Η ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ! – ΓΟΝΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΟΔΟΜΙΣΤΕΣ
Δηλωση Διδασκοντων για το Βιβλιο Πρακτικων του Γυμνασιου [Θεματικη εβδομαδα ΥΠΕΘ]
Όσοι καθηγητές Γυμνασίου επιθυμούν να δηλώσουν την αντίθεση τους στη Θεματική Ενότητα και συγκεκριμένα στον τρίτο άξονα «Έμφυλες Ταυτότητες» μπορούν να ζητήσουν να γραφεί στο Βιβλίο Πρακτικών του Συλλόγου διδασκόντων του Γυμνάσιου η ακόλουθη δήλωση πριν τις υπογραφές τους:
Δήλωση για το πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων για τις «Έμφυλες ταυτότητες»
Οι συνάδελφοι : 1….. 2……. 3……… δήλωσαν ότι έχουν αντίρρηση να υλοποιήσουν στους μαθητές τις θεματικές ενότητες 2 και 3 του 3ου θεματικού άξονα με τίτλο «Έμφυλες ταυτότητες» διότι έρχονται προδήλως σε αντίθεση με το άρθρο 16 Συντ. και την Διεθνή Σύμβαση ΟΗΕ για τα Δικαιώματα του Παιδιού (Ν. 2101/1992 άρθ. 5,8 και 29).
Διαβάστε περισσότερα http://www.tideon.org/index.php/2012-02-03-08-08-55/2012-02-28-20-15-23/9798-2017-02-10-20-39-48
Στην εκπαiδευση της Μ. Βρετανιας επιδιωκεται η καταργηση των ορων «αγορι» και «κοριτσι
Σε δημοτικό σχολείο της Βρετανίας, έχει αποφασιστεί να απαγορευτούν οι λέξεις «αγόρι» και «κορίτσι», και αντί γι’ αυτές να χρησιμοποιηθούν «προοδευτικές» λέξεις, όπως «intersex» και «genderqueer», χωρίς να εξηγείται επιστημονικά τι σημαίνουν οι λέξεις αυτές.
Ο σκοπός της ενέργειας αυτής, όπως λένε, είναι να γίνει το σχολείο φιλικό προς τους ΛΟΑΤ (LGBT) και να καταπολεμηθεί η ομοφοβία και η τρανσφοβία.
«Ze loves me» !
Ταυτόχρονα, ζητείται από τους σπουδαστές του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τις λέξεις «he» (αυτός) και «she» (αυτή), αλλά αντ’ αυτού να χρησιμοποιούν την λέξη «ze»(!). Το σίγουρο είναι πως οι άνθρωποι από νεαρή ηλικία θα εκπαιδευτούν στο να ζουν σε μια κοινωνία unisex, όπως ακριβώς προβλέπουν τα σχέδια της Νέας Τάξης Πραγμάτων.
https://karavaki.wordpress.com/2016/12/22/genderqueer-in-uk/
ΕΜΦΥΛΕΣ….. ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΙΕΣ! ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΑΙΣΧΟΣ!
ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΣΧΡΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ
________Στις ημέρες μας μεγάλη συζήτηση γίνεται για τις «έμφυλες ταυτότητες», αλλά το αυτί του κ. Υπουργού της α-Παιδείας και…….αναισχυντίας ΔΕΝ ΙΔΡΩΝΕΙ! Προχωρεί ακάθεκτα στην εισαγωγή στα Σχολεία μας μιάς αισχρής -ανήθικης- συμπεριφοράς των μαθητών!
_______Αλλά ας μη τον αδικούμε! Καθώς φαίνεται……
http://mkka.blogspot.gr/2017/02/blog-post_13.html
–
Αξίζει να διαβαστεί και να προωθηθεί σε όλους τους Έλληνες. Ακόμα και να μοιραστεί στα σχολεία σε γονείς.
Κείμενο για σχολεία (έμφυλες ταυτότητες)
Αγαπητοί συνάδελφοι ο Καθηγητής Νικήτας Αλιμπράντης, καθηγητής κοινωνιολογίας στην νομική σχολή τού ΔΠΘ μου προώθησε την ακόλουθη επιστολή πρoς τον Υπουργό παιδείας.
Όσοι συμφωνείτε μπορείτε να στείλετε μήνυμα με το όνομα σας καί ότι δέχεστε νά συνυπογράψετε πρός τον Κύριο Αλιμπράντη Νικήτα
daliprantis2002@yahoo.gr
Παρακαλείστε όσοι συμφωνείτε να προωθήσετε την επιστολή σε φίλους σας καi να τούς προτείνετε εάν καί αυτοί συνφωνούν να συνυπογράψουν.
Φιλικά
Γιώργος Παύλος
ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Αθήνα 2 Φεβρουαρίου
Πρός τον υπουργό παιδείας έρευνας καi θρησκευμάτων
kύριο Κωνσταντίνο Γαβρόγλου
Αίτηση ανάκλησης της υπουργικής εγκυκλίου (αρ. πρωτ. Φ20.1/220482/Δ2, 23-12-2016) με θέμα Υλοποίηση στα γυμνάσια Θεματικής Εβδομάδας με τίτλο ‘Σώμα και ταυτότητα’ ως προς τον άξονα ‘Έμφυλες ταυτότητες’.
Oι υπογράφοντες καθηγητές Πανεπιστημίων, άνθρωποι των γραμμάτων και γονείς λάβαμε γνώση της εγκυκλίου του Υπουργού Παιδείας που περιλαμβάνει και ‘διαφωτιστικά’ μαθήματα για την σεξουαλικότητα. Έχοντας γνωρίσει τον «Διαφωτισμό» της Δύσης και το σημερινό υπαρξιακό κενό της που παίρνει οποιεσδήποτε κατευθύνσεις γιατί δεν έχει πυξίδα, διαμαρτυρόμαστε για το δήθεν προοδευτικό κείμενο που ουδετεροποιεί την διάκριση των φύλων, με γνωστά αλλ’ εκπληκτικά αίολα ‘συνθήματα’, όπως «βιολογικό και κοινωνικό φύλο» [βλ. της Simone de Beauvoir «η γυναίκα δεν γεννιέται, γίνεται» (κοινωνικά)], «αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα» (!), «Φύλο, σεξουαλικός προσανατολισμός και ανθρώπινα δικαιώματα», «Ομοφοβία και τρανσφοβία στην κοινωνία και το σχολείο»! Επειδή υπάρχει κίνδυνος να προωθηθούν διαστροφικές τάσεις στα νεαρά άτομα, ζητούμε επειγόντως να ανακληθεί η εγκύκλιος και επομένως να αποσυρθεί από την διακίνησή της στα σχολεία.
Επίσης θεωρούμε πώς ο διαχρονικός συνολικός ελληνικός πολιτισμός αναδεικνύει το απερίγραπτο κάλλος και την μοναδικής σημασίας σχέση ανδρός και γυναικός ως έρως προσώπων και όχι ως βιολογικών σεξιστικών αντικειμένων. Ο άνδρας και η γυναίκα αποτελούν τα δύο ήμισυ της καθόλου ανθρωπίνης φύσεως και μόνον η καθολική, σωματική, ψυχική, πνευματική, ένωση τού ανδρός και της γυναικός καθιστά ολόκληρο τον άνθρωπο και δημιουργεί κοινωνία προσώπων και πολιτών ελευθέρων. Οι ομοφυλικές σχέσεις όσο και αν υποχρεούμεθα να τις σεβαστούμε ως ελεύθερη επιλογή συμπολιτών μας, όμως ως επιστήμονες γνωρίζουμε πώς αδυνατούν να πραγματοποιήσουν την ανθρώπινη φύση στην πληρότητα τής προσωπικής ετερότητας και εγκλωβίζουν κυριολεκτικώς την ανθρώπινη ψυχή στήν πραγματική «ομοφοβία», «ρατσισμό», ανδρών η γυναικών πού επιλέγουν νά περιοριστούν στην μισή ανθρώπινη φύση. Γι’ αυτό αρνούμεθα τα παιδιά μας νά γίνονται αντικείμενο ομοφυλοφιλικής προπαγάνδας από την νεαρή τους ηλικία αντίθετα με την φυσιολογική τους πνευματική και ψυχοσωματική ανάπτυξη. Κανείς δεν δικαιούται να επεμβαίνει με πρόσφατα ιδεολογήματα στον χώρο της παιδικής ψυχής και ψυχολογίας ερήμην μάλιστα των γονέων.
Συμπερασματικά, ως γονείς, δεν δεχόμαστε την ισοπέδωση των σεξουαλικών επιλογών και επικαλούμεθα την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) που, αναγνωρίζοντας την ελευθερία της εκπαίδευσης, δίνει το δικαίωμα στους γονείς να εξασφαλίζουν την εκπαίδευση και την διδασκαλία των παιδιών τους σύμφωνα με τις πεποιθήσεις τους, δηλαδή με τις βιοθεωρητικές αντιλήψεις τους, που ανήκουν στο πεδίο των φιλοσοφικών πεποιθήσεων (άρθρο 2 του Πρώτου Πρωτοκόλλου της ΕΣΔΑ). Κατά συνέπεια, δηλώνουμε ότι, αν δεν ανακληθεί άμεσα το αναφερθέν τρίτο τμήμα της εγκυκλίου, θα απαιτήσουμε, σύμφωνα με την νομολογία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου δικαιωμάτων του ανθρώπου (ΕΔΔΑ) (π.χ. υπόθεση Folgero), έγκαιρη απαλλαγή των παιδιών μας από την σχετική διδασκαλία της θεματικής εβδομάδας και ελπίζουμε να μην υπάρξει από τους εκπαιδευτικούς αντίρρηση στο αίτημα απαλλαγής· σε αντίθετη περίπτωση, θα αναγκασθούμε να καταφύγουμε στην δικαιοσύνη, ζητώντας την άμεση αναστολή εφαρμογής του κειμένου, επικαλούμενοι την άμεση εφαρμοστικότητα (self executing) των αποφάσεων του ΕΔΔΑ.
Νικήτας Αλιμπράντης, καθηγητής κοινωνιολογίας ΔΠΘ
Add A Comment
You must be logged in to post a comment.