ΜΗΝΥΜΑΤΑ
–
O ΑΣΧΗΜΟΝΩΝ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ
ΚΑΙ Η ΑΠΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΤΟΥ
Ο ποικιλοτρόπως σκανδαλίζων τον πιστό λαό, γνωστός και μη εξαιρετέος, μητροπολίτης Δημητριάδος, προέβη κατ αυτάς σε δηλώσεις αναφορικά με την παπική αιρετική παρασυναγωγή που κάθε άλλο παρά αντέχουν σε σοβαρή κριτική.
Δεν αποτελεί υπερβολή αν τις χαρακτηρίσουμε φαιδρές, ανιστόρητες και, το χείριστον, προδοτικές.
Το θέμα όμως, ΤΟ ΜΕΙΖΟΝ ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΖΗΤΗΜΑ, είναι η στάση που τήρησαν οι συνεπίσκοποί του, οι συγκροτούντες τη συνέλευση της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, απέναντι σ αυτές και τον ποιητή τους.
Ποια η αντίδραση των υγιώς φρονούντων ποιμένων;
Εσπευσαν να ανακαλέσουν στην τάξη τον τολμητία του Βόλου;
Ευαισθητοποιήθηκαν, αιτούντες την αφαρμογή των όσων διακελεύουν σχετικώς οι θείοι και ιεροί κανόνες;
Η’ κυριάρχησε για μία ακόμη φορά το επαίσχυντο και καταραμένο «φιλάδελφο» με συνέπεια ο εν λόγω δεσπότης να καταλείπεται ασύδοτος προκειμένου να συνεχίσει να προβαίνει σε παρόμοιες ασχημοσύνες;
Από πότε ο Δημητριάδος Ιγνάτιος ίσταται ύπερθεν των ιερών κανόνων;
Οι διακελεύσεις των τελευταίων ισχύουν και απευθύνονται μόνο στο χριστιανικό…προλεταριάτο εναντίον του οποίου εκτοξεύονται σαν κανόνια (για να θυμηθούμε και το μακαριστό π.Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο);
Τι απέγινε άραγε η καταγγελία του εγκρατούς περί τα θεολογικά μητροπολίτη Ναυπάκτου επί τη βάσει της οποίας εντός των πλαισίων της περιβόητης και διαβόητης ακαδημίας «θεολογικών», διάβαζε θολολογικών, σπουδών της μητροπόλεως Δημητριάδος ΚΥΟΦΟΡΕΙΤΑΙ ΑΙΡΕΣΗ;
Δε σείστηκε συθέμελα το οικοδόμημα της αρχιερατικής συνειδήσεως της πλειονότητας των ποιμένων μας επί τω τρομερώ αυτώ ακούσματι;
Παρωνυχίδα αποτελεί η νοθεία της ορθής πίστεως που απεργάζονται κάποιοι θεολογούντες φιλόσοφοι και φιλοσοφούντες θεολόγοι;
Στην απευκταία περίπτωση της νοθεύσεως τροφίμων ή καυσίμων ή φαρμάκων σύσσωμη η κοινωνία «ξεσηκώνεται» και στιγματίζει τους φυσικούς και ηθικούς αυτουργούς της.
Στην ασυγκρίτως μεγαλυτέρας σπουδαιότητος και αξίας περίπτωση της νοθεύσεως και διαστρεβλώσεως της ορθής πίστεως, το σώμα των ποιμένων, των θεόθεν εντεταλμενων για την αλώβητη διαφύλαξή της και την προστασία της από προσθαφαιρέσεις και αλλοιώσεις, της ορθής πίστεως, του κατά τον άγιο Μάξιμο τον ομολογητή «ΠΡΩΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥ ΦΑΡΜΑΚΟΥ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΜΑΣ», στιγματίζονται και κατονομάζονται οι στρεβλώσεις και οι εμπνευστές τους ή αρκούμαστε σε μία ανώδυνη και πλατωνική, γενικά και αόριστη, αρνητική αναφορά στον οικουμενιστικό συγκρητισμό, χωρίς συνέπειες για εκείνους που προδίδουν την πίστη πρωτοστατώντας σε οικουμενιστικές-συγκρητιστικές δηλώσεις και εκδηλώσεις;
Ετσι θα έπρατταν οι μακαριστοί Φλωρίνης Αυγουστίνος, Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος, Σιδηροκάστρου Ιωάννης, Δρυινουπόλεως Σεβαστιανός, Τρίκκης Διονύσιος, Παραμυθίας Παύλος;
Δε μήνυσε στο πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως ο μακαριστός Φλωρίνης Αυγουστίνος το Στυλιανό Χαρκιανάκι ευφραίνοντας τους πιστούς;
Δε διέκοψε μαζί με τους επίσης μακαριστούς Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιο και Παραμυθίας Παύλο το μνημόσυνο του μακαριστού Αθηναγόρα;
Δε στιγμάτισε επί συνόδω αλλά και εκτός ο μακαριστός Τρίκκης Διονύσιος την ολέθρια αθηναγόρειο πολιτική;
Δεν κατήγγειλαν επί συνόδω οι μακαριστοί Φλωρίνης, Σιδηροκάστρου και Δρυινουπόλεως τη γιανναρική σύφιλη αντιδρώντος του νυν Αθηνών;
Δεν κατέλειπαν οι προαναφερθέντες και όχι μόνο σε όσους στοιχούνται στο ίδιο πνεύμα μια ιερά παρακαταθηκη;
Ως πότε θα καθεύδουν οι ορθοφρονούντες επίσκοποι;
Ως πότε θα καλύπτουν σκανδαλωδώς τους αιρετίζοντες συμποιμένες τους;
Ως πότε θα απογοητεύουν και αποθαρρύνουν το ποίμνιο του οποιου τον ιερό ζήλο ψύχουν και μαραίνουν;
Δεν αναλογίζονται ότι κατ αυτόν τον τρόπο και το ορθόδοξο αισθητήριο του ποιμνίου απαμβλύνεται αλλά και πυροδοτούνται διαιρέσεις και σχίσματα;
Λ.Ν.
______________________________________________
Ομολογία Πίστεως υπέρ των Παπικών κάνει ο Δημητριάδος:
ο Παπισμός δεν είναι αίρεση, αλλ΄ Εκκλησία!
ΛΙΓΗ ΝΤΡΟΠΗ κ. ΙΓΝΑΤΙΕ.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ
ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΟΡΙΟ!
Σὲ Ἡμερίδα γιὰ τὰ 50 χρόνια τῆς Β΄ Βατικανῆς Συνόδου, συμμετεῖχε, ὡς μὴ ὄφειλε, καὶ ὁ Δημητριάδος Ἰγνάτιος.
Κατὰ τὴ συζήτηση, καθολικὸς πιστὸς διαμαρτύρετε στὸν κ. Ἰγνάτιο, ἐπειδὴ τὶς «ἱστορικὲς Ἐκκλησίες» (Παπισμό) ἐδῶ στὴν Ἑλλάδα τὶς συγκαταλέγουμε στὶς αἱρέσεις. Καὶ ρωτᾶ: (Δες: http://trelogiannis.blogspot.gr/2013/11/50_16.html).
«Ὑπάρχει ἐλπίδα, (Σεβασμιώτατε) νὰ ἀλλάξει κάτι στὴν Ἑλληνικὴ Ἐκκλησία στὴ θεώρηση τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ περισσότερο καθολικῆς καὶ λιγότερο παραταξιακῆς;».
Σαφὲς τὸ ὑπονοούμενο–ζητούμενο: νὰ πάψουμε νὰ βλέπουμε «παραταξιακά» (ἐννοεῖ Ὀρθόδοξα) τὴν Ἐκκλησία, καὶ νὰ τὴν βλέπουμε ὡς «διηρημένη» (ὅπως τὴ βλέπει ὁ Βαρθολομαῖος, ὁ Ζηζιούλας, ὁ Μεσσηνίας, ὁ Δημητριάδος καὶ ὅποιοι ἄλλοι!!!
Τί περιλαμβάνει ἡ ἀπάντηση τοῦ κ. Ἰγνατίου; Μιὰ ΟΜΟΛΟΓΙΑ Πίστεως ὅτι ὁ Παπισμὸς εἶναι Ἐκκλησία καὶ ΟΧΙ αἵρεση, ἀνακρίβειες καὶ ψεῦδος!
Ἐμεῖς θεωροῦμε, λέγει, ὅτι ὁ Παπισμὸς εἶναι Ἐκκλησία. Ὡς αἱρέσεις καὶ σέκτες ἀντίθετες μὲ τὸν Χριστιανισμὸ θεωροῦμε μόνο τὶς ἀναγνωρισμένες ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία ὡς αἱρέσεις!
Γιατί ψεύδεστε κ. Ἰγνάτιε; Γιατί ἀντιστρέφετε τὰ πράγματα; Αὐτὸ εἶναι θέλημα τοῦ Θεοῦ ἢ τοῦ Διαβόλου;
Ἀλήθεια, δὲν γνωρίζετε ὅτι ἡ Ὀγδόη Οἰκουμενικὴ Σύνοδος (ὅπως καὶ ὁ συνάδελφός σας Μητροπολίτης Ναυπάκτου παραδέχεται) ἀλλὰ καὶ δεκάδες Σύνοδοι τῆς Ἐκκλησίας, δεκάδες Ἅγιοι (ἅγ. Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς, ἅγ. Νικόδημος ὁ ἁγιορείτης κ.ἄ.) ἔχουν καταδικάσει καὶ χαρακτηρίσει) τὸν Παπισμὸ ὡς αἵρεση; (Δές τό βιβλίο: Εἶναι αἵρεση ὁ Παπισμός;).
Ἐπίσης, δὲν γνωρίζετε ὅτι πολλὲς ἀπὸ τὶς σέκτες καὶ τὶς σύγχρονες αἱρέσεις τὶς ἐντάσσουν στὸν κατάλογο τῶν αἱρέσεων κάποιες ἐπιτροπές κι ὄχι κάποια Οἰκουμενικὴ ἢ Πανορθόδοξος Σύνοδος;
Π.Σ.
Ο γέρων Αγάθων (καθηγούμενος της Ι.Μ. Κωνσταμονίτου Αγ. Όρους)
απαντά στις ερωτήσεις μας! [ΒΙΝΤΕΟ-2013]
https://www.youtube.com/watch?v=Ww9Z8ViPV4M
Από τον Πρωτοπρ. Νικόλαο Μανώλη και την υπόλοιπη ομάδα διαχείρησης του Ιστολογίου Κατάνυξις
–
ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΑΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ
Η θεωρία των δύο άκρων και η τρομοκρατία
Όλες οι πολιτικές και όχι μόνο, δολοφονίες, είναι αποκρουστικές και παράλογες πράξεις. Πράξεις που σχετίζονται με τα αγριότερα ένστικτα του ανθρώπου.
Δεν είναι δυνατόν να γνωρίζουμε ποιοι κρύβονται πίσω από τη δολοφονική επίθεση εναντίον μελών της Χ.Α. μπορούμε όμως, πολιτικά να εκτιμήσουμε ότι η δολοφονία τους ήρθε σαν σανίδα σωτηρίας στο πολιτικό σύστημα εξουσίας και ιδιαιτέρως στην κυβέρνηση που θα διαλαλήσει πλέον ότι επαληθεύτηκε η θεωρία των δύο άκρων, κατά συνέπεια «μόνο εμείς, που δεν ανήκουμε στα άκρα μπορούμε να σώσουμε την Χώρα». Τώρα που τα φληναφήματα περί του πρωτογενούς πλεονάσματος κατέρρευσαν, όπως άλλωστε όλες οι οικονομικές προβλέψεις των μνημονιακών κυβερνήσεων από τον Μάρτιο του 2010, τώρα που όλο και περισσότεροι άνθρωποι καταλαβαίνουν ότι τα πράγματα οδηγούνται σε αδιέξοδο και ότι οι δανειστές και οι εδώ εντολοδόχοι τους σφίγγουν ολοένα και περισσότερο τη θηλιά του Ευρώ στο λαιμό της Ελληνικής κοινωνίας, σήμερα που οι πολιτικοί που μας κυβερνούν κατήντησαν το Σύνταγμα της Ελλάδος «κουρελόχαρτο», ενώ ακόμα και η αστική ελευθερία περιορίζεται ασφυκτικά (όποιος παραβιάζει τις κυρώσεις της Ε.Ε. ή του Ο.Η.Ε. διώκεται ποινικά), Σήμερα που η εξαθλίωση, η οποία βαθαίνει καθημερινά, οδηγεί πολλούς πλέον να συνειδητοποιούν, ότι η οικονομική εξυγίανση που ονειρεύονται οι μνημονιακοί σημαίνει μία αποχρωματισμένη Πατρίδα, χωρίς Ορθόδοξη Πίστη και Παιδεία, χωρίς εθνικό πλούτο, χωρίς κρατικές υποδομές, με μισθούς και συντάξεις πείνας, Τώρα ήρθε το φονικό, σαν «από μηχανής θεός» στο αδιέξοδο του πολιτικού συστήματος εξουσίας. Όπως ήρθε λίγα χρόνια πριν με το κάψιμο της MARFIN. Τώρα, με αφορμή την «τρομοκρατική» επίθεση, θα προσπαθήσουν να ελέγξουν τις αντιδράσεις του λαού, ποινικοποιώντας την πολιτική ζωή, φόβος και τρόμος ζώνουν πλέον τους πολίτες της Πατρίδας μας.
Φόβος για το πού μας οδηγούν, τρόμος για το αβέβαιο και ανασφαλές μέλλον. Η υποταγή που ζητούν οι δυνάστες του τόπου μας, περνάει μέσα από τον τρόμο. Ο τρόμος για το αύριο, όπως και οι ενοχές που φορτώνουν συνεχώς στο λαό μας, παραλύει τον άνθρωπο και δεν αντιδρά. Δεν πρέπει όμως, να επιτρέψουμε στους ξένους και στους εδώ υποτελείς τους να μας σύρουν σε έναν ακόμη εμφύλιο.
Η ευθύνη της καταστροφής που συντελείται στην Πατρίδα μας έχει ονοματεπώνυμο και αυτό είναι το πολιτικό της σύστημα. Όσοι έχουμε συνείδηση, τόσο της Ρωμαίικης ταυτότητάς μας, όσο και της κρισιμότητας των στιγμών, ας συστρατευθούμε για την ειρηνική ανατροπή όλου του πολιτικού συστήματος, με όραμα μιαν άλλη πολιτική, την πολιτική του Γένους μας. Αυτήν την πολιτική που σέβεται και νοιάζεται πραγματικά για το ανθρώπινο πρόσωπο, γιατί το θεωρεί εικόνα του Θεού. Αυτήν την πολιτική που επανέφερε ο Καποδίστριας μετά την Τουρκοκρατία και την έθαψαν οι Βαυαροί και οι συνεχιστές τους, δηλαδή το πολιτικό σύστημα μέχρι σήμερα, στο όνομα του «εκσυγχρονισμού».
Σας καλώ όλους μαζί να πάρουμε πίσω την Πατρίδα μας!
Ο Πρόεδρος της πολιτικής Παρατάξεως «ΚΟΙΝΩΝΙΑ»
Μιχαήλ Ε. Ηλιάδης
Συνέντευξη του Προέδρου της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» στο κανάλι Tvkosmos.gr στις 7 Νοεμβρίου 2013
_
Add A Comment
You must be logged in to post a comment.