Αυγουστίνος Καντιώτης



Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΗ ΜΕ ΡΑΣΑ, ΜΕ ΑΜΦΙΑ, ΜΕ ΠΑΤΕΡΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΜΠΑΣΤΟΥΝΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ! ΠΩΣ; ΘΑ ΝΤΥΣΗ ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΟY! ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΗ ΠΑΤΕΡΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΕΓΚΟΛΠΙΑ 2. ΨΕΥΔΕΣ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ; Ο ΑΡΧΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΣ, Ο ΜΑΓΕΙΡΑΣ ΤΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝΤΩΣ; 3. Η καλη μερα απ’ το πρωι φαινεται….

 Τελευταιο οπλο του διαβολου

Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου

FRAGKEL. OIK.

Ὁ Χριστόφορος ὁ Καλύβας, ἕνας ἐπιστήθιος φίλος μου, σπουδαία φυσιογνωμία, ἱστορικὴ φυσιογνωμία, μοῦ ἔλεγε πρὸ ἐτῶν ποὺ συζητούσαμε·

  • «Ρὲ Αὐγουστῖνε, δὲν κατάλαβες τί θὰ γίνῃ; Ὁ σατανᾶς μεταχειρίστηκε ὅλα τὰ μέσα γιὰ νὰ διαλύσῃ τὴν Ἐκκλησία. Θὰ μεταχειριστῇ εἰς τοὺς ἐσχάτους καιροὺς καὶ ἕνα τελευταῖο ὅπλο· θὰ ντύσῃ παπᾶδες καὶ δεσποτάδες πρόσωπα τῆς ἐξουσίας του, θὰ τοὺς φορέσῃ ἐγκόλπια καὶ θὰ τοὺς δώσῃ πατερίτσες. Καὶ διὰ μέσου αὐτῶν τῶν ἀρχιερέων θὰ διαλύσῃ τὴν Ἐκκλησία». Ὁ σατανᾶς θὰ ἐμφανισθῇ μὲ ῥάσα, μὲ ἄμφια, μὲ πατερίτσες καὶ μπαστοῦνες!

090634b9b49e9b3e4c9bc943

ΨΕΥΔΕΣ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ;

Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΣ, Ο ΜΑΓΕΙΡΑΣ ΤΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝΤΩΣ;

Ο Σεβ. Μητροπολίτης Κυθήρων κ.Σεραφείμ τοποθετείται επί του τελικού Δελτίου Τύπου της Ιεραρχίας

Κατόπιν της σημερινής τηλεφωνικής επικοινωνίας του Ιστολογίου (https://katanixis.blogspot.gr/) με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυθήρων κ.Σεραφείμ, δημοσιεύουμε την τοποθέτησή Του επί του Δελτίου Τύπου της 2ας Συνεδρίας της εκτάκτου Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, 24 Νοεμβρίου 2016. Υπενθυμίζουμε οτι στη δεύτερη ημέρα της εκτάκτου Συγκλήσεώς της, η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Ιερωνύμου, εξέδωσε το Δελτίο Τύπου που αναστάτωσε, απογοήτευσε και εξόργισε το χριστεπώνυμο πλήρωμα της Εκκλησίας με την απόφαση που έλαβε σύμφωνα με την ανακοίνωση:

Δεύτερη Συνεδρία της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος(24/11/2016)

  • Εν κατακλείδι, μετά από Εισήγηση του Μακαριωτάτου Προέδρου, η οποία έγινε ομόφωνα αποδεκτή, τονίζεται η, μετά την ενδελεχή και λεπτομερή ενημέρωση του Σώματος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, επιβεβαίωση της ενότητός Της, και αποφασίσθηκε η έγκριση των προτάσεων της Εισηγήσεως, καθώς και η μελέτη και όλων των κειμένων που υπεβλήθησαν, από την Δ.Ι.Σ., ώστε να συνταχθεί ανακοινωθέν προς ενημέρωση του ιερού κλήρου και του λαού……

Ο Σεβασμιώτατος μητροπολίτης Κυθήρων, προέβη στην εξής δήλωση, εκφράζοντας ταυτόχρονα και την πεποίθησή του, ότι θα αποσυρθεί το συγκεκριμένο Δελτίο Τύπου που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και θα αντικατασταθεί με νέο που θα διορθώνει τα πράγματα και θα αποκαθιστά την αλήθεια.
Η δήλωση του Σεβασμιωτάτου είναι η εξής:

  • “Το ανακοινωθέν της Ιεράς Συνόδου της 2ας Συνεδρίας, θεωρώ ότι δεν αποδίδει επακριβώς την απόφαση της σεπτής Ιεραρχίας, όσον αφορά το σημείο εκείνο στο οποίο λέγει ότι ενέκρινε η Ιεραρχία τις προτάσεις που περιέχονται στην εισήγηση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγου.
    Δεν ετέθη τέτοιο θέμα σε ψηφοφορία, ούτε προφορική, ούτε μυστική, ούτε δι άλλου τρόπου (δι’ ανατάσεως των χειρών ή διά βοής).
    Ακούστηκαν απόψεις και κρίσεις επί της εισηγήσεως, από αρκετούς ιεράρχες και μετά από αυτό… Τὴ συνέχεια στὸ ἰστολόγιο:
  • https://katanixis.blogspot.gr/2016/11/blog-post_957.html

 

090634b9b49e9b3e4c9bc943

Η καλη μερα απ’ το πρωι φαινεται….

Μετά την σύγκληση της Ιεραρχίας της Ελλάδος στις 23 και 24 Νοεμβρίου 2016

Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί,

Είναι γνωστό ότι όσα καλά και να κάνεις σ’ έναν άνθρωπο, εάν του κάνεις ένα κακό, αυτό του μένει. Το πράγμα όμως είναι εντελώς διαφορετικό για τον άνθρωπο που κάνει πολλά πονηρά έργα εναντίον του Θεού! Ο άνθρωπος αυτός, αν κάνει έστω και ένα έργο καλό, ο Θεός του Χρωστάει πολλά. Το έργο αυτό είναι η μετάνοια!

Μετά την σύγκληση της Ιεραρχίας της Ελλάδος-στις 23 και 24 Νοεμβρίου 2016- φαίνετε πως το «έργο» της δήθεν Αγίας και Μεγάλης Συνόδου συνεχίζεται!
Η ταινία δεν διακόπηκε!
Η μετάνοια δεν πρωταγωνιστεί.
Οι συμμετέχοντες Αρχιερείς στην «Σύνοδο της Κρήτης» δεν είχαν το σθένος-έως ενός- να ζητήσουν την επανένωσή τους με το υπόλοιπο σώμα των επισκόπων που έλλειπαν από το Κολυμπάρι.
Οι αρχιερείς πάλι που ήταν παρόντες σ’ αυτήν την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας μας, οι 80ντα, 81ενας, ούτε ένας δεν διέκοψε την «Κακόφημη» αυτή ταινία.
Τέλος, ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος, ως Πρόεδρος του Σώματος της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας, υπερασπίστηκε τα πνευματικά του δικαιώματα που απέκτησε στην Κρητική Σύνοδο αφού κατέστησε σαφές, α) ότι «Η θέση ενός εκάστου εξ ημών [των επισκόπων!] στο συνοδικό πολίτευμα δεν είναι διακοσμητική, αλλά οργανική, και ως εκ τούτου βαθύτατα ουσιαστική», και β) ότι «μία Σύνοδος μετά την Σύνοδο [της Κρήτης], έχει να προσφέρει ρεαλιστικό και τεκμηριωμένο πνευματικό και εκκλησιαστικό Λόγο και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι έχει κάποιον διαπιστωτικό, επικυρωτικό η καθαρά διαδικαστικό – τυπικό χαρακτήρα»…

Αν τώρα, για όλα αυτά, ο Θεός γνωρίζει το γιατί…

Η λαϊκή σοφία λέει πως «η καλή μέρα απ’ το πρωί φαίνεται» και ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος την Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2016, στην πρώτη Συνεδρία αφού ευχαρίστησε τους Σεβασμιωτάτους Αρχιερείς για την προσέλευσή τους(!) στην Συνεδρίαση τόνιζε τα εξής:
«Η απλή και μόνο ενθύμηση του σωτήριου Λόγου του Κυρίου μας ότι »ου γαρ εισι δύο η τρεις συνηγμένοι εις το εμόν όνομα, εκεί ειμι εν μέσω αυτών» (κατά Ματθαίον 18,20), αρκεί για να αντιληφθεί κανείς την τεράστια πνευματική σημασία που έχει από μόνο του ως γεγονός η σύγκληση και πραγματοποίηση της εν Κρήτη Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας, Συνόδου τόσο πολλών Προκαθημένων Ορθοδόξων Εκκλησιών, τόσο πολλών επισκόπων και άλλων πατέρων.
Εάν λάβουμε δε υπ’ όψη μας ότι ο πανάρχαιος συνοδικός θεσμός είναι θεσμός με εξαίρετη δυναμική, θεσμός άρρηκτα δεμένος με την συνείδηση του πληρώματος της Εκκλησίας μας, καθίσταται σαφές ότι μία Σύνοδος μετά την Σύνοδο, έχει να προσφέρει ρεαλιστικό και τεκμηριωμένο πνευματικό και εκκλησιαστικό Λόγο και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι έχει κάποιον διαπιστωτικό, επικυρωτικό η καθαρά διαδικαστικό – τυπικό χαρακτήρα.
Η θέση ενός εκάστου εξ ημών στο συνοδικό πολίτευμα δεν είναι διακοσμητική, αλλά οργανική, και ως εκ τούτου βαθύτατα ουσιαστική.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο της ζωντανής παρουσίας και ενεργείας του Αγίου Πνεύματος στην ζωή της Εκκλησίας μας είμαι βέβαιος-λέγει- ότι εκζητούντες άπαντες τον φωτισμό του Θεού θα καταθέσουμε υπεύθυνα τις σκέψεις μας, τις προτάσεις μας, την προσωπική μας μαρτυρία, αυτό δηλαδή που επιτάσσει η αρχιερατική μας συνείδηση και η επισκοπική μας ευθύνη μέσα στο Σώμα της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής μας Εκκλησίας»….

Από τα παραπάνω λόγια του κ. Ιερωνύμου συμπεραίνουμε:
Α) Την κύρια «Αντιληπτική πλάνη» του προκαθημένου της Ελλαδικής Εκκλησίας μας που λέει ότι «για να αντιληφθεί κανείς την τεράστια πνευματική σημασία που έχει από μόνο του ως γεγονός η σύγκληση και πραγματοποίηση της εν Κρήτη Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας», αρκεί, «Η απλή και μόνο ενθύμηση του σωτήριου Λόγου του Κυρίου μας ότι »ου γαρ εισι δύο η τρεις συνηγμένοι εις το εμόν όνομα, εκεί ειμι εν μέσω αυτών» (κατά Ματθαίον 18,20)… [Αλήθεια ο λόγος αυτός δεν έχει ισχύ και για τις έκτακτες συνεδρίες των λαϊκών μελών της Εκκλησίας μας;]

Β) Ότι ο Μακαριώτατος κατέστησε σαφές-με το καλημέρα!- ότι η «Σύνοδος της Κρήτης» δεν είναι Ανορθόδοξη! Τόνισε δε «ότι μία Σύνοδος μετά την Σύνοδο [της Κρήτης], έχει να προσφέρει ρεαλιστικό και τεκμηριωμένο πνευματικό και εκκλησιαστικό Λόγο και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι έχει κάποιον διαπιστωτικό, επικυρωτικό η καθαρά διαδικαστικό – τυπικό χαρακτήρα»… [Πράγματι, «σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι (μία Σύνοδος) έχει κάποιον διαπιστωτικό, επικυρωτικό η καθαρά διαδικαστικό – τυπικό χαρακτήρα», εφόσον ο λαός του Θεού, ο Πιστός λαός αποτελεί το τελευταίο «Προπύργιο» της Ορθοδοξίας…]

Αδελφοί,
Πράγματι κάναμε πολύ κόπο και πολύ υπομονή για να φτάσουμε στην ημέρα αυτή όπου με την χάρι του Θεού το Σεπτό Σώμα της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος θα έπαιρνε θέση απέναντι της «Συνόδου της Κρήτης». Η έκτακτη αυτή Συνεδρία είχε ως αποκλειστικό θέμα την εισήγηση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγου με τίτλο: «Ενημέρωσις περί των διεξαχθεισών εργασιών της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας», αλλ’ από ότι γνωρίζετε «Μετά το πέρας της συζητήσεως, ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος έλαβε τον λόγο και αφού ευχαρίστησε όλους για τις τοποθετήσεις τους, αναφέρθηκε ιδιαίτερα στον Εισηγητή, ειπών μεταξύ άλλων: «Ευχαριστίες και συγχαρητήρια οφείλονται στον Σεβασμιώτατο Σερρών για την επιτυχή διαπραγμάτευση του θέματος»…

Εν τέλει! Ο Σεβασμιωτάτος Μητροπολίτης Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγου έλαβε «Ευχαριστίες και συγχαρητήρια», οι αρχιερείς έτυχαν της «Ενημέρωσις περί των διεξαχθεισών εργασιών της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας»…. και οι απλοί ιερείς και λαϊκοί δεν έχουν να κάνουν κάτι παρά μόνο να περιμένουν «να συνταχθεί ανακοινωθέν προς ενημέρωση του ιερού κλήρου και του λαού»…

Η »αρχιερατική συνείδηση» των επισκόπων μας λάλησε εν τέλει ότι η «Σύνοδος της Κρήτης ήταν Αγία και Μεγάλη»!

Ας είναι, ο Θεός γνωρίζει το γιατί…

Αδελφοί, όλα τα παραπάνω είναι ανησυχητικά, όπως και το ότι, Διαβάσαμε στα «Νέα» της πόλης μας μια πρώτη εκτίμηση της έκτακτης αυτής συνεδρίας από κάποια δημοσιογραφική πηγή αγνώστου αρθρογράφου! Τα σχόλια του «Δημοσιογράφου» προσθέτουν στην »ταινία του έργου» ακόμη περισσότερα φώτα και Συγκεκριμένα διαβάσαμε:
«Ικανοποίηση και νηφαλιότητα φέρεται να επικράτησαν κατά την πρώτη ημέρα των εργασιών της έκτακτης σύγκλησης της Ιεραρχίας, που συνήλθε προκειμένου να συζητήσει για την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο που συγκλήθηκε τον περασμένο Ιούνιο στην Κρήτη. Από όλες τις πτέρυγες της Ιεραρχίας της εν Ελλάδι Εκκλησίας την πρώτη ημέρα της συνεδρίασης αποτίμησης της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου δεν φάνηκε να υπάρχει διάθεση επίκρισης της Συνόδου της Κρήτης»….

Ας είναι, ο Θεός γνωρίζει το γιατί…

ΑΛΛΑ, ΜΙΑ »ΠΑΡΟΙΜΙΑ» ΛΕΓΕΙ: – Η καλή μέρα απ’ το πρωί φαίνεται, η οποία σημαίνει ότι η αρχή κάποιας ενέργειας, δραστηριότητας, πορείας ενός έργου, κατάστασης κτλ. δίνει δείγματα για την καλή έκβαση της.
Ωστόσο η παροιμία χρησιμοποιείται κυρίως ειρωνικά, για να δηλώσει τα δείγματα για την κακή έκβαση και για τις δυσκολίες και τις ταλαιπωρίες που μας περιμένουν…
Ό έχων ώτα ακούειν ακουέτω…

ΜΕ ΤΙΜΗ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Β. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΙΕΡΟΨΑΛΤΗΣ
ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ 28 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.