Ἀπορια εκπαιδευτικου, για τις ἐκδηλωσεις στα 100 χρονια απο την απελευθερωσι της Φλωρινας – Απαντηση σκληρη απ` αλλο ιστολογιο – Σημειωση για τον δεσποτη της Φλωρινας Βασιλειο, που εμενε στην Αθηνα, ενω η προπαγάνδα οργίαζε στη Φλωρινα. Πολυ θλιβερο το τέλος του. Θα συνεχισουμε τις δημοσιευσεις, για την περιοδο 1943-1945 απο το βιβλιο: «ΜΙΑ ΖΩΤΑΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, Ὁ π. Αυγουστινος στην Κοζανη».
Απο το βιβλίο: «ΦΑΚΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ»
Με τή δρᾶσι τοῦ π. Αὺγουστίνου Ν. Καντιώτου τα χρόνια της Κατοχῆς στην Μακεδονία, σελ.
Ἀπορια ἐκπαιδευτικου, για τις ἐκδηλωσεις στὰ 100 χρονια
ἀπο την ἀπελευθερωσι της Φλωρινας
Γιατι;
Παρακολούθησα ἀπὸ κοντὰ τὶς ἐκδηλώσεις ποὺ ἔγιναν παρουσίᾳ τοῦ μακαριωτάτου ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν καὶ πάσης Ἑλλάδος κ.κ. Ἱερωνύμου καὶ θὰ ἤθελα, ἂν μπορεῖτε, νὰ μοῦ λύσετε μία ἀπορία·
Γιατί ἀπὸ τὴν ἀναδρομὴ τῶν 100 χρόνων ἀπὸ τὴν ἀπελευθέρωσι τῆς Φλώρινας μέχρι σήμερα δὲν ἀναφέρθηκε πουθενὰ τὸ ὄνομα καὶ ἡ προσφορὰ τοῦ ἀειμνήστου Γέροντα Μητροπολίτη Φλωρίνης Αὐγουστίνου Καντιώτη, ποὺ ὑπῆρξε ἡ μισὴ Ἱστορία τῆς Φλώρινας;
Ἴσως τὴν ἐρώτησι θὰ ἔπρεπε νὰ τὴν ἀπευθύνω στὴ Μητρόπολι καὶ κυρίως στὸν ἐκπρόσωπο αὐτῆς π. Ἰουστῖνο Μπαρδάκα, ποὺ πρωτοστατούσε στὶς ἐκδηλώσεις, ἀλλὰ ἀπεχθάνομαι τὶς δικαιολογίες.
Ἡ ἀποσιώπησι τοῦ ὀνόματος τοῦ ἀειμνήστου ἁγίου Γέροντα Μητροπολίτη Φλωρίνης Αὐγουστίνου δημιούργησε σὲ πολλοὺς Φλωρινιῶτες ἐρωτηματικά. Τόσο γρήγορα ξέχασαν τὸν ἀληθινὸ ἐπίσκοπο Φλωρίνης, τὸ καύχημα τῆς πόλεως, ἤ κάτι ἄλλο συμβαίνει;
Π. Σ.
Ἐκπαιδευτικὸς
(Ἀπάντησι δική μας: Πῶς θὰ γίνονταν μητροπολίτης ἂν δὲν διέγραφε τὴν ἱστορία τοῦ γενναίου Ὁρθοδόξου Ἕλληνος ἱεράρχου, ποὺ φύλαγε ἄγρυπνος τῆς Θερμοπύλες τοῦ Βορρᾶ 1942-2010;).
Σχόλιο ἀπὸ τὸ ἱστολόγιο «ΟΜΟΛΟΓΙΑ»: 16 Αὐγούστου 2012, 9:15 μ.μ.
Ἱστορία τῆς Φλώρινας χωρὶς Αὐγουστῖνο ἴσον ἱστορία τῆς Ἀγγλίας χωρὶς Τσώρτσιλ, τῆς Γαλλίας χωρὶς Βοναπάρτη, τῆς Ρωσίας χωρὶς Μέγα Πέτρο. Αὐτοὶ ποὺ στὸ ἀφιέρωμα τῆς ἱστορίας τῆς Φλώρινας τῶν τελευταίων 100 ἐτῶν ἀποσιώπησαν τὸν Καντιώτη δὲν εἶναι μόνο κακεντρεχεῖς, εἶναι καὶ ἠλίθιοι. Ναὶ ΗΛΙΘΙΟΙ μὲ κεφαλαῖα γράμματα. Καλὰ ἔλεγε ὁ Ἀϊνστάιν ὅτι τὸ μόνο πρᾶγμα ποὺ εἶναι πιὸ ἀπέραντο ἀπὸ τὸ σύμπαν εἶναι ἡ ἀνθρώπινη βλακεία.
Καὶ ἡ ἱστοσελίδα: Βουνίσος Ἀκτιβιστὴς
Ἀναδημοσίευσε τὸ ἄρθρο μας καὶ ἔβαλε τίτλο: Mὰ ποιός εἶναι ὁ ρόλος τοῦ καταγόμενου ἐκ Μελίτης Ἀρχιμ. Ἰουστίνου Μπαρδάκα?…
Kλεινουμε τον «Φάκελο της Ασφάλειας» με μία σημειωση, για τον Μητροπολίτη Φλωρίνης Βασίλειο, πού αφησε μόνο το ποιμνιό του στην ἀγρια προπαγάνδα, τα δύσκολα χρόνια της κατοχῆς και έδιωξε τον ἰεροκήρυκα Αυγουστῖνο, μένοντας ἀσυγκίνητος στα τηλεγραφήματα και στις ἐκκλησεις του Φλωρινιώτικου λαοῦ και τῶν αρχῶν, που ζητοῦσαν την παραμονή του, για το καλό τοῦ λαοῦ και της πατρίδος.
Ο πιστός λαός βραβεύει και τιμᾶ τους αξίους ἐπισκόπους και φευγει μακριά από τους κακούς
Εφυγε ξεχασμένος και περιφρονημένος
Στην κηδεία και ο πιο φτωχός και περιφρονημένος ἄνθρωπος, έχει κάποιον να τον συνοδεύη στην τελευταία του κατοικία, ο Μητροπολίτης Βασίλειος δεν είχε κανέναν. Η νεκροφόρα με δύο άτομα προσωπικό ήταν η μοναδική συνοδεία
(*) Ὁ δεσπότης Βασίλειος ἔφυγε, περιφρονημένος ἀπὸ τὸν Ἑλληνικὸ λαό, στὶς 29.4.1969. Τὸν συνώδευαν στὴν τελευταία του κατοικία δύο ἄτομα καὶ προστέθηκαν στὴ διαδρομὴ ἄλλα δύο. Ποιοί; Ὁ παλαιὸς δήμαρχος τῆς Φλώρινας και γιατρός Ἀναστάσιος Σούλας, πνευματικὸ παιδὶ τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης Αὐγουστίνου, μὲ τὴν σύζυγό του. Βρίσκονταν στὴν Ἀθήνα γιὰ δουλειές. Εἶδαν τὴ νεκροφόρα, χωρὶς κόσμο, καὶ εἶπε ὁ γιατρός· Ποιός κακομοίρης εἶναι αὐτός, ποὺ δὲν ἔχει συγγενεῖς ἢ φίλους γιὰ νὰ τὸν συνοδεύσουν στὴν κηδεία; Καὶ πῆγαν ἀπό συμπάθεια πίσω ἀπὸ τὴ νεκροφόρα. Ρώτησαν καὶ ἔμαθαν. Ὁτι ο θανὼν ἦταν ὁ πρώην μητροπολίτης Φλωρίνης Βασίλειος. Βρέθηκαν ἐκεῖ, γιὰ νὰ δοῦν τὸ ἄδοξό του τέλος.
Add A Comment
You must be logged in to post a comment.