Η ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
H ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
Του Λάζαρου Αραβανη
ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Ὅταν ὁ ἐπίσκοπος Αὐγουστίνος Καντιώτης διαμήνυσε στούς ἰθύνοντες τοῦ κράτους μας ἕνα ὀργανωμένο παιδαγωγικό σύστημα (βλέπε: τήν παρέμβαση του μέ τό συγγραφικό ἔργο : ‘’ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ’’ ὅπου ὁμίλησε σέ ξεχωριστό κεφάλαιο περί πανεπιστημιούπολης), καί ἦταν μέσα στίς σκέψεις του ἕνα ὁλοκληρωτικό σύστημα ἀναγκαίων λειτουργιῶν. Λειτουργιῶν, καθώς βλέπουμε ὅτι ὁ Θεός ἐμφύτευσε μέσα στά παιδιά τό ἐνθουσιῶδες ἐνδιαφέρον, συνδυάζοντας τήν γνώση μέ τό παιγνίδι. Τό παιδί τό μικρό παίζει, παίζει μαθαίνοντας, καί ὀνομάζεται παιδί ἀκριβῶς γιατί παίζει (παιδί= παίζω). Τί χριστιανοί λοιπόν μπορεῖ νά εἴμεθα; ὅταν δέν γνωρίζουμε, ἤ δέν ὑποψιαζόμεθα κἄν τά πνευματικά μπολιάσματα ὅπου ἐμφύτευσε ὁ Χριστός καί Θεός μας στά παιδιά μας;
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΒΙΩΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Ὁ ἐπίσκοπος Αὐγουστίνος Καντιώτης λοιπόν, ὡς ἀληθινός χριστιανός καί ἐργάτης τοῦ ἱεροῦ Εὐαγγελίου τοῦ Χριστοῦ μας ὁμίλησε γιά λειτουργικό πανεπιστήμιο, γιά πανεπιστήμιο ἀπό τόν λαό γιά τόν λαό. Λειτουργιῶν δημιουργικῶν γιά λειτουργικό πανεπιστήμιο ὡς ἑνιαία (ὅλα μαζί δηλαδή) πόλη σπουδαστῶν (πανεπιστημιούπολιν) καί ὅπου θά γινόταν τό πανεπιστήμιο λειτουργικό ἀπό κάθε ἄποψη. Δηλαδή, τό ΑΛΦΑ στό ὅλο ἐγχείρημα ἦταν ἡ ἔννοια τοῦ ΕΝΙΑΙΟΥ ΧΩΡΟΥ (δηλαδή ὅλα μαζί), θά ἀκολουθοῦσε ἔπειτα τό Β, Γ, Δ, κλπ. Τά προϊόντα ὅπου προωθήθηκαν ὅλα μαζί κάποτε μέ ὀργάνωση συλλογική ἀπό μεγάλες ἑταιρεῖες τοῦ διεθνοῦς ἐμπορίου ἦταν ἀναμενόμενη ἡ ἐπιτυχία, καί ἐκεῖνα τά καταστήματα ὀνομάστηκαν σοῦπερ μάρκετ. Τότες τά περισσότερα μικρομάγαζα, ὅπως τά μανάβικα τῆς γειτονιᾶς, ἄρχισαν νά κλείνουν τό ἕνα μετά τό ἄλλο, καί αὐτό συνέβηκε (δυστυχῶς πάλι) ἐκ ἐλλείψεως δυναμικῆς ὀργάνωσης τῶν ἐμπορικῶν τότες συλλόγων, καθώς δέν ὑπῆρξε δυναμική συσπείρωσης ὅλων τῶν βιοπαλαιστῶν ἐμπόρων νά διεκδικήσουν ἀποκλειστικά νά πωλοῦν τά προϊόντα τῶν παραγωγῶν καί μικροβιοτέχνων (ξυλουργοί, ὑποδηματοποιοί, κλπ) τῆς χώρας μας ( δηλαδή : ἀγρότες , κτηνοτρόφους, καί παραγωγούς βιοτεχνικῶν εἰδῶν) . Δηλαδή (ἐπαναλαμβάνω), τά ἀγαθά τῶν παραγωγῶν (ἀγροτῶν κτηνοτρόφων, μικροβιοτεχνῶν) νά διατίθενται ἀποκλειστικά καί μόνον ἀπό αὐτούς σέ ἕνα μεγάλο ἑνιαῖο δημοτικό χῶρο μέ πρόσβαση γιά τόν λαό τήν δημοτική συγκοινωνία. Θά ἀντιπαρατάσσονταν ἀπέναντι στόν ἑνιαῖο χῶρο τῶν μεγαλοεπενδυτῶν κεφαλαιούχων (μεγάλων ἑταιρειῶν – σοῦπερ μάρκετ) καί ἔτσι ἑνωμένοι καί ὀργανωμένοι ὅλοι οἱ βιοπαλαιστές θά μποροῦσαν νά δημιουργήσουν τό λαϊκό σοῦπερ μάρκετ, ἤ τό δημοτικό σοῦπερ μάρκετ. Ὅμως ἡ βασική αἰτία εἶναι ἀκόμα βαθύτερη, εἶναι ἡ ἔλλειψη ἑλληνορθόδοξης καταναλωτικῆς ἀγωγῆς ὅπου δέν διδάσκεται στά σχολεῖα μας , σύν τήν ἀπουσία δραστήριων ἡγετῶν μέ ἑλληνορθόδοξο ἦθος ὅπου θά ὁδηγοῦσαν τούς βιοπαλαιστές καί τό καταναλωτικό κοινό σέ δίκαιη κοινωνική διέξοδο πρός ὄφελος τῆς κοινωνίας { (βλέπε: ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, ὅπου πολλές φορές προσπάθησε νά διαφωτίσει τόν σκλαβωμένο τότες ἑλληνικό λαό (ἐπί τουρκοκρατίας) νά μήν ἀγοράζουν ἤ νά πωλοῦν σέ ἀνθρώπους ὅπου πολεμοῦν καί ὑβρίζουν τόν Χριστό μας μέσα ἀπό τίς πράξεις τους καί τόν ἔκφυλο βίο τους ( πράξεις ἐπιχειρηματικές, φαρι-σαϊκές, κλπ) }. Ἀργότερα, εἰσῆλθε ὅπως ἦταν ἀναμενόμενο τό γνωστό χάραγμα (666) στήν ἀγορά (κρατῆστε στό νοῦ σας τήν λέξη: ΑΓΟΡΑ), καί εἰσῆλθε ὡς διεθνές bar code ὅπου ὅλοι σήμερα γνωρίζουμε. Καί τό ἐξωφρενι-κώτερο; νά ἀκοῦμε ἀπό τούς πολιτικούς «φωστῆρες» μας τήν δῆθεν ἐλπίδα, ὅπου εἶναι ψευτοελπίδα καί ἄλλη συνεχόμενη παγίδα νά βγοῦμε στίς . . . ἀγορές , βγαίνοντας ἀπό τά μνημόνια !!! γιά νά ξαναδανειστοῦμε μέ μικρότερο τώρα ἐπιτόκιο ἀπό τίς ΑΓΟΡΕΣ !!! Ἀπίστευτος καί ὅμως ἀληθινός λοιπόν ὁ συνεχιζόμενος ἐξευτελισμός γιά τόν λαό μας, ὅπου συνεχίζουμε νά ζητοῦμε δανεικά ἀπό ἐκείνους ὅπου ὁμιλοῦσε ὁ ἅγιος Κοσμᾶς νά μήν ἔχουμε οὐδεμίαν συναναστροφή (ἐμπορική, κλπ) μαζί τους, οἱ ὁποῖοι δέν εἶναι ἄλλοι ἀπό τά ἴδια πρόσωπα ὅπου μᾶς ἔφεραν τήν οἰκονομική κρίση.
Add A Comment
You must be logged in to post a comment.