Η φαναριωτικη πολιτικη ενα σκοπον εχει, να συμπαρασυρη εις την προδοσιαν της Πιστεως ολοκληρον την Ὀρθοδοξiαν! 2) Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΟΡΦΟΥ ΘΕΤΕΙ ΤΟΝ ΔΑΚΤΥΛΟΝ ΤΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΩΝ ΗΛΩΝ: »Η Συνοδος της Κρητης ειναι η αιτια ολων των κακων που ζουμε και θα ζησουμε» 3) Νεκρα δυο παιδια στη Σαμο απο τον φονικο σεισμο των 6,7 Ριχτερ. Οι συμπληγαδες πετρες που αγνοησαν (με ηθικη αυτουργικη ευθυνη πολιτειας & Εκκλησιας) εμελε να γινει η παγiδα τους.
Η φαναριωτικη πολιτικη ενα σκοπον εχει, να συμπαρασυρη
εις την προδοσιαν της Πιστεως ολοκληρον την Ὀρθοδοξiαν!
Διαβάστε το ἄρθρο ἐδῶ:
https://orthodoxostypos.gr/%CE%B7-%CECE%B1%CE%BD/
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΟΡΦΟΥ ΘΕΤΕΙ ΤΟΝ ΔΑΚΤΥΛΟΝ ΤΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΩΝ ΗΛΩΝ
»Η Σύνοδος της Κρήτης είναι η αιτία όλων των κακών που ζούμε και θα ζήσουμε»
ΟΙ ΣΥΜΠΛΗΓΑΔΕΣ ΠΕΤΡΕΣ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΟΠΟΥ ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ Ο ΤΟΙΧΟΣ
ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ. ΚΑΙ ΕΠΕΣΑΝ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ
Τοῦ συνεργάτου μας Λ. Α
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ: Σύμφωνα μέ τίς πληροφορίες, τά δύο παιδιά πού ἦταν μαθητές Λυκείου ἐπέστρεφαν ἀπό τό σχολεῖο πρός τίς κατοικίες τους, περνώντας ἀπό ἕναν πολύ στενό δρόμο (ὁδό Κανάρη) ὅταν τούς καταπλάκωσε ὁ τοῖχος πού κατέρρευσε ἀρκετή ὥρα μετά τόν σεισμό. Σύμφωνα μέ τίς πρῶτες πληροφορίες πρόκειται γιά ἕνα ἀγόρι καί ἕνα κορίτσι, ἡλικίας 17 καί 15 ἐτῶν. Ἀρχικά ἦταν ἀγνοούμενοι καί κλήθηκε ἡ πυροσβεστική στίς 16:50. Οἱ ἄνδρες τῆς πυροσβεστικῆς τά βρῆκαν καταπλακωμένα στό συγκεκριμένο σημεῖο. Πλάνα ἀπό τό σημεῖο ὅπου τά δύο παιδιά στή Σάμο βρῆκαν τραγικό θάνατο μετά ἀπό κατάρρευση τοίχου σέ παλιό σπίτι στό νησί μετέδωσε ἡ ΕΡΤ.
ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΠΟΝΗΜΑΤΟΣ
Ἡ Ἑλλάς ἀγαπητοί μου ἀναγνῶστες εἶναι ὡς ἕνα πλοῖο πού πορεύεται σέ γαλήνιες, δύσκολες, καί ἐπικίνδυνες θάλασσες.
Κύριος τοῦ πλοίου ὁ κυβερνῆτες καί τό πλήρωμα του, ὅτι σήμερα ἡ ἑλληνική κυβέρνηση, καί ἀπό κάτω τό πλήρωμα του, ὅτι σήμερα οἱ Ἕλληνες πολίτες. Ἡ χώρα μας διαθέτει καί ἐκπαίδευση, τά σχολεῖα, πανεπιστήμια, κλπ, καί ὁ ἑλληνικός λαός δαπανᾶ οὐκ ὀλίγα γιά τήν μόρφωση τῶν τέκνων της. Ἡ Ἁγία Γραφή μᾶς διαμήνυσε: «δράξασθε παιδείας, μήποτε ὀργισθῆ Κύριος καί ἀπολεῖσθε ἐξ ὁδοῦ δικαίας» (Ψαλμ. 2, 12). Αὐτός εἶναι ὁλόκληρος ὁ στίχος καί μεταφράζεται ὡς ἑξῆς: «Ὅσο εἶναι καιρός ἁρπάξτε μέ ὅλη σας τήν δύναμη καί ἐγκολπωθῆτε καί κρατῆστε στερεά την παιδαγωγία αὐτή ἐκ μέρους τοῦ Κυρίου, μήπως τυχόν γιά τήν ἀμέλειά σας ὀργισθεῖ ὁ Κύριος ἐναντίον σας καί καταστραφεῖτε καί χαθεῖτε ἀπό τήν εὐθεία ὁδό». «…μήποτε ὀργισθῆ Κύριος καί ἀπολεῖσθε ἐξ ὁδοῦ δικαίας»: Ὁδό καί στράτα δικαία ὀνομάζει ἐδῶ ὁ Δαβίδ τήν πολιτεία καί τήν τάξη τῶν Δικαίων, ἐπειδή ἡ λέξη ὁδός σημαίνει διάφορα πράγματα στήν ἑβραϊκή γλώσσα. Λέγεται δέ ἡ πολιτεία ὁδός, διότι περπατοῦν οἱ ἄνθρωποι πάνω σ` αὐτήν. Ὅμως, ἀπό ὅτι φαίνεται κάποιοι δέν κάνουν καλά τήν δουλειά τους, δηλαδή δέν γνωρίζει οὔτε ἡ διοίκηση τῆς πολιτείας (ἡ κάθε κυβέρνηση πού ἔρχεται ἐπάνω) πῶς θά πρέπει νά περπατοῦν στίς ὀδούς τῆς πολιτείας οἱ πολίτες της ἐπάνω σέ αὐτήν, οὔτε ἡ διοίκηση τῆς ἑλληνικῆς ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας μας πῶς νά περπατᾶ τό ποίμνιο του (ἰδιαίτερα οἱ μαθητές μας) ἐπάνω σέ αὐτήν, καί τί θά πρέπει νά κάνουν γιά νά ἔρθει τό νεανικό ποίμνιο εἰς αὐτήν (τήν Ἐκκλησίαν). Ἀρκοῦνται μόνον στά ἐπίσημα συλλυπητήρια, ὅπως παρακάτω διαβάζουμε ἀπό τόν Ἀρχιεπίσκοπο Ἱερώνυμο. «Ἐκφράζω τή βαθύτατη ὀδύνη μου γιά τόν ἀδόκητο χαμό τῶν δύο μαθητῶν ἀπό τον καταστροφικό σεισμό πού ἔπληξε την ἀκριτική μας Σάμο. Εὔχομαι καί προσεύχομαι ὁ Θεός νά ἀναπαύσει τίς ψυχές τους καί νά δίδει παρηγορία καί δύναμη στούς οἰκείους τους. Εἶμαι βαθύτατα συγκλονισμένος. Εἴθε νά μήν ὑπάρξουν ἄλλες ἀπώλειες ἀνθρώπινων ζωῶν καί ἡ μεγάλη δοκιμασία των συνανθρώπων μας νά λάβει τέλος το ταχύτερο δυνατόν». Αὐτά εἶπε στό Ἀθηναϊκό καί Μακεδονικό Πρακτορεῖο Εἰδήσεων ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος Ἱερώνυμος. Ὅμως, ἀγαπητέ Ἀρχιεπίσκοπε, πέρα ἀπό τά συλλυπητήρια (ὡς καθῆκον σας) ἔχετε καί πρωτεύοντα καθήκοντα, πού δυστυχῶς τά ἀμελῆτε. Ὅσο ἀφορᾶ τήν πολιτεία μας, ἔχουμε ὡς κράτος εὑρεθῆ σέ ἕνα λαβύρινθο γραφειοκρατικῶν θεωρίας, διότι, τά τόσα πολλά σχέδια, ἔγγραφα, ἐγχειρίδια ὁδηγιῶν εἴτε δέν εἶναι καλῶς καί κατανοητῶς γραμμένα γιά αὐτούς πού ἀπευθύνονται, εἴτε κάποιοι δέν τηροῦν τά πρωτόκολλα. Ἐδῶ ὅμως φαίνεται ὅτι συμβαίνουν καί τά δύο. Διότι, τά κείμενα στά ἔντυπα δέν περιλαμβάνουν ἁπλές καί κατανοητές ὁδηγίες στούς ἐκπαιδευτικούς, καί ἕνα δεύτερο ἀκόμα καί αὐτές (οἱ ὁδηγίες) χάνονται μέσα σέ ἕνα λαβύρινθο, καθώς ἐκλείπη ἡ οὐσιαστική πράξη, ὁ κανόνας, τό κύριο ἐκπαιδευτικό πρόγραμμα πρός ἐκπαιδευτικούς καί σπουδαστές καί πελαγωνόμαστε στίς θεωρίες, οἱ ὁποῖες εἶναι κατατροπωμένες στίς χιλιάδες σελίδες κυβερνητικῶν προγραμμάτων μέσω τῶν φορέων του, ὅπως ὁ ὀργανισμός πολιτικῆς προστασίας καί τῶν παρακλαδιῶν του (βλέπε: Το Τμῆμα Πολιτικῆς Προστασίας ΠΕ Σάμου)
ΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
Πρῶτον ἡ πολιτεία θά ἔπρεπε νά ἐπικεντρωθεῖ στήν οὐσιαστική ἐκπαίδευση τῶν ἐκπαιδευτικῶν πού ὑπηρετοῦν στήν πρωτοβάθμια δευτεροβάθμια καί τριτοβάθμια ἐκπαίδευση. Νά τούς κάνουν σεμινάρια πώς νά ὁμιλοῦν καί νά ἐκπαιδεύουν τούς σπουδαστές τους. ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΓΡΑΠΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΟΔΗΓΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. Νά τούς ποῦν ὅτι μετά ἀπό ἕνα σεισμό ΔΕΝ περνοῦν ποτές μέσα ἀπό συμπληγάδες (στενά δρομάκια μέ παλαιά σπίτια πού εἶναι ἐπίφοβα γιά κατάρρευση).
Δεύτερον Ἡ πνευματικὴ ἡγεσία τῆς Ἐκκλησία θὰ ἔπρεπε νὰ ἀσχολεῖται μὲ τὴν πνευματικὴ καὶ σωματικὴ πρόοδο τῶν παιδιῶν περισσότερο ἀπὸ τὸν κορωνοϊό καὶ νὰ προσεύχεται γι᾽ αὐτά. Ἀλλὰ ὅπως φαίνεται ἡ σημερινὴ ἡγεσία πρώτη θέση δίνει στὸν κορωνοϊό καὶ ὄχι στὸν ΧΡΙΣΤΟ τὸν ΙΑΤΡΟ τῶν ψυχῶν καὶ σωμάτων. Κλείνει τοὺς ναοὺς καὶ διώχνει τοὺς πιστούς, σαν νὰ εἶναι μαγαζί της! Καὶ ἡ ΕΛΛΑΔΑ πάει ἀπὸ τὸ κακό στὸ χειρότερο. Γιὰ νὰ ἔχουμε σωστὴ ἡγεσία· νά φροντίσουμε νά μήν βάζουμε ἐπάνω (στήν πολιτεία καί Ἐκκλησία) ἀνθρώπους πού δέν συμβαδίζουν μέ το ὀρθόδοξο χριστιανικό ἐν Χριστῶ πνεῦμα. Ὅλοι μας ἐν τέλη εὐθυνόμεθα, πολιτεία, Ἐκκλησία καί λαός.
ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΤΟ ΒΑΘΥ ΤΗΣ ΣΑΜΟΥ.
Ἀκολουθοῦν: 1) Ἐγκυκλοπαιδικές σημειώσεις τοῦ ἐρευνητή ἀναγνώστη 2) Ἡ κεντρική ἰδέα τοῦ παρόντος πονήματος.
1) ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
Συμπληγάδες Πέτρες στην ελληνική μυθολογία ονομάζονταν δύο πολύ μεγάλοι βράχοι προ θαλάσσιου στενού (διαύλου), που ενώνονταν και αποχωρίζονταν συνεχώς, έτσι ώστε να ήταν αδύνατο το ασφαλές πέρασμα ενός πλοίου. Το πρώτο πλοίο που κατάφερε τελικά τον ασφαλή διάπλου ήταν το πλοίο «Αργώ» με τους Αργοναύτες, με τη βοήθεια της θεάς Ήρας, πιθανότατα αφού έχασε την πρύμνη του (κατ’ άλλους την πλώρη του). Συγκεκριμένα, ο Φινέας συμβούλευσε να αφήσουν πρώτα ένα περιστέρι να περάσει ανάμεσα, όπως και έγινε. Οι βράχοι έκλεισαν πίσω από το περιστέρι, που έχασε μόνο κάποια φτερά της ουράς του, και όταν ξανάνοιξαν, η «Αργώ» πέρασε με τους Αργοναύτες να κωπηλατούν με όλη τους τη δύναμη. Από τότε, οι δύο βράχοι ακινητοποιήθηκαν. Οι Συμπληγάδες ήταν γνωστές και ως «Πλαγκταί», «Κυανέαι», «Συνδρομάδες» και «Συνορμάδες». Οι Ρωμαίοι τις αποκαλούσαν cyaneae insulae. Ο Όμηρος τις συσχετίζει με τη Σκύλλα και τη Χάρυβδη, δηλαδή με τον Πορθμό της Μεσσήνης στη Σικελία. Ο Στράβων, ο Ηρόδοτος και ο Ευριπίδης πίστευαν πως ήταν η είσοδος του Βοσπόρου από τον Εύξεινο Πόντο. Ο Πλίνιος, επαναλαμβάνοντας τις απόψεις των προηγουμένων, τις ταυτίζει με τις νήσους Φανάρι, και εξηγεί ότι «η ιστορία οφείλεται στο ότι χωρίζονται από πολύ μικρό διάστημα, ώστε από τους εισερχόμενους στη Μαύρη Θάλασσα που τους έβλεπαν καθέτως φαίνονταν δύο, και μετά, όταν η οπτική γωνία γινόταν λίγο πλάγια, εμφανίζονταν σαν να κινούνται και να ενώνονται σε ένα σώμα».
Ερμηνεία του μύθου.
Ο παραπάνω μύθος των Συμπληγάδων, ούτε λίγο ούτε πολύ, φανερώνει πράγματι την αγωνία των πρώτων θαλασσοπόρων που άρχισαν να εκτελούν μεγάλους πλόες σε άγνωστες θάλασσες. Η όλη περιγραφή του μύθου παρουσιάζει σε όλο της το μεγαλείο αυτό το φαινόμενο που και σήμερα ακόμη αντιμετωπίζει οποιοδήποτε μικρό σκάφος που επιχειρεί διάπλου στενού διαύλου με κυματισμό. Ως γνωστό ένα μικρό σκάφος υπόκειται περισσότερο σε καταπονήσεις, έτσι κατά τον προνευστασμό (σκαμπανέβασμα) κάθε φορά που ανυψώνεται η πλώρη παύει και να υφίσταται (κατά πλώρα) οπτικό πεδίο θάλασσας. Στην επόμενη φάση λόγω του υφιστάμενου από πρύμνη κυματισμού η πλώρη στρέφει είτε δεξιά, είτε αριστερά με πλήρες οπτικό πεδίο της έναντι κάθε φορά παρακείμενης ακτής.
Αυτό έχει ως συνέπεια να εναλλάσσεται το οπτικό πεδίο της πλώρης με ξηρά – δίαυλο – ξηρά. Αυτό το μέχρι τότε «άγνωστο» φαινόμενο σε πρώτη εικόνα αντίληψης παρουσιάζεται ως να μετακινούνται οι βραχώδεις ακτές της εισόδου του διαύλου, πότε να κλείνουν και πότε ν΄ ανοίγουν αυτόν, και με ταχύτητα επανάληψης μετά από κάθε δεύτερο σκαμπανέβασμα. Οι Αργοναύτες προκειμένου τελικά ν΄ αντιληφθούν αν αυτό είναι πραγματικό και όχι οφθαλμαπάτη, (μη δυνάμενοι ν΄ αντιληφθούν ότι το σκάφος τους ήταν αυτό που έστρεφε κάθε φορά) άφησαν να πετάξει ένα περιστέρι το οποίο ναι μεν πέρασε τον στενό δίαυλο (που ασφαλώς υπήρχε) πλην όμως έχασε κάποια φτερά του. Το γεγονός αυτό αποκάλυψε ταυτόχρονα και την υφιστάμενη μεγάλη ένταση του ανέμου που παρατηρείται και σήμερα στους στενούς διαύλους και που οι ναυτικοί λένε ότι ο «άνεμος στα μπουγάζια σουρώνει» και θέλει προσοχή από παρατιμονιές. Έτσι οι Αργοναύτες επεχείρησαν και πέρασαν κωπηλατώντας «πάση δυνάμει». Και αφενός μεν εκείνοι απέκτησαν τη γνώση του ασφαλούς διάπλου, που απαιτεί σχετική ταχύτητα, οι δε συμπληγάδες έχασαν την μέχρι τότε δοξασία που τις περιέβαλε και ακινητοποιήθηκαν. Συνεπώς αυτός ο μύθος της ελληνικής μυθολογίας αποκαλύπτεται ως μια πρώιμη ναυτιλιακή παρατήρηση – οδηγία.
ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΝΤΥΠΟ ΤΟΥ Ο.Α.Σ.Π.
Εκπαιδευτικοί.
Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι μία από τις πρώτες προτεραιότητες του Ο.Α.Σ.Π., ώστε αυτοί με τη σειρά τους να μπορούν να ενημερώσουν τους συναδέλφους τους και τους μαθητές τους και να προβούν στις κατάλληλες ενέργειες διαχείρισης του σεισμικού κινδύνου στο χώρο του σχολείου.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας του Ο.Α.Σ.Π. με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ο Οργανισμός: α. επικαιροποίησε το 2015 «Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου στις Σχολικές Μονάδες – 2017» (PDF), «Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου στις Σχολικές Μονάδες – 2015″(eBook) και το έστειλε στο Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων. Στόχος του μνημονίου είναι να υπάρχει ένα πρότυπο σχέδιο πάνω στο οποίο να μπορούν να βασιστούν οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων της χώρας για να συντάξουν το σχέδιο του σχολείου τους. Το 2012 ο Ο.Α.Σ.Π. δημιούργησε το πρώτο πρότυπο «Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου στις Σχολικές Μονάδες – 2012», το οποίο στάλθηκε μέσω του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στα σχολεία της χώρας («Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου στις Σχολικές Μονάδες – 2012» (PDF), «Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου στις Σχολικές Μονάδες – 2012″(eBook) (έγγραφο Ο.Α.Σ.Π. Αρ. Πρωτ. οικ. 1610/6-9-2012), ενώ το 2014 το επικαιροποίησε για πρώτη φορά: «Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου στις Σχολικές Μονάδες – 2014″(PDF), «Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου στις Σχολικές Μονάδες – 2012″(eBook) (έγγραφο Ο.Α.Σ.Π. Αρ. Πρωτ. οικ. 1580/4-9-2014), ώστε να μπορεί να αξιοποιηθεί από την εκπαιδευτική κοινότητα.
β. διοργανώνει συνεχώς, σε συνεργασία με τους Υπεύθυνους Αγωγής Υγείας και τους Υπεύθυνους Σχολικών Δραστηριοτήτων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σεμινάρια ανά περιφερειακή ενότητα με θέμα: «Αντισεισμική Προστασία Σχολικών Μονάδων». Τα σεμινάρια αυτά απευθύνονται στους Διευθυντές των σχολικών μονάδων και στους εκπαιδευτικούς που έχουν οριστεί ως υπεύθυνοι για τη σύνταξη των σχολικών σχεδίων έκτακτης ανάγκης με στόχο τη διαρκή ευαισθητοποίηση, ενημέρωση και εκπαίδευσή τους σε θέματα διαχείρισης του σεισμικού κινδύνου στις σχολικές μονάδες.
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις Ενδεικτικά στοιχεία για τις απαραίτητες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις δίνονται στον παρακάτω πίνακα. Είδος ενημερωτικού υλικού Φορέας Υλοποίησης Υπεύθυνος Τηλέφωνο/ Email Υπεύθυνου Φορέας προς Ενημέρωση Ημερομηνία Ανάθεσης Μέσο /Τρόπος Διανομής Υλοποίηση Οδηγίες διεξαγωγής Άσκησης Επεισόδια Έντυπο Αξιολόγησης Έντυπο υλικό ΟΑΣΠ … Απαιτούμενες Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις Φορέας Υλοποίησης Ημερομηνία Ανάθεσης Χρονικό διάστημα που ισχύει η ρύθμιση Μέσα Υλοποίησης Υλοποίηση Δρόμοι Πλατείες Λιμάνια Αεροδρόμια
Ενημέρωση Κοινού & Φορέων Στο πλαίσιο της ευαισθητοποίησης των πολιτών και της επιμόρφωσης συγκεκριμένων ομάδων του πληθυσμού (εκπαιδευτικών, στελεχών υπηρεσιών, εργαζομένων εμπλεκόμενων με τον τουρισμό, ΑμεΑ κλπ) μπορεί να υλοποιηθούν παράλληλες εκπαιδευτικές δράσεις. Σε αυτές συμβάλλει και ο ΟΑΣΠ, παρέχοντας οδηγίες διαχείρισης της σεισμικής διακινδύνευσης και των συνοδών του σεισμού φαινομένων σε ατομικό, οικογενειακό, εργασιακό και τοπικό επίπεδο μέσω σεμιναρίων και σχετικού έντυπου υλικού (www.oasp.gr).
5.2. Β’ Φάση Σεναρίου: Ενέργειες Άμεσης Απόκρισης και Βραχείας Αποκατάστασης Στη Β’ φάση του Σεναρίου γίνεται αναφορά στις απαιτούμενες ενέργειες άμεσης απόκρισης και στις ενέργειες βραχείας αποκατάστασης
5.2.12. Εκπαιδευτικές Δράσεις Μετά από ένα σεισμικό συμβάν απαιτείται και η επιμόρφωση των πολιτών για τη σωστή αντιμετώπιση της έκτακτης ανάγκης, μέσω εκπαιδευτικών δράσεων των αρμόδιων για τον σκοπό αυτό φορέων.
ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ 2.1. Ο Νόμος Ν3013/2002 Η βασική σχεδίαση Πολιτικής Προστασίας στην χώρα μας στηρίζεται στον Ν. 3013/2002 (ΦΕΚ 102/Α΄/2002) «Αναβάθμιση της πολιτικής προστασίας και άλλες διατάξεις» όπως αυτός επαναδιατυπώθηκε με το Π.Δ. 151/2004 (ΦΕΚ 107/Α’/2004) και συμπληρώθηκε με τις διατάξεις του Ν. 3536/2007 (ΦΕΚ 42/Α΄/2007) «Ειδικές ρυθμίσεις θεμάτων μεταναστευτικής πολιτικής και λοιπών ζητημάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης». Με τους νόμους αυτούς, ορίζεται ο σκοπός της Πολιτικής Προστασίας, εισάγονται οι σχετικές έννοιες και οι ορισμοί, περιγράφεται το δυναμικό και τα μέσα Πολιτικής Προστασίας αλλά και τα Όργανα Σχεδιασμού και Εφαρμογής Πολιτικής Προστασίας καθώς και οι αρμοδιότητές τους σε κεντρικό και αποκεντρωμένο επίπεδο. Η πολιτική προστασία της χώρας αποβλέπει στην προστασία της ζωής, υγείας και περιουσίας των πολιτών από φυσικές (ταχείας ή βραδείας εξέλιξης), τεχνολογικές (συμπεριλαμβανομένων βιολογικών, χημικών και πυρηνικών συμβάντων) και λοιπές καταστροφές που προκαλούν καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης κατά την διάρκεια ειρηνικής περιόδου. Στο πλαίσιο του ίδιου σκοπού περιλαμβάνεται η μέριμνα για τα υλικά και πολιτιστικά αγαθά, τις πλουτοπαραγωγικές πηγές και τις υποδομές της χώρας με στόχο την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων των καταστροφών (Εικ. 1.1). Για την επίτευξη του σκοπού αυτού: · Εκπονούνται σχέδια και προγράμματα πρόληψης ανά κατηγορία κινδύνου, λαμβάνονται μέτρα ετοιμότητας και αναλαμβάνονται δράσεις πρόληψης, ετοιμότητας, αντιμετώπισης και αποκατάστασης · Αξιοποιείται το ανθρώπινο δυναμικό και χρησιμοποιούνται τα δημόσια και ιδιωτικά μέσα σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο και · Υποβάλλονται εισηγήσεις προς τα αρμόδια κατά περίπτωση Υπουργεία για την αναμόρφωση της αντίστοιχης νομοθεσίας.
2) ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΔΕΑ:
Νά κατατεθοῦν λοιπόν εἰσηγήσεις ἀπό τόν εὐσυνείδητο πλήρωμα τοῦ λαοῦ καί στήν πολιτεία (ἁρμόδιο φορέα: πολιτική προστασία) καί στήν Ἐκκλησία (Διοίκηση Ἐκκλησίας). Ἐπίσης εἰσηγήσεις ὀφείλουν νά κάνουν στήν Ἐκκλησία καί οἱ μοναχοί καί μοναχές, καθώς καί οἱ ἱερεῖς μας. Γιά δέ τον κρατικό ὀργανισμό νά κάνουν προσευχές.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ
1) Στό Τμῆμα Πολιτικῆς Προστασίας ΠΕ Σάμου εἶναι παρακλάδι τοῦ κρατικοῦ ὀργανισμοῦ πού ὀνομάζεται Ο.Α.Σ.Π Παρακλάδι του εἶναι Τμῆμα Πολιτικῆς Προστασίας ΠΕ Σάμου Ὁδός : Δερβενακίων / Κλήση τηλεφωνική : 2273 353415
Ἠλεκτρονική διεύθυνση: gpp@samos.pvaigaiou.gov.gr
Στήν Ἀρχιεπισκοπή:
α κεντρικά γραφεία της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών βρίσκονται στο κέντρο της Αθήνας.
Διεύθυνση:
Οδ. Αγίας Φιλοθέης 21, Τ.Κ. 105 56, Αθήνα
Τηλεφωνικό κέντρο:
210-3352.300 και 210-3248.731-34
Για θέματα που αφορούν σε Γάμους, Βαπτίσεις και Διαζύγια:
210 3352322, 2103352347, 2103352315
mardi@iaath.gr
Για θέματα που αφορούν μόνο στις Ενορίες της Ιεράς Αρχιεπισκοπής:
Γραφείο Προσωπικού:
210 3352306, 2103352310
gr.prosopikou@iaath.gr
Για θέματα που αφορούν στα επιμορφωτικά σεμινάρια:
Ίδρυμα Ποιμαντικής Επιμόρφωσης:
210 3352364
ipe@iaath.gr
Για θέματα που αφορούν στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες (έκδοση Πιστοποιητικών Γάμου και Βαπτίσεως):
eservices@iaath.gr
Για θέματα που αφορούν στο Ιδιαίτερο Γραφείο του Μακαριωτάτου:
id.grafeion@iaath.gr
Για θέματα γενικού περιεχομένου:
iaath.gr@gmail.com
Add A Comment
You must be logged in to post a comment.