Συγκλονιστικη καταθεση του διασημου Ιατρου Vladimir Zelenko στο Δικαστηριο Ραβiνων της Ιερουσαλημ… (Οσα λεει ο γιατρος του Προεδρου Donald Trump, του…) 2. Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ ΔΕΣΠΟΤΑΔΩΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΕΜΒΟΛΙΩΝ, ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΜΙΑ ΦΟΒΕΡΗ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΟΥ, ΤΩΝ ΕΣΧΑΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ, ΑΝ ΠΑΡΑΚΙΝΟΥΜΕΝΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΕΙΣΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ & ΠΑΘΟΥΝ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΗ ΖΗΜΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ. 3) «ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΕΦΗΣΥΧΑΖΟΝΤΑ (;) ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ» και ανταπαντησις.
Συγκλονιστικη καταθεση του διασημου Ιατρου Vladimir Zelenko στο Δικαστηριο Ραβiνων της Ιερουσαλήμ… ?
Δειτε το βίντεο
https://www.brighteon.com/b55bf01f-ddd6-4903-84e8-829d63b4f6ae
Όσα λέει ο γιατρός του Προέδρου Donald Trump, του Rudy Giulliani, του Προέδρου της Βραζιλίας Jair Bolsonaro και του Υπουργού Υγείας του Ισραήλ Yaakov Litzman, είναι συγκλονιστικά.
Αγαπητοί φίλες και φίλοι,
Θεωρώ ότι με το παραπάνω βίντεο ολοκληρώνουν την αναζήτηση του θέματος του εμβολιασμού. Βρισκόμαστε πλέον στις δαγκάνες του θανάτου. Σώστε τουλάχιστον τους νέους και τις Ένοπλες Δυνάμεις
Με τα θερμότερα συλλυπητήρια
Στέργιος Σμυρλής
ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ
ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗ ΠΛΗΡΩΣ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ
Ἀπό βιβλίο τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου
Οἱ σημερινοὶ ἱερεῖς & ἀρχιερεῖς στὰ ζύγια τοῦ ἁγίου Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ, σελ. 10
Ἠχητικά: https://youtu.be/uEhydCZ8pLI
Ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλὸς εἶπε δυὸ προφητεῖες γιὰ μᾶς τοὺς ῥασοφόρους, γιὰ μᾶς ποὺ κρατοῦμε τὸ ῥάσο ἀνάξια πάνω στὶς πλάτες μας. Τί εἶπε; ὅτι·
α΄) Θὰ παύσῃ ἡ ἁρμονία μεταξὺ τοῦ κλήρου καὶ τοῦ λαοῦ…..
Θά ᾽ρθουν χρόνια κατηραμένα, εἶπε ὁ Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, ἡ ἁρμονία αὐτή, ποὺ ὑπάρχει μεταξὺ τοῦ κλήρου καὶ τοῦ λαοῦ, δὲν θὰ ὑπάρχῃ πιά. Ὁ λαὸς θὰ εἶνε ἐναντίον τοῦ κλήρου.
Καὶ νά τὰ χρόνια αὐτά… Δὲν ὑπάρχει, δὲν ὑπάρχει στόμα, ποὺ νὰ μὴ κατηγορῇ τὸν παπᾶ, ποὺ νὰ μὴ κατηγορῇ τὸν δεσπότη του. Μὰ εἶνε ὅλα ἄδικα; Δὲν εἶνε ὅλα ἄδικα. Ἔχει δίκιο ὁ λαός, ἔχει δίκιο ὁ λαὸς ὁ Ἑλληνικὸς νὰ καταφέρεται ἐναντίον τῶν ἱερέων του, ἐναντίον τῶν ἀρχιερέων του, ἐναντίον τοῦ κλήρου του, διότι ὁ κλῆρος δὲν ἐφάνη ἀντάξιος τῶν παραδόσεων του, τῆς ἱστορίας του, τῆς θυσίας του, τῶν ἀγώνων του, τοῦ Εὐαγγελίου. Ἔχει δίκιο, τὸ εἶπε ὁ Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, θά ᾽ρθῃ μέρα ποὺ θὰ πιάσουν τὰ ξύλα οἱ Χριστιανοὶ νὰ καταδιώκουν καὶ παπᾶδες καὶ δεσποτάδες.
Αὐτὰ τὰ εἶπε ὁ Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, δὲν τὰ λέγω ἐγώ, δὲν τὰ λέγω ἐγώ. Εἶπε, ὅτι θὰ παύσῃ ἡ ἁρμονία μεταξὺ τοῦ κλήρου καὶ τοῦ λαοῦ…
+ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
πρ. ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ & ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ
ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
Ἐν Αἰγίῳ τῇ 1η Νοεμβρίου 2021
2α ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ήτοι ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ
Πρός τόν Σεβασμιώτατον
Μητροπολίτην Λαρίσης και Τυρνάβου κ.κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΝ
ΘΕΜΑ: Δημοσιοποίησις της προς με απαντήσεώς Σας με ημερομηνίαν 29/10/2021 και με τίτλον:
«ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΕΦΗΣΥΧΑΖΟΝΤΑ (;) ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ» (βλ.
orthodoxatemata.blogspot.com /2021/blog-post_919. html?m=1)
και ανταπάντησις.
************
Σεβασμιώτατε καί Ἀγαπητέ μοι ἐν Χριστῷ Ἀδελφέ,
Σας εκφράζω την ευγνωμοσύνην μου διά την αυθημερόν γενομένην προς με απάντησίν Σας εις την ΑΝΟΙΚΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗΝ μου, την οποίαν στη συνέχεια και αναδημοσιεύω, ώστε να ενημερωθούν οι αναγνώστες μας, να σχηματίσουν την ιδικήν των άποψιν και να μας κρίνουν αμφοτέρους, κρίνοντες έκαστος «την δικαίαν κρίσιν»!
Σημειώνω εξ αρχής, το γεγονός, ότι αρχίζετε την απάντησίν Σας, χρησιμοποιώντας έναν ειρωνικόν τρόπον κατ’ εμού, ο οποίος όχι μόνον δεν Σας τιμά, αλλά συγχρόνως αποδεικνύει περίτρανα, ότι δεν αναγνώ-σατε στοχαστικά και με ταπείνωσιν τα όσα έγραψα προς Υμάς, αλλ’ εσπεύσατε να δώσετε μίαν απάντησιν με σκοπόν και μοναδικόν στόχον να προστατεύσετε και να διατηρήσετε το κύρος Σας!!!!
Η πρώτη ειρωνεία Σας είναι, ότι μετά την λέξιν ΕΦΗΣΥΧΑΖΟΝΤΑ (;) (ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΝ) τοποθετείτε ένα ερωτηματικόν! Επομένως με ειρωνεύεσθε, αμφισβητώντας το γεγονός, ότι όντως είμαι ένας εφησυχά-ζων Αρχιερεύς, ο οποίος όμως δεν έπαυσε να πονάει διά το κατάντημα της Εκκλησίας μας από την ώραν, που ενεφανίσθη ο Κορωνοϊός και να εξωτερι-κεύη τον πόνον του! Η εκ μέρους πολλών Αδελφών Αρχιερέων συντελου-μένη προδοσία της αμωμήτου Πίστεώς μας όχι μόνον με αφυπνίζει, αλλά και με εξοργίζει, κατά το αγιογραφικόν: «οργίζεσθε και μη αμαρτά-νετε»! (Εφες. 4,26)! Πως άραγε να ησυχάσω, πως δηλ. να παραμείνω σιωπών και εφησυχάζων, όταν π.χ. Αδελφός μας Αρχιερεύς, όλως ανερυ-θριάστως προβάλλων τον εαυτόν του, εξαγγέλλει, ότι «ἡ καταπολέμηση τοῦ ἀντισημιτισμοῦ» θά εἶναι ἡ «προτεραιότητά» του, ( ;;;), ότι δηλ. θα συμμαχήση με τον Σιωνισμόν, με τους Ραββίνους, γενικώς με το Εβραϊκόν Lobby της Παγκοσμιοποιήσεως, ἤτοι των πολεμίων της αγίας Ορθοδοξίας μας, των σταυρωσάντων τον Κύριόν μας, αυτό δε το ἔργον τῆς προδοσίας του Χριστοῦ θα είναι και η προτεραιότητα της ζωής του;;;;
Η δεύτερη ειρωνεία Σας εμπεριέχεται εις την πρότασιν: «Σας ευχαριστώ, που τιμήσατε την ελαχιστότητά μου με ανοικτή επιστολή. Ήδη απορούσα, γιατί αργήσατε».
Η ειρωνεία, λοιπόν, είναι ο τρόπος συμπεριφοράς ενός Αρχιερέως, ο οποίος ανήλθεν εις τον αρχιερατικόν θώκον μόλις την 7ην. 10.2018 προς ένα πρεσβύτερον εν Χριστώ γέροντα Αδελφόν του, ο οποίος όμως εις τον αρχι-ερατικόν θρόνον ανήλθεν την 17ην.08.1976 !!!!!, συνεπώς δε αριθμεί, με την Χάριν του Κυρίου μας, ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΝΤΑ και ΔΥΟ ΕΤΗ (42) μιᾶς ταπεινής ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΚΟΝΙΑΣ έναντι ΤΡΙΩΝ ΜΟΛΙΣ ΕΤΩΝ (3) της Υμετέρας τοιαύτης!!!!!!
Και τελικώς ἐπισφραγίζετε την απαντητικήν προς με επιστολήν Σας με τα εξής λόγια: «Παραιτηθήκατε γιά νά ἐφησυχάσετε καί νά ἑτοιμαστεῖτε, ὅπως εἴχατε πεῖ, γιά τήν σπουδαιότερη στιγμή τῆς ζωῆς, τόν θάνατο. Γιατί δέν τό τηρεῖτε; Μέ ἀναγκάζετε νά δαπανῶ χρόνο γιά νά ἀναιρέσω ἐπιχειρήματα τά ὁποῖα δέν ταιριάζουν σέ ἕναν συνετό καί πολιό Ἱεράρχη. Προσπαθῶ νά Σᾶς πείσω νά προφυλάξετε τόν Ἑαυτό Σας καί νά μήν ἐκτίθεσθε». Από την παρατεθείσαν περικοπήν τῆς προς με απαντήσεώς Σας απουσιάζει παντελώς έστω και ένα τυπικό «συγγνώμην» όχι προς ικανοποίησιν του «πολιοῦ Ιεράρχη», αλλά διά την βίωσιν τῆς ταπεινοφροσύνης !!!!!
Έπειτα από τα εισαγωγικά αυτά σχόλια, διά των οποίων προσδιο-ρίζεται ο χαρακτήρας Υμών, ας έλθωμεν τώρα εις την ουσίαν του θέματος.
Διά της μακροσκελούς απαντήσεώς Σας ἀναφέρεσθε εις πλείστα όσα ζητήματα, τα οποία έχουν σχέσιν με τον εμβολιασμόν κατά του Κορωνοϊού, ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ όμως να απαντήσετε επί της ουσίας του θέματος, διά το οποίον και Σας κατήγγειλα δημοσίως!
Το προς διευκρίνησιν ζήτημα, λοιπόν, το οποίον έθεσε η ελαχιστότης μου προς Υμάς, συνοψίζεται στο ερώτημα:
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;
ΔΩΡΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ προς ημάς
ἤ
ΤΕΧΝΑΣΜΑ ΚΑΙ ΕΦΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ;
Παρά ταύτα εις την απάντησίν Σας ασχολείσθε, το επαναλαμβάνω, με πολλά άλλα σημεία, που έχουν βέβαια σχέσιν με το εμβόλιον, αλλά ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ εις το προς Υμάς τεθέν ερώτημα! Με άλλα λόγια εφαρμόζετε αυτό που λέγει η λαϊκή μούσα: «Παιδιά, ἄλλα λόγια λέτε, ν’ἀγαπιώμαστε»!!!!!
Ασχολείσθε, λοιπόν, με την εγκυρότητα ή μη των μαχητικών Εφημερίδων ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ και ΜΑΚΕΛΕΙΟ, των οποίων δημοσιεύματα επικαλούμαι, και ΟΧΙ με την ακρίβεια και την ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΙΔΗΣΕ-ΩΝ, τις οποίες αναγράφουν και τις οποίες επικαλούμαι. Δηλ. το πρόβλημα δεν είναι ποιά Εφημερίδα έγραψε την είδησιν, ότι π.χ. είναι πενταπλάσιοι οι θάνατοι των εμβολιασμένων σε σχέση με τους ανεμβολίαστους, αλλ’ εάν η είδησις αυτή είναι ΑΛΗΘΙΝΗ ἤ ΨΕΥΔΗΣ!
Μη έχοντας, λοιπόν, στοιχεία πειστικά, διά να αποδείξετε την αθωότητά Σας, καταφεύγετε εις κρίσεις εναντίον της Εφημερίδος ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ, η οποία κατά τρόπον αξιοθαύμαστον υπηρετεί την Ορθοδοξίαν μας και την Ελλάδα μας, (μη χρηματοδοτηθείσα και μη εξαγορασθείσα από τα 28.000.000 € του Υπουργού της Κυβερνήσεως Μητσοτάκη κ. Πέτσα, διά των οποίων εξαγοράσθησαν Μ.Μ.Ε. και συνειδήσεις), και εκφράζεσθε κατά τρόπον περιφρονητικόν με λόγια, όπως π.χ. «…δεν το είπα, αλλά έτσι έγραψε, ότι είπα η γνωστή για τον προσανατολισμό και την ποιότητά της εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ». Χρεώνετε δε όλως αδίκως εις την ιδίαν Εφημερίδα και τον όρον «θεόσταλτον δώρον», του οποίου όμως συντάκτης και ανάδοχος δεν είναι η συγκεκριμένη Εφημερίδα, αλλ’οι παράγοντες του Διαδικτύου «news12.gr»!
(Βλ. https://news12.gr/theostalto-charaktirizei-to-emvolio-o-m/).
Ας επανέλθωμεν, λοιπόν, εις το κύριον θέμα μας. Το πρόβλημα δεν είναι ποιά Εφημερίδα έγραψε την είδησιν, ότι είναι πενταπλάσιοι οι θάνατοι των εμβολιασμένων σε σχέση με τους ανεμβολίαστους, αλλά τι είναι η είδησις αυτή; ΑΛΗΘΙΝΗ ἤ ΨΕΥΔΗΣ;
Σας πληροφορώ, λοιπόν, ότι την είδησιν αυτήν μας την παρέσχεν ο κ. Κωνστ. Αρβανίτης, Δρ. του Πανεπιστημίου Αθηνών, ιατρός Καρδιολόγος, την οποίαν και εδημοσίευσεν η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ, αναφέρεται δε σε έρευνα, πού έγινε στην Μεγάλη Βρετανία. «ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ», γράφει ο Ερευνητής κ. Αρβανίτης και παρα-πέμπει σε Βρετανικές πηγές, όπως π.χ. το Public Health England, δηλ. τον ΕΟΔΥ της Αγγλίας, ἤ το UK Health Security Agency, δηλ. τον Βρετανικόν ΕΟΠΠΥ!!!!
Έπειτα τα τεκμήρια, τα οποία Σας προσεκόμισα ως απόδειξιν, αγαπητέ μου Αδελφέ, εἶναι και από άλλες Εφημερίδες, όπως ΤΟ ΠΑΡΟΝ, η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ των Πατρών! Αντί, λοιπόν, να καταφέρεσθε εναντίον των συγκεκριμένων Εφημερίδων, θα ήταν καλύτερα να ασχοληθήτε με την μελέτην των παρεχομένων ειδήσεων! Ώστε, λοιπόν, με εξαναγκάζετε να επικαλεσθώ και πάλιν τα της λαϊκής μούσας: «Απορία ψάλτου, βηξ»! Δηλ. ο ψάλτης στην εκκλησία, όταν δεν γνωρίζει πως η τι να ψάλη, τότε κάνει ότι βήχει, για να κρύψη την ανικανότητά του!
Επανέρχομαι τώρα και εις το καίριον σημείον της διαμάχης μας, εις το οποίον θα ήθελα όλως ιδιαιτέρως να επιστήσω την προσοχήν Σας: Πρόκειται διά τον όρον «θεόσταλτον δώρον»!
Η βασική πηγή, εκ της οποίας ήντλησα αυτήν την είδησιν, δεν είναι η Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ, όπως γράφετε, αλλά ο ιστότοπος
https://news12.gr/theostalto-charaktirizei-to-emvolio-o-m/.
Το βλέπετε; Αναγράφεται και εις τον υπότιτλον της συγκεκριμένης ιστοσελίδος!
Όσοι μάλιστα εκ των αναγνωστών μας θέλουν να Σας ακούσουν ομιλούντα, δύνανται να καταφύγουν εις το YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=mcuoJd915QM,
ώστε να επιβεβαιώσουν τα υφ’ ημών υποστηριζόμενα.
Επαναλαμβάνω, λοιπόν, εδώ τις Δηλώσεις Σας, όπως αναγράφονται εις την προαναφερθείσαν ιστοσελίδα:
Το επίμαχον σημείον των Δηλώσεών Σας, Σεβασμιώτατε, είναι η πρότασις: «Ο Θεός ….μας έδωσε τα μέσα, που μας προτείνουν οι υγειονομικοί και το εμβόλιο»! Διατί, λοιπόν, διαμαρτύρεσθε; Σεις, με περισσήν μάλιστα υπεροψίαν, με άλλα βέβαια λόγια, δεν ισχυρίζεσθε, ότι το εμβόλιον είναι και θεόσταλτον και ουρανόσταλτον δώρον! Τι άλλο σημαίνουν τά λόγια Σας: «Ο Θεός μας έδωσε τα μέσα, που μας προτείνουν οι υγειονομικοί και το εμβόλιο»! Γι’ αυτό άλλωστε και η ελαχιστότης μου Σας παρεκάλεσε να προσκομίσετε τα αναγκαία ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. Αντ’ αυτού όμως Σεις, το επαναλαμβάνω, προτιμήσατε να εφαρμόσετε το γνωστόν γνωμικόν «Παιδιά, άλλα λόγια λέτε, ν’αγαπιώμαστε»!!!!
Σας υπενθυμίζω, λοιπόν, και πάλιν τα λόγια, διά των οποίων επεσφράγισα την πρός Υμᾶς ενοχλητικήν επιστολήν μου:
«Σας διαβεβαιώ, ότι το εμβόλιον ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,
όπως διακηρύσσετε,
ΑΛΛΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑ ΚΑΙ ΕΦΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ!»
Συνεπώς υποκρίνεσθε, Σεβασμιώτατε Άγιε Λαρίσης! Αλλοιώνετε τα ΥΦ’ ΗΜΏΝ ΛΕΧΘΕΝΤΑ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΘΩΩΣΕΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΑΣ! Άρα ένα «συγγνώμην, Σεβασμιώτατε», ἤ «έκαμα λάθος» ἤ «δεν επρόσεξα» ἤ κάτι παρόμοιον, που θα διώρθωνε τα πράγματα, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΕΞΕΙΣ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΕΙΣ ΥΜΑΣ, ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΣ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΝΕΩΤΕΡΑΣ ΓΕΝΙΑΣ!
Σεις, λοιπόν, οι νεώτεροι εις την Αρχιερωσύνην, είσθε οι ΣΟΦΟΙ και οι ΞΕΡΟΛΕΣ, εμείς δε, οι παλαιότεροι, εἴμεθα οι ΧΑΖΟΙ και οι ΒΛΑΚΕΣ!!!!
Παρακαλώ, μη θυμώνετε! Μου το γράφετε με διπλωματικό τρόπο: «Τα στερνά τιμούν τα πρώτα, δηλαδή υπάρχει κίνδυνος στα γεράματα να ανατιναχθούν οι κόποι μιᾶς ζωής»!
Απαντώ, λοιπόν, διά της παρούσης νεωτέρας επιστολής μου προς Υμᾶς, ὄχι διά να Σας πείσω, αλλά προς ενημέρωσιν και φωτισμόν των πιστών της Εκκλησίας τέκνων και διά την ιστορίαν! Ο ιστορικός του μέλλοντος θα μας κρίνη όλους! Προ πάντων δε ο Κριτής του κόσμου, ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, θα μας κρίνη και θα μας δικάση! Προσεύχομαι, λοιπόν, και ικετεύω τον Νυμφίον Χριστόν με τα γνωστά ικετευτικά λόγια: «Χριστιανὰ τὰ τέλη τῆς ζωῆς ἡμῶν, ἀνώδυνα, ἀνεπαίσχυντα, εἰρηνικὰ καὶ καλὴν ἀπολογίαν, τὴν ἐπὶ τοῦ φοβεροῦ βήματος τοῦ Χριστοῦ, αἰτησώμεθα».
Αδελφικώς Σας εύχομαι ΚΑΛΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑΝ και διατελώ
Ἐλάχιστος ἐν Χριστῷ Ἀδελφός
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
Ο πρ. ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
Σημείωσις:
Εἶχα ολοκληρώσει τις παραπάνω πτωχές γραμμές, όταν διά του Viber ἔλαβα την παρακάτω συγκλονιστικήν πληροφορίαν:
ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΜΒΟΛΙΩΝ.
- ΔΙΕΡΡΕΥΣΕ Η ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΜΒΟΛΙΩΝ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ!
ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! ΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΎ ΧΕΙΡΌΤΕΡΑ ΑΠ’ ΌΣΟ ΝΟΜΊΖΑΜΕ! Η ΠΑΡΑΚΆΤΩ ΛΊΣΤΑ ΔΙΈΡΡΕΥΣΕ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΊΑ, ΑΛΛΆ ΜΑΣ ΑΦΟΡΆ ΌΛΟΥΣ!
Ο CRAIG KELLY, ΠΡΏΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΉΣ ΤΩΝ «ΕΘΝΙΚΏΝ ΦΙΛΕΛΕΥΘΈΡΩΝ» (LIBERALS) ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΊΑ, Ο ΟΠΟΊΟΣ ΠΑΡΑΙΤΉΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ MORRISSON, ΔΙΑΦΩΝΏΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΛΟΓΙΚΉ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΉ ΤΩΝ ΤΥΡΑΝΝΙΚΏΝ ΜΈΤΡΩΝ ΚΑΤΆ ΤΗΣ «ΠΑΝΔΗΜΊΑΣ», ΑΝΑΜΈΝΕΤΑΙ ΔΕ ΝΑ ΗΓΗΘΗ ΤΩΝ «ΑΡΝΗΤΏΝ» ΤΗΣ ΧΏΡΑΣ ΤΟΥ, ΔΙΈΡΡΕΥΣΕ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΈΣ ΠΑΡΕΝΈΡ-ΓΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΜΒΟΛΊΩΝ.
ΤΑΥΤΌΧΡΟΝΑ, ΈΣΤΕΙΛΕ ΜΗΝΎΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΎ ΣΕ ΌΛΑ ΤΑ ΚΙΝΗΤΆ ΤΗΛΈΦΩΝΑ, ΠΟΥ ΥΠΉΡΧΑΝ ΜΈΣΑ ΣΤΗ ΒΆΣΗ ΔΕΔΟΜΈΝΩΝ ΤΩΝ LIBERALS ΜΈΣΩ ΤΟΥ ΚΌΜΜΑΤΌΣ ΤΟΥ, AUSTRALIA, UNITED PARTY, ΣΤΑ ΟΠΟΊΑ ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΌΤΙ ΚΑΝΕΊΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΠΛΈΟΝ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΎΕΤΑΙ ΤΟΥΣ «ΕΛΕΎΘΕΡΟΥΣ», ΤΟΥΣ «ΕΡΓΑΤΙΚΟΎΣ» Ή ΤΟΥΣ «ΠΡΆΣΙΝΟΥΣ», ΕΝΝΟΏΝΤΑΣ ΠΡΟΦΑΝΏΣ ΌΤΙ ΕΊΝΑΙ ΌΛΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟ «ΠΑΙΧΝΊΔΙ» ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΉΣ ΤΥΡΑΝΝΊΑΣ.
ΣΕ ΔΕΎΤΕΡΟ ΜΉΝΥΜΆ ΤΟΥ, ΣΤΈΛΝΕΙ ΤΗΝ ΚΡΥΦΉ ΛΊΣΤΑ ΤΩΝ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΏΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΑΝΆΤΩΝ ΠΟΥ ΚΡΎΒΕΙ Η ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΝΉ ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΜΕΊΣ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΆΖΟΥΜΕ ΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙ-,ΣΤΙΚΌΤΗΤΑ ΠΑΡΑΚΆΤΩ.
ΣΗΜΕΙΏΝΕΤΑΙ ΌΤΙ Ο CRAIG KELLY ΕΜΦΑΝΊΖΕΤΑΙ ΝΑ ΈΧΕΙ ΣΤΕΝΈΣ ΣΧΈΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΌΕΔΡΟ ΝΤΌΝΑΛΝΤ ΤΡΑΜΠ.
Η ΛΊΣΤΑ ΕΊΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΊ ΓΙΑ ΝΑ ΚΆΝΕΙ ΤΑ ΣΤΟΜΆΧΙΑ ΝΑ ΣΦΙΧΤΟΎΝ ΌΣΟ ΔΕΝ ΠΆΕΙ.
ΕΚΤΌΣ ΑΠΌ ΤΑ ΚΑΡΔΙΑΚΆ ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΡΟΜΒΏΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΜΈΧΡΙ ΤΏΡΑ ΓΝΩΡΊΖΑΜΕ, Η ΛΊΣΤΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΆΝΕΙ:
Ψυχικές διαταραχές
Διαταραχές νευρικού συστήματος
Αιμορραγική κυστίτιδα
Χρόνια αυθόρμητη κνίδωση
Πανικουλίτιδα
Δακρύρροια
Εσωτερική αιμορραγία
Μικροαγγειοπάθεια
Καταστροφή αιμοπεταλίων
Δυσλειτουργία της δεξιάς κοιλίας της καρδίας
Λαγόφθαλμος
Κοκκίωμα
Γαστρεντερίτιδα
Οισοφαγική καντιντίαση
Κάταγμα κάτω άκρου (διαταραχή των οστών)
Ρευματοειδής παράγοντας
Υπερχλωραιμία
Ανουρία
Νέκρωση ρινικού σωλήνα
Οξεία εμπύρετη ουδετερόφιλη δερματοπάθεια
Αιματοσπερμία
Δερματική νέκρωση
Αιμολυτική αναιμία
Περιφερική φλεβική νόσος
Χειλική αποχρωμάτωση
Αυτοάνοση ηπατίτιδα
Αντι-ουδετερόφιλα κυτταροπλασματικά αντισώματα θετική αγγειίτιδα
Αλλεργία σε τσίμπημα από αρθρόποδα (αράχνες κλπ)
Στρεπτοκοκκική πνευμονία
Ασυμπτωματικό covid-19
Υπεργαμαγλομπουλιναναιμία Καλοήθης μονοκλωνική
Μεταστάσεις στο ήπαρ
Ισχαιμία νωτιαίου μυελού
Οίδημα οσχέου
Ουραιμία
Μεταβλητότητα καρδιακών παλμών
Ούρα λευκωματίνης
Υποτροπή ασθενειών
Απόφραξη κοιλιοκάκης
Λήθαργο
Αναπνευστική ανεπάρκεια
Υπνηλία
Περιφερικό πρήξιμο
Ουροσεψία
Κυκλοφορικήκατάρρευση
Αυπνία
Αρρυθμίες
Ρινίτιδα
Αναιμία
Σακχαρώδης διαβήτης
**************************
Ακολουθεί:
Η προς ημάς απάντησις
του Σεβ. Μητροπολίτου Λαρίσης κ.κ. Ιερωνύμου
ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΣΕ ΕΦΗΣΥΧΑΖΟΝΤΑ(;) ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ
Τοῦ Σεβ. Μητροπολίτη Λαρίσης
καί Τυρνάβου κ. Ἱερωνύμου
Σεβασμιώτατε Πάτερ καί Δέσποτα.
Σᾶς εὐχαριστῶ πού τιμήσατε τήν ἐλαχιστότητά μου μέ «ἀνοικτή ἐπιστολή». Ἤδη ἀποροῦσα γιατί ἀργήσατε. Σᾶς εὐχαριστῶ καί γιά τήν καλή σας διάθεση, μέ ἀναφορά στήν διακονία μου στήν Ἱερά Σύνοδο, καί γιά τούς χαρακτηρισμούς σας, τόσο γιά ἐκείνους πού ἀφοροῦσαν στό τότε, ὅσο καί γιά ἐκείνους πού ἀφοροῦν στό τώρα. Μᾶλλον δέν ἀξίζω τούς πρώτους, ἐνδεχομένως νά μοῦ ἀξίζουν χειρότεροι ἀπό τούς δεύτερους.
Ἐπιτρέψτε μου, παρά ταῦτα, νά ἀπαντήσω, πρῶτον γιατί δέν θέλω νά ἐκληφθεῖ ἡ ἐκ μέρους μου σιωπή ὡς περιφρόνηση πρός τό Σεπτό Πρόσωπό Σας. Δεύτερον, γιατί πάντα θαύμαζα τἠν μαχητικότητά Σας (ἀκόμη κι ὅταν διαφωνοῦσα μαζί Σας, ὅπως τώρα). Τρίτον, γιατί ὅπως Ἐσεῖς προσπαθεῖτε νά μέ βγάλετε ἀπό τήν «οἰκτρά πλάνη» στήν ὁποία κατά τήν ἄποψή Σας ἔχω ἐμπέσει, ἔτσι κι ἐγώ θέλω νά Σᾶς παρακαλέσω νά μελετήσετε καλύτερα τά ὅσα ὑποστηρίζετε καί τίς πηγές, στίς ὁποῖες στηρίζεστε, γιά νά καταλάβετε πόσο ἐκτίθεσθε σέ ἡλικία πού δέν ἐνδείκνυται γιά τέτοιες ἐνασχολήσεις. Διότι ὅπως Ἐσεῖς ἐπικαλεῖσθε τά πρεσβεῖα Σας στήν Ἀρχιερωσύνη καί τό ἀρχιερατικό χρέος νά ὀρθοτομοῦμε τόν λόγο τῆς τοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ ἀληθείας, «δηλ. νά μή διδάσκουμε στό Λαό τοῦ Θεοῦ ἀνακρίβειες ἤ καί ψευδεῖς διδασκαλίες», ἐπικαλούμενος κι ἐγώ τό δεύτερο, ἀλλά καί τήν σοφή λαϊκή παροιμία πού λέει πώς «τά στερνά τιμοῦν τά πρῶτα», δηλαδή ὑπάρχει κίνδυνος στά γεράματα νά ἀνατιναχθοῦν οἱ κόποι μιᾶς ζωῆς, πράγμα τό ὁποῖο ἀπεύχομαι γιά Ἐσᾶς, ἔρχομαι νά προσπαθήσω νά Σᾶς μεταπείσω στά λάθος πιστεύματα (εὐτυχῶς ὄχι θεολογικά, μιᾶς πού τό ἐμβόλιο δέν εἶναι θεολογικό ζήτημα, ἀλλά ὑγειονομικό), τά ὁποῖα μᾶλλον Σᾶς ὁδηγοῦν σέ λάθος ἐνέργειες καί συμπεράσματα.
Μέ καλεῖτε σέ μετάνοια καί διόρθωση ἡμαρτημένων, ὅπως γράφετε, διότι δῆθεν εἶπα ὅτι «Θεόσταλτο εἶναι τό ἐμβόλιο κατά τοῦ covid». Εὐτυχῶς ἔχετε τό θάρρος νά παραδεχθεῖτε πώς δέν τό εἶπα, ἀλλά ἔτσι ἔγραψε ὅτι εἶπα ἡ γνωστή γιά τόν προσανατολισμό καί τήν ποιότητά της ἐφημερίδα «Ἐλεύθερη Ὥρα». Σεῖς δέ πού εἶστε τακτικός ἀναγνώστης καί παραπέμπετε συχνά γιά νά στηρίξετε τίς ὑποθέσεις Σας σέ ἄρθρα τῆς ἐφημερίδας αὐτῆς, ἀντί νά ἀπευθυνθεῖτε στήν ἐφημερίδα καί νά ἀπαιτήσετε νά ἀναθεωρήσει τό ἡμαρτημένο πρωτοσέλιδό της τῆς 26ης Ὀκτωβρίου 2021, μέ τό ὁποῖο ὑπό τόν τίτλο «”Ὁ Θεός μᾶς ἔδωσε τό ἐμβόλιο!” Ὁ Μητροπολίτης Λαρίσης “ξαναχτυπᾶ” δίχως ἔλεος!», βάζει στό στόμα μου λόγια πού δέν εἶπα, ἀντί αὐτοῦ πέραν πάσης προσδοκίας ζητᾶτε ἀπό ἐμένα νά ἀναθεωρήσω… Ἀποφεύγω χαρακτηρισμούς γιατί διατηρῶ ἀκέραιο τόν σεβασμό μου πρός τήν Ἀρχιερωσύνη καί τήν μέχρι τώρα πορεία Σας.
Περαιτέρω, ἐν γνώσει Σας ὅτι δέν εἶπα τήν παραπάνω φράση, οἰκοδομεῖτε ἐπί αὐτῆς ὅλην τήν προβληματική ἐπιχειρηματολογία τοῦ ἄρθρου Σας. Πρίν Σᾶς ἀναλύσω γιατί πιστεύω ὅτι εἶναι προβληματική ἡ ἐπιχειρηματολογία Σας, ἐπιτρέψτε μου νά ξεκαθαρίσω τί πιστεύω γιά τό ἐμβόλιο, ὅπως τό δημοσιοποίησα στόν λαρισαϊκό λαό μέ ἄρθρο μου στήν ἐφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ τῆς Λάρισας τήν 26η Ἰουλίου 2021 ὑπό τόν τίτλο: «Πάλι Διχόνοια;», ἀπό ὅπου καί τά ἀποσπάσματα: «(…) ἐπιθυμῶ νά ξεκαθαρίσω τό αὐτονόητο, ὅτι μέ ἐκφράζει καί μέ δεσμεύει ἀπόλυτα ἡ ἀπόφαση τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς 13ης Ἰουλίου 2021, ἡ ὁποία παρουσιάζεται ἀναλυτικά τόσο στό Δελτίο Τύπου τῆς Συνόδου τῆς ἡμέρας ἐκείνης, ὅσο καί στό σχετικό Ἀνακοινωθέν, ἀλλά καί στήν Ἐγκύκλιο πού διαβάστηκε τήν Κυριακή 25 Ἰουλίου 2021 σέ ὅλους τούς Ἱερούς Ναούς τῆς χώρας, καθώς καί στό ἔντυπο τῆς Ἱερᾶς Συνόδου ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ, τά ὁποῖα μπορεῖ ὁ καθένας νά βρεῖ στήν ἰστοσελίδα τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Λαρίσης καί Τυρνάβου. (…) τό ἀντι-ἐμβολιαστικό κίνημα στήν παγκόσμια ἔκφρασή του δέν εἶναι τόσο ἀθῶο ἤ τόσο ἁπλό, οὔτε σχετίζεται μόνο μέ τήν παροῦσα συγκυρία ὅπως ἀφελῶς πιστεύουν κάποιοι. Ἐκμεταλλεύεται τίς συνθῆκες τῆς πανδημίας, ὅπου κυριαρχοῦν ὁ φόβος καί ἡ καχυποψία, καθώς καί τό γεγονός ὅτι τά ἀντι-COVID ἐμβόλια δέν ἔχουν ἀκόμη τήν ἐκτεταμένη χρονικά ἐφαρμογή καί παρατήρηση τῶν ἀποτελεσμάτων τους, γιά νά ἀναπτύξει θεωρήσεις ἐπιστημονοφανεῖς, νά ἐπικαλεστεῖ πιθανότητες, νά φανταστεῖ σκοτεινές πτυχές καί ὕποπτα σχέδια, ὥστε νά ἀρνηθεῖ τά ἐπιτεύγματα τῆς ἐπιστήμης μας συνολικά καί νά ὑπονομεύσει ἰατρικές πρακτικές πού μεταπολεμικά ἔσωσαν ἑκατομμύρια ἀνθρώπων, ἰδίως περιορίζοντας τήν θνησιμότητα στήν παιδική ἡλικία. Ἀπό τά παραπάνω, εὔκολα καταλαβαίνει κανείς ὅτι τό ζήτημα τῶν ἐμβολίων δέν εἶναι θεολογικό, δέν ἔχει νά κάνει μέ τό Δόγμα ἤ τή Λατρεία τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, δέν εἶναι ἀποκλειστικά Ἑλληνικό ἤ ἐθνικό, εἶναι πρώτιστα ὑγειονομικό, τείνει ὅμως, νά ἐξελιχθεῖ σέ μεῖζον πολιτικό, ἀκριβῶς ἐπειδή ἡ σκοπιμότητα ἤ ἡ ὑστεροβουλία κάποιων τό ἐμπλέκουν στούς διεθνεῖς καί τούς ἐγχώριους πολιτικούς τους χειρισμούς, καθιστῶντας το εὔκολο πεδίο ἀντιπαράθεσης. Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία δέν ἐμπλέκεται ἄμεσα, ἀλλά ἔμμεσα, καθώς τά θέματα τῆς καθημερινότητας ἤ τῆς προστασίας τῆς ζωῆς τοῦ ἀνθρώπου διέρχονται μέσα ἀπό τήν ἠθική της, τόν τρόπο ζωῆς πού προτείνει, ὥστε ὁ ἄνθρωπος νά μήν ἐγκλωβίζεται στά στενά ὅρια τῆς βιολογικῆς του ὕπαρξης καί τῶν ἀναγκαιοτήτων της, ἀλλά διασώζοντας τήν ἐλευθερία του νά ἐκλεπτύνει τήν προσωπικότητά του καί νά καλλιεργεῖ μιά οὐσιαστική πνευματικότητα. Κι ἐκεῖ οἱ Ἀρχές τῆς Παράδοσής μας, τοῦ φρονήματος τῶν Πατέρων μας, τῶν Ἱερῶν μας Κανόνων, μᾶς ἐπιβάλλουν διπλό σεβασμό, ἀφ᾽ ἑνός πρός τήν ἀνθρώπινη ζωή, ἀφ᾽ ἑτέρου πρός τήν ἐπιστήμη καί μάλιστα τήν ἰατρική. Οἱ δύο αὐτές θεμελιώδεις θεωρήσεις ὑπαγόρευσαν, ὄχι μόνο στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, ἀλλά στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ἀνά τόν κόσμο, μιά συμπεριφορά καί στάση πού κάποιοι στήν ἄγνοια ἤ τήν ἀμάθειά τους ἔσπευσαν νά κατακρίνουν, δέν ἦταν ὅμως, τίποτε παραπάνω παρά ἡ ἔκφραση τῆς αὐτοσυνειδησίας τῆς Ἐκκλησίας μας, ἡ πιστή τήρηση τῆς Ἱεροκανονικῆς Της Παράδοσης καί ἡ ἀπόδειξη τῆς ἀγάπης καί τῆς μέριμνάς της γιά τόν σύγχρονο ἄνθρωπο. Τό εἴχαμε ξαναγράψει, ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, χωρίς νά ἔχει ἕνα ὁρατό διοικητικό κέντρο ἐπί γῆς, διά τῶν κατά τόπους Αὐτοκεφάλων Ἐκκλησιῶν, ἔλαβε τά ὅμοια μέτρα ὑγειονομικοῦ ἐνδιαφέροντος καί συμπεριφέρθηκε ἑνιαία, ἀσχέτως ἐπί μέρους κρατικῶν ἐντολῶν καί ἐπιχώριας πολιτικῆς. Καί ἀφοῦ ἀπέκρουσε τήν θρησκοληψία καί τόν φανατισμό τῆς ἀμάθειας καί τῆς ἐμπάθειας στό ζήτημα τῆς μάσκας, ἔρχεται τώρα νά συστήσει τόν ἐμβολιασμό, ὄχι ὡς πανάκεια, ἀλλά ὡς ἕνα ὅπλο ἰσχυρό, ὡς ἕνα μεγάλο βῆμα στήν προσπάθεια τῆς ἀνθρωπότητας νά ἀπαλλαγεῖ ἀπό τήν μάστιγα πού τήν πλήττει ἐδῶ καί ἐνάμισυ ἔτος. Νά συστήσει, ὄχι νά ἐπιβάλλει! Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία γνωρίζει νά σέβεται τήν ἀνθρώπινη ἐλευθερία, τήν ὁποία μέ πάθος ὑπηρετεῖ, καλλιεργεῖ καί ἐξελίσσει. Γι᾽ αὐτό καί ὁ,τιδήποτε τό ὑποχρεωτικό, εἶναι πάντα θέμα εἰδικοῦ προβληματισμοῦ. Γενικά, ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία καλεῖται νά πείσει, να προτρέψει, νά παρακαλέσει, ὄχι ὅμως νά ὑποχρεώσει σέ συγκεκριμένη κατεύθυνση. (…)». Τό ἄρθρο μου αὐτό Σᾶς τό εἶχα στείλει διά τοῦ ταχυδρομείου νωρίτερα αὐτόν τόν μῆνα, ὅταν μοῦ κάνατε τήν τιμή ὡσαύτως διά τοῦ ταχυδρομείου νά μοῦ ἀποστείλετε ἄρθρο Σας στήν ἐφημερίδα «Νέοι Ἄνθρωποι» τῆς 1ης Ὀκτωβρίου 2021, μαζί μέ τήν «Ἐλεύθερη Ὥρα» τῆς ἴδιας ἡμέρας.
Καί πᾶμε στά ἐπιχειρήματά Σας. Μοῦ γνωστοποιεῖτε ὅτι: «κατά τό ἔτος 1981 ἐτέθη σέ κυκλοφορία μία μελέτη μέ τόν τίτλον «The Eyes of Darkness» τοῦ συγγραφέως Dean Koontz». Σοβαρά τώρα; Μελέτη τό μυθιστόρημα ἐπιστημονικῆς φαντασίας; Καί ποιός ὁ συγγραφέας; «Ο ΝΤΙΝ ΚΟΥΝΤΖ γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Πενσιλβάνια των ΗΠΑ. Είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους συγγραφείς παγκοσμίως. Έχει μεταφραστεί σε 38 γλώσσες, και οι συνολικές πωλήσεις των έργων του ξεπερνούν τα 450.000.000 αντίτυπα. Δεκατέσσερα από τα έργα του έφτασαν στην πρώτη θέση στη λίστα των μπεστ σέλερ των New York Times. Μερικά από τα γνωστότερα μυθιστορήματά του είναι τα εξής: Φαντάσματα, Ο εφιάλτης παραφυλάει, Νύχτες τρόμου, Το κρησφύγετο. Το περιοδικό Rolling Stone τον έχει χαρακτηρίσει «τον πιο δημοφιλή συγγραφέα έργων αγωνίας της Αμερικής». Ζει στη Νότια Καλιφόρνια με τη σύζυγό του Γκέρντα. (Ἀπό τήν ἰστοσελίδα τῶν ἐκδόσεων ΨΥΧΟΓΙΟΣ)». Πόσες φορές ἔργα ἐπιστημονικῆς φαντασίας συνέπεσαν μέ κατοπινές ἐφευρέσεις ἤ ἐξελίξεις! Δηλαδή, ὁ Ἰούλιος Βέρν κατά τήν ἄποψή Σας τί εἶναι; Κι αὐτός «προάγγελος τῶν Δυνάμεων τοῦ Διαβόλου»; Παρακαλῶ ἀναλογιστεῖτε ἄν Σᾶς τιμᾶ νά ἐπικαλεῖστε ἕναν συγγραφέα μυθιστορημάτων ἐπιστημονικῆς φαντασίας ὅταν ἀναφέρεστε σέ θέματα πανδημίας, ὀνομάζοντας μάλιστα τό μυθιστόρημά του «μελέτη»!
Κι ἡ ἀναφορά στήν προσβολή τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πατρῶν κ. Χρυσοστόμου ἀπό τόν κορωνοϊό ἐνῶ ἦταν πλήρως ἐμβολιασμένος, θέλω νά πιστεύω ὅτι εἶναι προϊόν κακῆς πληροφορήσεώς Σας. Ὁ ἴδιος ὁ Πολυσέβαστός μου Ἅγιος Πατρῶν, ἀναφερόμενος στή νοσηλεία του, τόνιζε ἐπανειλημμένως πώς οἱ γιατροί τοῦ ἔλεγαν ὅτι ἄν δέν εἶχε ἐμβολιαστεῖ ἡ ἐξέλιξη τῆς ὑγείας του θά ἦταν διαφορετική. Ἄρα μᾶλλον χάρη στόν ὁλοκληρωμένο ἐμβολιασμό του ἀπεφεύχθησαν τά χειρότερα.
Γιά νά μήν ἐπεκτείνω πολύ τήν ἀπάντησή μου καί Σᾶς κουράσω, θά ἀποφύγω νά ἀποδομήσω τά δημοσιεύματα τῶν ἐφημερίδων «Ἐλεύθερη Ὥρα» καί «Μακελειό», τά ὁποῖα σωρρηδόν μοῦ παραθέτετε, μέ μόνην τήν παρατήρηση ὅτι καταλαβαίνετε νομίζω, πώς δέν ἀποτελοῦν ἐπιστημονικά περιοδικά καί μάλιστα ἰατρικά… Ὁπωσδήποτε δέν καταφεύγει σέ αὐτά γιά νά ἐνημερωθεῖ ἡ ἐπιστημονική κοινότητα, οὔτε τά ἴδια ἰσχυρίζονται ὅτι δημοσιεύουν συνολικά ἀπόψεις καί δηλώσεις ἐπιστημόνων. Εἶναι προφανές ὅτι δημοσιοποιοῦν μονομερῶς ὅτι ταυτίζεται ἥ πιστεύουν ὅτι ταυτίζεται πρός τήν ἄποψή τους, βάζοντας κατά τά λοιπά στό στόμα ἀνθρώπων λόγια πού δέν εἶπαν, ὅπως ἀπό τήν ἀρχή τῆς παρούσας εἴχαμε τήν εὐτυχία νά διαπιστώσουμε… Ἑπομένως καί τά ἐπ᾽ αὐτῶν ἑδραζόμενα συμπεράσματά Σας ἤ καί οἱ ἐξ αὐτῶν ἀπορρέοντες χαρακτηρισμοί ὡς πρός ἐμένα, μᾶλλον κλονίζονται (εἶναι ὅ,τι πιό οὐδέτερο καί πρός Ἐσᾶς ἀπονέμον σεβασμό, μπορῶ νά σκεφθῶ).
Ὡς πρός τό ἐπιχείρημά Σας ὅτι «στηρίζω τήν Κυβέρνηση», ἄν παρακολουθούσατε τά λεγόμενα καί γραφόμενά μου (τά ὁποῖα εὐτυχῶς δέν θά βρεῖτε στήν «Ἐλεύθερη Ὥρα» καί τό «Μακελειό»), θά κατανοούσατε ὅτι μέ ἀδικεῖτε. Στό ἀνωτέρω μνημονευόμενο ἄρθρο μου, μέ ἀφορμή συγκέντρωση κατά τοῦ ὑποχρεωτικοῦ ἐμβολιασμοῦ στή Λάρισα ἀλλά καί τήν ἐπίκληση ἐκ μέρους τοῦ Πρωθυπουργοῦ τοῦ ἄρθρου 25 παρ. 4 τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματος, ἔγραφα πάλι: «Ὅλοι αὐτοί ὅμως, δέν συνενώθηκαν μόνον ἐπειδή κάποιοι τούς προσκάλεσαν. Συγκεντρώθηκαν καί ἐπειδή κάποιοι τούς ἀπογοήτευσαν ἤ τούς διέψευσαν. Εἶναι πανθομολογούμενο ὅτι οἱ φωτογραφίες διάφορων ἀναγνωρίσιμων ἀπό ποικίλους χώρους στήν ἀρχή τοῦ ἐμβολιασμοῦ, περισσότερο ἔβλαψαν παρά βοήθησαν. Δέν εἶναι δυνατό νά προσπαθεῖς νά προωθήσεις ἕνα τόσο σοβαρό θέμα γιά τήν θωράκιση τῆς δημόσιας ὑγείας μέ ἐπικοινωνιακές μεθόδους τύπου διαφημιστικῆς καμπάνιας ἤ ἐπιπέδου προεκλογικῆς ἐκστρατείας. Πότε ἀναδείχθηκε ἡ σημασία τοῦ ἐμβολιασμοῦ μέ ἐπιχειρήματα; Ποιός μίλησε ὑπεύθυνα; Πότε ἔγινε προσπάθεια να πειστοῦν κι ὄχι νά παρασυρθοῦν οἱ πολίτες; Ἡ διάθεση κάρτας μέ συγκεκριμένο ποσό στούς νέους πού ἐμβολιάσθηκαν, εὔκολα ἑρμηνεύθηκε ὡς ἀπόπειρα χρηματισμοῦ καί ἐξαγορᾶς τους. Πῶς μποροῦμε νά προσβάλουμε τόσο εὔκολα τά νειᾶτα τῆς πατρίδας μας θεωρῶντας ὅτι «παζαρεύουν» ἤ «ξεπουλιοῦνται»; Δέν περνᾶ κἄν ἀπο το μυαλό ὁρισμένων ὅτι οἱ νέοι μας ἔχουν εὐαισθησίες καί φιλότιμο; Τί ἦθος τούς διδάσκουμε; Ἤδη ξεκίνησε νά γίνεται λόγος καί γιά λήψη διοικητικῶν μέτρων ἐναντίον ὅσων ἀποκρούουν τόν ἐμβολιασμό. (…) σέ ἐπίπεδο δημοκρατικοῦ Κράτους Δικαίου, στή χώρα πού θεσμοθέτησε τήν ἐλευθερία τοῦ λόγου, γέννησε τήν δημοκρατία καί ἀγωνίσθηκε πάντα ἀγῶνες δίκαιους καί ἱερούς, δέν ἐπιτρέπεται νά τιμωρεῖται ἡ ἄποψη, νά ποινικοποιεῖται ἡ διαφορετικότητα ἤ νά ἀναδεικνύεται ποικιλοτρόπως ἡ κρατική ἐκδικητικότητα στούς ὅποιους διαφωνοῦντες. Πρόσφατα ἔγινε ἐπίκληση τοῦ ἄρθρου 25 παρ. 4 τοῦ Συντάγματος τῆς χώρας μας. Μιά πρώτη παρατήρηση, γιά νά φτάσεις στήν παράγραφο 4 πρέπει πρῶτα νά περάσεις ἀπό τίς παραγράφους 1, 2 καί 3. (…) Ἑπομένως, τό Κράτος δικαιοῦται νά ἀξιώνει ἀπό ὅλους τούς πολίτες τήν ἐκπλήρωση τοῦ χρέους τῆς κοινωνικῆς καί ἐθνικῆς ἀλληλεγγύης, ἀλλά καί ὑποχρεοῦται νά ἐγγυᾶται τά δικαιώματα τοῦ ἀνθρώ-που ὡς ἀτόμου καί ὡς μέλους τοῦ κοινωνικοῦ συνόλου, καθώς καί τήν ἀρχή τοῦ κοινωνικοῦ Κράτους Δικαίου, ἐνῶ τά κρατικά ὄργανα ὑποχρεοῦνται νά διασφαλίζουν τήν ἀνεμπόδιστη καί ἀποτελεσματική ἄσκηση τους. Μέ ἄλλα λόγια, τό Κράτος δέν μπορεῖ νά στρέφεται τιμωρητικά ἐναντίον ἀπόψεων, ἑπομένως δέν μπορεῖ νά μελετᾶ ἀναστολή ἐργασιακῆς σχέσης μέ ταυτόχρονη ἀφαίρεση τῆς ἀσφαλιστικῆς κάλυψης γιά μή ἐμβολιασμένο ὑγειονομικό ἀμοιβόμενο ἀπό τό δημόσιο, ὅταν ἔχει τήν δυνατότητα μετάταξης. Περαιτέρω καί στόν ἰδιωτικό τομέα, ὅπου δέν ὑπάρχουν οἱ ἀντίστοιχες δυνατότητες, πάλι τό Κράτος θά μποροῦσε μέσω προγραμμάτων, νά διευκολύνει τήν μετακίνηση ἐργαζομένων σέ θέσεις ἐργασίας ὅπου δέν ὑφίσταται ἐπαφή μέ ἄλλους καί δέν δημιουργεῖται κίνδυνος ζωῆς. Ἐάν θέλουμε νά εἴμαστε εἰλικρινεῖς μέ τούς ἑαυτούς μας, ἡ ὅλη ἐξέλιξη τοῦ σημαντικοῦ ζητήματος τῶν ἐμβολίων οἰκοδομήθηκε ἐπάνω στήν φυσιολογική κόπωση τῶν πολιτῶν ἀπό τά μέτρα κατά τῆς πανδημίας καί τήν ἐξέλιξή της σέ ἀγανάκτηση καί ὀργή. Κάποιοι ἐπικαλούμενοι τήν ἀναγκαιότητα τοῦ ἐμβολιασμοῦ, ἔσπευσαν νά πιέσουν μέ ὅρους ὑποχρεωτικότητας καί φόβου, χωρίς νά προνοήσουν νά ἐκτονώσουν τή συσσωρευόμενη κοινωνική ἔνταση. Εἶναι ἀλήθεια πώς κάποιους τούς πιέζει ἡ εὐθύνη τους καί ἐνεργοῦν μονοδιάστατα. Εἶναι ἀλήθεια πώς δέν ἀφήνουμε χῶρο στήν ἐπιστημονική κοινότητα νά πραγματοποιήσει τό ἔργο της καί νά ἀναπτύξει τά ἐπιχειρήματά της σέ συνθῆκες ἀπροκατάληπτες (παρεμπιπτόντως τά Δελτία Τύπου τοῦ Ἰατρικοῦ Συλλόγου Λάρισας τῆς 12ης Ἰουλίου καί τῆς 16ης Ἰουλίου 2021 εἶναι μνημειώδη στήν ἐπιχειρηματολογία τους). Εἶναι ἀλήθεια πώς ἄλλοι αἰσθάνονται νά πνίγονται καί ἀντιδροῦν σπασμωδικά. Ἡ μεγαλύτερη ἀλήθεια εἶναι πώς δέν συζητᾶμε νηφάλια καί σοβαρά, ἀλλά μέ ὅρους ὑποταγῆς τοῦ ὅποιου ἄλλου στό δικό μας πίστευμα. Κι αὐτό εἶναι τό ἐπικίνδυνο. Δημιουργεῖται ἐμφυλιοπολεμικό κλῖμα διχασμοῦ, διαίρεσης, διχόνοιας τήν κρίσιμη στιγμή πού δέν τό χρειαζόμαστε καθόλου, ἀντίθετα ἔχουμε ἀνάγκη τήν μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση γιά νά ξεπεράσουμε τήν δύσκολη περίοδο τῆς πανδημίας. Μέ ἄλλα λόγια, τό μεγαλύτερο ἀγαθό πού πρέπει νά προστατεύσουμε σήμερα εἶναι ἡ ἑνότητά μας. Γι᾽ αὐτό «στῶμεν καλῶς»!».
Μετά τά παραπάνω, νομίζω ὅτι κι ἐγώ μπορῶ νά ἀπορῶ «τίς Ὑμᾶς ἐβάσκανεν;» καί νά Σᾶς παρακαλέσω νά διαβάσετε ὡς ἀπάντηση τό ἴδιο Ἁγιογραφικό κείμενο πού μοῦ παραθέτετε, δηλαδή τούς πέντε πρώτους στίχους τοῦ τρίτου κεφαλαίου τῆς πρός Γαλάτας ἐπιστολῆς τοῦ Ἀποστόλου Παύλου. Στήν παρατήρησή Σας δέ ὅτι: «Στίς παλαιότερες γενεές οἱ κληρικοί μας ὡδηγοῦσαν τούς πιστούς στήν ἀγκαλιά τοῦ Χριστοῦ μας καί ὄχι στά χέρια τῶν Κυβερνητικῶν παραγόντων καί τοῦ ἐπάρατου ἐμβολιασμού!», θέλω νά διευκρινίσω πώς κι ἐγώ στήν ἀγκαλιά τοῦ Χριστοῦ μας θέλω νά ὁδηγήσω τούς ἀνθρώπους, ἀλλά ὄχι πρίν τήν ὥρα τους…
Σεβασμιώτατε Γέροντα.
Σᾶς παρακαλῶ καταλάβετε ὅτι πολλά ἀπό τά ὅσα ὑποστηρίζετε δέν εἶναι δικά Σας, ἀλλά Σᾶς τά ἔχουν περάσει τεχνηέντως ἄλλοι. Καί πάλι στό παραπάνω ἄρθρο μου ἔγραφα γιά τά ὅσα κυκλοφοροῦν ἀπό κύκλους συνειδητῶν ἀρνητῶν τοῦ ἐμβολίου ὅτι: «(…) συνιστοῦν συνομωσιολογία, θρησκοληψία καί κατάλυση τοῦ Κράτους (ἰδίως τοῦ Κράτους Δικαίου). Τή στιγμή αὐτή ἔχει ἀναπτυχθεῖ ἕνας ἰδιότυπος συγκρητισμός, κατά τόν ὁποῖον ἔχουν ληφθεῖ ἀπό διάφορα ἰδεολογικά ρεύματα καί θρησκεύματα στοιχεῖα πού χρησιμοποιοῦνται σωρρηδόν. Ἀπό τήν Ὀρθοδοξία ἐκμεταλλεύονται τόν προφητικό λόγο καί τό ὄνομα τοῦ Ἁγίου Παϊσίου βάζοντας στό στόμα του λόγια πού ποτέ δέν εἶπε, ἀπό τήν δεξιά ἐκμεταλλεύονται τήν εὐαισθησία «στήν προστασία τῆς πατρίδας καί τῆς ἀναλλοίωτης ταυτότητάς της», ἀπό τήν ἀριστερά στηρίζονται στήν «ἀντίσταση κατά τῶν ἀντιλαϊκῶν πολιτικῶν» πού πάντα ἀναπτύσσει ἡ ἑκάστοτε Κυβέρνηση «σέ συνεργασία μέ τά συμφέροντα». Στή συγκέντρωση τῆς Λάρισας εἶδα μαζί ἀνθρώπους τῆς Ἐκκλησίας, παλαιοημερολογίτες, διάφορους ἀπό τό φάσμα τῆς δεξιᾶς, διάφορους ἀπό το φάσμα τῆς ἀριστερᾶς, πανώ μέ μαῦρα καί πανώ μέ κόκκινα χρώματα…». Τί δουλειά ἔχετε Ἐσεῖς μέ ὅλα αὐτά; Παραιτηθήκατε γιά νά ἐφησυχάσετε καί νά ἐτοιμαστεῖτε, ὅπως εἴχατε πεῖ, γιά τήν σπουδαιότερη στιγμή τῆς ζωῆς, τόν θάνατο. Γιατί δέν τό τηρεῖτε; Μέ ἀναγκάζετε νά δαπανῶ χρόνο γιά νά ἀναιρέσω ἐπιχειρήματα τά ὁποῖα δέν ταιριάζουν σέ ἕναν συνετό καί πολιό Ἱεράρχη. Προσπαθῶ νά Σᾶς πείσω νά προφυλάξετε τόν Ἑαυτό Σας καί νά μήν ἐκτίθεσθε. Δυστυχῶς τό κάνω δημόσια γιατί Ἐσεῖς δώσατε τήν ἀφορμή ἐπικαλούμενος μάλιστα τό ἀγαπητό Σας: «τά δημοσίως λεγόμενα καί πραττόμενα, δημοσίως πρέπει καί νά ἐλέγχωνται» (ΕΠΕ, 23,393). Δέν πρόκειται νά τό ξανακάνω, ἄν καί γνωρίζω ὅτι θά ἐπανέλθετε, ὄχι γιατί Σᾶς περιφρονῶ, ἀλλά γιατί δέν θέλω νά Σᾶς ἐκθέτω καί νά δίνω δικαίωμα νά γράφουν κάποιοι στά σχόλια μέ χαιρεκακία: «ἐπιτέλους βρέθηκε κάποιος νά τόν μαζέψει». Σᾶς διαβεβαιῶ λοιπόν, ὅτι ἐπί τοῦ θέματος δέν πρόκειται νά ἐπανέλθω σεβόμενος πολλά πράγματα, παρακαλῶντας Σας ὅμως, ταυτόχρονα νά σεβαστεῖτε Σεῖς πρῶτος τήν ἱστορία Σας, τήν ἀγάπη Σας πρός τήν Ἐκκλησία, ἀλλα καί τήν πατρίδα καί τόν λάο της πού δοκιμάζεται δεινῶς ὄχι τόσο ἀπό τήν πανδημία, ὅσο ἀπό τό κλῖμα φοβίας πού ἔχουν ἐξαπολύσει ὅσοι μέ περισσή ἐπιστημονοφάνεια σπεύδουν νά κεφαλαιοποιήσουν πολιτικά ὠφέλη ἀπό τήν παροῦσα κρίση ἐκμεταλλευόμενοι τήν καλή διάθεση πολλῶν σάν κι Ἐσᾶς.
Μέ υἱική ἀγάπη καί ἄπειρο σεβασμό.
Add A Comment
You must be logged in to post a comment.