Αυγουστίνος Καντιώτης



MHNYMATA

date Οκτ 31st, 2014 | filed Filed under: ΜΗΝΥΜ. ΠΑΡΑΛ. ΠΡΟΩΘ.

ΘΑ ΡΘΟΥΝ ΟΙ ΑΘΕΟΙ ΚΑΙ ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ

ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ

Υπό συζήτηση θα τεθεί η κατάργηση των μαθητικών παρελάσεων από τον ΣΥΡΙΖΑ, όπως τόνισε ο Νίκος Χουντής πριν από λίγο στο Mega.
«Ανάμεσα στα… aλλα που θα συζητηθούν είναι και αυτό. Γιατί όχι; Πρέπει να αλλάξει ο τρόπος αυτών των παρελάσεων και η απόδοση τιμών», είπε το μέλος της κεντρικής επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ

Δείτε το βίντεο, EΔΩ..

d47

«ΝΕΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΑΞΗ, ΙΣΛΑΜΙΚΟΣ ΦΟΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΜΟΣ,

ΑΠΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ»

Ομιλία του σεβ. Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ σέ διημερίδα τοῦ Ἰνστιτούτου Γεωπολιτκῶν Ἐρευνῶν «Ἐθνική Ἀναδημιουργία» μέ θέμα τῆς διημερίδας: 

«Ἡ ἀσφάλεια τῆς Εὐρώπης μιά νέα γεωπολιτική διάσταση»

(Διαβαστε την ομιλία εδω)

d47

Ως Ιούδας ο αιρεσιάρχης οικουμενιστής Βαρθολομαίος με την διγλωσσία του καταδικάζει δήθεν την παναίρεση του Οικουμενισμού 

Ως Ιούδας ο αιρεσιάρχης οικουμενιστής Βαρθολομαίος με την διγλωσσία του καταδικάζει δήθεν την παναίρεση του Οικουμενισμού άλλα βλασφημώντας το Άγιο Πνεύμα του Θεού μνημονεύει ως αγιότατη κεφαλή της Εκκλησίας τον αντίχριστο «αλάθητο» αιρετικό Πάπα της Ρώμης σε Ναό του Πατριαρχείου στην Κωνσταντινούπολη https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WzFefJUAyZ8 και γίνεται ένα σώμα μαζί του στην αντίχριστη Παναίρεση Πανθρησκεία του Οικουμενισμού https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vdx11IBJrc8 ως κατ’ επίγνωση αιρετικός ζηλωτής.  ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΕ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΕ. Γιατί δεν είναι Δυνατόν να μην γνωρίζει τον Άγιο Λόγο του Θεού ένας Ιεράρχης.  ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ Κεφ. 1, στίχος: 8 «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ’ ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω».  ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Β΄ ΕΠΙΣΤΟΛΗ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6, ΣΤΙΧΟΣ 17: «ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΘΗΤΕ, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ, ΚΑΙ ΑΚΑΘΑΡΤΟΥ ΜΗ ΑΠΤΕΣΘΕ, ΚΑΓΩ ΕΙΣΔΕΞΟΜΑΙ ΥΜΑΣ».  ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4, ΣΤΙΧΟΣ 5: «εἷς Κύριος, μία πίστις, ἓν βάπτισμα·».  ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4, ΣΤΙΧΟΣ 15: «ἀληθεύοντες ἐν ἀγάπῃ».  ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14, ΣΤΙΧΟΣ 6 «λέγει αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· Ἐγώ εἰμι ἡ ὁδὸς καὶ ἡ ἀλήθεια καὶ ἡ ζωή· οὐδεὶς ἔρχεται πρὸς τὸν πατέρα εἰ μὴ δι’ ἐμοῦ».  «Πάντες οι θεοί των εθνών δαιμόνια» (Ψαλμ. 95,5).

Την συνεχεια (ΕΔΩ(

d47 «Αναίρεση της Εξελικτικής Δημιουργίας Exeldim» Η Ορθόδοξη θέση για το θέμα της Εξέλιξης
Αρχιμανδρίτης   π. ΛΑΥΡΕΝΤΙΟΣ Μ. ΓΡΑΤΣΙΑΣ
25 Ὀκτωβρίου 2014
Εισήγηση π. Λαυρεντίου Γρατσία:
1. Πρόλογος

Η θεωρία της εξελίξεως από πλευράς θεολογικής
Κυκλοφορεῖ συχνὰ ἡ φήμη ὅτι οἱ σχέσεις Ἐκκλησίας καὶ ἐπιστήμης δὲν εἶνε φιλικές. Αὐτὸ δὲν ἀληθεύει. Ἡ Ἐκκλησία δὲν διαφωνεῖ μὲ τὴν ἐπιστήμη, ὅταν ἡ ἐπιστήμη κάνῃ τὴ δουλειά της σωστὰ καὶ μένῃ μέσα στὰ ὅρια τῆς δικαιοδοσίας της. Στὴν ὀρθόδοξη Ἀνατολὴ δὲν σημειώθηκαν κρούσματα στὶς μεταξύ τους σχέσεις.
Στὸν χῶρο τῆς ἐπιστήμης γνωρίζουμε ὅτι διατυπώνονται πολλὲς θεωρίες ὡς τρόποι καὶ μέσα προωθήσεως τῆς γνώσεως. Καὶ κάθε θεωρία παύει νὰ εἶνε θεωρία, γίνεται ἐπιβεβαιωμένη γνῶσι καὶ ἐντάσσεται πιὰ στὶς κατακτήσεις τῆς ἐπιστήμης ἀπὸ τὴ στιγμὴ ποὺ μὲ τὶς γνωστὲς καὶ ἀποδεκτὲς ἐπιστημονικὲς μεθόδους (παρατήρησι, πείραμα) ἐπαληθεύει τὶς εἰκασίες της καὶ προσκομίζει τεκμήρια τῆς ὀρθότητός τους.

Aὐτὸ ἰσχύει καὶ γιὰ τὴ θεωρία τῆς ἐξελίξεως, τὴν ὁποία πολλοί, δίχως ἐπαρκῆ τεκμήρια, δέχονται ἀσυζητητί, χωρὶς ἀμφιβολία. Ὡστόστο ἡ ἁπλῆ λογικὴ ἀπορεῖ· Ἂν ἡ ἐξέλιξι ἦταν ἕνας γενικὰ ἰσχύων νόμος, δὲν θὰ ἔπρεπε τὰ τεκμήριά της, τὰ κρίσιμα ἀπολιθώματα δηλαδή, νὰ εἶνε ἄφθονα; γιατί λοιπὸν εἶνε τόσο σπάνια; Κινεῖ δὲ τὴν ὑποψία τοῦτο· γιὰ τὴ θεωρία αὐτὴ ὑπάρχει διεθνῶς ἰσχυρὸς ἐπιστημονικὸς ἀντίλογος καθόλου εὐκαταφρόνητος. Γιατί ἆραγε κατὰ κανόνα ὁ ἀντίλογος αὐτὸς ἀπαξιώνεται καὶ ἀποσιωπᾶται;

Ἂν μποροῦσαν ὅλοι νὰ δοῦν, ὄχι σὲ ἔντεχνα σκίτσα πάνω στὸ χαρτὶ ἀλλὰ σὲ αἴθουσες ἑνὸς μουσείου, ἀλλεπάλληλες σειρὲς ἐκθεμάτων, αὐθεντικὰ ἀπολιθώματα ζωντανῶν ὀργανισμῶν, ποὺ ν᾽ ἀρχίζουν ἀπὸ τοὺς ἀτελέστερους καὶ νὰ καταλήγουν στοὺς τελειότερους, τότε ἡ θεωρία θὰ εἶχε τεκμήρια, θὰ γινόταν γνῶσις ἐξακριβωμένη καὶ θὰ ἔπαυαν στὶς τάξεις τῶν ἐπιστημόνων οἱ διαφωνίες ποὺ τώρα ἀκούγονται. Τότε καὶ ἡ Ἐκκλησία, ποὺ ἀγαπᾷ τὴν ἀλήθεια καὶ δὲν κλείνει τὰ μάτια μπροστὰ σ᾽ αὐτήν, δὲν θὰ εἶχε κανένα λόγο νὰ ἐπιφυλάσσεται ἀπέναντι στὴν ὑπόθεσι τῆς ἐξελίξεως. Δὲν ὑπάρχουν ὅμως ὄχι πολλὲς σειρὲς τέτοιων ἀπολιθωμάτων ἀλλ᾽ οὔτε μία.

2. Αρχαία Γραμματεία
 Ἐξετάζοντας τὸ θέμα «Ἡ θεωρία τῆς ἐξελίξεως ἀπὸ πλευρᾶς θεολογικῆς», δὲν θὰ ἦταν ἄσκοπο νὰ βλέπαμε, ἔστω καὶ ἀκροθιγῶς – ἀντιπροσωπευτικά, μήπως ὑπάρχει μνεία ἐξελίξεως ἐκτὸς ἁγίας Γραφῆς, στὰ γραπτὰ μνημεῖα ποὺ σώθηκαν μέσα στὰ τρεῖς χιλιάδες χρόνια ἱστορικοῦ βίου τοῦ κόσμου. Μιὰ σύντομη λοιπὸν ματιὰ στὴν ἀρχαία ἐξωχριστιανικὴ γραμματεία, σὲ κείμενα σχετικὰ μὲ τὸ ζήτημα αὐτό… Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
 
3. Η Αγία Γραφή
 
 Ἂς ἔλθουμε τώρα στὴν ἁγία Γραφή….Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ (ΕΔΩ):elladapoyantisteketai.blogspot.grd47

Τι συμβαινει τελος παντων;

Λυκούργος Νάνης,

Υπέροχη η συλλογιστική του εκλεκτού θεολόγου-ιεραποστόλου κ.Νικολάου Βασιλειάδη, του οποίου η εκκλησιαστική και θεολογική (κηρυκτική και συγγραφική) προσφορά αναγνωρίζεται από κάθε απροκατάληπτο και καλοπροαίρετο μέλος της Εκκλησίας.
Ο κ.Βασιλειάδης θεώρησε πρέπον να απευθυνθεί στους βουλευτές εκείνους που ψηφίζοντας το περιώνυμο και δυσώνυμο δήθεν αντιρατσιστικό νομοσχέδιο αναδείχθηκαν, πανηγυρικώ τω τρόπω, σε νεκροθάφτες των συμφερόντων του έθνους και να τους ανακαλέσει στην τάξη.
Συμφωνούμε και επαυξάνουμε με το σεβαστό και αγαπητό μας κ.Βασιλειάδη.
Αν όμως επιβάλλεται η ανάκληση στην τάξη των εθνοπατέρων που έμπηξαν το στιλέττο βαθειά στην καρδιά του έθνους με την παντελώς άκριτη και άφρονα ψήφο τους πόσο μάλλον κρίνεται απόλυτη ανάγκη η υλοποίηση μίας παρόμοιας κίνησης προς την πλευρά των επισκόπων της Εκκλησίας της Ελλάδος που με την ανήκουστη συνοδική τους απόφαση «αβάνταραν» την υπό της Βουλής ψήφιση του εν λόγω εκτρώματος;

Τουλάχιστον πολλοί από τους εθνοπατέρες…ΣYNEXEIA ΕΔΩ: ΑΚΤΙΝΕΣ

_

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.