ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ! ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΗ ΤΙΠΟΤΕ ΟΡΘΙΟ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ! ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΣΤΙΣ 18-5-2017, ΩΡΑ 7 μ.μ. & ΣΤΙΣ 21-5-2017, ΩΡΑ 5 μ.μ. ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ. 2. O ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΥΜΝΗΤΗΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΡΑΝΙΟΥ, ΥΜΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ, ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΣΤΑΝΤΩΝ, ΚΗΡΥΚΑΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, ΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ & ΤΗΣ ΕΤΕΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ – ΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΣΙΩΠΟΥΝ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΣΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ
Oλοι και oλες στο Συνταγμα
Αντίσταση και ανυπακοή στα μέτρα, όπως ορίζει το ακροτελεύταιο άρθρο του Συντάγματος!
Θρησκευτικοὶ καὶ πολιτικοὶ ἡγέτες όργανα τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων δὲν θὰ ἀφήσουν τίποτε όρθιο στὴν Πατρίδα μας, ἀν ὁ λαὸς δὲν τοὺς σταματήσει. Πουλοῦν τὴν Πατρίδα μας, πουλοῦν καὶ τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη μας, ποὺ εἶναι ἡ καρδιὰ τῆς Ἑλλάδος, πουλοῦν ἀκόμη καὶ τὰ παιδιά μας.
Τὸ «Ἑλληνικὸ» ὑπουργεῖο παιδείας ὑπερασπίζεται τοὺς ισλαμιστὰς καὶ ἀλλοθρήσκους, ἀλλὰ ὄχι τα παιδιὰ τῶν Ἑλλήνων οὔτε τὰ ἰδανικὰ τῆς Πατρίδος, γι’ αὐτὸ εἶναι ἐπικίνδυνοι.
Τὰ λάθη μας νὰ ψηφίζουμε μασόνους καὶ ἀθέους τὰ πληρώνουμε ἀκριβά. Φτάνει πιά.
Ὅπου ὑπάρχει φωνὴ ἐλεύθερη, Ἑλληνικὴ καὶ Ὀρθόδοξη, ποὺ τραβάει μπροστὰ καὶ ἀντιστέκεται νὰ συμπαστεκόμεθα, πριν μᾶς ἀποτελείωσουν τὰ καθὰρματα τῆς παγκοσμιοποίησης
ΔIABAΣTE http://www.triklopodia.gr/%CF%8C%CE%BB%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%8C%CE%BB%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%8D
Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ
- O ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, ΥΜΝΗΤΗΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΡΑΝΙΟΥ, ΥΜΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ, ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΣΤΑΝΤΩΝ, ΚΗΡΥΚΑΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ, Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ, ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ, ΚΗΡΥΚΑΣ ΤΗΣ ΕΤΕΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ –Η Εκκλησία της Ελλάδος είναι Παγκοσμιοποιημένη
Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου
Επικεφαλής της “Ελλήνων Πολιτείας”, egerssi@otenet.gr, www.apostoloupanos.gr
Είχαμε θέσει πολλά ερωτήματα που πήγαζαν από ρεπορτάζ μας (τα οποία είχαμε παρουσιάσει) στον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, και δυστυχώς απαντήσεις ποτέ, δεν πήραμε!
Είμαστε αναγκασμένοι να επαναφέρουμε αυτά τα ερωτήματα, γιατί ο Παναγιώτατος δεν είναι ένα τυχαίο πρόσωπο!
Έχετε βίλα – έπαυλη στην κατοχή σας;;
«H τουρκική εφημερίδα SABAH όπου σε Κυριακάτικο ένθετό της στις 17 Αυγούστου 2003, έκανε λόγο για μια βίλα – έπαυλη του Πατριάρχη Βαρθολομαίου!! Όπου αναφερόταν: “Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος έχει αγοράσει προ 4 ετών περίπου μία τριώροφη βίλα – έπαυλη (δημοσιεύαμε φωτό), ένα ανάκτορο στον λόφο των Θεραπειών στην Δυτική όχθη του Βοσπόρου, μέσα σε δασώδη περιοχή, με φαντασμαγορική θέα προς τον Βόσπορο με πισίνα και τελευταίου τύπου σάουνα. Η πέριξ αυτής έκταση είναι δέκα στρέμματα και απέχει μόλις 150 μέτρα από το θέρετρο του Προέδρου της Τουρκικής Δημοκρατίας το λεγόμενο Κιόσκι Χούμπερ. Το ανάκτορο αυτό έχει κοστίσει δέκα εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ”.
Συμμετέχει σε οικονομικά σκάνδαλα το Πατριαρχείο;;
Στις 5 Φεβρουαρίου 2017 στην Ελεύθερη Ώρα στο άρθρο μου: “Το Οικουμενικό Πατριαρχείο των σκανδάλων;;;” δημοσίευα επιστολή ομογενούς ο οποίος προφανώς μιλάει για χρηματοδότηση του Πατριαρχείου από τον ίδιο (Βασιλάκη Φλωρίδη) με σκοπό την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης! Και ως απεδείχθη, μέχρι σήμερα η Θεολογική Σχολή της Χάλκης δεν επαναλειτούργησε! Σε αυτήν την επιστολή γίνεται λόγος, πως ζητήθηκε από το δικηγόρο του ομογενούς η προσκόμιση εκκαθαριστικού του λογαριασμού από την τράπεζα Toprakbank Beylikduzy Subesi της Κωνσταντινουπόλεως, όπου κατατέθηκε το ποσό των 3 εκατ. 300 χιλιάδων δολαρίων ΗΠΑ, προκειμένου να παραδοθεί στον Πρόεδρο του Δικαστηρίου. Όλα τα παραπάνω δημοσιεύθηκαν στην SABAH στις 19 Απριλίου 2002 (δημοσιεύσαμε τη σελίδα της εφημερίδος)! Έτσι, θέταμε ερωτήματα για το που πήγαν τα λεφτά, και αν έγινε τελικά το Δικαστήριο στο οποίο είχε προσφύγει ο ομογενής!
Γιατί μετέχει το Πατριαρχείο στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών;;
Απάντηση δεν λάβαμε και περί των καταγγελιών μας, για τις Μασονικές τελετές του “Διεθνούς Χριστιανικού Τάγματος του Αγίου Κωνσταντίνου του Μεγάλου” και τη συμμετοχή του Οικουμενικού Πατριαρχείου στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών! Δηλαδή, της Εκκλησιαστικής Λέσχης Μπίλντερμπεργκ, ζηλεύοντας προφανώς τη “δόξα” της πολιτικοοικονομικής Λέσχης Μπίλντερμπεργκ!
Έτσι, μέχρι να λάβουμε πιστικιές απαντήσεις, θα θέλαμε να πούμε, ότι αφού δεν έχει ο Οικουμενικός Πατριάρχης το ηθικό ανάστημα που θα έπρεπε να πηγάζει από το Υψηλότατο Αξίωμά του, ας σταματήσει να επιζητά τη διοίκηση των “Νέων Χωρών” της Πατρίδος μας!
Απώλεσε την αυτοσυνειδησία της η Ορθόδοξος Εκκλησία;;
Σήμερα όμως θα σας καταστήσουμε κοινωνούς και άλλων “αμαρτιών” του Παναγιότατου… Όπως…
Ο Παναγιότατος το 1991, ως μητροπολίτης Φιλαδέλφειας, μιλώντας σε παπικούς, είχε διατυπώσει μια διαφοροποιημένη από τα Ορθόδοξα δεδομένα Εκκλησιολογία! Είχε πει: «Δεν είναι δυνατόν να θεωρήσουμε ότι, είτε εμείς οι Ορθόδοξοι, είτε εσείς οι Ρωμαιοκαθολικοί, έχουμε αποκλειστική ιδιοκτησία τη διαδοχή της αρχαίας Εκκλησίας (περιοδικό “Επίσκεψις” τ. 464/1.7.1991, σ.9)!
Ώστε η Ορθόδοξος Εκκλησία, ή όντως Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, απώλεσε την αυτοσυνειδησία της, είναι νεκρή και περιμένει διά του Οικουμενισμού να δει την Ανάστασή της;
Είναι ή δεν είναι αυτό ετεροδιδασκαλία;;
Η Εκκλησιολογία του Πατριάρχη είναι Οικουμενιστική, δεν είναι Ορθόδοξος…
Ο Παναγιώτατος κατά την ομιλία του στις 4 Νοεμβρίου 1994 σε διαθρησκειακή συνάντηση στην ιταλική πόλη Riva del Garda, όπου μίλησε σε παρισταμένους ηγέτες διαφόρων θρησκειών, είπε: «Πρέπει να συμβάλλουμε ώστε να φέρουμε στο προσκήνιο τις πνευματικές αρχές του Οικουμενισμού, της αδελφοσύνης και της ειρήνης. Πράγματι, για τον λόγο αυτό συγκεντρωθήκαμε εδώ! …Ως μια κοινότητα πίστεως δυνάμεθα να αντιμετωπίσουμε τον κοσμικό ουμανισμό και τον εθνικισμό με αγάπη, με πνεύμα Οικουμενισμού και με τον υγιή σεβασμό μας προς την παράδοση. Αλλά τούτο δυνάμεθα να το πετύχουμε μόνον εάν είμεθα ενωμένοι εν τω πνεύματι του Θεού, “Δημιουργού των πάντων, ορατών τε και αοράτων”, Ρωμαιοκαθολικοί και Ορθόδοξοι, Προτεστάντες και Εβραίοι, Μουσουλμάνοι και Ινδουιστές, Βουδιστές και Κομφουκιανιστές… (περιοδικό “Ορθοδοξία” του Πατριαρχείου, τ. Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 1994, κατά μετάφραση)»!
Δηλαδή ο Παναγιώτατος, “εν τω πνεύματι του ενός Θεού” μας καλεί όλους, Ρωμαιοκαθολικούς και Ορθοδόξους, Προτεστάντες και Εβραίους, Μουσουλμάνους και Ινδουιστές, Βουδιστές και Κομφουκιανιστές, να ενωθούμε;;
Δηλαδή, τον ίδιο Θεό πιστεύουν όλοι αυτοί;; Κύριε ελέησον!
Δεν είναι αυτό ετεροδιδασκαλία;; Αυτή η Εκκλησιολογία του Παναγιότατου πάσχει, δεν είναι Ορθόδοξος, είναι Οικουμενιστική!
Εκφράζει την ετεροδιδασκαλία ο Πατριάρχης…
Ο Παναγιώτατος πραγματοποιώντας επίσημο επίσκεψη στο Βατικανό την 27η Ιουνίου 1995, μιλώντας σε νεαρούς παπικούς, είπε μεταξύ των άλλων: «Τέκνα της Εκκλησίας του Κυρίου, ευλογημένα και αγαπητά…, συνεορτάζουμε η Ανατολή και η Δύση (εννοώντας τη θρονική εορτή της Ρώμης). Εορτάζουμε, διότι είμεθα η πορευόμενη επί της γης κοινωνία των Αγίων… Λάβατε διά του Αγίου Βαπτίσματος και του Χρίσματος τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος. Φέρετε στην ψυχή και στο μέτωπό σας, τα σημεία της Βασιλείας του Θεού» (περιοδικό “Επίσκεψις” τ. 520/31.7.1995, σσ. 19,20,5 και 6)!
Δηλαδή κατά τον Παναγιότατο, δεν μας χωρίζει τίποτε από τη Δύση;;
Από πότε απέκτησαν τη Χάρη τα μυστήρια των Παπικών;;
Αυτή την παρακαταθήκη παραλάβαμε από τους αγίους Αποστόλους και τους άγιους Πατέρες της Εκκλησίας μας;;
Δεν είναι αυτό ετεροδιδασκαλία;;
Μοιράζει Κοράνια ο Παναγιότατος;;
Την 29η Οκτωβρίου 2009 ο Παναγιότατος μετέβη στην Ατλάντα των ΗΠΑ και επισκέφτηκε τον πρόεδρο της Coca Cola κ. Muhtar Kent και του προσέφερε ως δώρο το Κοράνιο, λέγοντας: «Έχω ένα μικρό αναμνηστικό. Μικρό και σπουδαίο. Αναμνηστικό για τον Muhtar. Αυτό είναι το Άγιο Κοράνιο, το ιερό βιβλίο των μουσουλμάνων αδελφών μας»!
Μια κίνηση, ένας υπέρμετρος σκανδαλισμός των Ορθοδόξων πιστών!! Η Εκκλησία της Ελλάδος είναι Παγκοσμιοποιημένη!
Ωστόσο, δεν είναι άμοιρη ευθυνών και η Ελλαδική Εκκλησία! Είναι συνυπεύθυνη της ετεροδιδασκαλίας και διέπεται από τον ίδιο Οικουμενισμό, που διέπει και τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο!
Παρακάτω σας παρουσιάζω κατ΄ αποκλειστικότητα επιστολή που διαβιβάσθηκε (τότε) σε αρμόδιες υπηρεσίες, στο όχι και τόσο μακρινό 2005 (6 Μαίου), όπου το θέμα ήταν: H Γενική Συνέλευση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Εκκλησιών στην Αττική (9-19 Μαίου 2005)! Η εν λόγω Συνέλευση πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του θέρετρου των Αξιωματικών του ΓΕΣ στον Άγιο Ανδρέα Αττικής! Συμμετέχοντες ήταν 500 σύνεδροι, εκπρόσωποι 320 τοπικών εκκλησιών διαφόρων δογμάτων από 100 περίπου χώρες!
- Τήν ὁμιλίαν τοῦ κ. Βαρθολομαίου ἐδημοσίευσεν ἀποσπασματικα τό περιοδικό «ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ» τῆς 6 ᾿Ιουνίου 1997, μέ τίτλον: «Συμφιλίωση καί συνεργασία» καί μέ τήν ἔνδειξιν: «ἀπόσπασμα ἀπό πρόσφατη ὁμιλία τοῦ Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίου». Μέ αὐτήν τήν ὁμιλίαν τοῦ κ. Βαρθολομαίου ἀποδεικνύεται διά μίαν ἀκόμη φοράν ἡ ἀνθελληνική καί ἀντορθόδοξος προπαγάνδα τοῦ ἐμφανιζομλενου ὡς ᾿Ορθοδόξου Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίου. Εἰς αὐτήν ἔκπληκτοι διαβάσαμε καί τά ἑξῆς ἐξωφρενικά καί ἀπαράδεκτα:
«Οἱ Τοῦρκοι καί οἱ ῞Ελληνες ἁμάρτησαν οἱ μέν κατά τῶν δέ. Καί ἀκόμη χειρότερα, σάν παιδιά, κράτησαν ἀπολογισμό τῶν δεινῶν καί τῶν ἀπωλειῶν πού ὑπέστησαν. ῾Ως ἄνθρωπος τοῦ Θεοῦ, αἰσθάνομαι νά συγκαταλέγεται μεταξύ τῶν ποιμενικῶν μου ἁρμοδιοτήτων νά ὑπενθυμίσω σέ ὅλους ὅτι ἐπιθυμοῦν νά τείνουν εὐήκοον οὖς ὅτι εἴμεθα ὅλοι ἁμαρτωλοί καί νά τούς νουθετῶ νά ἀναγνωρίσουν ὅτι ἔφτασε τό πλήρωμα τοῦ χρόνου, ὁπότε πρέπει ὅλοι νά ἐξομολογηθοῦμε τά ἁμαρτήματά μας καί νά τά ἀφήσουμε πίσω μας»
᾿Εδῶ ὁ κ. Βαρθολομαῖος ἐξισώνει τήν βαρβαρότητα τοῦ ἀσιάτου κατακτητοῦ μέ τούς ἀγῶνας τῶν ῾Ελλήνων διά τήν διαφύλαξιν τῶν ἐθνικῶν καί θρησκευτικῶν ἰδεωδῶν. Δηλαδή, κατά τόν κ. Βαρθολομαῖον ἁμάρτησαν μόνο οἱ βάρβαροι Τοῦρκοι πού μᾶς ὑπεδούλωσαν στήν πιό σκληράν δουλείαν, ἀλλά ἁμάρτησαν καί οἱ ῞Ελληνες πού ἀντέδρασαν σ᾿ αὐτήν τήν δουλείαν. Εἶναι φρικτόν καί ἀκουόμενον.
Δηλαδή, κατά τά λεγόμενα τοῦ κ. Βαρθολομαίου, οἱ πρόγονοί μας, οἱ πατέρες μας, οἱ ῞Ελληνες «ἁμάρτησαν» πού ἀντέδρασαν στόν βάρβαρον ἀσιάτην κατακτητήν καί πρέπει νά ζητήσουν συγγνώμην διά τήν «ἁμαρτίαν» τους αὐτήν. «῾Αμάρτησαν» πού ἀντέδρασαν στό Τουρκικόν ζυγόν καί δέν ὑπέταξαν καί τήν συνείδησίν τους σ᾿ αὐτούς. «῾Αμάρτησαν» διά τό «κρυφό σχολειό» μέσα στό ὁποῖο ὁ καλόγερος καί ὁ παπᾶς ζέσταιναν τήν ἀποσταμένη ἐλπίδα τῶν σκλαβωμένων. «῾Αμάρτησαν» πού κράτησαν ἀκεραίαν τήν ἐθνικήν καί θρησκευτική των συνείδησιν καί δέν δέχθηκαν νά ἀλλαξοπιστήσουν. «῾Αμάρτησαν» πού ἀνέδειξαν τούς διδασκάλους τοῦ γένους. «῾Αμάρτησαν» πού ἀνέδειξαν ἕναν Κοσμᾶν Αἰτωλόν καί πλῆθος νεομαρτύρων τῆς ᾿Ορθοδοξίας. «῾Αμάρτησαν» πού ξεσηκώθηκαν διά τήν ἐλευθερίαν τους καί ἀγωνίσθηκαν «γιά τοῦ Χριστοῦ τήν πίστη τήν ἁγία καί τῆς πατρίδος τήν ἐλευθερία». Καί «ἁμαρτάνουμε» ἀσφαλῶς καί ἐμεῖς καί ὅσοι σκεπτώμεθα ἑλληνικά, ἐθνικά, χριστιανικά καί ἔχουμε μέσα μας τήν ἐλπίδα ὅτι «πάλι μέ χρόνια μέ καιρούς πάλι δικά μας θἆναι» τά ἱερά χώματα τῆς ἄλλοτε ἔνδοξης Βυζαντινῆς αὐτοκρατορίας. Τί ἄλλο μπορεῖ νά σημαίνουν τά λόγια αὐτά τοῦ κ. Βαρθολομαίου τοῦ ὡς Προκαθημένου τοῦ Πατριαρχείου τῆς Κωνσταντινουπόλεως καί ᾿Εθνάρχου τοῦ ῾Ελληνισμοῦ φερομένου.
῞Ομως μέ αὐτά τά λόγια ὁ κ. Βαρθολομαῖος ἀναδεικνύεται ὁ μεγαλύτερος προδότης τὴς ᾿Ορθοδοξίας καί τοῦ ῾Ελληνισμοῦ. Καί δέν εἶναι ἡ μόνη φορά πού εἶπε τόσον ὑβριστικά καί βλάσφημα κατά τῆς ᾿Ορθοδοξίας καί τοῦ ῾Ελληνισμοῦ ὁ κ. Βαρθολομαῖος. Εἶναι δέ ἀπορίας ἄξιον πῶς ἀπό τόσους ᾿Επισκόπους τῆς νεοημερολογιτικῆς ᾿Εκκλησίας, τόσους θεολόγους, τόσα περιοδικά καί τόσα ἔντυπα δέν βρέθηκε ἕνας νά τόν ἔλέγξη δι ᾿αὐτήν τήν προδοτικήν του συμπεριφοράν καί νά ἐκφωνήσῃ τό «ἀνάθεμα» εἰς αὐτόν τόν προδότην καί νά διαχωρίσῃ τάς εὐθύνας του ἐνώπιον Θεοῦ καί ἀνθρώπων, καί νά διακόψῃ, ὡς ἐπιβάλλουν οἱ ῾Ιεροί Κανόνες τῆς ᾿Εκκλησίας, πᾶσαν πνευματικήν κοινωνίαν μετ᾿ αὐτοῦ τοῦ αἱρεσιάρχου καί, ὡς ἀποδεικνύεται, καί ἀνθέλληνος πού κρίμασιν οἷς οἷδεν ὁ Κύριος ἐπεκάθησεν «ἐν τόπῳ ἁγίῳ», δηλ. εἰς τόν θρόνον τόν ὁποῖον ἐδόξασαν καί ἐτίμησαν καί καθηγίασαν τόσοι ἅγιοι Πατριάρχαι, Χρυσόστομοι, Γρηγόριοι κλπ.
Καί δέν φθάνει μόνον αὐτό, τό ὁποῖον εἶναι ἀπαράδεκτον νά λέγεται ἀπό τόν ὑποτιθέμενον ὀρθόδοξον Πατριάρχην διότι συνιστᾶ ἐσχάτην προδοσίαν, ἀλλά εἶπε εἰς τήν ἰδίαν ὁμιλίαν του καί τά ἑξῆς φοβερά:
«Πρίν ἀπό λιγότερο ἀπό ἕναν αἰῶνα……..καί στήν Θεσσαλονίκη ὑπῆρχε ἀνθοῦσα ἑβραϊκή Κοινότης. Γιατί λοιπόν ὄχι καί σήμερα, ὅπως καί τότε;».
Πιστεύομεν, ὅτι, ὕστερα ἀπό ὅλα αὐτά, δέν θά εἴχαμε καθόλου ἄδικο ἄν τόν χαρακτηρίζαμε ὄργανο τῶν Τούρκων καί τῶν ῾Εβραίων καί ἐχθρό τῶν ῾Ελλήνων καί γενικά τῆς ᾿Ορθοδοξίας.
῾Υπάρχει ἴσως καί μιά δικαιολογία. ὅτι δέν εἲναι ῞Ελληνας ὁ κ. Βαρθολομαῖος. Εἲναι Τοῦρκος ὑπήκοος, πού ὑπηρέτησε καί ὡς ἀξιωματικός στόν Τουρκικό στρατό. ῞Οχι ὅμως νά φθάνῃ καί μέχρις ἐκεῖ. Διότι ἡ ἰδιότητά του ὡς Πατριάρχου Κωννσταντινουπόλεως, δέν τοῦ ἐπιτρέπει τοιαύτας παρεκτροπάς καί προδοσίας.
Βεβαίως ὁ κ. Βαρθολομαῖος, ἄν ἦταν ῞Ελληνας καί πραγματικός ᾿Ορθόδοξος δέν θά ἠδύνατο, οὔτε εἰς τόν λογισμό του νά θέσῃ τοιαύτας σκέψεις, ἀλλά ἀφοῦ οὔτε ῞Ελληνας εἶναι, οὔτε πραγματικός ᾿Ορθόδοξος, διά τοῦτο συμπεριφέρεται οὕτως.
Καί δι ὅσα εἶπε εἰς τήν ἰδίαν ὁμιλίαν διά τἠν ῾Εβραϊκή Κοινότητα τῆς Θεσσαλονίκης, ποία δικαιολογία νά ὑπάρξ·η; ῞Οταν μάλιστα διαπιστώνει κανείς ἀπό τήν μελέτη τῆς ἱστορίας τῆς νεωτέρας ῾Ελλάδος, ὅτι οἱ ῾Εβραῖοι τῆς Θεσσαλονίκης ἔκαμαν τό μεγαλύτερο κακό στήν ῾Ελλάδα, ἀφοῦ αυτοί ἐδημιούργησαν, ὑπέθαλψαν καί προώθησαν τό κίνημα τῶν Νεοτούρκων, τό ὁποῖον ἐπέφερε τήν μεγαλυτέραν καταστροφήν στόν ῾Ελληνισμό, καί ἔφεραν στό προσκήνιο τόν Κεμάλ, πού ἔφκιαξε τό νεοτουρκικό κράτος καί μέ τήν Γενοκτονίαν τῶν Ποντίων καί τήν Μικρασιατικήν καταστροφήν ἠφάνισε τό σπουδαιότερο καί ζωτικώτερο μέρος τοῦ ῾Ελληνισμοῦ, καί τῆς ᾿Ορθοδοξίας; ῞Ο ἴδιος καί ἐδῶ εὑρίσκει δικαιολογίαν. ᾿Ενδιαφέρεται, λέγει, διά τήν «συνύπαρξι», τήν «εἰρήνη», τήν «συνεργασία» τήν «ἑνότητα» ὅλων τῶν θρησκειῶν. Καί δέν εἶναι ἡ πρώτη φορά. Δηλαδή ἀποκαλύπτεται ἐκ τῶν ἐνεργειῶν του, ὄχι μόνον ὁπαδός, ἀλλά καί πρωτοπόρος καί προωθητής τῆς πανθρησκείας τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τῆς θρησκείας, δηλ. τοῦ ἀντιχρίστου. Διά τοῦτο στίς πανθρησκειακές ἀντίχριστες τελετές διά τήν «εἰρήνη»καί τήν «ἑνότητα» τῶν θρησκειῶν τύπου ᾿Ασσίζης, Οὐασιγκτῶνος, Καμπέρας, Κράτσ κλπ. εἴτε προσωπικῶς, εἴτε δι᾿ ἀντιπροσώπων του, εἶναι πρωτοπόρος. ῎Αλλωστε τό λέγει ὁ ἴδιος στήν συνέχεια τῆς ὁμιλίας του:
«῾Ημεῖς στό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο…κατά τίς ἀρχές ᾿Ιουνίου, κατόπιν προσκλήσεώς μας, φιλοξενοῦμε ἐδῶ στήν ᾿Ισταμπούλ τήν 10η Διεθνῆ ᾿Ακαδημαϊκή Συνάντηση μεταξύ χριστιανῶν καί Μουσουλμάνων. Καί θά συνεχίσουμε τίς προσπάθειές μας νά γίνουμε εἰρηνοποιοί καί νά λάμψωμεν τό φῶς τοῦ ἀνθρωπίνου πνεύματος».
Εὶναι ἀξιοπρόσεκτον νά σημειωθῇ ἐνταῦθα, ὅτι ἐπιστολογράφος τῶν «Πολιτικῶν Θεμάτων» ἀναφέρει, ὅτι αὐτή ἡ ὁμιλία τοῦ Βαρθολομαίου συνέπεσε νά γίνῃ τήν ἴδια μέρα πού ἔπεφτε ἡ Πόλη πρίν 544 χρόνια στά χέρια τῶν Τούρκων….Καί σχολιάζοντας ὁ αὐτός ἐπιστολογράφος τό σημεῖο αὐτό τῆς ὁμιλίας τοῦ κ. Βαρθολομαίου γράφει πολύ σωστά:
«῾Ο Πατριάρχης! Πού καταργεῖ καί αὐτόν τόν τίτλον του πού τοῦ παρέδωσε ἡ ἱστορία ὡς Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως. Πῶς θά τοῦ φαινόταν ἄν οἱ ῞Ελληνες τόν ἀποκαλοῦσαν πατριάρχη τῆς ᾿Ισταμπούλ;»
Βεβαίως οἱ σκοτεινοί ἐγκέφαλοι πού προωθοῦν καί κατευθύνουν τά ἀντίχριστα καί ἀνθελληνικά σχέδια καί προγράμματα, θά εὕρουν τρόπον νά καλύψουν καί αὐτήν τήν ἀνθελληνικήν καί ἀντορθόδοξον συμπεριφοράν τοῦ κ. Βαρθολομαίου. Διότι εἶναι παρατηρημένον, ὅτι προκειμένου νά ἐπιτύχουν καλύτερα εἰς τούς σκοπούς των καί νά ἐπιτύχῃ εὐκολώτερον ἡ προπαγάνδα τοῦ κ. Βαρθολομαίου, δημιουργοῦν ἀπό καιροῦ εἰς καιρόν διάφορα σενάρια εἰς βάρος δῆθεν τοῦ Πατριαρχείου καί τοῦ κ. Βαρθολομαίου, ὥστε νά ἐμφανίζεται τοῦτο ὡς δῆθεν εὑρισκόμενον ἐν διωγμῷ καί νά δικαιολογοῦνται ἔτσι εὐκολώτερον αἱ εἰς βάρος τῆς ῾Ελλάδος καί τῆς ᾿Ορθοδοξίας προπαγανδιστικαί δηλώσεις τοῦ κ. Βαρθολομαίου. ῎῞Οπως ἀκριβῶς συνέβη πρό ἔτους, ὅτε ἐξ᾿ ἀφορμῆς δηλώσεων τοῦ Τούρκου ῾Υπουργοῦ ᾿Εξωτερικῶν περί τοῦ Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, ἐδημιουργήθη μέγας θόρυβος, καί ἐνεφανίσθη τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον, ὡς εὑρισκόμενον εἰς πρωτοφανῆ διωγμόν, πρᾶγμα τό ὁποῖον δέν συνέβαινε εἰς τήν πραγματικότητα, καί οὔτε πρόκειται νά συμβῇ ἐν ὅσῳ εἶναι εἰς τόν θρόνον ὁ Τοῦρκος ὑπήκοος κ. Βαρθολομαῖος, Τότε εἴχομεν γράψει ἐπί τοῦ θέματος αὐτοῦ καί σχετικόν ἐνημερωτικόν ἄρθρον, τό ὁποῖον ἐκυκλοφορήσαμεν εἰς λίγα ἀντίτυπα καί διά τοῦτο τό ἐπαναδημοσιεύομεν ἐνταῦθα πρός ἐνημέρωσιν. ᾿Ιδού τό σχετικόν ἄρθρον:
«Βαρθολομαῖος καί Τοῦρκοι. Ποῦ ἀποσκοπεῖ ὁ ἐσχάτως ἐγερθείς θόρυβος
῾῞Ολος αὐτός ὁ θόρυβος, ὁ ὁποῖος ἐξέσπασεν ἐσχάτως γύρω ἀπό τάς φερομένας δηλώσεις τοῦ Τούρκου ὑπουργοῦ ᾿Εσωτερικῶν διά τό Πατριαρχεῖον Κωνσταντινουπόλεως εἶναι καθώς φαίνεται ἐκ τοῦ πονηροῦ.
῾Ο κ. Βαρθολομαῖος ὡς εἶναι γνωστόν ἀπό πλεῖστα περιστατικά εἶναι πιστός ὑπήκοος τῆς πατρίδος του Τουρκίας καί πειθήνιος προπαγανδιστής τοῦ τουρκικοῦ καθεστῶτος, τοῦ ὁποίου ἄλλωστε εἶναι καί ἔφεδρος ὑπολοχαγός.
Τό Τουρκικόν καθεστώς, βεβαίως δέν ἀγαπᾶ οὔτε τήν ῾Ελλάδα, οὔτε τόν ῾Ελληνισμόν, οὔτε τήν ᾿Ορθοδοξίαν, οὔτε τό Πατριαρχεῖον, οὔτε καί αὐτόν ἀκόμη τόν κ. Βαρθολομαῖον, τόν ὁποῖον χρησιμοποιεῖ ἁπλῶς ὡς ὄργανον.
῞Ομως ὁ κ. Βαρθολομαῖος ἐν τῇ προσπαθείᾳ του νά παίξῃ τόν ρόλον, πού ἔχει ἀνατεθῆ εἰς αὐτόν ἀπό τήν ἡγεσίαν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ προκειμένου δηλαδή νά παραστήση τόν «Προκαθήμενον τῆς ᾿Ορθοδοξίας», τόν «ἀρχηγόν ὅλων τῶν ᾿Ορθοδόξων», τό «σεπτόν κέντρον τῆς ᾿Ορθοδοξίας» καί τά τούτοις ὅμοια, ἐν ὧ δέν εἶναι τίποτε ἀπό αὐτά, ὑπερέβη τά ἐσκαμμένα καί ἔδωκε τήν ἐντύπωσιν ὅτι ἐπιχειρεῖ νά ἱδρύση ἕν εἶδος Βατικανοῦ καί νά γίνη οὕτω ἀρχηγός κράτους ἐν τῷ κράτει τῆς Τουρκίας, τοῦθ᾿ ὅπερ ἠνώχλησε προφανῶς ὡρισμένους κύκλους εἰς τήν Τουρκίαν, οἱ ὁποῖοι ἐζήτησαν νά ἑρευνηθῆ τί συμβαίνει. Σκοπός, δηλαδή, τοῦ Τουρκικοῦ καθεστῶτος δέν φαίνεται νά εἶναι τουλάχιστον ἐπί τοῦ παρόντος ὁ διωγμός τοῦ κ. Βαρθολομαίου. Καί τοῦτο, διότι, ἀφ᾿ ἑνός οὗτος ἐξυπηρετεῖ τά συμφέροντά του καί ἀφ᾿ ἑτέρου τοιοῦτος διωγμός θά ἐσπίλωνε τήν εἰκόνα τῆς δημοκρατικῆς καί σεβομένης τά ἀνθρώπινα δικαιώματα χώρας, τήν ὁποίαν θέλει νά ἐμφανίση διεθνῶς.
῾Επομένως αἱ δηλώσεις τοῦ Τούρκου ὑπουργοῦ, αἱ ὁποῖαι ὅπως φαίνεται, εἰς τά καθ᾿ ἡμᾶς, διωγκώθησαν σκοπίμως, ὀφείλονται προφανῶς, ἀφ᾿ ἑνός μέν εἰς τήν ἀνάγκην πρός κατασίγασιν τῶν ἀνησυχιῶν ὡρισμένων τουρκικῶν κύκλων, ἀφ’ ἑτέρου δέ εἰς ἐπιθυμίαν τοῦ καθεστῶτος τούτου νά ὑπομνήση εἰς τόν κ. Βαρθολομαῖον ὅτι εἶναι ραγιᾶς καί νά μή τό λησμονῆ.
Δέν ἀποκλείεται δέ τό τουρκικόν καθεστώς, τό ὁποῖον, ἐν τελικῇ ἀναλύσει ἔχει τά ἴδια ἀφεντικά μέ τόν κ. Βαρθολομαῖον νά ἐνεργῆ καί καθ᾿ ὑπόδειξιν τῶν ἀφεντικῶν τούτων, ὥστε νά φανῇ ὅτι ὁ κ. Βαρθολομαῖος εἶναι θῦμα διωγμοῦ πρός ἠρωοποίησιν του, καί ἀνύψωσιν τοῦ γοήτρου του, ὡς δῆθεν ἀκραιφνοῦς ῞Ελληνος καί ὀρθοδόξου, ὥστε νά γίνη εὐκολώτερον ἀποδεκτός ὡς «ἡγέτης ὅλων τῶν ᾿ορθοδόξων» καί οὕτω νά πλανῶνται εὐκολώτερον πολλοί καί νά τόν ἀκολουθοῦν εἰς τήν πλάνην τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Καθ᾿ ὅσον δέ ἀφορᾶ εἰς τά περί μεταποιήσεως τοῦ Φαναρίου εἰς εἶδος Βατικανοῦ, τοῦθ᾿ ὅπερ φαίνεται, ὡς εἴπομεν, νά προξενῇ ἀνησυχίαν εἰς ὡρισμένους Τουρκικούς κύκλους, μεγάλην εὐθύνην ἔχει εἰς τήν πρόκλησιν τῆς ἐντυπώσεως ταύτης ὁ ἴδιος ὁ κ. Βαρθολομαῖος. Τοῦτο δέ μέ τήν ἐν γένει συμπεριφοράν του, τήν ἀποσκοποῦσαν εἰς τό νά ἀναγνωρισθῆ καί νά γίνη ἀποδεκτός ὡς ἕν εἶδος Πάπα ὅλων τῶν ᾿Ορθοδόξων. Τοῦτο μέν εἶναι χρήσιμον πρός ἐξυπηρέτησιν τῶν σχεδίων τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἵνα, δηλαδή, ἐμφανιζόμενος ὁ κ. Βαρθολομαῖος ὡς ἀρχηγός καί πληρεξούσιος ὅλων τῶν ᾿Ορθοδόξων, τούς παραδώσῃ εὐχερέστερον εἰς τόν Πάπαν καί ἐν γένει τόν Οἰκουμενισμόν ὑπό τήν μορφήν τῆς ἀντιχρίστου, «παγχριστιανικῆς» δῆθεν ἑνώσεως, πρᾶγμα τό ὁποῖον ἀποτελεῖ εἰς τήν πραγματικότητα, ἄρνησιν τῆς ὀρθοδόξου πίστεως.
Σημειωτέον ὅτι, ἐκτός τοῦ ὅτι ὁ κ. Βαρθολομαῖος δέν εἶναι ᾿Ορθόδοξος, ὡς νεοημερολογίτης καί οἰκουμενιστής, ἀλλά καί ὡς ὁπαδός τῆς «πανθρησκείας τοῦ ἀντιχρίστου», δέν δύναται, συμφώνως πρός τούς θείους καί ἱερούς Κανόνας τῆς ᾿Ορθοδόξου ᾿Εκκλησίας νά ἐμφανίζεται ὡς ὁ Πατριάρχης ὅλης τῆς οἰκουμένης ὡς ἐπιχειρεῖται νά παρουσιασθῆ, κατά διαστρέβλωσιν καί τοῦ ψιλοῦ τίτλου » οἰκουμενικός» , οὔτε τό Πατριαρχεῖον Κωνσταντινουπόλεως Πατριαρχεῖον ὅλης τῆς οἰκουμένης. Εἶναι ἕν Πατριαρχεῖον, ὅπως καί τά ἄλλα Πατριαρχεῖα, ἴσον πρός αὐτά μέ καθωρισμένα ἐδαφικά ὅρια πνευματικῆς δικαιοδοσίας. ᾿Επί πλέον ὁ κ. Βαρθολομαῖος, ὡς πρωτεργάτης εἰς τήν παναιρετικήν κίνησιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τήν ὁποίαν κηρύσσει «δημοσία», «ἐπ᾿ ᾿Εκκλησίας», «γυμνῆ τῇ κεφαλῇ», ὡς λέγουν οἱ ῾Ιεροί Κανόνες διά τόν πίπτοντα εἰς αἵρεσιν ᾿Επίσκοπον, δέν εἶναι ἀληθινός ὀρθόδοξος πατριάρχης οὔτε κἄν ἀληθινός ὀρθόδοξος χριστιανός.
᾿Αντί λοιπόν , ὁ κ. Βαρθολομαῖος νά ἀσχολῆται μέ ταῦτα καί τά τούτοις ὅμοια, ἐκεῖνο τό ὁποῖον πρέπει πρωτίστως νά πράξη εἶναι, νά φύγη ἀπό τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί νά προσέλθη εἰς τήν ᾿Ορθοδοξίαν. Νά γίνη, δηλαδή ἀληθινός ὀρθόδοξος. Καί τότε θά εἶναι ἄξιος τῆς τιμῆς, ἡ ὁποία πρέπει εἰς τούς ὀρθοδόξους.
᾿Εν ἐναντίᾳ περιπτώσει, ἐν ᾗ περιπτώσει, δηλαδή, δέν πράξη τοῦτο, ἀλλά παραμένῃ εἰς τήν αἵρεσιν τοῦ οἰκουμενισμοῦ, πρέπει νά ἀντιμετωπίζεται ἀπό κάθε ἀληθινόν ὀρθόδοξον χριστιανόν, ὡς «ὁ ἐθνικός καί ὁ τελώνης» . Καί ὄχι μόνον τοῦτο, ἀλλά καί ὡς ὁ χειρότερος ἐχθρός τῆς ᾿Ορθοδοξίας μαζί μέ τόν Πάπαν.
Ταῦτα, λοιπόν, ἄς ἔχωμεν ὑπ᾿ ὄψει μας πάντοτε καί ἄς μή παρασυρώμεθα ἀπό τά διάφορα προπαγανδιστικά τεχνάσματα, μέ τά ὁποῖα ἐπιχειρεῖται νά ἐμφανισθῆ ὁ κ. Βαρθολομαῖος, ὡς προκαθήμενος τῆς ᾿Ορθοδοξίας καί ὡς ἐθνάρχης καί μάλιστα ὡς διωκόμενος ἀλλά καί ὡς παραδοσιακός. Τά τεχνάσματα ταῦτα εἶναι πονηρεύματα τῶν αἱρετικῶν πρός ἅλωσιν ψυχῶν ὀρθοδόξων καί κόλασιν αἰώνιον.
Προσέχετε, λοιπόν, τούς αἱρετικούς οἰκουμενιστάς καί φεύγετε ἀπό αὐτούς, ὡς «φεύγει τις ἀπό ὄφεως».
Υ.Γ. ᾿Από τά ἀνωτέρω καθίσταται αὐτονόητον, ὅτι ὅποιος στρέφεται κατά τοῦ κ. Βαρθολομαίου μέχρις ὅτου μετανοήσει ἤτοι ἐν ὅσῳ παραμένει οὗτος ἀμετανόητος εἰς τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, δέν στρέφεται κατά τοῦ Σεπτοῦ Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, ὡς θεσμοῦ, ἀλλά ἀντιθέτως ἀγωνίζεται ὑπέρ αὐτοῦ καί ὑπέρ τῆς ἀπαλλαγῆς του ἀπό τήν θεομίσητον αἵρεσιν τοῦ οἰκουμενισμοῦ καί τῆς ἀποκαταστάσεως εἰς αὐτό τῆς ὀρθοδόξου χριστιανικῆς ἀληθείας καί τῆς δόξης τοῦ ῾Ελληνισμοῦ. ᾿Αμήν . Γένοιτο.-«
᾿Ορθόδοξοι χριστιανοί
Πρέπει ὅλοι νά συνειδητοποιήσωμεν πόσον μεγάλο κακόν κάμνει ὁ κ. Βαρθολομαῖος εἰς τήν ᾿Ορθοδοξίαν καί τό ῎Εθνος.
Πρέπει νά συνειδητοποιήσωμεν τό μέγεθος τῆς νέας αὐτῆς βλασφημίας τοῦ κ. Βαρθολομαίου ᾿Αρχοντώνη. Νά συνειδητοποιήσωμεν ὅτι ὁ κ. Βαρθολομαῖος πρωτίστως βλασφημεῖ τήν μνήμην καί ἀτιμάζει τάς θυσίας καί τά μαρτύρια τῶν ἁγίων Νεομαρτύρων[2] καί ᾿Εθνομαρτύρων, πού ἐσφαγιάσθησαν διά τήν ᾿Ορθοδοξίαν καί τό Γένος. Καί ἀκόμη νά συνειδητοποιήσωμεν, ὅτι ὡς Γνήσιοι ῞Ελληνες καί ᾿Ορθόδοξοι ἔχομεν πρωταρχικόν χρέος καί καθῆκον νά στηλιτεύωμεν καί νά ἀντικρούωμεν μέ ὅσας δυνάμεις διαθέτομεν τήν προδοσίαν καί τόν προδότην, συμμετέχοντες εἰς τόν ἀντιαιρετικόν ἄγῶνα τῆς ᾿Εκκλησίας, ἀλλά καί τιμῶντες τούς ἁγίους Νεομάρτυρας, συνεχίζοντες οὕτω ἔργῳ καί λόγῳ, μέ παρρησίαν καί ὁμολογίαν τήν μαρτυρικήν ἐκείνων πορείαν.
῞Οσοι δέ ἀναγνωρίζουν μέχρι σήμερον τόν κ. Βαρθολομαῖον, ὡς ᾿Ορθόδοξον Πατριάρχην καί πνευματικόν τους ἀρχηγόν θά πρέπει νά ἐννοήσουν ποῦ τούς ὁδηγεῖ οὗτος καί ἄν θέλουν τήν σωτηρίαν των νά φύγουν μακρυά ἀπό αὐτόν, διότι κατά τούς ἁγίους Πατέρας, ἐάν ὁ Πατριάρχης, ἤ ὁ ᾿Επίσκοπος κακῶς ἀναστρέφεται «φεῦγε αὐτόν καί παραίτησαι».
Υ.Γ. Παρακαλοῦμεν τούς ἀγαπητούς ἀναγνῶστες νά προμηθευθοῦν καί νά μελετήσουν καί νά διαδώσουν σέ ὅσον τό δυνατούς περισσοτέρους καί τό τευχίδιον: » «Αἰρετικός ἀποδεικνύεται ὁ Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαῖος, ἀποκαλυπτικός διάλογος ᾿Ορθοδόξου Πίστεως» τό ὁποῖον ἐξεδόθη παλαιότερον 1992 σέ ἐπανειλημμένας ἐκδόσεις καί ἐδημοσιεύθη καί εἰς τόν Κήρυκα Γνησίων ᾿Ορθοδόξων καί εἰς ἄλλα ἔντυπα, καθώς καί ἀπό τήν σειρά τῶν ἀντιαιρετικῶν μας ἐκδόσεων ἀπό τάς ὁποίας ἔγινε ἐσχάτως (Μάρτιος 1999) καί ἐπανέκδοσις.
Θά ἐπανέλθωμεν
—–
[1]_Παρακαλοῦμε τούς ἀναγνώστας νά μελετήσουν μετά προσοχῆς τό παρόν φυλλάδιον, νά τό διαδώσουν παντοῦ καί νά ἐνισχύσουν διά τήν εὑρυτάτην κυκλοφορίαν του. Εἶναι ἀνάγκη νά ἐνημερωθοῦν ὅλοι οἱ ῞Ελληνες διά τόν προδοτικό ρόλο τοῦ κ. Βαρθολομαίου.
[2]_Κάθε χρόνο τιμῶμεν τούς ἁγίους Νεομάρτυρας, τούς ἀπό τῆς ἀλώσεως τῆς Κωνσταντινουπόλεως μαρτυρήσαντας, μέ ᾿Αρχιερατικήν θείαν Λειτουργίαν εἰς τόν Μητροπολιτικόν ῾Ιερόν Ναόν τῆς ῾Αγίας Αἰκατερίνης Κορωπίου ᾿Αττικῆς, τήν 29ην Μαίου μέ τό ὀρθόδοξον ἑορτολόγιον, ἡμέραν τῆς θλιβερᾶς ἐπετείου τῆς ἁλώσεως τῆς Κωνσταντινουπόλεως ἀπό τούς Τούρκους. ῾Η ἡμέρα αὐτή εἶναι βεβαίως ἕν θλιβερόν ὁρόσημον διά τόν ῾Ελληνισμόν καί τήν ᾿Ορθοδοξίαν, ὅμως ἀπό δύο ἐτῶν περίπου ἡ ἡμέρα αὐτή εἶναι διπλά θλιβερόν ὁρόσημον, διότι κατ᾿ αὐτήν τήν ἡμέραν ἐψηφίσθη ἀπό τό ῾Ελληνικόν Κοινοβούλιον, ἔστω καί ἀπό τήν μειοψηφίαν, καί «ἐπεκυρώθη» ἡ ἀνθελληνική καί ἀντίχριστος συνθήκη «Σένγκεν», ἡ ὁποία σημαίνει ἀπαρχήν δουλείας χειροτέρας τῆς Τουρκικῆς καί ὑποταγήν είς τόν ὁλοκληρωτισμόν τῆς Εὐρωπαϊκῆς ῾Ενώσεως καί ἐν συνεχείᾳ εἰς τόν ὁλοκληρωτισμόν μιᾶς παγκοσμίου κυριαρχίας τοῦ ἀντιχρίστου, φοβερωτέρα τῆς ὁποίας δέν πρόκειται νά ὑπάρξῃ καί διά τήν προώθησιν καί ἐπικράτησιν τῆς ὁποίας τοσοῦτον ἐνδιαφέρεται καί ἐργάζεται καί ὁ «Πατριάρχης τῆς Κωνσταντινουπόλεως» κ, Βαρθολομαῖος. ᾿Ας «καυχᾶται» λοιπόν ὁ κ. Βαρθολομαῖος, διότι τά προγράμματα τῶν προϊσταμένων του (Παπισμός-Σιωνισμός, Πανθρησκεία) καί «συνεταίρων» του εὑρίσκονται σέ «καλό δρόμο».
ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ
ΔΙΑΤΙ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΩΣΗ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ;
Ορθόδοξος Τύπος Εφημερίδα
Πόλεμος μεταξύ αληθείας και ψεύδους με μέθοδον «μελάνης»
Σε κάθε εποχή διεξάγεται ένας μυστικός η και φανερός πόλεμος ανάμεσα στο φως και στο σκοτάδι, ανάμεσα στην αλήθεια και στο ψευδος, ανάμεσα στον Χριστό και στο Διάβολο με τα εκούσια και ακούσια όργανά του. Ειδικά σήμερα, με την έκρηξι της τεχνολογίας και των μέσων επικοινωνίας, γραπτών, προφορικών η ηλεκτρονικών η αλήθεια παλεύει με το ψεύδος σε ένα εντελώς καινοφανές για τα ανθρώπινα πράγματα πεδίο. Από μυριάδες μέσα κυκλοφορεί μέγα πλήθος από φανερά η συγκεκαλυμμένα ψεύδη. Μεγιστοποιούνται η ελαχιστοποιούνται μικρά και ασήμαντα πρόσωπα η γεγονότα. Πολλά αληθή περιστατικά καλύπτονται κάτω από βουνά ασημάντων πληροφοριών, με αποτέλεσμα κανείς να δυσκολεύεται να αναζητήση και να ανεύρη την χρυσή αλήθεια, που είναι «δυσθήρατος η αλήθεια͵ πανταχόθεν ημίν εξιχνευτέα» (Μεγάλου Βασιλείου).
Μέσα σ’ αυτό το εκρηκτικό πλαίσιο κατακλυσμού πληροφοριών πρέπει να διαλάμπη ως αστραπή η Ευαγγελική αλήθεια του Κυρίου με την Ορόδοξο Παράδοσι και την βροντερή δύναμί της. Η Εκκλησία δεν κρύβεται από αυτή την παλαίστρα του λόγου. Εισέρχεται και καταθέτει τον Αγιοπνευματικό λόγο και καταγγέλλει κάθε ψεύδος. Αναφέρεται ότι κατά τα πρωτοχριστιανικά χρόνια ένας Άγιος Απολογητής προεφήτευε ότι η Εκκλησία θα γράφη την ιστορία της με το «Αίμα» των παιδιών της, καθώς ξεκίνησε με το Αίμα του Κυρίου Ιησού. Στη συνέχεια, θα γράφη την ιστορία της με τα «Δάκρυα», τουτέστιν, με τους νηπτικούς αγώνες των Ασκητών και Μοναχών, που θα διεξάγουν τον αγώνα της συνειδήσεως. Θάρθη όμως εποχή, που η Εκκλησία θα γράφη την ιστορία της με το «Μελάνι», δηλαδή με τα βιβλία και τα γραπτά κείμενα. Αυτή η μέθοδος θα έχη τεράστια βαρύτητα, λέγει ο Απολογητής, διότι θα τροφοδοτή την ιστορία του «Αίματος» και των «Δακρύων». Σήμερα η μέδοδος με το «Μελάνι», συμπληρώνεται με την μέθοδο των «Ερτζιανών Κυμάτων» και των «Ηλεκτρονικών Στοιχείων», τα οποία η Εκκλησία μάλλον λίαν πλημμελώς χρησιμοποιεί μέχρι αυτή την στιγμή. Δυστυχώς ολόκληρος η Εκκλησία της Ελλάδος, η πιο οργανωμένη Ορθόδοξος Εκκλησία δεν έχει ένα τηλεοπτικό σταθμό δορυφορικής λήψεως, ενώ υπάρχουν εκδότες που έχουν ανοίξει πολλούς τηλεοπτικούς σταθμούς.
Είναι προφανές ότι η Εκκλησία οφείλει και τα δύο παραρτήματα της μεθόδου της «Μελάνης» να τα υιοθετήση άμεσα και να τα χρησιμοποιήση για τον Ευαγγελισμό της Γης που βρίσκεται στο σκοτάδι της ειδωλολατρίας και της αθείας. Προσέτι να τα επιστρατεύση εις τον αγώνα του Επαν-Ευαγγελισμού των κάθε είδους παραπλανημένων αιρετικών της Υφηλίου με το λαμπρό φως της αληθείας της Ορθοδοξίας.
Η μικρή αλλά ιστορική μας φωνή υψώνει το λάβαρον της Ορθοδοξίας
Η μικρή μας εφημερίδα εργάζεται για μεγάλες ιδέες και περίλαμπρα πράγματα. Αγωνίζεται για την αλήθεια του Ι. Ευαγγελίου και της Ιεράς Παραδόσεως. Καταφλέγεται από την αγάπη προς την Ορθοδοξία. Με την Χάρι του Κυρίου, επί δεκαετίες πολεμά το ψεύδος και τις Σατανικές μεθοδείες. Είναι επόμενο λοιπόν να δέχεται και τα βέλη των ανθρώπων που δεν εργάζονται εις τον δρομο της Ορθής πίστεως, η από εκείνους που νομίζουν ότι προσωπικώς θίγονται από τον αγώνα του Ο.Τ..
Δηλώνουμε ότι δεν πολεμούμε και δεν αντιτιθέμεθα σε κανένα πρόσωπο. Κάνουμε ότι μπορούμε, για να κηρύξουμε Χριστόν Εσταυρωμένον και να προβάλλουμε το Ορθόδοξον φρόνημα. Η μικρή μας αλλά ιστορική φωνή δεν έχει κύριο χαρακτηριστικό μόνον τον αντιοικουμενισμό. Όχι! Αυτό αποτελεί ένα υποσύνολο στο μεγάλο σύνολο του Ορθοδόξου φρονήματος. Η σημαία που υψώνουμε είναι της Ορθής πίστεως, της Ιεράς Παραδόσεως, των Ορθών δογμάτων, της Ορθής Ηθικής, των Ιερών Μυστηρίων, κ.τ.λ.. Προσέτι δε υψώνουμε και το λάβαρο της συνεχείας του Ευσεβούς Ορθοδόξου Ελληνισμού. Οι δικοί μας Πατέρες και οι Ήρωές μας ηκολούθησαν τα βήματα του Κυρίου Ιησού, ταυτίσθησαν με την πορεία του Χριστιανισμού και κατόπιν με τον δύσκολο δρόμο της Ορθοδοξίας. Αυτά είναι τα καταπιστεύματα της ελαχίστης αυτής υπάρξεως που ονομάζεται Ο.Τ..
Δεν είμαστε αλάθητοι, διότι μόνον ένας αλάθητος (!) υπάρχει, ο Πάπας, καθώς και μερικοί άλλοι που νομίζουν ότι έχουν τις ίδιες δυνατότητες. Αλάθητος είναι μόνον η Εκκλησία, η Ορθόδοξος Εκκλησία.
Πρόθεσί μας είναι με τις μικρές μας δυνάμεις να πολεμούμε τους εξωτερικούς εχθρούς της Εκκλησίας, αιρετικούς, αθέους, υλιστές, κλέφτες, απατεώνες κ.τ.λ.. Αλλά, και, ανάλογο χρέος έχουμε να είμαστε ξάγρυπνοι πολέμιοι εναντίον των «λύκων», που με ένδυμα προβάτου εισήλθαν στην ποίμνη της Εκκλησίας και λυμαίνονται των προβάτων. Άπαντες οι μεγάλοι Πατέρες τονίζουν αυτό το εσωτερικό πρόβλημα, που το προεφήτευσε ο ίδιος ο Κύριος και το ετόνισε ιδιαιτέρως ο Απόστολος των Εθνών Παύλος. Πολλά γράφει γι’ αυτή την πληγή της Ορθοδοξίας ο Ιερός Χρυσόστομος, ο δε Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος τονίζει ότι «Ο Διάβολος πολεμά την Εκκλησία απ’ έξω, οι δε κακοί Επίσκοποι από μέσα». Και αλλαχού αφυπνιστικά σημειώνει: «Εν εκτρέπου μοι, τους κακούς επισκόπους, /Μηδέν φοβηθείς του θρόνου την αξίαν. /Πάντων το ύψος, ουχί πάντων δ’ η χάρις./ Το κώδιον πάρελθε, τον λύκον βλέπε. /Μη τοις λόγοις με πείθε, τοις δε πράγμασι…». Δηλαδή, « ένα πράγμα διώξε μακρυά μου, τους κακούς Επισκόπους. / Μη φοβάσαι την αξία του θρόνου. / Το ύψος της δόξης είναι για όλους, αλλά όχι και η χάρις. / Το δέρμα του προβάτου να αποφεύγης, λύκον να βλέπης./ Μη με πείθης με τα λόγια αλλά με τα πράγματα».
Εμείς όλα αυτά ούτε τα αγνοούμε ούτε τα παραβλέπουμε, αλλά προσπαθούμε με όση μικρή δύναμι διαθέτουμε να επιτελέσουμε το καθήκον της φανερώσεως και εξουδετερώσεως των φερόντων «κώδιον» (δέρμα προβάτου).
Η συνέντευξις προς τον Πατριάρχην Κωνσταντινουπόλεως
Σε αυτό το πλαίσιο και για να είμαστε τίμιοι απέναντι στους αναγνώστες μας αλλά και προς τους απανταχού Ορθοδόξους, οι οποίοι εδώ και δεκαετίες σκανδαλίζονται από κινήσεις μελών του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως εζητήσαμε καθηκόντως συνέντευξι από τον Πατριάρχη. Μας εζητήθη να αποστείλουμε τις ερωτήσεις. Μετά από μεγάλη περίσκεψι και συμβουλάς Πατέρων και αδελφών απεστείλαμε τις ακόλουθες ερωτήσεις:
«Α) Ποιά είναι τα δογματικά όρια της Μιας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας (μυστήρια, συμπροσευχαί κ.λπ.) και ο κανονικός ρόλος των Προκαθημένων εντός Αυτής;
Β) Επηρεάζεται το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως από την διένεξι της Ρωσίας με τις ΗΠΑ και την Τουρκία λόγω των γεγονότων στην Μέση Ανατολή; π.χ. το ζήτημα της Σχολής της Χάλκης.
Γ) Η πολυμορφία της εκκλησιαστικής οργανώσεως του Ελληνικού Κράτους (έξι διοικητικά συστήματα) είναι σύμφωνη με το Κανονικό Δίκαιο και με τον Κανόνα «τα εκκλησιαστικά δει τοις πολιτικοίς συμμεταβάλεσθαι»; Ο Σεβ. Νέας Σμύρνης εις την εισήγησίν του εις την Ιεραρχίαν τον Νοέμβριον του 2015 εσημείωσε ότι δημιουργούνται ποιμαντικά προβλήματα καθώς η Εκκλησία της Ελλάδος δεν δύναται να απευθύνεται εις όλην την επικράτειαν της Χώρας.
Δ) Πως θα εφαρμοσθούν αι αποφάσεις της λεγομένης «Μεγάλης Συνόδου» αφ’ ης στιγμής Ιεράρχαι και Καθηγηταί διαπιστώνουν την έλλειψι κανονικών προϋποθέσεων συγκροτήσεώς της, ενώ παραλλήλως διακυβεύεται η ενότητα της Εκκλησίας (Σχίσμα, διακοπή μνημοσύνου κ.λπ.);»
Αναμέναμε ότι εντός ολίγων ημερών θα εγίνετο δεκτό το αίτημά μας καθώς ο Πατριάρχης καθημερινώς δίδει συνεντεύξεις και φωτογραφίζεται με ποδοσφαιριστάς, αθλητάς, ηθοποιούς, ετεροδόξους και αλλοθρήσκους, παρουσιαζόμενος σε πολλά Ελληνικά, Τουρκικά και διεθνή Μέσα Ενημερώσεως. Όμως αντί αποδοχής του λογικού, θεολογικού και αυτονοήτου αιτήματός μας ελάβαμε την ακόλουθον απάντησι:
«Αγαπητέ κύριε Τραμπούλη
Κατ Ἐντολὴν της Αυτού Θειοτάτης Παναγιότητος του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, σας μεταβιβάζω τας πατρικάς Του Ευχάς και σας πληροφορώ ότι οι ερωτήσεις σας δεν θα απαντηθούν.
Με τις προσωπικές μου ευχές για Σας και την οικογένειά Σας
Μετά τιμής
Πρωτοπρεσβύτερος Δοσίθεος Αναγνωστόπουλος»
Δυστυχώς δεν ετηρήθη ούτε ο τύπος… Δεν απήντησε ο ίδιος ο Πατριάρχης, ούτε Επίσκοπος, ούτε ο Πρωτοσύγκελλος, ούτε ο Αρχιγραμματεύς αλλά απλώς ένας πρωτοπρεσβύτερος, ο οποίος δεν υπογράφει ούτε με την ιδιότητά του ως υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου, σχεδόν τελευταίος τη τάξει, όταν σε καθημερινές εκδηλώσεις αποστέλλονται Ιεράρχες του Πατριαρχείου. Ο Πατριάρχης ηθέλησε έτσι να υποβιβάση τον Ο.Τ., λησμονών όμως ότι περιφρονεί χιλιάδας Ορθοδόξους ανά την οικουμένη, οι οποίοι εναπέθεταν τις ελπίδες τους σε μία Ορθόδοξη δημόσια τοποθέτησι για όλα τα ζητήματα, που το τελευταίο διάστημα συγκλονίζουν την Εκκλησίαν του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού. Κάθε κληρικός και Επίσκοπος οφείλει πάντοτε με ταπείνωσι να είναι πρωτίστως «διάκονος» των «ελαχίστων» αδελφών του, αναγνωστών του Ο.Τ., διότι και γι’ αυτούς σταυρώθηκε ο Κύριος. Σπουδαιότερον όμως είναι όχι ότι δεν απαντά στον ευσεβή λαό, αλλά ότι δεν απαντά στα ίδια τα καίρια ερωτήματα. Διατί; Μήπως απαντούν τελικώς, αι πράξεις του και τα γραφόμενά του; Μήπως η σιωπή δηλώνει ενοχή; Ευχόμεθα να έχη καλήν απολογίαν προς τον Κύριον, όταν θα εκζητήση από αυτόν την Παρακαταθήκην, την οποίαν του ενεπιστεύθη.
Διευθυντής Συντάξεως
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ. ΤΡΑΜΠΟΥΛΗΣ
Add A Comment
You must be logged in to post a comment.