Αυγουστίνος Καντιώτης



ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ, ΠΡΕΣΠΩΝ & ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΚΑΝΤΙΩΤΗ & ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΣ 15-5-1988, ΣΤΑ ΕΡΕΙΠΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟ ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ ΠΡΕΣΠΩΝ 2) ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ ΛΕΙΨΑΝΩΝ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ – ΕΚΛΕΨΑΝ ΟΙ ΠΑΠΙΚΟΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΛΕΙΨΑΝΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΞΕΦΟΥΡΝΙΖΟΥΝ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ, ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΣ!!! 3) Δεν προκειται δια το «σκηνωμα» της Αγιας Ελενης 4) Σχολιο για τις συναυλιες της Μητροπολεως Καλαμαριας

date Μαι 15th, 2017 | filed Filed under: VIDEO p. AYGOYST., ΑΠΑΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ

ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ, ΠΡΕΣΠΩΝ & ΕΟΡΔΑΙΑΣ

ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΚΑΝΤΙΩΤΗ & ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ, ΣΤΑ ΕΡΕΙΠΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ ΠΡΕΣΠΩΝ, στις 15-5-1988

—————–

—————–
  Μᾶς φέρνουν ἀπὸ τὸν Πάπα οἱ οἱκουμενισταὶ λείψανα δῆθεν ἁγίων, γιὰ νὰ συνιθίζουμε τὶς συμπροσευχὲς μὲ τοὺς καρδιναλίους

ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ ΛΕΙΨΑΝΩΝ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ

Του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου

————-

———–

Δεν προκειται δια το «σκηνωμα» της Αγιας Ελενης

Του κ. Παναγιώτου Κατραμάδου

Το τελευταίον διάστημα μεγάλην θετικήν προβολήν έλαβεν η έλευσις λειψάνων εκ Βενετίας. Η μοναδικότης του γεγονότος ήτο δήθεν ότι έπειτα από 1700 έτη θα υποδεχθώμεν το «σκήνωμα της Αγίας Ελένης». Όπως εκ των υστέρων απεκαλύφθη δεν πρόκειται δια σκήνωμα, αλλά λείψανα και μάλιστα είναι λίαν αμφίβολον, αν ανήκουν εις την Αγίαν και Ισαπόστολον. Ο Σεβ. Φαναρίου ενώ εγνώριζε την αλήθειαν ετύπωσε και εμοίρασε φυλλάδιον, όπου αναφέρεται ως «σκήνωμα». Παραλλήλως κατεσκεύσασεν ιστοσελίδα, δια σχετικήν ενημέρωσιν του κοινού, εις την οποίαν γράφει και τα εξής:
«Η παρουσία του σκηνώματος της Αγίας Ελένης, το έτος 1204 μ.Χ., στο ναό των Αγίων Αποστόλων Κωνσταντινουπόλεως μαρτυρείται από τον Robert de Cleri και είναι διαφορετική από τη μαρτυρία του Ανδρέα Dandolo, ο οποίος αναφέρεται σε ένα μοναστηριακό προσκυνηματικό ναό της Κωνσταντινουπόλεως, αφιερωμένο στην Αγία, από τον οποίο εκλάπη το ιερό λείψανο»…

Τὴν συνέχεια: http://orthodoxostypos.gr/%CE%BF%CE%BB%CE%B7-%CE%B7-%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%BA%CE%AE%CE%BD
058837d2ea8c5lΗ Ι.Μητροπολη Καλαμαριας και οι συναυλιες

  • Τρίτη 9 Μαΐου 2017 (11 Μαΐου δύο ημέρες μετά είχαμε την Πανσέληνο του Μαΐου που ονομάζεται Flower Moon, δηλαδή φεγγάρι του λουλουδιού)
    Ο Μητροπολίτης Καλαμαριάς στην ομιλία του στο τέλος της συναυλίας, υποσχέθηκε πως το καλοκαίρι θα διοργανωθεί άλλη μια μεγάλη συναυλία για τον Σταύρο Κουγιουμτζή, στο χώρο εκδηλώσεων του Παλιού Κυβερνείου (Παλατάκι) ή στην κεντρική πλατεία της πόλης. (ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΔΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΗ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟ όπως συνηθίζουν τελευταία και άλλες Μητροπόλεις Δείτε σχετικά – Η Ι.Μητρόπολη Γρεβενών, η Πανσέληνος, ο Κουγιουμτζής και ο “Πολιτισμός” και -Τι συμβαίνει στην Ι. Μητρόπολη Γρεβενών; Αυγουστιάτικη Πανσελήνος στο μνημείο της Ι. Μονής Τορνικίου
    Και τι πειράζει, βρε παιδί μου; η έτοιμη ερώτηση.
    Άμα δεν πειράζει, συνεχίστε τον κατήφορο και ύστερα αναρωτηθείτε, γιατί γίναμε έτσι. Και στην ακόμη παρακάτω συνέχεια αποδώστε την ευθύνη σε κάποιους άλλους με επιχειρήματα (πάντα υπάρχουν τα επιχειρήματα) και πάει λέγοντας…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: http://aktines.blogspot.gr/2017/05/blog-post_89.html#more

ΣΧΟΛΙΟ

Στη σαχάρα του ανεπίτρεπτου συμβιβασμού με τον κόσμο και το φρόνημά του, που αποπνέει πνευματική θνητότητα, ως «δρόσος Αερμών» έπνευσε η αντίδραση του πιστου λαού απέναντι στην επιχειρούμενη καμουφλαρισμένη εκκοσμίκευση. Το αλάνθαστο κριτήριο των πιστών διείδε τον κίνδυνο που ελλοχεύει για τις ψυχές των κεκλημένων στη Βασιλεία του Αρνίου πιστών, και δη των νέων, με αιτία και αφορμή τη σύζευξη ιερού και αν-ίερου, κοσμικού και υπερ-κόσμιου, πνευματικού και α-πνευμάτιστου. Πρόσωπα που ως εκ της θέσεώς τους θα έπρεπε να χαράζουν τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ Χριστού και κόσμου (κόσμος=στολίδι με βάση το έτυμο της λέξεως αλλά πώς έχει διαστραφεί η αληθινή έννοια των λέξεων…, άλλωστε κατά την προσφυά παρατήρηση του Θουκυδίδη οι άνθρωποι διαφθειρόμενοι συνδιαφθείρουν και το λεξιλόγιο…)με διαστρέβλωση και διασταλτική ερμηνεία κάποιων εννοιών και πραγματικοτήτων πειρώνται να συμβιβάσουν τα ασυμβίβαστα, να γεφυρώσουν τα αγεφύρωτα, να μείξουν τα άμεικτα. «Εκ του κόσμου λαλούσι» (Α Ιωάννου 4,5).

«Τις γαρ μετοχή δικαιοσύνη και ανομία,τις συμφώνησις Χριστού προς Βελίαρ, τις μερίς πιστώ μετά απίστου, τις κοινωνία φωτί προς σκότος» άγιε Καλαμαριάς;
Τι σχέση έχετε εσείς οι άγαμοι κληρικοί με κοσμικές αγάπες και ομορφούλες αγκαλιές και με «έντεχνα λαικά»;;; Πώς μπορείτε και ακούτε στίχους του τύπου «αχ να μουν στο φουστάνι σου κουμπί μαλαματένιο, χάντρα στο κομπολόι σου το μαργαριταρένιο» κ.λ.π.; Και μετά να πάτε στο «ταμιείον» σας για την ακολουθία του Αποδείπνου;
Αλλά και τα νέα παιδιά που δεν έχουν κάνει ακόμη οικογένειες και φλέγονται από το σαρκικό πόλεμο και αγωνίζονται να κρατηθούν αγνά και καθαρά μέσα στο σατανοκρατούμενο αυτό κόσμο πως θα νικήσουν τους τρεις κοινους εχθρούς, τη σάρκα, τον κόσμο και το διάβολο; Με «αγαπούλικα» και «ερωτιάρικα» τραγουδάκια; Τι διαλαμβάνουν σχετικά οι πατέρες για τη «φυλακή των πέντε αισθήσεων»;
Αφήστε άγιε Καλαμαριάς το δήμο και άλλους φορείς να τιμήσουν τον αποθανόντα μουσικοσυνθέτη. Δεν είναι δική σας δουλειά αυτή. Εμείς έχουμε τους αγίους σαν πρότυπα και αντικείμενα τιμής και όχι καλλιτέχνες των οποίων η σχέση με την Εκκλησία είναι τουλάχιστον αμφιλεγόμενη.
Δεν έχουμε ανάγκη ούτε από «έντεχνα» ούτε από «άτεχνα» λαικά και κοσμικά τραγούδια. Αυτά σπέρνουν θάνατο και απελπισία. Χώμα και πάλι χώμα!

15 Μαΐου 2017 – 3:39 μ.μ.

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.