«ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΚΑΤΑ TOY ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ», ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΟΥΣΙΑ ΕΧΘΡΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ
«ΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ» ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ
ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ
Τῆς Ανδρονίκης Καπλάνογλου
Εὐχαριστῶ τοὺς ἐχθρούς των τιμίων γηρατειῶν τοῦ ἀείμνηστου ἱεράρχου, που ἄθελά τους, μὲ τὰ σχόλια ποὺ ἔγραψαν βοήθησαν νὰ προσθέσω κάποιες σελίδες στὸ βιβλίο «ΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ». Εὐχαριστῶ περισσότερο τὶς εὐαίσθητες ἐκεῖνες χριστιανικές ψυχές, που ἔδωσαν ἀπαντήσεις. Ὅλοι μαζί γράφουμε τὸ βιβλίο που ἤθελε να κυκλοφορήσῃ ὁ σεβάσμιος Ἱεράρχης.
Τὰ σχόλια εἶναι ἀπὸ τὴν ἰστοσελίδα· Ομολογία – https://apotixisi.blogspot.com, που ἀναδημοσίευσε τὸ ἄρθρο μας:
«ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΕΝΟΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ ΤΩΝ ΤΙΜΙΩΝ ΓΗΡΑΤΕΙΩΝ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΙΕΡΑΡΧΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ».
Θὰ δημοσιεύσω μόνο τὰ σχόλια, που ἀφοροῦν τὸν Γέροντα καὶ ὄχι τὶς ἐπιθέσεις στὸ ἄτομό μου. Ὅλες οἱ ἐπιθέσεις εἶναι ἀνώνυμες σὲ ἐπώνυμα πρόσωπα.
Γιὰ νὰ παρακολουθήσετε τὰ σχόλια, πρέπει νὰ ἔχετε ὑπ’ όψιν τὸ βίντεο:
https://youtu.be/sEndeRxDqtk
ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΟΥΣΙΑ
Ανώνυμος 12 Οκτωβρίου 2016
- ΣΧΟΛΙΟ: Ακουσα το βίντεο της Καπλάνογλου και πραγματικά με έκαναν εντύπωση οι …συρραφές που εκανε.
Παρακολουθήστε, οταν προσπαθούσε να πή ποιά είναι αυτά τα βιβλία γιά να μή φανή η ημερομηνία καί το συγκεκριμμένο βιβλίο, αποκόπτεται το σημείο και γίνεται συρραφή. Τι ψυχή θα παραδώσης Καπλάνογλου να ψεύδεσαι ετσι χωρίς ντροπή αρκεί να παρουσιάσεις εναν …ακέραιο μέχρι το βαθύ γήρας π. Αυγουστίνο; Λίγη ντροπή δεν βλάπτει.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ακούμε τον π. Αυγουστίνο να τα έχει 400, να κάνει υποδείξεις, και να διορθώνει, σε ενιαίου περιεχομένου και ειρμού πρόλογο! Δεν πρόκειται για πρόλογο σε βιβλίο της νεότητός τους, αλλά μετά την παραίτησή του. Ο υπογραφέας ακούγεται σε ενιαία ενότητα και συνεχόμενο ειρμό, και η κα Νίκη, να επαναλαμβάνουν και να τους διορθώνει ο π. Αυγουστίνος, που είναι αυθεντικότατος! Ακόμα και στα γεράματά του, υπαγορεύει το κείμενο το οποίο γράφει ο υπογραφέας, και ο π. Αυγουστίνος δεν λησμονεί τους φτωχούς! Λέει: «το βιβλίο να διατεθεί δωρεάν σε φτωχές και άπορες οικογένειες»! Κι όταν ο υπογραφέας του λέει «για μικρές συμβουλές», λέει: «όχι συμβουλές, μικρές ομιλίες»!!!
Μια τέτοια διάνοια ήθελαν 15 ετών προ του βίντεο να τη βγάλουν ότι δεν είχε σώας τας φρένας. Αυτοί είναι οι πραγματικοί εχθροί του γήρατος του π. Αυγουστίνου. Αλλά καλύτερα τα περιγράφει το ιστολόγιο «Αυγουστίνος Καντιώτης».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ 2η: Το μεγάλο «λάθος» των συγχρόνων μεγάλων μορφών
Βλέπω την λάσπη που ρίχνουν στον Καντιώτη και βέβαια δεν εκπλήσομαι. Τα κατάκαρπα δένδρα πετροβολούνται (ακόμα κι αν έχουν πέσει),δείχνοντας την κακία και το μένος των πετροβολούντων. Και τι λέγουν, ότι σαν υπερήλικας δεν είχε τις σωματικές δυνάμεις εφήβου!!!
Σχολιάζοντας κάποιος γέροντας το νεαρό της ηλικίας των σημερινών «φωτισμένων» και νταβαρντισμένων δεσποτάδων είπε «για νταμάρι τους θέλουμε;»
Το μεγάλο λάθος τους ήταν ότι είχαν τόσο ανοιχτή την αγκαλιά τους που η άδολη πληθωρική αγάπη τους εξέθρεψε και πολλά αγνώμονα καθάρματα. Την μακροθυμία τους την εξέλαβαν ως αδυναμία να διακρίνουν το ποιόν των «συνεργατών «τους…!!!
Κι ενώ εσείς και γώ θα τους ξαποστέλναμε πυξ λάξ αυτοί έκαναν υπομονή, και έπνιγαν την ύπουλη μοχθηρία τους και τον φθονερό εγωισμό τους με την πλέρια αγάπη τους.
Γι αυτό τους θαυμάζουμε ακόμα περισσότερο.
Κι όταν έφυγαν από κοντά μας και άρχισε να διαλύεται η νεφέλη της αγάπης ,αποκαλύπτονται, οι προδότες, οι εκκλησιαστικοί τυχοδιώκτες.
Λένε πως η οχιά όσο περισσότερο διάστημα έχει να χρησιμοποιήσει το δηλητήριο τόσο πιο δυνατό είναι…και ο ευλογημένος Αυγουστίνος έζησε αρκετά χρόνια δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το δηλητήριό τους και τώρα αφήνιασαν…
Τα ίδια δεν έγιναν και με τον Λαρίσης Θεολόγο ή τον Αγ.Ιουστίνο Πόποβιτς; Πόσο σκανδάλισαν πολλά από τα πνευματικά τους παιδιά!!!! (Ασκληπιάδης)
ΕΠΙΘΕΣΗ: ἐχθροῦ τοῦ Γέροντος
Ασκληπιάδη κοίταξε εσύ μήπως είσαι οχιά κρυμμένη και άφησε τον ξερολισμό σου.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Δεν αφηνίασαν τώρα, κύριε Ασκληπιάδη. Πάντα ήταν αφιονισμένοι κατά του π. Αυγουστίνου τον οποίο ενέπαιζαν, ως μοιχεπιβάτες της αδελφότητος. Όσο τον παραπλανούσαν, συκοφαντώντας και διώκοντας άλλους, ήταν καλός ο π. Αυγουστίνος. Όταν τους απεκάλυψε και τους αρχηγέτας των τους απομάκρυνε, έγινε «άφρων και υπέργηρος, ανίκανος για επισκοπεύειν»! Και τώρα που ο επίσκοπος, ο άγιος, έφυγε από τον μάταιο τούτο κόσμο, τον μεν π. Αυγουστίνο θεωρούν καλό κι οδύρονται ΔΗΜΟΣΙΩΣ, οι υποκριτές, διότι, ολολύζουν, τους λείπει ο π. Αυγουστίνος, τα δε παράκοα και απομακρυνθέντα από τον ίδιο, τέως πνευματικά τέκνα του τα προβάλλουν ως μη απομακρυνθέντα, επιχειρώντας να τα αθωώσουν παρακούοντας τον Αυγουστίνο που «τόσο τους λείπει». Ξύπνα πάτερ Αυγουστίνε και πιάσε την ποιμαντορική σου ράβδο και τη δίστομη ρομφαία του λόγου, για να αποκαλύψεις δημοσίως όσα δεν απεκάλυψες ελπίζοντας στη μετάνοια των εμπαικτών σου.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ανδρονίκης Καπλάνογλου (12 Οκτωβρίου 2016 – 6:23 μ.μ.), στὸν πρῶτο σχολιαστη.
Ὁ φθόνος σου ἀδελφέ εἶναι τόσο μεγάλος που δεν σ᾽ἀφήνει να ἀκούσης ὅτι ὁ σεβάσμιος Γέροντας κάνει πρόλογο στο πρῶτο μου βιβλίο. Δὲν ὑπῆρχαν ἄλλα, για να τὰ κατονομάση. Αὐτὰ που βλέπεις στο βίντεο, δεν εἶχαν κυκλοφορήση ἀκόμα. Στα δικά μου λόγια ἔκανα ἀποκοπή, γιατί δεν χρειαζόταν. Ὁ π. Αὐγουστῖνος μὲ ἐνδιέφερε να ἀκουστῆ, γιατί τὸ δικό του ὄνομα διασύρατε και τότε.
Γνώριζα ὅτι το βιβλίο μου μὲ τὰ ἀπομαγνητοφωνημένα του λόγια και το φωτογραφικό ὑλικό, μετὰ τὴν παραίτηση του, θα σᾶς ἦταν κόκκινο πανί και θὰ λέγατε ὅτι ὁ πρόλογο εἶναι «ψευτοκαντιωτικός», ὅπως λέγατε και λέτε για τις ἐπιστολές του πριν ἀπὸ τὴν παραίτηση.
Γνωρίζοντας, λοιπόν, την κακοήθειά σας μαγνητοφωνοῦσα τα πάντα, ἀκόμα και τις τηλεφωνικές συνομιλίες που ἔκανα μαζί του. Τον μαγνητοφώνησα και την παραμονή το βράδυ, πριν ἀπο το ἐγκεφαλικό. Τὴν Κυριακή μοίρασε ἀντίδωρο, σε ὅλο το ἐκκλησίασμα, στον Μοναστήρι Ἁγιο Αὐγουστῖνο ἐπισκόπο Ἰππῶνος στη Φλώρινα και την Δευτέρα το βράδυ τον τηλεφώνησα για να πάρω την εὐχή του. Την Τρίτη το πρωΐ ἔπαθε το βαρύ ἐγκεφαλικό και μπῆκε στο νοσοκομεῖο.
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΗΞΕΡΕ ΤΙ ΕΛΕΓΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ, ΑΛΛΑ ΕΒΛΕΠΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ, ΠΟΥ ΕΓΩ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΘΕΙ
Ὁ π. Αὐγουστῖνος κάνει πρόλογο στὸ πρῶτο μου βιβλίο και βλέπει τὰ ἐπόμενα που θὰ ἀκολουθοῦσαν! Δεν ἤμουν συγγραφέας οὔτε θεολόγος. Δὲν σκέφτηκα ποτέ ὅτι θὰ γίνω ἐκδότης και μάλιστα τῶν βιβλίων τοῦ Γέροντος, γιατί ἕνα ἐξατάξιο γυμνάσιο τελείωσα, και μάλιστα πρακτικό τμήμα! Ἡ εὐλογία που με ἔδωσε στὸ πρόλογο τοῦ πρώτου βιβλίου μ᾽ ἔκανε στην συνέχεια και ἐκδότη και συγγραφέα τῶν βιβλίων του.
Ὁ π. Λαυρέντιος νομίζει ὅτι κάνει λάθος ὁ Γέροντας, που μιλᾶ για πολλὰ βιβλία και τὸν διορθώνει: Ἕνα εἶναι πάτερ το βιβλίο, και ὁ π. Αὐγουστῖνος ἐπιμένει ὅτι εἶναι πολλά και δίνει τὴν εὐλογία του για τα ἐπόμενα.
Ἕνα θέλω νὰ πῶ σ᾽ αὐτοὺς ποὺ τὸν πίκραναν και τον φόρτωσαν βαρύ σταυρό στα γηρατειά του, νομίζοντας ὅτι ὁ Γέροντας ξόφλησε και δὲν ἔχει κάτι ἄλλο νὰ τοὺς δώση. Ἡ εὐλογία που ἔχασαν, εἶναι μεγαλύτερη ἀπώλεια στην ζωή τους.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ο Αυγουστίνος Καντιώτης υπακούοντας στην εντολή του Χριστού «πορευθέντες μαθητεύσατε…» και «ουαί δε μοι εάν μη ευαγγελίζομαι», περιώδευσε όλη την Ελλάδα ως εν τη κοινωνία ιεραπόστολος του Θεού, με ένα τριμμένο ράσο, κινδυνεύοντας καθημερινά από εχθρούς της Πατρίδας κι από εχθρούς της Εκκλησίας, κοιμώμενος στα στασίδια των ναών, κήρυττε σε όλη τη ζωή του το Ευαγγέλιο του Χριστού, απαραχάρακτο, ιερουργώντας το θείο λόγο, αναζωπύρωσε το ενδιαφέρον του λαού για την Αγία Γραφή και το ιερό κήρυγμα και ως επίσκοπος έως βαθέος γήρατος δεν είχε ιδέα τι εστί τρυφή και απόλαυση, ανάπαυση και ξεκούραση, δεν είχε ιδέα ποια μορφή είχαν τα χρήματα. Με ποιο ανάστημα ένας μοναχός τον κρίνει; Σε ποια εντολή του Κυρίου και της Αγίας Γραφής υπάκουσε ο μοναχός ώστε αναχώρησε διά βίου εις την ηρεμία και ασφάλεια του Θαβωρείου Όρους μακράν της κοινωνίας; Ας φροντίσει πρώτα να δώσει πειστική απάντηση στον Κριτή σε αυτό το ερώτημα, και έπειτα, αν δικαιωθεί ότι λόγω ατολμίας ή ιδιαιτεροτήτων, ΄κατ΄εξαίρεση δεν μπορούσε να παραμείνει στον κόσμο ακολουθώντας χριστιανική ιεραποστολική ζωή, όπως επιτάσσει το Ευαγγέλιο, τότε και μόνο ας τολμήσει να κρίνει και να κατακρίνει έναν εν τω Κόσμω αγωνιστή του Ευαγγελίου. Ας απαντήσει και υπό ποια εκκλησιαστική εξουσιοδότηση ως καλόγερος ανέλαβε την αρμοδιότητα να κρίνει και να επικρίνει έναν επίσκοπο όχι για δογματικά θέματα αλλά για το πως ο Επίσκοπος πορεύεται κι εφαρμόζει το Ευαγγέλιο.
Αυτά παθαίνει, σαν τον μοναχό Θεόκλητο, όποιος αγνοώντας την Αγία Γραφή, μονομερώς θρέφεται και θεωρεί «ορθόδοξη παίδευση» αποκλειστικά και μόνο την «απλανή οδό ηπιότητας των αγίων» και τέτοιες μεγαλοστομίες. Δεν υπάρχει μακαριστέ καλόγηρε, τίποτε άλλο απλανές εκτός από την θεόπνευστη Αγία Γραφή όπως την ερμηνεύει η διαχρονική Εκκλησία. Και η Γραφή πλην της ηπιότητος, περιγράφει και την αποτομία του Θεού και των Προφητών του. Θεού έργο ήταν και ο κατακλυσμός του Νώε και η καταστροφή Σοδόμων και Γομόρρων και Θεού εντολή ήταν η σφαγή των ασεβών υπό του Προφήτη Ηλία. Κι αν τα της Παλαιάς Διαθήκης τα θεωρείτε άκυρα και άκαιρα στον χρόνο της Καινής, μάθετε πως η Καινή Διαθήκη που τόσο περιφρονείτε, αναβιβάζοντας σε «απλανείς» τους νηπτικούς σας καθοδηγητές, περιγράφει και το φραγέλιο και την εκδίωξη των αργυραμοιβών από το ναό με ανατροπή των τραπεζιών τους από τον ίδιο τον Κύριο, περιγράφει εκφράσεις του θεανθρώπου όπως «γεννήματα εχιδνών», αλώπεκες, τάφοι και τοίχοι κεκονιαμένοι, έως και θανάτους με εντολή των Αποστόλων όσων θέλησαν να εξαπατήσουν τον θεό (Ανανίας, Σαπφείρα) και εντολές «ανάθεμα έστω», «χαίρειν να μη λέγετε», «οργίζεσθε και μη αμαρτάνετε».
Δεν υπάρχει διαμάχη μεταξύ του Καντιώτη και του Θεοκλήτου, υπάρχει μάχη αιωνία μεταξύ Ευαγγελίου και παραδόσεων ανθρώπων.
Ανώνυμος12 Οκτωβρίου 2016 – 5:28 μ.μ.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Πικρίες έχουν αρκετοί από τον π. Αυγουστίνο. Δεν ήταν των δημοσίων σχέσεων. Αλλά, κανένας, εχθρός ή φίλος δεν μπορεί να αρνηθεί ότι υπήρξε μεγάλη Προφητική μορφή της Εκκλησίας του 20ου αιώνα. Αντίπαλοί του υπήρξαν και υπάρχουν ΜΟΝΟΝ όσοι, μεθυσμένοι κι αμέθυστοι, αντικατέστησαν τη λογική Πίστι και Λατρεία με τα μυστικιστικά καλογηρικά και την εξ ανατολών κατάνυξι. Εκείνοι «Εντρέπονται» διά το Ευαγγέλιον, «εντρέπονται» και διά τον Καντιώτην, εκείνοι δε οι μοναχοί και φιλομόναχοι όταν είμαστε νέοι και φοιτητές μας συνιστούσαν να ΜΗΝ μελετούμε την Καινή και Παλαιά Διαθήκη, παρά μόνο όσες περικοπές ακούμε στις λειτουργικές συναθροίσεις, διότι μόνο το γεροντικόν είναι κατάλληλο για τους λαϊκούς. Και ιδού τα αποτελέσματά τους.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ο ανώνυμος αδελφός 12 Οκτωβρίου 2016 – 6:33 μ.μ. που επικρίνει τον ιστολόγο διότι δίνει δημόσιο βήμα, στην τόσο ευγενική κα Καπλάνογλου (πώς συγκρατείσαι αδελφή μου, έπειτα από τόσες ύβρεις και συκοφαντίες κατά σού και του αγίου πατρός Αυγουστίνου) λησμονεί ότι υπάρχουν κι άλλοι αναγνώστες και επισκέπτες που θα επιθυμούσαν να μην δημοσιεύονται οι δικές του σκόπιμες ανακρίβειες. Είναι προς τιμήν της κας Ανδρονίκης το ότι, παρά την πάλαι ποτέ εκτίμηση σε ένα πρόσωπο, το οποίο όλοι θεωρούσαμε ως τον «διδάσκαλο» και προσωπικά τον τιμούσα παραπάνω από τον φυσικό μου πατέρα (σφάλμα μέγα), ακολούθησε τον π. Αυγουστίνο και την γραμμή εκείνου ακολουθεί ακόμη. Ο π. Αυγουστίνος δεν είχε καμμιά διάθεση να θίξει το πρόσωπο εκείνο, όμως, όταν ανακάλυψε κάτι, τότε έφριξε και είπε «αν το αποκαλύψω δημοσίως θα φρίξετε, θα φρίξετε!!!». Δεν απεκάλυψε δημοσίως τίποτε. Έδωσε την ευκαιρία στον παραβάτη να ζητήσει συγγνώμη, και όταν εκείνος αρνήθηκε, τον απομάκρυνε μαζί με τις οργανώσεις που εκείνος ήλεγχε, σιωπηρά για να μην σκανδαλιστεί ο λαός. Ο π. Αυγουστίνος τα είχε τετρακόσια! Αρκετά πια με τα ψέμματα.
Add A Comment
You must be logged in to post a comment.