Αυγουστίνος Καντιώτης



ΤΑ ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ, ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΣ.

date Δεκ 11th, 2018 | filed Filed under: ΑΠO ΣYNEΡΓATEΣ MAΣ

ΤΑ ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ

(Το κειμενο σε .pdf)

Απο συνεργάτη της ιστοσελίδος

56863256126937899214214

 

ΤΑ ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ

ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΣ

κορακια παγκοσμιοποιησης

Ἕνα φοβερό ὅπλο ὅπου εἶναι σέ περισσότερη κρυφή δράση σέ ἕνα πόλεμο εἶναι ἐκεῖνο μέ τίς νάρκες, τό ἴδιο συμβαίνει καί μέ τά πνευματικά δηλητήρια= πνευματικές νάρκες, ὅπου φωλιάζουν ὡς πνευματικούς μηχανισμούς ἀνατίναξης τῶν ὀρθόδοξων χριστιανικῶν προτύπων στήν χώρα μας. Στοχεύουν τόν ἐγκέφαλο τοῦ μαθητή ὅπου εὑρίσκεται στίς φάσεις τῆς ἀνάπλασης, στήν δομή τῆς ἀνάπλασης τῆς ψυχῆς καί τοῦ χαρακτήρα, ἐγκέφαλο πού τροφοδοτεῖ τήν ψυχή καί τήν καρδιά μέ οὐσιώδεις βασικές πνευματικές σκέψεις-κολόνες. Στοχεύουν στήν διάλυση τῆς ἑλληνορθόδοξης οἰκογένειας. Οἱ βιολόγοι ἐπιστήμονες , ὅπως καί οἱ γεωπόνοι βιολογικῆς καλλιέργειας (γιά καρπούς φαγώσιμους ἰδιαίτερα), ἀκόμα καί οἱ ἐγκληματικοί ἐπιστήμονες τῶν μεταλλαγμένων, ὅλοι αὐτοί γνωρίζουν πολύ καλά πῶς σέ ἕνα ἀναπτυσσόμενο ὀργανισμό (ἰσχύει ὁ νόμος τῆς φύσης καί γιά τά παιδιά, 6-14 ἐτῶν) προδιαγράφονται τά βιολογικά προγράμματα πού θά ἀκολουθηθοῦν˙ ἐάν δηλαδή «μπολιάσεις» ἐξωτερικούς τοξικούς παράγοντες στήν κρίσιμη φάση ὅπου διενεργῆται ἡ ἀνάπτυξη: τότες θά ἔχουμε ΝΕΕΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ, ΤΟΥ ΒΙΟΥ ἤ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΖΩΝΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΦΥΤΩΝ (δηλαδή γιά ἀνθρώπινους ὀργανισμούς, ζῶα, φυτά, ψάρια, κλπ) καί ἐάν δέν λειτουργήσουν- γιά τά παιδιά- οἱ πνευματικοί μηχανισμοί ἀποτροπῆς (πού καλλιεργοῦνται μέ πολλούς τρόπους, ὅπως οἰκογένεια, κοινωνικό περιβάλλον, ΚΥΡΙΩΣ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, παρέες, κλπ) τότες θά ἔχουμε βλάβη=βλαμμένοι ἄνθρωποι, φυτά, ζῶα, κλπ.
Τό ἴδιο καί ἐάν προκαλέσεις τραυματισμό (κόψιμο) ἐπάνω στό δέρμα, τότες ἐάν προσθέσεις ἀντί θρεπτικοῦ ἤ ἀπολυμαντικοῦ (ἰωδίου, κλπ) μία τοξική οὐσία, αὐτή ἡ τοξική οὐσία θά «ζυμωθεῖ» στή κρίσιμη χρονική φάση τῆς ἐπούλωσης, κάτι ὅπου εἶναι καταστροφικό γιά τήν ἐξελικτική ὑγεία (μέλλον) κυρίως τοῦ μικροῦ μαθητή ( ΤΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ).

Τώρα, ἐρχόμαστε στό κυρίως θέμα.

Ὅπως ὑπάρχουν τά σωματικά δηλητήρια, ἔτσι ὑπάρχουν καί τά πνευματικά δηλητήρια. Αὐτό τό γνωρίζουν πολύ καλά οἱ ἄνθρωποι ὅπου διδάσκουνε σκοτεινή «παιδεία» ἀπό σατανικές ἀόρατες διδασκαλίες, μέ πρώτους τούς μασόνους καί ὅλους τούς παρατρεχάμενους τῆς «ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ».
Ὁ γνωστός διανοούμενος Γκράχαμ Γκρίν, (λογοτέχνης συγγραφέας, θεατρικός συγγραφέας, κλπ, ) αὐτό φαίνεται νά τό γνώριζε πολύ καλά, γι’ αὐτό καί εἶπε μία φοβερή ἀλήθεια: «Τό μέλλον τῆς ἀνθρωπότητας ἐξαρτᾶται ἀπό τό περιεχόμενο τῶν βιβλίων πού στοιβάζεται στά ράφια τῶν βιβλιοθηκῶν».

Ὁ σατανάς μετά τῶν δαιμόνων του τό περιεχόμενο αὐτό τῶν βιβλίων τό γνωρίζει ἀπό ὅτι φαίνεται πάρα πολύ καλά, τό ἐπεξεργάζεται (διά τοῦ ἐπιτελείου του), αὐτό τό πιστεύουν ὅλοι οἱ ὀρθόδοξοι Χριστιανοί , πρέπει νά τό πιστεύουμε ὅτι συμβαίνει. Τό ἐπεξεργάζονται λοιπόν ὡς ἕνας ἑνιαῖος πνευματικός ἠλεκτρονικός ἐπεξεργαστής , κάτι ἀνάλογο περίπου συμβαίνει καί μέ τό τεράστιο ἠλεκτρονικό ἐγκέφαλο bigbrother – 666 τῶν βρυξελλῶν ( κι δέν εἶναι τυχαῖο).

Μόνο ὅπου ἡ ἀνθρωπότητα δέν γνωρίζει (ἤ δέν προσεγγίζει) ἤ δέν θέλει νά θυμᾶται (ἐάν θέλετε) τήν συνδεσμολογία τῶν σατανικῶν πνευματικῶν ἐμφυτεύσεων καί πνευματικῶν χειρουργικῶν ἐγχειρημάτων καί μπολιασμάτων. Ἐάν θυμηθοῦν τήν μηχανική συνδεσμολογία τῶν ἐξαρτημάτων οἱ μηχανολόγοι ἐπιστήμονες, ἐπί παραδείγματι : τῶν αὐτοκινήτων , καί τήν συνδυάσουν μέ τόν ρόλο καί τήν σημασία ὅπου διαδραματίζεται σήμερα ἡ κατανάλωση στήν ἀνθρωπότητα (συγκεκριμένα: τό καύσιμο του = τό πετρέλαιο), τότες θά ἀντιληφθοῦν πολύ καλά καί καθαρά μέσα ἀπό μία ἐποικοδομητική συζήτηση καί ἔρευνα στοιχείων, σε συνεργασία μέ ἄλλους ἐπιστήμονες διαφόρων εἰδικοτήτων (κυρίως: τῆς βιομηχανικῆς κατανάλωσης), κλπ, ὅτι : ΚΑΘΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΞΑΡΤΗΜΑ (στό σύνολο μίας μηχανικῆς συνδεσμολογίας τῶν ἐξαρτημάτων) παίζει ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ στήν κατανάλωση ἡ λιγότερη ἤ ἡ περισσότερη βενζίνη , ὡς καύσιμο˙ ἡ ποιότητα, οἱ βαθμοί καύσης (λιγότερο καθαρή βενζίνη ἤ περισσότερο), τό ἴδιο καί ὁ χρόνος «ζωῆς» τῶν ἀνταλλακτικῶν, πού δυστυχῶς ἀποφεύγουν σκοπίμως τό μέταλλο καί προτιμοῦν τό πλαστικό, διότι γνωρίζει ἡ καταναλωτική βιομηχανία ὅτι ἐπιφέρει τζίρο δισεκατομμυρίων δολλαρίων αὐτά τά ἀναλώσιμα ἀνταλλακτικά , γνωρίζουν μέχρι καί τόν ἀκριβῆ χρόνο λειτουργικότητας τους, μέχρι νά χαλάσουν καί νά ἀντικατασταθοῦν. Ἄρα, ἐπί τοῦ πηλίκον δεκάδες ἤ καί ἑκατοντάδες ἑκατομμύρια κέρδους ἤ χάσιμο χρημάτων, μέ ὅλες τίς παραμέτρους των στήν κοινωνία (μισθοί, ὑγεία, ἐφορεία, κλπ, κλπ)˙ κατά τόν ἴδιο ἀκριβῶς τρόπο λειτουργοῦν καί ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΝΟΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ μέσα στά σχολικά βιβλία. Μία λέξη μεσα σέ μία πρόταση, λέξη πού εἶναι ἐκ τοῦ πονηροῦ τοποθετημένη μέσα της, μπορεῖ νά πυροδοτήσει ἀπό μία ἐν ἐξελίξη προγαμιαῖα σχέση τῶν ἐφήβων ὡς ἕνα προμελετημένο ἔγκλημα τοῦ ποινικοῦ κώδικα (μικρό ἤ μεγάλο).

Ὁμολογία γέροντα Παΐσιου: «Εἶχα συναντήσει κάπου μία δαιμονισμένη κοπέλλα. Αὐτή εἶχε διαβάσει Καζαντζάκη καί πίστευε κάτι βλάσφημα πράγματα μέ ἀποτέλεσμα νά δαιμονισθῆ. Ξαφνικά τήν ἔπιασε τό δαιμόνιο καί ἔβαλε κάτι φωνές! «Καίγομαι, καίγομαι!». Οἱ δικοί της τήν κρατοῦσαν, γιά νά τήν σταυρώσω.»

Γενικό συμπέρασμα:
Ἡ παγκοσμιοποίηση καί ἡ «Νέα ἐποχή» βάλθηκαν νά ἀφαιρέσουν ἀπό τόν ἄνθρωπο τήν παιδική του ἡλικία, κυρίως τῶν κοριτσιῶν. Τό ἴδιο συμβαίνει καί μέ τήν κατάργηση τῆς * σχολικῆς ποδιᾶς, ἐπενεργεῖ ὡς ἀντίκτυπο κοινωνικῶν παρενεργειῶν, ἐπιφέροντας βλάβη= βλαμμένοι ἄνθρωποι , βλαμμένη ἐποχή˙ { * ὁ σημερινός πρωθυπουργός μας (2018) ὑπερηφανευόταν ὅτι ἀγωνίστηκε γιά τήν κατάργησιν τῆς σχολικῆς ποδιᾶς ὡς μαθητής λυκείου, δίνοντας του αὐτήν τήν ἀντιπαιδαγωγικήν πρωτοβουλίαν τά μαθητικά ἀντιπαιδαγωγικά προεδριλίκια καί ἡ πολιτικοποίηση τῶν μαθητῶν ἀπό τίς ἀντιχριστιανικές= σοσιαλιστικές καί ψευτοδημοκρατικές κυβερνήσεις στήν χώρα μας- καί σήμερα ΙΔΟΥ ΤΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ=ΔΙΑ ΤΗΣ ΛΑΝΘΑΝΟΥΣΑΣ ΨΗΦΟΥ ΜΑΣ= ΠΟΥ ΕΠΕΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ (στό σημαντικό βαθμό καί τό μέτρο πού τούς ἀναλογοῦν) ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ } ˙ εἶναι τύπου προεκτάσεις ἠθικῶν βλαβῶν στήν κοινωνία = «κοινωνικές καραμπόλες» καί μαῦρες τρύπες (βλέπε: ὅπως τό μπιλιάρδο πού πέφτουν οἱ μπάλλες μέσα στήν σκοτεινή τρύπα) γιά τίς χαμένες ἤ βλαμμένες (= πού ἔχουν ὑποστεῖ βλάβη) ζωές καί ψυχές. Ἕνα πνευματικῆς σκοπιμότητας χάραγμα (τύπου καί ὑποκατηγοριῶν τοῦ 666), ὅπως ἐπί παραδείγματι τό τατουάζ ἤ τό γκράφιτι ἀπό ἕνα μαθητή ἤ μαθήτρια (πού κάνει χρήση κατ’ ἰδίαν, ἤ κατά παρακίνηση σέ ἄλλους= μόδα, κλπ)˙ εἶναι ἀρχῆς γινομένης μίας λανθάνουσας καί καταστροφικῆς ὑπερήφανης σκέψης . Ἡ λανθάνουσα ὑπερηφάνεια (ὅπως ἐπί παραδείγματι, ὅτι εἶναι κάτοχος κάποιος ἤ κάποια μιᾶς μαύρης ζώνης πολεμικῶν τεχνῶν), πλανεύουν τά θύματα καί τούς δράστες (πού εἶναι καί αὐτοί θύματα ἐν τέλη) γιά ὑπέρμετρη ὑπερεμπιστοσύνη τοῦ ἑαυτοῦ του/της , ὅτι μποροῦν νά ἀντιμετωπίσουν (δῆθεν) κάθε δύσκολη κατάσταση, τά γεγονότα ὅμως τούς διαψεύδουν. Τούς διαψεύδουν, διότι καί ἐκεῖ μέσα , δηλαδή στίς περισσότερες πολεμικές τέχνες ἐκ Ἀνατολῆς προερχόμενες συνδυάζονται μέ δαιμονικές τακτικές, ὅπως ἡ γιόγκα , οἱ ἐπικλήσεις δαιμονίων (ἐξαίρεση ἀποτελοῦν ἡ ἑλληνορωμαϊκή πάλη, ἴσως καί τό τζοῦντο , θέλει ὅμως ἔρευνα περαιτέρω το τζοῦντο), διότι ἀκόμα καί οἱ κινήσεις (χωρίς λόγια) ἔχουν εὑρεθῆ ὡς ἐπικλήσεις δαιμονίων, ὅπως ὅταν βλασφημεῖ ἕνας κωφάλαλος διά κινήσεις τῶν χεριῶν, ἤ ὅταν ἕνας ἀνήθικος ἄνθρωπος προβαίνει σέ κινήσεις τῶν χεριῶν γιά νά θίξει, προσβάλει, βρίσει κάποιον μέ σεξουαλικό ὑπονοούμενο, κλπ. Οἱ τέχνες τῶν πολεμικῶν τεχνῶν θέλουν μεγάλη προσοχή, καλό εἶναι οἱ νέοι νά αὐξάνουν τήν δύναμη τους μέ χειρωνακτικές ἐργασίες σέ συνδυασμό μέ τήν δοξολογία πρός τόν Θεό, καί ὅταν εὑρεθοῦν σέ περιστάσεις ἄμυνας, γιά τήν προστασία οἰκογένειας, πατρίδας, καί ἀνυπεράσπιστων συνανθρώπων μας, καί ὄχι γιά κακόβουλες πράξεις. Ὁ Σαμψών στήν Ἁγία γραφή, ἐάν ἤθελε ὁ Θεός (πού τοῦ χάρισε τήν δύναμη) νά ἀντιμετωπίσει τά ἐχθρικά στρατεύματα, θά τόν ἐφοδίαζε καί μέ πολεμική τέχνη, μία ὅμως ὑπέρμετρη δύναμη ἦταν ἀρκετή νά ἀκινητοποιήσει κάθε πολεμική τέχνη στό πέρασμα της, καί αὐτό εἶναι δίδαγμα. Καί ὅμως στά σχολεῖα μας διδάσκουν στήν παρακίνηση τῆς γιόγκα (προσπάθησαν καί νά τήν διδάξουν ἀπευθείας ἀλλά ἀντιδράσαν εὐτυχῶς οἱ γονεῖς). Γιόγκα πού ἐνσωματώνεται στίς πολεμικές τέχνες , ἐνσωματώσεις καί ἐκεῖ, δυστυχῶς, ὅπως μέ τά πνευματικά ἐξαρτήματα στά σχολικά βιβλία. Στά σχολεῖα σήμερα στήν χώρα μας παρακινοῦν τά παιδιά μας γιά θετική σκέψη, γιόγκα, καί ἄλλα φαιδρά καί ἀντιπαιδαγωγικά, περιφρονώντας τήν προσευχή, τήν προσοχή, τήν ἑλληνορθόδοξη ἐκπαίδευση, τόν ἴδιο τόν ἄγγελο τοῦ βαπτιζομένου ἀνθρώπου, καί τήν προστασία τοῦ Θεοῦ γενικώτερα ἀπέναντι στήν καθημερινή δυστυχῶς αὐξανόμενη θηριώδη ἐγκληματικότητα.

ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (στό μονοτονικό)
Τσάκι Τσαν: «Ποτό, τζόγος και πόρνες η καθημερινότητά μου. Ήμουν ένα καθίκι»

Οι αποκαλύψεις για την άσωτη ζωή του…
Ο Τσάκι Τσαν, ο πρωταγωνιστής των καλύτερων ταινιών πολεμικής τέχνης, αποκαλύπτει για πρώτη φορά μέσα από την αυτοβιογραφία του που δημοσιεύθηκε στα Αγγλικά την Τρίτη, την μάχη του με το αλκοόλ, τις τακτικές επισκέψεις στα πορνεία, τη βίαιη συμπεριφορά αλλά και τις ”χωρίς όρια” χρηματικές σπατάλες.
Στο βιβλίο με το όνομα «Νever Grow Up» που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στη κινέζικη γλώσσα το 2015, ο διάσημος ηθοποιός εξομολογείται όλα όσα βίωσε με την άνοδό του στη φήμη και πως αυτή επηρέασε την ιδιωτική του ζωή.
Συγκεκριμένα, ο Τσάκι Τσαν αποκαλύπτει πως οι επισκέψεις του στα πορνεία ήταν τακτικές ενώ μια φορά ήταν τόσο πιωμένος που εκσφενδόνισε τον μικρό γιο του στην άλλη άκρη του δωματίου.
«Οδηγούσα μεθυσμένος όλη μέρα. Το πρωί θα τρακάριζα την Πόρσε και το βράδυ τη Μερσεντές. Βρισκόμουν συνέχεια σε μια διαρκή θολούρα». Μάλιστα, όπως γράφει ο ίδιος στο βιβλίο του μια φορά που οι φωτογράφοι προσπάθησαν να τραβήξουν φωτογραφία το τρακαρισμένο του αμάξι, απείλησε να τους χτυπήσει με γροθιά για κάθε φώτο που θα τον έβγαζαν.
«Ήμουν πραγματικά ένα καθίκι». Το ποτό, ο τζόγος και οι πόρνες ήταν η μεγαλύτερες ασχολίες του και απορροφούσαν τα περισσότερα χρήματα που έβγαζε.

ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Εἶναι ὅμως ἄξιος ἐπαίνου, πού ἔχει την ἀνδρεία νά ὀμολογήσει δημοσίως τά λάθη του, ποιός ὅμως θά τοῦ πεῖ σήμερα ὅτι ὑπῆρχε καί δαιμονική ἐπιρροή ἐκ τῶν πολεμικῶν τεχνῶν πού ἀσχολιοῦνταν; Ποιός θά τόν πείσει ἄραγε ὅμως ὅτι οἱ πολεμικές τέχνες μποροῦν διά δαιμονικῆς ὑποβολῆς νά ἐπηρεάσουν καί τήν νεολαία; Φέρνοντας στήν κάθε χώρα δαιμόνια πού ἀγνοοῦμε ὅτι ὑπάρχουν καί δροῦν ὑπόγεια γιά τήν ὑποδούλωση ψυχῆς καί σώματος; Γιά ἐνδεχόμενες τραγωδίες; καί λοιπές δυστυχίες στήν ἑλληνική κοινωνία μας; Μακάρι καί αὐτός ὁ συνάνθρωπος μας νά ἔρθει εἰς φώτιση Θεοῦ, νά ἐξομολογηθῆ τίς ἁμαρτίες του, νά γίνει καί αὐτός ὀρθόδοξος χριστιανός, γιατί ἔχει αὐτογνωσία (ὅπως ἀποδείχθηκε) τῶν κακῶν πράξεων του.
Καί ὅμως, λίγες μόλις ἡμέρες πέρασαν πού τό ἐκ πονηροῦ πνεῦμα τῶν πολεμικῶν τεχνῶν ἐπισκέφθηκε τήν ὀρθόδοξη χώρα μας. Ἡ ὁμάδα τοῦ Τσάκυ Τσάν (διαφήμιζαν) γιά πρώτη φορά ἔρχονται στήν Ἑλλάδα !

Βλέπετε λοιπόν περισσότερα γιά τό ἀπό πού προέρχονται οἱ πολεμικές αὐτές τέχνες μέσα ἀπό τό : 51 (λεπτό)
(κάντε «κλίκ» ἐδῶ) : https://www.youtube.com/watch?v=m4RwQGdY1Og
«Μασωνία — Το άρμα του Αντιχρίστου». Παραγωγή: «Ορθόδοξος Τύπος».

Ἀλλά καί στό 52 λεπτό (στό παρακάτω ἄλλο βίντεο) ὁμιλεῖ ἕνας λεβέντης ἀπό την Κρήτη ἱερέας μας, μέ παρέμβαση του στήν συγκλονιστική ἀφήγηση τοῦ Ἰωάννη Κοτζάμπαση (κάντε «κλίκ» ἐδῶ): https://www.youtube.com/watch?v=jwtr_A0tSQY
ΑΠΟ ΤΟ ΘΙΒΕΤ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ

(Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΡΥΒΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ ΜΑΣ)
Ὅπως καί ἀπό τό βιβλίο:

Ἡ νεολαία μας πρέπει νά προσέξει λοιπόν νά μήν περιφρονεῖ τήν ὀρθόδοξη ἀνάπτυξη σώματος καί ψυχῆς, τόν βίο τόν καθώς πρέπει, καί ὅλα αὐτά σέ συσχετισμό μέ τίς προγαμιαῖες σχέσεις (ἔργο κι αὐτό τοῦ διαβόλου), κάτι ὅπου σκλαβώνει οὐσιαστικά τό πνεῦμα τοῦ ἀνθρώπου, ὀμολογώντας οὐσιαστικά ἐν ἀγνοία του καί τήν ἀποδοχή τοῦ Ἀντιχρίστου στόν κόσμο μας μέσω ἀπό τά ἔργα μας πού εἶναι ἔργα του, καί δίνοντας δικαιώματα στό πνεῦμα τό πονηρό (διάβολο) γιά καταστροφή τῆς ζωῆς καί τήν θανάτωση αἰωνίας ψυχῆς (βλέπετε ἐγκλήματα πού συντάραξαν τό πανελλήνιο). Δημιουργοῦν ὅλα αὐτά λοιπόν τήν ψευτο-αἴσθηση μίας ψευτοελευθερίας γιά τήν σπουδάζουσα νεολαία μας κυρίως, νεολαίας, πού δέν διδάσκονται δυστυχῶς τά παιδιά μας ἀπό τά σχολεῖα ὅτι ἰσοδυναμεῖ μέ τόν θάνατο τῆς μελλοντικῆς οἰκογένειας μία προγαμιαῖα σχέση (βλέπε διαζύγια αὐξανόμενα, φόνοι, καί ἄλλα τραγικά ἤ δυσάρεστα). Αὐτοί λοιπόν οἱ ἐκ τοῦ πονηροῦ ἐγκληματικοί συνδυασμοί, καί ἄλλων πνευματικῶν ἐμφυτευμάτων πού «στόλισαν» τά παιδιά μας δυστυχῶς σήμερα οἱ ἀντιπαιδαγωγικοί πολιτικοί βρικόλακες, ὁδηγοῦν σήμερα τά ἴδια μας τά παιδιά-σπλάχνα μας στόν βοῦρκο τῆς ἀκολασίας, τούς θανατώνουν τήν ἐπίγεια ζωή- τό δημιουργικό μέλλον- καί τό χειρότερο: τήν αἰώνια ζωή=ψυχή καταδικασμένη στήν αἰώνια κόλασις. Τά σχολεῖα νά ἐπανέλθουν λοιπόν σέ ἀρρένων καί θηλέων, ὅπως καί τά πανεπιστήμια, διότι σέ ἀντίθετη περίπτωση περιφρονοῦμε τίς ἀρχές τῆς φύσης καί τήν πρόληψη μίας ὑγιαίνουσας παιδείας, διότι ὅπως ὁ μαθητής δέν μπορεῖ νά διαβάσει σέ φασαρία ἠχητική, ἤ σέ ὀπτικό πανδαιμόνιο, τό αὐτό ἰσχύει ὡς φυσικό ἀποτέλεσμα καί σέ μία λανθάνουσα ἀντιπαιδαγωγική συμπεριφορά τῶν ἰθυνόντων κατά τῶν παιδιῶν μας (πού τα ἔβαλαν νά σπουδάζουν μαζί, ὡς ζῶα σέ μαντρί). Οἱ ἀνύπαρκτοι ἐπίσης (δυστυχῶς) ἐκπαιδευμένοι παιδονόμοι ἐκλείπουν ὡς θεσμός ὑγιαίνουσας πολιτείας γιά νά ἐπιτηροῦν κάθε κοινωνική συμπεριφορά τῶν νέων , μέσα καί ἔξω ἀπό τό σχολεῖο, χωρίς φυσικά νά ὑπάρχουν οἱ γραφικότητες παλαιότερων ἐποχῶν, ἀλλά ὁ θεσμός αὐτός νά ἐκπολιτισθῆ καί νά τύχη μίας καλῆς κοινωνικῆς πρόνοιας (ἐννοῆται ὅτι προηγῆται ἐν πρώτης ὀρθόδοξη παιδεία, νά ἀποκτήσουν οἱ νέοι σεβασμό, φιλότιμο, καί νά ἐπανέλθει τό κόκκινο χρῶμα τῆς ντροπῆς στά μάγουλα τῶν μαθητριῶν καί φοιτητριῶν στήν χώρα μας) γιατί ἐάν ἐπέλθει ὁ παιδονόμος ὡς οὐρανοκατέβατος «ἀλεξιπτωτιστής» δέν θά ἔχει καλή ἔκβαση τό περιφρονημένο καί ἐγκαταλελειμμένο σπουδαῖο αὐτό λειτούργημα). Ὁ ἴδιος ὁ ἅγιος Νεκτάριος, ὁ μέγας αὐτός παιδαγωγός, πρίν γίνει σπουδαῖος παιδαγωγός καί βεβαίως ἅγιος (ὅπως γνωρίζουμε) ξεκίνησε τήν ἐπαγγελματικήν του σταδιοδρομία ἐν πρώτης ὡς μία μορφή παιδονόμου σέ σχολεῖο. Ἡ δέ φοιτητική ζωή νά τύχη ἐπιτέλους προστασίας ἀπό τήν πολιτείαν, ἀντί ἑστίες ἀκολασιῶν (ὅπως σήμερα, βλέπε ναρκωτικά στά πανεπιστήμια, ἑστίες φοιτητικές πού δέν ἔχουν τάξη καί ἀσφάλεια, κανονισμούς διαβίωσης, κλπ) πανεπιστήμια καταφύγια= ἑστίες ἀσύλων ἐγκληματικῶν πράξεων (ὅπως δυστυχῶς σήμερα). Ἡ πανεπιστημιούπολη νά γίνει μία πραγματική χριστιανική καί ὀρθόδοξη πολιτεία, ὄχι στά κέντρα ἀστικῶν μεγαλουπόλεων-τσιμεντουπόλεων ἀλλά στήν ἐπαρχιώτικη ὄμορφη ἑλληνική φύση. Νά γίνουν πολιτεῖες πού θά καθρεφτίζουν μία κοινωνία γιά ἕνα καλύτερο μέλλον τῶν παιδιῶν, καί ἐν γένη τῶν πολιτῶν μας. Νά σταματήσουν νά κατασκευάζουν οἱ κολασμένες πολιτεῖες μας βίους καί πολιτεῖες ἀνθρωπόμορφων τεράτων, ὅπως σήμερα πού βλέπουμε νά κατασκευάζουν παιδιά-μεγαλοκοπέλλες (τύπου κούκλας: barby)˙ μεγαλοκοπέλλες ὅπου ξέφρενα ὁδεύουν ὡς ὑπνωτισμένες, ὡς ἀνήλικες ἱέρειες τῆς ἁμαρτωλῆς κατασκότεινης μόδας, ὡς ἀνήλικα σκεύη ἡδονῆς , σκεύη ἡδονῆς θύματα ἀντιχριστιανικῶν κυβερνήσεων καί χωρίς ἔλεγχο πολιτεῖες ἀπό τόν ὑπόκοσμο (ὅπως σήμερα), ὅπου χύνεται μέσα σέ αὐτό τό βρωμερό αἷμα τῆς ἁμαρτωλῆς κοινωνίας μας (παιδεία-διαπαιδαγώγηση – ἀντιχριστιανική διασκέδαση= ἐπερχόμενη κατάθλιψη, βλάβη στήν ψυχή, κλπ)˙ ἀηδιαστικό αἷμα-κοινωνία, αἷμα ὅπου κοινωνοῦν οἱ βρικόλακες ἑνός καταχθόνιου καί σκοτεινοῦ ὑπόκοσμου-ἀντιχριστιανικοῦ κόσμου˙ κόκκινο σκοτωμένο αἷμα βγαλμένο ἀπό τήν κόλαση, αἷμα-μπογιά μίας ἀλλόκοτης καί ἀνατριχιαστικῆς κοινωνίας-φυλακῆς (βλέπετε καί τό ἀνατριχιαστικό μακιγιάζ κοριτσιῶν καί γυναικῶν,καί λοιπά καραγκιοζιλίκια ἐμφάνισης ἀνδρῶν καί γυναικῶν καθώς τό ἐπιβάλει ἡ ἀντίχριστη μόδα)˙ κοινωνίας ὅπου χαράζει τήν αὐγή της μέσα στό ἀρρωστημένο κίτρινο χρῶμα ἐμετικῆς χολῆς καί ἀνατέλλοντος (ἀργά ἤ γρήγορα) μίσους γιά τόν συνάνθρωπο, μίσος γιά τήν ἴδια τήν ζωή.

Νά μετανοήσουμε˙ ἐάν ἀγαπήσουμε τήν ἀληθινή ζωή, καί ὄχι τήν ψεύτικη καί τήν ἐλεεινή, τότες θά ἀγαπήσουμε καί τόν Χριστό, ὅπου εἶναι ὁ ἴδιος Θεός, διότι Ἐκεῖνος εἶναι ἡ πραγματική Ζωή, ἡ αἰώνια Ζωή. –

————————————

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.