Αυγουστίνος Καντιώτης



Κατω τα χερια σας απο την Εκκλησια της Ελλαδος!

date Ιούν 23rd, 2014 | filed Filed under: ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΑ
  •  ΚΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ. ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΜΑΣ ΤΗΝ ΒΛΕΠΟΥΝ; Ή ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ;

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΕ, ΣΑΣ ΙΚΕΤΕΥΟΜΕΝ……

                        ………ΜΗ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΤΕ ΟΡΙΑ

«Α, ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΗΜΩΝ ΈΘΕΝΤΟ»

 ΠΕΙΡΑΤΑΙ ΠΙΣΤΕΩΣ___________ Με το σημείωμά μας αυτό επιθυμούμε να εκφράσουμε δημόσια μια θερμή, θερμότατη, παράκληση προς τον πολυσέβαστό μας Πατριάρχη του Γένους, τον Παναγιώτατο Οικουμενικό μας Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο. Απευθυνόμεθα δημόσια προς τον Ανώτατο αυτόν εκκλησιαστικό  Άρχοντα, επειδή στη ζωή μας εφαρμόζουμε την παλαιά αρχή, σύμφωνα με την οποία «τα δημοσίως πραττόμενα, δημοσίως και ελέγχονται»!
030441
Νέα ανάρτηση στό http://blogs.sch.gr/savvop-nik/

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ ΚΩΝ/ΛΕΩΣ

Το ευσεβές φρόνημα τοῦ ορθοδόξου Λαοῦ εκφράζουν με ανοικτή επιστολή οι αδελφότητες από το Καναδά, για το κατρακύλισμα τῆς ασεβείας και τῆς αιρέσεως τοῦ πατριάρχου Κων/λεως.  
Ο πλανεμένος πατριάρχης, πιστεύοντας εις τον εαυτόν του ότι είναι υπεράνω των Αγίων Πατέρων τῆς Εκκλησίας μας, νομίζει ότι έχει «περισσότερη αγάπη» από αυτούς, και θέτει την Ορθοδοξία και το γένος μας σε πολύ μεγάλο κίνδυνο. Η εκκλησιαστική μας ιστορία διδάσκει μυριάκις ότι η σύμπλευση με την αίρεση δεν έφερε τίποτ’ άλλο παρά μόνο μεγάλα δεινά.
Παραθέτω την ανοικτή επιστολή των ορθοδόξων αδελφοτήτων τοῦ Καναδά.

Νικόλαος Γ. Σαββόπουλος

Παναγιώτατε,

Εἴμεθα ἄσημα καὶ ταπεινὰ μέλη τῆς ᾿Ορθοδόξου Καθολικῆς ᾿Εκκλησίας καὶ εἶσθε ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης. Εἶσθε ὁ πνευματικός μας πατέρας καὶ εἴμεθα τὰ πνευματικά σας τέκνα. ῞Οπως δὲ τὰ φυσικὰ τέκνα ἑνὸς πατέρα δὲν εἶναι δυνατὸν ν᾿ ἀδιαφοροῦν, βλποντας τν πατρα τους ν συνπτ παρνομες ξωσυζυγικς σχσεις μ ξνες γυνακες, ν πατ τν μητρα τους κα ν πιστρφ κθε βρδυ στ σπτι μεθυσμνος, τσι κα μες εναι δνατον ν᾿ διαφορσωμε, βλποντας τν μετρα Παναγιτητα ν πρωτοστατ στ σναψι παρανμων κα παγορευμνων π τν ᾿Εκκλησα σχσεων μ παντς εδους αρετικς παρασυναγωγς, ν συμπροσεχεται μ μετανοτους κπροσπους τους, –κμη κα μ ἱέρειες κα πισκοπνες κραων προτεσταντικν παραφυδων, πο ελογον γμους μοφυλοφλων κα ποστηρζουν δημοσως τ παγκσμιο μοφυλοφιλικ κνημα–, ν περιφρον θεους κα ερος Καννες ᾿Αποστολικν κα Οκουμενικν Συνδων, ν προαναγγλλ τν πανορθδοξη κατργησι σων Καννων θεωρε μπδιο στ διατρησι τν παρανμων ατν σχσεων, κα γενικς ν συμπεριφρεταις μεθυσμνη π τ γλυκ κα μεθυστικ κρασ το ψηλο ξιματος κα τς ρχιερατικς ξουσας, νατρποντας ερος θεσμος κα παραδσεις, μετακινντας κα τροποποιντας «ρια αἰώνια θεντο» ο θεπνευστοι ᾿Απστολοι κα ο θεοφροι Πατρες, κατασκανδαλζοντας τ εσεβς πλρωμα τς ᾿Εκκλησας κα προκαλντας νυπολγιστη φθορ στ θεανθρπινο σμα της.

πιτρέπεται λεγχος 

 ᾿Ελπίζουμε τὸ ἐλεγκτικὸ ὕφος τῆς παρούσης νὰ μὴ παρεξηγηθῇ. ῾Ο ἔλεγχος εἶναι ἀπαραίτητος μέσα στὴν ἀνθρώπινη κοινωνία καὶ ἰδιαιτέρως μέσα στὴν ᾿Εκκλησία. ῾Ο λόγος τοῦ Θεοῦ ὄχι ἁπλῶς ἐπιτρέπει τὸν ἔλεγχο, ἀλλὰ καὶ τὸν ἐπιβάλλει (Λευ. 19·17, Παρ. 9·8, 10·10, ᾿Εφ. 5·11, Α Τιμ. 5·20, Β Τιμ. 4·2 κ..), ἀρκεῖ αὐτὸς νὰ γίνεται μὲ ἀγάπη, ἀπὸ ἁγνὰ καὶ εἰλικρινῆ ἐλατήρια, δίχως κακίες καὶ ἐμπάθειες, μὲ γνώμονα πάντοτε τὴν διόρθωσι τῶν κακῶς κειμένων καὶ ἀπώτερο σκοπὸ τὴν σωτηρία τῶν ψυχῶν. ῾Ο Θεός, ὅπως γνωρίζετε, ἔδωσε ἀνθρώπινη φωνὴ σὲ μία ὄνο γιὰ νὰ ἐλέγξῃ τὸν προφήτη Βαλαὰμ γιὰ τὴν ἀντίθετη πρὸς τὸ θεῖο θέλημα συμπεριφορά του, δ Κρις μας ᾿Ιησος Χριστς επε στος Φαρισαους τι, ἐὰν ο νθρωποι σιωπσουν κα ποκρψουν τν λθεια, «ο λθοι κεκρξονται». ᾿Εμεῖς, Παναγιτατε, ὡς πιστὰ μέλη τῆς ᾿Εκκλησίας, ἔχομε τὴν συνείδησι, ὅτι εἴμεθα ἀνώτεροι καὶ ἀπὸ τὴν ὄνο τοῦ Βαλαὰμ καὶ ἀπὸ τὰ ἄψυχα λιθάρια καὶ δικαιούμεθα νὰ ἀρθρώσωμε λόγον ἐλεγκτικό, ἔστω καὶ ἂν αὐτὸς ἀπευθύνεται πρὸς τὸν Οἰκουμενικὸ Πατριάρχη.

Δν θ᾿ ναφερθομε στς συμπροσευχς σας μετ τν τεροδξων σ λλανδα κα Γερμανα, οἱ ὁποῖες ἀπετέλεσαν, ὡς φαίνεται, «πρόβα τζενεράλε» ἐν ὄψει τῆς «μητέρας τῶν συμπροσευχῶν», ποὺ ἀκολούθησε μὲ τν Ππα στ Ιεροσλυμα. Οὔτε θὰ σᾶς καλέσωμε νὰ παύσετε νὰ συμπροσεύχεσθε μετὰ τῶν αἱρετικῶν. ῎Αλλωστε, ὅπως ἀποδεικνύουν τὰ πράγματα, οἱ συμπροσευχὲς αὐτὲς σς χουν γνει πθος θερπευτο κα μνο μα πμβασι το Θεο μπορε ν σς παλλξ π᾿ ατ. Τὸ «διαλεπτως προσεχεσθε» τοῦ ᾿Αποστόλου σεῖς ἔχετε μετατρέψει σὲ «διαλεπτως συμπροσεχεσθε μετ τν αρετικν κα λλοθρσκων», καὶ αὐτὸ πράττετε συνεχῶς καὶ ἀκαταπαύστως. Δὲν δυνάμεθα ὅμως νὰ παραβλέψωμε τὴν συμπροσευχή σας μὲ τὸν Πάπα στὰ ῾Ιεροσόλυμα, διότι αὐτὴ ὑπερέβη σὲ τόλμη καὶ προκλητικότητα κάθε ἄλλη συμπροσευχή, προκάλεσε δὲ μεγάλο σεισμὸ στὶς συνειδήσεις τῶν ἁπανταχοῦ τῆς γῆς ᾿Ορθοδόξων πιστῶν, ἀπείρως ἰσχυρότερο τοῦ (προειδοποιητικοῦ;) σεισμοῦ, ποὺ ἔσεισε τὴν γενέτειρά σας μίαν ἡμέρα πρὶν τὴ συνάντησί σας μὲ τὸν Πάπα!

γιος λέξανδρος 

 Γιὰ νὰ σᾶς δείξωμε δὲ τὸ μέγεθος τοῦ ἀτοπήματος, στὸ ὁποῖο ὑποπέσατε, θὰ σᾶς καλέσωμε νὰ συγκρίνετε τὴν ἐνέργειά σας μὲ τὴν ἐνέργεια ἑνὸς ἁγίου προκατόχου σας, ὁ ὁποῖος ἐλάμπρυνε μὲ τὴν παρουσία του τὸν πατριαρχικὸ θρνο τς Κωνσταντινουπλεως πρ 1679 τν. Πρκειται γι τν γιο ᾿Αλξανδρο, ὁ ὁποῖος μᾶς ἄφησε αἰώνιο παράδειγμα ἀποφυγῆς ἐκκλησιαστικῶν σχέσεων μὲ ἀμετανοήτους αἱρετικούς, τὸ ὁποῖο, δυσ τυχῶς, περιφρονεῖται ἀπὸ τοὺς οἰκουμενιστὰς καὶ παγκοσμιοποιημένους σήμερα ἀρχιερεῖς μας. ᾿Αλλ᾿ ἂς ἐνθυμηθοῦμε τί συνέβη τὸ 335 στὴν Κωνσταντινούπολι.

Ο αρεσιρχης Αρειος, ἔχοντας ἐξαπατήσει τὸν αὐτοκράτορα, ψευδῶς ὁρκιζόμενος, ὅτι πιστεύει στὴν ἴδια Πίστι, στὴν ὁποία ἐπίστευε καὶ ἡ ᾿Εκκλησία, ἦταν ἕτοιμος, μὲ δολιότητα καὶ θρασύτητα, νὰ εἰσέλθῃ στὸν ὀρθόδοξο ναὸ καὶ νὰ συλλειτουργήσῃ μὲ τοὺς ᾿Ορθοδόξους. Οἱ πιέσεις καὶ ἀπειλές, ποὺ ἐδέχετο ὁ ᾿Αλέξανδρος, γιὰ νὰ δεχθῇ τὸν αἱρεσιάρχη σὲ ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία, ἦταν ἀσφυκτικὲς καὶ ἀφόρητες. Αὐτὸς ὅμως δὲν ὑποχωροῦσε.

Τ Σββατο τ βρδυ, παραμον τς μρας, πο θ εσρχετο Αρειος στν ρθδοξο να, πατριρχης ᾿Αλξανδρος γοντισε περλυπος μπροσθεν τς Αγας Τραπζης κα παρεκλεσε μ δκρυα τν Θε· «Εἰ ῎Αρειος αὔριον συνάγεται, ἀπόλυσον ἐμὲ τὸν δοῦλόν σου καὶ μὴ συναπολέσῃς εὐσεβῆ μετὰ ἀσεβοῦς· εἰ δὲ φείδῃ τῆς ἐκκλησίας σου (οἶδα δὲ ὅτι φείδῃ) ἔπιδε ἐπὶ τὰ ῥήματα τῶν περὶ Εὐσέβιον καὶ μὴ δῷς εἰς ἀφανισμὸν καὶ ὄνειδος τὴν κληρονομίαν σου καὶ ἆρον ῎Αρειον, ἵνα μὴ εἰσελθόντος αὐτοῦ εἰς τὴν ἐκκλησίαν δόξῃ καὶ ἡ αἵρεσις συν εισέρχεσθαι αὐτῷ καὶ λοιπὸν ἡ ἀσέβεια νομισθῇ ὡς εὐσέβεια» (Θεοδωρτου Κρου, ᾿Εκκλησιαστικ Ιστορα, σελ. 21-22).

Τὸ ἀποτέλεσμα εἶναι γνωστό. ῾Η θερμὴ καὶ ἐναγώνια προσευχὴ τοῦ Πατριάρχου εἰσακούσθηκε ἀπὸ τὸν Θεὸ καὶ ὁ ῎Αρειος τὴν ἑπομένη ἡμέρα, ἐνῷ ἦταν σὲ κατάστασι εὐφορίας, κατελήφθη ἀπὸ ἐπείγουσα σωματικὴ ἀνάγκη, πρὸς ἐκπλήρωσι τῆς ὁποίας κατέφυγε σὲ ἀποχωρητήριο, ἀπὸ τὸ ὁποῖο, ἐξ αἰτίας ἀκατάσχετης αἱμορραγίας τῶν ἐντέρων, δὲν ἐξῆλθε ζωντανός. ῎Ετσι στερήθηκε καὶ τὴν ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μετὰ τῶν ᾿Ορθοδόξων καὶ τὴν ἰδία του ζωή!

Δν διδάσκεσθε; 

 Στν πλι σας γιναν τ θαυμαστ κα παρδοξα ατ γεγοντα, Παναγιτατε, σ κποιο μρος πλησον το Πατριαρχεου σας, κα ν, ς γνστης τς κκλησιαστικς Ιστορας, τ γνωρζετε, ν τοτοις δν διδσκεσθε π᾿ ατ. Αὐτὸ ἀποδεικνύει μία σύγκρισι τοῦ τότε μὲ τὸ σήμερα. Ττε, αρεσιρχης Αρειος· σμερα, αρεσιρχης Ππας τς Ρμης. Η μπως δν εναι Ππας αρεσιρχης; Μήπως ἔπαυσε ἡ Ρώμη νὰ εἶναι αἱρετική, ἐπειδὴ ἐσεῖς καὶ οἱ ὁμόφρονές σας τὴν ὠνομάσατε «δελφ κκλησα»; Μήπως ἀπέκτησαν μαγικῷ τῷ τρόπῳ ἐγκυρότητα τὰ «Μυστήριά» της, ἐπειδὴ ἡ προτεσταντικὴ Βαπτισματικὴ Θεολογία, ποὺ ἀποδέχεσθε, ἀναγνωρίζει ὡς ἔγκυρο τὸ «βάπτισμά» της; Δύνασθε μήπως νὰ μᾶς ὑποδείξετε μίαν ἔστω ἀπὸ τὶς εἴκοσι καὶ πλέον πλάνες καὶ αἱρέσεις του, ποὺ νὰ ἀπεκήρυξε ὁ Παπισμός, κατὰ τὴ διάρκεια τῶν διαλόγων μας μαζί του; Δν δνασθε, διτι Δσι μμνει σατανικς στς κακοδοξες της, δν τς ποκηρσσει κα δν μετανοε. Συνεχζουμε τν σγκρισι. Ττε, ατοκρτορας κα ο ᾿Αρειανο πεζαν τν Πατριρχη ν δεχθ σ κκλησιαστικ κοινωνα τν Αρειο· σμερα, σες οκειοθελς(!) παρστασθε στν νθρνισι το αρεσιρχου Ππα, τν τιμτε, κα τν προσκαλετε σ στορικ συνντησι μαζ σας στ Ιεροσλυμα, κολουθντας τ χνη τν προκατχων σας ᾿Αθηναγρα κα Παλου ΣΤ, κτι, πο γινε μ μεγλη πισημτητα κα τυμπανοκρουσες.

Τότε, ὁ Πατριάρχης γονυπετὴς παρακαλοῦσε τὸν Θεὸ νὰ τὸν πάρῃ, παρὰ νὰ ἔλθῃ σὲ κοινωνία μὲ τὸν ῎Αρειο· σήμερα, ὁ διάδοχός του συμπροσεύχεται πανευτυχὴς μὲ τὸν αἱρεσιάρχη μσα στ Να τς ᾿Αναστσεως, λγων τ πικρ γλυκ, τ σκτος φς κα τν κκλησιαστικ παρβασι κα παρανομα «πηγ πνευματικς χαρς», «θεα ελογα» κα γλα «καρπ μις πλρους χριτος πορεας»!

Τότε, ὁ γιος Πατριρχης παρακαλοῦσε μὲ δάκρυα τὸν Θεὸ νὰ μὴ ἐπιτρέψῃ στὸν ῎Αρειο νὰ εἰσέλθῃ στὸν ὀρθόδοξο ναό, διότι μαζὶ μὲ τὸν αἱρεσιάρχη θὰ εἰσήρχετο κα αρεσι· στς 25 Μαου 2014, κατπιν δικς σας προσκλσεως, Ππας εσλθε χι σ ποιοδποτε ρθδοξο να, χι στν να το Αγ. Γεωργου το Φαναρου, λλ στν πνσεπτο Να τς ᾿Αναστσεως, στν Πανγιο Τφο, κα μαζ του εσλθε, μ πομπδεις τιμς κα ποδοχς κ μρους τν ᾿Ορθοδξων, παναρεσι (κατ τν γ. ᾿Ιουστνο Πποβιτς) το Παπισμο, συνοδευομνη π τς πασιες δελφς κα θυγατρες της, τ φιλικβε, τ πρωτεο, τ λθητο, τν σπιλο σλληψι τς Θεοτκου, τ ζυμα, τν ξιομισθα τν γων, τ καθαρτριο πρ, κα λλες πλνες κα αρσεις. Καὶ μόνον αὐτό; ῾Η «ἐκλεκτὴ» ὑμῶν ὁμήγυρις συμπεριελάμβανε ἐκπρο σώπους καὶ ἄλλων αἱρέσεων, ὅπως τοῦ Μονοφυσιτισμοῦ καὶ ἄλλων δογμάτων!

῾Η κουστωδία, ποὺ ἀπέστειλε ὁ Πιλᾶτος, ἐφύλαττε τὸ ἐνταφιασμένο σῶμα τοῦ Χριστοῦ ἔξω ἀπὸ τὸν τάφο. ῾Η δική σας παναιρετικὴ κουστωδία, ἡ ὁποία μὲ τὶς φοβερὲς αἱρέσεις ἔχει κατασχίσει τὸ θεανθρώπινο σῶμα, εἰσῆλθε, κατόπιν δικῆς σας προσκλήσεως, ἐντὸς τοῦ Παναγίου Τάφου, παρόντων δυστυχῶς καὶ ῾Αγιοταφιτῶν Πατέρων, οἱ ὁποῖοι ἀσφαλῶς θὰ ἐσκέπτοντο γιὰ πόσο ἀκόμη καιρό, μετὰ ἀπ᾿ αὐτὸ τὸ ὀλίσθημα, θὰ ἐπιτρέπῃ ἡ μακροθυμία τοῦ Θεοῦ νὰ φυλάττουν μὲ παρρησία τὰ Πανάγια προσκυνήματα.

Ο αφνίδιοι θάνατοι 

 Κατπιν τοτων, δανειζμεθα, Παναγιτατε, τν λγο το εγνμονος λστο π το σταυρο κα σς ρωτμε· Δν φοβεσθε τν Θε; Δν διδσκεσθε π τν Ιστορα; Δν σς προβληματζει αφνδιος κα κακς θνατος το Πατριρχου ᾿Ιωσφ τ 1439 κα ταφ του μακρι π τ πομνι του, στν ξνη κα φιλξενη γ τς Φλωρεντας, στν να τν αρετικν Δομινικανν; Δὲν σᾶς προβληματίζει ὁ ἐξ ἴσου αἰφνίδιος καὶ κακὸς θάνατος τοῦ 49χρονου παπφιλου Μητροπολτου Λνινγκραντ Νικοδμου, ποὺ ξεψύχησε μπροστὰ στὰ πόδια τοῦ νεοεκλεγέντος Ππα ᾿Ιωννου Παλου Α, τοῦ γνωστοῦ καὶ ὡς «Πάπα τῶν 33 ἡμερῶν», στὶς 5 Σεπτεμβρίου 1978; Δὲν σᾶς προβληματίζει ὁ αἰφνίδιος πσης θνατος το Μητροπολτου Κερκρας Τιμοθου στς 15 Μαρτου 2002, λγες μρες μετ τν πιστροφ του π τ Βατικαν; Δν σς προβληματζει, τλος, τραγικς θνατος το ᾿Αρχιεπισκπου ᾿Αθηνν Χριστοδολου, ποος, μετ τν (πρτη στν στορα) ἐπίσκεψι τοῦ Πάπα στὴν ῾Ελλάδα, τὴν διοργάνωσι (γιὰ πρώτη φορὰ) συνεδρίου τοῦ Π.Σ.Ε. ἐπὶ ἑλληνικοῦ ἐδάφους καὶ τὴν (πρτη γι ρχιεπσκοπο ᾿Αθηνν) μετβασ του στ Βατικαν, δίχως τὴν ἔγκρισι τῆς ῾Ι. Συνόδου, ἐκλήθη νὰ ἐγκαταλείψῃ πρόωρα καὶ αὐτὸς τὸν μάταιο τοῦτο κόσμο καὶ νὰ στερηθῇ ἔτσι ἡ ῾Ελλαδικὴ ᾿Εκκλησία τὸν χαρισματικό, κατὰ τὰ ἄλλα, ἡγέτη της; ᾿Αναρωτηθκατε ποτ, μπως ο πρωροι ατο θνατοι σαν θεοσημεες, δι τν ποων Θες πεδοκμασε τς προαναφερθεσες ντθετες πρς τ θλημ Του ρχιερατικς παρεκτροπς, «πδειγμα μελλντων σεβεν τεθεικς»; Δὲν φοβεῖσθε, μήπως ὁ Θεὸς ἀπευθύνει καὶ πρὸς τὴν Παν αγιότητά σας ἐρώτημα, παρόμοιο μ᾿ ἐκεῖνο, ποὺ ἀπηύθυνε στοὺς Φαρισαίους· «τν μν καταστροφν το φυσικο περιβλλοντος γινσκεις διακρνειν, τν δ καταστροφν το πνευματικο περιβλλοντος π το Οκουμενισμο, ν πηρετες κα προωθες, ο δνασαι γνναι»; Ρεκὸρ ἐπισκεψιμότητος καταρρίπτει βίντεο, ἀναρτηθὲν πρὸ ἡμερῶν στὸ διαδίκτυο, ποὺ παρουσιάζει πολιὸ καὶ ὑπέργηρο Λευΐτη τῶν ᾿Αθηνῶν, λευκανθέντα στὴν ὑπηρεσία τοῦ ἱεροῦ θυσιαστηρίου, νὰ κλαίῃ σὰν μικρὸ παιδί, ἀναλογιζόμενο τὰ δεινὰ ποὺ θὰ μᾶς ἐπισκεφθοῦν, ἐξ αἰτίας τῶν προδοσιῶν τῆς Πίστεως καὶ τῆς ἀποστασίας κλήρου καὶ λαοῦ.

γκαταλείψατε τν πλάνην 

Σφραγζομε, Παναγιτατε, τν παροσα μ μα υϊκ κα ταπειν παρκλησι. ᾿Εγκαταλεψατε τν πλανεμνη δ το Οκουμενισμο κα πιστρψατε στὴν ἀπλανῆ ὁδὸ τῆς ᾿Ορθοδοξίας. ῎Αγγελος, ὅμοιος μ᾿ ἐκεῖνον, ποὺ ἔφρασε τὸν δρόμο τοῦ Βαλαάμ, ἔχων «τν ρομφααν σπασμνην ν τ χειρ ατο», φράσσει καὶ τὸν δικό σας δρόμο. Δὲν τὸν βλέπετε; Τί περιμένετε γιὰ νὰ ἀλλάξετε πορεία; Νὰ σᾶς ὁμιλήσουν τὰ μάρμαρα τῆς ῾Αγια-Σοφιᾶς μὲ ἀνθρώπινη φωνὴ καὶ νὰ σᾶς ἐλέγξουν; «Οὐ δύνασθε δυσὶ κυρίοις δουλεύειν· οὐ δύνασθε ᾿Ορθοδοξίᾳ ὑπηρετεῖν καὶ Οἰκουμενισμῷ». ῾Η πρώτη ὑπηρετεῖ τὸν Χριστό· ὁ δεύτερος τὸν ᾿Αντίχριστο καὶ τὸν Διάβολο. Παύσατε νὰ προκαλῆτε τὸν Θεὸ καὶ νὰ σκανδαλίζετε τὸν λαό Του. Καὶ μὴ διανοηθῆτε νὰ τροποποιήσετε ἢ καταργήσετε ἱ. Κανόνες τῶν ῾Αγ. ᾿Αποστόλων καὶ τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων, διότι τέτοιες κραυγαλέες αὐθαιρεσίες, καὶ ἂν ἀκόμη ἔχουν «συνοδικὴ» καὶ «Πανορθόδοξη» κάλυψι, δὲν πρό κειται νὰ γίνουν ἀποδεκτὲς καὶ σεβαστὲς ἀπὸ τὴν συνείδησι τοῦ ᾿Ορθοδόξου ἐκκλησιαστικοῦ πλη ρώματος. Καὶ αὐτὴ ἡ συνείδησι, ποὺ ἐγκρίνει ἢ ἀπορρίπτει ἀποφάσεις καὶ οἰκουμενικῶν ἀκόμη Συνόδων, ὅσο καὶ ἂν ἐσεῖς τὴν ὑποτιμᾶτε, καὶ ὅσο καὶ ἂν φαίνεται ὑπνώττουσα καὶ ἐξασθενημένη, νὰ γνωρίζετε ὅτι ἀγρυπνεῖ καὶ εἶναι πάντοτε ἕτοιμη νὰ ἀντιδράσῃ σὲ ὁποιαδήποτε «τετελεσμένα» ἀποφασίσει ἡ μέλλουσα νὰ συνέλθῃ τὸ 2016 Σύνοδος, ἐὰν αὐτὰ εἶναι ἀντίθετα πρὸς τὴν ῾Αγία Γραφή, τὴν ῾Ιερὰ Παράδοσι καὶ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ. ᾿Ελπίζουμε νὰ μὴ περιφρονήσετε τὴν ἀγωνιώδη αὐτὴ φωνή, ποὺ ὑψώνουμε ἀπὸ τὸν μακρινὸ Καναδᾶ.

Μὲ σεβασμό,

Ελληνορθδοξος Ιεραποστολικ ᾿Αδελφτης «Μ. ᾿Αθανσιος», Τορντο.

Ελληνοκαναδικ ᾿Ορθδοξος Ιεραποστολικ ᾿Αδελφτης «πστολος Παλος», Τορντο.

Ελληνοκαναδικ Ιεραποστολικ ᾿Αδελφτης «᾿Ορθδοξος Φων», Μντρεαλ.


Ορθόδοξος Τύπος, α.φ. 2027, 20 Ιουνίου 2014

Πηγή: http://katanixis.blogspot.gr

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.