ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΖΗΣΩ! 2) ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΕΘΝΩΝ 3) Η ΧΑΒΟΥΖΑ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΩΝ. ΣΧΟΛΙΟ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΠΕΡΙ ΑΝΑΔΟΧΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΖΕΥΓΗ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ
ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΖΗΣΩ!
Τά Ὀρθόδοξα Χριστιανικά Σωματεῖα Ἀθηνῶν σᾶς προσκαλοῦν νά τιμήσετε μέ τήν παρουσία σας τό Κίνημα καί τήν Ἡμερίδα μέ τίτλο: «Ἀφῆστε με νά ζήσω!»
ἡ ὁποία θά πραγματοποιηθεῖ τήν Κυριακή 6 Μαΐου 2018 στό Ἀμφιθέατρο τοῦ Πολεμικοῦ Μουσείου Ἀθηνῶν, ὁδός Βασ. Σοφίας καί Ριζάρη 2, Ἀθήνα (στάση ΜΕΤΡΟ «Εὐαγγελισμός»).
Περισσότερα https://www.osotir.org/2018/04/27
ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΕΘΝΩΝ
ΑΠΟΣΠΟΣΠΑΣΜΑ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ
———
———
Η ΧΑΒΟΥΖΑ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΩΝ.
ΣΧΟΛΙΟ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΠΕΡΙ ΑΝΑΔΟΧΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΖΕΥΓΗ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ.
Τοῦ πολυτέκνου ιατροῦ Λυκούργου Νάνη
Σε μία απέραντη χαβούζα φιλοδοξεί να μετατρέψει τη χώρα μας, διά μέσου της νομοθετικής του παραγωγής και επιδρομής, ο εσμός των πολιτικών εξουσιαστών των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, με τις «ευλογίες» και κάποιων «συντηρητικών» πολιτικάντηδων, αισχρώς καπηλευομένων το τρίπτυχο «Θρησκεία, Πατρίδα, Οικογένεια», που ένεκα των πολλών, ποικίλων και φρικαλέων ανομιών μας (εθνικοθρησκευτικός αποχρωματισμός της Παιδείας διά της μεταλλάξεως του χαρακτήρα και προσανατολισμού του μαθήματος των Θρησκευτικών,διαζύγια,πορνείες, μοιχείες,ασέλγειες, σεξουαλικές διαστροφές, γυμνισμός,αμβλώσεις,αισχρά και βλάσφημα θεατρικά «έργα», κέντρα ακολασίας και σεξουαλικής διαφθοράς,μαγείες,αδικίες, απάτες, εύκολο και άκοπο κέρδος,κλοπές, φρικώδη εγκλήματα, παράδοση στον άκρατο υλισμό και τον ευδαιμονισμό, στράτευση σε αντιχριστιανικές ιδεολογίες και παραθρησκευτικές σέκτες, ανιδανικισμός, αυστηρά ενδοκοσμικό φρόνημα,απουσία πνευματικών-μεταφυσικών ενδιαφερόντων κ.τ.ό.) την κυβερνά σήμερα. Σε μία ηθική Ψυττάλεια. Mε υλικό που τροφοδοτεί την εν λόγω χαβούζα τα διάφορα λύματα-νόμους που ψηφίζουν και τα οποία ¨επικυρώνει», κάθε τόσο, διά της θέσεως της υπογραφής του ο τιμηθείς υπό της επισήμου Εκκλησίας Ανώτατος Άρχων. Αλήθεια η αποφορά της μπόχας που εκπέμπουν αυτά τα νομοθετήματα δεν ενόχλησαν τους οσφρητικούς υποδοχείς του κ.Παυλόπουλου;
Άνθρωποι (;) χωρίς ιδανικά, μηδενιστές, τιποτόφρονες, αμοραλιστές, υλόφρονες, άθεοι, αντίχριστοι, δαιμονόπληκτοι, κρημνιστές και ισοπεδωτές των πάντων, πνευματικά και ηθικά χρεωκοπημένοι, αδιάντροποι και αδίστακτοι επιχειρούν, από μεθόδου και εκ συστήματος και τις οίδεν έναντι ποίων ανταλλαγμάτων;;;, το διαστροφικό μετασχηματισμό της νεοελληνικής κοινωνίας. Τελαυταίο «κατόρθωμά» τους η εισαγωγή στη Βουλή προς επεξεργασία και ψήφιση ενός ακόμη ά-νομου νομοσχεδίου που θα δίδει το δικαίωμα σε «ζεύγη» σοδομιτών να υιοθετούν παιδιά!!! Φρίξον Ήλιε, στέναξον η Γη ένεκα του φρικώδους αυτού, διαστροφικού φαινομένου! Και πιο πολύ ένεκα του θλιβερού και αποκαρδιωτικού γεγονότος ότι βρέθηκαν εκπρόσωποι (λέμε τώρα…) του ελληνικού λαού να προτείνουν και υποστηρίξουν τη νομοθετική κάλυψη της ανομολογήτου και ανηκούστου αυτής «επιλογής». Α-θεόφοβοι, α-συνείδητοι και α-σύδοτοι μπολιάζουν το σώμα της νεοελληνικής κοινωνίας με το εμβόλιο της διαστροφής εν ονόματι του ανεξέλεγκτου δικαιωματισμού. Τοιουτοτρόπως, οι σοδομίτες επιβραβεύονται, και από πάνω, από την Πολιτεία με τη χορήγηση σε αυτούς του δικαιώματος να υιοθετούν και ανατρέφουν παιδιά! Βαβαί της απονοίας των ά-νομων και αν-ίερων νομοθετών της αισχύνης. Εν τω μεταξύ οι λεγάμενοι «βγαίνουν και από πάνω», κατά το δη λεγόμενο, και «ζητούν και τα ρέστα». Διαθέτουν περίσσεια θράσους όπως αποκαλύπτουν οι σχετικές δηλώσεις από μέρους τους με τις οποίες υπερασπίζονται τη νομιμοποίηση της διαστροφής και ενός ακόμη θανατηφόρου κτυπήματος στην καρδιά της νεοελληνικής οικογένειας.
Πατραλοίες και μητραλοίες, προδότες και νεκροθάφτες των ιδανικών του Έθνους,μαρξιστικά απολιθώματα, ανδρείκελα της Νέας Τάξης, ψευτοπροοδευτικοί και θολοκουλτουριαρέοι, «φωταδιστές», «τυφλοί τα τε ώτα, τον τε νουν τα τ όμματ όντες», μεθοδεύουν τη μετατροπή της κοινωνίας μας σε μία αγέλη διπόδων κτηνών (σίγουρα μία τέτοια τοποθέτηση από της πλευράς του γράφοντος αδικεί τα κτήνη ως στερούμενα καταλογισμού…). Τα ά-τιμα ονοματεπώνυμά τους τους με τα πλέον μελανά στίγματα θα καταχωρηθούν στις δέλτους της νεότερης πολιτικής Ιστορίας του τόπου όσους βαρύγδουπους τίτλους και αν κατέχουν.
Συνεργοί και στυλοβάτες τους τα αργυρώνητα και ξεπουλημένα στη Νέα Τάξη ΜΜΕ, οι «πατσαβούρες» της δημοσιογραφίας, οι «διαφωτιστές»,δια-σκοτιστές μάλλον, της κοινής γνώμης, κάποιοι πανεπιστημιακοί της συμφοράς και της παρακμής, «φιλελελεύθερα και προοδευτικά» πνεύματα, εμπνεόμενα και καθοδηγούμενα από τα δυσώδη και πονηρά πνεύματα (κάποιοι καγχάζουν και περιγελούν τα περί υπάρξεως, δράσεως και επιδράσεως των δαιμόνων, η μεγαλύτερη, άλλωστε, επιτυχία του Σατανά αυτή είναι, να πείθει τους ανθρώπους ότι δεν υπάρχει).
Και η «απέναντι όχθη»; Ποια η αντίδρασή της στη νομοθετική επιδρομή του συρφετού και της συμμορίας που λυμαίνεται τον τόπο;
Για «παιγνιδίσματα», έκενε λόγο στο παρελθόν ο Ιερώνυμος Λιάπης (διά τας αμαρτίας μας αρχιεπίσκοπος Αθηνών), αναφερόμενος στην ψήφιση του διαστροφικού νόμου περί «αλλαγής φύλου». Και πέραν τούτου ουδέν ουσιαστικό έπραξε σχετικά. Αντί για από άμβωνος μύδρους για το αισχρό ανοσιούργημα και για πνευματικά και εκκλησιαστικά μέτρα σε βάρος των ενόχων αρχόντων, «τιτιβίσματα» από την πλευρά σας, Μακαριώτατε! ‘Παιγνιδίσματα» από τη μία (εννοείται ότι κάθε άλλο παρά για παιγνιδίσματα πρόκειται αλλά για ανοσιουργήματα και νομοθετικά τερατουργήματα) και «τιτιβίσματα» από την άλλη πλευρά. Αντί για βρυχηθμούς λέοντος τιτιβίσματα πουλιών! Αυτή είναι η εκκλησιαστική ηγεσία. Και είδαμε το Πάσχα κάποιους από τους ασεβέστατους νομοθέτες της διαστροφής, που ξανασταυρώνουν το Χριστό με τα επαίσχυντα νομοθετήματά τους, να μεταμορφώνονται σε ευσεβείς χριστιανούς και να εισέρχονται στους ιερούς ναούς σαν να μη συμβαίνει τίποτε, ανεχομένων απαθώς του εν λόγω αίσχους των εις τόπον Χριστού ισταμένων «ποιμένων». Αντί να τους εκβάλλουν αυτοστιγμεί των ιερών τόπων της λατρείας (ούτε στους νάρθηκες των ναών δεν είναι άξιοι να στέκονται μετά τα νομοθετικά εγκλήματα που έχουν διαπράξει) τους ανέχθηκαν να μολύνουν τους ιερούς οίκους με την παρουσία τους.
(Δεν αντέχω στον πειρασμό να μην υπενθυμίσω στην εκκλησιαστική παρεμβολή τα ουζάκια του μητροπολίτη Ύδρας με τον αρχικρημνιστή και αρχιολετήρα Γαβρόγλου, όπως και αυτά του αρχιεπισκόπου και του μητροπολίτη Ιωαννίνων στα Ιωάννινα πάλι με το Γαβρόγλου μετά των σχετικών διαχύσεων και αβροτήτων βεβαίως-βεβαίως! Την υψίστη, δε, απρέπεια επέδειξε ο πατριάρχης Βαρθολομαίος μεταδίδων τα άχραντα μυστήρια στον «ευσεβέστατο» δήμαρχο-προαγωγό του εκμαυλισμού των Θεσσαλονικέων Μπουτάρη!!! «Ω Χριστέ! Πώς ανέχεσαι την φρικτήν κατάπτωσιν της Εκκλησίας Σου», έγραψε κάποτε σε μια επιστολή του ο π.Αυγουστίνος Καντιώτης! Η πλειοψηφία των σημερινών μητροπολιτών-διαδόχων των αγίων Αποστόλων είναι άνθρωποι αποστολης όπως εκείνοι ή υποστολής της σημαίας του αγώνα και ενώπιον των ισχυρών συστολής;).
Είναι φανερό, ότι καμία ανθρώπινη δύναμη δεν μπορεί να αναχαιτίσει την κατά κρημνών νομοθετική πορεία των εντολοδόχων εξωθεσμικών κέντρων εξουσίας, συγχρόνων πολιτικων εξουσιαστών. Πάτο δεν έχει ο κατήφορός τους. Απομένει μονάχα η Θεία επέμβαση. Ο μακρόθυμος εν Τριάδι Θεός αναβαλλει και περιμένει. Ανέχεται και επιτρέπει, λόγω των ανήκουστων και ανομολόγητων ανομιών μας, να μας κυβερνούν αυτοί οι ολετήρες. Αναμένει να μεταβάλλουμε γραμμή πλεύσεως διά της μετανοίας μας. Εάν είχαμε ζωντανη Εκκλησία και όχι συμβιβασμένη με τον ά-κοσμο κόσμο θα είχαν σεισθεί οι άμβωνες από κηρύγματα, προτρεπτικά προς μετάνοια. Θα είχαν κατακλυσθεί τα εξομολογητήρια από μετανούντες συνέλληνες. Ιερές αγρυπνίες θα λάμβαναν χώρα με διάπυρο το αίτημα των πιστών να μας λυπηθεί ο Θεός και να μας απαλλάξει από το άγος των σήμερον κυβερνώντων. Πλην όμως δεν είμαστε άξιοι. Για αυτό το λόγο ίσως κάποιον άλλο τρόπο εξεύρει προς αφύπνιση και σωφρονισμό μας η φιλανθρωπία του Θεού. Ίσως κάποια φυσική καταστροφή ή κάποια εθνική περιπέτεια. Δυστυχώς ο άμβωνας αποφευγει, πλην επαινετέων εξαιρέσεων φυσικά, να ομιλήσει περί μετανοίας, μελλούσης κρίσεως και ανταποδόσεως και αιωνίου κολάσεως. Αντιθέτως περισσεύει η αγαπολογία, η σχεσιολογία και η προσληψιολογία. Τελικά είμαστε άξιοι της τύχης μας!
Add A Comment
You must be logged in to post a comment.