Αυγουστίνος Καντιώτης



Ζητημα ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΙΣΤΕΩΣ η τελεσις της Αναστασεως κατα μεταμεσονυκτιον ωρα, οπως αναφερουν οι Ι. Ευαγγελισται & εθεσπισεν ΑΠΑΡΑΒΑΤΩΣ ο 89ος Κανων της Πενθεκτης Αγιας Οικουμενικης Συνοδου. 2) Μη συμβατη με την Λειτουργικη ταξη της Εκκλησιας η αλλαγη της ημερας και της ωρας του εορτασμου της Αγiας Αναστaσεως 3) Το αβανταρισμα της Ι. Συνοδου στις κυβερνητικες θεσεις για τον εορτασμο του Πασχα δημιουργει χαος σε επιπεδο θεολογικο, λειτουργικο & πνευματικο & διευκολυνει τις επιθεσεις εναντιον της Εκκλησιας του ΧΡΙΣΤΟΥ

date Απρ 26th, 2021 | filed Filed under: ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

Οι αρχιερεις και οι πολιτικοι καταντησαν οργανα του αντιχριστου! Δεν πιστευουν εις την Αναστασιν του Κυριου! Δεν πιστευουν σε τιποτε απολυτως

Μητσοτακης - ΙερωνυμΓράφει ὁ κ. Παναγιώτης Κατραμάδος, θεολόγος

Δὲν πιστεύουν εἰς τὴν Ἀνάστασιν τοῦ Κυρίου! Δὲν πιστεύουν εἰς τίποτε ἀπολύτως! «Κάνουν μεγάλους Σταυροὺς», ἐνῶ εὑρίσκονται μὲ τὴν πλευρὰν τῶν Σταυρωτῶν τοῦ Κυρίου! Ὅλοι ὅσοι ἐπιθυμοῦν εἴτε πολιτικοὶ εἴτε ἀρχιερεῖς εἴτε ἁπλοὶ ἄνθρωποι νὰ ἀποστερήσουν τοὺς πιστοὺς ἀπὸ τὴν ἑορτὴν τοῦ Πάσχα, κρατοῦντες, ὑπὸ ὁμηρίαν τοὺς ἱεροὺς ναοὺς δὲν διαφέρουν εἰς τίποτε ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς τῶν πρώτων αἰώνων, ἐκ τῶν ὁποίων ἄλλοι δὲν ἐπίστευαν ὅτι ὁ Χριστὸς ἀνεστήθη σωματικῶς καὶ ἄλλοι ἑόρταζαν τὸ ἰουδαϊκὸν Πάσχα, διότι ἐξίσωναν τὸ συμβολικὸν νομικὸν Πάσχα μὲ τὴν πραγματικὴν Ἀνάστασιν. Ἐκεῖ ἔχομεν φθάσει σήμερον: εἰς τὴν ἀποστασίαν! Ὅλα διὰ τοὺς Διοικοῦντας εἶναι συμβολικά! Δὲν ἐνίκησεν ὁ Χριστὸς τὸν θάνατον, ἀλλὰ τὰ ἐμβόλια καὶ ἡ καραντίνα! Δυστυχῶς, δὲν ὑπάρχουν Ἅγιοι Πατέρες νὰ τοὺς καταδικάσουν, ἀλλὰ θὰ τοὺς «καταδικάση» ὁ λαὸς καὶ τοὺς μὲν καὶ τοὺς δέ!

Κύριε Πρωθυπουργέ,
θὰ ἔχετε τὸ τέλος τοῦ Πιλάτου!…
Την συνέχεια:
https://orthodoxostypos.gr/%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CF%83-%CE%BF%CF%85-%CE%B3%CE%B1%CF%81-%CE%BF%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CF%83%CE%B9-%CF%84/

9a150f5deb69

ΠΕΘ-ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΩΡΑΣ ΤΕΛΕΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ

Ἡ ρύθμιση καὶ διατήρηση τῆς ἑορτῆς τῶν ἑορτῶν, κατὰ τὶς πρῶτες πρωϊνὲς ὧρες τῆς Κυριακῆς καὶ ὄχι τὸ Σάββατο, δὲν καθορίστηκε τυχαία ἀπὸ τοὺς Ἁγίους Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας, ἀλλά, ἐπειδὴ ἔτσι ἡ Ἐκκλησία μας παρέμεινε καὶ παραμένει πιστὴ στὰ θεολογικὰ κείμενα τῆς Ἁγίας Γραφῆς καὶ τῆς Ἱερᾶς Παραδόσεώς μας.
Ἀπὸ πλευρᾶς ἐκκλησιαστικῆς καὶ κανονικῆς τάξεως, δὲν δικαιολογεῖται οὐδεὶς καὶ γιὰ οἱονδήποτε λόγο, νὰ ἀλλάζει, κατὰ τὸ δοκοῦν, τὴν ὁρισθεῖσα, μὲ θεία σοφία ἐδῶ καὶ αἰῶνες, κανονικὴ καὶ λειτουργικὴ τάξη τῆς Ἐκκλησίας. Ἐπίσης, δὲν ἐπιτρέπονται παρερμηνεῖες καὶ ἀλλαγὲς στὴν λειτουργικὴ ζωή, διότι, αὐτές, πέρα ἀπὸ τὸ γεγονὸς ὅτι θεωροῦνται ἀσέβεια, σκανδαλίζουν τὸ λαϊκὸ ὀρθόδοξο αἴσθημα, ποὺ συνδέεται μὲ τήν πίστη καὶ τὴν εὐσέβεια τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ…

Πατηστε τον τίτλο και διαβαστε το άρθρο σε .pdf

9a150f5deb69

Το αρθρο του ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ για την Ανασταση και για τα οσα λεει ο Αγιος Νικοδημος ο Αγιορειτης για την Κυριακη προκαλεσε “τσουναμι” αντιδρασεων εκατερωθεν

Οι κυβερνητικές παλινωδίες μετά την κοινωνία δίχασαν και την Ιεραρχία! Μεγάλη ευθύνη για αυτό βέβαια φέρει και το διοικητικό όργανο της Εκκλησίας, η Ιερά Σύνοδος, η οποία αβαντάρισε τις κυβερνητικές θέσεις για τον εορτασμό του Πάσχα δημιουργώντας χάος σε επίπεδο θεολογικό, λειτουργικό και πνευματικό. Το “κατ΄οικονομίαν” που αποφάσισε η Σύνοδος επέφερε μέγιστη αναταραχή σε περίοδο που θα έπρεπε να επικρατεί σύμπνοια και κυρίως κατάνυξη!

Καταρχάς όσα απαιτεί η εγκύκλιος για τους ναούς τις ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας, όπως η διπλή μάσκα, έχουν προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις.

Αλλά και σε θεολογικό επίπεδο τίθεται σοβαρό θέμα.

Στο άρθρο του ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ για την Ανάσταση και για τα όσα λέει ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης για την Κυριακή, το οποίο ανακυκλώθηκε από πολλά άλλα ιστολόγια, μεταξύ των οποίων και εκκλησιαστικής φύσεως, απάντησε η Μητρόπολη Κηφισίας, η οποία παρέπεμψε σε κείμενο του Μητροπολίτη Ναυπάκτου για το πως προσμετρώνται οι τρεις μέρες, το οποίο για λόγους δεοντολογίας ασφαλώς και δημοσιεύσαμε χθες.

Το δάχτυλο κούνησε σε όσους αντιδράσαμε και ο Μητροπολίτης Αργολίδος Νεκτάριος.
Από την πλευρά του ο Σύνδεσμος Κληρικών δήλωσε αντίθετος με την Ανάσταση στις 9
Αντίθετος στην Ανάσταση στις 9 ήταν και ο Μητροπολίτης Δημητριάδος.
Μετά ήρθε η αλλαγή ρότας από την Εκκλησία της Κρήτης που διεμήνυσε πως τελικά θα τηρήσει τα συμφωνηθέντα Μητσοτάκη-Ιερώνυμου

Και “κερασάκι στην τούρτα” ήρθε η επιστολή προς την Ιερά Σύνοδο από τους Μητροπολίτες Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμά και Κυθήρων και Αντικυθήρων κ. Σεραφείμ.
Σε αυτήν αναφέρουν μεταξύ άλλων πως “δεν δύναται να θεωρηθή Πασχάλιος η Θεία Λειτουργία, η οποία περαιούται εν τω Μεγάλω Σαββάτω, προ του μεσονυκτίου, δηλ. πριν εισέλθωμεν εις την Κυριακήν, η οποία άρχεται μετά την 12ην νυκτερινήν. Αυτά ορίζει η ζώσα Ορθόδοξος Εκκλησιαστική Παράδοσις”.
“Με τον προσδιορισμόν της τελετής της Αναστάσεως και της μετ΄αυτήν Αναστασίμου Θείας Λειτουργίας την 9ην μ.μ. του Μεγάλου Σαββάτου προκαλείται το πρόβλημα ότι εντός μιάς «πολιτικής» ημέρας (από το εν μεσονύκτιον εις το επόμενον) θα τελεσθούν δύο Θείαι Λειτουργίαι αντί μιάς, ως ορίζει το Τυπικόν, υπό του ιδίου Λειτουργού. Τούτο δεν συνάδει με την Ορθόδοξον Παράδοσιν, ενώ οι Ρωμαιοκαθολικοί κάμνουν ανά μίαν ώραν Θ. Λειτουργίαν την αυτήν ημέραν. Παρόμοιόν τι πράττουν και Ορθόδοξοι Λειτουργοί του Εξωτερικού, παρά την υφισταμένην Ορθόδοξον Παράδοσιν (βλ. Αγίου Ιγνατίου του Θεοφόρου, Επιστολή προς Φιλαδελφείς. P.G. 5, 821C, 824A, τον ΠΘ’ Κανόνα της ΣΤ’ Οικουμενικής Συνόδου και Αγ. Νικοδήμου Αγιορείτου, Ιερόν Πηδάλιον, ερμηνεία ΞΗ’ Κανόνος Αγίων Αποστόλων, σελ. 90β, εκδ. Ρηγοπούλου,
Θεσσαλονίκη 2003)” αναφέρουν. Όπως διαπιστώνει κανείς οι δύο Ιεράρχες χρησιμοποιούν και αυτοί, όπως το ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ στην ανάλυσή του, τα λεγόμενα του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου.

Στο τέλος της κοινής επιστολής τονίζουν:

“Ταπεινώς φρονούμεν ότι, ενώ όλες οι άλλες Ιερές Ακολουθίες της Αγίας και Μεγάλης Εβδομάδος δύνανται κατ’ οικονομίαν, διά την ενεστώσαν χρείαν, να τελεσθούν ενωρίτερον κατά ημίσειαν ώραν, όμως η λαμπρά Θεία Λειτουργία της του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού Αναστάσεως επιβάλλεται απαραιτήτως να τελεσθή «διαγενομένου του Σαββάτου».
Ενταύθα, Μακαριώτατε άγιε Πρόεδρε και άγιοι Συνοδικοί Πατέρες, δεν χωρεί οικονομία. Ας κατανοήσουν οι κυβερνητικοί παράγοντες με την διακριτικήν, αλλ’ ανυποχώρητον παρέμβασίν σας, ότι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί έχουν το δικαίωμα -το και Συνταγματικόν δικαίωμα- να λατρεύσουν ακωλύτως τον Αναστάντα Κύριον και Θεόν ημών κατά την Αγίαν και Μεγάλην Κυριακήν του ΑΓΙΟΥ ΠΑΣΧΑ, «την εορτών εορτήν και πανήγυριν πανηγύρεων», την λαμπροτέραν και αγιωτέραν ημέραν της Χριστιανoσύνης. Και εις ουδεμίαν περίπτωσιν δεν επιτρέπεται να συμπέση ο κατά το Μέγα Σάββατον (όπως εξελίχθησαν τα πράγματα) εορτασμός του ΑΓΙΟΥ ΠΑΣΧΑ των Ορθοδόξων με το πάσχα -νομικόν φάσκα- των Εβραίων, οι οποίοι αυτόν τον χρόνον το εορτάζουν το Μ.Σάββατον (Κανών Ζ’ Αγ. Αποστόλων, Κανών Α’ της εν Αντιοχεία Συνόδου)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Εκκλησία της Ελλάδος 8
Αυτά ορίζει η εγκύκλιος της ΔΙΣ για Μ.Εβδομάδα-Ανάσταση: Πότε ζητάει διπλή μάσκα
Φοβούμεθα ότι το σοβαρόν αυτό ζήτημα θα προκαλέση ταραχές, διαμαρτυρίες και αναστατώσεις. Εδιχάσθη μέχρι τώρα ο λαός μας εις εκείνους, οι οποίοι αποδέχονται την μάσκαν εντός του Ιερού Ναού, κατά την Θείαν Λατρείαν. και κάμνουν ανεπιφυλάκτως το εμβόλιον, και εις τους άλλους, οι οποίοι διά λόγους συνειδήσεως ή και διά ιατρικούς λόγους δεν συμμορφώνονται προς τας υποδείξεις των αρμοδίων. Να συνεχισθή ο διχασμός με όσους προτιμήσουν την τελετήν της Αναστάσεως την 9ην μ.μ. του Μ. Σαββάτου και μετ’ αυτήν την Αναστάσιμον Θείαν Λειτουργίαν και με τους ευσεβείς και παραδοσιακούς χριστιανούς, που εμμένουν εις την Παράδοσιν; Να διαπληκτίζωνται όσοι θέλουν τα self-test προ της εισόδου των εις τον Ιερόν Ναόν με εκείνους, οι οποίοι θεωρούν ως ασέβειαν και ολιγοπιστίαν να το κάμουν, ενώ πρόκειται να εισέλθουν εις τον καθαγιασμένον χώρον του Ιερού Ναού;
Ένα χρόνο και πλέον ταλαιπωρείται ο ευσεβής λαός μας, πότε με τον παντελή αποκλεισμόν εκ της εν Εκκλησίαις Θείας Λατρείας, πότε εκ της συμμετοχής του υπό αυστηρούς όρους και περιορισμούς εις την Λατρευτικήν Σύναξιν, πότε εκ της ως μη ώφελε υποχρεωτικής χρήσεως της μάσκας εν ώρα Θείας Λατρείας, καταπιεζομένης της χριστιανικής των συνειδήσεως και τώρα με την προαγγελομένην επιβολήν διενεργείας του self-test διά την είσοδόν των εις τον Ιερόν Ναόν του Θεού! Και μάλιστα προειδοποιούν τα ΜΜΕ ότι θα επιβληθή το self-test εις τους Ιερείς, Ιεροψάλτας, Επιτρόπους κ.α., προκειμένου να εισέλθουν διά διακονίαν εκκλησιαστικήν. Έλεος, έλεος, Μακαριώτατε. Και αυτό ακόμη θα μας επιβάλλουν;”

https://www.pentapostagma.gr/ekklisia/7006025_polemos-ierarhon-gia-tin-anastasi-stis-9

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.