ΓΕΜΙΣΕ ΟΙ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΠΡΟΔΟΤΕΣ 1. Ιερωνυμος: «Εκκλησια και πολιτεια θα συνεχισουν τη συνεργασια τους», (για την διαλυση της Ελληνικης Παιδειας;) 2. ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΕ! 3) Προσοχη, ο Καισαρας κραταει μαχαιρι 4. Η Εκκλησια της Ελλαδος οφειλει να απαντησει εδω και τωρα. 5) ΟΤΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΑΡΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ (Αποφαση ΣτΕ για Θρησκευτικα)
ΓΕΜΙΣΕ ΟΙ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΠΡΟΔΟΤΕΣ
Ιερωνυμος:
«Εκκλησια και πολιτεια θα συνεχισουν τη συνεργασια τους», (για την διαλυση της Ελληνικης Παιδειας;)
Η εκκλησία και πολιτεία θα συνεχίσουν τη συνεργασία τους’’, τόνισε ο Αρχιεπίσκοπος, σχολιάζοντας την απόφαση του ΣτΕ για το μάθημα των θρησκευτικών….
http://ikivotos.gr/post/6496/ierwnymos-ekklhsia-kai-politeia-tha-synexisoyn-th-synergasia-toys
Στήριξη Γαβρόγλου από Μεσσηνίας, για την απόφαση του ΣτΕ
http://www.katanixis.gr/2018/03/blog-post_784.html#more
ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΕ!῍
ΣΧΟΛΙΟ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Όπως είναι γνωστό η ολομέλεια του ανωτάτου ακυρωτικού δικαστηρίου (ΣΤΕ), με συντριπτική πλειονοψηφία έκρινε αντισυνταγματικά τα «Φ’ιλεια», «Γιαγκαζόγλεια» και «Καιρίτικα», μεταλλαγμένα και εκτρωματικά «Νέα Θρησκευτικά».Οι ορθοφρονούντες και μη αλλοτριωμένοι από το συγκρητιστικό και εθνομηδενιστικό, «πολιτικά ορθό» πνεύμα της Νέας Τάξης, τον ωχαδελφισμό και δεν-μεμελισμό συνέλληνες επλήσθησαν αφάτου χαράς και αγαλλιάσεως επί τω ακούσματι της σχετικής ειδήσεως. Και εξεδήλωσαν παντοιοτρόπως τα αισθήματά τους όπως πιστοποιεί η σχετική διαδικτυακή περιήγηση. Μόνοι οι ένοχοι δεν άντεξαν το εκτυφλωτικό φως της μνημειώδους διακστικής αποφάσεως και άρχισαν έντρομοι να παραπαίουν, εκδίδοντας φαιδρά, εμπαθή και θρασύτατα ανακοινωθέντα διά των οποίων επετέθησαν κατά τρόπο επεικώς αήθη κατά της ανεξαρτήτου δικαστικής εξουσίας.Αυτός είναι ο σεβασμός τους στην αρχή της διακρίσεως των εξουσιών!…
Τὴν συνέχεια εδῶ: http://www.katanixis.gr/2018/03/blog-post_134.html#more
Προσοχη, ο Καισαρας κραταει μαχαιρι
Του Αλεξάνδρου Π. Κωστάρα
Ομότιμου Καθηγητή Νομικής Σχολής Πανεπιτημίου Θράκης
Η Εκκλησία της Ελλάδος δια του προκαθημένού της, κ. Ιερωνύμου, ακολουθεί εδώ και τρία χρόνια μια χλιαρή και άτονη πολιτική απέναντι στην παρούσα αθεϊστική και εθνομηδενιστική Κυβέρνηση, θέλοντας προφανώς να δείξει ότι Εκκλησία και Πολιτεία μπορούν και πρέπει να λύσουν τις διαφορές τους μέσα από ένα πολιτισμένο διάλογο, με αλληλοκατανόηση στις διαφορετικές απόψεις τους και με αμοιβαίο σεβασμό στους διακριτούς ρόλους της κάθε μιας από αυτές…
http://ikivotos.gr/post/6489/prosoxh-o-kaisaras-krataei-maxairi
Η Εκκλησια της Ελλαδος οφειλει να απαντησει εδω και τωρα
Ο ολοκληρωτισμός της Δύσης βρήκε τον καλύτερο συνεργάτη στην εθνομηδενιστική και αντίχριστη συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ. Αυτά που συμβαίνουν δεν έχουν προηγούμενο, ένας ολόκληρος πολιτισμός καταστρέφεται, η ψυχή ενός λαού διαπομπεύεται και αυτοί μιλάνε για «προοδευτισμό» και «εκσυγχρονισμό». Δυστυχώς όμως μέσα σε αυτόν τον καταστροφικό στρόβιλο που σκοτώνει την Ελλάδα εμπλέκεται και η διοικούσα Εκκλησία. Το ποίμνιο αργά αλλά σταθερά συνειδητοποιεί την μετάλλαξη των ταγών της Εκκλησίας από ποιμένες σε πλυντήρια των πολιτικών.
Στην αυτονόητη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας να κρίνει αντισυνταγματικές τις αλλαγές Φίλη στα Θρησκευτικά επειδή κλονίζουν την θρησκευτική συνείδηση, προέκυψε μία σειρά φασιστικών αντιδράσεων εκ μέρους του υπ. Α-παιδείας και του ΣΥΡΙΖΑ κατά της απόφασης αυτής. Οι κυβερνώντες με θρασύτητα δηλώνουν ακάθεκτοι στις θέσεις τους και αναρωτιέται κανείς από που παίρνουν αυτό το θράσος. Σε αυτόν όμως τον ολοκληρωτικό παραλογισμό οδηγηθήκαμε και από την στάση της διοικούσης Εκκλησίας.
Άνοιξε ο ασκός του Αιόλου διότι πρόσωπα και πράγματα στην Εκκλησία της Ελλάδος συστηματικά διευκολύνουν και κάνουν τα στραβά μάτια στις μεθοδεύσεις του υπ. Α-παιδείας. Είναι σημαντικό να ειπωθεί αυτό διότι τελευταία, παρ’όλη την εκτενή αρθρογραφία επί του θέματος και τις αποκαλύψεις, τείνει να επικρατήσει η σκέψη ότι για όλα φταίει το Κράτος το οποίο κορόιδεψε και παγίδευσε την διοικούσα Εκκλησία.
Υπάρχει όμως και συνέχεια…
Πρόσφατα ο ‘Σύλλογος Υπαλλήλων της Κεντρικής Υπηρεσίας του υπουργείου Παιδείας’ σε επιστολή του προς τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο!! έκφρασε την διαμαρτυρία του διότι διεπίστωσε ότι η συνταγματική επιταγή της ανάπτυξης της θρησκευτικής συνείδησης των Ελλήνων έχει απαλειφθεί πλήρως από το άρθρο 1 («Αποστολή») του νέου Οργανισμού του ΥΠΠΕΘ (π.δ. 18/2018).
Στο Άρθρο 1 (Αποστολή του Υπουργείου) του εν λόγω Προεδρικού Διατάγματος το μόνο σημείο στο οποίο γίνεται αναφορά στην θρησκεία είναι στην παράγραφο γ όπου λέει τα εξής:
γ) την προστασία της ελευθερίας της θρησκευτικής συνείδησης και της λατρείας και την εποπτεία των λειτουργών όλων των γνωστών θρησκειών.
Στο σημείο αυτό δηλαδή δεν γίνεται τίποτε άλλο παρά μία συνοπτική επανάληψη των συγκρητιστικών αποφάσεων της ψευδοσυνόδου, χάριν των οποίων θυσιάζεται ο ομολογιακός χαρακτήρας του μαθήματος των Θρησκευτικών.
Το εν λόγω Προεδρικό Διάταγμα [ΦΕΚ 31/Α] φέρει ημερομηνία δημοσιεύσεως 23-2-2018. Υπεγράφη δε μία ημέρα νωρίτερα, την 22-2-2018, από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο, τον Γαβρόγλου, τον Χουλιαράκη και την Γεροβασίλη. Την ημέρα της δημοσίευσης του ΦΕΚ διαβάσαμε στο Δελτίο Τύπου της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος ότι κατά την διάρκεια του εορτασμού των Ιερών Εικόνων «..ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος θα επιδώσει τα διάσημα και το δίπλωμα της Ανωτάτης Τιμητικής Διακρίσεως του Μεγαλόσταυρου του Αποστόλου Παύλου της Εκκλησίας της Ελλάδος στον Εξοχώτατο Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Προκόπιο Παυλόπουλο..»!!
Υπάρχουν λόγια που μπορούν να περιγράψουν την κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει; Πολίτες με συνείδηση προσφεύγουν στο καταφύγιο της Εκκλησίας για κατανόηση και στήριξη ενάντια στις λυσσασμένες μεθοδεύσεις των αντίχριστων κυβερνώντων κατά της θρησκευτικής συνείδησης των Ελλήνων, δίχως να έχουνε καταλάβει τον διπρόσωπο ρόλο της διοικούσας Εκκλησίας. Καταφεύγουν στην Εκκλησία για συμπαράσταση με αποδεικτικό στοιχείο ένα αντίχριστο Προεδρικό Διάταγμα του οποίου ο βασικός υπογράφων την ίδια ημέρα που δημοσιεύτηκε η υπογραφή του η Εκκλησία ανακοίνωσε ότι θα τον βραβεύσει.
Λέμε, δικαίως και ορθώς, για το πόσο αντισυνταγματικές είναι οι αλλαγές στο μάθημα των Θρησκευτικών, αλλά καλά θα κάνουμε να σκεφτούμε πόσο αντισυνταγματικές ήταν και οι αποφάσεις της ψευδοσυνόδου, πόσο αντισυνταγματικά ενεργούν εκείνοι οι εκκλησιαστικοί ταγοί που βάσει αυτών των αποφάσεων συστηματικά και αδιάκοπα δουλεύουν για να υπονομεύουν την Ορθόδοξη και συνταγματικά κατοχυρωμένη Πίστη των Ελλήνων. Τι θα αποφάσιζε το ΣτΕ εάν γινόταν μία παρόμοια μήνυση κατά του Ιερωνύμου και των συν αυτώ; Και όποιος βιαστεί να συμπεράνει ότι κακώς κάνω αυτήν την σύγκριση ας αναλογιστεί ότι αυτό που συνέβη στην Κρήτη δεν ήταν ένα καθαρά εκκλησιαστικό γεγονός αλλά ένα πολιτικά υποκινούμενο «εκκλησιαστικό γεγονός» για την προώθηση μιας ιδεολογίας, της παναίρεσης του οικουμενισμού. Ας με διορθώσει κανείς αν κάνω λάθος.
Από τη μία έχουμε την Σκύλλα, μία κυβέρνηση που ποδοπατεί την συνείδηση του Ελληνικού λαού έχοντας ως σημείο αναφοράς τον (π)ηθικισμό της διεστραμμένης Δύσης. Από την άλλη έχουμε την Χάρυβδη, μία διοικούσα Εκκλησία η οποία έχει ως σημείο αναφοράς το κάλπικο πνεύμα της καταραμένης ψευδοσυνόδου. Σε παλαιότερο άρθρο έγραψα για τους υπουργούς εξωτερικών που ενώ μας έλεγαν ότι αυτοί είναι οι αρμόδιοι για να χειριστούν το εθνικό θέμα της Μακεδονίας, πίσω από την πλάτη μας μας ‘εξαφάνιζαν’, κατοχυρώνοντας νομικά δικαιώματα χρησικτησίας στον κατσικοκλέφτη τον Σκοπιανό. Το ίδιο κάνουν και τούτοι εδώ. Μας λένε ότι αυτοί είναι η Εκκλησία, αυτοί είναι η επιτομή της Ορθοδοξίας και πίσω από την πλάτη μας μας ‘εξαφανίζουν’, παραχωρώντας συνεχώς δικαιώματα χρησικτησίας στους άθεους και στους οικουμενιστές. Εξαφανίζουν τα δόγματα της Πίστεώς μας στο ανώτερο εκκλησιαστικό, το συνοδικό δηλαδή, επίπεδο, εξαφανίζουν τα δόγματα της Πίστεώς μας και από το Σύνταγμά μας.
Να το ξαναπώ για να το καταλάβουνε οι ρομαντικοί και οι ευλαβείς βλαμμένοι: Την ημέρα που δημοσιεύτηκε το Διάταγμα που υπέγραψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας στο οποίο έχει αφαιρεθεί η καλλιέργεια της θρησκευτικής συνείδησης των Ελλήνων, την ίδια ημέρα η Εκκλησία της Ελλάδος ανακοίνωσε ότι θα βραβεύσει τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας με «το δίπλωμα της Ανωτάτης Τιμητικής Διακρίσεως του Μεγαλόσταυρου του Αποστόλου Παύλου της Εκκλησίας της Ελλάδος» !!
Και πόσα άλλα παρόμοια έχουν γίνει και δεν τα έχουμε πάρει χαμπάρι.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΩΡΑ.
Φαίη για το ΑΒΕΡΩΦ
Απoφαση ΣτΕ για Θρησκευτικa: 5 απo τα 25 μέλη ταχθηκαν υπερ της αποφασης Φιλη
Στην Ολομέλεια
Απόφαση ΣτΕ για Θρησκευτικά: 5 από τα 25 μέλη τάχθηκαν υπέρ της απόφασης Φίλη
Παναγιώτης Τσιμπούκης
Η μειοψηφία των 5 μελών, επισημαίνει ότι το Σύνταγμα και οι διεθνείς συμβάσεις ουδόλως υποχρεώνουν τον νομοθέτη να προσδώσει στο μάθημα των θρησκευτικών ομολογιακό ή κατηχητικό χαρακτήρα
Όπως έγινε γνωστό από το Συμβούλιο της Επικρατείας στη χθεσινή υπ΄ αριθμ. 660/2018 απόφαση της Ολομέλειας του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου (πρόεδρος Νικόλαος Σακελλαρίου και εισηγητής ο σύμβουλος Επικρατείας Ευθύμιος Αντωνόπουλος) για το μάθημα των Θρησκευτικών εκφράστηκε μειοψηφία 5 εκ των 25 μελών του. Δηλαδή η απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ εκδόθηκε κατά πλειοψηφία 20 υπέρ και 5 κατά.
Η πλειοψηφία των 20 δικαστών έκρινε ότι η απόφαση του τέως υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη με την οποία επήλθε ριζική αλλαγή στο χαρακτήρα και τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος των θρησκευτικών στις τάξεις Γ΄ έως ΣΤ΄ του Δημοτικού και του Γυμνάσιου είναι αντίθετη σε μία πλειάδα συνταγματικών διατάξεων, αλλά και αντίθετη στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ).
Αντίθετα, η μειοψηφία τάχθηκε υπέρ της συνταγματικότητας.
Οι 5 δικαστές που μειοψήφησαν είναι η αντιπρόεδρος Σπυριδούλα Χρυσικοπούλου και οι σύμβουλοι Επικρατείας Ιωάννης Μαντζουράνης Θεόδωρος Αραβάνης, Μιχάλης Πικραμένος και Αναστασία-Μαρία Παπαδημητρίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, καθώς η εν λόγω απόφαση δεν έχει ακόμα καθαρογράφει, η μειοψηφία των 5 μελών της Ολομέλειας του ΣτΕ, αφού τάσσεται υπέρ της συνταγματικότητας, επισημαίνει ότι το Σύνταγμα και οι διεθνείς συμβάσεις ουδόλως υποχρεώνουν τον νομοθέτη να προσδώσει στο μάθημα των θρησκευτικών ομολογιακό ή κατηχητικό χαρακτήρα, γιατί αυτό θα ισοδυναμούσε όχι με “ανάπτυξη” θρησκευτικής συνείδησης, αλλά με “επιβολή” θρησκευτικής συνείδησης συγκεκριμένου περιεχομένου.
Αυτό όμως αντίκειται στις αρχές της θρησκευτικής ουδετερότητας και της πολυφωνίας που διέπουν την παροχή της εκπαίδευσης από το Κράτος και θέτει σε κίνδυνο το δικαίωμα του μαθητή να επιλέξει και να διαμορφώσει κριτικά ουσιώδες στοιχείο της προσωπικότητάς του και της αντίληψής του για τον κόσμο και τον άνθρωπο.
Ακόμη, η μειοψηφία σημειώνει η απόφαση του Νίκου Φίλη υπηρετεί τους σκοπούς της παροχής από το Κράτος θρησκευτικής εκπαίδευσης πολυφωνικής και αξιολογικά ουδέτερης, παρουσιάζει επαρκώς τη διδασκαλία της Ορθοδοξίας, όπως προβλέπει το Σύνταγμα και οι διατάξεις των διεθνών συμβάσεων.
Υπενθυμίζεται, ότι η πλειοψηφία, μεταξύ των άλλων, έκρινε ότι η επίμαχη απόφαση του Νίκου Φίλη, πλέον του ότι «κλονίζει τη Θρησκευτική Χριστιανική συνείδηση», είναι αντίθεση:
1) στο άρθρο 16 του Συντάγματος το οποίο ορίζει ότι η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους και μεταξύ των σκοπών της είναι η ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης, γιατί με το πρόγραμμα σπουδών που εισάγεται για το Δημοτικό και το Γυμνάσιο «φαλκιδεύεται ο επιβαλλόμενος από τη συνταγματική αυτή διάταξη σκοπός της ανάπτυξης, δηλαδή της Ορθόδοξης Χριστιανικής συνείδησης των μαθητών στα ανήκοντα στην επικρατούσα θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού,
2) Στην διάταξη του άρθρου 13 του Συντάγματος που κατοχυρώνει ως απαραβίαστη την ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης, γιατί η προσβαλλόμενη απόφαση θα έπρεπε να απευθύνεται αποκλειστικά στους Ορθόδοξους Χριστιανούς μαθητές και να κατατείνει στην εμπέδωση και συνέχιση της Ορθόδοξης Χριστιανικής συνείδησης, καθώς η προσβαλλόμενη υπουργική απόφαση κλονίζει την Ορθόδοξη Χριστιανική συνείδηση που πριν από την έναρξη του σχολικού βίου διαμορφώνουν οι μαθητές το πλαίσιο του οικογενειακού τους περιβάλλοντος. Μάλιστα, η εισαγόμενη με την προσβαλλόμενη υπουργική απόφαση διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών είναι ικανή να παρέμβει στον ευαίσθητο ψυχικό κόσμο των μαθητών που δεν διαθέτουν την κριτική αντίληψη των ενηλίκων και να τους εκτρέψει από την Ορθόδοξη Χριστιανική συνείδηση και
3) Προσβάλλεται ευθέως το Πρώτο Πρόσθετο Πρωτόκολλο της ΕΣΔΑ γιατί στερεί από τους μαθητές του Ορθόδοξου Χριστιανικού δόγματος το δικαίωμα να διδάσκονται αποκλειστικά τα δόγματα, τις ηθικές αξίες και τις παραδόσεις της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού, ενώ η νομοθεσία προβλέπει για μαθητές Ρωμαιοκαθολικούς, Εβραίους και Μουσουλμάνος να διδάσκονται αυτοτελώς το μάθημα αυτό.
protothema.21/03/201
Add A Comment
You must be logged in to post a comment.