Αυγουστίνος Καντιώτης



Η ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ ΤΟΥ 1982, ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΘΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΟΝΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ, ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΣΕΙΣΜΟ ΣΤΙΣ ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ. Παραθετουμε εχθρικο δημοσιευμα εφημεριδος των Αθηνων, εκεινης της εποχης, που κατηγορει τον σεβασμιο αγωνιστη ιεραρχη, για τις ενεργειες του. Ο Μητροπολιτης Φλωρινης κινητοποίησε τους καλους επισκοπους, να κλεισουν τις πορτες της Εκκλησιας στα ρασοφορα καθαρματα που απο τις μασονικες στοες παιρνουν το χρισμα του επισκοπου.

date Μαρ 21st, 2018 | filed Filed under: ΜΑΣΟΝΙΑ - ΡΟΤΑΡΥ

ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΙ, ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΘΕΟΙ;

«Μασoνοι Μητροπολιτες»

‘Εχθρικὸ δημοσίευμα, για τον Γέροντα ἀγωνιστὴ Μητροπολίτη Φλωρίνης π. Αὐγουστῖνο Καντιώτη

Δημοσιεύματα Ἀθηναϊκοῦ τύπου
«ΤΑ ΝΕΑ» 19/11/1982, (σελ. 5)

Ρεπορτάζ: Κ. ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ

Δεσπ. θρονοι επαθλα κολακων

Εἶνε μασόνοι οἱ περισσότεροι μητροπολῖτες, ποὺ ἐξελέγησαν ἀπὸ τὸ 1974 μέχρι καὶ τώρα στὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδας. Γι᾽ αὐτό, ὅσοι μητροπολῖτες θὰ ἐπιλέγονται στὸ μέλλον, θὰ ὑπογράφουν καὶ ὑπεύθυνη δήλωση, ὅτι δὲν εἶναι μασόνοι!…
Τὰ παραπάνω εἰσηγήθηκε ὁ ἅγιος Φλωρίνης Αὐγουστῖνος Καντιώτης κατὰ τὴν χθεσινὴν συνεδρίασιν τῆς Ἱερὰς Συνόδου, ὅπου ἐπὶ τῇ εὐκαιρίᾳ τῆς ἀπουσίας τοῦ ἀρχιεπισκόπου Σεραφεὶμ ἀπὸ τὴ συνεδρίασι, ἔφερε γιὰ συζήτησι [τὸ θέμα] τῆς μασονίας, ἐνῷ αὐτὸ εἶχε συζητηθεῖ κι ὁλοκληρωθεῖ στὴν προχθεσινὴ συνεδρίασι. Ὁ ἅγιος Φλωρίνης καὶ οἱ συνεργαζόμενοι ἱερωνυμικοὶ μητροπολίτες Σιδηροκάστρου Ἰωάννης καὶ Δρυϊνουπόλεως Σεβαστιανός, βοηθούμενοι ἀπὸ τὴν ὁμάδα τῶν κρυπτοχουντικῶν καὶ ἄλλων ἀμφιταλαντευομένων ―κατὰ πάγια τακτικὴ― «ἁγίων» ἀρχιερέων, ἐπωφελήθηκαν ἀπὸ τὴν ἀπουσία τοῦ Σεραφεὶμ καὶ ἀπὸ τὴν παρουσία στὴ θέσι τοῦ προεδρεύοντος τοῦ μητροπολίτη Μεσσηνίας Χρυσόστομου καὶ θέλησαν νὰ δημιουργήσουν ρῆγμα μέσα στὴν Ἱεραρχία μὲ τὸ νὰ ἀμφισβητοῦν τὴν Ὀρθόδοξο πίστι ἀπὸ τοὺς μητροπολίτες ποὺ ἐξελέγησαν ἐπὶ ἀρχιεπισκοπίας Σεραφεὶμ καὶ νὰ ἀποδείξουν, ἔτσι, ὅτι μόνον οὗτοι εἶναι γνήσιοι.
Παρ᾽ ὅλο ὅτι ὁ «ἅγιος» Φλωρίνης τόνισε, ὅτι οἱ περισσότεροι ἀπὸ τοὺς νέους μητροπολίτες εἶνε μασόνοι, δὲν τόλμησε νὰ κατονομάσει ἕστω καὶ ἕναν ἀπ᾽ αὐτούς, ἀλλά ταυτόχρονα οἱ ἄλλοι συνοδικοὶ μητροπολίτες ―ποὺ ὑποτίθεται, ὅτι δὲν ἀκολουθοῦν τὸν κ. Καντιώτη καὶ τοὺς χουντικοὺς ἱερωνυμικούς― δὲν κάλεσαν τὸν «ἅγιο» Φλωρίνης νὰ κατονομάσει ποιοῖ εἶναι μασόνοι. ῾Όλα αὐτὰ τὰ φαινόμενα ἀποδεικνύουν καὶ τὴν κατάστασι ποὺ ἐπικρατεῖ μέσα στὴν Ἱερὰ Σύνοδο…
Στὴ συνέχεια ὁ Αὐγουστῖνος καὶ οἱ φίλοι του ἔβγαλαν ἀπόφασι τῆς Ἱερᾶς Συνόδου γιὰ τὴν «ἀναβίωσι» μιᾶς παλιᾶς ἐγκυκλίου τῆς Ἱεραρχίας ποὺ ἔχει συνταχθεῖ ἀπὸ τὸν ἱερωνυμικὸ μητροπολίτη Κερκύρας Πολύκαρπο, σύμφωνα μὲ τὴν ὁποία ὅλοι οἱ μητροπολίτες τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας πρέπει νὰ δηλώσουν καὶ νὰ ὑπογράψουν τὸ σχετικὸ ἔντυπο, ὅτι δὲν εἶνε μασόνοι καὶ καταδικάζουν τὴ μασονία.
Τέλος, πάντα ὕστερα ἀπὸ εἰσήγησι τοῦ «ἁγίου» Φλωρίνης καὶ ἐνῷ οἱ ἄλλοι συνοδικοὶ παρέμειναν ἀμίλητοι ἡ ἱερὰ Σύνοδος, ἀποφάσισε» νὰ ἀποστείλλει ἔγγραφο στὸν πρωθυπουργὸ κ. Ἀ. Παπανδρέου καὶ νὰ τὸν παρακαλῇ νὰ βοηθήσῃ ἡ κυβέρνησι γιὰ τὴν ἐξάλειψι τῆς μασονίας ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα.
Καὶ πάλι τὸ ἁρμόνιο
Καὶ πάλι περὶ ἁρμονίου ὁ λόγος στὴν Ἱερὰ Σύνοδο Ὁμιλητὴς ὁ ἱερωνυμικὸς «ἅγιος» Σιδηροκάστρου, ὁ διώκτης καὶ τοῦ ἁρμονίου, ποὺ τόνισε, ὅτι ἡ πρόσφατη ἐγκύκλιος τῆς Ἱερᾶς Συνόδου γιὰ τὴν κατάργησι τοῦ ἁρμονίου στὶς ἐκκλησίες πρέπει νὰ τηρηθη ἀπαρέγκλιτα.
Τὴν ἀκύρωσι τῶν ἀποφάσων τοῦ «ἁγίου» Πειραιῶς Καλλίνικου Καρούσου σὲ βάρος τοῦ πρωτοπρεσβύτερου Κωνσταντίνου Φαφούτη ζήτησε ὁ εἰσηγητὴς τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας κ. Γ. Κουβελάκης κατὰ τὴ χθεσινὴ συνεδρίασι τοῦ Γ΄ Τμήματος, ὅπου συζητήθηκαν οἱ σχετικὲς αἰτήσεις ἀκυρώσεως τοῦ Κ. Κ. Φαφούτη.
Συγκεκριμένα ὁ πρωτοπρεσβύτερος ζήτησε νὰ κηρυχθοῦν ὡς παράνομες ἡ ἀπόφασι τοῦ «ἁγίου» Πειραιῶς, μὲ τὴν ὁποία τοῦ ἀφαιροῦσε τὴν προεδρία ἀπὸ τὸ ἐκκλησιαστικὸ συμβούλιο τῆς Ἁγίας Τριάδος καὶ ἡ ἀπόφασι, ποὺ τὸν μ΄τέθετε ἀπὸ τὴν Ἁγία Τριάδα σὲ ἄλλο ναὸ γιὰ λόγους ἐκδικήσεως κ.λ.π. Ἡ κ. Α. Μαραγκοπούλου,κ. Ζιωτοπούλου, πληρεξούσια δικηγόρος τοῦ κ. Κ. Φαφούτη, ὑποστήριξε ὅτι οἱ προσβαλλόμενες πράξεις τοῦ «δεσπότη» κ. Κατούσου ―ποὺ ἀποτελεῖ χαρακτηριστικὸ δεῖγμα τῆς ὑφιστάμενης δεσποκρατίας στὴν Ἑλλαδικὴ Ἐκκλησία― προέρχονται ἀπὸ τὴ διάθεσι διώξεως καὶ καταδιώξεως κατὰ τοῦ πρωτοπρεσβύτερου κ. Κ. Φαφούτη.

«Μασόνοι πολλοὶ Μητροπολίτες»
ΕΘΝΟΣ 19/11/1982 (σελ. 16)

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.