Η νεα θρησκεια, η πανθρησκεια του πατρ. Βαρθολομαιου! 2) Προαναγγελιες συνεργασιων της »νεας Ουκρανικης εκκλησιας» και των Ουνιτων της Ουκρανιας… 3) Φαναριώτικη τρέλα με κορδέλα…
Η νεα θρησκεια, η πανθρησκεια του πατρ. Βαρθολομαιου!
Ὅλοι μαζί οἱ ἔμποροι τῶν ἐθνῶν, τῶν θρησκειῶν, τῶν αἰρετικῶν καὶ σχισματικῶν ἕτοιμοι νὰ προσκυνήσουν τὸ θηρίο τῆς Ἀποκαλύψεως
Ἀν ὁ πατριάρχης Βαρθολομαῖος καὶ τὰ «ἐπισκοπίδιά του ἔχουν «τόσο φθηνὴ ἀντίληψι γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία», ὁ πιστὸς λαὸς δὲν θὰ τοὺς ἀκολουθήση στὸν βοῦρκο τῆς πανθρησκείας. Θ᾽ἀντισταθῇ καὶ μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ καὶ τὶς εὐχές τῶν ἁγίων Πατέρων θὰ τοὺς νικήσῃ, διότι «…ἡ σωτηρία καὶ ἡ δόξα καὶ ἡ δύναμις τοῦ Θεοῦ ἡμῶν» (Ἀποκαλ. 19,1).
Προαναγγελιες συνεργασιων
της »νεας Ουκρανικης εκκλησιας» και των Ουνιτων της Ουκρανιας…
ΣΥΝΤΟΜΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ
Toυ ιατρου Λυκουργου Νάνη
Αναφορικώς προς το ζήτημα της Ουκρανίας το οποίο παρουσιάζει την Ορθόδοξη Εκκλησία ως θεραπαινίδα των διεθνών γεωπολιτικών σχεδιασμών και επιδιώξεων θα μπορούσε να λεχθή ότι διακρίνεται εύκολα μία διάθεση ατολμίας αναφορικά με το σεβασμό της ιεροκανονικής τάξεως από την πλευρά της ηγεσίας της Ελλαδικής Εκκλησίας. Λίαν ορθώς μέχρι στιγμής ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών δεν έχει μνημονεύσει του ονόματος του σχισματικού ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥ Επιφανίου, του και εκλεκτού των Αμερικανών και του εκκλησιαστικού τους παραρτήματος στην Κωνσταντινούπολη, δηλαδή του ΕΣΒΕΣΜΕΝΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ, αλλά είναι φανερό ότι δεν αρκεί μονάχα αυτό. Στεντορεία τη φωνή θα πρέπει να καταδικασθεί και στιγματισθεί διά δριμυτάτου συνοδικού ανακοινωθέντος το εκκλησιαστικό εν Ουκρανία πραξικόπημα και ο εμπνευστής και πραγματοποιός του, ο καθαιρετέος Βαρθολομαίος Αρχοντώνης τουτέστιν! Ο κύριος μοχλός της ανωμαλίας που δεν δίστασε να μεταδώσει τα άχραντα μυστήρια στον Ποροσένκο!!!
Και να διακοπεί πάραυτα η εκκλησιαστική κοινωνία με το πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως κατά τη θεμελιώδη κανονική αρχή «ο κοινωνών ακοινωνήτω ακοινώνητος εστί»!Επίσης παρουσιάζεται μία άριστη ευκαιρία για οριστική υπαγωγή των λεγόμενων «Νέων Χωρών» στη ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΗ ΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, τερματιζομένου, τοιουτοτρόπως του νόθου και εκτρωματικού σημερινού εκκλησιαστικού καθεστώτος, εξονονομασθέντος ως «κανονικού αίσχους» υπό κεκοιμημένου καθηγητού του Κανονικού Δικαίου της Θεολογικής Σχολής του ΕΚΠΑ.
- Υ.Γ. 1:Θεωρείται αυτονόητο ότι θα πρέπει να ζητηθούν εγγράφως υπό της ΔΙΣ εξηγήσεις από τους μητροπολίτες εκείνους της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας που μνημόνευσαν του ονόματος του ψευδεπισκόπου Επιφανίου προτού τεθούν υπό κατηγορίαν ως αντικανονικότατα μνημονευσάντων σχισματικού επισκόπου.
- Υ.Γ.2: Το πιο κάτω, κατάπτυστο άρθρο του μητροπολίτη Προικονήσου Ιωσήφ τυγχάνει άκρως αποκαλυπτικό του Φαναριώτικού «ήθους»
http://fanarion.blogspot.com/2019/01/blog-post_8.htmlεν προκειμένω! «Απολαύστε» τον!
Φαναριετικη τρελα με κορδελα…
Φαναριώτικη τρέλα με κορδέλα -αυτοκεφαλία σε σχισματικούς με μπακαλόχαρτο δε γίνεται, με αγιορείτικο καλλιγραφημένο πάπυρο γίνεται!
Ζήσαμε να το δούμε και αυτό. Να κάνει το Φανάρι «εκκλησία» ουνιτίζοντες σχισματικούς, κι εμείς να ασχολούμαστε με τον πάπυρο στον οποίο έγραψε την «ληξιαρχική πράξη γέννησής της» και το «Σύνταγμά» της. Να έχει κηρυχθεί η Κανονική Εκκλησία της Ουκρανίας σε διωγμό με τη βούλα του Βαρθολομαίου, κι εμείς να διαβάζουμε ότι με τον πάπυρο έγινε «Αυτοκέφαλη (με τη βούλα) η Εκκλησία της Ουκρανίας»!
Και πως να μην ασχοληθούμε με τον πάπυρο, αφού όλα τ’ άλλα καίνε, την ώρα που πρέπει να πούμε στα ζαβά ότι «Η Ορθοδοξία το Σαββατοκύριακο έζησε ιστορικές στιγμές, καθώς το Οικουμενικό Πατριαρχείο, με μια πράξη αγάπης για την ενίσχυση της ενότητας, επισφράγισε την ίδρυση μιας νέας εκκλησιαστικής οντότητας και διοίκησης, της αυτοκέφαλης Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας.»;;
Διότι όπως και να το κάνουμε, πάπυρος είναι αυτός, δεν είναι μπακαλόχαρτο ούτε εφημερίδα με σαρδέλες. Καλλιγραφημένος από αγιορείτικο χέρι -μήπως θα έπρεπε να το κόψει ο συγκεκριμένος αγιορείτης για να μην του μείνει αιωνίως τυμπανιαίο; Με ειδικό μελάνι, γραμμένο σε αρχαΐζουσα Ελληνική «που πιστοποιεί την Αυτοκεφαλία της Ουκρανίας».
Αυτός ο σημαντικός πάπυρος παρεδόθη, λέει, από τα ίδια τα χέρια του καλλιγράφου ιερομόναχου Λουκά Ξενοφωντινού στα χέρια του Βαρθολομαίου! Σημαντικότατη λεπτομέρεια και αυτή την οποία πρέπει να μάθουμε. Θυμίζει κάτι παλιές κινηματογραφικές ταινίες που η τύχη της αυτοκρατορίας εξαρτιόταν από το μήνυμα του αγγελιαφόρου στον ίδιο τον αυτοκράτορα!
Η μυθιστορηματική αυτή αφήγηση έχει δύο βασικούς σκοπούς.
Πρώτον. Να αποσπάσει την προσοχή από την ουσιαστική αντικανονικότητα στην κανονικότητα του τύπου. Άλλωστε στην εποχή μας δεν έχει σημασία αν κλέβεις, σημασία έχει πως το κάνεις. Αν το κάνεις με προδιαγραφές και δεξιοτεχνία, όχι μόνο δεν θα τιμωρηθείς, αλλά θα λάβεις επαίνους και θα φτάσεις πολύ-πολύ ψηλά. Αυτήν την τακτική της αυστηρής προσηλώσεως στους τύπους, που ακολουθεί ο Βαρθολομαίος, την περιέγραψε πολύ ωραία σε ένα άκρως διαφωτιστικό άρθρο, το οποίο συνιστώ να μελετηθεί προσεκτικώς από όλους μας, ο κ. Δημ. Κ. Ἀναγνώστου με τίτλο: Ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ἱδρύει νέες ἐκκλησίες οἰκοδομώντας μία νέα «Ἐκκλησία», τό «Βατικανό» τῆς Ἀνατολῆς!. Γράφει:
«Ὁ κ. Βαρθολομαῖος εἶναι, ὀφείλουμε αὐτό νά τό ἀναγνωρίσουμε, τό κατάλληλο πρόσωπο στήν κατάλληλη θέση. Εἶναι ὁ «ἄξιος» συνεχιστής τοῦ Μελετίου Μεταξάκη τοῦ μεταρρυθμιστοῦ καί σχισματοποιοῦ καί τοῦ Ἀθηναγόρου τοῦ πανθρησκειαστοῦ, τῶν ὁποίων τήν ἀδιστακτοσύνη καί ἐπιτηδειότητα ἔχει ὁμολογουμένως ξεπεράσει πρό πολλοῦ. Ἱεροπρεπῶς, σοβαρῶς, ἐπιβλητικῶς, εἰρηνικῶς, τυπικῶς κατά τό φαινόμενον, ἐπιμόνως, διεκδικητικῶς, διπλωματικῶς, ἐκδικητικῶς καί ρηξικελεύθως ἐν τῆ πράξει ἐνεργεῖ καί κινεῖται, ἤ ὑποκινεῖται, μέ συνέπεια, συνέχεια, ταχύτητα καί ἀδιστακτοσύνη, σά νά ἐπείγεται νά ὁλοκληρώσει συγκεκριμένο σχέδιο. Ἕνα σχέδιο, ἄς εἴμαστε εὐθεῖς καί σαφεῖς τέτοιες κρίσιμες στιγμές, καταργήσεως τῆς Ὀρθοδοξίας, τελευταίως καί «Συνοδικῶς» (βλ. οἰκουμενιστική «Σύνοδο» στήν Κρήτη, τό 2016), κατά τήν πρόρρηση τοῦ ὁσιομάρτυρος Κοσμᾶ Φλαμιάτου, καί ἀντικαταστάσεώς της, σταδιακῶς μέν, πλήρως δέ, ἀπό μία μεταλλαγμένη μορφή Οἰκουμενικῆς Πατριαρχικῆς διοικητικῆς δομῆς, Βατικάνειων προδιαγραφῶν.»
Ο δεύτερος βασικός σκοπός της μυθιστορηματικής αυτής αφήγησης είναι να αναβαθμίσει το άνομο αυτό γεγονός σε ένα ανυπέρβλητο τετελεσμένο, για να παρασύρει τους αδύναμους να το αποδεχθούν τελικώς δίχως αντιρρήσεις. Διότι τώρα σου λέει έχουμε «αποδεικτικό ντοκουμέντο», έχουμε πάπυρο, με ειδικό μελάνι, από αγιορείτικο χεράκι και Ελληνική αρχαΐζουσα γλώσσα που «πιστοποιεί» -προσέξτε την λέξη- την «αυτόνομη εκκλησία» των σχισματικών.
Η ίδια, ΜΑ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ, «ψυχαναγκαστική μέθοδος», αν μπορώ να την αποκαλέσω, χρησιμοποιείται αυτήν την στιγμή και στην Ουκρανία. Οι νόμοι που θεσπίζουν, εκτός των άλλων, θέλουν να οριστικοποιήσουν με τη ‘βούλα’ του κράτους το άνομο αυτό γεγονός στις συνειδήσεις των πιστών, ελπίζοντας ότι έτσι θα τους παρασύρουν να συναινέσουν. Ένας αυτόχθονας Κιεβινός δημοσιογράφος μας εξηγεί έναν από τους λόγους για τους οποίους αλλάζουν το επίσημο όνομα της Κανονικής Εκκλησίας στην Ουκρανία. Γράφει:
«Πολύ σύντομα μπορούμε να αναμένουμε από το Ουκρανικό κοινοβούλιο την έγκριση των «αντιεκκλησιαστικών» του σχεδιασμών, στους οποίους θα επιχειρήσουν να αλλάξουν το επίσημο όνομα της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας -Πατρ. Μόσχας και να διευκολύνουν τη μεταφορά των εκκλησιών της στην ΟΕΟ. Πολλά συμφέροντα βρίσκονται πίσω από αυτές τις μεθοδεύσεις. …. Το δεύτερο είναι να ασκηθεί παραπάνω πίεση στους επισκόπους και τους κληρικούς της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας -Πατρ. Μόσχας, για να επιταχυνθεί και να διευρυνθεί το φάσμα των λαϊκών και των ναών που θα μετακινηθούν από την Κανονική Εκκλησία στην ΟΕΟ (το πάρσιμο των ναών απαιτεί ούτως η άλλως πόρους και ένα χρονικό διάστημα, και εδώ ποντάρουν στην θέσπιση νόμων για να τρομάξουν τους ευμετάβλητους και να τους παρακινήσουν να αποφασίσουν πιο γρήγορα να αλλάξουν «ομολογίες»).»
Για να αναβαθμιστεί αυτό το «ντοκουμέντο», το οποίο «πιστοποιεί» την αυθαιρεσία του Βαρθολομαίου, αξίζει να δώσουμε λίγη προσοχή στις «πληροφορίες» που δίνονται. Οι πληροφορίες αυτές μπορεί να είναι κοινή πρακτική στην απονομή αυτοκεφαλιών (νόμιμων εννοείται), αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση ακριβώς επειδή γίνεται λόγος σε αυτές, με τον τρόπο που γίνεται, την ώρα που πρόκειται για αντικανονική ενέργεια, η επίδρασή τους σε κάποιον που δεν γνωρίζει είναι εντελώς διαφορετική.
– ο μεγάλος πάπυρος είναι καλλιγραφημένος και με ειδικό μελάνι!!
η αντικανονική αυτή ενέργεια συνδέεται με την Παράδοση για να αποκτήσει εγκυρότητα, βαρύτητα και ότι δήθεν αποτελεί συνέχεια Αυτής που πρέπει να ενσωματωθεί σε Αυτήν
– ο πάπυρος καλλιγραφήθηκε από ιερομόναχο αγιορείτη!!
για να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι σύσσωμο το Άγιον Όρος στηρίζει αυτήν την αυθαιρεσία του πάπα της Ανατολής Βαρθολομαίου
– η γλώσσα που χρησιμοποιήθηκε ήταν Ελληνική αρχαΐζουσα!!
για να εγείρει αισθήματα εθνοφυλετισμού και ψωρο-υπερηφάνειας με την ελπίδα ότι θα παραβλεφθούν τα πραγματικά δεδομένα (κάτι σαν τους ψευτομακεδόνες που καμαρώνουν σαν τα γύφτικα σκεπάρνια)
Και επειδή ο κ. Τζούμας, και πολύ σαν και αυτόν, διαδίδουν ότι κάτι χρωστάμε στο Φανάρι, είναι φως φανάρι από τα παραπάνω ότι οι ένοικοι του Οικουμενικού Πατριαρχείου είναι αυτοί που ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΕΜΑΣ. Η Ελλάδα έχει την Πίστη, η Ελλάδα έχει το ποίμνιο, η Ελλάδα είναι το ζωντανό κύτταρο και η απτή συνέχεια και απόδειξη της Ελληνορθόδοξης Παράδοσης. Το Οικουμενικό Πατριαρχείο έπεσε δυστυχώς σε χέρια αλλοτρίων, δηλητηριάζει την Ορθοδοξία και σκορπίζει μπόχα και δυσωδία στον πλανήτη.
Και επειδή η Ελληνορθόδοξη Παράδοση είναι το όχημα των μασονοκίνητων ενοίκων του Οικουμενικού Πατριαρχείου για την άλωση της Ορθοδοξίας, μπορεί να δούμε να απονέμονται αυτοκεφαλίες και στην κουτσή Μαρίκα, αυτό όμως που δεν θα δούμε ποτέ των ποτών είναι μια Ελλάδα με την δική της πραγματικά ανεξάρτητη Αυτοκέφαλη Εκκλησία απ’ άκρη σ’ άκρη. Όχι μόνο ΔΕΝ πρόκειται να το δούμε αυτό, αλλά κινδυνεύουμε ανά πάσα στιγμή να χάσουμε στο οικουμενιστικό μασονοκίνητο Φανάρι ακόμη και τις Μητροπόλεις που έχουμε. Όλα όσα σημαίνουν ΕΛΛΑΔΑ, όλα όσα είναι ΕΛΛΑΔΑ, αιμοδοτούν τους αμερικανικίνητους και μασονοκίνητους Φαναριώτες μέχρι να της πιουν όλο το αίμα.
Οι ένοικοι του Οικουμενικού Πατριαρχείου είναι οι μνηστήρες στο παλάτι του Οδυσσέα. Μπεκροπίνουν με τα πολύτιμα τζιβαέρια μας, τα πουλάνε για μπακίρια, μας τα κουνάνε επιδεικτικά, τα κουνάνε και στις άλλες Τοπικές Εκκλησίες την ώρα που τραβάνε το χαλί κάτω από τα πόδια μας.
Κι εμείς τί κάνουμε; Κάνουμε ακριβώς αυτό που μας λένε: αντί να φέρουμε πίσω τον Οδυσσέα, ασχολούμαστε με παπύρους, ειδικά μελάνια και καλλιγραφίες!
***
Φαίη για το ΑΒΕΡΩΦ.
Add A Comment
You must be logged in to post a comment.