτικοί παράγοντες των χωρών αυτών όπου είχαν ιδρυθεί τα σχολεία του Γκιουλέν, δεν είχαν κρύψει την ανησυχία τους, (όπως στην Βουλγαρία), και σχολίαζαν αρνητικά τις ενέργειες αυτές υποστηρίζοντας ότι πίσω από όλα αυτά κρύβονταν πολιτικές σκοπιμότητες και μια γενικότερη προσπάθεια αποσταθεροποίησης. Πολλά από τα ιδρύματα αυτά επιχορηγούνταν από Τούρκους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνταν από τον Γκιουλέν.
Πάγια επιθυμία του είναι η άμεση δραστηριοποίηση του και στην Ελλάδα και μάλιστα έχει επανειλημμένα εκφραστεί υπέρ του ανοίγματος σχολής Ισλαμικών σπουδών στην Θεσσαλονίκη, (σίγουρα θα βρει ένθερμο συμπαραστάτη του τον τουρκολάγνο δήμαρχο της). Γι αυτό και η σύνδεση του με αλβανικούς εθνικιστικούς κύκλους αποκτά ιδιαίτερη διάσταση για την χώρα μας. Παράλληλα οι πληροφορίες αναφέρουν για οικονομική στήριξη εκ μέρους του Γκιουλέν στις τελευταίες προσπάθειες της Τουρκίας να δημιουργήσει μειονοτικό πρόβλημα στην Ρόδο και γενικότερα στα Δωδεκάνησα ενώ τα κεφάλαια του Γκιουλές εισρέουν για άνοιγμα εκπαιδευτικών ιδρυμάτων στην περιοχή τα οποία θα προπαγανδίζουν τις ισλαμιστικές του θέσεις.
Στην Τουρκία θεωρείται ότι είναι ο πνευματικός πατέρας του Ερντογάν και του Γκιούλ αλλά τον τελευταίο καιρό έχουν διαρραγεί οι σχέσεις τους καθώς κάποιες προθέσεις του Ερντογάν να αυτονομηθεί από την αμερικανική πολιτική στην περιοχή της Μέσης Ανατολής έχουν προκαλέσει την αντίδραση του Γκιουλέν που ακολουθεί φανερά φιλοαμερικανική στάση. Έτσι τα ΜΜΕ του Γκιουλέν έχουν κατηγορήσει τον Ερντογάν για αλαζονεία και έχουν ασκήσει έντονη κριτική κατά της κυβέρνησης του χωρίς όμως να προχωρήσουν σε ανοιχτή σύγκρουση μαζί του.
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
_
_
Add A Comment
You must be logged in to post a comment.