Αυγουστίνος Καντιώτης



Πανηγυρικο «Αρχονταρικι» του π. Θεοδωρου Ζηση μετα τη Διακοπη Μνημοσυνου (Β’), [ΒΙΝΤΕΟ 2017] 2. Οι Οικουμενισται φτιαχνουν εναν Χριστο που να συμμετεχει στο Διοικητικο Συμβουλιο του παγκοσμιου διευθυντηριου». 3. Ουαι τον υποκριτη επισκοπο του Φαναριου, που εσβησε καθε ελπιδα μας για ανανηψη του! 4. Η Σιων κατα του Σιωνισμου.Μια ελληνορθοδοξη κριτικη εναντιον της αορατης δικτατοριας των Σιωνιστων. (Εξαιρετικο αρθρο)

 

Πανηγυρικο «Αρχονταρικι» του π.Θεοδωρου Ζηση μετα τη Διακοπη Μνημοσυνου (Β’)
———–

————-
058837d2ea8c5l
«ΚANEIΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΤΥΦΛΟΣ ΟΣΟ Ο ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΣ ΜΟΥ!

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΦΟΣ ΟΣΟ Ο ΔΟΥΛΟΣ ΜΟΥ» (Ησ. 42,20)

Οἱ Οἰκουμενισται φτιάχνουν ἕναν Χριστὸ ποὺ νὰ συμμετέχει στὸ Διοικητικὸ Συμβούλιο τοῦ παγκοσμίου διευθυντηρίου».

Τοῦ Ἱωάννου Ρίζου

Ἡ ἀδιαφορία τῶν σύγχρονων ποιμένων γιὰ τὴν Πίστη πολλαπλασιάζει τὴν ἀδιαφορία τῶν ποιμενομένων καὶ ἔτσι ἡ ἀποστασία ὑλοποιεῖται χωρὶς ἀντιδράσεις. Ἡ ἀποστασία τῶν ποιμένων εἶναι ἡ ἀρχὴ καὶ τῆς ἀποστασίας τῶν ποιμενόμενων. Οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας λένε ὅτι ὅσο περνάει ὁ καιρὸς καὶ θὰ πλησιάζει ἡ ἔνδοξη Δευτέρα Παρουσία, θὰ πηγαίνουμε ἀπὸ τὸ κακὸ στὸ χειρότερο, σὲ σημεῖο νὰ κινδυνεύσουν στὸ τέλος νὰ πλανηθοῦν καὶ οἱ ἐκλεκτοί ώστε «… ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐλθών, ἆρα εὑρήσει τὴν πίστην ἐπὶ τῆς γῆς;» (Λουκ. ιη΄, 8).
Ἡ ἀνθρωπότητα βαδίζει πρὸς τὰ πίσω, στὶς μέρες τοῦ Νῶε καὶ τοῦ Λώτ (Λουκ. ιζ΄ 26,28). Οἱ Οἰκουμενιστὲς σχηματίζουν ἐδῶ καὶ δεκαετίες τὴ μορφὴ ἑνὸς ψευδοχριστοῦ, ἑνὸς εἰδώλου σμιλεμένου μὲ τὴ σμίλη τοῦ διαβόλου. Κατὰ τὸν Ἅγιο Νεῖλο τὸν Μυροβλήτη «οἱ ποιμένες ἀρχιερεῖς καὶ ἱερεῖς θὰ μεταφορφωθοῦν σὲ ἄνδρες κενόδοξους, μὴ γνωρίζοντες παντελῶς τὴν δεξιὰ ὁδὸ ἀπὸ τὴν ἀριστερά». Τὸ ἐκκλησίασμα, συστηματικὰ ἀκατήχητο, ἀρχίζει πλέον νὰ μὴν ἀνέχεται τὴν ὑγιῆ διδασκαλία. Οἱ κήρυκες ἐπιλέγουν νὰ μιλοῦν γιὰ αὐτὰ ποὺ δὲν ἐνοχλοῦν τους προϊσταμένους τους παραχώνοντας στὸ περιθώριο τις σωτηριώδεις διδασκαλίες….
Την συνέχεια https://paterikiparadosi.blogspot.gr/2017/03/blog-post_754.html

058837d2ea8c5l
Ουαί τον υποκριτή επίσκοπο του Φαναρίου, που έσβησε κάθε ελπίδα μας για ανάνηψή του!

ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ!

Αδελφοί εν Χριστώ,
Δεν θα προσπαθήσουμε να πούμε κάποια γνώμη δική μας σχετική με την 11η άδεια του πατριάρχη μας (που ρίχνει άδεια για να πιάσει γεμάτα) σε Ορθόδοξο Ιερέα της Εκκλησίας μας, για να λειτουργεί μία φορά τον μήνα σε Ρωμαιοκαθολικό Ναό της Κωνσταντινούπολης[1], δηλ. σε παπικό ευκτήριο οίκο όπου και άλλες ετερόδοξες-αιρετικές εκκλησίες θα «λειτουργούν» ατελέσφορες θυσίες. Πρόθεση μας είναι η εποικοδομητική συζήτηση που θα πρέπει να γίνεται μεταξύ ημών των πιστών ώστε η Χάρις του Θεού να μένει πάνω μας καθώς η Ευαγγελική αλήθειά Του θα διατρανώνεται και θα επικαιροποίηται χωρίς φόβο και πάθος!
Δεν είναι άγνωστη στους πολλούς η τακτική του Βατικανού να δανείζει δικούς του ευκτήριους οίκους κυρίως σε Μωαμεθανούς, αλλά η αποδοχή από τον πατριάρχη μας κ. Βαρθολομαίο να λειτουργεί Ορθόδοξος Ιερέας πάνω σε παπικό τραπέζι-θυσιαστήριο, πάει πολύ! Ουαί τον υποκριτή επίσκοπο του Φαναρίου, που έσβησε κάθε ελπίδα μας για ανάνηψή του! Ο Θεός από δω και πέρα να βάλει το χέρι Του για να σωθεί τούτος ο βλάστημος άνθρωπος…
Τὴν συνέχεια http://emmadimitris.blogspot.gr/2017/03/blog-post_32.html

058837d2ea8c5l

Η Σιών κατά του Σιωνισμού. Μια ελληνορθόδοξη κριτική εναντίον της αόρατης δικτατορίας των Σιωνιστών. (Εξαιρετικό άρθρο)

Γραφει ο Διόδωρος Ράμμος
Μέσα από την Ιστορία, τη μελέτη του ανθρώπινου παρελθόντος, διαπιστώνει κανείς ότι η ζωή του ανθρώπου είναι γεμάτη πόνο και θλίψη, η οποία
κατά κανόνα προέρχεται από τον ίδιο τον άνθρωπο. Ο άνθρωπος ταλαιπωρεί τον συνάνθρωπό του, τον δυσκολεύει, τον βασανίζει, του φέρεται όπως, προφανώς, δεν θα ήθελε ο ίδιος να του φέρονται οι άλλοι. Η επιστήμη της Ιστορίας, τελικά, είναι η εξιστόρηση της ανθρώπινης κακίας στο πέρασμα του χρόνου.
Ένα τεράστιο φιλοσοφικό και θρησκευτικό ερώτημα από την αρχαιότητα είναι το γιατί υπάρχει το κακό στη ζωή μας. Όπως γνωρίζουμε, μέσω της χριστιανικής μας πίστης, το κακό δεν είναι μόνο κατάσταση ή αφηρημένη έννοια. Είναι κάτι πολύ χειρότερο, είναι πρόσωπο, ύπαρξη, που έπλασε το κακό. Δηλαδή, είναι ο Κακός που δημιουργεί το κακό. Και, το πιο παράδοξο, ο Κακός (ο Διάβολος) ήταν αρχικά καλός (άγγελος), αλλά ο ίδιος προτίμησε να γίνει κακός και να παραμείνει έτσι για πάντα.
Τὴν συνέχεια http://elladapoyantisteketai.blogspot.gr/2017/03/blog-post.html

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.