Αυγουστίνος Καντιώτης



ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ: ΟΙ ΑΘΕΟΙ «ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΕΣ» ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΒΕΒΥΛΩΝΟΥΝ ΙΕΡΟΥΣ ΝΑΟΥΣ!!! ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΑΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΟΥΣ! ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΩΝ!!!

date Απρ 4th, 2016 | filed Filed under: ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ

ΟΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΨΗΨΙΖΟΥΜΕ

ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ

http://agonasax.blogspot.gr/2016/04/blog-post_86.html

Η ΑΠΟΧΗ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΑ

ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ- ΠΕΙΡΑΤΕΣ

Μητροπολίτης Φλωρίνης π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης, τὸ 1976, σὲ κύκλο Ἁγίας Γραφῆς ἀνδρῶν, ἐρμηνεύοντας τὴν Β´ Θεσσαλονικῆς ἐπιστολή, ἔλεγε προφητικά· «Ἔρχεται ἀναρχία. Αὐτὸ ἐπιδιώκουν οἱ σκοτεινὲς δυνάμεις. Θὰ κλονίσουν ὅλα τὰ καθεστῶτα, εἴτε δεξιὰ εἴτε ἀριστερὰ εἴτε κεντρῷα, θὰ τ᾽ἀπαξιώσουν στα μάτια τοῦ λαοῦ, γιὰ νὰ φέρουν τὴν ἀναρχία.

 

 ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ (ΡΟΤΟΝΤΑ) ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ [Κυριακή 37 Μαρτίου 2016]

Με πολλή συγκίνηση παρά το κρύο και τη βροχή μέσα σε κατανυκτική ἀτμόσφαιρα τελέστηκε τήν Κυριακή 27 Μαρτίου ἡ Θεία Λειτουργία στη ροτόντα τοῦ Ἁγίου Γεωργίου.
Ὅπως εἶναι γνωστό, ὁ Ἱερός Ναός τοῦ Ἁγίου Γεωργίου (Ροτόντα), ἀρχικῶς Ναός τῶν Ἀσωμάτων, ὑπῆρξε ὁ πρῶτος χριστιανικός αὐτοκρατορικός ναός και παρέμεινε ἱερός χῶρος λατρείας τοῦ Ἀληθινοῦ Θεοῦ, καθαγιασμένος μέ Ἱερά Λείψανα Μαρτύρων γιά περισσότερα ἀπό 1300 χρόνια.
Μετετράπη διά τῆς βίας σέ τζαμί για 321 χρόνια (1591μ.Χ. – 1912μ.Χ.) καί ὑπέστη μεγάλης ἐκτάσεως καταστροφές. Το θαυμαστό εἶναι ὅτι καί τό διάστημα τῆς Τουρκικῆς σκλαβιᾶς ἐξακολουθοῦσε να παραμένει κάτω ἀπό την ἀρχική θέση τῆς Ἁγίας Τράπεζας τό πρῶτο ἐγκαίνιο τοῦ Ναοῦ μέ τό μαρτυρικό αἷμα το ὁποῖο βρέθηκε σε ἀνασκαφή τό 1953 μ.Χ.

Διαβάστε περισσότερα://www.tideon.org/index.php/2012-02-11-18-49-10/2012-02-11-19-10-53/7755-27-2016

d47 Θεσσαλονίκη 02-04-2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΣΩΜΑΤΩΝ

ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ (ΡΟΤΟΝΤΑ) ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

www.markoseugenikos.gr

Ο Ιερός Ναός των Ασωμάτων-Αγίου Γεωργίου (Ροτόντα) είχε μετατραπεί σε χριστιανικό επί της εποχής του Μεγάλου Θεοδοσίου, από ειδωλολατρικός που ήταν προηγουμένως.
Λειτούργησε έκτοτε ως χριστιανικός Ναός έως το έτος 1590, οπότε μετετράπη σε τζαμί από τους βαρβάρους Τούρκους κατακτητές.
Σ’αυτόν τον Ναό έχουν λειτουργήσει είκοσι επτά Άγιοι Αρχιερείς της Θεσσαλονίκης και ο ίδιος υπήρξε για πολλά χρόνια μητροπολιτικός.
Το 1912, με την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης, ο τότε Διοικητής της πόλεως Στέφανος Δραγούμης παρέδωσε όλους τους βυζαντινούς ναούς στην Ιεράν Μητρόπολη. Το 1917 η επαναστατική κυβέρνηση Θεσσαλονίκης του Ελευθερίου Βενιζέλου, με διάταγμά της, όρισε ονομαστικώς όλους τους βυζαντινούς ιερούς ναούς ως ανήκοντας στην Ιεράν Μητρόπολη, διευκρινίζοντας ότι κάθε επέμβαση σ’αυτούς έπρεπε να έχει την έγκριση της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας. Επομένως δεν ξεχώρισε τον συγκεκριμένον Ιερόν Ναόν ως μουσειακόν, όπως ισχυρίζονται σήμερα οι αρμόδιοι.
Την 2αν Απριλίου 2016 πήγε κάποιος χριστιανός να προσευχηθεί στον Ναόν αυτόν, όπως συνήθιζε έως τώρα, αλλά εξεπλάγη όταν ο φύλακας τού ζήτησε εισιτήριο εισόδου δύο ευρώ (2€) και του είπε ότι αυτό άρχισε να εφαρμόζεται από της 1ης Απριλίου τρ.έ. και ότι μόνον μια φορά τον μήνα οι πιστοί μπορούν να εισέρχονται για προσευχή χωρίς να πληρώνουν.
Ο τελευταίος Μητροπολίτης, προ της πτώσεως της Θεσσαλονίκης στους Τούρκους, Άγιος Συμεών ο μυσταγωγός (+1429), γράφει ότι όσοι βεβηλώνουν ιερούς ναούς έχουν πάντοτε κακόν τέλος.
Ας προσέξουν ο άθεος Τσίπρας και η παρέα του να μην βεβηλώνουν προκλητικά τον αρχαιότερον και ιστορικότερον βυζαντινόν Ναόν της Θεσσαλονίκης.

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΒΥΛΩΣΗ

ΓΙΑΤΙ Η ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗ ΒΕΒΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΝΑΟΥ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΩΝ ΑΣΩΜΑΤΩΝ (ΡΟΤΟΝΤΑΣ) ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΟΣΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΩΣΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ (ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΕΞΥΜΝΗΣΗ ΤΟΥ ΣΑΡΚΙΚΟΥ ΕΡΩΤΑ) ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ «ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ» ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΓΓΕΛΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΕΦΕΡΗ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ;

Σε σημειώσεις του Γιώργου Σεφέρη για την ποιητική απόδοση από αυτόν του ιερού βιβλίου της Παλαιάς Διαθήκης «ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ» αναφέρονται οι ακόλουθες σκέψεις του για την εκκοσμικευμένη και αιρετική, και άρα εωσφορική,  προσέγγιση εκ μέρους του του ιερού αυτού βιβλίου: «Η εποχή της συναρμολόγησης του ποιήματος πρέπει να είναι ο Δ΄ π.Χ. αιώνας. Τότε ένας Ιεροσολυμίτης συντάκτης με εμμονή την ανάμνηση του Σολομών ενσωμάτωσε διάφορα ιουδαϊκά κομμάτια με στοιχεία από το Μοάβ ή και από τη Συρία σ’ αυτό το σύνολο, όπου είναι αισθητές και οι ελληνικές επιρροές. Δεν νομίζω πως χρειάζεται, ούτε είναι δουλειά μου, να επιβαρύνω αυτό το σημείωμα με περισσότερες φιλολογικές λεπτομέρειες. Μόνο θα έπρεπε να  προσθέσω πως το Άσμα, μολονότι ξεκίνησε από την ποιμενική Αφροδίτη και υμνεί με πάθος εξαιρετικά έντονο τον ερωτικό πόθο και τη λαχτάρα του αποχωρισμένου από τον αγαπημένο του, μολονότι δεν μνημονεύει διόλου τη σχέση του ανθρώπου με το Θεό, βρήκε ωστόσο – όχι χωρίς συζητήσεις είναι αλήθεια – μια θέση στον Κανόνα της Παλαιάς Διαθήκης» (iefimerida, http://www.iefimerida.gr/news/255704/me-seferi-kai-asma-asmaton-anoigei-tin-kyriaki-i-rotonta-eisodos-me-deltia).
Αντιθέτως, το ιερό βιβλίο «ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ», κατά την ορθή ερμηνεία των Αγίων Πατέρων και Διδασκάλων της Εκκλησίας (Θεοφίλου Αντιοχείας, Ιππολύτου Ρώμης, Ωριγένους, Μεγάλου Αθανασίου, Γρηγορίου Νύσσης, Θεοδώρου Μοψουεστίας, Φίλωνος Καρπασίου, Κυρίλλου Αλεξανδρείας, Θεοδωρήτου Κύρου, Προκοπίου Γαζαίου, Μιχαήλ Ψελλού και Ματθαίου Καντακουζηνού) θεολογεί για τον πνευματικό έρωτα του Νυμφίου Χριστού με τη νύμφη Εκκλησία (δηλαδή το σύνολο των πραγματικών πιστών που αποτελούν το σώμα του Χριστού, δηλαδή την Εκκλησία, η οποία έχει κεφαλή της τον Χριστό), καθώς και για τον πνευματικό έρωτα του Νυμφίου Χριστού με τη νύμφη ψυχή του κάθε πραγματικού πιστού. Αυτός ο πνευματικός έρωτας πραγματοποιείται όταν ο πραγματικός πιστός, αφού προηγουμένως περάσει επιτυχώς το πρώτο στάδιο της κάθαρσης των παθών του (στο οποίο αντιστοιχεί το ιερό βιβλίο της Παλαιάς Διαθήκης ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ ΣΟΛΟΜΩΝΤΟΣ) και εν συνεχεία το δεύτερο στάδιο του φωτισμού του από τον Χριστό εν Αγίω Πνεύματι (στο οποίο αντιστοιχεί το ιερό βιβλίο της Παλαιάς Διαθήκης ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΗΣ), φθάσει στο τρίτο στάδιο της θέωσης, δηλαδή της πνευματικής ερωτικής ψυχοσωματικής συνάφειάς του με τον Χριστό (στο οποίο αντιστοιχεί το ιερό βιβλίο της Παλαιάς Διαθήκης ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ).
Όπως τονίζει στην ερμηνεία του στο ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ ο Άγιος Γρηγόριος ο Νύσσης, «Κανένας γεμάτος πάθη και σαρκικός ακόμη, που αποπνέει την πτωματική δυσωδία του παλαιού ανθρώπου, ας μην κατεβάζει στις κτηνωδίες των αλόγων τις έννοιες των θείων στοχασμών και λόγων. Ας βγει καθένας έξω από τον εαυτό του  και, αφού ξεφύγει από τον υλικό κόσμο και επανέλθει κατά κάποιο τρόπο με την απάθεια στον παράδεισο και γίνει με την καθαρότητα όμοιος με τον Θεό, έτσι πια ας προχωρήσει στα άδυτα των μυστηρίων που μας προβάλλει το βιβλίο αυτό. Αν η ψυχή μερικών είναι απροετοίμαστη για την ακρόαση αυτή, ας ακούσουν το Μωϋσή που νομοθετεί, να μην αποτολμήσουμε την ανάβαση στο πνευματικό βουνό, προτού πλύνουμε τα φορέματα των καρδιών μας (δηλαδή των υπάρξεών μας) και εξαγνίσουμε  τις ψυχές μας με τους κατάλληλους ραντισμούς των λογισμών. Ώστε τώρα όσον καιρό ασχολούμαστε με την ανάλυση αυτή να λησμονήσουμε τις έννοιες του γάμου (εννοείται και πολύ περισσότερο της πορνείας) σύμφωνα με το παράγγελμα του Μωϋσή που νομοθέτησε την καθαρότητα από τη γαμήλια συνεύρεση όποιων εισάγονται στα μυστήρια. Και πρέπει νομίζω σε όλα να αποδεχθούμε τα παραγγέλματα του νομοθέτη, τώρα που πρόκειται να πλησιάσουμε στο πνευματικό όρος της θεογνωσίας… Ας μπούμε τώρα στα ίδια τα Άγια των Αγίων, που είναι το Άσμα των Ασμάτων. Όπως δηλαδή στην περίπτωση του Αγίου των Αγίων με αυτήν την υπερθετική διατύπωση αντιλαμβανόμαστε και την επίταση της αγιότητας, έτσι και με την έκφραση «Άσμα Ασμάτων» ο υψηλός Λόγος (δηλαδή ο τότε Άσαρκος Θεός Λόγος και μετέπειτα ενανθρωπήσας Χριστός) μας βεβαιώνει ότι θα διδάξει μυστήρια μυστηρίων» (Αγίου Γρηγορίου Νύσσης, Ερμηνεία στο Άσμα Ασμάτων, Λόγος Α΄, εκδ. ΕΠΕ, τομ. 7, σελ. 35 και 37).
Κατόπιν της ανωτέρω σύγκρισης, προκύπτουν τα εξής ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν από τον Παναγιώτατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο:
1 – Γιατί συμβιβάζεται με το Υπουργείο Πολιτισμού και αποδέχεται την απόφαση εκείνου μόνο για 12 λειτουργίες το χρόνο στον ιστορικό Μητροπολιτικό Ναό των Ασωμάτων της Θεσσαλονίκης και για την εκκοσμικευμένη, αιρετική και, άρα  εωσφορική πολιτιστική χρήση αυτού του Μητροπολιτικού Ναού, όπως αποδεικνύεται από την εωσφορική διαστροφή του νοήματος του ιερού βιβλίου της Παλαιάς Διαθήκης ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ, την οποία πραγματοποιεί, κατά τις ανωτέρω σημειώσεις του, ο Γιώργος Σεφέρης, του οποίου το σχετικό ποίημα θα καταστεί αντικείμενο πολιτιστικής εκδήλωσης στον ιερό χώρο αυτού του ιστορικού Μητροπολιτικού Ναού την Κυριακή 13-3-2016; Δηλαδή γιατί ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης αποδέχεται την εωσφορική διαστροφή του ΑΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΣΜΑΤΩΝ μέσω μιας πολιτιστικής εκδήλωσης, η οποία διοργανώνεται από την Εφορεία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων Θεσσαλονίκης από κοινού με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος;
2 – Γιατί ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης δεν επεμβαίνει για να επιβάλει – όπως προβλέπεται από την εναρμόνιση του άρθρου 24 του Συντάγματος για την προστασία του πολιτιστικού περιβάλλοντος από το κράτος με το άρθρο 13 για τη θρησκευτική ελευθερία της Ορθόδοξης Εκκλησίας – τη σύμφωνη με τον ιερό χαρακτήρα του ιστορικού Μητροπολιτικού Ναού Θεσσαλονίκης των Ασωμάτων (Ροτόντα) χρήση του με την αντικατάσταση αυτής της ανίερης πολιτιστικής εκδήλωσης από την ανάγνωση και θεολογική ανάλυση της ερμηνείας του Αγίου Γρηγορίου Νύσσης στο Άσμα Ασμάτων ;

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.