OTAN ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΑΠ᾽ ΑΚΡΟΥ ΕΙΣ ΑΚΡΟΥ ΔΙΩΓΜΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΕΞΑΛΕΙΨΟΥΝ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΗΡΥΧΘΗ ΝΕΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ, ΕΣΕΙΣ ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΤΕ 2.OI KΛHΡIKOI KAI MONAXOI ΣTA EΣXATA XΡONIA 3. ΟΙ ΛΑΪΚΟΙ ΠΙΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΠΙΣΤΕΩΣ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ! ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ
Αν ολοι αρνηθουνε τον Χριστο και γονατισουν στον διαβολο εσυ παιδι μου, μη γονατισεις, να τον πολεμησης και συ ο ενας θα νικησης
Toυ Μητροπολιτου Φλωρίνης π. Α’υγουστινου Καντιώτου
Γέρος πλέον ἐπίσκοπος, ποὺ βρίσκομαι στὸ τέλος τῆς ἐπιγείου ζωῆς μου, ὕστερα ἀπὸ πολύπλακτον καὶ περιπετειώδη βίον 40 ἐτῶν στὴν Πατρίδα σᾶς συνιστῶ παιδιά. Ἂν ἔρθη ἐποχὴ ποὺ θὰ ἀκούσωμε καὶ ἐμεῖς ὄχι στὸ θέατρο, ἀλλὰ στὴν πραγματικότητα διωγμός. Καὶ θ᾿ ἀκουστῆ ἡ λέξη διωγμὸς ἐναντίον τῶν πιστῶν χριστιανῶν, μὴ φοβηθεῖτε, μὴ δειλιάσετε. Ἐγὼ μὲν δὲν θὰ ζῶ πλέον, θὰ βρίσκομαι ὑπὸ τὸν τάφο, ἀλλὰ ἐσεῖς τὴν φωνὴν τῆς Νικομηδείας, τὴν φωνὴ τῶν μαρτύρων, θ᾿ ἀκούσετε νὰ φωνάζουν, ἀπ᾿ ἄκρου εἰς ἄκρου διωγμός καὶ οἱ Ἐκκλησίες καὶ οἱ ἱερεῖς καὶ οἱ ἐπίσκοποι θὰ ἐξαλείψουν τὸ Εὐαγγέλιο, γιὰ νὰ κηρυχθῆ νέον εὐαγγέλιο. Καὶ ὅτι γίνεται στὴν Ἀλβανία καὶ ὅτι γίνεται σὲ χῶρες μακριά, θὰ γίνη καὶ στὴν Ἑλλάδα, προφητεύω. Ἀλλὰ ἕνα πράγμα νὰ ξέρετε πολὺ καλά, ὅτι δὲν θὰ νικήσουν οἱ ἂθεοι, ἀλλὰ οἱ πιστοί. Ἐσεῖς παιδιά μου ὅσο λίγα καὶ ἂν μείνετε μὲ τὸν Χριστό, μή φοβηθεῖτε, θὰ νικήσετε. Καὶ ἂν ἀκόμα παιδί μου, παιδὶ τοῦ Κατηχητικοῦ Σχολείου, παιδὶ τῆς Μικρᾶς Ἀσίας, τοῦ Πόντου καὶ τῆς Μακεδονίας καὶ ἂν σ᾿ἀρνηθεῖ ἡ μάνα σου καὶ ὁ πατέρας καὶ μείνεις ἕνας μέσα στὴν Πτολεμαΐδα καὶ ἂν ὅλη ἡ κοινωνία τῆς Πτολεμαΐδος γονατίσει μπροστὰ στὸν διάβολο, ἐσὺ μὴ γονατίσεις, νὰ τὸν πολεμήσης καὶ σὺ ὁ ἕνας θὰ νικήσης.
(Απόσπασμα ομιλίας του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου σε μαθητάς & μαθήτριες των Κατηχητικῶν Σχολείων Πτολεμαΐδος 1978)
OI KΛHΡIKOI KAI MONAXOI ΣTA EΣXATA XΡONIA
Στὰ ἐνταλτήρια γράμματα μὲ τὰ ὁποῖα ἐφοδίαζε ἡ Ἐκκλησία τοὺς χειροτονηθέντες Ἀρχιερεῖς, τὸ πρῶτο καθῆκον ποὺ τοὺς ὑπενθύμιζε ἦταν ἡ φύλαξη τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως. Διὰ τοῦ θεσμοῦ τῆς Ἀρχιερωσύνης «τὰ τῆς καθαρᾶς καὶ ἀμωμήτου πίστεως διαφυλάττεται γνωρίσματα καὶ ἀνόθευτον ταύτης ἐναστράπτει τῆς Ὀρθοδοξίας τὸ κάλλος». Καί «τὰ θεῖα καὶ ἀποστολικὰ θεσπίσματα, χερσὶν ὑπτίαις, εἰσδέχεσθαι καὶ ὡς θεοχαράκτους πλάκας ταῦτα τιμᾶν καὶ φυλάττειν».1 Καὶ μόνον τὸ ὄνομα τοῦ Ἐπισκόπου –παρατηρεῖ ὁ Ζωναρᾶς στὴν ἑρμηνεία τοῦ ΝΗ΄ Ἀποστολικοῦ Κανόνα– πρέπει νὰ εἶναι μία διαρκὴς ὑπόμνηση τοῦ πνευματικοῦ χρέους τοῦ ἐπισκόπου ἀπέναντι στὸν λαό. Ὁ Ἐπίσκοπος εἶναι ὁ φρουρός, ποὺ ἀπὸ ὑψηλὸ μέρος ἐπισκοπεῖ, μηπως ἀντιληφθεῖ ἔγκαιρα κάποια ἐχθρικὴ ἐνέργεια. Ἀλλοίμονο ἐὰν ὁ Ἐπίσκοπος κοιμηθεῖ. Ἡ πόλη θὰ καταστραφεῖ ἐξ αἰτίας του. Πρὸς αὐτὸν ἀπευθύνεται ἡ φωνὴ τοῦ Ἰεζεκιήλ: «Υἱὲ ἀνθρώπου, σκοπὸν τέθεικά σε τῷ οἴκῳ Ἰσραὴλ καὶ τῷ οἴκῳ Ἰούδα· εἰ μὴ διαστείλῃ, μηδὲ λαλήσῃς ἀποθανεῖται ὁ ἄνομος ἐν τῇ ἀνομίᾳ αὐτοῦ καὶ τὸ αἷμα αὐτοῦ ἐκ τῆς χειρός σου ἐκζητήσω».2 Ὅταν ὁ ὕπαρχος τοῦ αὐτοκράτορα Οὐάλεντα (304-378), ὁ Μόδεστος, πίεζε τοὺς Ἐπισκόπους νὰ ὑπο-γράψουν ὑπὲρ τοῦ ἀρειανισμοῦ, ὁ Μ. Βασίλειος ἀπτόητος ἀπὸ τὶς ἀπειλὲς γιὰ δήμευση τῆς περιουσίας του, ἐξορία καὶ θανατικὴ καταδίκη, ἀρνοῦνταν. Ὁ Μόδεστος ἐξοργισμένος τοῦ εἶπε ὅτι κανεὶς Ἐπίσκοπος δὲν τοῦ μίλησε ἔτσι. Καὶ ὁ Μ. Βασίλειος ἀπάντησε:
Γιὰ τή συνέχεια, πατῆστε τὸν τίτλο καὶ κατεβάστε το σε pdf
Ο μοναχός Σάββας Λαυριώτης και οι μετακολυμπάριοι αντιοικουμενιστές των νώτων (οπισθίων)!
Διαβᾶστε ἐδῶ· http://www.triklopodia.gr
Σχολια για την Συνεδριαση της Ιερας Συνοδου
και η αποφαση της Ομαδος Εκπαιδευτικων «Ο Παιδαγωγος»
Διαβᾶστέ τα στο ἰστολόγιο: http://opaidagogos.blogspot.gr/2016/11/4.html
Σχόλιο 1ο: Ἀντὶ γιὰ λέοντες ἀλώπεκες
Σχόλιο 2ο: Γιατί, σεβασμιώτατοι, περιφρονήσατε την έμπονη και αγωνιώδη κραυγή αγωνίας του ποιμνίου σας υπέρ του οποίου υπάρχετε;
Σχόλιο 3ο:Ιλιγγιά ο νούς μπροστά στις μεθοδεύσεις!
Επικυρώνουν αυτοί τώρα την σύνοδο της Κρήτης και περιμένουν να έρθει μία άλλη σύνοδος να την ανατρέψει;
Σχόλιο 4ο: Η Σύνοδος της Κρατικής Εκκλησίας της Ελλάδος, είναι πλέον και επίσημα μια αιρετική Σύνοδος.
Όποιος Επίσκοπος μνημονεύει τη Σύνοδο αυτή, κοινωνεί και αυτός με την αίρεση του οικουμενισμού.
ENOTHTA ME ΣEBAΣMO ΣTH ΔIAΦOΡETIKOTHTA
KAI OXI ΣTO XΡIΣTO;
ΜΙΑ ΚΑΛΗ αφορμή για να ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ που θέλουν να πάνε τα πράγματα οι θρησκευτικοπολιτικοί επίσκοποί μας ειδικά μετά την… Πατῆστε τὸν τίτλο και διαβάστε τὸ σὲ pdf
ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ http://aktines.blogspot.gr/2016/11/blog-post_136.html#more
Αντιοικουμενιστής είπε…
- Συντασσόμεθα και συστοιχιζόμεθα ανεπιφυλάκτως με την μικράν πλην όμως ακραιφνώς Ορθόδοξη Εκκλησία της Βουλγαρίας. Όσο κι αν ανάπαντα καταρρίπτονται ολόγυρα, ο Άγιος Τριαδικός, Ύψιστος Θεός δεν εγκαταλείπει την Αγίαν του Ορθόδοξη Εκκλησία, παρά τα λάθη και τα αμαρτίας ημών. Η Βουλγαρική Ορθόδοξος Εκκλησία θα αποτελέσει την σωστικήν λέμβον εις την οποίαν θα καταφύγωμεν άπαντες, εις την περίπτωσιν εκείνην, εις την οποίαν βυθιστεί το πλοίον της Ελλαδικής Εκκλησίας, ο διαρκώς εισάγει οικουμενιστικά λύματα. Αδελφοί, γρηγορείτε και προσεύχεσθε…
Η ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΕΥΟΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙ ΕΘΝΟΦΥΛΕΤΙΣΜΟΥ
Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
Πολλοί είναι εκείνοι που βιάστηκαν να αποδώσουν σε πολιτικούς και εσωτερικούς ή εθνοφυλετικούς λόγους, τη μη συμμετοχή του Πατριαρχείου Βουλγαρίας στη Σύνοδο που πραγματοποιήθηκε στο Κολυμπάρι της Κρήτης. Μια βιασύνη που δυστυχώς δεν έχει μόνο το χρονικό χαρακτηριστικό.
Ακόμη εξακολουθεί ο λυπηρός απόηχος περί εθνοφυλετισμού, παρά την αναφορά στην επίσημη ιστοσελίδα του Πατριαρχείου Βουλγαρίας, ότι «εκτός από την Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία δεν υπάρχουν άλλες εκκλησίες, αλλά μόνο αιρέσεις και σχίσματα, και το να ονομάζονται ‘’εκκλησίες’’ είναι θεολογικό, δογματικό και κανονικό λάθος».
Μη λησμονούμε ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία της Βουλγαρίας επιμένει να είναι εκτός του Π.Σ.Ε., από το οποίο έχει αποχωρήσει από το έτος 1998. Στο κείμενο ‘’Η σχέση της Ορθοδόξου Εκκλησίας με τον υπόλοιπο χριστιανικό κόσμο’’, ως γνωστό γίνεται αναφορά τόσο στο Π.Σ.Ε., όσο και στη «Δήλωση του Τορόντο», γεγονός που αποτελεί ένα ακόμα επιπρόθετο λόγο για να εκφράσει την επίσημη διαχρονική στάση της για το Π.Σ.Ε. Και φυσικά οι λόγοι δεν είναι εθνοφυλετικοί ούτε πολιτικοί αλλ’ ούτε και εσωτερικοί.
Όσοι βιάζονται να αποδώσουν σε αλλότριους λόγους, το γεγονός ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία της Βουλγαρίας δεν παρευρέθηκε στη Σύνοδο που πραγματοποιήθηκε στο Κολυμπάρι της Κρήτης αγνοούν την ανακοίνωση που αναρτήθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα του Πατριαρχείου Βουλγαρίας www.bg-patriarshia.bg, ημερομηνίας 27 Ιουνίου 2016. Η βιασύνη λοιπόν να αποδωθούν αλλότριοι λόγοι στο ότι δεν παρευρέθηκε στη Σύνοδο που πραγματοποιήθηκε στο Κολυμπάρι της Κρήτης, μειώνουν τόσο την Ιερά Σύνοδο της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Βουλγαρίας, όσο και τον σεπτό Προκαθήμενό της.
Στην ανακοίνωση αυτή γινόταν αναφορά ότι το κείμενο ‘’Η σχέση της Ορθοδόξου Εκκλησίας με τον υπόλοιπο χριστιανικό κόσμο’’, της Συνόδου στο Κολυμπάρι της Κρήτης, προκάλεσε τις περισσότερες αντιδράσεις, γιατί αναφέρει φανερά τον όρο ‘’εκκλησίες’’ για τις διάφορες αιρέσεις, συμπεριλαμβανομένων των Ρωμαιοκαθολικών (Παπικών), Προτεσταντών και Αντιχαλκηδονίων. Η δικαιολόγηση αυτή σαφώς δεν παραπέμπει σε εθνοφυλετικούς και άλλους λόγους. Ξεκάθαρα η Ορθόδοξη Εκκλησία της Βουλγαρίας πρόταξε τη θέση της από θεολογική, δογματική και κανονική άποψη, χωρίς κανένα ίχνος εθνοφυλετισμού.
Κατά την 21 Απριλίου 2016 η Ιερά Σύνοδος της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Βουλγαρίας, επεσήμανε ότι είναι εκτός του Π.Σ.Ε., γιατί δεν μπορεί να είναι μέλος ενός οργανισμού στον οποίο θα θεωρείται ‘’ως μια εκ των πολλών ή ως κλάδος της Μίας Εκκλησίας, που ψάχνει και αγωνίζεται για την πραγμάτωσή της στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών’’, δεν αφήνει περιθώρια τέτοιας παρερμηνείας, για τη στάση της στην αναφορά στο Π.Σ.Ε. Αυτό φυσικά απαντά και στην αναφορά της Δήλωσης του Τορόντο (Παρ. 19 στο κείμενο ‘’Η σχέση της Ορθοδόξου Εκκλησίας με τον υπόλοιπο χριστιανικό κόσμο’’). Αναμένομε λοιπόν την επίσημη ανακοίνωση της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Βουλγαρίας και πιστεύομε ότι θα είναι ανάλογη των ανακοινώσεων που προηγήθηκαν.
Add A Comment
You must be logged in to post a comment.